Pirmais rakstīja: vai nebija lētāk tajās vietās uzbūvēt nelielas sarga būdiņas? jo radari jau nav pāris menešu, bet gan (plānots) ilgtermiņa projekts
un radarus izvadāt/savākt ar vienu busu?
Tak tai būdai vajadzēs prodžektu, saskaņošanu utt., resp. visu to pašu, ko stacionārajam FR, ja ne vēl vairāk.......
un tu gribi teikt, ka tas izmaksās dārgāk kā mašīna?
kautgan pie mums jau neviens nerēķina izdevīgumu
sevišķi, ja maksātājs ir valsts...
Bet kapēc tad nav uzlikti stacionārie? Jo tak vajag prodžektu saskaņošanu utt. Katrs šīs operācijas veicejs gribēs savu % ..... Tagad jau knapi pietiek lai apmierinātu visus gribētājus kuriem ir teikšana šajā sakarā....
stacionārie nav uzlikti jo megakomersantam banāli nav naudas
Tu zini tādu latviešu sakāmvārdu ' pirms nogriezt,septiņreiz nomēri' ??
Pirms pārdošanas domāt vajag.
Zinu, bet tad vēl bija laiki, kad priekšapmaksu neviens nemaksāja. Krīzes sākums... Un bija tāda ilūzija, ka parādus var piedzīt sliktākajā gadījumā.
nu var tak piedzīt.... hansabanka tak pat to dabā izpilda (ja var ticēt taviem vārdiem)
Ir pilnīgi likumīgs tiesas lēmums par ĀTAP - kas nozīmē, ka uzņēmumu pārņem maksātnespējas administrators un kontrolē kredītu atmaksu lielajiem kreditoriem (vienai SwedBank) 100% apjomā, bet mazajiem (kuru prasības ir zem 5000Ls) 90% jānoraksta zaudējumos un 10% jāņem 5 gadu laikā, saskaņā ar tiesas apstiprinātu maksājumu grafiku... Tādu iespēju likumi pie mums paredz un sūdzēties var likumdevējam, lai maina likumus... Bet tiem tāpat nebūs atpakaļejošs spēks, pat ja pretēji banku interesēm to izmainīs. Tā lūk.
Pirmais rakstīja: vai nebija lētāk tajās vietās uzbūvēt nelielas sarga būdiņas? jo radari jau nav pāris menešu, bet gan (plānots) ilgtermiņa projekts
un radarus izvadāt/savākt ar vienu busu?
................................
Tak tai būdai vajadzēs prodžektu, saskaņošanu utt., resp. visu to pašu, ko stacionārajam FR, ja ne vēl vairāk.......
===================
Ja būda ir pārvietojama, tobiš nav kapitāla celtne, nav vajadzīgi nekādi prodžekti un saskaņošanas - statuss tāds
pat, kā , teiksim, celtnieku vagoniņam. Un stacionāro FR uzstādīšana lielākoties arī ne ar vienu nav jāsaskaņo.
Kā nav jāsaskaņo? Kad rudenī prasīja kur stacionārie, tad tā arī stāstīja, ka neesot saskaņoti prodžekti ar LVC, zemju īpašn. utt. Tu gribi teikt, ka mūsu godīgajā un kristālskaidrajā valstī kāds melot šit neglīti?
Un nedomāju, ka tie radargani gribēs sēdēt prastā būdā, nav nekāds pačots
Pirmais rakstīja: vai nebija lētāk tajās vietās uzbūvēt nelielas sarga būdiņas? jo radari jau nav pāris menešu, bet gan (plānots) ilgtermiņa projekts
un radarus izvadāt/savākt ar vienu busu?
................................
Tak tai būdai vajadzēs prodžektu, saskaņošanu utt., resp. visu to pašu, ko stacionārajam FR, ja ne vēl vairāk.......
===================
Ja būda ir pārvietojama, tobiš nav kapitāla celtne, nav vajadzīgi nekādi prodžekti un saskaņošanas - statuss tāds
pat, kā , teiksim, celtnieku vagoniņam. Un stacionāro FR uzstādīšana lielākoties arī ne ar vienu nav jāsaskaņo.
Kā nav jāsaskaņo? Kad rudenī prasīja kur stacionārie, tad tā arī stāstīja, ka neesot saskaņoti prodžekti ar LVC, zemju īpašn. utt. Tu gribi teikt, ka mūsu godīgajā un kristālskaidrajā valstī kāds melot šit neglīti?
Un nedomāju, ka tie radargani gribēs sēdēt prastā būdā, nav nekāds pačots
Ir, ir jāsaskaņo - pirmkārt ar LVC vai jebkuru citu ceļa īpašnieku, kuru apsaimniekojamajā teritorijā tie atradīsies un kuru apkalpojošajai tehnikai būs jārēķinās ar šādiem traucēkļiem. Otrkārt ar zemes īpašnieku - ceļa servitūts nedod tiesības šajā teritorijā būvēties bez atsevišķas atļaujas. Un tad vēl tiem ir nepieciešama elektrība - tur katru projektu ar Latvenergo jāsaskaņo u.t.t.
Pirmais rakstīja: vai nebija lētāk tajās vietās uzbūvēt nelielas sarga būdiņas? jo radari jau nav pāris menešu, bet gan (plānots) ilgtermiņa projekts
un radarus izvadāt/savākt ar vienu busu?
................................
Tak tai būdai vajadzēs prodžektu, saskaņošanu utt., resp. visu to pašu, ko stacionārajam FR, ja ne vēl vairāk.......
