Jauns vai vecs auto?

taaneko Reģ.: 30.07.2008

Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...

 
x_rays Reģ.: 22.04.2003
0 0 Atbildēt

No braukshanas komforta viedoklja butu jaizvelas shis:

www.ss.lv/...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

VWfans rakstīja: Šitas arī nav slikts, sevišķi ziemas sezonā, kad nevajag kondicionieri. Klasesbiedrenes fāterītis ilgus gadus ar to brauca un uzpasēja. Tagad atradu sludinājumos, ka auto tiek pārdots.

www.ss.lv/...

no braukšanas komforta viedokļa - tas ir vājprāts ne auto - pat uz citu 80-to gadu auto fona, tas passāts ir vnk šausmīgi arhaisks.

divus tadus nobraucu liidz tolmetam. abi bija labaas komplektacijaas ar 2.0 5 podu motoriem. recaro saloni. tikai labas atsauksmes. protams ka pliks 1.8 nav baudaams

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

x_rays rakstīja: No braukshanas komforta viedoklja butu jaizvelas shis:

www.ss.lv/...

shis ir par vecu. chevrolet ekspress ap 2000g. buutu labaaka izveele

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Gauss rakstīja: Un par tām ražošanas izmaksām tu atkal ierāvi ānī. Mūsdienu stanoki un tehnoloģijas patērē desmitām reižu mazāk resursu, nekā 20 gadu vecas audi štances.

Nu gan patiešām ar pirkstu tirsā trāpīji!!! Pilnīgi nekas štancēs un tamlīdzīgos metālapstrādes stanokos nav mainījies pēdējo 100 gadu laikā. Ja nu vienīgi cilvēks nomainīts ar ciparvadību, kas papildus patērē elektrību!! Auto saliek ar robotiem, kas arī patērē elektrību, pie kam dikti vairāk kā bija nepieciešams cilvēku baram apgaismojumam!

Var redzēt, ka tu attīstība esi apstājies pirms gadiem 20, laikā, kad no ražošanas noņēma vecos skorpjus un kurināja martenu.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Gauss, nu tava attīstība neko citu nepieļauj, kā tikai citu aptiršanu, da par jeb kuru tēmu!

Tad pastāsti man kā atpalikušajam, kas ir mainījies štancēs pa pēdējie 100 gadi... nu labi vismaz pa pēdējie 20 gadi??

Protams ja tādu vārdu štance esi kaut kur dzirdējis!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: msh, nu es jau gan atpakaļ nebrauktu uz šito mēslu čupu - Latviju!!

Pats uzraks'tīji, ka māja 120 nedēļā, minimālā alga 250 nedēļā. Ar 130 nedēļa (nu labi -10 elektrība, -10 apkure, -10 telefons ar i-netu, -10 viss pārējais, ieskaitot auto stāvvietu pie mājas) pietiek lai uzturētu ģimeni ar atliektiem galiem! Protams ja neēd melnos ikrus, un neuzdzeer ar 10 000 $ vērtu vīnu!

Mašīnu laikam aptirsināt nevajag? Nu labi, veciem cilvēkiem tas nebūs milzīgi dārgi, teiksim, sotaks mēnesī, mošk pat mazāk. Un tā tava uzturēšana būs ar tesco "value", asda "smart price", morrisons "value" vai sainsbury's kā viņu tur sauca, līnijas produktiem.

Kad aizbraucu uz turieni, sapratu tos cilvēkus, kas atbrauc uz šejieni un nīd ka te veikalos viss esot dārgs. Nu jā, jo tur rij produktus, kam šejienes ekvivalents ir maksimas optima līnija...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Šitas arī baudāms:

www.ss.lv/...

Baudāma tā mašīna nav nekādīgi. Īsts uršmobīlis, kaut gan ursim vismaz bija pilnā šprice, ne mono Ir pasēdēts tādā, kam bija ABK motoriņš zem haubes un tomāts - es biju pārsteigts - kaut cik ciešami uz priekšu velkas, Bet baudīt tur nav ko, jo sevišķi tāpēc, ka nemotori gandrīz vienmēr ir nokomplektēti ar bāzīti, tb aprīkojuma nav.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

no braukšanas komforta viedokļa - tas ir vājprāts ne auto - pat uz citu 80-to gadu auto fona, tas passāts ir vnk šausmīgi arhaisks.

Es ļoti sev gribētu tādu kā otro mašīnu - B2 passat synchro universāli. Ne tikai izmēra, bet arī tā opīšu mašīnas izskata dēļ - jo ja tur zem haubes ieliktu kaut kādu ļurbo motoriņu, efekts, es domāju, būtu graujošs, kad ar tādu bāztu ārā visādus būmerus...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

ValdisM rakstīja:

VWfans rakstīja: Šitas arī nav slikts, sevišķi ziemas sezonā, kad nevajag kondicionieri. Klasesbiedrenes fāterītis ilgus gadus ar to brauca un uzpasēja. Tagad atradu sludinājumos, ka auto tiek pārdots.

www.ss.lv/...

no braukšanas komforta viedokļa - tas ir vājprāts ne auto - pat uz citu 80-to gadu auto fona, tas passāts ir vnk šausmīgi arhaisks.

divus tadus nobraucu liidz tolmetam. abi bija labaas komplektacijaas ar 2.0 5 podu motoriem. recaro saloni. tikai labas atsauksmes. protams ka pliks 1.8 nav baudaams

1.8. benzīns... tas jau ir šiki.

Man , tāpat kā lielakajai daļai, bija 1.6D ar kaut kādiem 55Zs

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Slinkais rakstīja:

ValdisM rakstīja:

VWfans rakstīja: Šitas arī nav slikts, sevišķi ziemas sezonā, kad nevajag kondicionieri. Klasesbiedrenes fāterītis ilgus gadus ar to brauca un uzpasēja. Tagad atradu sludinājumos, ka auto tiek pārdots.

www.ss.lv/...

no braukšanas komforta viedokļa - tas ir vājprāts ne auto - pat uz citu 80-to gadu auto fona, tas passāts ir vnk šausmīgi arhaisks.

divus tadus nobraucu liidz tolmetam. abi bija labaas komplektacijaas ar 2.0 5 podu motoriem. recaro saloni. tikai labas atsauksmes. protams ka pliks 1.8 nav baudaams

1.8. benzīns... tas jau ir šiki.

Man , tāpat kā lielakajai daļai, bija 1.6D ar kaut kādiem 55Zs

tas 1.6d bija vienaa cenaa ar labi nopakotu 2.0 vai 2.2

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

msh, UK auto var apdrošināt par dikti dažādām summām! Ja vienkāši ej uz kantori, tad par 10 vecu auto 100 mārcinas mēnesī var izrādīties par maz, bet ja no Latvijas pieprasa apdrošināšanas vēsturi, un tur ieborē, tad tā apdrošionāšanas samaksa reizēs paliek mazāka, protams, ja bez avārijām utt pozitīva ir tā vēsture.

Tur ar jāmāk krucīties, tad var ietaupīt kolosālas summas.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

man choms ieksh UK ira. radija man tur nopirktu viltotu LV vaditaja aplieciibu. auto nopirkts. apdroshinashanu peerk inernetaa, un noradot nomaljas dzivoshanas rajonu, auto ikdienas glabashanu garazhaa, dabuun milzu atlaides no apdroshinashanas premijas.

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

I-edgars ir UK?

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Šitas arī baudāms:

www.ss.lv/...

Te arī daži baudāmi auto: autobrasla.ldc.lv/...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

kopš kura gada tā lapa nav atjaunota?

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Foto failos atrodams, ka bildēts 2001. gada martā.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Gauss, nu tava attīstība neko citu nepieļauj, kā tikai citu aptiršanu, da par jeb kuru tēmu!

Tad pastāsti man kā atpalikušajam, kas ir mainījies štancēs pa pēdējie 100 gadi... nu labi vismaz pa pēdējie 20 gadi??

Protams ja tādu vārdu štance esi kaut kur dzirdējis!

Sāc ar tādu sīkumu kā sūkņa liederības koeficients, pēc tam pārej pie materiāliem, tehnoloģijām u.t.t.

Slabo??? Netā nevarēsi sameklēt?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

martens nu jau ir vēsture, bet daudz kur pasaulē tiešām tiek lietoti 50 un vairāk gadus veci darbgaldi un ražošanas iekārtas. Pat discovery how its made ik pa laikam tādus vienā vai otrā rūpnīcā rāda.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Tad pastāsti man kā atpalikušajam, kas ir mainījies štancēs pa pēdējie 100 gadi... nu labi vismaz pa pēdējie 20 gadi??

Protams ja tādu vārdu štance esi kaut kur dzirdējis!

Edgariņ, štance sstāv no divām daļām - puansona un matricas. Un katrai detaļi vajadzīga sava štance. Jauns auto - jaunas štances. Tas stanoks, kuru nemaina 100 gadus nav štance. Tā ir prese, kurā uzstāda attiecīgo štanci.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Sāc ar tādu sīkumu kā sūkņa liederības koeficients, pēc tam pārej pie materiāliem, tehnoloģijām u.t.t.

Slabo??? Netā nevarēsi sameklēt?

Te jau Tu netā nevarēji sameklēt!! Pašam laikam slabo? Par sūkni es neko neesmu prasījis. Jautājums bija par štancēm, ja kas. Bet Tu jau takšu nelasi - tikai raksti vien!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Edgariņ, štance sstāv no divām daļām - puansona un matricas. Un katrai detaļi vajadzīga sava štance. Jauns auto - jaunas štances. Tas stanoks, kuru nemaina 100 gadus nav štance. Tā ir prese, kurā uzstāda attiecīgo štanci.

Būtu ārkārtīgi labi, ja Tu vismaz izlasītu par ko iet runa - tad iespējams nevajadzētu citus aptirst!!

Izlasi vēl reizi!!

i_edgars rakstīja: kas ir mainījies štancēs pa pēdējie 100 gadi...

Es nekur neesmu prasījis par uzbūvi!!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele, kas ir - veselas 3 dienas vajadzēja rakņāties pa literatūru par štancēm, lai izdarītu atklāsmi kuru neviens nav prasījis, un kura nevienam nekad nav interesējusi??

Smieklīgi Jūs te abi ar Gausu esat... nu gluži kā Pirmais!

Nav svarīgi ko uzrakstīt, bet galvenais kādu apkakāt.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

volvo rūpnīca visai nopietni bija domājusi, ka 240 tais modeis ir paredzēts 20 !!!! gadu ekspluatācijai.

Ford sierra apmēram tā paša gada bija jau paredzēts 8 gadu ekspluatācijai.

visādi modernie mazmobīļi ir paredzēti ekspluatēt tik ilgi kamēr beidzas oplīzings. tad atdod dīlerim un paņem vietā citu štruntu.

imho ekoloģiskāks būs liels auto ar lielu dzinēju ilgstošā lietošanas periodā, jo nebūs jāuzbūvē 4 mazi štrunti .

bet tad atkal nabaga ķīniešiem nebūs ko ēst

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Ozz

volvo rūpnīca visai nopietni bija domājusi, ka 240 tais modeis ir paredzēts 20 !!!! gadu ekspluatācijai.

====================

Varētu būt Mans kādreizējais pēc 15 gadu ekspluatācijas

"no nulles" , sākts braukt 1994. gada agrā pavasarī, nekādas noguruma pazīmes nerādīja un savas dzīves laikā

nobraukt paspētajos 275 000 km neko īpašu arī neprasīja Viņš tikai brauca, brauca un brauca ...Tāpēc tik iecienīts bija ASV un īpaši Kanādā...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Centis_Nuudele, kas ir - veselas 3 dienas vajadzēja rakņāties pa literatūru par štancēm, lai izdarītu atklāsmi kuru neviens nav prasījis, un kura nevienam nekad nav interesējusi??

Smieklīgi Jūs te abi ar Gausu esat... nu gluži kā Pirmais!

Nav svarīgi ko uzrakstīt, bet galvenais kādu apkakāt.

Tā jau tas ir - sit tikai vājos...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti