Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...
Vispaar tieshaam gribeetu dzirdeet, kas notika to nelaimiigi BMW motoriem. Ko tas noziimee - motors izbeidzaas - apraava gultnjus, vaarsti sasita virzuljus, vai taa nodila, ka eljljas spiediens pazuda un duumgaazes karterii spiedaas? Kas tas par razhotaaja defektu?
Par to BMW motoru lūšanu. Nemāku izskaidrot nianses, jo neesmu spečuks motoru uzbūvē, bet kā dīleºī teica, pārlūza skrūve (?) kloķenei, kā rezultātā motorā Staļingrada, vārsti ar virzuļiem vienā čupā utt.
Izklausās interesanti. Vecajiem audī 2.5 10v TDI arī ir dzirdēts par problēmu ar klaņu skrūvēm, kuras var notrūkt, bet tur tā viena notrūkusī skrūve parasti piesaka sevi izbliežot blokā caurumu un tad visa tā padarīšana grab, bet motors vēl darbojas. Risinājums - savlaicīgi atvērt motoru un samainīt tās skrūves. Izklausās ka nopērkot mazlietotu būmera kuļmašīnu ir jādara tas pats
smaidiigais rakstīja: kantorii, kas remontee dzineeju galvas, redzeeju uz galda Toyota takša galvu. Braucot ar gāzi, nobraukums 125000...
bobcat rakstīja: man domāt tas motors izbeidzās, jo šamie lietoja "tjipa" pagarinātas apkopes intervālu(LONG Term), tas esot lētāk. Jo visi tak salīdzina apkopes izmaksas.
Tas ir pirmo reizi eļļu motorā mainīja pie 30000 km. Otro pie 60000 utt.
Padomā pats, ja cilvēkam iedod jaunu auto un saka brauc, līdz iedegās servisa lampiņa un tikai tad jābrauc uz servisu. Viņš tak tā dara. Te nu arī rezultāts, pēc trim apkopēm, ar vecu eļļu dzītais motors sabirst. Pie tam, neticu ka džeri brauca ar tiem bmw kā ar savu auto, ja tāds tiem būtu. Palabojiet mani , ja es kļūdos
Mans labs draugs iepirka pērn jaunu bmw x1, un šamam salonā arī teica, tu brauc tikai līdz pirmajai apkopei tak 30000 km. Bet viņš tā nedarīja, pirmo uzstaisīja kā pienākās pēc 5000 km saudzīgas piebraukšanas.
Nu, ja ražotājs atļauj braukt 30 000 bez eļļas maiņas, tā gan nav pircēja problēma. Tā ir ražotāja atbildība, iztur tas dzinējs vai neiztur, patērētājam nav pašam jāizdomā,ka to eļļu varbūt tomēr labāk mainīt biežāk.
msh rakstīja: Izklausās interesanti. Vecajiem audī 2.5 10v TDI arī ir dzirdēts par problēmu ar klaņu skrūvēm, kuras var notrūkt, bet tur tā viena notrūkusī skrūve parasti piesaka sevi izbliežot blokā caurumu un tad visa tā padarīšana grab, bet motors vēl darbojas. Risinājums - savlaicīgi atvērt motoru un samainīt tās skrūves. Izklausās ka nopērkot mazlietotu būmera kuļmašīnu ir jādara tas pats
smaidiigais rakstīja: kantorii, kas remontee dzineeju galvas, redzeeju uz galda Toyota takša galvu. Braucot ar gāzi, nobraukums 125000...
Nu un kas tai galvai bija?
Klausies, men lēnām brieda un nu nobrieda jautājums- tu kaut ko citu vispār zini, izņemot vecus,aizvēsturiskus Audi?
kasinsh79 rakstīja: Par tēmu kā tādu, ja vien drošs esi par darbu un ienākumu stabilitāti, iesaku JAUNU auto, ko aprīkot ar modernu gāzes iešprici. Cik pētīju, pat daži dīleri tādu variantu jau piedāvā, vismaz Ford, kaut kur lasīju, ka arī Toyota dīleri mēdz aprīkot, saglabājot garantiju.
Tās benzīna un DD cenas
Gāze tomēr ir spēcīgs arguments, pie tam ja vēl garantija saglabājas.
Cenas? Drīzāk jau apstāklis ka gāzi noliet izdosies tikai tehniskākam cilvēkam ar zināmu čakaru, kamēr soļķi noliet nekādu problēmu...
To dīzeli var noliet ja ir apstākļi kur to darīt ( privātmāja , viensēta )
Es dzīvojot dzīvoklī un daudz braucot un degvielu rakstu uz sia , kautkā neredzu jēgu ar kanām laistīties .
Cik zinu tos kas laistās ar kanām tad tie ir stipri maz braucoši un tie daži ietaupītie lati viņiem būtiski .
Un cik dzirdēts vairs nemaz nevar tā brīvi to kreiso dabūt .
Klausies, men lēnām brieda un nu nobrieda jautājums- tu kaut ko citu vispār zini, izņemot vecus,aizvēsturiskus Audi?
A kas man vēl būtu jāzina? Ar savu mašīnu galā tieku un man ar to pilnīgi pietiktu. Bet tā nu nejauši ir sanācis ka manas zināšanas, vismaz daļa no tām, ir pastiepjamas uz tūkstošiem pa latvijas ceļiem ripojošiem fofāgena grupas aparātiem, ražotiem līdz gadsimtu mijai, ja ne vēl vēlāk...
Un vispār - autobūves pamatprincipi visiem ir vienādi, vienīgi mūsdienās dažādi ražotāji, pamatā šķībači, cenšas kaut ko samuhļīt savādāk... Piemēram, kaut kad sen atpakaļ, kad opis bija nolohojies un savai corsai pokujā noņēmis sadalītāju, lai to atliktu vietā, man pietika ar to, ka visiem četru katlu motoriem darba taktu secība ir 1-3-4-2 un nedaudz loģiskās domāšanas
msh rakstīja: Piemēram, kaut kad sen atpakaļ, kad opis bija nolohojies un savai corsai pokujā noņēmis sadalītāju, lai to atliktu vietā, man pietika ar to, ka visiem četru katlu motoriem darba taktu secība ir 1-3-4-2 un nedaudz loģiskās domāšanas
Kaut kad vēl krietni senāk kāds tavs opis tavu omi noķēra pie alas, sadeva ar vāli pa galvu un ievilka alā, izkliegdams neartikulētas skaņas. Ja tu dzīvo vēsturē,dzīvo vesels. Tikai te tu baigi visu laiku klāsti,cik brašs esi,jo zini, kā uzbūvēts Audi 80 dzinējs un cik tas vienkāršs.
tak tie taksisti saregule un mauc ar lieso ka ta mashina knapi kust, viss taupibas noluukos. tad ari izdeg varsti.
Šīri, tie takši ir ražoti šajā gadsimtā un diez vai kāds tiem liek reduktorgāzi...
==================
Liek, godaatais msh, un kā vēl liek Tai pašā daudzpiesauktajā Vācijā LPG auto skaits pēdējo ~3 gadu laikā ir dubultojies, dīleri un DFA partnerfirmas liek iekārtas bezmaz visam, kas kust Briti platiem soļiem
cenšas viņus iedzīt ...Es te tā paskatījos, kā tai pat Reihā
ir ar LPG uzpildi. Aina apmēram tāda - ja pirms kādiem 3 gadiem Reihā bija ~800 LPG uzpildes staciju, tad 2011. beigās bija jau ~6000! Plus vēl ap 1200 LPG staciju, kuras ir t.s. korporatīvajā valdījumā, kalpo konkrētām firmām, pašvaldībām, organizācijām. CNG ķerras savā izplatības dinamikā stipri atpaliek ...
msh
Kā tu to uzzināsi, pie noteikuma ka drīkst izskrūvēt tikai sveces un nav sadalītāja vāciņš, pēc kura pašpikot?
============
Nuu...es senos laikos izmantoju gumijas korķīti sveču caurumam Metode tīri elementāra, bet darbojās
bobcat rakstīja: man domāt tas motors izbeidzās, jo šamie lietoja "tjipa" pagarinātas apkopes intervālu(LONG Term), tas esot lētāk. Jo visi tak salīdzina apkopes izmaksas.
Tas ir pirmo reizi eļļu motorā mainīja pie 30000 km. Otro pie 60000 utt.
Padomā pats, ja cilvēkam iedod jaunu auto un saka brauc, līdz iedegās servisa lampiņa un tikai tad jābrauc uz servisu. Viņš tak tā dara. Te nu arī rezultāts, pēc trim apkopēm, ar vecu eļļu dzītais motors sabirst. Pie tam, neticu ka džeri brauca ar tiem bmw kā ar savu auto, ja tāds tiem būtu. Palabojiet mani , ja es kļūdos
Mans labs draugs iepirka pērn jaunu bmw x1, un šamam salonā arī teica, tu brauc tikai līdz pirmajai apkopei tak 30000 km. Bet viņš tā nedarīja, pirmo uzstaisīja kā pienākās pēc 5000 km saudzīgas piebraukšanas.
Nu, ja ražotājs atļauj braukt 30 000 bez eļļas maiņas, tā gan nav pircēja problēma. Tā ir ražotāja atbildība, iztur tas dzinējs vai neiztur, patērētājam nav pašam jāizdomā,ka to eļļu varbūt tomēr labāk mainīt biežāk.
ražotāja atbildība ir lai iztur tas dzinējs garantijas laiku.... pie tam parasti "ierobežotās garantijas"
un vairums dzinēju (ierobežotos apstākļos) izturēs garantijas laiku arī ar saulespuķu eļļu
Klausies, men lēnām brieda un nu nobrieda jautājums- tu kaut ko citu vispār zini, izņemot vecus,aizvēsturiskus Audi?
A kas man vēl būtu jāzina? Ar savu mašīnu galā tieku un man ar to pilnīgi pietiktu. Bet tā nu nejauši ir sanācis ka manas zināšanas, vismaz daļa no tām, ir pastiepjamas uz tūkstošiem pa latvijas ceļiem ripojošiem fofāgena grupas aparātiem, ražotiem līdz gadsimtu mijai, ja ne vēl vēlāk...
Un vispār - autobūves pamatprincipi visiem ir vienādi, vienīgi mūsdienās dažādi ražotāji, pamatā šķībači, cenšas kaut ko samuhļīt savādāk... Piemēram, kaut kad sen atpakaļ, kad opis bija nolohojies un savai corsai pokujā noņēmis sadalītāju, lai to atliktu vietā, man pietika ar to, ka visiem četru katlu motoriem darba taktu secība ir 1-3-4-2 un nedaudz loģiskās domāšanas
praktiski jebkuram padomjlaiku ziliņmotoram secība ir uz bloka uzrakstīta
kasinsh79 rakstīja: Jāsaka, ka esmu pieskaitāms pie līdz šim - gāzes skeptiķiem. Un par to nekaunos. Tagad, jā - aizdomājos
Es pazīstu veselu kaudzi ar cilvēkiem, kuri bija no visādiem bmwpowera urļikiem salasījušies, ka gāze nerullē, tad piedomājuši klāt, ka esot dzīvībai bīstams, baigi smirdot, motors turot labi ja 2 gadus, īstais dzinējs esot benzīns sākot no 2.5 uz augšu u.tml. Varu vismaz kādus piemērus desmit nosaukt, kur šādi "kņigu ņečital" paši tagad braukā ar gāzēm, maza tilpuma turbomotoriem vai dīzeļiem.
un vairums dzinēju (ierobežotos apstākļos) izturēs garantijas laiku arī ar saulespuķu eļļu
ATkal bārstam gudrības? Izsakies,ka izturēs garantijas laiku ar saulespuķu eļļu, bet tikai ierobežotos apstākļos.
Atkal prasti dirs.
Garantija ir garantija, davai, gudrais, ielej saulespuķu eļļu un nomauc 100 000 km.
hei āzi, davaj stum šurpu jaunu bebmi
ierobežoti apstākļi nozīmē, ka netiks maukts visu laiku pillā ručkā un saulepuķene būs biežāk jāmaina.... un liela daļa dzinēju 100k novilks
bet protams, ka ražotāja garantija nebūs spēkā, jo tiks izmantoti ražotāja nesertificēti materiāli... piemēram renaultam grāmatā ir ierakstīts, ka nedrīkst maukt ar biodīzeli - maukt jau var, bet tad pazūd garantija
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...