msh rakstīja:
recluse rakstīja:
msh rakstīja: Neesmu iedziļinājies kas nāca deviņsimtajiem, bet divsimtajiem oriģināli nāca PRV, tāpēc arī prasu
Tak paskaties kādreiz pirms rakstīt. Tās vairākas hreno V6 modifikācijas nāca 2, 7 un 9 sērijā. Bet lai teiktu, ka tie ir oriģināli no volvo dzinēju viedokļa, nu nez, tāpat kā LT diesel. Sanāk, drīzāk būtu jāraksta - nāca arī. Tas ir kā audi bez q vai fwd mersis, būt ir, bet tas arī viss.
P.S. Esmu redzējis mk1 golfu ar bmw V12, tāpēc zinu, ka ielikt var jebko un jebkur.
Wki tak rakstīts ka volvo piečupojās tam PRV projektam Kamēr no VAG tos ķīseļus vienkārši pirka...
A tas golfa piemērs nekam neder, kaut vai tāpēc vien, ka pēc tam ar tādu tu TA bez sporta pases neiziesi, nerunājot par tādām "sīkām" neērtībām kā neeksistējošu grabažnieku utt...
Wiki daudz ko raksta, kaut to, ka saeima Latvijā strādā. Reāli uz dzinēja- renault, laikam jau tāpēc, ka volvo pieslēdzās jau vēlāk. Par tiem VAG arī nav tik vienkārši, LT un volvo nav 1:1 savstarpēji apmaināmi, ir nianses.
Golfa piemērs - bagāžnieks lielāks kā smarta priekš diviem.
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...