Palaidniex rakstīja:
Pārvietojot visus radarus pa visu latviju panāksim, ka aizmirsto CSN sadaļu par ātruma ierobežojumiem atcerēsimies ne tikai dažās - stacionāro radaru vietās...
Vai tu pats šīm muļķībām arī tici?!
Palaidniex rakstīja:
Pārvietojot visus radarus pa visu latviju panāksim, ka aizmirsto CSN sadaļu par ātruma ierobežojumiem atcerēsimies ne tikai dažās - stacionāro radaru vietās...
Vai tu pats šīm muļķībām arī tici?!
Palaidniex
Tad būs jāalgo no valsts budžeta tādi paši (tie paši) ļoļiki, jāpērk tiem datori, jārok par valsts naudu elektro un sakaru kabeļi, jāskaņo, jāpērk transports un jādibina Radaru apsaimniekošanas bezpeļņas valsts aģentūra...
Vai nu ātrumu nemērīš - štata trūkuma dēļ, būš jāveido šo aģentūru kontrolējoša iestāde utt utjpr. Un viss šis cirks par nodokļu maksātāju naudu un konkrētu soda naudu plānu nu jau 2 valsts iestādēs...
=======================
Tieši šo iemeslu dēļ kaut vai tai pašā Vācijā radaru īpašnieki / operatori ir privātfirmas, valsts ar t'dām lietām nenodarbojas, bet pērk no tām pakalpojumus
Līdz brīdim, kad dati tiek nosūtīti uz Flensburgu, viss ir privāto "vitroniku" rokās Valstij (policijai) pieder tikai
"fēni", kurus pielieto pēc vajadzības, piemēram, "sestdienas nakts drudža" laikā
Seene rakstīja:
smaidiigais rakstīja: pilnīgi bezjēdzīgi mandomāt ir tie stacionārie skārda skapji ar savām brīdinājumzīmēm. Vajadzēja lai visi 180 FR klīst pa visu valsti, nevis tikai pa fiksētajām vietām, un mainītu vietas 5 x dienā. Tad būtu atdeve - un visi pēkšņi mācētu braukt ievērojot atļauto braukšanas ātrumu.
Piedevām tie stacionārie tač nevar nekādu piķi ne Vitronikam ne budžetam nest, ja visi zina, kur tie ir ir jābūt ārprāc cik lielam bremzem vai ļoti vienaldzīgam lai nesabremzētos.
Tiem, kas nezin - šobrīd top ES direktīva par to, ka pirms VISIEM FR ir jābūt brīdinājuma zīmēm un navigācijām ar iezīmētiem FR jābūt atļautām. Tas ir Eiropas kompromiss šajā jautājumā - atšķirībā no ASV nav padomā tik radikāli mēri, kā FR aizliegšana
Neizskatās vispār pēc ES kompetences gan.
msh rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Pārvietojot visus radarus pa visu latviju panāksim, ka aizmirsto CSN sadaļu par ātruma ierobežojumiem atcerēsimies ne tikai dažās - stacionāro radaru vietās...
Vai tu pats šīm muļķībām arī tici?!
A kāpēc neticēt? Rīgā satiksme patiešām ir kļuvusi rāmāka.
msh rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Pārvietojot visus radarus pa visu latviju panāksim, ka aizmirsto CSN sadaļu par ātruma ierobežojumiem atcerēsimies ne tikai dažās - stacionāro radaru vietās...
Vai tu pats šīm muļķībām arī tici?!
Patreiz nospiedošais vairākums ir iemācījies vietas, kur toč jāievēro.
Jo vairāk vietu un neprognozējamāk tās mainās - jo vairāk ievēros ātrumu, un lai nebūtu bieži jāraustās vienkāršāk būš braukt plūdeni, bet lēnāk...
kolumbs rakstīja:
Neizskatās vispār pēc ES kompetences gan.
Neizskatās? Tāpat neizskatās, kā obligāts ESP, vienoti CSN standarti un EURO normas dzinējiem?
Vai vienkāºši tev liekas, ka mēs visu darām pēc savas gribas, nevis Briseles nosacījumiem?
Par fotoradariem autoavīzē- content21-foto.inbox.lv/...
Ņemts no autoavize.lv/... >> Свежий номер
piekristu modelims, ka stacionārie ir tur kur viņi ir stacionāri....
bet pārvietojamie var būt dajebkur, tikai tad jamam obligāti jābūt gps koordinātēm un laikam
lai nesanāktu, ka ar vienu laiku sabildē divās vietās....
šāda shāma drīgst darboties tikai kopā ar fotografētāju/protokolupiestādītāju personīgo materiālo atbildību
tobiš, ja mani nobildē vietā, kur reāli nav ātruma ierobežojuma, tad es to pierādu un saņemu kompensāciju piespriestā soda apmērā
Pirmais rakstīja: piekristu modelims, ka stacionārie ir tur kur viņi ir stacionāri....
bet pārvietojamie var būt dajebkur, tikai tad jamam obligāti jābūt gps koordinātēm un laikam
lai nesanāktu, ka ar vienu laiku sabildē divās vietās....
šāda shāma drīgst darboties tikai kopā ar fotografētāju/protokolupiestādītāju personīgo materiālo atbildību
tobiš, ja mani nobildē vietā, kur reāli nav ātruma ierobežojuma, tad es to pierādu un saņemu kompensāciju piespriestā soda apmērā
kur Latvijā ir vieta, kur nav ātruma ierobežojuma...
Palaidniex rakstīja:
Pirmais rakstīja: piekristu modelims, ka stacionārie ir tur kur viņi ir stacionāri....
bet pārvietojamie var būt dajebkur, tikai tad jamam obligāti jābūt gps koordinātēm un laikam
lai nesanāktu, ka ar vienu laiku sabildē divās vietās....
šāda shāma drīgst darboties tikai kopā ar fotografētāju/protokolupiestādītāju personīgo materiālo atbildību
tobiš, ja mani nobildē vietā, kur reāli nav ātruma ierobežojuma, tad es to pierādu un saņemu kompensāciju piespriestā soda apmērā
kur Latvijā ir vieta, kur nav ātruma ierobežojuma...
Biķernieku trasē, lidostā uz lidlauka, uz Lubāna ezera utt
Palaidniex rakstīja:
Pirmais rakstīja: piekristu modelims, ka stacionārie ir tur kur viņi ir stacionāri....
bet pārvietojamie var būt dajebkur, tikai tad jamam obligāti jābūt gps koordinātēm un laikam
lai nesanāktu, ka ar vienu laiku sabildē divās vietās....
šāda shāma drīgst darboties tikai kopā ar fotografētāju/protokolupiestādītāju personīgo materiālo atbildību
tobiš, ja mani nobildē vietā, kur reāli nav ātruma ierobežojuma, tad es to pierādu un saņemu kompensāciju piespriestā soda apmērā
kur Latvijā ir vieta, kur nav ātruma ierobežojuma...
palasi iepriekš
figurē protokols ar atļauto ātrumu 0
p.n.
es uzskatu, ka fotožops, bet tas nav svarīgi.....ja reāli saņemt tādu protokolu, tad marš uz menteni pēc kāposta
Pirmais rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Pirmais rakstīja: piekristu modelims, ka stacionārie ir tur kur viņi ir stacionāri....
bet pārvietojamie var būt dajebkur, tikai tad jamam obligāti jābūt gps koordinātēm un laikam
lai nesanāktu, ka ar vienu laiku sabildē divās vietās....
šāda shāma drīgst darboties tikai kopā ar fotografētāju/protokolupiestādītāju personīgo materiālo atbildību
tobiš, ja mani nobildē vietā, kur reāli nav ātruma ierobežojuma, tad es to pierādu un saņemu kompensāciju piespriestā soda apmērā
kur Latvijā ir vieta, kur nav ātruma ierobežojuma...
palasi iepriekš
figurē protokols ar atļauto ātrumu 0
p.n.
es uzskatu, ka fotožops, bet tas nav svarīgi.....ja reāli saņemt tādu protokolu, tad marš uz menteni pēc kāposta
100% neveikls fotožops - paskatīju goglē atrodamos protokolus - nekur bilde neiet pāri tekstam.
Citēšu vienu stiliņa biedru
"Neiebraucu šorīt prikolā.
Braucu atpakaļ no atvaļinājuma caur Rumbulu tur zīme 70km/h.. taisnais ceļa posms līdz Visdariem (nākošais luksofors), kur iepriekš viss ceļš bija 70km/h.. Es arī braucu, te pretī brauošais BMW man midžina.. skatos riņķī kaut kas nav tā.. noņemtas 70km/h zīmes un uzlikts pārvietojamais fotoradars."
Palaidnieks teiks ka tā ir normāla, audzinoša biznesa prakse...
teksts pāris dienas vecs.
msh rakstīja: Citēšu vienu stiliņa biedru
"Neiebraucu šorīt prikolā.
Braucu atpakaļ no atvaļinājuma caur Rumbulu tur zīme 70km/h.. taisnais ceļa posms līdz Visdariem (nākošais luksofors), kur iepriekš viss ceļš bija 70km/h.. Es arī braucu, te pretī brauošais BMW man midžina.. skatos riņķī kaut kas nav tā.. noņemtas 70km/h zīmes un uzlikts pārvietojamais fotoradars."
Palaidnieks teiks ka tā ir normāla, audzinoša biznesa prakse...
no otras puses - bija laiki, kad ārpus pilsētām ātruma ierobežojuma nebija - nu un?
tik pat labi tur kaut kādu iemeslu dēļ uzlikts ķieģelis, nepievēršot ķieģelim uzmanību turpinam braukt tālāk... atkal nelietība?
Palaidniex rakstīja:
no otras puses - bija laiki, kad ārpus pilsētām ātruma ierobežojuma nebija - nu un?
tik pat labi tur kaut kādu iemeslu dēļ uzlikts ķieģelis, nepievēršot ķieģelim uzmanību turpinam braukt tālāk... atkal nelietība?
Intensīvas satiksmes vietās, mainot satiksmes organizāciju, normālā situācijā liek zīmes uz dzeltenās atstarojošas pamatnes. Nu ja vien mērķis ir, lai tās tiktu pamanītas un ievērotas...
Seene rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
no otras puses - bija laiki, kad ārpus pilsētām ātruma ierobežojuma nebija - nu un?
tik pat labi tur kaut kādu iemeslu dēļ uzlikts ķieģelis, nepievēršot ķieģelim uzmanību turpinam braukt tālāk... atkal nelietība?
Intensīvas satiksmes vietās, mainot satiksmes organizāciju, normālā situācijā liek zīmes uz dzeltenās atstarojošas pamatnes. Nu ja vien mērķis ir, lai tās tiktu pamanītas un ievērotas...
Var likt un var nelikt.
Jautājums - vai uz palaga arī ir obligāti jābūt uzrakstīam, kurš ir kājgalis un kurš galvgalis?
Nav tā, ka liela daļa braucēju nemainītu maršrutu uz darbu pat tad, ja 15 vietās saliktu ķieģeļus? iemācījušies vienu maršrutu un mauc, pat varētu mainīties kustības virziens dažās vienvirziena ielās - un vienalga spītīgi turpinātu braukt.
Vispār es apbrīnoju Zviedrus, kuri spēja bez avārījām vienā naktī nomainīt to pa kuru pusi ceļam jābrauc.
Palaidniex rakstīja:
Var likt un var nelikt.
Var likt, ja vēlas, lai zīmi pamanītu un ievērotu...
Var nelikt, ja vajag radīt iespējami daudz pārkāpumus un iekasēt sodus...
Nepašaubāmi tev ir taisnība par to, ka daudzi neskatās uz zīmēm pietiekami uzmanīgi, īpaši ierastos maršrutos. Bet tas nekādi nemaina zīmju izlikšanas principus un to patiesos mērķus.
Seene rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Var likt un var nelikt.
Var likt, ja vēlas, lai zīmi pamanītu un ievērotu...
Var nelikt, ja vajag radīt iespējami daudz pārkāpumus un iekasēt sodus...
Nepašaubāmi tev ir taisnība par to, ka daudzi neskatās uz zīmēm pietiekami uzmanīgi, īpaši ierastos maršrutos. Bet tas nekādi nemaina zīmju izlikšanas principus un to patiesos mērķus.
Klausies - ja cilvēks iebrauc nepazīštamā vietā, tas nezkāpēc zīmes ievēro kudī labāk.
Citādi izklausās pēc aņuka par bārdas skujamo automātu...
Seene rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
no otras puses - bija laiki, kad ārpus pilsētām ātruma ierobežojuma nebija - nu un?
tik pat labi tur kaut kādu iemeslu dēļ uzlikts ķieģelis, nepievēršot ķieģelim uzmanību turpinam braukt tālāk... atkal nelietība?
Intensīvas satiksmes vietās, mainot satiksmes organizāciju, normālā situācijā liek zīmes uz dzeltenās atstarojošas pamatnes. Nu ja vien mērķis ir, lai tās tiktu pamanītas un ievērotas...
ja zīmi "70" noņem, tad uz atstarojošās dzeltenās pamatnes ir jāliek fotoradars
Seene rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Var likt un var nelikt.
Var likt, ja vēlas, lai zīmi pamanītu un ievērotu...
Var nelikt, ja vajag radīt iespējami daudz pārkāpumus un iekasēt sodus...
Nepašaubāmi tev ir taisnība par to, ka daudzi neskatās uz zīmēm pietiekami uzmanīgi, īpaši ierastos maršrutos. Bet tas nekādi nemaina zīmju izlikšanas principus un to patiesos mērķus.
tikai vienu reizi mani ir apstādinājusi policija un vērsusi manu uzmanību uz to, ka šajā vietā ir pamainījušās zīmes...
pārējās reizes menti vienkārši brēca pēc kukuļa....
p.n.
varbūt vajadzēja prasīt čeku... ķipa gan jau, ka vadība sūtīja vienkārši brīdināt
Nav tieši par fotoradariem, bet par pārkāpumu ar īres
auto gan Lūk, ko raksta pilsonis Autolistē:
"Čau visiem!
FYI- pirms 54 nedēļām bišķ ne tā pabraucu Romā ar nomātu auto zem zīmes, šodien saņēmu rēķinu par 108 eur.
Takšto jārēķinās ar gadu un kapeikām, lai būtu drošs par savu nevainību
KH "
Tā ka nevajag laikam gan paļauties uz savu "nenotveramību"
man bij no nomas firmas pārsimt eiro par fotosesiju uz vācu bāņa - kādi 5 gadi apakaļ. remontvietā bij 60 zīme, pārvietojams radars bez kādām zīmēm. remontēja kaut kādu tiltiņu, nu un pārsimt metru garumā 3 joslas bija pārtapušas uz divām. Piecos no rīta pie nekādas satiksmes izgāzu tur cauri 'gāzi nonoņemot'...
Tad ko, man ar vajadzēja plēst matus no drisas un brēkt, ka tāpēc ka nebija brīdinājumzīmes es ātrumu nepārkāpu, un vispār jau tas nevienam netraucēja?
Pēdējās nedēļās, kopš ir uzstādīti stacionārie skapji, es no Bolderājas caur Babīti līdz mājām Jelgavā aizbraucu par 10 minūtēm ātrāk, nekā vēl pirms pāris mēnešiem. Un tas ir neskatoties uz to, ka šajā maršrutā tagad notiek intensīvi ceļu remonti. Satiksmes plūsma ir kļuvusi vienmērīgāka, 99% mašīnu brauc ar ātrumu max atļautais +5km/h.
jelgavniekiem vēl prasījās vienu pārvietojamo uzlikt pirms gājēju tilta pie Dalbes krusta. Tur nu jau pāris nedēļas ir noņemta zīme par 70 zonas beigām, bet visi kā beidzas šaurais vienjoslas posms min grīdā, lai pie radara bremzētu
Sodi no fotoradariem
Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .