p.s. polijā tas novērojams uz mazas nozīmes/noslodzes ceļiem
p.p.s.
ja Rīgā uzliks fotoaparātus, kas fočē braucējus pa sabtrans joslu vai fočē braucējus pie sarkanā - arī seene momentā uzdeģenerētu ideju par sazvērestību un peļņas projektu...
Palaidniex rakstīja: vari nosaukt kādu REĀLI UN FAKTISKI SEVI TIEŠI PIE MUMS JAU PIERĀDĪJUŠIU NEREPRESĪVU METODI, kas ir panākusi CSN ievērošanu?
Varu - audzināšana ģimenē, skolā. Apzinīguma un atbildības sajūtas izkopšana.
Vēl arī nešaubīgi pietiktu ar saprātīgu satiksmes organizāciju, kuras rezultātā 80-90% autovadītāju nerastos ne vēlēšanās ne vajadzība pārkāpt CSN. Un tad jau represīvās metodes var piemērot atlikušo ļaunprātīgo pārkāpēju izķeršanai.
Salīdzinājumam - ja klasē ir viens nesekmīgs skolēns, tad problēma ir meklējama viņā. Ja tomēr ir tikai viens sekmīgs - tad tomēr jāsāk domāt, ka pie vainas ir skolotājs.
GB12 rakstīja: Cik vēstules esi rakstījis policijai, lai nepieļautu FR nonākšanu privātā biznesa rokās?
Cik protestus esi rīkojis par fotoradaru laika un vietas izvietojumu nepareizību?
A pats cik?
P.S. Saliksim punktus uz »i«. Šeit es raxtu, lai kādam būtu redzams arī cits viedoklis (tā teikt dažādība (pļūrāļizms)). Otrkārt. Cik dažāda ir pasaule, tik dažādi cilvēki. Paskaidroju tiem kas tankā – ir runātāji un ir darītāji un viens bez otra ir reizinājums ar nulli. Tātad tie kam ir laiks un kam ir nauda – raxtiet, pikētējiet, darieties. Man tam nav laika. Man jāceļ IKP – kādam tad tas jāstutē, lai nav galīgi uz pussešiem…
Redzi, mani tas pa lielam nesatrauc, jo es esmu pieradis uzņemties atbildību par sevis sadarīto un man pa lielam pret fotoradariem kā tādiem pretenziju nav. Jā, nepatīk finansēšanas modelis, bet pagaidām mani arī netraucē. Ja mani noķers pamatoti, maksāšu, ja nē, pārsūdzēšu. Ja sāks čakarēt, tad cīnīšos. pagaidām dzīvoju pēc principa - nepārkāp un tev neviens nepiekasīsies un, varbūt neticēsi, bet esmu nodzēsis visus soda punktus, man nav nevienas radara bildes un arī konfliktu ar CP nav.
Šeit es raxtu, lai kādam būtu redzams arī cits viedoklis
Nekāda dižā dažādība jau nav. Vairākuma viedoklis, kuri nekad ne ar ko nebūs apmierināti, bet kaut ko reālu pasākt "slabo". Tik vien, kā čīkstēšana interneta dzīlēs. Un arī šī
Tātad tie kam ir laiks un kam ir nauda – raxtiet, pikētējiet, darieties. Man tam nav laika. Man jāceļ IKP – kādam tad tas jāstutē, lai nav galīgi uz pussešiem…
recluse rakstīja: Vajadzēja kā Polijā, pārkāp ātrumu, tālāk iedegas sarkanais un to visu apvienot ar mw2.google.com/...
Nepārkāp un nemaksā, pārkāp - maksā un nečīksti.
Vai tad kādam, izņemot Zivi, vēl ir šaubas, ka fotoradari ir komercprojekts bez ambīcijām uz reālu satiksmes uzlabošanu?
Rīgā starp citu arī ir viens krusts, kur tā ir.
Tikai šī metode neies cauri no rīta un vakarā kad plūsma dodās uz/no darba
Kur?
Ka pa Liepājas šoseju brauc uz Rīgu, tik negriez lejā uz Jūrmaleni, bet brauc taisni un pirmā gājēju pāreja Babītē ir kā reizi aprīkota ar šādu izstrādājumu...
Vēl arī nešaubīgi pietiktu ar saprātīgu satiksmes organizāciju, kuras rezultātā 80-90% autovadītāju nerastos ne vēlēšanās ne vajadzība pārkāpt CSN. Un tad jau represīvās metodes var piemērot atlikušo ļaunprātīgo pārkāpēju izķeršanai.
Nu kā tieši vajag pārorganizēt satiksmi VISĀ VALSTĪ, lai nebūtu pārkāpēju? Nu tā, lai gan globāli, bet tomēr konkrēti - kas tieši ir jāmaina, kā tieši satiksme jāpārorganizē? Kādu piemēru gribētos, lai nebūtu tukša iršana un teoretizēšana!
Salīdzinājumam - ja klasē ir viens nesekmīgs skolēns, tad problēma ir meklējama viņā. Ja tomēr ir tikai viens sekmīgs - tad tomēr jāsāk domāt, ka pie vainas ir skolotājs.
Domāju salīdzinājums drīzāk būu vietā ar skolēnu uzvedību. Viena skolotāja stundās bērni ir rātni, citās atļaujas nezko. Te tas pats - pat niknākie recidīvisti pēkšņi māk braukt normāli Igaunijā, Zviedrijā, Somijā... Bet kā mājās, - ta pārstāj pēkšņi mācēt...
Palaidniex rakstīja: vari nosaukt kādu REĀLI UN FAKTISKI SEVI TIEŠI PIE MUMS JAU PIERĀDĪJUŠIU NEREPRESĪVU METODI, kas ir panākusi CSN ievērošanu?
Varu - audzināšana ģimenē, skolā. Apzinīguma un atbildības sajūtas izkopšana.
Vēl arī nešaubīgi pietiktu ar saprātīgu satiksmes organizāciju, kuras rezultātā 80-90% autovadītāju nerastos ne vēlēšanās ne vajadzība pārkāpt CSN. Un tad jau represīvās metodes var piemērot atlikušo ļaunprātīgo pārkāpēju izķeršanai.
Salīdzinājumam - ja klasē ir viens nesekmīgs skolēns, tad problēma ir meklējama viņā. Ja tomēr ir tikai viens sekmīgs - tad tomēr jāsāk domāt, ka pie vainas ir skolotājs.
BET. Seene un daži te tamlīdzīgie var turpināt pūsties, uzpūsties un palikt zaļi. Lai stāv tie FR un drāž par paºkāpumiem. Normālie cilvēki, ja tas būs pamatoti, samaksās, ja būs bez pamata-iesūdzēs tiesā un uzvarēs. Cilvēciskās kļūdas gadās visiem un visur,arī tieslietu iestādēs. Diemžēl tā tas ir. Bet uz kopējā fona tās kļūdas ir niecīgs procents, NEVIENAM manā paziņu lokā, kas ir pietiekami plašs, nav nepamatota FR soda.
Un te turpināt diskutēt ar 'sēņveidīgajiem' ir beztolks, tāpat kā mēģināt uzlekt līdz Mēnesim.
Kāpēc tikai ātrumu? ka rauj nost noteikumus, kuri pieņemti lai būtu kārtība un kur viens no punktiem ir ātrums lai šādu kārtību varētu ievērot - tad napig arī visus pārējos noteikumus.
J akāds brauc ar GT3 un var apstāties ar savām bremzēm kā pret sienu arī no diusotakiem, tad nebūt nav līdzīga situācija ar kaut kādu pensi, kas čibina ar savu pusžiguli - Oku. Esošie noteikumi kaut kā nebūt mēģina novienādot šīs vadītāju spēju tehnikas atsķirības, Bet ka nau ātruma ierobežojumu, ta nau arī pārējo noteikumu. Dažās ielas kļūš neizbraucamas jo ša visiem tur jāapstājas, citās būs asinis un līķi... būšot kat forši!
P.S. Gribu redzēt kā savu sīko laidīsi ārā aiziet uz skolu vai ar ričuku pavizināties...
Paga, a tas vmax ierobežojums kādu tev kārtību nodrošina? Pats neesmu ar mašīnu braucis pa lielpisāniem, bet man stāsta ka tur ir pieņemts braukt uz 60-70, nevis uz 50-60 kā mazpisānos. Kā arī cilvēki, kuriem patīk ātri braukt, stāsta uz kādu ātrumu šie brauc/ir braukuši pār lielpisānu tiltiem un citām vietām - 100, 120, 150, aprīkojumā radaru detektors kā arī vienkārša sajēga kur fočētājs gaidāms un kur nav. Un tā nu šie mierīgi rīko to tavu "nekārtību" un kaut kā nesaņem +50+ bildes... Par šosejām nerunāsim - 150+ ir norma.
Un tavs okas salīdzinājums ar poršu, par tēmu "apstāšanās spējas" ir tīrs pirksta salīdzinājums ar krānu. Katrs normāls ražotājs saviem brīnumiem bremzes uztaisa tā, lai varētu adekvāti sadzēsties no attiecīgās mizas vmax - žiķeļa 140 vai cik tur kmph, audī 220 kmph, porša 310 utt. Mainīgais faktors vienīgi ir riepas, kuras katram pašam ir adekvātas jāuzliek. Man jau vairāk liekas ka CSN un pamatā tieši zīmju licēji cenšas vienādot nevis kaut kādas mašīnu aprīkojuma atšķirības, bet tehniskā stāvokļa atšķirības, tb saliek zīmes lai kāds idiots, kurš brauc ar žiķeli bez TA, OCTA un bez bremzēm, bez lietojamiem amartiem utt spētu pabraukt tāpat kā tie, kuriem tas viss ir...
Ā, un vispār es brīnos - kā neviens vēl nav te iemetis un sajūsminājies par www.apollo.lv/... un jo sevišķi par www.apollo.lv/... , bet tas jau laikam ir normāli
DekstersFF rakstīja: Normālie cilvēki, ja tas būs pamatoti, samaksās, ja būs bez pamata-iesūdzēs tiesā un uzvarēs.
Ir jābūt īpaši "normālam", lai šādu kārtību pie patreizējās sistēmas uzskatīru par pieņemamu. Uzvarēt jau uzvarēs, tikai process izmaksās 10x dārgāk, nekā nomaksāt sodu - jo nepamatotie sodi jau ir +20km/h robežās - ne jau lielie, kas uzlikti patiesi bīstamiem pārkāpējiem.
Drīksti minēt, cik liela daļa nepamatoti sodīto labāk tomēr izvēlēsies samaksāt sodu... Slaukšanas mašīna ir labi ierīkota.
Kāpēc tikai ātrumu? ka rauj nost noteikumus, kuri pieņemti lai būtu kārtība un kur viens no punktiem ir ātrums lai šādu kārtību varētu ievērot - tad napig arī visus pārējos noteikumus.
J akāds brauc ar GT3 un var apstāties ar savām bremzēm kā pret sienu arī no diusotakiem, tad nebūt nav līdzīga situācija ar kaut kādu pensi, kas čibina ar savu pusžiguli - Oku. Esošie noteikumi kaut kā nebūt mēģina novienādot šīs vadītāju spēju tehnikas atsķirības, Bet ka nau ātruma ierobežojumu, ta nau arī pārējo noteikumu. Dažās ielas kļūš neizbraucamas jo ša visiem tur jāapstājas, citās būs asinis un līķi... būšot kat forši!
P.S. Gribu redzēt kā savu sīko laidīsi ārā aiziet uz skolu vai ar ričuku pavizināties...
Paga, a tas vmax ierobežojums kādu tev kārtību nodrošina? Pats neesmu ar mašīnu braucis pa lielpisāniem, bet man stāsta ka tur ir pieņemts braukt uz 60-70, nevis uz 50-60 kā mazpisānos. Kā arī cilvēki, kuriem patīk ātri braukt, stāsta uz kādu ātrumu šie brauc/ir braukuši pār lielpisānu tiltiem un citām vietām - 100, 120, 150, aprīkojumā radaru detektors kā arī vienkārša sajēga kur fočētājs gaidāms un kur nav. Un tā nu šie mierīgi rīko to tavu "nekārtību" un kaut kā nesaņem +50+ bildes... Par šosejām nerunāsim - 150+ ir norma.
Un tavs okas salīdzinājums ar poršu, par tēmu "apstāšanās spējas" ir tīrs pirksta salīdzinājums ar krānu. Katrs normāls ražotājs saviem brīnumiem bremzes uztaisa tā, lai varētu adekvāti sadzēsties no attiecīgās mizas vmax - žiķeļa 140 vai cik tur kmph, audī 220 kmph, porša 310 utt. Mainīgais faktors vienīgi ir riepas, kuras katram pašam ir adekvātas jāuzliek. Man jau vairāk liekas ka CSN un pamatā tieši zīmju licēji cenšas vienādot nevis kaut kādas mašīnu aprīkojuma atšķirības, bet tehniskā stāvokļa atšķirības, tb saliek zīmes lai kāds idiots, kurš brauc ar žiķeli bez TA, OCTA un bez bremzēm, bez lietojamiem amartiem utt spētu pabraukt tāpat kā tie, kuriem tas viss ir...
radardetektors jauno lāzeri nopīkst tad kad tu jau esi nošauts
Skumji, ka, atnaakot pavasarim, tautai masveidaa atkal galvaa ir dullums un uz shosejaam pamatiigi tiek paarkaapts aatrums... Peec ,,Latvijas valsts celju,, datiem shodien videejais aatrums uz Valkas shosejas pie Strenchiem ir 102,3 km/h, uz Daugavpils shosejas pie Kokneses 100,2 km/h, uz Vilnjas shosejas aiz Bauskas 100,1 km/h, uz Tallinas shosejas pie Lilastes 100,1 km/h. Turklaat, njemot veeraa to, ka kravas auto tik aatri nespeej braukt, sanaak, ka vieglie auto videeji brauc veel aatraak.
msh rakstīja: Ā, un vispār es brīnos - kā neviens vēl nav te iemetis un sajūsminājies par www.apollo.lv/... un jo sevišķi par www.apollo.lv/... , bet tas jau laikam ir normāli
e es brīnos par tiem lohiem, kas cerēja, ka kādu sodīs pamatojoties uz nesertificētu kļauzu
DekstersFF rakstīja: Normālie cilvēki, ja tas būs pamatoti, samaksās, ja būs bez pamata-iesūdzēs tiesā un uzvarēs.
Ir jābūt īpaši "normālam", lai šādu kārtību pie patreizējās sistēmas uzskatīru par pieņemamu. Uzvarēt jau uzvarēs, tikai process izmaksās 10x dārgāk, nekā nomaksāt sodu - jo nepamatotie sodi jau ir +20km/h robežās - ne jau lielie, kas uzlikti patiesi bīstamiem pārkāpējiem.
Drīksti minēt, cik liela daļa nepamatoti sodīto labāk tomēr izvēlēsies samaksāt sodu... Slaukšanas mašīna ir labi ierīkota.
kas tev traucē uzskaitīt visus pārsūdzēšanas izdevumus un arī tos piedzīt no tiesas procesa padirsēja
DekstersFF rakstīja: Normālie cilvēki, ja tas būs pamatoti, samaksās, ja būs bez pamata-iesūdzēs tiesā un uzvarēs.
Ir jābūt īpaši "normālam", lai šādu kārtību pie patreizējās sistēmas uzskatīru par pieņemamu. Uzvarēt jau uzvarēs, tikai process izmaksās 10x dārgāk, nekā nomaksāt sodu - jo nepamatotie sodi jau ir +20km/h robežās - ne jau lielie, kas uzlikti patiesi bīstamiem pārkāpējiem.
Drīksti minēt, cik liela daļa nepamatoti sodīto labāk tomēr izvēlēsies samaksāt sodu... Slaukšanas mašīna ir labi ierīkota.
kas tev traucē uzskaitīt visus pārsūdzēšanas izdevumus un arī tos piedzīt no tiesas procesa padirsēja
Latvijas likumdošana. Pirmkārt lielākā daļa izdevumu nav piedzenama. Otrkārt izdevumus pēc tiesas ir atkal jāpiedzen tiesā iesniedzot atsevišķu civilprasību.
5-10Ls soda pārsūdzēšana ir ekonomiski ārkārtīgi neizdevīga. Un ja vēl nav soda punkti... Vari būt drošs, ka pārsūdzētāju skaits saruks līdz tādiem, kā es Pārējie vienkāºši samaksās un Zivtiņš varēs lielīties ar to, ka ir noķēris kaudzēm ļaunprātīgus pārkāpējus.
VWfans rakstīja: Skumji, ka, atnaakot pavasarim, tautai masveidaa atkal galvaa ir dullums un uz shosejaam pamatiigi tiek paarkaapts aatrums... Peec ,,Latvijas valsts celju,, datiem shodien videejais aatrums uz Valkas shosejas pie Strenchiem ir 102,3 km/h, uz Daugavpils shosejas pie Kokneses 100,2 km/h, uz Vilnjas shosejas aiz Bauskas 100,1 km/h, uz Tallinas shosejas pie Lilastes 100,1 km/h. Turklaat, njemot veeraa to, ka kravas auto tik aatri nespeej braukt, sanaak, ka vieglie auto videeji brauc veel aatraak.
msh rakstīja: Ā, un vispār es brīnos - kā neviens vēl nav te iemetis un sajūsminājies par www.apollo.lv/... un jo sevišķi par www.apollo.lv/... , bet tas jau laikam ir normāli
e es brīnos par tiem lohiem, kas cerēja, ka kādu sodīs pamatojoties uz nesertificētu kļauzu
vispār labs iemesls ievest brīvprātīgu "tautas kontroli".
radaru var takš nopirkt, nav aizliegts.
vispār būtu jautri, panākt, ka tiem pepelaciem uzliktu ātruma ierobežotāju.
Sodi no fotoradariem
Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .