Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jauns vai vecs auto?

taaneko Reģ.: 30.07.2008

Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...

 
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Neesi pamanījis,ka apskati iziet nevari? Pats teici,ka jākrāj nauda apskatei. Atvaino, bet tas jau ir smags novirziens uz izputēšanu.

Izputēšana ir tad, kad nevar maksāt to, ko obligāti jāsamaksā. Teiksim, ja jāmaksā līzi par tačku, bet naudas ikmēneša maksājumam nav. A man mašīna nepieprasa noteiktā datumā izietu TA...

Un vispār, manā situācijā vismaz 80% latvijas autobraucēju dabūtu pakrāt naudiņu jo ar vienu algu to prieku pagrūti pacelt

ūja cik ta tā miza maksā?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

plā...man audī izrādās apskate beigusies jau 20 dātumā

kāds negrib aizbraukt iziet???

domāju, ka nekas jātaisa nebūs...pat pakaļbremžu suporti nebūs jāmaina kruīze arījāliek nebūs

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: plā...man audī izrādās apskate beigusies jau 20 dātumā

kāds negrib aizbraukt iziet???

domāju, ka nekas jātaisa nebūs...pat pakaļbremžu suporti nebūs jāmaina kruīze arījāliek nebūs

Tev... tramvajbiļetes +csdd TA izmaksas un aidā!

pls zvant.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: msh- pats sāki par to izputēšanu.

Nopērc normālu Golf II ,saved kārtībā un brauc. Patlaban izklausies tāds safantazējies, liksi kruīzu, gāzi, nez ko tik vēl ne. Diezgan utopiski izklausās. Sniedz visiem baigi gudros padomus, bet pats staigā kājām.

ko noziimee nopeerc normalu Golf2 tjipa nomaini vienu vecu luzni pret citu vecu luzni? visi vini ir vienadi un tadam audi detalas maksa tikpat cik golfam. ja nevar atlauties auto, tad nevar, ko tur daudz diskutet. lidz TA tadiem visadiem audi vw utt ir max 200 lati, ja vairak, tad janodod shrota nav ko di.rsties un japerk e-talons.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Neesi pamanījis,ka apskati iziet nevari? Pats teici,ka jākrāj nauda apskatei. Atvaino, bet tas jau ir smags novirziens uz izputēšanu.

Izputēšana ir tad, kad nevar maksāt to, ko obligāti jāsamaksā. Teiksim, ja jāmaksā līzi par tačku, bet naudas ikmēneša maksājumam nav. A man mašīna nepieprasa noteiktā datumā izietu TA...

Un vispār, manā situācijā vismaz 80% latvijas autobraucēju dabūtu pakrāt naudiņu jo ar vienu algu to prieku pagrūti pacelt

es varu pateikt ka tad tu esi riktigs bomars es pat studiju gados ar savu 320 latu algu vareju skati savam audi iziet un ari valet 600 km uz majam pa nedelas nogalem. ja, toreiz viss bija letaks un zaale zaljaaka. bet proties, un neblame sevi interneta.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja: msh- pats sāki par to izputēšanu.

Nopērc normālu Golf II ,saved kārtībā un brauc. Patlaban izklausies tāds safantazējies, liksi kruīzu, gāzi, nez ko tik vēl ne. Diezgan utopiski izklausās. Sniedz visiem baigi gudros padomus, bet pats staigā kājām.

ko noziimee nopeerc normalu Golf2 tjipa nomaini vienu vecu luzni pret citu vecu luzni? visi vini ir vienadi un tadam audi detalas maksa tikpat cik golfam. ja nevar atlauties auto, tad nevar, ko tur daudz diskutet. lidz TA tadiem visadiem audi vw utt ir max 200 lati, ja vairak, tad janodod shrota nav ko di.rsties un japerk e-talons.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja: msh- pats sāki par to izputēšanu.

Nopērc normālu Golf II ,saved kārtībā un brauc. Patlaban izklausies tāds safantazējies, liksi kruīzu, gāzi, nez ko tik vēl ne. Diezgan utopiski izklausās. Sniedz visiem baigi gudros padomus, bet pats staigā kājām.

ko noziimee nopeerc normalu Golf2 tjipa nomaini vienu vecu luzni pret citu vecu luzni? visi vini ir vienadi un tadam audi detalas maksa tikpat cik golfam. ja nevar atlauties auto, tad nevar, ko tur daudz diskutet. lidz TA tadiem visadiem audi vw utt ir max 200 lati, ja vairak, tad janodod shrota nav ko di.rsties un japerk e-talons.

Golf II noteikti būs viņa spējām pavelkamāks auto nekā Audi 90Q. Un ar to vismaz varēs BRAUKT, nevis vajadzēs sapņot par gāzi un ko tik vēl ne. Man bija kādreiz tāds Golf ar 1.6D, tērēja neko un detaļas arī neko maksāja.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

recluse rakstīja:

Uzsvars ir uz ikdienas lietošanu,dzinējs ir jaunāks, šprice jau stāv (jetronic no boch, ar elektronisko aizdedzi, lambdu).

Vispār konkrētajam Volvo modelim jau 60-to beigās bija pilnā šprice, kondiška, automātiskā kārba, salona ādas apdare un visas disku bremzes, lai gan mūsdienās daži ražotāji savu modeļu klāstu apdala ar tādiem patīkamiem sīkumiem.

Kāds no B230* ar LH-jetu?

Vispār intereses pēc - cik sarežģīti ir vecajos ķieģeļos iebāzt jauno modeļu sešus katlus vienā rindā? Fofāgena D24/T/TIC tak tur bija, vietai vajadzētu pietikt...

a nakuj?

drīzāk jaunajos modeļos prasītos vecais B230

D24TIC bija tikai volvo, viss kas bija panaakts, ka jauns diizels gaaja kaa aizkauts benzīnnieks, un rija par litru mazāk.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja: msh- pats sāki par to izputēšanu.

Nopērc normālu Golf II ,saved kārtībā un brauc. Patlaban izklausies tāds safantazējies, liksi kruīzu, gāzi, nez ko tik vēl ne. Diezgan utopiski izklausās. Sniedz visiem baigi gudros padomus, bet pats staigā kājām.

ko noziimee nopeerc normalu Golf2 tjipa nomaini vienu vecu luzni pret citu vecu luzni? visi vini ir vienadi un tadam audi detalas maksa tikpat cik golfam. ja nevar atlauties auto, tad nevar, ko tur daudz diskutet. lidz TA tadiem visadiem audi vw utt ir max 200 lati, ja vairak, tad janodod shrota nav ko di.rsties un japerk e-talons.

Golf II noteikti būs viņa spējām pavelkamāks auto nekā Audi 90Q. Un ar to vismaz varēs BRAUKT, nevis vajadzēs sapņot par gāzi un ko tik vēl ne. Man bija kādreiz tāds Golf ar 1.6D, tērēja neko un detaļas arī neko maksāja.

nu ja taa to njem, tad jaa, dizeljgolfs iespejams ari bus nedaudz ekonomiskaaks pec degvielas paterinja. kas attiecas uz remonta izmaksam, tad vecs dizelgolfs diez vai bus ipasi letaks, bet tas protams ka paveicaas...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

o, pļā, vecā pastala arī dzīva!

Labdien!

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja: msh- pats sāki par to izputēšanu.

Nopērc normālu Golf II ,saved kārtībā un brauc. Patlaban izklausies tāds safantazējies, liksi kruīzu, gāzi, nez ko tik vēl ne. Diezgan utopiski izklausās. Sniedz visiem baigi gudros padomus, bet pats staigā kājām.

ko noziimee nopeerc normalu Golf2 tjipa nomaini vienu vecu luzni pret citu vecu luzni? visi vini ir vienadi un tadam audi detalas maksa tikpat cik golfam. ja nevar atlauties auto, tad nevar, ko tur daudz diskutet. lidz TA tadiem visadiem audi vw utt ir max 200 lati, ja vairak, tad janodod shrota nav ko di.rsties un japerk e-talons.

Golf II noteikti būs viņa spējām pavelkamāks auto nekā Audi 90Q. Un ar to vismaz varēs BRAUKT, nevis vajadzēs sapņot par gāzi un ko tik vēl ne. Man bija kādreiz tāds Golf ar 1.6D, tērēja neko un detaļas arī neko maksāja.

nu ja taa to njem, tad jaa, dizeljgolfs iespejams ari bus nedaudz ekonomiskaaks pec degvielas paterinja. kas attiecas uz remonta izmaksam, tad vecs dizelgolfs diez vai bus ipasi letaks, bet tas protams ka paveicaas...

puikam savulaik kā pirmo auto paņēmu I Golfu par 700.-Ls, apmēram vēl 1K Ls ieliku, lai savestu praktiski ideālā kārtībā (visas bukses, bremžu diskus, trumuļus, amortizatorus, dzinējam ko vajadzēja, virsbūvi, TA, utt) puika brauca bēdu nezinādams...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja: msh- pats sāki par to izputēšanu.

Nopērc normālu Golf II ,saved kārtībā un brauc. Patlaban izklausies tāds safantazējies, liksi kruīzu, gāzi, nez ko tik vēl ne. Diezgan utopiski izklausās. Sniedz visiem baigi gudros padomus, bet pats staigā kājām.

ko noziimee nopeerc normalu Golf2 tjipa nomaini vienu vecu luzni pret citu vecu luzni? visi vini ir vienadi un tadam audi detalas maksa tikpat cik golfam. ja nevar atlauties auto, tad nevar, ko tur daudz diskutet. lidz TA tadiem visadiem audi vw utt ir max 200 lati, ja vairak, tad janodod shrota nav ko di.rsties un japerk e-talons.

Golf II noteikti būs viņa spējām pavelkamāks auto nekā Audi 90Q. Un ar to vismaz varēs BRAUKT, nevis vajadzēs sapņot par gāzi un ko tik vēl ne. Man bija kādreiz tāds Golf ar 1.6D, tērēja neko un detaļas arī neko maksāja.

nu ja taa to njem, tad jaa, dizeljgolfs iespejams ari bus nedaudz ekonomiskaaks pec degvielas paterinja. kas attiecas uz remonta izmaksam, tad vecs dizelgolfs diez vai bus ipasi letaks, bet tas protams ka paveicaas...

puikam savulaik kā pirmo auto paņēmu I Golfu par 700.-Ls, apmēram vēl 1K Ls ieliku, lai savestu praktiski ideālā kārtībā (visas bukses, bremžu diskus, trumuļus, amortizatorus, dzinējam ko vajadzēja, virsbūvi, TA, utt) puika brauca bēdu nezinādams...

manuprāt ar tādiem pirkumiem, kuru remontā pēc iegādes jāieliek vēl 1.4 reizes lielāka summa kā auto pirkuma cena, nav jālielās.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Yetti rakstīja:

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja: msh- pats sāki par to izputēšanu.

Nopērc normālu Golf II ,saved kārtībā un brauc. Patlaban izklausies tāds safantazējies, liksi kruīzu, gāzi, nez ko tik vēl ne. Diezgan utopiski izklausās. Sniedz visiem baigi gudros padomus, bet pats staigā kājām.

ko noziimee nopeerc normalu Golf2 tjipa nomaini vienu vecu luzni pret citu vecu luzni? visi vini ir vienadi un tadam audi detalas maksa tikpat cik golfam. ja nevar atlauties auto, tad nevar, ko tur daudz diskutet. lidz TA tadiem visadiem audi vw utt ir max 200 lati, ja vairak, tad janodod shrota nav ko di.rsties un japerk e-talons.

Golf II noteikti būs viņa spējām pavelkamāks auto nekā Audi 90Q. Un ar to vismaz varēs BRAUKT, nevis vajadzēs sapņot par gāzi un ko tik vēl ne. Man bija kādreiz tāds Golf ar 1.6D, tērēja neko un detaļas arī neko maksāja.

nu ja taa to njem, tad jaa, dizeljgolfs iespejams ari bus nedaudz ekonomiskaaks pec degvielas paterinja. kas attiecas uz remonta izmaksam, tad vecs dizelgolfs diez vai bus ipasi letaks, bet tas protams ka paveicaas...

puikam savulaik kā pirmo auto paņēmu I Golfu par 700.-Ls, apmēram vēl 1K Ls ieliku, lai savestu praktiski ideālā kārtībā (visas bukses, bremžu diskus, trumuļus, amortizatorus, dzinējam ko vajadzēja, virsbūvi, TA, utt) puika brauca bēdu nezinādams...

manuprāt ar tādiem pirkumiem, kuru remontā pēc iegādes jāieliek vēl 1.4 reizes lielāka summa kā auto pirkuma cena, nav jālielās.

Kāpēc ne? Ja auto pamatā ir dzīvs, bet palietots, bundža vesela, salons ok, kāpēc nenopirkt lēti un ,ieliekot summiņu remontā, nebraukt ar auto,kuram viss ir labā kārtībā?? Pie tam, ja pēc ieguldījumu veikšanas auto maksā apmēram tik, cik dārgākie tirgus eksemplāri,kuriem tikpat kaut kas būs jāuzlabo??

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Es arī esmu pircis auto ar dzinēju defektiem, sasistus utt, kuru vērtiba ir reizes 3 zem esošās tirgus vērtības, ielikta vēl viena auto vērtība remontā un vēl nopelnīts. Bet,ja pats brauc? Tad kāpēc to nedarīt? Dīvains atzinums no Valdis bija.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

puikam savulaik kā pirmo auto paņēmu I Golfu par 700.-Ls, apmēram vēl 1K Ls ieliku, lai savestu praktiski ideālā kārtībā (visas bukses, bremžu diskus, trumuļus, amortizatorus, dzinējam ko vajadzēja, virsbūvi, TA, utt) puika brauca bēdu nezinādams...

Es pat iedomāties nevaru kas būtu jāieliek tajā sū Golpā, lai kopā salasītu štuku Ls!?? Apzeltītas skrūves vai!

Es pa saviem 13 gadiem, kopā ar dzinēja kapitalku tik daudz neesmu iztērējis. Un arī auto visu laiku gandrīz ideālā kārtībā. Visādā gadījumā tikai 2 TA nav izietas ar pirmo uzrādījumu.

Kādreiz to Skorpi pa 4 k$ un pirmajā remontā, kopā ar eļļām, siksnām un filtriem 86 Ls servisā atdevu. Bija čupiņa ar visādiem sīkumiem.

Studentam Skorpi nopirkām pa 700 Ls, un lai savestu labā kārtībā biku zem 100 Ls atdevām.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Absolūti prasts, nenokaujams un mūžīgs tas GOLF II.

Man gan liekas, ka ļooti lēts ekspluatācijā

Studentam vai pensim der.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Es pat iedomāties nevaru kas būtu jāieliek tajā sū Golpā, lai kopā salasītu štuku Ls!?? Apzeltītas skrūves vai!

Es pa saviem 13 gadiem, kopā ar dzinēja kapitalku tik daudz neesmu iztērējis. Un arī auto visu laiku gandrīz ideālā kārtībā. Visādā gadījumā tikai 2 TA nav izietas ar pirmo uzrādījumu.

Kādreiz to Skorpi pa 4 k$ un pirmajā remontā, kopā ar eļļām, siksnām un filtriem 86 Ls servisā atdevu. Bija čupiņa ar visādiem sīkumiem.

Studentam Skorpi nopirkām pa 700 Ls, un lai savestu labā kārtībā biku zem 100 Ls atdevām.

nu nevari, hrens ar tevi...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: manuprāt ar tādiem pirkumiem, kuru remontā pēc iegādes jāieliek vēl 1.4 reizes lielāka summa kā auto pirkuma cena, nav jālielās.

Tavs viedoklis, lai paliek... puika nobrauca ar to gadus 5 praktiski neko neieliekot un ja nemaldos pārdeva par 500 ls... un nedomāju, ka 1K Ls ir kaut kas briesmīgs (jaunas ziemas/vasaras riepas, akku, da nahren man te ko taisnotie?), lai man nebūtu jāuztraucas, ka kaut kas nav noticis...

bet tā blusa feina bija, kaut kāds jubilejas modelis, ar hroma svītru uz sāna un rūpnīcas perlamutra krāsojumu...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja:

Vispār jau B200** un B230** ir vienādas vadības. Man gan ir 2.3

Par katliem rindā, ķieģeļi ir domāts kas - audi? Volvo - 7/9 motortelpas gandrīz identiskas, 960 nāca 2.5 un 3.0 ar 6-iem katliem rindā. Atkārtošos, ielikt var jebko un jebkur, pilna youtube ar T6 dzinējiem iekš dajebkā, kaut pameklē 242 T6, T5

Neesmu iedziļinājies kas nāca deviņsimtajiem, bet divsimtajiem oriģināli nāca PRV, tāpēc arī prasu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: msh- pats sāki par to izputēšanu.

Nopērc normālu Golf II ,saved kārtībā un brauc. Patlaban izklausies tāds safantazējies, liksi kruīzu, gāzi, nez ko tik vēl ne. Diezgan utopiski izklausās. Sniedz visiem baigi gudros padomus, bet pats staigā kājām.

Ā, un golfam nevajadzēs ne kruīzu, ne gāzi? Tur pat motoru visdrīzāk būs jāmaina uz kaut ko citu. Golfam vēl bonusā būs ar metināmā aparāta palīdzību jāieliek normāls salons lai visu laiku nebūtu jāklausās kā tā oriģinālā ateja ņerkst un katru reizi paskatoties uz paneli nebūtu jāaiztur vēmiens, un visādas pašsaprotamas ekstras golfam būs kosmiski reti sastopamas un par kosmiskām cenām. Nu labi, es pazīstu vienu kuram mētājas mk2 golfa elektriskie logu pacēlāji un viduskonsole ar slēdžiem, bet nu tas ir izņēmums un neskaitās

P.N. Ja tu neesi pamanījis, tad par daudzmaz sakarīgiem otrajiem golfiem prasa līdzīgus ciparus, cik par vidējiem A90q Protams, prasīt un saņemt ir divas dažādas lietas, bet ej nu samedī savu lēto sapņu otro golfu, kurā pēc tam nav štuka jāieliek

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.P.N. Man nav ne mazākās vēlmes pašam pirkt otro golfu - par cik vieniem vecvecākiem ir mk2 golfs, un otriem mk2 jetta, es baidos ka es agrāk vai vēlāk kāds no tiem tāpat nonāks manā īpašumā

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Neesmu iedziļinājies kas nāca deviņsimtajiem, bet divsimtajiem oriģināli nāca PRV, tāpēc arī prasu

Tak paskaties kādreiz pirms rakstīt. Tās vairākas hreno V6 modifikācijas nāca 2, 7 un 9 sērijā. Bet lai teiktu, ka tie ir oriģināli no volvo dzinēju viedokļa, nu nez, tāpat kā LT diesel. Sanāk, drīzāk būtu jāraksta - nāca arī. Tas ir kā audi bez q vai fwd mersis, būt ir, bet tas arī viss.

P.S. Esmu redzējis mk1 golfu ar bmw V12, tāpēc zinu, ka ielikt var jebko un jebkur.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: P.P.N. Man nav ne mazākās vēlmes pašam pirkt otro golfu - par cik vieniem vecvecākiem ir mk2 golfs, un otriem mk2 jetta, es baidos ka es agrāk vai vēlāk kāds no tiem tāpat nonāks manā īpašumā

Vispār jau šis tā diezgan paskarbi izklausās. Ir jau populāri gaidīt, kamēr vecīši nomirs... Bet nu lai saņemtu mantojumā vecu VW?!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu varbūt ne tā uztvēri - es nevēlos to piedzīvot

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja:

msh rakstīja: Neesmu iedziļinājies kas nāca deviņsimtajiem, bet divsimtajiem oriģināli nāca PRV, tāpēc arī prasu

Tak paskaties kādreiz pirms rakstīt. Tās vairākas hreno V6 modifikācijas nāca 2, 7 un 9 sērijā. Bet lai teiktu, ka tie ir oriģināli no volvo dzinēju viedokļa, nu nez, tāpat kā LT diesel. Sanāk, drīzāk būtu jāraksta - nāca arī. Tas ir kā audi bez q vai fwd mersis, būt ir, bet tas arī viss.

P.S. Esmu redzējis mk1 golfu ar bmw V12, tāpēc zinu, ka ielikt var jebko un jebkur.

Wki tak rakstīts ka volvo piečupojās tam PRV projektam Kamēr no VAG tos ķīseļus vienkārši pirka...

A tas golfa piemērs nekam neder, kaut vai tāpēc vien, ka pēc tam ar tādu tu TA bez sporta pases neiziesi, nerunājot par tādām "sīkām" neērtībām kā neeksistējošu grabažnieku utt...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti