paņem radardetektoru un paklausies brīdi kad jamais sāk pīkstēt braucot uz jauno fotoradaru un tad pamēģini ar sajēgu sabremzēties....
p.n.
4 vecie strādā uz citas frekvences
Sajēga ir ikdienas lidotāja spēja saprast, kurā posmā fočētājs ir ļoti iespējams un kurā ne tik ļoti un braukt attiecīgos ātrumos
Bet pretī notēmētu fočētāju, pie noteikuma ka leņķis pret brauktuvi nav pārāk liels, noteikt var pietiekami ātri - man liekas ka šinī pat tofikā bija links uz austrāliešu pieredzi, ieskaitot ar viģiku, kur tieši šitentos vitronika poliscanus ar detektoru ķēra
DekstersFF rakstīja: Normālie cilvēki, ja tas būs pamatoti, samaksās, ja būs bez pamata-iesūdzēs tiesā un uzvarēs.
Ir jābūt īpaši "normālam", lai šādu kārtību pie patreizējās sistēmas uzskatīru par pieņemamu. Uzvarēt jau uzvarēs, tikai process izmaksās 10x dārgāk, nekā nomaksāt sodu - jo nepamatotie sodi jau ir +20km/h robežās - ne jau lielie, kas uzlikti patiesi bīstamiem pārkāpējiem.
Drīksti minēt, cik liela daļa nepamatoti sodīto labāk tomēr izvēlēsies samaksāt sodu... Slaukšanas mašīna ir labi ierīkota.
kas tev traucē uzskaitīt visus pārsūdzēšanas izdevumus un arī tos piedzīt no tiesas procesa padirsēja
Latvijas likumdošana. Pirmkārt lielākā daļa izdevumu nav piedzenama. Otrkārt izdevumus pēc tiesas ir atkal jāpiedzen tiesā iesniedzot atsevišķu civilprasību.
5-10Ls soda pārsūdzēšana ir ekonomiski ārkārtīgi neizdevīga. Un ja vēl nav soda punkti... Vari būt drošs, ka pārsūdzētāju skaits saruks līdz tādiem, kā es Pārējie vienkāºši samaksās un Zivtiņš varēs lielīties ar to, ka ir noķēris kaudzēm ļaunprātīgus pārkāpējus.
klau, cik vispār un cik apšaubāmus protokolus esi saņēmis pats? Jo jāsecina, ka bezmaz katram auto īpašniekam, arī tiem kam auto garažā stāv, bija jāsaņem vismaz pa 2-3 fotoprotokoliem...
paņem radardetektoru un paklausies brīdi kad jamais sāk pīkstēt braucot uz jauno fotoradaru un tad pamēģini ar sajēgu sabremzēties....
p.n.
4 vecie strādā uz citas frekvences
Sajēga ir ikdienas lidotāja spēja saprast, kurā posmā fočētājs ir ļoti iespējams un kurā ne tik ļoti un braukt attiecīgos ātrumos
Bet pretī notēmētu fočētāju, pie noteikuma ka leņķis pret brauktuvi nav pārāk liels, noteikt var pietiekami ātri - man liekas ka šinī pat tofikā bija links uz austrāliešu pieredzi, ieskaitot ar viģiku, kur tieši šitentos vitronika poliscanus ar detektoru ķēra
pāķis tu esi.... ūdensgalvā fotoradars var būt dajebkur - ar internetā pieejamo zivteļkarti tam nav nekāda sakara
par radardetektoru - tāpat jau visādi lohi brauc ar -20 tiklīdz ierauga opeļa kabluku
Vakar TV Vitronika pārstāve Antra Gaile apgalvoja, ka viņi paši patvaļīgi neizdomā, kur uzstādīt (slēpt) fotoradarus, bet gan ikdienas saņemot sarakstu no policijas.
Neiet kaut kā kopā ar zivteles apgalvojumu, ka šam rokas par īsu un privātais darās kā grib!
sarashkins rakstīja: Vakar TV Vitronika pārstāve Antra Gaile apgalvoja, ka viņi paši patvaļīgi neizdomā, kur uzstādīt (slēpt) fotoradarus, bet gan ikdienas saņemot sarakstu no policijas.
Neiet kaut kā kopā ar zivteles apgalvojumu, ka šam rokas par īsu un privātais darās kā grib!
Moš zivtele kā reizi nezina, bet ir kāds zem viņa - daudz ieinteresētāks...
Vakar pa TV viens reāli smieklīgs prikols bija. Karoče kautkāds streetrace bikers izteicās, ka foftoradari ļoti traucējot, jo redz apzinīgie braucēji tos ieraugot sabremzē no 50 līdz 45 un viņam, ķip, STREET KINGAM, esot ļoti grūti nobremzēt aiz tāda bremzētāja.
Vienīgi viņš varēja piebilst, kāds tad ir viņa pārvietošanās ātrums, ja šāda piebremzēšana apdraudot viņa dzīvību!!!
Gauss rakstīja: Vakar pa TV viens reāli smieklīgs prikols bija. Karoče kautkāds streetrace bikers izteicās, ka foftoradari ļoti traucējot, jo redz apzinīgie braucēji tos ieraugot sabremzē no 50 līdz 45 un viņam, ķip, STREET KINGAM, esot ļoti grūti nobremzēt aiz tāda bremzētāja.
Vienīgi viņš varēja piebilst, kāds tad ir viņa pārvietošanās ātrums, ja šāda piebremzēšana apdraudot viņa dzīvību!!!
domāju, ka tas losis, ja nespēj pamanīt pa priekšu braucošo auto (autovadītājam gan tas spindzele ir jāspēj pamanīt un vismaz 2x jānovēro spoguļos), tad ir vienalga vai tas turpina braukt uz 50 vai sabremzējas līdz šausminopšajiem 45...
katrā lietā vajag spēt saskatīt pozitīvo momentu. ja tāds losis laicīgi nesabremzējas, tad pēc tam ir darbs apdrošinātājiem, auto remontētājiem, mediķiem un kopprodukts iet uz augšu.
Palaidniex rakstīja: nav gan par fotoradariem, bet es personīgi piedāvāju ielūzušus vai uz ledusgabala aizpūštus bļitkotājus glābt tikai par maksu...
Vismaz ugunsdzēsējiem kāda kapeiciņa vairāk budžetā iekritīs... Ar labums!
+1
un ātrā palīdzība narkašus atkačāt drīkstētu tikai ar 100% priekšapmaksu, kā arī apdauzūtus un atsaldētus bomžus vezt pie Ozz uz aparāta pavizināties tikai ar bankas galvojuma vēstuli
anonimikis rakstīja: katrā lietā vajag spēt saskatīt pozitīvo momentu. ja tāds losis laicīgi nesabremzējas, tad pēc tam ir darbs apdrošinātājiem, auto remontētājiem, mediķiem un kopprodukts iet uz augšu.
uzlabojās arī eksporta/importa rādītājs (metāllūžņi).
anonimikis rakstīja: katrā lietā vajag spēt saskatīt pozitīvo momentu. ja tāds losis laicīgi nesabremzējas, tad pēc tam ir darbs apdrošinātājiem, auto remontētājiem, mediķiem un kopprodukts iet uz augšu.
uzlabojās arī eksporta/importa rādītājs (metāllūžņi).
un brokeriem-parazītiem algas, jo nākamās polises dārgāk maksā...
anonimikis rakstīja: katrā lietā vajag spēt saskatīt pozitīvo momentu. ja tāds losis laicīgi nesabremzējas, tad pēc tam ir darbs apdrošinātājiem, auto remontētājiem, mediķiem un kopprodukts iet uz augšu.
uzlabojās arī eksporta/importa rādītājs (metāllūžņi).
un brokeriem-parazītiem algas, jo nākamās polises dārgāk maksā...
Kas tev spiež pie brokera drošināt savus riskus?? Ej pa tiešo pie apdrošinātāja.
Man kaut kā šķiet gana ērti brokeru pakalpojumi. Katrs dara savu un neķēpājas ar to,ko nevajag.
nez kāpēc daži policijas apgalvojumi ir pretruna ar likumu....
par to ka radars pats spēj kaut ko noteikt.... bet fotiks zin ko bildēt... vispār pzdc.... slepena instrukcija nez kāpēc atšķiras no publiski pieejamas.. interesanti ka radars varbūt arī zin, bet uz bildes takš nav atzīmēts kontrolējamais objekts, ja attēlā ir vairāki auto?
spriežot pēc visa, mentiem laikam jaunā nodaļa - šamānu un gaišreģu.... tāpēc dažreiz auto numurs nav norādīts nepareizi - jo takš citam bija lemts pārkāpt
pāķis tu esi.... ūdensgalvā fotoradars var būt dajebkur - ar internetā pieejamo zivteļkarti tam nav nekāda sakara
par radardetektoru - tāpat jau visādi lohi brauc ar -20 tiklīdz ierauga opeļa kabluku
Pričom te tā karte, Mister Lēnā Aizdedze? Nē nu tu varbūt pa saviem ikdienas maršrutiem braukājot neiegaumē kur mēdz stāvēt radari un kur mēdz būt cepisti, bet tā vietā vadies pēc tās sūda kartes un aptirsies, bet "sekmīgajiem" lidotājiem bez šādas spējas - iegaumēt potenciālās radaru un cepistu vietas - neiztikt...
Bet nu labi, iztēlosimies ka tā karte ir precīza - pastāsti kā tu ar savu hreno tesdams uz 120 pa lielpisāniem lūrēsi tajā kartē un neizraisīsi avāriju....
msh rakstīja: P.N. Pat es braukdams ar autobusu [ne biežāk kā reizi nedēļā] esmu iegaumējis trīs potenciālās fotoradaru vietas uz A11...
Tu pagaidām esi pietiekami jauns puņķis, lai tev vēl stāvētu priekšā vismaz tiesību atņemšana .
Man reiz padomju laikos, kad biju tāds mazliet vēl pa gaisu, milicis apturēja ar radaru par ātruma pārsniegšanu, nekādas diskusijas, nekādi pierādījumi, nekādas atrunas- caurums tiesībās un vari doties tālāk. Ar to man pietika.
Mūsdienās katram pumpainam tīnim ir baigās cilvēktiesības, baigās pilnvaras. Līdz pirmajiem sūdiem, kad pilni pampēri...tad sāk domāt.
nez kāpēc daži policijas apgalvojumi ir pretruna ar likumu....
par to ka radars pats spēj kaut ko noteikt.... bet fotiks zin ko bildēt... vispār pzdc.... slepena instrukcija nez kāpēc atšķiras no publiski pieejamas.. interesanti ka radars varbūt arī zin, bet uz bildes takš nav atzīmēts kontrolējamais objekts, ja attēlā ir vairāki auto?
spriežot pēc visa, mentiem laikam jaunā nodaļa - šamānu un gaišreģu.... tāpēc dažreiz auto numurs nav norādīts nepareizi - jo takš citam bija lemts pārkāpt
Modena - pat sūda ziepjutraukā ir seju atpazīšanas algoritms... Kāpēc FR noteikt ātrāk kustīgo objektu būtu baigās problēmas...
pāķis tu esi.... ūdensgalvā fotoradars var būt dajebkur - ar internetā pieejamo zivteļkarti tam nav nekāda sakara
par radardetektoru - tāpat jau visādi lohi brauc ar -20 tiklīdz ierauga opeļa kabluku
Pričom te tā karte, Mister Lēnā Aizdedze? Nē nu tu varbūt pa saviem ikdienas maršrutiem braukājot neiegaumē kur mēdz stāvēt radari un kur mēdz būt cepisti, bet tā vietā vadies pēc tās sūda kartes un aptirsies, bet "sekmīgajiem" lidotājiem bez šādas spējas - iegaumēt potenciālās radaru un cepistu vietas - neiztikt...
Bet nu labi, iztēlosimies ka tā karte ir precīza - pastāsti kā tu ar savu hreno tesdams uz 120 pa lielpisāniem lūrēsi tajā kartē un neizraisīsi avāriju....
lai renaultc vilktos uz knapiem 120 ir jāatlaiž gāze, jānorauj rocene un ar abām kājām jāspiež bremze...
p.n.
karte pati latviski un skaļi pasaka "priekšā iespējama policija"
anonimikis rakstīja: katrā lietā vajag spēt saskatīt pozitīvo momentu. ja tāds losis laicīgi nesabremzējas, tad pēc tam ir darbs apdrošinātājiem, auto remontētājiem, mediķiem un kopprodukts iet uz augšu.
uzlabojās arī eksporta/importa rādītājs (metāllūžņi).
un brokeriem-parazītiem algas, jo nākamās polises dārgāk maksā...
Kas tev spiež pie brokera drošināt savus riskus?? Ej pa tiešo pie apdrošinātāja.
Man kaut kā šķiet gana ērti brokeru pakalpojumi. Katrs dara savu un neķēpājas ar to,ko nevajag.
Bildē mašīna ir īstā, viss sakrīt. Jautājums vienīgi vai datums ir pareizs, tā jau var vienu un to pašu pārkāpumu vairākas reizes izmantot. Vienreiz uzrāvies un skaitītājs ir ieslēdzies
Bildē mašīna ir īstā, viss sakrīt. Jautājums vienīgi vai datums ir pareizs, tā jau var vienu un to pašu pārkāpumu vairākas reizes izmantot. Vienreiz uzrāvies un skaitītājs ir ieslēdzies
ja nu tantiņa mazliet tomēr nerunā īsti visu taisnību?
Sodi no fotoradariem
Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .