Tas Vitroniks slinko - vakar ap 22:00 braucu Rīga - Sigulda un nevienu radaru nemanīju, spidometrā 110-120, apdzinu vairākas fūres, kas vilka uz ~100, pusceļu aiz manis vēl viens vīlēja uz 120, tā ka principā tos radarus vajadzētu darbināt 3 maiņās kā rūpnīcas "stanoku", lai efektīvi atpelnītu investīcijas.
M77 rakstīja: Tas Vitroniks slinko - vakar ap 22:00 braucu Rīga - Sigulda un nevienu radaru nemanīju, spidometrā 110-120, apdzinu vairākas fūres, kas vilka uz ~100, pusceļu aiz manis vēl viens vīlēja uz 120, tā ka principā tos radarus vajadzētu darbināt 3 maiņās kā rūpnīcas "stanoku", lai efektīvi atpelnītu investīcijas.
Tad viņi ir toč mīnusos, jo par virsstundām vai darbu naktsmaiņās ir jāmaksā vairāk $$$
Parasti viņi uzstādās ap 8:00 un vācās nost ap 18-19:00
Palaidniex rakstīja: apraksti lai arī vidējiem prātiem būtu skaidrs - kāda cietā samaksa - nopirkt visu uzreiz un tad pirkt mašīnas un algot cilvēkus, kas tos verķus uzstāda/apkalpo/pieskata?
Cietā samaksa ir tāpat kā depozīts. Privātais investē ar zināmiem noteikumiem, ka ieguldīs tik un tik uz notektu termiņu un strādās nopelnot tik un tik. Visem viss skaidrs un pazūd materiālā ieinteresētība, bet virspusē izceļas mērķis – satiksmes drošība, kura savukārt atkarīga no attiecīgo ierēdņu lēmumiem…
Palaidniex rakstīja: apraksti lai arī vidējiem prātiem būtu skaidrs - kāda cietā samaksa - nopirkt visu uzreiz un tad pirkt mašīnas un algot cilvēkus, kas tos verķus uzstāda/apkalpo/pieskata?
Cietā samaksa ir tāpat kā depozīts. Privātais investē ar zināmiem noteikumiem, ka ieguldīs tik un tik uz notektu termiņu un strādās nopelnot tik un tik. Visem viss skaidrs un pazūd materiālā ieinteresētība, bet virspusē izceļas mērķis – satiksmes drošība, kura savukārt atkarīga no attiecīgo ierēdņu lēmumiem…
Palaidniex rakstīja: apraksti lai arī vidējiem prātiem būtu skaidrs - kāda cietā samaksa - nopirkt visu uzreiz un tad pirkt mašīnas un algot cilvēkus, kas tos verķus uzstāda/apkalpo/pieskata?
Cietā samaksa ir tāpat kā depozīts. Privātais investē ar zināmiem noteikumiem, ka ieguldīs tik un tik uz notektu termiņu un strādās nopelnot tik un tik. Visem viss skaidrs un pazūd materiālā ieinteresētība, bet virspusē izceļas mērķis – satiksmes drošība, kura savukārt atkarīga no attiecīgo ierēdņu lēmumiem…
Neredzu atsķirību no vienkāršas pārdošanas...
Pat ir vēl sliktāk no satiksmes uzlabošanas viedokļa - ja privātajam iedod tāpat to naudu, tad viņi var arī neiespringt un neizpildī plānu par to cik stundas diennaktī cik aparātiem jābūt cik vietās uzstādītiem - jo tie ir privāta izdevumi. Ja gribās, lai to privātais ievēro ir jātaisa kontroles departaments, kas pārbauda vai patiešām privātais pilda saistības par kontroles apjomiem. Kā arī tas rada bāzi korupcijai, lai kontrolieris (vai viņa šefs) piever acis uz noteiktā kontroles apjoma izpildi...
Parasti viņi uzstādās ap 8:00 un vācās nost ap 18-19:00
Maskavas iela, pretī smago TA, šonedēļ divas reizes ~7:10 tās kastes jau bija, pērno nedēļu uz Krasta ielas ap to pašu laiku, tā kā silts un gaišs laiks dara savu.
Tikai joprojām nesaprotu, kāpēc ieraugot kases aparātu daļa sāk braukt 5-20 km/h zem atļautā. Laikam savā tupumā domā, ka uzlabo satiksmes drošību, tas nekas, ka nepamatoti lēni brauc.
Tikai joprojām nesaprotu, kāpēc ieraugot kases aparātu daļa sāk braukt 5-20 km/h zem atļautā. Laikam savā tupumā domā, ka uzlabo satiksmes drošību, tas nekas, ka nepamatoti lēni brauc.
Nu mums vispār ļoti daudziem ir visai miglaini priekštati par to kā būtu jābrauc.
Daudzi uzskata vēl pie visa klāt ka viņi ir kiingi uz ceļa un visi viņiem ir kaut ko parādā un ka ar viņiem tik jārēķinās, tajā pat laikā spļaujot uz pārējiem
Elementāras cieņas un samērīgu pienākumu izpratne mums smagi klibo. Ir gan krietni labāk nekā deviņdesmitajos, bet vēljoprojām "tāls ceļš ejams"...
Palaidniex rakstīja: Pat ir vēl sliktāk no satiksmes uzlabošanas viedokļa - ja privātajam iedod tāpat to naudu, tad viņi var arī neiespringt un neizpildī plānu par to cik stundas diennaktī cik aparātiem jābūt cik vietās uzstādītiem - jo tie ir privāta izdevumi. Ja gribās, lai to privātais ievēro ir jātaisa kontroles departaments, kas pārbauda vai patiešām privātais pilda saistības par kontroles apjomiem. Kā arī tas rada bāzi korupcijai, lai kontrolieris (vai viņa šefs) piever acis uz noteiktā kontroles apjoma izpildi...
Te jau ir tā starpība, ka tāpat nedod. Privātais iegulda investīcijas, kuras ir jāataisno un pie viena jāsasniedz mērķis. Jebkuram ir skaidrs, ka šis nav īstermiņa (kupil, prodal) pasākums, tātad attiecīgi ir nepieciešama pareiza motivācija. Es uzskatu ka adata (procenti) nav ilgtermiņa risinājums. Tāds ir mans viedoklis un jums ir tiesības to pieņemt vai nepieņemt…
vitronics pārdod valstij radarus (jau nopelnot ar vienu darījumu visu peļņu), un tad vēl mēs par saviem nodokļiem nopirktu transportu un algotu cilvēkus kas to pieskata.
Sliktāk, tak nebūs... Vecie FR tak bija/ir valsts.... Un kāda vaina būtu, ja CP ekipāža vazātu līdzi FR. Kamēr CP raksta brīdinājumus par +10, jostām, lampiņām, utt. tikām FR ķer +11.... Lūk to varētu nosaukt par Prevenciju
Varbūt puse no tiem FR stāvētu skapī.
Ezivs tak ar saka ka labāk, būtu, ja tie FR būtu valsts īpašumā
Jā jā CDRI , ar tevi ir viss sen skaidrs - ātrumu ievērot proti tikai tad kad redzi atpakaļskata sp[ogulī sekojošu CP ekipāžu vai vēlams naktī ar migalkām ceļā malā pieparotu megaatstarojošu operatīvo transportlīdzekli. Bez nemitīgas miliča klātbūtnes nespēj ievērot ātrumu...
Tups tu biji, esi un būsi..... Tev radās jautājums, par FR uzraudzību, ja tie būtu valsts īpašumā un es piedāvāju modeli.
Man CP netraucē pārkāpt noteikumus saprāta robežās (< +15 kmh).
Tu gan esi no tiem kas pamana zaļu vesti krūmos, vai braucošu auto ar policijas marķējumu un met pa mēmajiem. Vai arī sēž CP mobīlim astē ar ātrumu 45 kmh ( 85 kmh ārpus pilsētas) un mīž apdzīt vai apsteigt.
Palaidniex rakstīja: Elementāras cieņas un samērīgu pienākumu izpratne mums smagi klibo. Ir gan krietni labāk nekā deviņdesmitajos, bet vēljoprojām "tāls ceļš ejams"...
Šitam piekrist, jo novērots ka vairums vadītāju uz acu kontaktu, sēžot savos auto, iet tikai tad, kad vajaga izgāzt negācijas, savukārt, kad intensīvā korķī ar žestiem palūgt ielaist rindā vai ar pirkstiem pastāstīt, lai tevi palaiž no 1-ās uz 3-o jo gribi apgriezties – šitas novērots retāk kā 1 reizi mēnesī. (Lūgums palaist strādā 99% gadījumu).
Palaidniex rakstīja: Bet tad jau saknē jāmaina CSN, tikai tad katram būs dažādi viedokļi par to, cik skaitās tas mazliet, cik drīkst pārkāpt... Es arī braucu ātri, bet tajās reizēs, kad mani pieķer nemēģinu domāt ka tur es nepadomāju, man bija jāapdzen utt. Da kāda starpība - DRĪKST ARĪ NEAPDZĪT, ja neesi pārliecināts par manevra drošumu NEAPDZEN!
Nu re – gribēji dzirdēt ka aiz «bet» var būt neparedzama situācija un ka vienīgais veids kā izbēgt no sadursmes ir ātruma palielināšana un uzreiz gudrības no sērijas NEPADZEN ja nevari paredzēt visas situācijas uz ceļa …
Jautājums: Jūs varat paredzēt visas iespējamās situācijas uz ceļa?
Uzskaitīsim dažas:
No meža ceļa izlīdis vietējais autī, kuram dodiet ceļu nozīmē tikai skats pa kreisi un nekādā gadījumā neskatīties pa labi.
Sašmigojies lisapēdists ceļmalā, kurš tūliņ uzkāps uz sava čello un nostiepsies gar zemi pa pusjoslu.
Priekšā no lauka izrullē traktors ar textu – gan jau apdzīsi.
Uz trotuāra noparkots divdurvju auto ver vaļā savas durvis pa pusjoslu.
man kaut kā visas šīs lietas aprobežojas ar iespēj';am BREMZĒT nevis piedot gāzi...
vitronics pārdod valstij radarus (jau nopelnot ar vienu darījumu visu peļņu), un tad vēl mēs par saviem nodokļiem nopirktu transportu un algotu cilvēkus kas to pieskata.
Sliktāk, tak nebūs... Vecie FR tak bija/ir valsts.... Un kāda vaina būtu, ja CP ekipāža vazātu līdzi FR. Kamēr CP raksta brīdinājumus par +10, jostām, lampiņām, utt. tikām FR ķer +11.... Lūk to varētu nosaukt par Prevenciju
Varbūt puse no tiem FR stāvētu skapī.
Ezivs tak ar saka ka labāk, būtu, ja tie FR būtu valsts īpašumā
Jā jā CDRI , ar tevi ir viss sen skaidrs - ātrumu ievērot proti tikai tad kad redzi atpakaļskata sp[ogulī sekojošu CP ekipāžu vai vēlams naktī ar migalkām ceļā malā pieparotu megaatstarojošu operatīvo transportlīdzekli. Bez nemitīgas miliča klātbūtnes nespēj ievērot ātrumu...
Tups tu biji, esi un būsi..... Tev radās jautājums, par FR uzraudzību, ja tie būtu valsts īpašumā un es piedāvāju modeli.
Man CP netraucē pārkāpt noteikumus saprāta robežās (< +15 kmh).
Tu gan esi no tiem kas pamana zaļu vesti krūmos, vai braucošu auto ar policijas marķējumu un met pa mēmajiem. Vai arī sēž CP mobīlim astē ar ātrumu 45 kmh ( 85 kmh ārpus pilsētas) un mīž apdzīt vai apsteigt.
Man kaut kā nenāk prātā vilkties, bremzēt satiksmi un es tāpat pārkāpju
Redzot radaru nebremzēju līdz -5-10, braucu tam garām ar +5 un nerausots . Nofočēs - samaksāšu un negaudošu pa visiem portāliem - tas nebiju es, mani falsificēja utt...
Ar Tavu metodi ātrums tiks samazināts tikai tur, kur stāv LABI REDZAMA ekipāža ar ieslēgtām bākugunīm un tai blakus novietots radars.
Tātad nofočēt varēs tikai aklos vai pilnīgus stulbeņus.
Kāds rezultāts? - ātrums tiek samazināts tikai vietās, kur ir šī cirka izrāde ar plakātiem... Tas nemazinās risku uzrauties uz idiņiem, kas to ieraugot liks pa mēmajiem un -10-30 km/h zem atļāutā...
Ja radars nav afišēts un var parādīties jebkur, tad saudzējot savu maku gribi negribi prādīsies reflekss vienkārši neskriet. Mazliet lēnāk pabraucot neko nenokavēsi. It īpaši pilsētās, kur ātri skriet, lielākoties nozīmē ilgāk stāvēt pie tā paša luksofora...
Ja uzskati, ka ātrums ir par mazu, ceļi lieliski un savstarpējā braucēju kultūra un izpratne par pienākumiem satiksmē ir pietiekama - ierosini pacelt ātruma pamatlimitus un izmainīt vai novākt atsevišķās zīmes, kas to samazina vēl vairāk.
Tākā neuzskatu, ka pie mums sabiedrība ir morāli gatava (kaut ir labāk kā bija) ātruma sliekšņa pacelšanai.
Tiesa vēljoprojām ir vietas, kur ātruma ierobežojumi ir apšaubāmi vai apstrīdāmi. Par to jau tad ir jāraksta. Nevis jāsaka, ka stulbs ierobežojums, tāpēc FGR sods jāatceļ. kamēr nerakstīsi - zīme stāvēs un sods būs pamatots!
uupis rakstīja: Uz trotuāra noparkots divdurvju auto ver vaļā savas durvis pa pusjoslu.
man kaut kā visas šīs lietas aprobežojas ar iespēj';am BREMZĒT nevis piedot gāzi...
Paātrinājuma vai bremzēšanas lietošanā nav vienas receptes. Stāsts ir par to ka situācijas mēdz būt dažādas un izvairīšanās metodes no kritiskām situācijām tāpat dažādas.
Viss ir atkarīgs no ļoti daudziem faktoriem, kā tehniskajiem, tā arī objektīviem un subjektīviem.
Ar Tavu metodi ātrums tiks samazināts tikai tur, kur stāv LABI REDZAMA ekipāža ar ieslēgtām bākugunīm un tai blakus novietots radars.
bla, bla...
Un tagad tā nav? Jo tās FR (arī CP barotavas) vietas pa lielam jau nemainās, visi zin un neatkarīgi no tā vai ir tur FR, vai nav sabremzējas, pabraucot garām tai vietai "pedal to metal"
Tur jau tā nelaime, ka FR neparādīsies jebkur, pie patreizējās sistēmas tas parādīsies TIKAI tur, kur pēc iespējas vairāk var sakāst kāpostu, pilnīgi bez jebkādas sasaistes ar satiksmes drošību.
Ar Tavu metodi ātrums tiks samazināts tikai tur, kur stāv LABI REDZAMA ekipāža ar ieslēgtām bākugunīm un tai blakus novietots radars.
bla, bla...
Un tagad tā nav? Jo tās FR (arī CP barotavas) vietas pa lielam jau nemainās, visi zin un neatkarīgi no tā vai ir tur FR, vai nav sabremzējas, pabraucot garām tai vietai "pedal to metal"
Tur jau tā nelaime, ka FR neparādīsies jebkur, pie patreizējās sistēmas tas parādīsies TIKAI tur, kur pēc iespējas vairāk var sakāst kāpostu, pilnīgi bez jebkādas sasaistes ar satiksmes drošību.
un? kāda šķirba - maksāt policim vai valstij?
ka tik ne valstij?
tākā iepriekš tur nedežūrēja CP ekipāžas...?
un ja vēl tad uzraujies - tad nu jābūt profesionālam stulbenim...
Ar Tavu metodi ātrums tiks samazināts tikai tur, kur stāv LABI REDZAMA ekipāža ar ieslēgtām bākugunīm un tai blakus novietots radars.
bla, bla...
Un tagad tā nav? Jo tās FR (arī CP barotavas) vietas pa lielam jau nemainās, visi zin un neatkarīgi no tā vai ir tur FR, vai nav sabremzējas, pabraucot garām tai vietai "pedal to metal"
Tur jau tā nelaime, ka FR neparādīsies jebkur, pie patreizējās sistēmas tas parādīsies TIKAI tur, kur pēc iespējas vairāk var sakāst kāpostu, pilnīgi bez jebkādas sasaistes ar satiksmes drošību.
un? kāda šķirba - maksāt policim vai valstij?
ka tik ne valstij?
tākā iepriekš tur nedežūrēja CP ekipāžas...?
un ja vēl tad uzraujies - tad nu jābūt profesionālam stulbenim...
To vietu, kur uzrāvos zināju un zinu, BET līdz tam 15 gadus braucot ar
Noskatoties sapratīsi, ka patreizējai FR sistēmai nav nekā kopīga ar satiksmes drošību.
Kas tāds ir mainījies, ka 2011. gada EZ runā vienu (2:50), bet 2012. jau dzied pavisam ko citu?
Mana versija:
2011. gada maijs- EZ vai nu nezin par iespējamām \"atlīdzībām\" par FR lobēšanu un aizstāvēšanu, vai arī vēl nav vienojies par apmēriem
2011. gada rudens (video 3:20) līdz 2012. gada marts \"atlīdzību\" jautājums ir sakārtots
2012. gada marts- kaut kas sāk ķerties ar \"atlīdzību\" izmaksām vai apmēriem- EZ žēlošanās par sliktajiem FR uzraugiem
Manā gadījumā man po par to 10nieku, kaut kad jau samaksāšu, visticamak augustā.
Ja vēl neesi sapratis, tad runa ir par satiksmes drošību, no tevis tā arī neesmu dzirdējis ar ko saraustīta satiksme (60-45-60) ir drošāka, kā vienmērīga plūsma uz 60 kmh.
Kā tavuprāt pasliktināsies satiksmes drošība, ja FR neņems vērā ātrumus
pirms 2 nedēļām pie tec2 smagais norullēja gājēju, kas skrēja pāri ielai uz/no autobusa... tur ir 70... neticu, ka tas smagais tur īpaši pārkāpa ātrumu....
bet tagad tur jau nedēļu katru dienu stāv fotoradars
Pirmais rakstīja: pirms 2 nedēļām pie tec2 smagais norullēja gājēju, kas skrēja pāri ielai uz/no autobusa... tur ir 70... neticu, ka tas smagais tur īpaši pārkāpa ātrumu....
bet tagad tur jau nedēļu katru dienu stāv fotoradars
Pirmais rakstīja: pirms 2 nedēļām pie tec2 smagais norullēja gājēju, kas skrēja pāri ielai uz/no autobusa... tur ir 70... neticu, ka tas smagais tur īpaši pārkāpa ātrumu....
bet tagad tur jau nedēļu katru dienu stāv fotoradars
Droši vien gājējs pārkāpa ātrumu
Jā, un jams par to samaksāja ar savām smadzenēm uz asfalta.....
Sodi no fotoradariem
Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .