Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...
Nu un ?? Esi salīdzinājis tos 2 BMW- vienu, kurš ir Vācijā ražots, otru, kurš ir ražots Kaļiņingradā?
Ir sanācis - X5. Salīdzinājums apmēram kā Lada pret Opeli (teiksim Kalina vs. Astra). Auto pēc labākajiem PSRS standartiem ir sakomplektēts konstruktors - saņemot jaunu, vari visu pārskrūvēt, lai nekrīt nost. Šis un tas aizmirsies... u.t.t.
Nu un ?? Esi salīdzinājis tos 2 BMW- vienu, kurš ir Vācijā ražots, otru, kurš ir ražots Kaļiņingradā?
Ir sanācis - X5. Salīdzinājums apmēram kā Lada pret Opeli (teiksim Kalina vs. Astra). Auto pēc labākajiem PSRS standartiem ir sakomplektēts konstruktors - saņemot jaunu, vari visu pārskrūvēt, lai nekrīt nost. Šis un tas aizmirsies... u.t.t.
Ne ne, ne tu, lai to izdara kāds, kuram var uzticēties.
Piemēram Klarksons.
Tikai nedirs,ka Kaļiņingradā ražotam BMW kaut kas krīt nost.
Nu un ?? Esi salīdzinājis tos 2 BMW- vienu, kurš ir Vācijā ražots, otru, kurš ir ražots Kaļiņingradā?
Ir sanācis - X5. Salīdzinājums apmēram kā Lada pret Opeli (teiksim Kalina vs. Astra). Auto pēc labākajiem PSRS standartiem ir sakomplektēts konstruktors - saņemot jaunu, vari visu pārskrūvēt, lai nekrīt nost. Šis un tas aizmirsies... u.t.t.
=======================
Hmm, jocīgi, kurš X5 būtu ražots Vācijā? Kaut kāds X5M? Vispār jau gan "veco", gan "jauno" X5 ražoja / ražo ASV un Meksikā. Kaļiņingradā tieši liek kopā auto,
kurus piegādā kā SKD komplektus no ASV...Za Ruļom bija bildes, kā šos lādē laukā, neko īpaši izjaukti neizskatās ... Rūpnīcas kodam Kaļiņingradā ražotajiem
Nu un ?? Esi salīdzinājis tos 2 BMW- vienu, kurš ir Vācijā ražots, otru, kurš ir ražots Kaļiņingradā?
Ir sanācis - X5. Salīdzinājums apmēram kā Lada pret Opeli (teiksim Kalina vs. Astra). Auto pēc labākajiem PSRS standartiem ir sakomplektēts konstruktors - saņemot jaunu, vari visu pārskrūvēt, lai nekrīt nost. Šis un tas aizmirsies... u.t.t.
=======================
Hmm, jocīgi, kurš X5 būtu ražots Vācijā? Kaut kāds X5M? Vispār jau gan "veco", gan "jauno" X5 ražoja / ražo ASV un Meksikā. Kaļiņingradā tieši liek kopā auto,
kurus piegādā kā SKD komplektus no ASV...Za Ruļom bija bildes, kā šos lādē laukā, neko īpaši izjaukti neizskatās ... Rūpnīcas kodam Kaļiņingradā ražotajiem
auto būtu it kā jābūt "X4X" ...
Jocīgi ...
Reāls story par uzņēmuma autoparku, kas sastāv no jauniem BMW.
Manam nojuka motors pie 125tkm (oriģinālajiem).
Vēl viens jauns BMW gaida rindā uz motora maiņu...
Viena 3. Sērija, kas pavisam maz braukta, jau n’to reizi tiek taisīta (arī motors).
Vienkārši shit...
Kā lai nedomā, ka tie sūdi salikti RUS? No premium klases tur nav pat smakas. Diemžēl.
Man ir vairāki pazīstami un zināmi cilvēki kas strādā dažādos servisos kā arī dažādās pilsētās. Un lai cik stulbi tas nebūtu daļa no viņiem paši brauc ar šo marku. Bet tam ir savi apsvērumi. Kas padomās loģiski tie sapratīs kādi. Bet stāsts ne par to.
Stāsta sāls tāda ka viņi praktiski visi saka ka autoservisi dzīvo un izdzīvo galvenokārt pateicoties šai auto markai. Jo procentuāli šīs markas auto servisos viesojas vis biežāk. Jo arī vadītājiem iespējams ir augstākas prasības pret auto stāvokli. Jo ir daļa vadītāju kas izvēlējušies auto dēļ tā izslavētās kvalitātes.
kasinsh79 rakstīja: Man jau liekas, ka pati marka tā tiek pozicionēta jau gadu desmitus.
tas indiešu mikroauto arī tiek pozicionēts kā.... bet pat vwfans to brīnumdaiļo izstrādājumu pa vienreizīgi superīgo cenu un ekskluzīvi elitāro ietilpību nevienam neriskē piedāvāt, kaut gan pat ar piegādi no indijas ( nododot aviobagāžā) tas varētu izmaksāt, kā 10 gadīgs golps.
Krievijā liktajiem Fokusiem pusasis kā ar nazi griež nost un masveidā. Nez kādēļ Latvijā no Vācijas ievestajiem šīs pat pusasis kaut kā pat dzirdējis neesmu ka plīstu.
Ceļu kvalitāte nu jau jāsaka ka Latvijā ir sliktāka par Krievijas ceļiem!!
i_edgars rakstīja: Krievijā liktajiem Fokusiem pusasis kā ar nazi griež nost un masveidā. Nez kādēļ Latvijā no Vācijas ievestajiem šīs pat pusasis kaut kā pat dzirdējis neesmu ka plīstu.
Ceļu kvalitāte nu jau jāsaka ka Latvijā ir sliktāka par Krievijas ceļiem!!
Bracus rakstīja: Skatos šeit panesusies diskusija par BMW.
Man ir vairāki pazīstami un zināmi cilvēki kas strādā dažādos servisos kā arī dažādās pilsētās. Un lai cik stulbi tas nebūtu daļa no viņiem paši brauc ar šo marku. Bet tam ir savi apsvērumi. Kas padomās loģiski tie sapratīs kādi. Bet stāsts ne par to.
Stāsta sāls tāda ka viņi praktiski visi saka ka autoservisi dzīvo un izdzīvo galvenokārt pateicoties šai auto markai. Jo procentuāli šīs markas auto servisos viesojas vis biežāk. Jo arī vadītājiem iespējams ir augstākas prasības pret auto stāvokli. Jo ir daļa vadītāju kas izvēlējušies auto dēļ tā izslavētās kvalitātes.
Kāpēc man tev kas būtu jāpērk?? To iepriekšējo tev uzdāvināja leišu radi ( pats stāstīji) , tagad atkal citiem prasi? Nopelni taču pats beidzot kaut ko !
Un tavi stāsti joprojām ir gana jūsmīgi par veco,labo Audi 80 , neko jaunu nezini.
Neko man neuzdāvināja. Sīkumos neizplūdīšu bet tā mašīna man izmaksāja 300 lašus.
Bet nu tik tā - tu te mini kaut kādu audī astoņdesmit, nu tad uzdāvini man vienu, lai man tāds būtu, jo man tāda vairs nav
Konkreeti par BMW - nu nezinu. Jau kaadu tresho gadu lietoju E90, pirku lietotu, nepilnus 4 gadi vecu, nobraukums nepilni 140000 bija. Pa sho laiku nekas nav luuzis, ja neskaita paaris detalju piekaree, jaa, peec 160tkst iztiirija kveepu filtru. Motors 2l diizelis, automaatiskaa kaarba. Un nekas tur aarpraataa daargs nav - ne vairaak kaa kaadam franchu vai japaanju autinjam taada pat gada. Pie tam ljoti ekonomisks prieksh savas jaudas.
Tai pat laikaa, runaajoties ar servisa viiriem - jauniem BMW garantijas periodaa tieshaam lienot aaraa leerums shaises, lielaakoties elektriskas un elektroniskas. Pat ieteicami esot pirkt peecgarantijas vaagjus, jo berniibas slimiibas izslimotas. Neticu, ka BMW motors var saluuzt pie nepilniem 200tkst. km, tur tad ir iipashi advanceets lietotaajs bijis
Chankaishi, kaadaa veidaa Tavam BMW tiiriija kveepu filtru? Cik tas izmaksaaja? Kaadas bija paziimes, kas liecinaaja, ka nepiecieshama kveepu filtra tiiriishana?
Bracus rakstīja: Skatos šeit panesusies diskusija par BMW.
Man ir vairāki pazīstami un zināmi cilvēki kas strādā dažādos servisos kā arī dažādās pilsētās. Un lai cik stulbi tas nebūtu daļa no viņiem paši brauc ar šo marku. Bet tam ir savi apsvērumi. Kas padomās loģiski tie sapratīs kādi. Bet stāsts ne par to.
Stāsta sāls tāda ka viņi praktiski visi saka ka autoservisi dzīvo un izdzīvo galvenokārt pateicoties šai auto markai. Jo procentuāli šīs markas auto servisos viesojas vis biežāk. Jo arī vadītājiem iespējams ir augstākas prasības pret auto stāvokli. Jo ir daļa vadītāju kas izvēlējušies auto dēļ tā izslavētās kvalitātes.
Pasen , pirms kādi gadi 5-8 kaktu servisa paziņa kā reizi teica , ka bmw tiek vissliktāk uzturēti , tieši to dārgo remontu dēļ ( dārgi vismaz salīdzinot ar to īpašnieku "zīmuļu" ienākumiem ) Toreiz viņa servisā elektriķi dzīvoja pateicoties audi cigāru iešpricei .
Tur tam autinjam nekas iipashi nav jaapeeta, pats pasaka priekshaa. Paraadiijaas bildiite - sarkans filtrs. Parastaa servisaa uz Lokomotiives ielas ieteica autorizeeto servisu Wess motors, tie arii iztiiriija. Tehnologjiju nezinu. Izmaksaaja 50ls+ degviela apm. 15ltr - braukaaja pashi ar to mashiinu 2-3 stundas. Kaa teica tai Lokomotiives ielas servisaa - tie vieniigie tiirot. Peec papiiriem mainja peec 160tkst, nu jau vairaak, bet viss OK, jauns maksaa +/-1000ls.
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...