Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jauns vai vecs auto?

taaneko Reģ.: 30.07.2008

Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...

 
DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja:

Par komplektāciju nepiekrītu. Arī 2009. un 2010. gadā pirka tādas pašas komplektācijas, kā pirms tam, dominēja vidējās, otrā vietā dārgās un pēc tam lētākās. Atšķirība bija tikai tā, ka neizmantoja līzingu, bet pirka skaidrā naudā.

Par tām apkopēm... nu jā, ja ir 2008. gada mašīna, tad jā - tie, kas pirka toreiz, neapzinājās, kāds mākonis nāk virsū, bet tie, kas pirka 2009. un 2010. gados, uz apkopēm netaupīja, jo viņiem pa lielam piķis bija.

Nezinu, kādā pasaulē tu dzīvo, bet šobrīd tiek meklēts apmēram šāda vecuma auto. Vēlamā komplektācija mobile.de apīsina pieejamo auto sarakstu līdz nullei. Tik vien gribas, kā tās pašas ekstras, pie kā ir pierasts, braucot ar 2001. gada vidusmēra komplektācijas auto.

Un ja kāds brīnums atrodas, tad var droši pieskaitīt pilno apkopi ar papildus pozīcijām. Vācu servisa grāmatiņās dominē 1.5x pārsniegti eļļas maiņas intervāli, nemaz jau nerunājot par nemainītām siksnām, filtriem un visu, bez kā ir iemācījušies iztikt pat pedantiskie vācieši.

Tad jau tu gribi nevis vācieša auto nopirkt, bet gan Vācijas turka un pa lēto.

Un,ja kas, mobile.de nav vienīgā vieta, kur mašīnas meklēt.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Tad jau tu gribi nevis vācieša auto nopirkt, bet gan Vācijas turka un pa lēto.

Un,ja kas, mobile.de nav vienīgā vieta, kur mašīnas meklēt.

Hmmm... Kāds, piemēram, sakars Vācijas turkam ar auto Beļģijā? Būšu laikam palaidis garām faktu, ka Vācijas turki ir nopirkuši un monopolizējuši, neļaujot nevienam citam ievietot sludinājumus, lielāko eiropas auto sludinājumu portālu

Zinu arī citas vietas un veidus - mobile tika minēta tikai kā piemērs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Tad jau maneejais vairs nav mazlietots, jo mashiinai ir 6 gadi un nobraukums 146.625 km. Bet uz apkopeem taupiijis neesmu, viss ir kaartiigi dariits.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja:

Par komplektāciju nepiekrītu. Arī 2009. un 2010. gadā pirka tādas pašas komplektācijas, kā pirms tam, dominēja vidējās, otrā vietā dārgās un pēc tam lētākās. Atšķirība bija tikai tā, ka neizmantoja līzingu, bet pirka skaidrā naudā.

Par tām apkopēm... nu jā, ja ir 2008. gada mašīna, tad jā - tie, kas pirka toreiz, neapzinājās, kāds mākonis nāk virsū, bet tie, kas pirka 2009. un 2010. gados, uz apkopēm netaupīja, jo viņiem pa lielam piķis bija.

Nezinu, kādā pasaulē tu dzīvo, bet šobrīd tiek meklēts apmēram šāda vecuma auto. Vēlamā komplektācija mobile.de apīsina pieejamo auto sarakstu līdz nullei. Tik vien gribas, kā tās pašas ekstras, pie kā ir pierasts, braucot ar 2001. gada vidusmēra komplektācijas auto.

Un ja kāds brīnums atrodas, tad var droši pieskaitīt pilno apkopi ar papildus pozīcijām. Vācu servisa grāmatiņās dominē 1.5x pārsniegti eļļas maiņas intervāli, nemaz jau nerunājot par nemainītām siksnām, filtriem un visu, bez kā ir iemācījušies iztikt pat pedantiskie vācieši.

Ja tu Vācijā meklē, varbūt. Kaut gan, no otras puses, Vācijā tajā laikā valdība sponsorēja jaunu mašīnu iegādi, ja maini pret veco.

Ja runājam par Latvijas tirgu - auto, kas pirkti krīzes laikā, pa lielam šobrīd pārdoti netiek tikpat kā vispār.

Kādā pasaulē dzīvoju - darbs ar autotirgu (vietējo) saistīts...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Tad jau tu gribi nevis vācieša auto nopirkt, bet gan Vācijas turka un pa lēto.

Un,ja kas, mobile.de nav vienīgā vieta, kur mašīnas meklēt.

Hmmm... Kāds, piemēram, sakars Vācijas turkam ar auto Beļģijā? Būšu laikam palaidis garām faktu, ka Vācijas turki ir nopirkuši un monopolizējuši, neļaujot nevienam citam ievietot sludinājumus, lielāko eiropas auto sludinājumu portālu

Zinu arī citas vietas un veidus - mobile tika minēta tikai kā piemērs.

Beļģijā nav turku?? Vācieši maina un uztur savus auto normāli, līdz 10gv toč. Tie, kurus apraksti-nemaina eļļas,siksnas utt, tie ir dvieļugalvas uc interesanti cilvēki,kuriem tehnika ir sveša lieta,tā rūc un smird un kustas uz priekšu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja: Lexus = Hyundai, Kia Hyundai Kia Automotive Group, kas sastāv no 1944.gadā dibinātā uzņēmuma KIA Motors un 1967.gadā dibinātā Hyundai Motor Company ir vienojusies par Toyota Motor Corporation par 1989.gadā izveidotā meitas uzņēmuma Lexus pārpirkšanu. Šāds darījums abām pusēm ir izdevīgs. Hyundai, Kia iegūs lielisku augsti kvalificētu dīleru un tehniskās apkopes tīklu un iespēju konkurēt ar pārējiem luksus klases auto ražotājiem. Toyota atkal būs iespējas sakārtot vietējo tirgu, kurā, dēļ Lexus zīmola ieviešanas 2005.gadā, kritās pieprasījums Toyota automašīnām, bet tas nekompensējās ar pieprasījumu pēc Lexus. Savukārt Ziemeļamerikas tirgū Toyota Motor Corporation būvētos auto turpmāk piedāvās zem preču zīmes Scion, kas veiksmīgi debitējusi ASV 2003.gadā. Lai uz tā paša grābekļa tagad kāpj Honda – pēc darījuma noslēgšanas izteicās Toyota pārstāvis. Piezīmei: Honda Motor Company stratēģija pozicionējot Ziemeļamerikas tirgum Honda luksus klasi ar zīmolu Acura, līdzīgi kā Toyota Lexus. Piemēram Eiropas SUV Honda CR-V ASV tiek tirgots kā luksus SUV Acura RDX. Tomēr neskatoties uz visu Toyota Motor Corporation ir lielākais auto ražotājs pasaulē šobrīd, savukārt Hyundai Kia Automotive Group cīnās par piekto un sesto vietu, darījums nopietnas izmaiņas šajos datos neizmainīs uzsver firmu vadība. Tuvākos trīs gadus Toyota Motor Corporation un Hyundai Kia Automotive Group pie Lexus grupas pārņemšanas strādās kopīgi, bet 2011.gadā plānots visus Lexus modeļus bāzēt uz Hyundai un Kia platformām. Hyundai Kia Automotive Group vadība apsolīja turpināt darbu pie hibrīdtehnoloģijām. Bez tam Hyundai Kia Automotive Group vēlas izveidot Lexus IS-F WRC versiju. 2008.gadā plānots piedalīties pāris WRC posmos, bet 2009.gadā ņemt dalību kā pilnvērtīgai rūpnīcas komandai. Kas attiecas uz zīmolu šķirtību, tad Hyundai Kia Automotive Group, tāpat kā Toyota Motor Corporation preču zīme Lexus būs kā atsevišķs zīmols.

Ziņa no 2007. gada. Var jau būt, ka kaut kādu apstākļu dēļ tas realizējies.

tā tās baumas rodas

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

recluse rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Uz cik ilgu laiku gribi līzingu?

Pašreizējā situācija ir tāda - jāsaved kārtībā P1800 un tad jāmeklē nākamais upuris, kad būs brīva vieta un lieki līdzekļi. Tā kā laiks tāds nezināms jēdziens, ja es viņu ņemu tagad, tad man viņu nav kur nolikt, jāmeklē vēl vieta, citādi kad volvo būs kārtībā, max 3 mēneši.

Man nedeg, ja gribi, saki, iedod mazu roķeni un man ir kur glabāt, būs rezervēts. Kad varēsi ,dosi pārējo.

vadonis ir ierāvis sābmērcīti ūziņās?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

VAdonis neko nekur nav ierāvis, Vadonim ir citas lietas ar ko nodarboties, žēl,ka tas auto stāv un bojājas. Labāk ka kāds padarbosies un 'baudīs' auto

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: msh, es gribētu dzirdēt tavus spriedelējumus par tava vecā audi krutumu tad,ja tev būtu brīvi pieejami līdzekļi neierobežotā apmērā.

Tad būtu spriedelējumi par tēmu "nakuj kaut kādas 1.0 mizas pa astoņām štukām ja par 2-3 štukām var nonākt pie 25 gadus veca audī, kas simtu sasniedz zem sešām sekundēm..."

Es vispār reizēm apbrīnoju vienu stiliņa lietotāju bariņu - nopērk kādu no vecajiem audī, ieliek 2.5 10v kuļmašīnu, un tālāk tajā kuļmašīnā, kas ķipa skaitās ekonomijas motors, iebāž vismaz kādu štuku lai nonāktu pie kādiem 500 nm un 250 zs un, protams, ar to jau nekas nebeidzas...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Nezinu, kādā pasaulē tu dzīvo, bet šobrīd tiek meklēts apmēram šāda vecuma auto. Vēlamā komplektācija mobile.de apīsina pieejamo auto sarakstu līdz nullei. Tik vien gribas, kā tās pašas ekstras, pie kā ir pierasts, braucot ar 2001. gada vidusmēra komplektācijas auto.

Un ja kāds brīnums atrodas, tad var droši pieskaitīt pilno apkopi ar papildus pozīcijām. Vācu servisa grāmatiņās dominē 1.5x pārsniegti eļļas maiņas intervāli, nemaz jau nerunājot par nemainītām siksnām, filtriem un visu, bez kā ir iemācījušies iztikt pat pedantiskie vācieši.

A priekš kam vajag - sābs sāk plīst vai vienkārši prestižam?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Seene, bet Tu tak par to naudu vari atljauties JAUNU Ford-C-MAX. Tagad Fordam ir iipash piedaavaajums par godu 20 gadu klaatbuutnei Latvijaa. Liels un eerts C-MAX 1,6 TDCi ar spriganu 115 zirgspeeku diizeljmotoru un baudaami zemu 4,6 litru uz 100 km degvielas pateerinju tagad nopeerkams par nieka 12,5 tuukstoshiem latu jeb par gandriiz 3 tuukstoshiem latu leetaak nekaa parasti...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Te ir par šo lielisko Ford C-Max piedāvājumu:

www.ford.lv/...

Un te lieliskais Škodu piedāvājums:

www.skoda.lv/...

www.skoda.lv/...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Nezinu, kādā pasaulē tu dzīvo, bet šobrīd tiek meklēts apmēram šāda vecuma auto. Vēlamā komplektācija mobile.de apīsina pieejamo auto sarakstu līdz nullei. Tik vien gribas, kā tās pašas ekstras, pie kā ir pierasts, braucot ar 2001. gada vidusmēra komplektācijas auto.

Un ja kāds brīnums atrodas, tad var droši pieskaitīt pilno apkopi ar papildus pozīcijām. Vācu servisa grāmatiņās dominē 1.5x pārsniegti eļļas maiņas intervāli, nemaz jau nerunājot par nemainītām siksnām, filtriem un visu, bez kā ir iemācījušies iztikt pat pedantiskie vācieši.

A priekš kam vajag - sābs sāk plīst vai vienkārši prestižam?

Vecums nenāk viens... Gribas kaut ko jaunāku, bet pagaidām izskatās, ka jābraukā vien ar veco.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Seene, bet Tu tak par to naudu vari atljauties JAUNU Ford-C-MAX. Tagad Fordam ir iipash piedaavaajums par godu 20 gadu klaatbuutnei Latvijaa. Liels un eerts C-MAX 1,6 TDCi ar spriganu 115 zirgspeeku diizeljmotoru un baudaami zemu 4,6 litru uz 100 km degvielas pateerinju tagad nopeerkams par nieka 12,5 tuukstoshiem latu jeb par gandriiz 3 tuukstoshiem latu leetaak nekaa parasti...

Nav ne mazākās intereses par Fordiem. Īpaši jau par tādu mazuli, kā C-MAX. Varētu varbūt domāt par S-MAX, ja ne pilnīgi pretīgā un nebaudāmā apdare. Baudāms motors manā izpratnē ir tuvāk pie 200Zs, ādas salons obligāts un vēl šis tas, ko Fords nepiedāvā. Gaumes atšķiras

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

C-Max nav mazs, tas ir liels. Trešdien tādā sēdēju.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: C-Max nav mazs, tas ir liels. Trešdien tādā sēdēju.

Pērnogad beigās sēdēju Chevrolet Tahoe, gadīgā gan, tas tiešām ir liels, nezinu kā ar tādu pa LV būtu ikdienā braukāt.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Nezinu, kādā pasaulē tu dzīvo, bet šobrīd tiek meklēts apmēram šāda vecuma auto. Vēlamā komplektācija mobile.de apīsina pieejamo auto sarakstu līdz nullei. Tik vien gribas, kā tās pašas ekstras, pie kā ir pierasts, braucot ar 2001. gada vidusmēra komplektācijas auto.

Un ja kāds brīnums atrodas, tad var droši pieskaitīt pilno apkopi ar papildus pozīcijām. Vācu servisa grāmatiņās dominē 1.5x pārsniegti eļļas maiņas intervāli, nemaz jau nerunājot par nemainītām siksnām, filtriem un visu, bez kā ir iemācījušies iztikt pat pedantiskie vācieši.

A priekš kam vajag - sābs sāk plīst vai vienkārši prestižam?

Vecums nenāk viens... Gribas kaut ko jaunāku, bet pagaidām izskatās, ka jābraukā vien ar veco.

Nomaini sievu.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:... Īpaši jau par tādu mazuli, kā C-MAX. ...

pljad, tev teica, ka liels, značit liels:

VWfans rakstīja: C-Max nav mazs, tas ir liels. Trešdien tādā sēdēju.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nedēļu atpakaļ nopirku bembi. pamazām sāku saprast skaļos bembistu kliedzienus, ka pārējie auto ir sūds

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: C-Max nav mazs, tas ir liels. Trešdien tādā sēdēju.

Pēc Merivas varbūt arī liekas liels Viss ir relatīvs. C-MAX ir 70cm īsāks par manu patreizējo auto. Interesanti, kur tad tas lielums?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

VWfans rakstīja: C-Max nav mazs, tas ir liels. Trešdien tādā sēdēju.

Pēc Merivas varbūt arī liekas liels Viss ir relatīvs. C-MAX ir 70cm īsāks par manu patreizējo auto. Interesanti, kur tad tas lielums?

To lielumu dod augstie griesti. Motora pārsegs salīdzinoši īss, kompakts, un salonam paliek ļoti daudz vietas. Un par Merivu tāpat daudzi saka, ka maza esot, lai gan patiesībā no iekšpuses apbrīnojami liels auto. Bet viņi jau nav tādā sēdējuši un nezin.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ā, nu un ko tev tie augstie griesti dod? Iespēju braucot plaudēt ar rokām virs galvas? Bonusā noteikti iespēju liet vairāk degvielas, jo augstāka mašīna ir ar sūdīgāku aerodinamiku.

Un īsa haube = motortelpā viss caur tirsu sabāzts = dārgāki remonti. Bet nu fordelim tas ir tipiski, galu galā tās misenes ir domātas piecu gadu baudai un tālāk preses baudai.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ā, nu un ko tev tie augstie griesti dod? Iespēju braucot plaudēt ar rokām virs galvas? Bonusā noteikti iespēju liet vairāk degvielas, jo augstāka mašīna ir ar sūdīgāku aerodinamiku.

Un īsa haube = motortelpā viss caur tirsu sabāzts = dārgāki remonti. Bet nu fordelim tas ir tipiski, galu galā tās misenes ir domātas piecu gadu baudai un tālāk preses baudai.

Man Opelītis labi kalpo jau septīto gadu!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ā, nu un ko tev tie augstie griesti dod? Iespēju braucot plaudēt ar rokām virs galvas? Bonusā noteikti iespēju liet vairāk degvielas, jo augstāka mašīna ir ar sūdīgāku aerodinamiku.

Un īsa haube = motortelpā viss caur tirsu sabāzts = dārgāki remonti. Bet nu fordelim tas ir tipiski, galu galā tās misenes ir domātas piecu gadu baudai un tālāk preses baudai.

Braucot mainīt riepas, var tās pakārt pie griestiem, jo bagažniekā neietilpst. Vēl var braucot stāvēt kājās, kad ceļi pret paneli apdauzīti

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti