Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Sodi no fotoradariem

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .

 
DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: sveiks, āzīt

mutē gribi?

Tas, ka tu esi pediņš un tas tevi kaut kā nomoka, te nevienam nav noslēpums.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: ...nez kāpēc man neuzglūn

Ja pats ar prieku skrien pakaļ ar vazelīna burciņu, tad jau nevar sūdzēties, ka uzglūn!

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja: ...nez kāpēc man neuzglūn

Ja pats ar prieku skrien pakaļ ar vazelīna burciņu, tad jau nevar sūdzēties, ka uzglūn!

Saki? Un kā es to daru? Nu, ar to vazelīnu.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja: ...nez kāpēc man neuzglūn

Ja pats ar prieku skrien pakaļ ar vazelīna burciņu, tad jau nevar sūdzēties, ka uzglūn!

Saki? Un kā es to daru? Nu, ar to vazelīnu.

Tas, ka tu esi pediņš un tas tevi kaut kā nomoka, te nevienam nav noslēpums.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

labi vien ir, kārtējo reizi Seene pierādīja, ka ir parasts tukšpļūtis, demagoģijas stūmējs un panikas cēlājs.

Pastāstīt,kā var izbraukt krustojumu pa diognāli, kuru nevar tā nemaz izbraukt, parādīt masveidā esošos falšos FR sodus , izskaidrot- kā tieši CP smagi un rupji pārkāpj, neko viņš nevar.

Seene, tavas smagās problēmas ar galvu arvien vairāk top pamanāmas ikdienā. Ej taču pie daktera.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Jo tas jau tiešām paliek bīstami, kad šitādi personāži brauc pa ielām.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Ok piedāvāju sekojošu viedokli - nachrenizējam CSN kā šķiru, novācam zīmes, luksoforus utt Atstājam visu vadītāju ziņā. pieļauju pēc kāda (visai asiņaina laika) kaut kā situācija sapašregulēsies, tikai vai visi būšim laimīgāki par jauno kārtību - mani māc pamatotas šaubas...

A pričom te CSN? Atkal salīdzinām pirkstu ar krānu? Ātruma ierobežojumus ne CSN. Nejēgas ātri atsijātos, diemžēl paraujot līdzi dažu labu nevainīgu, un pēc tam būtu miers...

Kaut gan - kas tāds būtu neiespējams - pirmām kārtām eiropas savienības dēļ

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Ok piedāvāju sekojošu viedokli - nachrenizējam CSN kā šķiru, novācam zīmes, luksoforus utt Atstājam visu vadītāju ziņā. pieļauju pēc kāda (visai asiņaina laika) kaut kā situācija sapašregulēsies, tikai vai visi būšim laimīgāki par jauno kārtību - mani māc pamatotas šaubas...

A pričom te CSN? Atkal salīdzinām pirkstu ar krānu? Ātruma ierobežojumus ne CSN. Nejēgas ātri atsijātos, diemžēl paraujot līdzi dažu labu nevainīgu, un pēc tam būtu miers...

Kaut gan - kas tāds būtu neiespējams - pirmām kārtām eiropas savienības dēļ

Kāpēc tikai ātrumu? ka rauj nost noteikumus, kuri pieņemti lai būtu kārtība un kur viens no punktiem ir ātrums lai šādu kārtību varētu ievērot - tad napig arī visus pārējos noteikumus.

J akāds brauc ar GT3 un var apstāties ar savām bremzēm kā pret sienu arī no diusotakiem, tad nebūt nav līdzīga situācija ar kaut kādu pensi, kas čibina ar savu pusžiguli - Oku. Esošie noteikumi kaut kā nebūt mēģina novienādot šīs vadītāju spēju tehnikas atsķirības, Bet ka nau ātruma ierobežojumu, ta nau arī pārējo noteikumu. Dažās ielas kļūš neizbraucamas jo ša visiem tur jāapstājas, citās būs asinis un līķi... būšot kat forši!

P.S. Gribu redzēt kā savu sīko laidīsi ārā aiziet uz skolu vai ar ričuku pavizināties...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Ok piedāvāju sekojošu viedokli - nachrenizējam CSN kā šķiru, novācam zīmes, luksoforus utt Atstājam visu vadītāju ziņā. pieļauju pēc kāda (visai asiņaina laika) kaut kā situācija sapašregulēsies, tikai vai visi būšim laimīgāki par jauno kārtību - mani māc pamatotas šaubas...

A pričom te CSN? Atkal salīdzinām pirkstu ar krānu? Ātruma ierobežojumus ne CSN. Nejēgas ātri atsijātos, diemžēl paraujot līdzi dažu labu nevainīgu, un pēc tam būtu miers...

Kaut gan - kas tāds būtu neiespējams - pirmām kārtām eiropas savienības dēļ

Dažu neizglītoti anarhistisku lauķu dēļ tas ir nocērtams jau saknē. Brauc trasē un parādi savas ātruma spējas, ja vari.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

P.S. Gribu redzēt kā savu sīko laidīsi ārā aiziet uz skolu vai ar ričuku pavizināties...

Neredzi,kā viņš ir audzināts? Kā mucā. Tāpat viņš attieksies pret saviem bērniem.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Tātad paroblēma atrisināta!

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Cik var secināt, tad msh laukos ir muca ar glory hole un deksters ik pa laikam piebrauc atsūkāt

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Ok piedāvāju sekojošu viedokli - nachrenizējam CSN kā šķiru, novācam zīmes, luksoforus utt Atstājam visu vadītāju ziņā. pieļauju pēc kāda (visai asiņaina laika) kaut kā situācija sapašregulēsies, tikai vai visi būšim laimīgāki par jauno kārtību - mani māc pamatotas šaubas...

Njā. Nu šāda interpretācija neko labu neliecina par spējām analizēt un situācijas izpratni kopumā. Šādi izteikumi tik apstiprina šauru redzesloku un redzējumu «nepārkāp – nesodīs» bet piebildi ka FR ir tikai darba laikā un ka naktī vari atrauties kādu šūmaheru sānos tas jau PO – tas vairs satiksmes drošību neietekmē…

P.S. Diskusija ir par to ka FR ir jālieto tiem paredzētam mērķim – Satiksmes drošības uzlabošanai – tie nedrīkst kalpot kā naudas kāšanas līdzeklis.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ok piedāvāju sekojošu viedokli - nachrenizējam CSN kā šķiru, novācam zīmes, luksoforus utt Atstājam visu vadītāju ziņā. pieļauju pēc kāda (visai asiņaina laika) kaut kā situācija sapašregulēsies, tikai vai visi būšim laimīgāki par jauno kārtību - mani māc pamatotas šaubas...

Njā. Nu šāda interpretācija neko labu neliecina par spējām analizēt un situācijas izpratni kopumā. Šādi izteikumi tik apstiprina šauru redzesloku un redzējumu «nepārkāp – nesodīs» bet piebildi ka FR ir tikai darba laikā un ka naktī vari atrauties kādu šūmaheru sānos tas jau PO – tas vairs satiksmes drošību neietekmē…

P.S. Diskusija ir par to ka FR ir jālieto tiem paredzētam mērķim – Satiksmes drošības uzlabošanai – tie nedrīkst kalpot kā naudas kāšanas līdzeklis.

Un kam ir domāti CSN? Vai tik nav domāti ievērošanai un caur to ievērošanu satiksmes drošībai.

Ja 95% autovadītāju šos noteikumus neievēro - varianti divi - vai nu tie ir atceļami pašā saknē vai ar represīvām metodēm jāspiež tos ievērot.

Un vēljoprojām neredzu reālu starpību radaru būtībā - vai tos uzstāda miliči vai speciāls valsts dienests, vai to dara privātas partnerības ietvaros.

Abos gadījumos tie fotografēs pārkāpējus. Kāda reālā faktiskā starpība pielietojumā???? Fotogrāfijas taču neatšķirsies!

Tikai ja tie būš valsts īpašumā vitronics jau visuy būtu nopelnījis, no uzņēmuma izņēmis peļņu un uzņēmumu likvidējis un viņiem vaše būtu viss pajāt. Toties valstij būtu (uz nodokļu maksātāju rēķina) jāiepērk mašīnas un jāalgo to verķu uzraugi.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Ja 95% autovadītāju šos noteikumus neievēro - varianti divi - vai nu tie ir atceļami pašā saknē vai ar represīvām metodēm jāspiež tos ievērot.

Šādā gadījumā ir tikai viens variants - noteikumi ir atceļami. Noteikumi ir domāti, lai nodrošinātu vienmērīgu un drošu satiksmes plūsmu. Vai citiem vārdiem sakot - pēc pasaules pētījumiem visiem "jāuzspiež" tāds ātrums, kādu bez zīmēm ievērotu ~80% vadītāju - t.i. ir jāierobežo 20% izlecēju, nevis jānokāš nauda no 95% autovadītāju.

Ja ir atļauts 50/90 km/h, tad ir svarīgi, lai tas tiktu ievērots vienlīdz no abām pusēm. Apdzīšana pirms gājēju pārejas, piemēram, ir daudz bīstamāka, nekā +10km/h. Attiecīgi, ja mērķis ir panāks vienmērīgu satiksmes plūsmu iespējami tuvu noteiktajam ātruma limitam, tad ir vienlīdz jāpieļauj ātruma nobīdes uz abām pusēm un jāsoda visi, kas pārkāpj, piemēram +/- 10km/h robežu.

NAV argumentu, kas ļautu braukt lēnāk par kopējo plūsmu - ja neesi spējīgs iekļauties kopējā satiksmē, tad nav jāsēžas pie stūres. Ja auto tehniskais stāvoklis neatļauj iekļauties plūsmā, tad to jāatstāj garāžā.

Un FR ir jāizmanto pavisam savādāk, nekā tas tiek darīts pašlaik.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Un kam ir domāti CSN? Vai tik nav domāti ievērošanai un caur to ievērošanu satiksmes drošībai.

Tieši tā – SATIKSMES DROŠĪBAI!!!

Un nevis peļņas gūšanai, bet šajā gadījumā ieguldīta privātuzņēmēju un investoru nauda, kas orientēta uz peļņas gūšanu ar pēc iespējas lielāku ražīgumu.

Kā liecina Airopas prakse, tad Privātās partnerības attiecības šajā gadījumā ir jāorientē uz Drošību. Līdz ar to privātuzņēmējs saņem vadošus norādījumus no satiksmes uzragiem un liek radarus tur kur norāda. Bet peļņa ir konstanta, tobiš fiksēta maksa, kura nav atkarīga no kvantitātes, bet tendēda uz kvalitāti.

Procenti no iekasētā priekšplānā izvirza citus mērķus, iekasēt pēc iespējas vairāk un ja palūkojas no drošības viedokļa, tad bieži vien fiksētās maksas darbinieki strādā kvalitātīvāk un efektīvāk nekā tie kas saņem samaksu par izstrādi (kvantumu). Pašā pamatā izstrādes samaksa veicina brāķa radīšanu un atkāpšanos no darba drošības.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ok piedāvāju sekojošu viedokli - nachrenizējam CSN kā šķiru, novācam zīmes, luksoforus utt Atstājam visu vadītāju ziņā. pieļauju pēc kāda (visai asiņaina laika) kaut kā situācija sapašregulēsies, tikai vai visi būšim laimīgāki par jauno kārtību - mani māc pamatotas šaubas...

Njā. Nu šāda interpretācija neko labu neliecina par spējām analizēt un situācijas izpratni kopumā. Šādi izteikumi tik apstiprina šauru redzesloku un redzējumu «nepārkāp – nesodīs» bet piebildi ka FR ir tikai darba laikā un ka naktī vari atrauties kādu šūmaheru sānos tas jau PO – tas vairs satiksmes drošību neietekmē…

P.S. Diskusija ir par to ka FR ir jālieto tiem paredzētam mērķim – Satiksmes drošības uzlabošanai – tie nedrīkst kalpot kā naudas kāšanas līdzeklis.

Šīs diskusijas novirziens kāreiz ir izveidojies dēļ cilvēkiem, kuru domāsana neliecina par sevišķu gudrību. Tas ir Seene, kuram visu laiku kāds uzglūn, msh, kuram dēļ pāķiska jaunības maksimālisma šķiet,ka viss ir tā, kā lauķos pieņemts. Un vēl te daži. Kaut kā tā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un kam ir domāti CSN? Vai tik nav domāti ievērošanai un caur to ievērošanu satiksmes drošībai.

Tieši tā – SATIKSMES DROŠĪBAI!!!

Un nevis peļņas gūšanai, bet šajā gadījumā ieguldīta privātuzņēmēju un investoru nauda, kas orientēta uz peļņas gūšanu ar pēc iespējas lielāku ražīgumu.

Kā liecina Airopas prakse, tad Privātās partnerības attiecības šajā gadījumā ir jāorientē uz Drošību. Līdz ar to privātuzņēmējs saņem vadošus norādījumus no satiksmes uzragiem un liek radarus tur kur norāda. Bet peļņa ir konstanta, tobiš fiksēta maksa, kura nav atkarīga no kvantitātes, bet tendēda uz kvalitāti.

Procenti no iekasētā priekšplānā izvirza citus mērķus, iekasēt pēc iespējas vairāk un ja palūkojas no drošības viedokļa, tad bieži vien fiksētās maksas darbinieki strādā kvalitātīvāk un efektīvāk nekā tie kas saņem samaksu par izstrādi (kvantumu). Pašā pamatā izstrādes samaksa veicina brāķa radīšanu un atkāpšanos no darba drošības.

Klau - umņik - vari nosaukt kādu REĀLI UN FAKTISKI SEVI TIEŠI PIE MUMS JAU PIERĀDĪJUŠIU NEREPRESĪVU METODI, kas ir panākusi CSN ievērošanu?

Nu tīri interesanti palika.

Tik pat labi agrāk krūmos noslēpies policists bija peļņas līdzeklis. Neredzu atšķirību starp krūmos noslēptu milici un viņa plānoto soda naudu ieņēmumu budžetu un privātas partnerības projektu ar budžetu. ATŠĶIRĪBU NESASKATU VAŠE NEKĀDU!

Un nav starpības vai tu privātajam samaksā piķi par iekārtām vai tas saņemot daļu no pārkāpēju sodiem ar savu tehniku, cilvēkiem utt iekasē naudu NO SPĪTĪGIEM RECIDĪVISTIEM PĀRKĀPĒJIEM.

Kad cilvēki pārstās pārkāpt - nebūs jāmaksā, jo ātrāk pārstās pārkāpt, jo lielāka iespēja, ka Vitronics paliek bez plānotās peļņās. Bet ja viņu bizness ir balstīts un apstiprināts ar spīdīgiem pārkāpējiem recidīvistiem tad peļņa ir garantēta! Vai arī šo peļņu iegūtu valsts uzstādot tos pašus FR tikai, ja tos būtu pilnībā nopirkusi pati.

Vēlreiz vaicāju - kāda starpība soda naudu saņem no privāta vai valsts radara??? Ja spītīgi turpini pārkāpt un par to kviekt - tas liecina ka nespēj nepārkāpt un tevi nekādi savādāk nevar piespiest ievērot ārtumu nevar kā vien ar to, ka apniks maksāt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja: Taču jebkurš normāls cilvēks pēc tam ar GPS varēs pierādīt pretējo un dažiem šādiem gadījumiem pilnīgi pietiks, lai to vitroniku aizklapētu ciet...

"Daži šādi gadījumi" jau IR! Bet nekas nav aizklapēts ciet un tev līdzīgie joprojām runā par sazvērestības teorijām. Pats saproti, kādā pretrunā nonāc ar saviem vārdiem?

Tiešām? Konkrēti, lūdzu... Kur ir kāds pierādījums, ka tā ir falsifikācija un kurš nav atcelts...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Šīs diskusijas novirziens kāreiz ir izveidojies dēļ cilvēkiem, kuru domāsana neliecina par sevišķu gudrību. Tas ir Seene, kuram visu laiku kāds uzglūn, msh, kuram dēļ pāķiska jaunības maksimālisma šķiet,ka viss ir tā, kā lauķos pieņemts. Un vēl te daži. Kaut kā tā.

Nu viedokļi ir dažādi, un to formulējumi vēl dažādāki…

A ja nu kāds tajos FR saskata Orvela 1984?

Arī nav peļams viedoklis...

Cerēsim ka šķēpu laušana par FR beigsies kaut kā loģiski un autombīlisti ar privātbiznesu izbeigs čakarēt viens otru, un vienosies kopējā dejā par Satiksmes drošību, nevis ieslīgs idiotismos un galējībās, kā tas nereti notiek ar ieraktiem stabiem ceļam tieši par vidu, jo priekšnieks tā teica…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Vēlreiz vaicāju - kāda starpība soda naudu saņem no privāta vai valsts radara??? Ja spītīgi turpini pārkāpt un par to kviekt - tas liecina ka nespēj nepārkāpt un tevi nekādi savādāk nevar piespiest ievērot ārtumu nevar kā vien ar to, ka apniks maksāt.

Starpība ir liela. Bet ne par to ir stāsts. Stāsts iet par to kas ir primārais mērķis radaru uzturētājiem. Satiksmes drošība vai peļņa? Un kas ir blakusefekts… Atbildes uz šo jautājumu arī parāda patieso seju…

Un gribētos dzirdēt jūsu domas, kas notiks situācijā, kad visi LV šoferi ievēros CSN (utopija (to zinu es un vitronic ))?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: …jo lielāka iespēja, ka Vitronics paliek bez plānotās peļņas.

Kāds naivums…

Ja Vitronic primārais mērķis ir satiksmes drošība, tad kāpēc radari tusojas ap Rīgu un nav redzēti AUCĒ vai teiksim Mazsalacā???

Jebšu laukos visi ievēro CSN līdz pēdējai peštongai?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Vēlreiz vaicāju - kāda starpība soda naudu saņem no privāta vai valsts radara??? Ja spītīgi turpini pārkāpt un par to kviekt - tas liecina ka nespēj nepārkāpt un tevi nekādi savādāk nevar piespiest ievērot ārtumu nevar kā vien ar to, ka apniks maksāt.

Starpība ir liela. Bet ne par to ir stāsts. Stāsts iet par to kas ir primārais mērķis radaru uzturētājiem. Satiksmes drošība vai peļņa? Un kas ir blakusefekts… Atbildes uz šo jautājumu arī parāda patieso seju…

Un gribētos dzirdēt jūsu domas, kas notiks situācijā, kad visi LV šoferi ievēros CSN (utopija (to zinu es un vitronic ))?

Vispirms jāpanāk to, ka visi ievēro CSN (par ko es tuvākā gada laikā stipri šaubos) un tad paskatīsimies. Ja tad sēnem izrādīsies taisnība ņemšu vārdus atpakaļ, bet tikai tad, ja reālu datu falsifikāciju piesegs valsts.

Pagaidām tā ir vērta ūdensglāzē. Visi zina ka pārtkāpj, bet tā vietā lai ievērotu un pārstātu pārkāpt gnisī par peļņu. Tāpat kā agrāk - maksā ķepā milicim par pārkāpumu, tajā pat laikā gnusī ka policis ēd katru dienu pa dārgo, par poliča algu brauc ar šiku auto un dzīvo milzīgā villā, kas "nepieder" viņam...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: …jo lielāka iespēja, ka Vitronics paliek bez plānotās peļņas.

Kāds naivums…

Ja Vitronic primārais mērķis ir satiksmes drošība, tad kāpēc radari tusojas ap Rīgu un nav redzēti AUCĒ vai teiksim Mazsalacā???

Jebšu laukos visi ievēro CSN līdz pēdējai peštongai?

Atbilde ir ļoti vienkārša - radari ir proporcionāli izvietoti braucošu auto skaitam.

Tik pat labi varētu pajautāt, kāpēc mazaucē un mazpisānos nav ne tikai slimnīcas, bet pat medpunkta nav...

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Vajadzēja kā Polijā, pārkāp ātrumu, tālāk iedegas sarkanais un to visu apvienot ar mw2.google.com/...

Nepārkāp un nemaksā, pārkāp - maksā un nečīksti.

Vai tad kādam, izņemot Zivi, vēl ir šaubas, ka fotoradari ir komercprojekts bez ambīcijām uz reālu satiksmes uzlabošanu?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti