Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...
VWfans rakstīja: Smaidiigais, KIA-Rio 1,1 CRDi diizeljdegvielas pateerinsh ir 3,5 litri uz 100 km pa shoseju un 4,5 litri uz 100 km pilseetaa. Bet tikai pa pilseetu gan braukt nevajadzeetu, jo tad aizaugs superdaargais kveepu filtrs...
Tātad desmitgadīgs audī A2 1.4 TDI ir labāks, tb baudāmāks...
VWfans rakstīja: Kompaktklasee tagad izcils piedaavaajums ir Hyundai-i30 hechbeks ar 1,4 litru 109 zirgspeeku benziina motoru par 9129 latiem. Atlaide 1406 lati jeb 2000 eiro pie www.skandimotors.lv
vēl pirms brītiņa uz vietas esošu fordfokusu varēja paņemt pa 6000latiem
VWfans rakstīja: Smaidiigais, KIA-Rio 1,1 CRDi diizeljdegvielas pateerinsh ir 3,5 litri uz 100 km pa shoseju un 4,5 litri uz 100 km pilseetaa. Bet tikai pa pilseetu gan braukt nevajadzeetu, jo tad aizaugs superdaargais kveepu filtrs...
Tātad desmitgadīgs audī A2 1.4 TDI ir labāks, tb baudāmāks...
Shodien notesteeju jauno KIA-Rio ar 1,4 litru 109 zirgspeeku benziina motoru. Neticeesiet, bet braukshana ar taadu auto sniedza baudu... Sajuutas apmeeram kaa labaa kompaktklases auto... Un peec lieluma KIA-Rio nemaz daudz no kompaktklases neatpaliek... Bet cenas martaa ar atlaidi ir gardas - 8-9 tuukstoshi latu...
msh rakstīja: Pļē pirmais, tu labu sludekli esi izracis...
smaidiigais rakstīja:
Interesanti, kā var izsecināt šitā?
Patēriņš mazāks, cena arī mazāka...
patēriņš A2 ir mazāks tikai teorētiski. Man aktuālos 3 sīkos iesēdināt A2 arī nevar. A3 ir protams ļoti labs aautomobilis, bet arī ļoti sarežğīts un dārgs eksplautācijā dēļ sava unikālā dizaina.
Nu un kia rio var? Spriežot pēc viena iauto lietotāja tekstiem, sīkajiem jābūt ieliktiem ķeblīšos ar katapultēšanās opciju, kādēļ trīs sīkos vienā rindā nevar salikt pat kaštelē bet tā vietā jāpērk jeņķu musars...
Kas tur ir "ļoti sarežģīts" un "dārgs ekspluatācijā"? Pieņemu ka "sarežģīts" attiecas uz nepieciešamībai haubi atskrūvēt [neatceros, divas vai četras skrūves, kaut kur lasīju] un "dārgs remontos" uz to, ka alumīnija virsbūvi pēc vāka nākas norakstīt... Savādāk atļaušos pieņemt ka uz polo bāzētai mašīnai diži sarežģītai nevajadzētu būt...
Es Jums silti iesaku - ejiet un shomeenes peerciet KIA-Rio, jo tas ir aarkaartiigi patiikams auto, kuram martaa tiek dota 1700 eiro jeb gandriiz 1200 latu (!!!) atlaide.
Cenu lapaa niknajam 1,4 litru 109 zirgu KIA-Rio benziinniekam gan netiek pieshkjirta atlaide, tachu paardeveejs man teica, ka to mashiinu, kura izlikta Spicee (tumshi sarkanu) un to, kura izlikta KIA salonaa (beeshu) arii varot dabuut ar 1700 eiro atlaidi.
msh rakstīja: Nu un kia rio var? Spriežot pēc viena iauto lietotāja tekstiem, sīkajiem jābūt ieliktiem ķeblīšos ar katapultēšanās opciju, kādēļ trīs sīkos vienā rindā nevar salikt pat kaštelē bet tā vietā jāpērk jeņķu musars...
Kas tur ir "ļoti sarežģīts" un "dārgs ekspluatācijā"? Pieņemu ka "sarežģīts" attiecas uz nepieciešamībai haubi atskrūvēt [neatceros, divas vai četras skrūves, kaut kur lasīju] un "dārgs remontos" uz to, ka alumīnija virsbūvi pēc vāka nākas norakstīt... Savādāk atļaušos pieņemt ka uz polo bāzētai mašīnai diži sarežģītai nevajadzētu būt...
Pieņem vien. Ja iet runa par A2 ar superduper ekonommisko 1.2 dizeli, tad tam VISS ko var uztaisīt no aluminija ir no tā uztaisīts. Un viss ir unikāls šim pepelacam. Un tonnām elektronikas, triptroniku, start stop iekaitot, utt. Man nav pamata domāt ka tas viss ir ūberizturīgs, un līdz ar to jauna Rio iegāde un uzturēšana teiksim 7 gadus būs lētāka kā 7 gadus veca A2 uzturēšana vēl 7 gadus
VWfans rakstīja: Shodien notesteeju jauno KIA-Rio ar 1,4 litru 109 zirgspeeku benziina motoru. Neticeesiet, bet braukshana ar taadu auto sniedza baudu... Sajuutas apmeeram kaa labaa kompaktklases auto... Un peec lieluma KIA-Rio nemaz daudz no kompaktklases neatpaliek... Bet cenas martaa ar atlaidi ir gardas - 8-9 tuukstoshi latu...
Es nemaz nezināju, ka šitā lamata maksā veselus 8-9 tūkstošus latu
VWfans rakstīja: Es Jums silti iesaku - ejiet un shomeenes peerciet KIA-Rio, jo tas ir aarkaartiigi patiikams auto, kuram martaa tiek dota 1700 eiro jeb gandriiz 1200 latu (!!!) atlaide.
Laikam tāpēc arī iedeva izbraukt, jo ar asinīm parakstījies, ka turpmāko mēnesi iauto fuarumā "silti ieteiksi" Rio...
Īsāk sakot, pārdevies par vienu testa braucienu pa Ganību dambi...
DekstersFF rakstīja: Kur var šitā dirst visu laiku,baudu viņam sniedz..KIA pie tam.
Da labi, normāls, diezgan strauju progresējošs zīmols. Atsevišķus modeļus jau var arī par tīri baudāmiem uzskatīt...
Savā laikā par japāņiem šitā arī ierēca. Pēc tam un daži aizspriedumainie vēl tagad par korejiešiem. Un par ķīniešiem. Kaut kā sajūta ir, ka pēc gadiem 20, augstākais, 30, ķīniešu auto arī būs diezgan augstā līmenī.
VWfans rakstīja: Es Jums silti iesaku - ejiet un shomeenes peerciet KIA-Rio, jo tas ir aarkaartiigi patiikams auto, kuram martaa tiek dota 1700 eiro jeb gandriiz 1200 latu (!!!) atlaide.
Arī ir atlaide un esot baudāmi, bet vai tāpēc visiem jāiesaka?
1tk LVL vērtā V70 varu ielikt trīs bērnu sēdeklīšus aizmugurējā sēdeklī, bagāžniekā ratiņus un citus sīkumus. Vai tiešām domā, ka ir vērts pirkt mazu lamatu, kuras komplektācija ir krietni prastāka?
Recluse, KIA-Rio automobilim jau saakuma komplektaacija ir daasna: vadiitaaja seedeklja reguleeshana uz augshu/leju, stuures reguleeshana gan dziljumaa, gan augstumaa, kondicionieris, seedeklju apsilde, elektriski paceljami logi, elektriski reguleejami spogulji, ESP, miglas lukturi. Pilnai laimei neko vairaak nevajag. Un, ja man ir divi beerni, tad man nav vajadziibas mashiinaa ielikt triis beernu kreeslinjus.
VWfans rakstīja: Recluse, KIA-Rio automobilim jau saakuma komplektaacija ir daasna: vadiitaaja seedeklja reguleeshana uz augshu/leju, stuures reguleeshana gan dziljumaa, gan augstumaa, kondicionieris, seedeklju apsilde, elektriski paceljami logi, elektriski reguleejami spogulji, ESP, miglas lukturi. Pilnai laimei neko vairaak nevajag. Un, ja man ir divi beerni, tad man nav vajadziibas mashiinaa ielikt triis beernu kreeslinjus.
Man normāli skaitās, ja var iesēdināt divus sīkos un vēl divus pasažierus. Pilnai laimei vēl vajag ādas salonu, elkoņbalstu vadītājam, jumta stieņus, lūku, paklājiņus, pilnizmēra rezerves riteni un autonomo priekšapsildi ziemai. Manam auto ir viss manis nosauktais un tevis nosauktais. Kāpēc man būtu jātērē ~8 tk LVL par kia vai jebkuru citu baudāmu lamatu? Pat atliekot 1tk remontam un 1tk degvielas izmaksu starpībai, es vismaz 4 gadus varu braukt normāli un paskatoties 5 gadus veca baudāmā auto cenu, neredzu jēgu pārmaksāt. Tad jau labāk braucu ar tādas klases auto, kas tiešām sagādā baudu, nevis pa visām varēm cenšos nopirkt sūdu.
DekstersFF rakstīja: Kur var šitā dirst visu laiku,baudu viņam sniedz..KIA pie tam.
Da labi, normāls, diezgan strauju progresējošs zīmols. Atsevišķus modeļus jau var arī par tīri baudāmiem uzskatīt...
Savā laikā par japāņiem šitā arī ierēca. Pēc tam un daži aizspriedumainie vēl tagad par korejiešiem. Un par ķīniešiem. Kaut kā sajūta ir, ka pēc gadiem 20, augstākais, 30, ķīniešu auto arī būs diezgan augstā līmenī.
Es darbā reizēm braucu ar Kia Ceed. Es saprotu arī to, ka zīmols attītās. Lai viņš arī attīstās tālāk nākamos 20 gadus. Baudāma tajā nav gandrīz nekā, tikai laba audio sistēma pagadījusies, lai nedzirdētu nīkulīgo un skaļo dzinēju, un to, kā šis 30000 noskrējušais auto grab. Man nav arī°tik augstas prasības kā recluse, bet nu Ceed, vai Rio, viens pīpis, par tiem 8000 Ls es neskatītos. Tas ir tāpat, kā par savu paša naudu nopirkt sev moku solu Bet, ja kādam patīk, lai brauc
Pievienojos ak. Ir naacies ar ceed pabraukt. Gandriiz jauns. Suudiigaku lamatu nevar iedomaties. Atrumi sledzas pilniigaa pakaljaa, degvielu rij kaa lops un neiet neheraa. Taa kaa nav pamata domat, ka ar rio varetu buut progress. Franchu peugeots 207 likaas kaa medusmaize peec kijas
Pievienojos ak. Ir naacies ar ceed pabraukt. Gandriiz jauns. Suudiigaku lamatu nevar iedomaties. Atrumi sledzas pilniigaa pakaljaa, degvielu rij kaa lops un neiet neheraa. Taa kaa nav pamata domat, ka ar rio varetu buut progress. Franchu peugeots 207 likaas kaa medusmaize peec kijas
DekstersFF rakstīja: Kur var šitā dirst visu laiku,baudu viņam sniedz..KIA pie tam.
Nu nesaki... Plašajās i-neta tālēs var visādas perversijas redzēt no kā kāds spēj gūt baudu... Tā kā tas KIA salīdzinoši nav tas pats pretīgākais no redzētajiem
VWfans rakstīja: Recluse, KIA-Rio automobilim jau saakuma komplektaacija ir daasna: vadiitaaja seedeklja reguleeshana uz augshu/leju, stuures reguleeshana gan dziljumaa, gan augstumaa, kondicionieris, seedeklju apsilde, elektriski paceljami logi, elektriski reguleejami spogulji, ESP, miglas lukturi. Pilnai laimei neko vairaak nevajag. Un, ja man ir divi beerni, tad man nav vajadziibas mashiinaa ielikt triis beernu kreeslinjus.
Man normāli skaitās, ja var iesēdināt divus sīkos un vēl divus pasažierus. Pilnai laimei vēl vajag ādas salonu, elkoņbalstu vadītājam, jumta stieņus, lūku, paklājiņus, pilnizmēra rezerves riteni un autonomo priekšapsildi ziemai. Manam auto ir viss manis nosauktais un tevis nosauktais. Kāpēc man būtu jātērē ~8 tk LVL par kia vai jebkuru citu baudāmu lamatu? Pat atliekot 1tk remontam un 1tk degvielas izmaksu starpībai, es vismaz 4 gadus varu braukt normāli un paskatoties 5 gadus veca baudāmā auto cenu, neredzu jēgu pārmaksāt. Tad jau labāk braucu ar tādas klases auto, kas tiešām sagādā baudu, nevis pa visām varēm cenšos nopirkt sūdu.
... Man nav arī°tik augstas prasības kā recluse, bet nu Ceed, vai Rio, viens pīpis, par tiem 8000 Ls es neskatītos. Tas ir tāpat, kā par savu paša naudu nopirkt sev moku solu Bet, ja kādam patīk, lai brauc
Esmu braucis ar ceed, getzu, loganu un ko tik vēl ne - katram var atrast kādu plusu, bet pat māsas skoda octavia II liekas baudāmāka no materiālu kvalitātes viedokļa, lai gan arī nekāds šedevrs nav.
Pamēģiniet no drēbes, velūra, zamša u.c. līdzīgas apdares materiāla beņķiem iztīrīt izsmērētu saldējumu un sapratīsiet, ka ādas salons nav augsta prasība.
Pilnībā piekrītu, ka attīstās strauji, progress ir, bet vai tiešām ir tās naudas vērts - neticu. Līdz ko gribi ko vairāk par pliku bāzi, tā aprīkojuma cenas var sasniegt paša auto cenu, lai gan vāciešiem sākuma komplektācijas ir vēl plikākas
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...