es tev tieši par to.... pie mums valsts nav doļā ar valsti
un es nebrīnītos par VID uztaisītu nodokļu soda uzrēķinu piemēram latvijas valsts mežiem
Nu par to es arī nebrīnītos, bet kāds tur sakars ar valsti FR gadījumā? FR ir privāts biznesa projekts, kas ir iedevis labu kukuli, kam vajadzēja, bet ne jau valsts
fr ir ppp
ja partnerim iet sūdīgi, tad valsts nedabū piķi
tātad valstij būtu jānāk pretī un jāsaskaņo viss ko vajag lai padarītu ētrāku to biznesu - bez bazara
es tev tieši par to.... pie mums valsts nav doļā ar valsti
un es nebrīnītos par VID uztaisītu nodokļu soda uzrēķinu piemēram latvijas valsts mežiem
Kas pretdabisks faktam,ja VID uzliek LVM nodokļa uzrēķinu ,ja ir pamats to izdarīt un LVM kaut ko nošmuguļojuši,piemēram??
Pirmais arī staigā bez pižika?
kā tad valsts uzņēmums kautko var nošmugulēt???? tas taču nav iespējams!
un ja arī nošmugulē, tad ieguvējs no šmuguļa ir valsts, bet zaudētājs arī valsts.... ja tu pārliec 20 santīmus no kreisās kabatas uz pakaļkabatu - kā mainās tava bilance....
nav bazara, ja ja kāds ierēdnis kautko iemuhļījis sev....
un tas jau nav tā kā dienesta auto valsts iestādēs neviens neizmanto privātām vajadzībām, jo tas nav atļauts tur ir ierēdnis ko vajadzētu slaukt
Kanibaals rakstīja: Tā ir uzglabāšanas temperatūra. Bet tas tiesa, ka ir paziņojums, ja temp pa zemu, bet gan jau mūsēji māk apiet, pasilda šur un tur un rukā tālāk, tas nekas, ka pret ekspluatācijas noteikumiem. Par šito varētu kāds precendenta pēc patiesāties, lai velk ārā slepenos doķus.
te nav amērika... latvijas republikā nestrādā Precedents
tad jau drīzāk Germanu var dzīvu redzēt pie Sviestca pagrabā
Ja būda ir pārvietojama, tobiš nav kapitāla celtne, nav vajadzīgi nekādi prodžekti un saskaņošanas - statuss tāds
pat, kā , teiksim, celtnieku vagoniņam. Un stacionāro FR uzstādīšana lielākoties arī ne ar vienu nav jāsaskaņo.
Ir, ir jāsaskaņo - pirmkārt ar LVC vai jebkuru citu ceļa īpašnieku, kuru apsaimniekojamajā teritorijā tie atradīsies un kuru apkalpojošajai tehnikai būs jārēķinās ar šādiem traucēkļiem. Otrkārt ar zemes īpašnieku - ceļa servitūts nedod tiesības šajā teritorijā būvēties bez atsevišķas atļaujas. Un tad vēl tiem ir nepieciešama elektrība - tur katru projektu ar Latvenergo jāsaskaņo u.t.t.
=======================
Ar saskaņošanu nebija domāts zemes īpašnieks, teiksim LVC vai cits zemes īpašnieks (privātais), bet saskaņošana
"vispārējā kārtībā". Elektrība pa lielam tiem stacionārajiem FR nav vajadzīga - cik esmu papētījis braukājot Rietumos, normāla konfigurācija ir AKB + ļoti bieži Saules baterijas, kuras saulainā laikā papildus palādē AKB. Kur tas nav iespējams, AKB tiek nomainītas pret uzlādētām, kad tukšas.
Ar LVC rudenī vispār neko nebija iespējams sarunāt, jo visi tur un SM dzīvoja gaidās, ka nu tik atkal mainīsies valdība un atkal būs tīrīšanas utt.. Pie mums nez kāpēc ir iegājies, ka, mainoties kārtējai varas / siles partijai,
"kadri" tiek mainīti až līdz autostāvvietas sargam, lai vietās būtu "īstie" rezultātā nopietni profesionāļi sen
ir izēsti no vietām vai aizgājuši paši. Vienīgais, kurš zināja "tolku" profesionālos un pieredzējušos darbiniekos,
bija Krištopans. Visi citi vālēja / vālē "šofera dēlu" profilā.
Ja būda ir pārvietojama, tobiš nav kapitāla celtne, nav vajadzīgi nekādi prodžekti un saskaņošanas - statuss tāds
pat, kā , teiksim, celtnieku vagoniņam. Un stacionāro FR uzstādīšana lielākoties arī ne ar vienu nav jāsaskaņo.
Noliec savu pārvietojamo būdu uz manas zemes un uzzināsi, kas un ar ko ir jāsaskaņo Un kā jau teicu - jebkurš objekts LVC apsaimniekojamajā teritorijā ir jāsaskaņo pavisam nopietni - arī pārvietojams.
es tev tieši par to.... pie mums valsts nav doļā ar valsti
un es nebrīnītos par VID uztaisītu nodokļu soda uzrēķinu piemēram latvijas valsts mežiem
Kas pretdabisks faktam,ja VID uzliek LVM nodokļa uzrēķinu ,ja ir pamats to izdarīt un LVM kaut ko nošmuguļojuši,piemēram??
Pirmais arī staigā bez pižika?
kā tad valsts uzņēmums kautko var nošmugulēt???? tas taču nav iespējams!
un ja arī nošmugulē, tad ieguvējs no šmuguļa ir valsts, bet zaudētājs arī valsts.... ja tu pārliec 20 santīmus no kreisās kabatas uz pakaļkabatu - kā mainās tava bilance....
nav bazara, ja ja kāds ierēdnis kautko iemuhļījis sev....
un tas jau nav tā kā dienesta auto valsts iestādēs neviens neizmanto privātām vajadzībām, jo tas nav atļauts tur ir ierēdnis ko vajadzētu slaukt
Tev,izskatās, nav saprašanas, kas ir budžets.
Savas kapeikas pa kabatām vari droši turpināt rotēt pēc patikas.
Noliec savu pārvietojamo būdu uz manas zemes un uzzināsi, kas un ar ko ir jāsaskaņo Un kā jau teicu - jebkurš objekts LVC apsaimniekojamajā teritorijā ir jāsaskaņo pavisam nopietni - arī pārvietojams.
===================
Kāpēc man būtu jāliek uz tavas zemes, ja varu bez jebkādas saskaņošanas likt uz savas, tāpat, kā tu uz savas.
Kas ir izdarīts Savukārt LVC vienkārši "velk gumiju",
grib izrādīties baisi svarīgi savas "atsavināmās joslas"
sakarā. Pazīstu daudzus no LVC, tostarp ceļiniekus ar
40 gadu stāžu, jāsaka, ka "jaunie" lielā daļā jautājumu ir
absolūtas nulles, kuras savu "nulliskumu" cenšas izrādīt ar visiem iespējamajiem līdzekļiem
Noliec savu pārvietojamo būdu uz manas zemes un uzzināsi, kas un ar ko ir jāsaskaņo Un kā jau teicu - jebkurš objekts LVC apsaimniekojamajā teritorijā ir jāsaskaņo pavisam nopietni - arī pārvietojams.
===================
Kāpēc man būtu jāliek uz tavas zemes, ja varu bez jebkādas saskaņošanas likt uz savas, tāpat, kā tu uz savas.
Kas ir izdarīts Savukārt LVC vienkārši "velk gumiju",
grib izrādīties baisi svarīgi savas "atsavināmās joslas"
sakarā. Pazīstu daudzus no LVC, tostarp ceļiniekus ar
40 gadu stāžu, jāsaka, ka "jaunie" lielā daļā jautājumu ir
absolūtas nulles, kuras savu "nulliskumu" cenšas izrādīt ar visiem iespējamajiem līdzekļiem
Uz savas vari likt bet saskaņošanas. Bet Vitronic nav zemes īpašnieks. Tātad saskaņojumu vajag. Un ceļa gadījumā uzreiz divus - zemes īpašnieka un ceļa apsaimniekotāja.
Un LVC šajā gadījumā nav nekādi ieinteresēti Vitronic biznesa atbalstīšanā. Kur viņiem steigties?
sēne pirms laika Tu runāji, ka Vitroniks neliek FR jo tam esot baigās problēmas ar datu drošību. Tagad tomēr piekrīti, ka neliek, jo nespēj saskaņot uzlikšanu. Tad kā tad īsti?
Fakts ka liekot kautko uz svešas zemes būs jāsaskaņo nevienam nebija noslēpums. Par to vajadzēja domāt jau tad kad metās parakstīt līgumu ar konkrētajiem termiņiem. Ja parakstīja - vajadzēja jau laicīgi noskaidrot vai reāli spēs pildīt. Nevis taga ņaudēt ka mēs jau neko, te redz valsts birokrātija un sliktie zemes īpašnieki vainīgi kas liedz rakt FR kur pagadās.
smaidiigais rakstīja: sēne pirms laika Tu runāji, ka Vitroniks neliek FR jo tam esot baigās problēmas ar datu drošību. Tagad tomēr piekrīti, ka neliek, jo nespēj saskaņot uzlikšanu. Tad kā tad īsti?
Ar lasīšanu laikam tev ir problēmas... Datu drošību minēju kā iemeslu tam, ka netiek veikta "solītā" OCTA/skates kontrole, kam ir nepiecišama savādāka datu vākšana, nekā tikai ātruma pārkāpumu fiksēšanai.
Guzis rakstīja: Fakts ka liekot kautko uz svešas zemes būs jāsaskaņo nevienam nebija noslēpums. Par to vajadzēja domāt jau tad kad metās parakstīt līgumu ar konkrētajiem termiņiem. Ja parakstīja - vajadzēja jau laicīgi noskaidrot vai reāli spēs pildīt. Nevis taga ņaudēt ka mēs jau neko, te redz valsts birokrātija un sliktie zemes īpašnieki vainīgi kas liedz rakt FR kur pagadās.
Protams, ka vajadzēja. Bet vai tad kādam tas bija prātā, kad Zivtiņš piedāvāja kruto biznesa projektu. Tak nauda nāks kā pa reni...
Sodi no fotoradariem
Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .