Problēmas ar bāku.

recluse Reģ.: 04.01.2003

Esošā bāka caura. Jauna maksā ap 250 LVL, bet rūsējoša materiāla, parasti netur vairāk pa 30 gadiem, bet tagad vēl ar to spirtoto e10 biedē.

Tātad, jautājums, kādi LV uzņēmumi spēj uztaisīt bāku no nerūsējošā tērauda, lētāk par jaunu. Pieredze, ieteikumi.

P.S. Spam welcom.

 
1 2 3
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

tev 30 gadi ir par maz? jau apokalipsei gatavojies? pēc tās ceri ilgāk izdzīvot?

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

Droši vien savam antikvāram meklē? Tad saprotama vēlme ilgmūžībai.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Latgalē daudzi RU degvielas vedēji saviem auto ir uzlikuši lielāka tilpuma stiklplasta bākas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Atkarībā no rocības, pirkt jaunu vai sametināt esošo.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

No kompozītmateriāliem neder, lielāku nevajag, metināt esošo nav vērts, vieglāk jaunu oriģinālo vai metināt citu, bet tad noteikti nerūsējošu materiālu par pieņemamu cenu, jo mūsu ceļu ziemas apkopes un konstruktīvais bākas izpildījums nez vai izvilks vairāk pa 10 gadiem, bet ja viss kedā, nav velme šķirties no tā auto.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

a nafig vajag oriģinālo????

tagad daudzām tačkām ir plastmasas bāķeles, piemeklē lai pēc izmēra lien iekšā mašīnā atvēlētajā caurumā un braukā švilpodams

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Kas ir spirtotais e10? Domaaju, ka tieshi taada pat no neruusoshaa teerauda buus tik pat daarga, ja ne daargaaka - sarezhgjiiti to neruusosho izlociit. Vispaar arii interesee - kas tas par unikaalu autinju, kuram ir jau vismaz 20 un kuru domaa lietot veel 30 gadus?

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Oriģinālo nevajag, vnk veikalos ir tikai oriģinālās. Principā bāka ir kaste ar taisnām malām, kas pilda bagāžnieka grīdas funkciju un kādu 4cm attālumā ir izpūtēja bundulis. Pateicoties papildus grīdas funkcijai, plastmasa īsti neinteresē, tad vajag papildus fiksāciju domāt un citas neērtības.

E10 - bio piedeva degvielai.

P.S. Auto nav unikāls, viens no n-tajiem volvo LV.

P.S.S. Jautājums bija par uzņēmumiem kas nodarbojas ar tādiem sīkumiem par salīdzinoši simbolisku samaksu.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

galīgi neticās, ka nau nikādu aftermārketa iespēju

esmu ņēmis opelaftermārketu - nogruntēja+nopiķija , jau 2gadi turās nau jau nekāds rādītājs , bet nu, eņiwej , nau arī xvz cik simc ls

P.S. nedomāju, ka kautkāc' sijātaisambākas ', būs gauži lētāks un ilgmūžīgāks par origin.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Pie tam man šķiet ka bākām vajag sertifikātu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: Pie tam man šķiet ka bākām vajag sertifikātu.

cik jau reizes šogad tevi ir apstādinājuši menti lai paprasītu bākas sertifikātu?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Kaut kā nevaru iedomāties nevienu kantori, kurš "pa

lēto" vai par simbolisku samaksu ņemtos taisīt tvertni

no"ņereza" Pirmkārt, pats materiāls reālu naudu maksā, otrkārt tā locīšana prasa aprīkojumu un pieredzi

darbā ar šādu metālu, treškārt, nerūsējošā tērauda metināšana arī nav tas pats, kas "naglu dzelzs" metināšana.

Bez tam vajag taču pievienot arī "štucerus" benzīna ieliešanai un ārā dabūšanai, atveri "benzomēram", iespējams, vēl šo to. Kādam modelim tev tā bāka vajadzīga?

Principā atmiņā saglabājies tikai viens auto, kuram bija

raksturīga tvertnes rūsēšana - Opel Rekord rūsēja bāka

augšpusē, reizēm bija caurumi ne pa jokam. Principā bākas izsenis (arī PSRS) taisīja no tērauda skārda, kurš bija pārklāts ar ...svinu, tieši, lai nerūsētu no iekšpuses.

Varbūt tagad arī tāds bleķis ir dabonams? Iespējams, ka

es personīgi tādu tvertni taisītu no alumīnija, tie procesi

ir it kā labāk apgūti...

Starp citu, daudz un dažādi pētījumi ir pierādījuši, ka

benzīna maisījumi ar līdz 20% bioetanola sastāvā nekādu

jūtamu draudu korozijas jomā neparāda. Cita lieta ir 85%

maisījumi vai tīrs bioetanols / metanols.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ja akurāt interesē no ņeržas, es varu iedot telefonu kantorim, kas točno to var izveikt.... man viņi taisīja balkona margas

pats zvani un runā detaļas

p.n.

ja man būtu līdzīga problēma kādai tačkai, ko žēl nodot šrotā, tad es visticamāk atgrieztu vaļā un iemudrītu iekšā plastmasas bāciņu no citas tačkas....

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Atklāti sakot es arī nobalsotu par plastmasas bāku, un tad bagažnieka grīdai paķertu "vienkāršu" nerūsoša tērauda grīdu uztaisītu. Man arī Pikupam ir plastmasas bāka - un nekas.

Vienīgais iemesls kaut ko taisīt no nerūsoša tērauda būtu ja izteikti gribētu to "dibenu"/bāku pa zemi valkāt.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Tak rakstīju - lētāk kā oriģinālā, jauki apzinos, ka materiāls virs 50 LVL noteikti izmaksā.

P.S. Auto Volvo P1800, konstruktīvā nepilnība (novērsts jaunākos modeļos pārvietojot pildīšanas atveri citā vietā) - ja aizdirsts ūdens novadīšanas caurums virsbūvei, bākā tek/sūcas ūdens.

P.S.S. Interesē tieši normāli kantori ar garantiju pa sakarīgu cenu vs oriģinālais izpildījums.

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Ja Tev ir tās bakas orģinālais kods zināms, iespējams ka varu piedāvāt tādu orģinālo lētāk nekā "aptuveni 250Ls.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Pēc 30 gadiem nebūs nafta, un savu ņeržas bāku varēsi nolikt turpat kur sarūsējušo.

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Pēc 30 gadiem nebūs nafta, un savu ņeržas bāku varēsi nolikt turpat kur sarūsējušo.

Tad brauks aq tīru etanolu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

fartuk, piezvani man, tu jau zini, ka gaidu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vai dod savyu numberi

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: Pie tam man šķiet ka bākām vajag sertifikātu.

cik jau reizes šogad tevi ir apstādinājuši menti lai paprasītu bākas sertifikātu?

Pričom te pūkainie? Ja kaut kas notiks ar auto(piemēram kāds csng), tad pie ekspertīzes atklājoties šādai lietai, dabūsi samaksāt vairāk nekā tos 250 lašus.

Jebkura lieta automašīnai ir ar kauc kādu sertifikātu un atbilstības sertifikātu.

Pat ja bāku taisa čubriks garāžā, tam ir jābūt ar sertifikātu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: Pie tam man šķiet ka bākām vajag sertifikātu.

cik jau reizes šogad tevi ir apstādinājuši menti lai paprasītu bākas sertifikātu?

Pričom te pūkainie? Ja kaut kas notiks ar auto(piemēram kāds csng), tad pie ekspertīzes atklājoties šādai lietai, dabūsi samaksāt vairāk nekā tos 250 lašus.

Jebkura lieta automašīnai ir ar kauc kādu sertifikātu un atbilstības sertifikātu.

Pat ja bāku taisa čubriks garāžā, tam ir jābūt ar sertifikātu.

nu pļā iespamoji

atzīstās kāds, kuram pēc avarijas ir prasījuši bākas sertifikātu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

karoče- es tev varu iedot tada čoma, kas tev spēj uztaisīt to ņeržas kuiņu, telefona numberi....

par sertifikātiem zvani pats un runāko tev vajag, bet man ir tada klusa aizdoma, ka jams tevi pasutīs.... nu..... "oriģinālās bākas" virziena ar visiem taviem zem 250latiem

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

klau, jūs servisā arī jebkurai nomaināmai detaļai prasiet sertifikātu izdrukāt un tos visus kraujiet čupiņā?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais

atzīstās kāds, kuram pēc avarijas ir prasījuši bākas sertifikātu

---------------------------

Ja apdrošinātāju eksperts pamanīs, ka nav "sava bāka",

noteikti paprasīs Mans labs paziņa šādi zaudēja apdrošināšanas atlīdzību (nebūdams vainīgs), jo auto

nebija oriģinālā stūre, tiesi, oficiāli pirkta ar visiem papīriem, bet papīri bij pazaudēti kaut kur. Dabūja tos štrunta pāris tūkstošus maksāt par remontu pats...

anonimikis

klau, jūs servisā arī jebkurai nomaināmai detaļai prasiet sertifikātu izdrukāt un tos visus kraujiet čupiņā?

-----------------------

Ja maina servisā, ir iespēja pēc apliecinošiem dokumentiem vajadzības gadījumā vērsties tur, ja tas, protams, nav "Vasjas šūnītis" Parasti jau uz svarīgākajām daļām ir marķējums, kas apliecina to "sertificētību", piemēram ABE numurs Vācijā un tml..

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti