Jauns vai vecs auto?

taaneko Reģ.: 30.07.2008

Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...

 
aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

msh rakstīja:

Jā, nevar būt? Diez kurš bija tas, kurš par to isuzū ķīseli stāstot piemeta klāt par glupiem autoskolu instruktoriem, kuri māca pārslēgties pie trīs štukām un tad šādiem cilvēkiem tas isuzū trīs nule tratatatā jūkot?

Nevienm dīzelim lieli apgriezieni bez slodzes nav vēlami. Un gribētu redzēt to apmācāmo, kas spēs "to isuzū trīs nule " pārslēgt pie trīs štukām, saglabājot slodzi un neieskrienot pirmajā grāvī.

ko tas par grāvi nozīmē īsti nesapratu, laikam ar Isuzu 3.0 D motoru aprīkota Sāba braucējiem ir cits domu lidojums

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Tādā gadījumā tu slikti esi informēts par to, kādi auto tiek projektēti šajā gadsimtā. Nebūt visi nav aprīkoti ar gaisa masas mērītāju, lai arī ir pilni ar elektroniku. Un tāpat arī laikam nespēj pateikt, kā slodze ietekmē borta spriegumu.

Nu tātad tu vēlējies piesieties pie vārdiem, jo ar MAP un ieplūdes gaisa temp devēju tiek panākts tas pats rezultāts, tikai nedaudz neprecīzāk

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Nevienm dīzelim lieli apgriezieni bez slodzes nav vēlami. Un gribētu redzēt to apmācāmo, kas spēs "to isuzū trīs nule " pārslēgt pie trīs štukām, saglabājot slodzi un neieskrienot pirmajā grāvī.

Ahujeķ cik augsti apgriezieni Tiešām tas 3.0 ir tāda neizturīga ateja? Ko tad lai saka par divdesmitgadīgiem audī 2.5 10v traķiem, no kuriem lai izdabūtu virs 200 lopiem [brīdī kad 500 nm jau tur ir] šos griež virs piecām štukām, parasti standarta motoru, kā arī par 1.9 TDI, kas ir uz to pašu spējīgs, un zinu vismaz vienu cilvēku, kam tāds griežas kā benzīnnieks, pāri sešām štukām? Kā tad tu ar tādu, negriežot šo uz tik briesmīgajiem augstajiem trīstūkstoš apgriezieniem minūtē pabrauc pa bāni - esi ielicis fūres kārbu ar vismaz 10 robiem? Un kā šādi braucot aero var strebt divarpus reižu vairāk?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Nevienm dīzelim lieli apgriezieni bez slodzes nav vēlami. Un gribētu redzēt to apmācāmo, kas spēs "to isuzū trīs nule " pārslēgt pie trīs štukām, saglabājot slodzi un neieskrienot pirmajā grāvī.

Ahujeķ cik augsti apgriezieni Tiešām tas 3.0 ir tāda neizturīga ateja? Ko tad lai saka par divdesmitgadīgiem audī 2.5 10v traķiem, no kuriem lai izdabūtu virs 200 lopiem [brīdī kad 500 nm jau tur ir] šos griež virs piecām štukām, parasti standarta motoru, kā arī par 1.9 TDI, kas ir uz to pašu spējīgs, un zinu vismaz vienu cilvēku, kam tāds griežas kā benzīnnieks, pāri sešām štukām? Kā tad tu ar tādu, negriežot šo uz tik briesmīgajiem augstajiem trīstūkstoš apgriezieniem minūtē pabrauc pa bāni - esi ielicis fūres kārbu ar vismaz 10 robiem? Un kā šādi braucot aero var strebt divarpus reižu vairāk?

Vēlreiz - kaitīgi ir apgriezieni BEZ slodzes. Uz bāņa 3K ir jau 150km/h - slodze pietiek, lai motors negrieztos tukšgaitā. To nevar salīdzināt ar ripināšanos pirmajā robā, kad motors viekārši bezjēgā joņo. Drauga Aero ar līdzīgu braukšanas stilu pilsētā ēd ~18litrus. Manējais ~7,5.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Tādā gadījumā tu slikti esi informēts par to, kādi auto tiek projektēti šajā gadsimtā. Nebūt visi nav aprīkoti ar gaisa masas mērītāju, lai arī ir pilni ar elektroniku. Un tāpat arī laikam nespēj pateikt, kā slodze ietekmē borta spriegumu.

Nu tātad tu vēlējies piesieties pie vārdiem, jo ar MAP un ieplūdes gaisa temp devēju tiek panākts tas pats rezultāts, tikai nedaudz neprecīzāk

Nu, nu... Pirmkārt dīzelim ir citas vajadzības - gaiss vienmēr ir parpalikumā, nevis precīzs degmaisījums. Un gribētu gan redzēt, cik liela jēga būtu turbodzinējiem no MAF.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Nu, nu... Pirmkārt dīzelim ir citas vajadzības - gaiss vienmēr ir parpalikumā, nevis precīzs degmaisījums. Un gribētu gan redzēt, cik liela jēga būtu turbodzinējiem no MAF.

Laipni lūdzam - fofāgena grupas 1.9 TDI un laikam arī 2.5 TDI ir tikai MAF un nekāda MAP, pat ne tiem, kam ir VNT - spiedienu visiem kompis sarēķina pēc gaisa masas un ieplūdes temp.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ko tad lai saka par divdesmitgadīgiem audī 2.5 10v traķiem, no kuriem lai izdabūtu virs 200 lopiem [brīdī kad 500 nm jau tur ir] šos griež virs piecām štukām, parasti standarta motoru, kā arī par 1.9 TDI, kas ir uz to pašu spējīgs, un zinu vismaz vienu cilvēku, kam tāds griežas kā benzīnnieks, pāri sešām štukām?

Ko lai saka? Dažādi motori, dažādas konstrukcijas. Isuzu 6DE1 ir zemapgriezienu V6. Apgriezienu ierobežotājs ir zem 5k. Vari paskatīties manā galerijā atgāzu pārbaudes \"kvīti\". Kas kā tu zini, tiek veikta brīvā paātrinājumā līdz ierobežotājam. www.iauto.lv/... Turpat arī Zs/Nm līknes. Max griezes moments šim dzinējam ir jau pie 1800RPM

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

Seene rakstīja:

msh rakstīja:

Jā, nevar būt? Diez kurš bija tas, kurš par to isuzū ķīseli stāstot piemeta klāt par glupiem autoskolu instruktoriem, kuri māca pārslēgties pie trīs štukām un tad šādiem cilvēkiem tas isuzū trīs nule tratatatā jūkot?

Nevienm dīzelim lieli apgriezieni bez slodzes nav vēlami. Un gribētu redzēt to apmācāmo, kas spēs "to isuzū trīs nule " pārslēgt pie trīs štukām, saglabājot slodzi un neieskrienot pirmajā grāvī.

ko tas par grāvi nozīmē īsti nesapratu, laikam ar Isuzu 3.0 D motoru aprīkota Sāba braucējiem ir cits domu lidojums

Nu tikai to, ka pārslēdzoties pie 3k RPM soda punktus pilsētā var nopelnīt jau pie otrās pārslēgšanās dažu sekunžu laikā.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Tikko blakus topikā raksta ka spriegotājsrullis maksā 100 Ls, pie kam nav tas dārgākais... Ja ja + siksna + nomaiņa un manam auto motora kapitālais remonts lētāk sanāk!!

Toties moderni un galvenais motors ir par 2 dB klusāks salīdzinot ar manējā ķēdes pievadu (mūžīgo!!!).

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Nekas nav mūžīgs, savam 35 gadīgam auto nomainīju ķēdi , bija izstiepusies

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Tikko blakus topikā raksta ka spriegotājsrullis maksā 100 Ls, pie kam nav tas dārgākais... Ja ja + siksna + nomaiņa un manam auto motora kapitālais remonts lētāk sanāk!!

Toties moderni un galvenais motors ir par 2 dB klusāks salīdzinot ar manējā ķēdes pievadu (mūžīgo!!!).

Tualetes papīrs arī maksā x,xxLs, bet var taču pakaļu slaucīt arī par brīvu- ar kļavas lapu, piemēram

Toties moderni- var drošāk baltas apenes valkāt (brūnā strīpa ) un podā noskalot...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Vislabaak tomeer njemt jauno Skoda-Fabia universaalu ar 1,4 litru 86 zirgspeeku atmosfeerisko benziina motoru - bez turbiinas, bez DPF filtra, toties ar lielu bagaazhnieku.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Vislabaak tomeer njemt jauno Skoda-Fabia universaalu ar 1,4 litru 86 zirgspeeku atmosfeerisko benziina motoru - bez turbiinas, bez DPF filtra, toties ar lielu bagaazhnieku.

Kautkā rodas aizdomas ,ka sāk Tavam merivas dīzelim kautkas noklāties , jo nu jau labu laiciņu nerimstoši apbrīno mazos benzīnmotorīšus gan ar turbīnu , gan bez.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Rudens68, nee, Meriva turas pie labas veseliibas, nobraukums 123,9 tuukst.km, tai skaitaa shomeenes 2,3 tuukst.km. Bet DPF filtrs man nepatiik kaa suga, jo ir daargs. Turklaat DPF filtra pashattiiriishanaas nav baudaama, bet notiek diezgan biezhi.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Rudens68, nee, Meriva turas pie labas veseliibas, nobraukums 123,9 tuukst.km, tai skaitaa shomeenes 2,3 tuukst.km. Bet DPF filtrs man nepatiik kaa suga, jo ir daargs. Turklaat DPF filtra pashattiiriishanaas nav baudaama, bet notiek diezgan biezhi.

Da kur problēma viņu nahrenizēt? No tā ka viņš aizaug un rada pretestību izpūtējā cieš viss pārējais motors.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Vislabaak tomeer njemt jauno Skoda-Fabia universaalu ar 1,4 litru 86 zirgspeeku atmosfeerisko benziina motoru - bez turbiinas, bez DPF filtra, toties ar lielu bagaazhnieku.

Un ja lielais bagažnieks pilns, tad līdzi jāņem piestūmēju

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Seene, Latvijaa liela jauda nav vajadziiga. Skodai Fabijai Combi par iisu vareetu buut ar diviem mazajiem triis cilindru 1,2 litru benziina motoriem, kam ir 60 vai 70 zirgspeeku jauda un 108 vai 112 Nm maksimaalais griezes moments. Bet 1,4 litru motoram maksimaalais griezes moments ir jau 130 Nm, ieskreejiens liidz 100 km/h notiek 12,2 sekundees, un tas jau ir pilniigi pietiekami.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ko fans var fanot par zirgspēkiem

vienīgā reize, kad tas merivas bezmotors griežas tik ātri lai tos zirgus izsniegtu ir reizi gadā tehniskajā apskatē dīzeļatgāzu mērījumu laikā

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Šodien pie Spices lielajā testā braucu ar:

1) BMW-X5 4.0d;

2) Mini Countryman;

3) Mazda-5;

4) Ford-Kuga;

5) Ford-Mondeo;

6) Ford-Focus;

7) Mazda-2.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Tam BMW-X5 40d, kuru šodien baudīju, ir 3 litru 306 zirgspēku turbodīzeļmotors ar 600 ņūtonmetru maksimālo griezes momentu, maksimālais ātrums 236 km/h, ieskrējiens līdz 100 km/h 6,6 sekundēs, cena 45 tūkstoši latu.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

1) Tikai un vienīgi krāniņa pagarinātājs, tiem kas var 100 saviem strādniekiem normālas algas vietā izmaksāt minimālo par 12 st darbu, un vēl čīkstēt ka pārāk daudz maksā!!

3) un 5) Vēl kaut cik skatāmas, kaut gan UK uz viena konveijera lika kopā savulaik Eskortu un 323 (vai kā viņu tur) Mazdu. Mož tagad ar šos liek kopā uz viena konveijera!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: 1) Tikai un vienīgi krāniņa pagarinātājs, tiem kas var 100 saviem strādniekiem normālas algas vietā izmaksāt minimālo par 12 st darbu, un vēl čīkstēt ka pārāk daudz maksā!!

Šādu apgalvojumu esmu dzirdējis dzīvē, pie blakus galdiņa kafenē...

Pirms tam domāju, ka tas tāds pārspīlēts aņuks...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: 1) Tikai un vienīgi krāniņa pagarinātājs, tiem kas var 100 saviem strādniekiem normālas algas vietā izmaksāt minimālo par 12 st darbu, un vēl čīkstēt ka pārāk daudz maksā!!

3) un 5) Vēl kaut cik skatāmas, kaut gan UK uz viena konveijera lika kopā savulaik Eskortu un 323 (vai kā viņu tur) Mazdu. Mož tagad ar šos liek kopā uz viena konveijera!

mazdai 323 ir tīrs made in japan produkts un sakara ar fordu escortu tai ir tikai tik daudz, ka mazda pieder fordam, līdz ar ko notika apmaiņa ar tehnoloģijām.

Uz viena konveijera montēja Mazda 121 un Ford Fiesta - abi auto bija identiski un atšķirās var teikt ka tikai ar emblēmu, lukturiem, bamperiem, un salona noformējumu

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: 1) Tikai un vienīgi krāniņa pagarinātājs, tiem kas var 100 saviem strādniekiem normālas algas vietā izmaksāt minimālo par 12 st darbu, un vēl čīkstēt ka pārāk daudz maksā!!

3) un 5) Vēl kaut cik skatāmas, kaut gan UK uz viena konveijera lika kopā savulaik Eskortu un 323 (vai kā viņu tur) Mazdu. Mož tagad ar šos liek kopā uz viena konveijera!

man liekas mazdai vispār eiropā nav nevienas rūpnīcas. Eiropā tirgojāmās mazdas skrūvē kopā Japānā

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Seene, Latvijaa liela jauda nav vajadziiga. Skodai Fabijai Combi par iisu vareetu buut ar diviem mazajiem triis cilindru 1,2 litru benziina motoriem, kam ir 60 vai 70 zirgspeeku jauda un 108 vai 112 Nm maksimaalais griezes moments. Bet 1,4 litru motoram maksimaalais griezes moments ir jau 130 Nm, ieskreejiens liidz 100 km/h notiek 12,2 sekundees, un tas jau ir pilniigi pietiekami.

Un kur tad tā jauda ir vajadzīga? Ja ne valstī, kur fani velkas pa šoseju tā, ka nevar normāli apdzīt. Tavi Zs ir ok... vidusmēra mocim

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti