Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...
Ja līdz 1995. gadam un liels auto, tad protams, ka labāk ir jauns. Bet pašreizējie, ieskaitot Audi un pat Meršus jauns vairs nemaz nav sinonīms vārdam labs! Bet ja runa iet par siļķu bundžu, kura beidzas līdz ar garantijas beigām, pat ja visu laiku stāv garāžā, tad jauns nu nemaz vairs nav labs. Var būt, ka šī krīze atgriezīs tos laikus, kad ražoja labus auto, bet pagaidām neizskatās. No konveiera ripo ar vien sarežģītāki auto, un jo vairāk loriņu, jo vairāk iespējamo gļuku. Pie kam katrs sū.. datčiks jau maksā nevis 3 Ls par bunti, kā vecajiem auto, bet vismaz 200 Ls gab!
i_edgars rakstīja: msh, UK auto var apdrošināt par dikti dažādām summām! Ja vienkāši ej uz kantori, tad par 10 vecu auto 100 mārcinas mēnesī var izrādīties par maz, bet ja no Latvijas pieprasa apdrošināšanas vēsturi, un tur ieborē, tad tā apdrošionāšanas samaksa reizēs paliek mazāka, protams, ja bez avārijām utt pozitīva ir tā vēsture.
Tur ar jāmāk krucīties, tad var ietaupīt kolosālas summas.
Tu domā ka tu kaut ko jaunu pasaki? Bet kā jau teicu, tā ir pišanās - nu tāpat kā ar dīzeļiem.
Kaut kādu aptirsināšanas vēsturi vispār tikai lohi pieprasa , pazīstami cilvēki par 80 mārciņām savus stāžus pārvērta no claims discount gados. Ja es tur būtu pircis tačku, būtu darījis tāpat.
Slinkais rakstīja: man choms ieksh UK ira. radija man tur nopirktu viltotu LV vaditaja aplieciibu. auto nopirkts. apdroshinashanu peerk inernetaa, un noradot nomaljas dzivoshanas rajonu, auto ikdienas glabashanu garazhaa, dabuun milzu atlaides no apdroshinashanas premijas.
Izbraucu ar jauno Chevrolet Aveo ar 1,6 litru benziina motoru un automaatu. Seedeeshana pie stuures bija ideaala, pateicoties plashiem seedeklja un stuures reguleeshanas diapazoniem. Tomeer gaita pacieta, jo riepas bija 205-50/R17 izmeeraa. Un skanjas izolaacija vareeja buut labaaka. Katraa zinjaa Skoda-Fabia patika labaak.
Bet cena Aveo ir salda... Aveo sedans baudaamaa komplektaacijaa ar 1,2 litru 86 zirgspeeku benziina motoru un mehaanisko kaarbu maksaa 7711 latus, bet ar 1,4 litru 100 zirgspeeku benziina motoru un automaatu - 8770 latus.
VWfans rakstīja: Izbraucu ar jauno Chevrolet Aveo ar 1,6 litru benziina motoru un automaatu. Seedeeshana pie stuures bija ideaala, pateicoties plashiem seedeklja un stuures reguleeshanas diapazoniem. Tomeer gaita pacieta, jo riepas bija 205-50/R17 izmeeraa. Un skanjas izolaacija vareeja buut labaaka. Katraa zinjaa Skoda-Fabia patika labaak.
Bet cena Aveo ir salda... Aveo sedans baudaamaa komplektaacijaa ar 1,2 litru 86 zirgspeeku benziina motoru un mehaanisko kaarbu maksaa 7711 latus, bet ar 1,4 litru 100 zirgspeeku benziina motoru un automaatu - 8770 latus.
Tādiem auto, kā Aveo, vispār neeksistē baudāmas komplektācijas. No tām prastajām plastmasām vemt gribas
Man bija darba zirgs Daewoo Kalos ar nebaudāmu 1.4i un kondišu zelta krāsā. Ja iekāpa divi kārtīgi latvieši, tad uz šosejas par autobusa apdzīšanu labāk nedomā.
Ārprāta plastmasas klucis, sliktāku esmu redzēji tikai jaunajā Lada Kalina.
VWfans rakstīja: Hansa Auto salonaa ar gardu atlaidi tagad ir nopeerkama jaunaa modelja Meriva 1,3 CDTI Ecoflex ar 4,5 litru diizeljdegvielas pateerinju uz 100 km...
VWfans rakstīja: Hansa Auto salonaa ar gardu atlaidi tagad ir nopeerkama jaunaa modelja Meriva 1,3 CDTI Ecoflex ar 4,5 litru diizeljdegvielas pateerinju uz 100 km...
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...