Ieteikums visiem uzmanīties posmā no Dārzciema līdz Ilūkstes ielai (visās ielās un ieliņās), tur tagad daudz kur saliktas absurdas zīmes "Dzīvojamā zona" ar 20 km/h ierobežojumu. Radari soda bez pielaidēm, un tie tur ir bieži.
Kāpēc dzīvojamā zona ir absurda lieta?? Tasnozīmē,ka gājējiem ir priekšroka, tie ir privātmāju rajoni, var braukt pa maģistrālajām ielām. Ja brauc pa dzīvojamo zonu, brauc lēni.
Droši vien tāds absurds kā te manā ciemā, kur savulaik pagasta padome aiz neko darīt uz vienas jaukas, pārredzamas ieliņas, kura atrodas ārpus sētām, uzlika šitento zīmi. Tāpat lielākā daļa brauc uz 50.
Tā vietā lai uzliktu vismaz vienai pusei "apstāties aizliegts" lai pie veikala lohi neparkotos abās pusēs
msh rakstīja: Droši vien tāds absurds kā te manā ciemā, kur savulaik pagasta padome aiz neko darīt uz vienas jaukas, pārredzamas ieliņas, kura atrodas ārpus sētām, uzlika šitento zīmi. Tāpat lielākā daļa brauc uz 50.
Tā vietā lai uzliktu vismaz vienai pusei "apstāties aizliegts" lai pie veikala lohi neparkotos abās pusēs
1. Ko tu esi darījis,lai novērstu, tavuprāt, nepareizas darbības ar zīmju izvietošanu?
2. Ja ir zīme, ir tomēr bijis pamats to izvietot.
3. Ja lielākā daļa brauc, tas nozīmē, ka viņiem uzspļaut citu drošībai.
DekstersFF rakstīja: Kāpēc dzīvojamā zona ir absurda lieta?? Tasnozīmē,ka gājējiem ir priekšroka, tie ir privātmāju rajoni, var braukt pa maģistrālajām ielām. Ja brauc pa dzīvojamo zonu, brauc lēni.
Njā… Gribēju jau komentēt, bet tad sapratu, ka ir liela daļa šoferu, kuriem iekāpjot mašīnā izmainās domāšana uz «Pedal To The Metal», tādēļ Dārzciema dzīvojamās zonas nekomentēšu, lai gan no vadītāja viedokļa skatoties, neesmu tur redzējis bīstamas situācijas, jo visām mājām tur ir žogi caur kuru lielā ātrumā ar lisapēdu ir pagrūti izbraukt…
Atbildēšu Deksteram, nu ir tur absurdi uzlikt zīmi par dzīvojamo zonu. Ielas pārvarā platas, cilvēki pārvarā privātmājās dzīvo, ir šur tur guļošie policisti utt.
Pilnīgs bezsakars tur uzlikt tādu ceļa zīmi. Vairāk kā skaidrs, ka zīme NAV atbilstoša ceļa situācijai, bet nu saprotu, kaut kā tiem fotoradaru dīdītājiem jau jādzīvo
P.S. Šodien pirmo reizi nemanīju pa gabalu fotoradaru un uz pilnīgi tukšas šosejas pilsētas robežā un glāba tikai ātruma ievērošana
kasinsh79 rakstīja: Atbildēšu Deksteram, nu ir tur absurdi uzlikt zīmi par dzīvojamo zonu. Ielas pārvarā platas, cilvēki pārvarā privātmājās dzīvo, ir šur tur guļošie policisti utt.
Pilnīgs bezsakars tur uzlikt tādu ceļa zīmi. Vairāk kā skaidrs, ka zīme NAV atbilstoša ceļa situācijai, bet nu saprotu, kaut kā tiem fotoradaru dīdītājiem jau jādzīvo
P.S. Šodien pirmo reizi nemanīju pa gabalu fotoradaru un uz pilnīgi tukšas šosejas pilsētas robežā un glāba tikai ātruma ievērošana
viensliežu domāšana...
tur nav trotuāra, un ir bērni kas iet uz viskurieni!
tas nekas ka teu tuvākais ceļš uz savu paneleni...
Es uzcēlu savu māju, ņemot dalību visā procesā Man panelene neko nenozīmē, tā starp citu.
Pa tām ielām braucu katru dienu. Ievēroju ātrumu, jo nosolījos fotoradaru dīdītājus nesponsorēt. Tā ka man principā pohuj Tas gan nenozīmē, ka tur ir tāda pat dzīvojamā zona kā daudzstāvu nama pagalmā.
kasinsh79 rakstīja: Es uzcēlu savu māju, ņemot dalību visā procesā Man panelene neko nenozīmē, tā starp citu.
Pa tām ielām braucu katru dienu. Ievēroju ātrumu, jo nosolījos fotoradaru dīdītājus nesponsorēt. Tā ka man principā ******* Tas gan nenozīmē, ka tur ir tāda pat dzīvojamā zona kā daudzstāvu nama pagalmā.
Jautājums i-auto viedajiem , cik tur gadā Dombrovskis plānoja ieskaitīt budžetā no FR ...vai nebij pie 4 milj ? Bet pusgadā tik pie pusmiljona . Un cilvēki ir kļuvuši krietni uzmanīgāki . Man kautkā šķiet ar visiem 160 , vai cik tur pārvietojamiem FR pānoto nedabūs .
Intresanti būtu redzēt FR iekasētā dinamiku . Piemēram parādījās Jelgavā uz dobeles šosejas tieši mazā posmā kur 50 km/h , cik ieņēmumi pirmajā dienā u t t . Piemēram es tieši tur nevienu skrējēju nēesmu redzējis . Cerība tik uz viesiem kuri nepamana ,ka vienubrīd 70 mainās ( drusku līdzīgi kā Ogrē zāģē 50; 70; 50; 70 u t t )
Starp citu - "Plānots, ka Latvijā uzstādīs 30 pārvietojamos, 110 stacionāros fotoradarus un vēl 20 būs tā sauktie tukšie statīvi."
Tā ka radari plānoti tikai 140, un pašlaik ir palaisti tikai 30 pārvietojamie (+4 kuri bija iepriekš), ar kuriem reāli var visvairāk piķa izspiest, slēpti uzstādot tos vietās, kur samazināts atļautais ātrums, piem., tās ielas Pļavniekos, kur ir "dzīvojamā zona" (vēl varētu Vecrīgā kādu norīkot, bet tur satiksme nav tik intensīva, nerentējas).
Tā ka ļoti šaubos, vai vispār ieraudzīsim tos stacionāros radarus, drīzāk Vitronic bankrotu, vai arī valsts pārņems "biznesu", vai arī vēl ko negaidītu izdomās, piemēram, aprīkos ar slēptiem radariem satiksmes autobusus..
kasinsh79 rakstīja: Domāju, kirdik tam BIZNESAM būs
Dikti šaubos! Latvijā par normālu biznesu uzskata, ja pa vienu, augstākais pa 2 mēnešiem var atsist ieguldīto naudu, tad ar šiem ieņēmumu totālajiem kritumiem sanāks tikai normāls bizness, kur naudu atpelna 7 - 15 gadu laikā!
Es darīšu tā-balstīšos uz savu pietiekamo pieredzi un godaprātu. Ja mani nofotografēs radars vietā, kur ierobežojums ir pamatots un pelnīts-samaksāšu.
Ja nofotografēs vietā, kur tas acīm redzami ( ne tikai manuprāt, bet sabiedrības viedokli arī pieskaitot) ir uzlikts nepareizi, pārsūdzēšu un novilcināšu samaksu max termiņu.
Tādā veidā es izteikšu savu protestu un līdzdarbošos situācijas uzlabošanā.
Tā kā "kopējais B kategorijas vadītāju skaits Latvijā ir vairāk nekā 740 tūkstoši.", tad 12,3 miljonus sadalot "pa galviņām" vidēji sanāk ap 16,5 Ls soda katram autovadītājam.
Mani vairāk interesē cik no FR fiksētajiem pārkāpumiem ir apmaksāti, jo Vitroniks saņem savus % tikai no reāli saņemtā. Kaut kā neesmu dzirdējis, ka "neieinteresētais" Zivtiņš plātītos ar sasniegumiem šajā jomā. Domāju, ka daudzi atliek šo prieku līdz TA, tāpat ir daļa kas pārsūdz un velk laiku.
No manis 3,50 Vitroniks ar saņems tikai septembrī, par fotomirkli janvārī.
Sodi no fotoradariem
Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .