Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...
tāda meriva izskatās kā 2. braucamais ģimenē- mājsaimniecei bērnus uz skolu, dārziņu izvadāt, dilles uz tirgus nopirkt vai pie druškām klaču uzsist aizbraukt 2 kvartālus talāk.
Biju klaatienee ieveerteet jauno KIA-Rio. Elegants dizains gan eksterjeram, gan interjeram. Ljoti eerta seedeeshana aizmuguree, bagaazhnieka lielums un eertums klasei atbilstosh. Ir tikai viena pieziime attieciibaa uz seedeeshanu pie stuures. Lai gan stuures un seedeklja reguleeshanas diapazoni ir ljoti lieli, tomeer 181 cm garam cilveekam pat zemaakajaa seedeklja poziicijaa griesti ir paaraak tuvu. Secinu, ka KIA-Rio ir ideaals auto vadiitaajiem augumaa no 160 liidz 175 cm. Turklāt tagad martā KIA-Rio knapākajās komplektācijās ir nopērkams ar izcilu 1195 latu jeb 1700 eiro atlaidi. Un tā tagad KIA-Rio ar 1,2 litru benzīna motoru, kondicionieri un metālisku krāsu maksā 7935 latus, ar 1,1 litra 75 zirgspēku dīzeļmotoru 9059 latus, bet ar 1,4 litru 90 zirgspēku dīzeļmotoru 9481 latu. Gards kumosiņš.
Fan, pačukstēšu tev priekšā - normāliem ķebļiem ir arī iespēja regulēt ķebļa atzveltnes leņķi, attiecīgi slīpāka atzveltne palielina attālumu līdz griestiem no vadītāja galvas perspektīvas
VWfans rakstīja: Biju klaatienee ieveerteet jauno KIA-Rio. Elegants dizains gan eksterjeram, gan interjeram. Ljoti eerta seedeeshana aizmuguree, bagaazhnieka lielums un eertums klasei atbilstosh. Ir tikai viena pieziime attieciibaa uz seedeeshanu pie stuures. Lai gan stuures un seedeklja reguleeshanas diapazoni ir ljoti lieli, tomeer 181 cm garam cilveekam pat zemaakajaa seedeklja poziicijaa griesti ir paaraak tuvu. Secinu, ka KIA-Rio ir ideaals auto vadiitaajiem augumaa no 160 liidz 175 cm. Turklāt tagad martā KIA-Rio knapākajās komplektācijās ir nopērkams ar izcilu 1195 latu jeb 1700 eiro atlaidi. Un tā tagad KIA-Rio ar 1,2 litru benzīna motoru, kondicionieri un metālisku krāsu maksā 7935 latus, ar 1,1 litra 75 zirgspēku dīzeļmotoru 9059 latus, bet ar 1,4 litru 90 zirgspēku dīzeļmotoru 9481 latu. Gards kumosiņš.
www.kiaauto.lv
gards kumosiņš??? tikai bešena dārgs melnie ikri arī ir gards kumosiņš... bet tā nu dabā ir iekārtots, ka lielākā daļa cilvēku nomirst tā arī ikrus nepagaršojuši
kāpēc kautkādai mikromašīnai cenā virs 10000eiro fans taisa šitādu reklāmu? kas, jamam dīleri maksā?
VWfans rakstīja: Pirmais, KIA-Rio nav mikromashiina, bet pilnveertiiga lieluma vieglais auto, kursh turklaat ir baudaams. Taapeec es to iesaku iegaadaaties!
Esmu sēdējis Ceed - pa klasi lielāks un galīgi nebaudāms kosmiskā cenā. Kā var to lēto plastmasu saukt par baudāmu? VWfans atsācis vecas kaprona zeķes pīpēt.
VWfans rakstīja: Pirmais, KIA-Rio nav mikromashiina, bet pilnveertiiga lieluma vieglais auto, kursh turklaat ir baudaams. Taapeec es to iesaku iegaadaaties!
VWfans rakstīja: Un tā tagad KIA-Rio ar 1,2 litru benzīna motoru,ar 1,1 litra 75 zirgspēku dīzeļmotoru, bet ar 1,4 litru 90 zirgspēku dīzeļmotoru 9481 latu.
Šausmas. Mašīnas pašnāvniekiem. Ar tādiem nemotoriem tās jau no krustojuma ar kāju ir jāiestum. Kā samokatam. Par apdzīšanu uz trases vispār varam aizmirst.
Un varu saderēt, ka vidējais patēriņš tiem ķīseļspaiņiem ir lielāks nekā normālam 2,0 litru bīdelim.
VWfans rakstīja: Un tā tagad KIA-Rio ar 1,2 litru benzīna motoru,ar 1,1 litra 75 zirgspēku dīzeļmotoru, bet ar 1,4 litru 90 zirgspēku dīzeļmotoru 9481 latu.
Šausmas. Mašīnas pašnāvniekiem. Ar tādiem nemotoriem tās jau no krustojuma ar kāju ir jāiestum. Kā samokatam. Par apdzīšanu uz trases vispār varam aizmirst.
Un varu saderēt, ka vidējais patēriņš tiem ķīseļspaiņiem ir lielāks nekā normālam 2,0 litru bīdelim.
Tā jau nu gluži nebūs,ka ar kāju jāstumj. Latvijas satiksmei ir pilnīgi pietiekams tas dzinējs.
VWfans rakstīja: Pirmais, KIA-Rio nav mikromashiina, bet pilnveertiiga lieluma vieglais auto, kursh turklaat ir baudaams. Taapeec es to iesaku iegaadaaties!
VWfans rakstīja: Un tā tagad KIA-Rio ar 1,2 litru benzīna motoru,ar 1,1 litra 75 zirgspēku dīzeļmotoru, bet ar 1,4 litru 90 zirgspēku dīzeļmotoru 9481 latu.
Šausmas. Mašīnas pašnāvniekiem. Ar tādiem nemotoriem tās jau no krustojuma ar kāju ir jāiestum. Kā samokatam. Par apdzīšanu uz trases vispār varam aizmirst.
Un varu saderēt, ka vidējais patēriņš tiem ķīseļspaiņiem ir lielāks nekā normālam 2,0 litru bīdelim.
Tā jau nu gluži nebūs,ka ar kāju jāstumj. Latvijas satiksmei ir pilnīgi pietiekams tas dzinējs.
Kur ta nu tas var būt pietiekams, ar tādu aizbraukt līdz Rēzeknei vai Liepājai varētu būt īstas mocības.
Un ar ko Latvijas satiksme atšķiras no pārējās Eiropas satiksmes, ka te ar tādu pietiktu?
Savulaik mums uzņēmumā bija līdzīga mugursoma - 1996.gada 106 Peugeotti. 1,1litru dzinējs. Pabraukt ar tādu, neapdraudot sevi un citus nebija iespējams. Turklāt patēriņš tam īpaši neatšķīrās no 1,6-2,0 litru autiņiem.
Ar KIA-Rio 1,1 CRDi brauciens no Riigas uz Reezekni ir bauda. Vajag mieriigi tureet 85-88 km/h sestajaa paarnesumaa un priecaaties par omuliigi murraajosho diizeliiti un to, ka apetiite tam ir pavisam pieticiiga - liidz Reezeknei var aizbraukt ar nieka 8 litriem diizeljdegvielas.
pietiek jau, ka fana 1.3 bezmotormeriva trāpa svara kategorijā virs 1800kg.... ar ķieģeļa cienīgu plūdlīnijformu, kasdikti palīdz fanam iepist sani ātrumā līdz cienīgajiem 72km/h
Veel viens izcils piedaavaajums tagad ir aizkjeeries Shkodas Latvijas noliktavaas - gaishi zalja Skoda Fabia hechbeks ar 1,2 litru 70 zirgu benziina motoru un kondicionieri par ljoti gardu cenu - 7309 latiem.
VWfans rakstīja: Ar KIA-Rio 1,1 CRDi brauciens no Riigas uz Reezekni ir bauda. Vajag mieriigi tureet 85-88 km/h sestajaa paarnesumaa un priecaaties par omuliigi murraajosho diizeliiti un to, ka apetiite tam ir pavisam pieticiiga - liidz Reezeknei var aizbraukt ar nieka 8 litriem diizeljdegvielas.
Tātad Tu esi viens no tiem pedarastiem aiz kuriem fūres drūzmējas? Patīk skats, kad Tevi apdzenošais transportlīdzeklis veido avārijas situāciju (vai pat avāriju), jo tev vajag iepist sani traucējot pārējiem normāli pārvietoties?
Ja gribi priecāties par skaņu, pamēģini V8, skaņa daudz patīkamāka par jebkuru no baudāmajiem sūdiem ko visādi mēģini reklamēt un pasniegt par normāliem auto.
Recluse, nepareizi. Braucot ar 85-88 km/h, temps ir vienaads ar fuureem. Ne es taas panaaku, ne taas mani. Brauciens ir vienmeeriigs, kluss un baudaams...
VWfans rakstīja: Recluse, nepareizi. Braucot ar 85-88 km/h, temps ir vienaads ar fuureem. Ne es taas panaaku, ne taas mani. Brauciens ir vienmeeriigs, kluss un baudaams...
Tad jau man gps melo (dažādi), spidometri un pazīstamie fūristi, kas saka, ka tādus pimpjus apdzīt nevar, jo smagajam maksimālais ir 90-92, kas arī tiek izmantots, nevis 85-88. Vācijā aiz smagajiem spidometrs nesasniedz 100, bet gps vidēji 91. Tev varbūt tas ir sīkums un sani iepis, bet padomā no citām pozīcijām, 8 stundas reiz 5 km ir 40km starpība maiņā un droši apdzīt tādu krahaboru nevar.
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...