Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...
VWfans rakstīja: CRDI, jaa, degvielas ekonomijaa ir neliela starpiiba, tachu pashu auto cenaam ir daudz lielaaka atshkjiriiba. Rio 1,1 CRDi tagad martaa maksaa 12,6 tuukst. eiro, parasti 14,3 tuukst. eiro, savukaart Ceed 1,4 CRDi maksaa 16,7 tuukst. eiro.
1. Cee'd nav tāda 1.4 dīzeļa, ir divu versiju 1.6 (MB klons)
2. Esi paintersējies par apkopēm, baidos, ka tam 1.4 nesanāks dārgāk, jo tiem mazajiem vai tik nav siksna. 1.6 ir ar ķēdi. Un cik liels apkopes intervāls? Ceed'am tie ir 25 tk.
msh rakstīja: O! īedgars ienesa jaunu vēsmu šajā tofikā - man ne prātā nenāca ka fana apfanotā kija ir tik tuva žiķelim Nu tā jau arī varētu būt arī par citām jomām - pieņemšu ka kija ir sūdīgs kujdajs, bet kā kujdajs pūst un cik prasts tam ir aprīkojums, ir sanācis papētīt
Kaut gan labi, žiķelim elektriskie logi un ķebļu apsilde nebūs, ar to kija tomēr būs tuvāka deviņdesmito gadu pirmās puses žopeļiem...
Zini tā kija ir aprīkojuma ziņā ir miljons gaismas gadu attālumā no tavas kvatrrrrras. Uz labāko pusi.
Ā jā Lexus ar tagad pa lielam ir hundajs, laikam kaut kādā 2008. vai 09. to pārpirka no tojo
msh rakstīja: O! īedgars ienesa jaunu vēsmu šajā tofikā - man ne prātā nenāca ka fana apfanotā kija ir tik tuva žiķelim Nu tā jau arī varētu būt arī par citām jomām - pieņemšu ka kija ir sūdīgs kujdajs, bet kā kujdajs pūst un cik prasts tam ir aprīkojums, ir sanācis papētīt
Kaut gan labi, žiķelim elektriskie logi un ķebļu apsilde nebūs, ar to kija tomēr būs tuvāka deviņdesmito gadu pirmās puses žopeļiem...
Zini tā kija ir aprīkojuma ziņā ir miljons gaismas gadu attālumā no tavas kvatrrrrras. Uz labāko pusi.
Ā jā Lexus ar tagad pa lielam ir hundajs, laikam kaut kādā 2008. vai 09. to pārpirka no tojo
Zini tā kija ir aprīkojuma ziņā ir miljons gaismas gadu attālumā no tavas kvatrrrrras. Uz labāko pusi.
Laipni lūdzam, sarakstu un labas izšķirtspējas salona bildi. A to tā savādi sēdēt kādā 2007. gada kujdajā un secināt ka ar tām tizlā paskata pogām slēdzamā ķebļu apsilde ir tikai ieslēgts/izslēgts režīmā
Standarta komplektācijas starpību gan neapšaubīšu - kaut kā jau tiem šķībačiem pircēji ir jāpievilina, un 25 gadus atpakaļ vācieši nebija pārāk izlepuši...
Zini tā kija ir aprīkojuma ziņā ir miljons gaismas gadu attālumā no tavas kvatrrrrras. Uz labāko pusi.
Laipni lūdzam, sarakstu un labas izšķirtspējas salona bildi. A to tā savādi sēdēt kādā 2007. gada kujdajā un secināt ka ar tām tizlā paskata pogām slēdzamā ķebļu apsilde ir tikai ieslēgts/izslēgts režīmā
Standarta komplektācijas starpību gan neapšaubīšu - kaut kā jau tiem šķībačiem pircēji ir jāpievilina, un 25 gadus atpakaļ vācieši nebija pārāk izlepuši...
Arī tagad vāciešu standarta komplektācija ir nekāda.
Nezinu par hundajiem, bet 2007. gada kijai beņķu apsildei ir 3 režīmi. Silda ne tikai dibenu, bet arī atzveltni. Pārējais viss kas pienākas 21. gs. autombīlim. Ak jā nekas pārdienas nav jāskrūvē. Vienīgais kas pietrūkst stūres apsilde, bet tagad tā ar jau ir komplektācijā. Kiju bildes un aprīkojumu var atrast netā. Labāk padalies kas tad tavam ūberkvatrrrram ir kruts aprīkojumā, kas nebūtu kijai bāzes modelī.
Arī tagad vāciešu standarta komplektācija ir nekāda.
Nezinu par hundajiem, bet 2007. gada kijai beņķu apsildei ir 3 režīmi. Silda ne tikai dibenu, bet arī atzveltni. Pārējais viss kas pienākas 21. gs. autombīlim. Ak jā nekas pārdienas nav jāskrūvē. Vienīgais kas pietrūkst stūres apsilde, bet tagad tā ar jau ir komplektācijā. Kiju bildes un aprīkojumu var atrast netā. Labāk padalies kas tad tavam ūberkvatrrrram ir kruts aprīkojumā, kas nebūtu kijai bāzes modelī.
Tas ka silst gan pakaļa, gan atzveltne ir kaut kas īpašs?
Kas tik kruts aprīkojumā? Piecu katlu motors un pastāvīgā pilnpiedziņa Ir tādas lietas kaut vienai kijai?
Un par to "ik pārdienas nav jāskrūvē" tāds garšīgs rēciens - ja cilvēks speciāli necenšas savu mašīnu iznīcināt, tad līdz kliņķim nenofists divdesmitgadīgs audī vai fofāgens ar kādu vienkāršāku aprīkojumu [bez kvatrõ] gadā izmaksās detaļās un eļļas maiņā kādus 50-100 lašus. Baidos ka tam baudāmajam 1.1 ibio rio pat ikgadējā apkope dārgāk izmaksās... Kad sarēķina mana bijušā A80 izdevumus tīri remontos, nerēķinot uzlabojumus [un viņu jau saņēmu pa dažiem punktiem diezgan nofistu], pāris gadu laikā laikam kādi pāris sotaki salasījās
Pirmais rakstīja: visa fiška ira apstāklī, ka jauna kija maksā 10 štukas un fans no tā cipara čurā biksēs, bet vecs audī štuku (un par to fano visi pārējie)
vienīgais mīnuss ir tāds, ka nekur pasaulē nav zavoda, kas ražo 20gadīgus aužus
Pirmais rakstīja: visa fiška ira apstāklī, ka jauna kija maksā 10 štukas un fans no tā cipara čurā biksēs, bet vecs audī štuku (un par to fano visi pārējie)
vienīgais mīnuss ir tāds, ka nekur pasaulē nav zavoda, kas ražo 20gadīgus aužus
Pirmais rakstīja: visa fiška ira apstāklī, ka jauna kija maksā 10 štukas un fans no tā cipara čurā biksēs, bet vecs audī štuku (un par to fano visi pārējie)
vienīgais mīnuss ir tāds, ka nekur pasaulē nav zavoda, kas ražo 20gadīgus aužus
Piekrist, sevišķi pēdējajam
Nu šeit vēl prasās piebilde, ka šobrīd tieši ir laiks, kad var pirkt jaunu vai vecu auto, bet ne mazlietotu. Šī brīža mazlietotie jau ir "dižķibeles bērni" - minimālās komplektācijas, ietapījumi uz apkopēm u.t.t.
msh rakstīja: O! īedgars ienesa jaunu vēsmu šajā tofikā - man ne prātā nenāca ka fana apfanotā kija ir tik tuva žiķelim Nu tā jau arī varētu būt arī par citām jomām - pieņemšu ka kija ir sūdīgs kujdajs, bet kā kujdajs pūst un cik prasts tam ir aprīkojums, ir sanācis papētīt
Kaut gan labi, žiķelim elektriskie logi un ķebļu apsilde nebūs, ar to kija tomēr būs tuvāka deviņdesmito gadu pirmās puses žopeļiem...
Zini tā kija ir aprīkojuma ziņā ir miljons gaismas gadu attālumā no tavas kvatrrrrras. Uz labāko pusi.
Ā jā Lexus ar tagad pa lielam ir hundajs, laikam kaut kādā 2008. vai 09. to pārpirka no tojo
Likies tāds saprātīgs...
Saistībā ar KIA, uzzināju, ka arī mūsdienās eksistē tāds aprīkojums, kā "radiosagatavotība" - t.i. zem apšuvuma ievilkti vadi neeksistējošai audiosistēmai kaut ko tādu pirms tam biju piedzīvojis dziļā bērnībā - M412.
Intereses pēc uzmetu aci Dacia Logan... Parastās drošības jostas... Pēdējās ne-inerciālās/pirotehniskās savā dzīvē redzēju iekš ZAZ-1102
Lexus... Hyundajs... Esi gatavs par saviem vārdiem atbildēt? Baidos, kas satirsi... Ja nu tomēr kļūdos, gribētu zināt tavus avotus, kā te ir modē prasīt. Cik nu man zināms, Lexus joprojām ir tikai zīmols, nevis autoražotājs. Un šī zīmola īpašnieks joprojām ir Japānā, saukts par Toyota. Bet korejiešu slapjie sapnīši ir tikai sapnīši. Tajā pat laikā Toyota mārketinga speciālistiem varu izteikt vislielāko atzinību par pasaules piečakarēšanu. Radīt Prius, iestāstīt visiem, cik hibrīdi ir lieliski, panākt superprivilēģijas un visbeidzot... Beigu beigās izrādās, ka Lexus flagmaņi, kam nav nekāda sakara ar ekonomiju vai ekoloģiju, drīkst iebraukt Londonas centrā, stāvēt bez maksas Tallinā un izmantot kaudzi privilēģiju visā Eiropā, kas nav pieejamas BMW, MB un citiem luksus klases konkurentiem. A kur Prius? Tak aizmirsuši jau visi tādu mēslu...
seenem par prius: cik ir tirāža Leksusa hibrīdiem, un cik Priusiem?
msh par divdesmitgadīgiem aužiem: cik tādam gadā aiziet benzīnā? Pie šodienas cenām? ja nobrauc vidējus30000 km gadā tad tie jau ir 3000 lati... gribu teikt, ka tavi 100 lati ir špicka un sīkums pret degvielas izmaksām.
Mūsdienās lētākie braucamie iznāk ap 2000. gada mazie dīzeļi...
Cik izmaksā degviela? Pēc skates tiks uzlikta viena vai cita elektroniskā šprice un gāzes šprice. Pēc tam tiks panākts sakarīgs gāzes patēriņš. Pie noteikuma ka tu nelej kreiso soļķi, baidos ka kādi 8 litri gāzes izmaksā nedaudz lētāk nekā četrarpus litri soļķa
Bet nu ja cilvēkam akurāt patīk pārmaksāt par dīzeli - pilns ss.lv ar B4. 1.9 TDI.
Slinkais, līdz tam vēl, teiksim, pusotrs mēnesis. Tūlīt būs aldziņa, par kuru tiks saliktas pēdējās skatei nepieciešamās detaļas, atliks tikai sagaidīt nākamo lai samaksātu ceļa nodokļus, OCTA utt...
Lexus = Hyundai, Kia Hyundai Kia Automotive Group, kas sastāv no 1944.gadā dibinātā uzņēmuma KIA Motors un 1967.gadā dibinātā Hyundai Motor Company ir vienojusies par Toyota Motor Corporation par 1989.gadā izveidotā meitas uzņēmuma Lexus pārpirkšanu. Šāds darījums abām pusēm ir izdevīgs. Hyundai, Kia iegūs lielisku augsti kvalificētu dīleru un tehniskās apkopes tīklu un iespēju konkurēt ar pārējiem luksus klases auto ražotājiem. Toyota atkal būs iespējas sakārtot vietējo tirgu, kurā, dēļ Lexus zīmola ieviešanas 2005.gadā, kritās pieprasījums Toyota automašīnām, bet tas nekompensējās ar pieprasījumu pēc Lexus. Savukārt Ziemeļamerikas tirgū Toyota Motor Corporation būvētos auto turpmāk piedāvās zem preču zīmes Scion, kas veiksmīgi debitējusi ASV 2003.gadā. Lai uz tā paša grābekļa tagad kāpj Honda – pēc darījuma noslēgšanas izteicās Toyota pārstāvis. Piezīmei: Honda Motor Company stratēģija pozicionējot Ziemeļamerikas tirgum Honda luksus klasi ar zīmolu Acura, līdzīgi kā Toyota Lexus. Piemēram Eiropas SUV Honda CR-V ASV tiek tirgots kā luksus SUV Acura RDX. Tomēr neskatoties uz visu Toyota Motor Corporation ir lielākais auto ražotājs pasaulē šobrīd, savukārt Hyundai Kia Automotive Group cīnās par piekto un sesto vietu, darījums nopietnas izmaiņas šajos datos neizmainīs uzsver firmu vadība. Tuvākos trīs gadus Toyota Motor Corporation un Hyundai Kia Automotive Group pie Lexus grupas pārņemšanas strādās kopīgi, bet 2011.gadā plānots visus Lexus modeļus bāzēt uz Hyundai un Kia platformām. Hyundai Kia Automotive Group vadība apsolīja turpināt darbu pie hibrīdtehnoloģijām. Bez tam Hyundai Kia Automotive Group vēlas izveidot Lexus IS-F WRC versiju. 2008.gadā plānots piedalīties pāris WRC posmos, bet 2009.gadā ņemt dalību kā pilnvērtīgai rūpnīcas komandai. Kas attiecas uz zīmolu šķirtību, tad Hyundai Kia Automotive Group, tāpat kā Toyota Motor Corporation preču zīme Lexus būs kā atsevišķs zīmols.
Ziņa no 2007. gada. Var jau būt, ka kaut kādu apstākļu dēļ tas realizējies.
Pašreizējā situācija ir tāda - jāsaved kārtībā P1800 un tad jāmeklē nākamais upuris, kad būs brīva vieta un lieki līdzekļi. Tā kā laiks tāds nezināms jēdziens, ja es viņu ņemu tagad, tad man viņu nav kur nolikt, jāmeklē vēl vieta, citādi kad volvo būs kārtībā, max 3 mēneši.
CRDI rakstīja: Lexus = Hyundai, Kia Hyundai Kia Automotive Group, kas sastāv no 1944.gadā dibinātā uzņēmuma KIA Motors un 1967.gadā dibinātā Hyundai Motor Company ir vienojusies par Toyota Motor Corporation par 1989.gadā izveidotā meitas uzņēmuma Lexus pārpirkšanu.
Pirmais rakstīja: visa fiška ira apstāklī, ka jauna kija maksā 10 štukas un fans no tā cipara čurā biksēs, bet vecs audī štuku (un par to fano visi pārējie)
vienīgais mīnuss ir tāds, ka nekur pasaulē nav zavoda, kas ražo 20gadīgus aužus
Piekrist, sevišķi pēdējajam
Nu šeit vēl prasās piebilde, ka šobrīd tieši ir laiks, kad var pirkt jaunu vai vecu auto, bet ne mazlietotu. Šī brīža mazlietotie jau ir "dižķibeles bērni" - minimālās komplektācijas, ietapījumi uz apkopēm u.t.t.
Par komplektāciju nepiekrītu. Arī 2009. un 2010. gadā pirka tādas pašas komplektācijas, kā pirms tam, dominēja vidējās, otrā vietā dārgās un pēc tam lētākās. Atšķirība bija tikai tā, ka neizmantoja līzingu, bet pirka skaidrā naudā.
Par tām apkopēm... nu jā, ja ir 2008. gada mašīna, tad jā - tie, kas pirka toreiz, neapzinājās, kāds mākonis nāk virsū, bet tie, kas pirka 2009. un 2010. gados, uz apkopēm netaupīja, jo viņiem pa lielam piķis bija.
Un jā, 2008. gada mašīnas jau pa lielam no kategorijas "mazlietots" sāk palikt metamas ārā, ja pieņemam, ka mazlietots skaitās līdz 5 gadi un 100 000 nobraukuma.
Pašreizējā situācija ir tāda - jāsaved kārtībā P1800 un tad jāmeklē nākamais upuris, kad būs brīva vieta un lieki līdzekļi. Tā kā laiks tāds nezināms jēdziens, ja es viņu ņemu tagad, tad man viņu nav kur nolikt, jāmeklē vēl vieta, citādi kad volvo būs kārtībā, max 3 mēneši.
Man nedeg, ja gribi, saki, iedod mazu roķeni un man ir kur glabāt, būs rezervēts. Kad varēsi ,dosi pārējo.
GB12 rakstīja: Un jā, 2008. gada mašīnas jau pa lielam no kategorijas "mazlietots" sāk palikt metamas ārā, ja pieņemam, ka mazlietots skaitās līdz 5 gadi un 100 000 nobraukuma.
Nu es dalītu tā, ka mazlietots ir līdz 30 000 km un līdz 2 gadi vecas.
smaidiigais rakstīja: seenem par prius: cik ir tirāža Leksusa hibrīdiem, un cik Priusiem?
Mūsdienās lētākie braucamie iznāk ap 2000. gada mazie dīzeļi...
Lūk tev Eiropas statistika par hibrīdiem... "Lexus hybrids made up 85% of total sales in Western Europe in 2011"
Kur ir Prīmusi? Mētājas garāžās, jo ir pienācis laiks mainīt aķus un laimīgie īpašnieki ir beidzot uzzinājuši cik tāds prieks maksā.
No ražotāja viedokļa Prīmuss bija vajadzīgs mārketingam un tehnoloģiju attīstīšanai. Kā tev liekas, cik Prīmusus jāpārdod, lai nopelnītu tikpat, cik pārdodot vienu LS600h, kas maksā ~140 000Eur ?! Bet bauda visas hibrīda priekšrocības, ko likumdevēji ir paredzējuši. Sākot jau ar nodokļu atlaidēm.
Par komplektāciju nepiekrītu. Arī 2009. un 2010. gadā pirka tādas pašas komplektācijas, kā pirms tam, dominēja vidējās, otrā vietā dārgās un pēc tam lētākās. Atšķirība bija tikai tā, ka neizmantoja līzingu, bet pirka skaidrā naudā.
Par tām apkopēm... nu jā, ja ir 2008. gada mašīna, tad jā - tie, kas pirka toreiz, neapzinājās, kāds mākonis nāk virsū, bet tie, kas pirka 2009. un 2010. gados, uz apkopēm netaupīja, jo viņiem pa lielam piķis bija.
Nezinu, kādā pasaulē tu dzīvo, bet šobrīd tiek meklēts apmēram šāda vecuma auto. Vēlamā komplektācija mobile.de apīsina pieejamo auto sarakstu līdz nullei. Tik vien gribas, kā tās pašas ekstras, pie kā ir pierasts, braucot ar 2001. gada vidusmēra komplektācijas auto.
Un ja kāds brīnums atrodas, tad var droši pieskaitīt pilno apkopi ar papildus pozīcijām. Vācu servisa grāmatiņās dominē 1.5x pārsniegti eļļas maiņas intervāli, nemaz jau nerunājot par nemainītām siksnām, filtriem un visu, bez kā ir iemācījušies iztikt pat pedantiskie vācieši.
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...