Vēl viena vieta, kur ķert lohus ir nobrauktuve no salinieka uz mūkusalas apli virzienā uz pārdaugavu. Daudzi aizmirst/neredz to, ka tā šķietamā papildus josla labajā pusē (to pat nevar saukt par nogriešanās joslu) iet caur sabtransa pieturai. Tiktālu ir labi, BET ļoti daudzi aizmirst, ka izbraucot no sabtransa pieturas ir jādod ceļš. Šajā gadījumā ieņemt josla pirms pieturas negarantē nekādas priekšorcības izbraucot no tās. Droši slēdzam pagriezienu un aiz pieturas raujam pa labi no salinieka pirmās joslas.
Gauss rakstīja: Vēl viena vieta, kur ķert lohus ir nobrauktuve no salinieka uz mūkusalas apli virzienā uz pārdaugavu. Daudzi aizmirst/neredz to, ka tā šķietamā papildus josla labajā pusē (to pat nevar saukt par nogriešanās joslu) iet caur sabtransa pieturai. Tiktālu ir labi, BET ļoti daudzi aizmirst, ka izbraucot no sabtransa pieturas ir jādod ceļš. Šajā gadījumā ieņemt josla pirms pieturas negarantē nekādas priekšorcības izbraucot no tās. Droši slēdzam pagriezienu un aiz pieturas raujam pa labi no salinieka pirmās joslas.
Kas teica, ka ta ir sabtrans pieturas kabata, kurā nedrīkst iebraukt?
Tad jau tie, kas Brīvības vai Čaka ielā brauc gar pieturu var tikt likumīgi kantēti no tiem, kas brauc pa otro joslu vai apsteidz uz to brīdi "pieturā" esošos????
Bet jar tēmu runājot - ja kaut kur ir divvirzienu ceļš um kāds ar bobiku pieparkojas ieslīpi - neļāujot divām mašīnām izmainīties, tad tādam mērglim, par nevēlēšanos pameklēt citu stāvvietu ir jāizskrūē nipeļi un jāpielīmē pie vadītāju durvju loga ar skoču
Gauss rakstīja: Kur es rakstīju, ka nedrīkst iebraukt? Iebraukt drīkst, bet izbraucot jādod ceļš.
Kāpēcgan?
Tā ir pieturas kabata? Tā ir sabtrans josla?
Ja tur braucošais neapstājas tātad viņš brauc pa savu joslu un jebkurš kas griež priekšā nav devis ceļu braucošajam pa to joslu uz kuru izdomājis pārkārtoties.
Gauss rakstīja: Kur es rakstīju, ka nedrīkst iebraukt? Iebraukt drīkst, bet izbraucot jādod ceļš.
Kāpēcgan?
Tā ir pieturas kabata? Tā ir sabtrans josla?
Ja tur braucošais neapstājas tātad viņš brauc pa savu joslu un jebkurš kas griež priekšā nav devis ceļu braucošajam pa to joslu uz kuru izdomājis pārkārtoties.
Pa lielam ņemot tā ir kabata, gan visai kroplīga, bet ar visiem horizontālajiem apzīmējumiem.
Gauss rakstīja: Kur es rakstīju, ka nedrīkst iebraukt? Iebraukt drīkst, bet izbraucot jādod ceļš.
Kāpēcgan?
Tā ir pieturas kabata? Tā ir sabtrans josla?
Ja tur braucošais neapstājas tātad viņš brauc pa savu joslu un jebkurš kas griež priekšā nav devis ceļu braucošajam pa to joslu uz kuru izdomājis pārkārtoties.
Pa lielam ņemot tā ir kabata, gan visai kroplīga, bet ar visiem horizontālajiem apzīmējumiem.
Tik pat labi tā ir bremzēšanas josla ar visiem apzīmējumiem...
Gauss rakstīja: Kur es rakstīju, ka nedrīkst iebraukt? Iebraukt drīkst, bet izbraucot jādod ceļš.
Kāpēcgan?
Tā ir pieturas kabata? Tā ir sabtrans josla?
Ja tur braucošais neapstājas tātad viņš brauc pa savu joslu un jebkurš kas griež priekšā nav devis ceļu braucošajam pa to joslu uz kuru izdomājis pārkārtoties.
Pa lielam ņemot tā ir kabata, gan visai kroplīga, bet ar visiem horizontālajiem apzīmējumiem.
Tik pat labi tā ir bremzēšanas josla ar visiem apzīmējumiem...
Un ziemā CHA neredz...
Ziemā var visi redzēt, it sevišķi tajā vietā. Neredzēšana neatbrīvo no atbildības. Bremzēšanas josla tur varētu būt tikai līdz pieturai. Braucot ārā no pieturas nav nekādas bremzēšanas joslas. Ir praksē pierādīts, tiesa pašam vēl tur nav izdevies noķert nevienu...
Jau vairākas dienas visādi palaidnieki nesaprot, ka ja sadalošā līnija ir redzama, tad to ir jāievēro, savādāk spogulis nost. Arī ja viņa ir fragmentāri redzama vai neredzama.
Gauss rakstīja: Jau vairākas dienas visādi palaidnieki nesaprot, ka ja sadalošā līnija ir redzama, tad to ir jāievēro, savādāk spogulis nost. Arī ja viņa ir fragmentāri redzama vai neredzama.
Nav neviena apzīmējuma, ka ta pietura un ka tā josla ir nebraucama.
Umņiks kaksis kā vienmēr aiz kokiem mežu neredz.
Neviena zīme neaizliedz iebraukt tajā joslā, to caurbraukt un nav nevienas priekšrocības zīmes tobºīd otrās joslas braucējiem, kā aºī nav dodiet ceļu zīmes kas liktu no otrās joslas braucējus laist.
Un, kas turt ir - Bremzēšanas joslā ievietota tikai ar ceļazīmi apzīmēta sabtrans pietura. Pēc noklusējuma nepareizs satiksmes organizācijas šedevrs.
Principā nekādu ierobežojumu braukt cauri tur NAV! Un nevienam tur braucot ceuri ceļš nav jādod.
Ja kāds jau atrodas bremzēšanas joslā, tad nevienam ar ziemā sasalušām smadzenēm idiņam nav tiesības līst priekšā. Kā lien priekšā, tā saucās joslas maiņa, un joslu mainot jālaiž visi, kas pa to joslu brauc!
Bet jar tēmu runājot - ja kaut kur ir divvirzienu ceļš um kāds ar bobiku pieparkojas ieslīpi - neļāujot divām mašīnām izmainīties, tad tādam mērglim, par nevēlēšanos pameklēt citu stāvvietu ir jāizskrūē nipeļi un jāpielīmē pie vadītāju durvju loga ar skoču
Drīzāk aizsviest nipeļus pa gaisu un ar flaķenēm vēl saplacināt ventīļu galus.
Bet jar tēmu runājot - ja kaut kur ir divvirzienu ceļš um kāds ar bobiku pieparkojas ieslīpi - neļāujot divām mašīnām izmainīties, tad tādam mērglim, par nevēlēšanos pameklēt citu stāvvietu ir jāizskrūē nipeļi un jāpielīmē pie vadītāju durvju loga ar skoču
Drīzāk aizsviest nipeļus pa gaisu un ar flaķenēm vēl saplacināt ventīļu galus.
tas būs mantas bojāšana un huliganisms (skaiti pants)
a tā vari teikt - atradu četrus nipeļus, bet lai nepazūd, pielīmēju pie loga tam kam bija riteņi nolaisti
šodien, sakara ar mēness aptumsumu laikam, ziemas idiņiem bija īstā diena, kad parādī visu uz ko spējas...
Tas ka principiāli nerāda pagriezienrādīājus jau laikam ierasta lieta.
ja pa ceļu, kur pa joslai katrā virzienā brauc pa vidu nav vairs svarīgi - rādi pagriezienus vai nerādi. Darra to ar agresīviem 20-25 km/h, ne garām tikt, ne pabraukt var... Un te pēkšņi grib noparkot mašīnu ielas kreisajā pusē. Protams bez pagriezienrādīājiem. Noparko tā, lai vai nu varētu izkāpt vai aiz bailes, ka tajā pļura nenorokas - iznākums - 1/3 daļa pretējās joslas aizņemta ar šāda idiņa noparkoto lamatu...
Nākamais - pārbrauc pāri krustam biezais uaziks, bez pagriezieniem, bez nekā apstājas joslā un sāk blenzt apkārt.
No aizmugures nevari saprast kas pa štelli
Kad beidzot rodas apjausma, ka tam biezbobikam te vajag apstāties ilgākai stāvēšanai, nevis gaida, kad kustība atsāksies (aiz bobika to nevar uzminēt), tikām nevari saprast - palikt krustā stulbi, bet garām braukt arī nezini vai var...
Apbraucam - tas ar purnu piebraucis sniega čupā i lūr apkārt uz mājām. Svoločs - nevari tajā šāurajā ielā apstāties kur tālāk (nevis krustā aizņēmot 2/3 joslas) un vismaz pabrīdināt, ka stāsies nost, lai sava topogrāfiskā analfabetisma aiztures labotu...
Karoč - neviens nemāk tik blondīniski uzvesties uz ceļa, kā daži mūsējie to nemāk...
Karoč - neviens nemāk tik blondīniski uzvesties uz ceļa, kā daži mūsējie to nemāk...
atliek tikai elpot dziļāk un paredzēt vairāk laika savas pakaļas pārvietošanai, jo tos muļķus jau neizmācīsi, vismas ne vienā dienā visus...
viens ar smalku niķelētu ūnikumu bij iebraucis mežā pēc eglītes... Noracies, nabags, viss nosvīdis nēmās, un bolīja vien acis kad es štūrēju šim garām ar savu visparastāko ...žiguli gaišzilā krāsā... tiesa, biju uzmaucis ķēdes uz pakaļratiem, un tēloju buldozeru. Apstājos, pateicu, ka palīdzēt nevaru, un, ar egli bažāgniekā aros tālāk... Saprotu, ka stulbi, bet kaut kāds savāds gandarījums dvēselē
Karoč - neviens nemāk tik blondīniski uzvesties uz ceļa, kā daži mūsējie to nemāk...
atliek tikai elpot dziļāk un paredzēt vairāk laika savas pakaļas pārvietošanai, jo tos muļķus jau neizmācīsi, vismas ne vienā dienā visus...
viens ar smalku niķelētu ūnikumu bij iebraucis mežā pēc eglītes... Noracies, nabags, viss nosvīdis nēmās, un bolīja vien acis kad es štūrēju šim garām ar savu visparastāko ...žiguli gaišzilā krāsā... tiesa, biju uzmaucis ķēdes uz pakaļratiem, un tēloju buldozeru. Apstājos, pateicu, ka palīdzēt nevaru, un, ar egli bažāgniekā aros tālāk... Saprotu, ka stulbi, bet kaut kāds savāds gandarījums dvēselē
saprotams gandarījums! bet tas skaidrs.
Kā tur bija - stulbeņi dzīvojot ilgāk, jo ja stulbs tad uz ilgu laiku...
viens ar smalku niķelētu ūnikumu bij iebraucis mežā pēc eglītes... Noracies, nabags, viss nosvīdis nēmās, un bolīja vien acis kad es štūrēju šim garām ar savu visparastāko ...žiguli gaišzilā krāsā... tiesa, biju uzmaucis ķēdes uz pakaļratiem, un tēloju buldozeru. Apstājos, pateicu, ka palīdzēt nevaru, un, ar egli bažāgniekā aros tālāk... Saprotu, ka stulbi, bet kaut kāds savāds gandarījums dvēselē
Karoč - neviens nemāk tik blondīniski uzvesties uz ceļa, kā daži mūsējie to nemāk...
atliek tikai elpot dziļāk un paredzēt vairāk laika savas pakaļas pārvietošanai, jo tos muļķus jau neizmācīsi, vismas ne vienā dienā visus...
viens ar smalku niķelētu ūnikumu bij iebraucis mežā pēc eglītes... Noracies, nabags, viss nosvīdis nēmās, un bolīja vien acis kad es štūrēju šim garām ar savu visparastāko ...žiguli gaišzilā krāsā... tiesa, biju uzmaucis ķēdes uz pakaļratiem, un tēloju buldozeru. Apstājos, pateicu, ka palīdzēt nevaru, un, ar egli bažāgniekā aros tālāk... Saprotu, ka stulbi, bet kaut kāds savāds gandarījums dvēselē
Tu esi restaurējis ( rads 2-us ir atjaunojis 1-o un pikapu mēģina max. orģināli ) vai vienkārši saglabājes ?
Ziema un idiņi