===================
Ja būda ir pārvietojama, tobiš nav kapitāla celtne, nav vajadzīgi nekādi prodžekti un saskaņošanas - statuss tāds
pat, kā , teiksim, celtnieku vagoniņam. Un stacionāro FR uzstādīšana lielākoties arī ne ar vienu nav jāsaskaņo.
Kā nav jāsaskaņo? Kad rudenī prasīja kur stacionārie, tad tā arī stāstīja, ka neesot saskaņoti prodžekti ar LVC, zemju īpašn. utt. Tu gribi teikt, ka mūsu godīgajā un kristālskaidrajā valstī kāds melot šit neglīti?
Un nedomāju, ka tie radargani gribēs sēdēt prastā būdā, nav nekāds pačots
Ir, ir jāsaskaņo - pirmkārt ar LVC vai jebkuru citu ceļa īpašnieku, kuru apsaimniekojamajā teritorijā tie atradīsies un kuru apkalpojošajai tehnikai būs jārēķinās ar šādiem traucēkļiem. Otrkārt ar zemes īpašnieku - ceļa servitūts nedod tiesības šajā teritorijā būvēties bez atsevišķas atļaujas. Un tad vēl tiem ir nepieciešama elektrība - tur katru projektu ar Latvenergo jāsaskaņo u.t.t.
voot šitas mani visvairāk pārsteidz....
lvc ir valsts akciju sabiedrība, lavenergo arī ir valsts īpašumā.
valstij vajag fotoradarus.....
tam tak vajadzētu būt elekmentāri... bet nē - radaroperātoriem jāsēž smirdīgos opeļos
lvc ir valsts akciju sabiedrība, lavenergo arī ir valsts īpašumā.
valstij vajag fotoradarus.....
tam tak vajadzētu būt elekmentāri... bet nē - radaroperātoriem jāsēž smirdīgos opeļos
Kāds sakars īpašumam? Tās ir objektīvas prasības. Spuņciemā jau LVC sniega tīrītājs pārvietojamo kasti nonesa. Fotoradara stabs un tā komunikācijas ir jāņem vērā visu ceļa uzturēšanas darbu laikā. Ja krūmos noslēpts FR nebūs LVC kartē un cietīs grāvju tīrīšanas tehnika, Vitronic izmaksas būs ļoti dārgas. Ja būs pārkāpts kaut viens normatīvs attiecībā uz elektroinstalāciju un kāds neuzmanīgs puišelis paliks bez rokām...
lvc ir valsts akciju sabiedrība, lavenergo arī ir valsts īpašumā.
valstij vajag fotoradarus.....
tam tak vajadzētu būt elekmentāri... bet nē - radaroperātoriem jāsēž smirdīgos opeļos
Kāds sakars īpašumam? Tās ir objektīvas prasības. Spuņciemā jau LVC sniega tīrītājs pārvietojamo kasti nonesa. Fotoradara stabs un tā komunikācijas ir jāņem vērā visu ceļa uzturēšanas darbu laikā. Ja krūmos noslēpts FR nebūs LVC kartē un cietīs grāvju tīrīšanas tehnika, Vitronic izmaksas būs ļoti dārgas. Ja būs pārkāpts kaut viens normatīvs attiecībā uz elektroinstalāciju un kāds neuzmanīgs puišelis paliks bez rokām...
es tev ne jau par saskaņojumiem kā tādiem....
īpašumam kāds sakars...
paprasi leišmales centim....
latvenergo lai uzbūvētu līniju piemēram privātam mežam cauri vai valsts mežam....
papīrus vajag vienādus, bet valsts-valsts variantā čakara ir dahujā vairāk (nezkāpēc)
un vēl jo vairāk..... ja jau pārvietojamie fr drīgst būt tikai konkrētās vietās, tad kas traucē uzbūvēt ne tikai sarga būdiņu, bet arī atbilstošu postamentu vai dajebko... uz kā to radaru izvietot tā lai nemaisa šķūrēt ceļu uttt.
es tev tieši par to.... pie mums valsts nav doļā ar valsti
un es nebrīnītos par VID uztaisītu nodokļu soda uzrēķinu piemēram latvijas valsts mežiem
Nu par to es arī nebrīnītos, bet kāds tur sakars ar valsti FR gadījumā? FR ir privāts biznesa projekts, kas ir iedevis labu kukuli, kam vajadzēja, bet ne jau valsts
Pirmais rakstīja: cik šorīt rīgā bija grādu? precīzi
fotoradari stāvēja kā brieži... incanti vai uz bildes jamie drukā reālo temperatūru?
un ja drukā, tad no kurienes to ņem? varbūt no uzmanītāj opeļa
man mežā bija -28
No rīta pa radio teica, ka mūsu FR esot paredzēti līdz -24 grādu salam. Šamiem esot apsildes sistēmas, kas ļaujot ekspluatāciju tādā salā. Un vēl teica, ka radari automātiski atslēdzoties, ja temperatūra nokrītas zem pieļaujamās.
Tā ir uzglabāšanas temperatūra. Bet tas tiesa, ka ir paziņojums, ja temp pa zemu, bet gan jau mūsēji māk apiet, pasilda šur un tur un rukā tālāk, tas nekas, ka pret ekspluatācijas noteikumiem. Par šito varētu kāds precendenta pēc patiesāties, lai velk ārā slepenos doķus.
Sodi no fotoradariem
Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .