Ziema un idiņi

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
 
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

scope rakstīja:

krishus rakstīja: Eu, čaļi, lieta ir pavisam vienkārša- Ja tai vietā, kur 2as joslas saiet vienā, būtu zīme, kas norāda, ka labā josla piekļaujas kreisajai- tad rudens un pārējie varētu staipīt pirkstus Bet tur tādas zīmes naffff! Tātad strādā 2 csn noteikumi- braucam pēc iespējas tuvāk labajai malai + labās rokas likums! Easy, ne?!

p.s. visi, kas grib šito aptstrīdēt- ir visas iespējas to pārbaudīt vnk uztaisiet krašu tur!

Kas tad ir šī par zīmi?

foto2.inbox.lv/...

Un vēl gabaliņu tālāk ir zilā zīme(Nr. 715), kas ziņo par labās joslas beigām.

Nu ko labu darbu padarīji , īsi kodolīgi ar uzskates materiāliem , foruma specus iz...zi

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

scope rakstīja:

krishus rakstīja: Eu, čaļi, lieta ir pavisam vienkārša- Ja tai vietā, kur 2as joslas saiet vienā, būtu zīme, kas norāda, ka labā josla piekļaujas kreisajai- tad rudens un pārējie varētu staipīt pirkstus Bet tur tādas zīmes naffff! Tātad strādā 2 csn noteikumi- braucam pēc iespējas tuvāk labajai malai + labās rokas likums! Easy, ne?!

p.s. visi, kas grib šito aptstrīdēt- ir visas iespējas to pārbaudīt vnk uztaisiet krašu tur!

Kas tad ir šī par zīmi?

foto2.inbox.lv/...

Un vēl gabaliņu tālāk ir zilā zīme(Nr. 715), kas ziņo par labās joslas beigām.

Ieliec bildi ar to 715 zīmi Tā kas bildē nevienam priekšroku nedod

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ņemot vērā kā tur ir uzzīmētas joslas - tad nu es teiktu ka Deksteram nekādi nav taisnība !!! Bet nu ņemot vērā ka es tur reti braucu, varbūt arī ka kaut ko nepareizi atceros.

P.S. Un nav svarīgi kā būtu jābūt - ir tā kā ir un sanāķ ka tieši pa labo braucošajiem ir jāpārkārtojas, un ar to viss ir izteikts ...

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

krishus rakstīja:

Ieliec bildi ar to 715 zīmi Tā kas bildē nevienam priekšroku nedod

Ir tur tālāk, pie krustojuma ar Ābolu ielu, kur 1. josla beidzas. Ja netici, aizbrauc apskaties.

Speciāli tagad neskriešu un nefočēšu, šo vienk. no teflona izkasīju, jo agrāk bija viena cita diskusija, vai ir brīdinājuma zīme par ceļa sašaurinājumu.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

krishus rakstīja:

scope rakstīja:

krishus rakstīja: Eu, čaļi, lieta ir pavisam vienkārša- Ja tai vietā, kur 2as joslas saiet vienā, būtu zīme, kas norāda, ka labā josla piekļaujas kreisajai- tad rudens un pārējie varētu staipīt pirkstus Bet tur tādas zīmes naffff! Tātad strādā 2 csn noteikumi- braucam pēc iespējas tuvāk labajai malai + labās rokas likums! Easy, ne?!

p.s. visi, kas grib šito aptstrīdēt- ir visas iespējas to pārbaudīt vnk uztaisiet krašu tur!

Kas tad ir šī par zīmi?

foto2.inbox.lv/...

Un vēl gabaliņu tālāk ir zilā zīme(Nr. 715), kas ziņo par labās joslas beigām.

Ieliec bildi ar to 715 zīmi Tā kas bildē nevienam priekšroku nedod

Par cik tiesiibas nopirki? Ja veelies paarkaartoties uz citu joslu, tev jaapalaizh tie, kas jau brauc pa to!

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

krishus rakstīja:

scope rakstīja:

krishus rakstīja: Eu, čaļi, lieta ir pavisam vienkārša- Ja tai vietā, kur 2as joslas saiet vienā, būtu zīme, kas norāda, ka labā josla piekļaujas kreisajai- tad rudens un pārējie varētu staipīt pirkstus Bet tur tādas zīmes naffff! Tātad strādā 2 csn noteikumi- braucam pēc iespējas tuvāk labajai malai + labās rokas likums! Easy, ne?!

p.s. visi, kas grib šito aptstrīdēt- ir visas iespējas to pārbaudīt vnk uztaisiet krašu tur!

Kas tad ir šī par zīmi?

foto2.inbox.lv/...

Un vēl gabaliņu tālāk ir zilā zīme(Nr. 715), kas ziņo par labās joslas beigām.

Ieliec bildi ar to 715 zīmi Tā kas bildē nevienam priekšroku nedod

Par cik tiesiibas nopirki? Ja veelies paarkaartoties uz citu joslu, tev jaapalaizh tie, kas jau brauc pa to!

Liec tu manām tiesībām mieru

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Tikko tur nobraucu,safotografēju.

Bet zilā zīme,kas norāda kustību pa joslām, tur NAV. Ir pie Maxima krusta, ka 2 joslas un abas taisni, pēc tam nekā vairs nav.

Reku jums arī atbilde

Protams, arī es tai vietā braucu pa kreiso joslu, taču palaižu tos, kas labajā. Tur to situāciju man apskaidroja bijušais CP-ts, kur tur 2 avārijas ir formējis Tāpēc prātīgi ar nelaišanu

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Lai nebūtu interpretāciju, uzjautāju SatDep'am.

Pēc 30 dienām jābūt atbildei.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Labi, vēl bikiņ Vai obligāti jābūt strīpai vai zīmei, lai mašīnas varētu braukt divās joslās vienā virzienā, ja iela pietiekoši plata, piem Valdemāra iela. Tad arī tur, ja no labās gribēs tikt kreisajā, pa kuru jau brauc mašīnas un notiks sadursme, vainīgs būs tas, kas brauca pa kreiso?

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Labi, vēl bikiņ Vai obligāti jābūt strīpai vai zīmei, lai mašīnas varētu braukt divās joslās vienā virzienā, ja iela pietiekoši plata, piem Valdemāra iela. Tad arī tur, ja no labās gribēs tikt kreisajā, pa kuru jau brauc mašīnas un notiks sadursme, vainīgs būs tas, kas brauca pa kreiso?

Formāli tā sanāk, jo Valdemāra ielas platums pēc LVS nepieļauj 2 joslas katrā virzienā. Un, ja Tu, braucot pa savu 1. joslu, apbrauksi kādu aku un tajā brīdī noskrāpēsi sānus gan savam, gan citam auto, Tu noteikti pastāvēsi uz to, ka tur ir 1 josla katrā virzienā un joslas ietvaros drīksti manevrēt pēc nepieciešamības.

Tajā pašā laikā ir CSN punkts nr. 86, kas nosaka, ka autovadītāji paši nosaka joslu skaitu...

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

CSN 96. punkts, nevis 86.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Nedaudz jautrībai laacz.lv/...

Arī attiecas uz \"ziema un idiņi\".

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

scope rakstīja:

Formāli tā sanāk, jo Valdemāra ielas platums pēc LVS nepieļauj 2 joslas katrā virzienā. Un, ja Tu, braucot pa savu 1. joslu, apbrauksi kādu aku un tajā brīdī noskrāpēsi sānus gan savam, gan citam auto, Tu noteikti pastāvēsi uz to, ka tur ir 1 josla katrā virzienā un joslas ietvaros drīksti manevrēt pēc nepieciešamības.

Tajā pašā laikā ir CSN punkts nr. 86, kas nosaka, ka autovadītāji paši nosaka joslu skaitu...

LVS ceļu būves standarts nav saistošs autovadītājiem, bet CSN ir , līdz ar ko ja tur vairāki vadītāji koleģiāli saprot ka ir 4 "joslas", tad viss notiek ir 4 joslas.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

scope rakstīja:

Tajā pašā laikā ir CSN punkts nr. 86, kas nosaka, ka autovadītāji paši nosaka joslu skaitu...

Ne jau gadījumos, ka pa vidu ir strīpa, kas atdala braukšanas plūsmas. Ja būtu divas joslas, būtu dubultā nepārtrauktā. Šis jau n reizes izrunāts.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Bet stīdi notiek visu laiku jau daudzus gadus

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Vienības gatves tas posms ir interesants. Zīmes par joslas beigām tur nav. Ir tikai iepriekš uzbildētā par ceļa sašaurinājumu. Ja tas būtu vienkārši ceļš, tad ar sašaurinājumu būtu viss puslīdz skaidrs. Interesanti, ka horizontālie apzīmējumi tur ir. No tās joslas var arī nogrieziets pa labi iekšā čuhņā. Var tur pieparkoties malā un kasīt kājstarpi.

Es parasti braucu pa kreiso joslu un palaižu joslā tikai tos, kas rāda kreiso pagreizienu. Tie kas nerāda - a hvz kur tādi brauks.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Vienības gatves tas posms ir interesants. Zīmes par joslas beigām tur nav. Ir tikai iepriekš uzbildētā par ceļa sašaurinājumu. Ja tas būtu vienkārši ceļš, tad ar sašaurinājumu būtu viss puslīdz skaidrs. Interesanti, ka horizontālie apzīmējumi tur ir. No tās joslas var arī nogrieziets pa labi iekšā čuhņā. Var tur pieparkoties malā un kasīt kājstarpi.

Es parasti braucu pa kreiso joslu un palaižu joslā tikai tos, kas rāda kreiso pagreizienu. Tie kas nerāda - a hvz kur tādi brauks.

+ par šo.

Nav jau problēma "rāvējslēdzējā" palaist tos, kas brauc pa labo joslu, ja vien viņi izrāda vēlmi iekļauties 2. joslas plūsmā.

Tur gan, vismaz agrāk, bija cita nelaime - uzreiz aiz sašaurinājuma daži "vienlīdzīgākie" veica maksas kreiso pagriezienu, sabremzējot visu plūsmu un sakļaušanās manevru padarot bīstamu, jo tajā brīdī cilvēki vairāk skatās, kur iespraukties, nevis, ka priekšā kāds ir pa mēmajiem nolicis.

Bet, kā jau minēju, jāpagaida SatDep'a komentārs.

P.S. Pats arī no malas esmu redzējis, kā kāds tur taisni pa granti aizbrauc un pēc tam meklē domkratu un rezerves riteni.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

LVS ceļu būves standarts nav saistošs autovadītājiem, bet CSN ir , līdz ar ko ja tur vairāki vadītāji koleģiāli saprot ka ir 4 "joslas", tad viss notiek ir 4 joslas.

Jautājums ir, vai vadītāji apzinās un ievēro drošu intervālu starp tajā pašā virzienā, kā arī pretējā virzienā braucošajiem.

1. joslas braucējs, ja 2. joslas braucējs ir ieskrāpējies viņam sānos, var pamatoti apelēt pie šī punkta.

CSN gan šie intervāli nav noteikti, bet, ja jau ir radusies sadursme, tad tie nav bijuši pietiekami, lai nodrošinātu satiksmes drošību.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

scope rakstīja:

Tajā pašā laikā ir CSN punkts nr. 86, kas nosaka, ka autovadītāji paši nosaka joslu skaitu...

Ne jau gadījumos, ka pa vidu ir strīpa, kas atdala braukšanas plūsmas. Ja būtu divas joslas, būtu dubultā nepārtrauktā. Šis jau n reizes izrunāts.

Ceļu apzīmējumu neesamība nenorāda uz kaut kādu konkrētu joslu sadalījumu !!! CSN vismaz kadreiz bija punkts par to ka braukšanas joslu skaitu nosaka autovadītāji paši ( ja vien ar attiecīgām zīmēm, ceļu apzīmējumiem nav norādīts savādāk). Šajā gadījumā par Valdemāreni nav norādīts ka tur būtu tikai 2 joslas, jā pēc LVS tā sanāk, bet pēc CSN autovadītājiem nekas neliedz veidot 4 !!!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

scope rakstīja:

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

apzīmējums tur bija arī šodien. nekur tas nav aizskrējis

tikai zem sniega sildās.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Šodien tur nekāda horizontālā apzīmējuma nebija.

iekš GoogleEarth tur skaidri var redzēt autobusa pieturas apzīmējumu.

Starp citu uz kāda pamata tu nosaki sabiedriska transporta garumu un attiecīgi lemj - vai ir pa garu vai ir pa īsu?

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Pie Ģimnastikas ielas ekonomiskais variants sanāca uz 70 metriem.. i to knapi vietas pietika.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

stap citu nākošgad ir paredzēts šo posmu rekonstruēt beidzot.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: Pie Ģimnastikas ielas ekonomiskais variants sanāca uz 70 metriem.. i to knapi vietas pietika.

Vienības gatves posms starp Ģimnastikas un K.Ulmaņgatvi ir vienkārši pērle...

Tur vajadzēja 3 pilnas joslas + "kabatu" sabtransam...

Jo vienu brīdi tur ir 2 joslas + kabata. No kreisās sastājās vāģi taisīt kreiso, labajā gribētāji braukt taisni UN pa labi + vēl sabtrranss jāielaiž - Rezultāts - dēļ kreisā pagrieziena, kurš tur tomēr ir nepieciešams tiek traucēta caurplūde taisni un pa labi - rezultāts - kolosāls stūķis...

Un vēl - Plus pie visa nogriežoties pa Labi uz Kulmaņgatvi luksofors gājējiem... Tos mierīgi varēja pabāzt zem ielas tunelī, bet kreiso pagriezienu troļļukiem uz Telts ielu un labo no tās varēja tak uzorganizēt ar elektroniku, kā papildsekcijas šur - tur pilsētā. Ir transports ieslēdzas papildsekcija, nav transporta tajā joslā - papildsekcija neieslēdzas. Pie kam papildsekcijas ieslēgšanos varētu sajūgt ar Vienības Gatves un K.Ulmaņa krusta gaismām... Bet nē - tas laikam par gudru.

Tāpat kā daudzkur savādāk organizējot krustu gājēju gaismas paliek pa vecam. Piemērs? Valmieras Bruņinieku. Nu jau laiku Bruņinieku iela ir Vienvirziena līdz Vagonu ielai, bet gājējiem sarkanais iedegas ārtāk, lai itkā kāds varētu veikt no Valmierenes pagriezienu pa labi uz "itkā" divvirzienu Bruņinieku ielu...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti