Ja vēl neesi sapratis, tad runa ir par satiksmes drošību, no tevis tā arī neesmu dzirdējis ar ko saraustīta satiksme (60-45-60) ir drošāka, kā vienmērīga plūsma uz 60 kmh.
Kā tavuprāt pasliktināsies satiksmes drošība, ja FR neņems vērā ātrumus
+1, arī gribu dzirdēt.
Kā arī pamatojumu kāpēc visus ātruma ierobežojumus nedrīkstētu pārkāpt vismaz par tiem pašiem 10 kmph, pie tā, kādā beztolkā liek tos ierobežojumus...
Ja vēl neesi sapratis, tad runa ir par satiksmes drošību, no tevis tā arī neesmu dzirdējis ar ko saraustīta satiksme (60-45-60) ir drošāka, kā vienmērīga plūsma uz 60 kmh.
Kā tavuprāt pasliktināsies satiksmes drošība, ja FR neņems vērā ātrumus
+1, arī gribu dzirdēt.
Kā arī pamatojumu kāpēc visus ātruma ierobežojumus nedrīkstētu pārkāpt vismaz par tiem pašiem 10 kmph, pie tā, kādā beztolkā liek tos ierobežojumus...
Pārkāpt nedrīkst, bet par šādu cilvēcisko kļūdu sodam jābūt adekvātam.
Man arī viens paziņa tā kā Palaidniex mētājās ar frāzēm- nepārkāp, ja pārkāpi tad spēj atbildēt utt, utjpr. Šodien saņēmis foto par +8kmh, izbraucot no ieskrējiena joslas, lai iekļautos plūsmā. Nez kapēc pār lūpām nāk citas frāzes
Ja vēl neesi sapratis, tad runa ir par satiksmes drošību, no tevis tā arī neesmu dzirdējis ar ko saraustīta satiksme (60-45-60) ir drošāka, kā vienmērīga plūsma uz 60 kmh.
Kā tavuprāt pasliktināsies satiksmes drošība, ja FR neņems vērā ātrumus
+1, arī gribu dzirdēt.
Kā arī pamatojumu kāpēc visus ātruma ierobežojumus nedrīkstētu pārkāpt vismaz par tiem pašiem 10 kmph, pie tā, kādā beztolkā liek tos ierobežojumus...
Pārkāpt nedrīkst, bet par šādu cilvēcisko kļūdu sodam jābūt adekvātam.
Man arī viens paziņa tā kā Palaidniex mētājās ar frāzēm- nepārkāp, ja pārkāpi tad spēj atbildēt utt, utjpr. Šodien saņēmis foto par +8kmh, izbraucot no ieskrējiena joslas, lai iekļautos plūsmā. Nez kapēc pār lūpām nāk citas frāzes
Nemīz - es jau gadus 10 nemaksāju policim nevienam ķešā, Samaksāju pelnīto protokolu un miers.
Pēdējo sodu nomaksāju Ls 40,- un nesaskatu tur nekā vainojama, jo PĀRKĀPU! Un - kur problēma? Jā nepatīkami, jā dārgi, toties audzinoši. Un nevainoju tos miličus, kuri kā amurikāņu filmā man esot pakaļdzīšanos sākuši ar lekšanu mašīnā. Kollega brauca aiz manis un to visu redzēja.
Ja vēl neesi sapratis, tad runa ir par satiksmes drošību, no tevis tā arī neesmu dzirdējis ar ko saraustīta satiksme (60-45-60) ir drošāka, kā vienmērīga plūsma uz 60 kmh.
Kā tavuprāt pasliktināsies satiksmes drošība, ja FR neņems vērā ātrumus
+1, arī gribu dzirdēt.
Kā arī pamatojumu kāpēc visus ātruma ierobežojumus nedrīkstētu pārkāpt vismaz par tiem pašiem 10 kmph, pie tā, kādā beztolkā liek tos ierobežojumus...
Pārkāpt nedrīkst, bet par šādu cilvēcisko kļūdu sodam jābūt adekvātam.
Man arī viens paziņa tā kā Palaidniex mētājās ar frāzēm- nepārkāp, ja pārkāpi tad spēj atbildēt utt, utjpr. Šodien saņēmis foto par +8kmh, izbraucot no ieskrējiena joslas, lai iekļautos plūsmā. Nez kapēc pār lūpām nāk citas frāzes
Nemīz - es jau gadus 10 nemaksāju policim nevienam ķešā, Samaksāju pelnīto protokolu un miers.
Pēdējo sodu nomaksāju Ls 40,- un nesaskatu tur nekā vainojama, jo PĀRKĀPU! Un - kur problēma? Jā nepatīkami, jā dārgi, toties audzinoši. Un nevainoju tos miličus, kuri kā amurikāņu filmā man esot pakaļdzīšanos sākuši ar lekšanu mašīnā. Kollega brauca aiz manis un to visu redzēja.
Tāpēc,ka tu esi izaudzis. Citi,kā te redzams, vēl nav.
Atbalstu ideju principiāli nemaksāt "uz ķepas", lai arī cik saņemtais sods būtu nepatīkams.
Vēl jau tāda nianse, ka jāmāk runāt. Reāli gadījās pagājušajā sezonā labi vilkt ar moci pa apvedceļu, rezultātā nemanīju, ka man labu laiku seko divas motopeles
Nu neko, ne lecos, neko, teicu, ka vainīgs esmu un veči, nu saprotiet mani lūdzu Rezultātā - saņēmu legālu oficiālu sodu laikam 40 LVL un 1 punktu, kaut tur varēja būt visi 250 LVL un uz 6 mēnešiem nosts tiesības.
Ar FR - nu nezinu, varētu sanākt skarbi naudas izteiksmē.
kasinsh79 rakstīja: Atbalstu ideju principiāli nemaksāt "uz ķepas", lai arī cik saņemtais sods būtu nepatīkams.
Vēl jau tāda nianse, ka jāmāk runāt. Reāli gadījās pagājušajā sezonā labi vilkt ar moci pa apvedceļu, rezultātā nemanīju, ka man labu laiku seko divas motopeles
Nu neko, ne lecos, neko, teicu, ka vainīgs esmu un veči, nu saprotiet mani lūdzu Rezultātā - saņēmu legālu oficiālu sodu laikam 40 LVL un 1 punktu, kaut tur varēja būt visi 250 LVL un uz 6 mēnešiem nosts tiesības.
Ar FR - nu nezinu, varētu sanākt skarbi naudas izteiksmē.
Tāpēc,ka tur taču ir arī tikai cilvēki. Ar dažiem izņēmumiem,protams, kurus nevar saukt par policistiem, bet par urodiem.
Ja vēl neesi sapratis, tad runa ir par satiksmes drošību, no tevis tā arī neesmu dzirdējis ar ko saraustīta satiksme (60-45-60) ir drošāka, kā vienmērīga plūsma uz 60 kmh.
Kā tavuprāt pasliktināsies satiksmes drošība, ja FR neņems vērā ātrumus
+1, arī gribu dzirdēt.
Kā arī pamatojumu kāpēc visus ātruma ierobežojumus nedrīkstētu pārkāpt vismaz par tiem pašiem 10 kmph, pie tā, kādā beztolkā liek tos ierobežojumus...
Pārkāpt nedrīkst, bet par šādu cilvēcisko kļūdu sodam jābūt adekvātam.
Man arī viens paziņa tā kā Palaidniex mētājās ar frāzēm- nepārkāp, ja pārkāpi tad spēj atbildēt utt, utjpr. Šodien saņēmis foto par +8kmh, izbraucot no ieskrējiena joslas, lai iekļautos plūsmā. Nez kapēc pār lūpām nāk citas frāzes
Nemīz - es jau gadus 10 nemaksāju policim nevienam ķešā, Samaksāju pelnīto protokolu un miers.
Pēdējo sodu nomaksāju Ls 40,- un nesaskatu tur nekā vainojama, jo PĀRKĀPU! Un - kur problēma? Jā nepatīkami, jā dārgi, toties audzinoši. Un nevainoju tos miličus, kuri kā amurikāņu filmā man esot pakaļdzīšanos sākuši ar lekšanu mašīnā. Kollega brauca aiz manis un to visu redzēja.
Kur esmu teicis, ka jāmaksā uz ķepas? Es to pēdējo reizi darīju, kad kaut kādus mazos sodus drīkstēja iekasēt uz vietas. Sarunāju mazāku, bet oficiālu sodu.
Pēdējos divus gadus izdodas sarunāt brīdinājumu, arī par lielāku ātruma pārkāpumu, kādu man fiksējis FR, un neskatoties vēl uz spēkā esošiem punktiem.
Visi esam lasījuši noteikumus un skaitamies tos zinām.
Bet cik ir to indivīdu, kuri patiešām (ēļ šīm pielaidēm) brauc atļautos 50 pilsetā? Vai nu pieņemam ka pilsētā drīkst 60 un no 0,1 pāri maksājam DIVTESMIT PIECI, vai nu atstājam 50 un par pirmajiem pārkāptajiem maksājamdesmit.
Tak liec to ātrumu cik gribi, vienmēr būs gudrininieki, gudrāki par pāējiem, kas teikz mazliet tač drīkst pārkāpt.
Nezkāpēc tagad pilsētā faktiskos 60-65 mākam noturēt, uz šosejas filigrāni noturam 100 vai 110. Kāpēc šo ātrumu mākam, bet ne 50, ne 90 pēkšņi nemākam? A?
Priekš kam pirms katra radara jāliek speciāla zīme eu veči nu te toč ievērojam? kas tās ir kādas izņēumu vietas kur standarta noteikumi ir toč jāievēro? Nešķiet mazliet dumji?
Ir noteikumi, visi zina, visi pārkāpj. Kā cīnīties lai ievērotu? Kāda bezmaksas prevencija??? Ok par pirmajiem 2 pārkāpumiem līz +10 brīdinājums, par 3. pārkāpumu gada laikā Ls 30? Ta būs labāk? Divi preventīvi brīdinājumi tak bija!
Vārdu sakot gribas uzdot jautajumu - jūs šņabi arī tikai uz citu rēķina protat dzert?
Joprojām vēlos dzirdēt tavu pamatojumu kāpēc nedrīkstētu tos 10 kmph pārkāpt...
Es gan atzīšos ka paretam latvieša skaudība mani ietekmē - skatoties kā visādi semaki un A8 zemu lido pa A11, gribētos ka viņus safočētu, bet man nav ne mazāko ilūziju ka tādiem varētu nebūt radaru detektori...
Tikpat tups kā zivs, tik sodīt. Nezinu vai tev ir bērni, bet rodas iespaids, ka par vissīkāko pārkāpumu tu viņus sodi ar visbargāko sodu.
Nekur neesmu teicis, ka braucu konstanti uz 60 (100). Ja satiksmes plūsma, apstākļi prasa braukt uz 45, braucu ar 45. Tā sakot, atšķirībā no tevis, skatiens nav piekalts spidometram, bet vēroju arī apkārt notiekošo.
Nesaku, ka drīkst pārkāpt. Bet, it sevišķi pilsētās ar lielu satiksmes intensitāti, viens no svarīgiem drošas satiksmes elementiem ir vienmērīga un nesaraustīta transportlīdzekļu plūsma. Un ja satiksmes orginazotori ir izdarījuši visu, lai šis raitais plūsmas ātrums ir 60 kmh, tad kapēc autovadītājam par to ir kādam jāmaksā. Konkrēts piemērs- Čakmarijas iela, lai izbruktu visu ielu caur "zaļo vilni" vajag braukt uz vismaz uz 60.
Lūdzu pamatojumu par drošāku satiksmi režīmā 60-45-60 (100-85-100) vai vienmērīgi
M77 rakstīja: Tas Vitroniks slinko - vakar ap 22:00 braucu Rīga - Sigulda un nevienu radaru nemanīju, spidometrā 110-120, apdzinu vairākas fūres, kas vilka uz ~100, pusceļu aiz manis vēl viens vīlēja uz 120, tā ka principā tos radarus vajadzētu darbināt 3 maiņās kā rūpnīcas "stanoku", lai efektīvi atpelnītu investīcijas.
Tad viņi ir toč mīnusos, jo par virsstundām vai darbu naktsmaiņās ir jāmaksā vairāk $$$
Parasti viņi uzstādās ap 8:00 un vācās nost ap 18-19:00
Kāds sakars satiksmes drošībai ar mīnusiem, virsstundām, naktsmaiņām? Ja reiz FR ir paredzēts satiksmes drošībai tad tiem ir jāstrādā neatkarīgi no diennakts laika. Vai arī satiksmes drošība naktī ir mazāk svarīga kā dienā?
msh rakstīja: Joprojām vēlos dzirdēt tavu pamatojumu kāpēc nedrīkstētu tos 10 kmph pārkāpt...
Es gan atzīšos ka paretam latvieša skaudība mani ietekmē - skatoties kā visādi semaki un A8 zemu lido pa A11, gribētos ka viņus safočētu, bet man nav ne mazāko ilūziju ka tādiem varētu nebūt radaru detektori...
Tu,reņģugalva, drīkst pārkāpt, bet tad ir jāmaksā. Tas tev nešķiet pareizi?? Tev ir grūti saprast, ko nozīmē atļautie 50 km/h ???
M77 rakstīja: Tas Vitroniks slinko - vakar ap 22:00 braucu Rīga - Sigulda un nevienu radaru nemanīju, spidometrā 110-120, apdzinu vairākas fūres, kas vilka uz ~100, pusceļu aiz manis vēl viens vīlēja uz 120, tā ka principā tos radarus vajadzētu darbināt 3 maiņās kā rūpnīcas "stanoku", lai efektīvi atpelnītu investīcijas.
Tad viņi ir toč mīnusos, jo par virsstundām vai darbu naktsmaiņās ir jāmaksā vairāk $$$
Parasti viņi uzstādās ap 8:00 un vācās nost ap 18-19:00
Kāds sakars satiksmes drošībai ar mīnusiem, virsstundām, naktsmaiņām? Ja reiz FR ir paredzēts satiksmes drošībai tad tiem ir jāstrādā neatkarīgi no diennakts laika. Vai arī satiksmes drošība naktī ir mazāk svarīga kā dienā?
ja uzstādīš stacionāros - parādīsies jauna tipa īdēšana - kāpēc fočeni var saņemt trijos naktī, vajadzētu tak kaut kādu pielaidi...
Kas jums nepietiek ar 6 km/h pielaidi? maz???
Laikam ja aizliegs čurāt no balkoniem, tad parādīšies veselas sabiedriskās organizācijas, kas cīnīsies par tiesībām tomēr tā darīt...
CRDI rakstīja: Tikpat tups kā zivs, tik sodīt. Nezinu vai tev ir bērni, bet rodas iespaids, ka par vissīkāko pārkāpumu tu viņus sodi ar visbargāko sodu.
Nekur neesmu teicis, ka braucu konstanti uz 60 (100). Ja satiksmes plūsma, apstākļi prasa braukt uz 45, braucu ar 45. Tā sakot, atšķirībā no tevis, skatiens nav piekalts spidometram, bet vēroju arī apkārt notiekošo.
Nesaku, ka drīkst pārkāpt. Bet, it sevišķi pilsētās ar lielu satiksmes intensitāti, viens no svarīgiem drošas satiksmes elementiem ir vienmērīga un nesaraustīta transportlīdzekļu plūsma. Un ja satiksmes orginazotori ir izdarījuši visu, lai šis raitais plūsmas ātrums ir 60 kmh, tad kapēc autovadītājam par to ir kādam jāmaksā. Konkrēts piemērs- Čakmarijas iela, lai izbruktu visu ielu caur "zaļo vilni" vajag braukt uz vismaz uz 60.
Lūdzu pamatojumu par drošāku satiksmi režīmā 60-45-60 (100-85-100) vai vienmērīgi
Tad tas ir jautājums nvis CP vai FR - tas ir jautajums pie RD SatDep. - nu par to čakeni
Un vēlreiz jautaju - kāpēc nevar braukt 50-50-50 un 90-90-90? Manispēc kaut 45-50-45 un 85-90-85???
Tu,reņģugalva, drīkst pārkāpt, bet tad ir jāmaksā. Tas tev nešķiet pareizi?? Tev ir grūti saprast, ko nozīmē atļautie 50 km/h ???
Nu labi, definēsim to savādāk - speciāli priekš tevis un palaidnieka - es vēlos braukt uz 50 apdzīvotā vietā un uz 90 uz šosejas, nevis ar 45 un 85 lai būtu garantija ka nesaņemšu sodu par 51 vai 91 kmph, kas var iestāties visādu ļoti vienkāršu iemeslu rezultātā. Vai tiešām mana vēlme ir tik ļoti savāda, neparasta un agresīva?
Šodien redzēju fotoradaru - kā parasti, vietā, kur tam nav nekāda sakara ar satiksmes drošību - uz A11 paslēptu aiz bijušā kontrolpunkta būdas, notēmētu liepājas virzienā - laikam no nīcas puses braucošajiem šāva mugurā. Sargs brauca ar melnu B4, tad jau laikam cepistu nevis privātais.
Vēl viena populāra vieta kur to krāmu nolikt ir nīcā pārsimts metrus no kinga uz liepājas pusi, vismaz pāris gadus atpakaļ vēl tam draņķim klāja virsū kamuflāžas tīklu - laikam jau lai fočētu tos agresīvos pārkāpējus, kuri pie zīmes "nīca" uzreiz nemetas pa nažiem, tā vietā ripinot.
Tu,reņģugalva, drīkst pārkāpt, bet tad ir jāmaksā. Tas tev nešķiet pareizi?? Tev ir grūti saprast, ko nozīmē atļautie 50 km/h ???
Nu labi, definēsim to savādāk - speciāli priekš tevis un palaidnieka - es vēlos braukt uz 50 apdzīvotā vietā un uz 90 uz šosejas, nevis ar 45 un 85 lai būtu garantija ka nesaņemšu sodu par 51 vai 91 kmph, kas var iestāties visādu ļoti vienkāršu iemeslu rezultātā. Vai tiešām mana vēlme ir tik ļoti savāda, neparasta un agresīva?
Tak tev neviens neliek sodu, pat ja tu brauc 53 km/h JAU TAGAD!
Kur problēma????
Un Ja ceļš ir pilnīga slidotava un piedevām necaurredzams sniegputenis? Vai arī migla ar redzamību pārdesmit metrus arī spītīgi brauksi uz maks atļāutajiem 90 uz šosejas vai uz 50 intensīā satiksmē pilsētā? Stūķī arī par visu vari dzīšies uz 50...
Jā, neliek - jo, cik saprotu, pa visu liepājas rajonu ir tikai viens fočētājs un tas pats cepistu, nevis privātais.
Ceļš ir pilnīga slidotava - pēc kādiem kritērijiem? Pēc vasaras riepu braucēja? Ir bijušas pietiekami daudzas situācijas, kur es mierīgi pa šoseju rullēju uz 90-100, kamēr visādi žopelisti un būmeristi sit kulakā velkoties uz 50-70, kāda velna pēc, nezinu. Vai arī kur kaut kad pasen atpakaļ ar 1.8 A80 izbraucot cauri liepājai nācās pāris semakiem iet garām, jo šie hvz ko darīja ka bija jāvelkas uz 30.
Nav gadījies tevis aprakstīta puteņa laikā braukt, uz kādiem 70 varbūt atmestos. Cik sanācis miglu piedzīvot, varbūt bik atmetos, neatceros.
Tak tev neviens neliek sodu, pat ja tu brauc 53 km/h JAU TAGAD!
Kur problēma????
Un Ja ceļš ir pilnīga slidotava un piedevām necaurredzams sniegputenis? Vai arī migla ar redzamību pārdesmit metrus arī spītīgi brauksi uz maks atļāutajiem 90 uz šosejas vai uz 50 intensīā satiksmē pilsētā? Stūķī arī par visu vari dzīšies uz 50...
Daļēji jāpiekrīt msh, ja nespēj pabraukt pa ledu ziemā, sēdi mājās vai izmanto sabiedrisko, tas, ka Tev ir bail, Tev nedod tiesības apdraudēt citus veicot neparedzamas darbības.
Par miglu, puteni un reizēm arī lietu gan piekrītu, bet tikai ja redzamība nepārsniedz apstāšanās ceļu + vēl kādi pārdesmit metri.
Bet - tam nav nekāda saistība ar fotoradariem. Savulaik m3 uz Krastenes skaistā dienā novākojās un vēl nevainīgiem dzīvi pačakarēja, bet radars tur tāpat nestāv
Tak tev neviens neliek sodu, pat ja tu brauc 53 km/h JAU TAGAD!
Kur problēma????
Un Ja ceļš ir pilnīga slidotava un piedevām necaurredzams sniegputenis? Vai arī migla ar redzamību pārdesmit metrus arī spītīgi brauksi uz maks atļāutajiem 90 uz šosejas vai uz 50 intensīā satiksmē pilsētā? Stūķī arī par visu vari dzīšies uz 50...
Daļēji jāpiekrīt msh, ja nespēj pabraukt pa ledu ziemā, sēdi mājās vai izmanto sabiedrisko, tas, ka Tev ir bail, Tev nedod tiesības apdraudēt citus veicot neparedzamas darbības.
Par miglu, puteni un reizēm arī lietu gan piekrītu, bet tikai ja redzamība nepārsniedz apstāšanās ceļu + vēl kādi pārdesmit metri.
Bet - tam nav nekāda saistība ar fotoradariem. Savulaik m3 uz Krastenes skaistā dienā novākojās un vēl nevainīgiem dzīvi pačakarēja, bet radars tur tāpat nestāv
Tas msh teksts drīzāk ir mazgadīga krāniņa staipīšana. Miglā maukt ir stulbi pašos pamatos, tāpat atkalā.
Es arī spēju un varu braukt ātri gan miglā,gan atkalā, gan putenī un visur citur. Bet es neesmu trasē. Apkārt ir daudz citu braucēju un ir tas viss jāņem vērā.
Vispār gribētu msh satikt trasē, ledus, asfalta,sniega un tad lai parāda savas prasmes.
Sodi no fotoradariem
Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .