Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jauns vai vecs auto?

taaneko Reģ.: 30.07.2008

Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...

 
Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Vispaar tieshaam gribeetu dzirdeet, kas notika to nelaimiigi BMW motoriem. Ko tas noziimee - motors izbeidzaas - apraava gultnjus, vaarsti sasita virzuljus, vai taa nodila, ka eljljas spiediens pazuda un duumgaazes karterii spiedaas? Kas tas par razhotaaja defektu?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

kantorii, kas remontee dzineeju galvas, redzeeju uz galda Toyota takša galvu. Braucot ar gāzi, nobraukums 125000...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Par to BMW motoru lūšanu. Nemāku izskaidrot nianses, jo neesmu spečuks motoru uzbūvē, bet kā dīleºī teica, pārlūza skrūve (?) kloķenei, kā rezultātā motorā Staļingrada, vārsti ar virzuļiem vienā čupā utt.

Mainīja motora iekšu vecajā blokā.

P.S. Ar apkopēm nav tam sakara.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Izklausās interesanti. Vecajiem audī 2.5 10v TDI arī ir dzirdēts par problēmu ar klaņu skrūvēm, kuras var notrūkt, bet tur tā viena notrūkusī skrūve parasti piesaka sevi izbliežot blokā caurumu un tad visa tā padarīšana grab, bet motors vēl darbojas. Risinājums - savlaicīgi atvērt motoru un samainīt tās skrūves. Izklausās ka nopērkot mazlietotu būmera kuļmašīnu ir jādara tas pats

smaidiigais rakstīja: kantorii, kas remontee dzineeju galvas, redzeeju uz galda Toyota takša galvu. Braucot ar gāzi, nobraukums 125000...

Nu un kas tai galvai bija?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Tak tev saka, ka galva bija uz galda! Vai nav vienalga kas šai vainas?

Šķiet ka kkas ar vārstiem...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: man domāt tas motors izbeidzās, jo šamie lietoja "tjipa" pagarinātas apkopes intervālu(LONG Term), tas esot lētāk. Jo visi tak salīdzina apkopes izmaksas.

Tas ir pirmo reizi eļļu motorā mainīja pie 30000 km. Otro pie 60000 utt.

Padomā pats, ja cilvēkam iedod jaunu auto un saka brauc, līdz iedegās servisa lampiņa un tikai tad jābrauc uz servisu. Viņš tak tā dara. Te nu arī rezultāts, pēc trim apkopēm, ar vecu eļļu dzītais motors sabirst. Pie tam, neticu ka džeri brauca ar tiem bmw kā ar savu auto, ja tāds tiem būtu. Palabojiet mani , ja es kļūdos

Mans labs draugs iepirka pērn jaunu bmw x1, un šamam salonā arī teica, tu brauc tikai līdz pirmajai apkopei tak 30000 km. Bet viņš tā nedarīja, pirmo uzstaisīja kā pienākās pēc 5000 km saudzīgas piebraukšanas.

Nu, ja ražotājs atļauj braukt 30 000 bez eļļas maiņas, tā gan nav pircēja problēma. Tā ir ražotāja atbildība, iztur tas dzinējs vai neiztur, patērētājam nav pašam jāizdomā,ka to eļļu varbūt tomēr labāk mainīt biežāk.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Izklausās interesanti. Vecajiem audī 2.5 10v TDI arī ir dzirdēts par problēmu ar klaņu skrūvēm, kuras var notrūkt, bet tur tā viena notrūkusī skrūve parasti piesaka sevi izbliežot blokā caurumu un tad visa tā padarīšana grab, bet motors vēl darbojas. Risinājums - savlaicīgi atvērt motoru un samainīt tās skrūves. Izklausās ka nopērkot mazlietotu būmera kuļmašīnu ir jādara tas pats

smaidiigais rakstīja: kantorii, kas remontee dzineeju galvas, redzeeju uz galda Toyota takša galvu. Braucot ar gāzi, nobraukums 125000...

Nu un kas tai galvai bija?

Klausies, men lēnām brieda un nu nobrieda jautājums- tu kaut ko citu vispār zini, izņemot vecus,aizvēsturiskus Audi?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Tak tev saka, ka galva bija uz galda! Vai nav vienalga kas šai vainas?

Šķiet ka kkas ar vārstiem...

tak tie taksisti saregule un mauc ar lieso ka ta mashina knapi kust, viss taupibas noluukos. tad ari izdeg varsti.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Par tēmu kā tādu, ja vien drošs esi par darbu un ienākumu stabilitāti, iesaku JAUNU auto, ko aprīkot ar modernu gāzes iešprici. Cik pētīju, pat daži dīleri tādu variantu jau piedāvā, vismaz Ford, kaut kur lasīju, ka arī Toyota dīleri mēdz aprīkot, saglabājot garantiju.

Tās benzīna un DD cenas

Gāze tomēr ir spēcīgs arguments, pie tam ja vēl garantija saglabājas.

Cenas? Drīzāk jau apstāklis ka gāzi noliet izdosies tikai tehniskākam cilvēkam ar zināmu čakaru, kamēr soļķi noliet nekādu problēmu...

To dīzeli var noliet ja ir apstākļi kur to darīt ( privātmāja , viensēta )

Es dzīvojot dzīvoklī un daudz braucot un degvielu rakstu uz sia , kautkā neredzu jēgu ar kanām laistīties .

Cik zinu tos kas laistās ar kanām tad tie ir stipri maz braucoši un tie daži ietaupītie lati viņiem būtiski .

Un cik dzirdēts vairs nemaz nevar tā brīvi to kreiso dabūt .

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Tak tev saka, ka galva bija uz galda! Vai nav vienalga kas šai vainas?

Šķiet ka kkas ar vārstiem...

Nē nu ja tu sāki stāstīt tik smalki - modelis, nobraukums un gāze, tad vajadzēja paskaidrot, a tā izklausījās pēc uzbrauciena gāzei...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

tak tie taksisti saregule un mauc ar lieso ka ta mashina knapi kust, viss taupibas noluukos. tad ari izdeg varsti.

Šīri, tie takši ir ražoti šajā gadsimtā un diez vai kāds tiem liek reduktorgāzi...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Klausies, men lēnām brieda un nu nobrieda jautājums- tu kaut ko citu vispār zini, izņemot vecus,aizvēsturiskus Audi?

A kas man vēl būtu jāzina? Ar savu mašīnu galā tieku un man ar to pilnīgi pietiktu. Bet tā nu nejauši ir sanācis ka manas zināšanas, vismaz daļa no tām, ir pastiepjamas uz tūkstošiem pa latvijas ceļiem ripojošiem fofāgena grupas aparātiem, ražotiem līdz gadsimtu mijai, ja ne vēl vēlāk...

Un vispār - autobūves pamatprincipi visiem ir vienādi, vienīgi mūsdienās dažādi ražotāji, pamatā šķībači, cenšas kaut ko samuhļīt savādāk... Piemēram, kaut kad sen atpakaļ, kad opis bija nolohojies un savai corsai pokujā noņēmis sadalītāju, lai to atliktu vietā, man pietika ar to, ka visiem četru katlu motoriem darba taktu secība ir 1-3-4-2 un nedaudz loģiskās domāšanas

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Jebkuram motoram cilindru darba seciibu var uzzinaat, pagriezhot to pa 2 pilniem apgriezieniem, gan tikai tad, ja sadalene nav nonjemta. Pupu mizas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā tu to uzzināsi, pie noteikuma ka drīkst izskrūvēt tikai sveces un nav sadalītāja vāciņš, pēc kura pašpikot?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Peec vaarstiem, saac ar 1. cilindru un seko liidzi naakamo cilndru vaarstu staavoklim. Piesleedz logjisko domaashanu

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

msh ir par slinku noņemt vārstu vāku...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Piemēram, kaut kad sen atpakaļ, kad opis bija nolohojies un savai corsai pokujā noņēmis sadalītāju, lai to atliktu vietā, man pietika ar to, ka visiem četru katlu motoriem darba taktu secība ir 1-3-4-2 un nedaudz loģiskās domāšanas

Kaut kad vēl krietni senāk kāds tavs opis tavu omi noķēra pie alas, sadeva ar vāli pa galvu un ievilka alā, izkliegdams neartikulētas skaņas. Ja tu dzīvo vēsturē,dzīvo vesels. Tikai te tu baigi visu laiku klāsti,cik brašs esi,jo zini, kā uzbūvēts Audi 80 dzinējs un cik tas vienkāršs.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Shiirs rakstīja:

tak tie taksisti saregule un mauc ar lieso ka ta mashina knapi kust, viss taupibas noluukos. tad ari izdeg varsti.

Šīri, tie takši ir ražoti šajā gadsimtā un diez vai kāds tiem liek reduktorgāzi...

Kāds sakars reduktorgāzei ar liesu maisījumu? Iešpricei nevar uzlikt liesu maisījumu?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

msh

tak tie taksisti saregule un mauc ar lieso ka ta mashina knapi kust, viss taupibas noluukos. tad ari izdeg varsti.

Šīri, tie takši ir ražoti šajā gadsimtā un diez vai kāds tiem liek reduktorgāzi...

==================

Liek, godaatais msh, un kā vēl liek Tai pašā daudzpiesauktajā Vācijā LPG auto skaits pēdējo ~3 gadu laikā ir dubultojies, dīleri un DFA partnerfirmas liek iekārtas bezmaz visam, kas kust Briti platiem soļiem

cenšas viņus iedzīt ...Es te tā paskatījos, kā tai pat Reihā

ir ar LPG uzpildi. Aina apmēram tāda - ja pirms kādiem 3 gadiem Reihā bija ~800 LPG uzpildes staciju, tad 2011. beigās bija jau ~6000! Plus vēl ap 1200 LPG staciju, kuras ir t.s. korporatīvajā valdījumā, kalpo konkrētām firmām, pašvaldībām, organizācijām. CNG ķerras savā izplatības dinamikā stipri atpaliek ...

msh

Kā tu to uzzināsi, pie noteikuma ka drīkst izskrūvēt tikai sveces un nav sadalītāja vāciņš, pēc kura pašpikot?

============

Nuu...es senos laikos izmantoju gumijas korķīti sveču caurumam Metode tīri elementāra, bet darbojās

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Muuzhu dziivo, muuzhu maacies - tas par to korkjiiti, nebuutu iedomaajies!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

bobcat rakstīja: man domāt tas motors izbeidzās, jo šamie lietoja "tjipa" pagarinātas apkopes intervālu(LONG Term), tas esot lētāk. Jo visi tak salīdzina apkopes izmaksas.

Tas ir pirmo reizi eļļu motorā mainīja pie 30000 km. Otro pie 60000 utt.

Padomā pats, ja cilvēkam iedod jaunu auto un saka brauc, līdz iedegās servisa lampiņa un tikai tad jābrauc uz servisu. Viņš tak tā dara. Te nu arī rezultāts, pēc trim apkopēm, ar vecu eļļu dzītais motors sabirst. Pie tam, neticu ka džeri brauca ar tiem bmw kā ar savu auto, ja tāds tiem būtu. Palabojiet mani , ja es kļūdos

Mans labs draugs iepirka pērn jaunu bmw x1, un šamam salonā arī teica, tu brauc tikai līdz pirmajai apkopei tak 30000 km. Bet viņš tā nedarīja, pirmo uzstaisīja kā pienākās pēc 5000 km saudzīgas piebraukšanas.

Nu, ja ražotājs atļauj braukt 30 000 bez eļļas maiņas, tā gan nav pircēja problēma. Tā ir ražotāja atbildība, iztur tas dzinējs vai neiztur, patērētājam nav pašam jāizdomā,ka to eļļu varbūt tomēr labāk mainīt biežāk.

ražotāja atbildība ir lai iztur tas dzinējs garantijas laiku.... pie tam parasti "ierobežotās garantijas"

un vairums dzinēju (ierobežotos apstākļos) izturēs garantijas laiku arī ar saulespuķu eļļu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Klausies, men lēnām brieda un nu nobrieda jautājums- tu kaut ko citu vispār zini, izņemot vecus,aizvēsturiskus Audi?

A kas man vēl būtu jāzina? Ar savu mašīnu galā tieku un man ar to pilnīgi pietiktu. Bet tā nu nejauši ir sanācis ka manas zināšanas, vismaz daļa no tām, ir pastiepjamas uz tūkstošiem pa latvijas ceļiem ripojošiem fofāgena grupas aparātiem, ražotiem līdz gadsimtu mijai, ja ne vēl vēlāk...

Un vispār - autobūves pamatprincipi visiem ir vienādi, vienīgi mūsdienās dažādi ražotāji, pamatā šķībači, cenšas kaut ko samuhļīt savādāk... Piemēram, kaut kad sen atpakaļ, kad opis bija nolohojies un savai corsai pokujā noņēmis sadalītāju, lai to atliktu vietā, man pietika ar to, ka visiem četru katlu motoriem darba taktu secība ir 1-3-4-2 un nedaudz loģiskās domāšanas

praktiski jebkuram padomjlaiku ziliņmotoram secība ir uz bloka uzrakstīta

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

un vairums dzinēju (ierobežotos apstākļos) izturēs garantijas laiku arī ar saulespuķu eļļu

ATkal bārstam gudrības? Izsakies,ka izturēs garantijas laiku ar saulespuķu eļļu, bet tikai ierobežotos apstākļos.

Atkal prasti dirs.

Garantija ir garantija, davai, gudrais, ielej saulespuķu eļļu un nomauc 100 000 km.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Jāsaka, ka esmu pieskaitāms pie līdz šim - gāzes skeptiķiem. Un par to nekaunos. Tagad, jā - aizdomājos

Es pazīstu veselu kaudzi ar cilvēkiem, kuri bija no visādiem bmwpowera urļikiem salasījušies, ka gāze nerullē, tad piedomājuši klāt, ka esot dzīvībai bīstams, baigi smirdot, motors turot labi ja 2 gadus, īstais dzinējs esot benzīns sākot no 2.5 uz augšu u.tml. Varu vismaz kādus piemērus desmit nosaukt, kur šādi "kņigu ņečital" paši tagad braukā ar gāzēm, maza tilpuma turbomotoriem vai dīzeļiem.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Pirmais rakstīja:

un vairums dzinēju (ierobežotos apstākļos) izturēs garantijas laiku arī ar saulespuķu eļļu

ATkal bārstam gudrības? Izsakies,ka izturēs garantijas laiku ar saulespuķu eļļu, bet tikai ierobežotos apstākļos.

Atkal prasti dirs.

Garantija ir garantija, davai, gudrais, ielej saulespuķu eļļu un nomauc 100 000 km.

hei āzi, davaj stum šurpu jaunu bebmi

ierobežoti apstākļi nozīmē, ka netiks maukts visu laiku pillā ručkā un saulepuķene būs biežāk jāmaina.... un liela daļa dzinēju 100k novilks

bet protams, ka ražotāja garantija nebūs spēkā, jo tiks izmantoti ražotāja nesertificēti materiāli... piemēram renaultam grāmatā ir ierakstīts, ka nedrīkst maukt ar biodīzeli - maukt jau var, bet tad pazūd garantija

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti