msh rakstīja: Vakardien liepājā vienam A80 mainīju spidometru un testa braucienos kārtējo reizi pārliecinājos cik tas 50 kmph ātruma ierobežojums ir nekam nederīgs - tu mazliet paspied gāzes pedāli un pārslēdz trīs ātrumus un spidometrs rāda jau ērtu braukšanas ātrumu 80 kmph...
...un pekshnji no stura izskrien sikais pec futbolbumbas...
Jā, liepājā gar krūmu, flotes un kalpaka ielām ahūna daudz to sīko futbolitu dzīvo... Tur vienīgais "pēkšņi" varētu būt fotoradara zibsnis vai cepists, šie uz kalpaķenes vienā vietā ir manīti slēpjamies.
msh rakstīja: Jā, liepājā gar krūmu, flotes un kalpaka ielām ahūna daudz to sīko futbolitu dzīvo... Tur vienīgais "pēkšņi" varētu būt fotoradara zibsnis vai cepists, šie uz kalpaķenes vienā vietā ir manīti slēpjamies.
Nu kruumene nav taa vieta kur vilkt uz 80, toch. Un nevajag daudz, pietiek ar vienu, lai dzive butu sabojata.
msh rakstīja: Jā, liepājā gar krūmu, flotes un kalpaka ielām ahūna daudz to sīko futbolitu dzīvo... Tur vienīgais "pēkšņi" varētu būt fotoradara zibsnis vai cepists, šie uz kalpaķenes vienā vietā ir manīti slēpjamies.
Nu kruumene nav taa vieta kur vilkt uz 80, toch. Un nevajag daudz, pietiek ar vienu, lai dzive butu sabojata.
Vakar uz Ulmanja gatves pretii Spicei apgriezos, beeru riktiigi virsuu, lai iekljautos satiksmee un, shkjiet, pabraucu garaam fotoradaram ar kaadiem 62-65 km/h. Buus interesanti, ja sanjemshu sodu.
VWfans rakstīja: Vakar uz Ulmanja gatves pretii Spicei apgriezos, beeru riktiigi virsuu, lai iekljautos satiksmee un, shkjiet, pabraucu garaam fotoradaram ar kaadiem 62-65 km/h. Buus interesanti, ja sanjemshu sodu.
Ja nebūtu tur tā "fotoateljē", nāktos vēl kāpt ārā un piestumt, lai uzbērtu kā senos lakos varēji, kad vēl ekonomiski baudīji V6 fofāgenu...
msh rakstīja: Vakardien liepājā vienam A80 mainīju spidometru un testa braucienos kārtējo reizi pārliecinājos cik tas 50 kmph ātruma ierobežojums ir nekam nederīgs - tu mazliet paspied gāzes pedāli un pārslēdz trīs ātrumus un spidometrs rāda jau ērtu braukšanas ātrumu 80 kmph...
msh rakstīja: Vakardien liepājā vienam A80 mainīju spidometru un testa braucienos kārtējo reizi pārliecinājos cik tas 50 kmph ātruma ierobežojums ir nekam nederīgs - tu mazliet paspied gāzes pedāli un pārslēdz trīs ātrumus un spidometrs rāda jau ērtu braukšanas ātrumu 80 kmph...
spidometru kruķījat?
droši vien, drīz ssā būs Audi no Vācijas ar 126 000 oriģ noskrējienu. Bet,uzzvanot uz CSDD pateiks, ka ievests pirms gada no Klaipēdas.
Šodien UK nobraucu garām veselai rindai FR,stacionāro. Pirms visiem bija zīmes ,kas brīdina par to esamību un visi bija salikti vietās, kur tiešām bija jābrauc uz 30-40 mph pēc normālas sapratnes.
Vai tiešām tas milzu lempis Zivtiņš nevar aizbraukt un pamācīties, tur viss ir gatavs. Tie bumbieri kur tik nebrauc pieredzes apmaiņās, nevar uz UK aizbraukt un paskatīties un pajautāt padomu?
DekstersFF rakstīja: Šodien UK nobraucu garām veselai rindai FR,stacionāro. Pirms visiem bija zīmes ,kas brīdina par to esamību un visi bija salikti vietās, kur tiešām bija jābrauc uz 30-40 mph pēc normālas sapratnes.
Vai tiešām tas milzu lempis Zivtiņš nevar aizbraukt un pamācīties, tur viss ir gatavs. Tie bumbieri kur tik nebrauc pieredzes apmaiņās, nevar uz UK aizbraukt un paskatīties un pajautāt padomu?
Nu uk zimes ir pat tur, kur radars nekad nav bijis un diez vai buus. Un vismaz vienu vietu, kur stacionarais konkreti novietots prieksh iekaseshanas, varu pateikt- tas ir londonaa, uz a1 uzreiz pec apex corner ir zime 50, pec tam taa beidzas, un tieshi pirms tam ir fotiks.
DekstersFF rakstīja: Šodien UK nobraucu garām veselai rindai FR,stacionāro. Pirms visiem bija zīmes ,kas brīdina par to esamību un visi bija salikti vietās, kur tiešām bija jābrauc uz 30-40 mph pēc normālas sapratnes.
Vai tiešām tas milzu lempis Zivtiņš nevar aizbraukt un pamācīties, tur viss ir gatavs. Tie bumbieri kur tik nebrauc pieredzes apmaiņās, nevar uz UK aizbraukt un paskatīties un pajautāt padomu?
PS. Vari *******t par UK 'biznesu' FR jomā.
Paga paga - tur tak nekāda peļņa šitā nesanāk...
Kā tev liekas - vai latvijā varētu ieraudzīt fotoradaru, kuram uzklāta sarkana lupata ar uzrakstu "not in use"?
Vecajiem audī ar elektroniskajiem spidometriem bet mehāniskajiem odometriem mēdz iestāties klasiskā slimība, kāda mēdz piemeklēt mehānismus kur elektrība satiekas ar mehāniku - novērpties viens zobratiņš un odometrs vairs nestrādā... Šāda lieta arī piemeklēja viena pazīstama cilvēka A80 spidometru. Tā kā es nesen iepirku pa cēneri detaļām spidometru ar borta kompi [pirku tikai tā borta kompja dēļ], man palika pāri man nevajadzīgs ejošs spidometrs, pie tam vēl no A90/kupejas, 260 nevis 220 km, tad nu to arī ieliku. Būtu varējis tikai pārlikt zobratiņus, bet tas ir lielāks čakars un man teica ka nobraukumu nevajagot saglabāt - tā nu komplektā sanāca "atgrieziens" uz 60 štukām
Bet kruķīšanu būs kaut kad jāiemācās - ja kaut kad tālākā nākotnē savam konstruktoram sastellēšu citu motoru, būs spidometrs jāatgriež uz nulli - nu kāda jēga no tām nereālajām 200-300 štukām pulkstenī? Es labāk eļļu un citas lietas mainu pie apaļiem nobraukumiem...
Nu kruumene nav taa vieta kur vilkt uz 80, toch. Un nevajag daudz, pietiek ar vienu, lai dzive butu sabojata.
Ziemā varbūt. Uz neapsniguša/neapledojuša asfalta vai nu sīkais nepagūtu izskriet vai arī vadītājs pagūtu ar pedāļa iestādīšanu grīdā apstāties.
Šito demagoģiju tu sarullē un iebāz sev pakaļā, lielais speciālist un autosportist. Jābrauc pa pilsētu tā,kā jābrauc, nevis katra sava trulā rīcība jāskaidro ar urlisku izpratni.
DekstersFF rakstīja: Šodien UK nobraucu garām veselai rindai FR,stacionāro. Pirms visiem bija zīmes ,kas brīdina par to esamību un visi bija salikti vietās, kur tiešām bija jābrauc uz 30-40 mph pēc normālas sapratnes.
Vai tiešām tas milzu lempis Zivtiņš nevar aizbraukt un pamācīties, tur viss ir gatavs. Tie bumbieri kur tik nebrauc pieredzes apmaiņās, nevar uz UK aizbraukt un paskatīties un pajautāt padomu?
Nu uk zimes ir pat tur, kur radars nekad nav bijis un diez vai buus. Un vismaz vienu vietu, kur stacionarais konkreti novietots prieksh iekaseshanas, varu pateikt- tas ir londonaa, uz a1 uzreiz pec apex corner ir zime 50, pec tam taa beidzas, un tieshi pirms tam ir fotiks.
PS. Vari *******t par UK 'biznesu' FR jomā.
Cik jau nu ir tur braukts, DE, ierobežojumu zīmes stāv tādās vietās,kur tas ir nepieciešams. Tas,ka ierindas pilsoņi un ārzemju bāleliņi uzskata citādi, nav arguments.
Mums taču apkārt vieni speciālisti gan satiksmes drošībā,gan valsts paºvaldē gan banku lietās , visi zin KĀ VAJAG.
DekstersFF rakstīja: Šodien UK nobraucu garām veselai rindai FR,stacionāro. Pirms visiem bija zīmes ,kas brīdina par to esamību un visi bija salikti vietās, kur tiešām bija jābrauc uz 30-40 mph pēc normālas sapratnes.
Vai tiešām tas milzu lempis Zivtiņš nevar aizbraukt un pamācīties, tur viss ir gatavs. Tie bumbieri kur tik nebrauc pieredzes apmaiņās, nevar uz UK aizbraukt un paskatīties un pajautāt padomu?
PS. Vari *******t par UK 'biznesu' FR jomā.
Jā, patiešam UK ir piemērs fotradaru BIZNESAM. Bet ar visu to tur var pamācīties, kā tomēr tas ir jāizdara LIKUMĪGI. Bet... Kas traucē aizbraukt pieredzes apmaiņā tepat uz EE, kur fotoradari tiek izmantoti patiešām sakarīgi?
Bet... Kas traucē aizbraukt pieredzes apmaiņā tepat uz EE, kur fotoradari tiek izmantoti patiešām sakarīgi?
EE FR piesūta rēķinu arī par +4 km/h.
Šeit lūk tas esot nenormāli kretīniski...
Nu cik man zināms par +4km/h EE izpildījumā var rēķinu saņemt no stacionārā fotoradara, pirms kura ir brīdinājuma zīme. Pret to man nebūtu nekādu iebildumu.
Bet... Kas traucē aizbraukt pieredzes apmaiņā tepat uz EE, kur fotoradari tiek izmantoti patiešām sakarīgi?
EE FR piesūta rēķinu arī par +4 km/h.
Šeit lūk tas esot nenormāli kretīniski...
Nu cik man zināms par +4km/h EE izpildījumā var rēķinu saņemt no stacionārā fotoradara, pirms kura ir brīdinājuma zīme. Pret to man nebūtu nekādu iebildumu.
Pagaidi... ja atļautais ātrums ir,piemēram, 50 km/h , tad taču ātrāk nav jābrauc,ne tā? Kāda starpība, ir pirms tam bridinājums vai nav?? Brīdinājums ir visu laiku, tas saucas APK , kurā noteikts,kāds sods ir par ātruma pārsniegšanu.
Bet... Kas traucē aizbraukt pieredzes apmaiņā tepat uz EE, kur fotoradari tiek izmantoti patiešām sakarīgi?
EE FR piesūta rēķinu arī par +4 km/h.
Šeit lūk tas esot nenormāli kretīniski...
Nu cik man zināms par +4km/h EE izpildījumā var rēķinu saņemt no stacionārā fotoradara, pirms kura ir brīdinājuma zīme. Pret to man nebūtu nekādu iebildumu.
Pagaidi... ja atļautais ātrums ir,piemēram, 50 km/h , tad taču ātrāk nav jābrauc,ne tā? Kāda starpība, ir pirms tam bridinājums vai nav?? Brīdinājums ir visu laiku, tas saucas APK , kurā noteikts,kāds sods ir par ātruma pārsniegšanu.
Tu, jocīgais.
Atļautais ātrums ir normāls plūsmas ātrums, nevis burtiski ievērojamais ātrums. Nepārtraukta blenšana spidometrā ir daudz bīstamāka, nekā dažu km/h pārsniegšana. Attiecīgi normāli ir īpaši brīdināt vadītāju par melno punktu esamību viņa ceļā un šajos punktos pastiprināti kontrolēt atļautā ātruma ievērošanu. Savukārt pārējos ceļa posmos pieļaut saprātīgu ātruma ievērošanu atbilstoši situācijai un ķert rupjus apzinātus pārkāpumus.
Pats nešaubīgi ikdienā pārkāp kaudzi likumu, par kuriem nemaz nejūties ļaunprātīgs pārkāpējs. Un diez vai priecātos, ja citās jomās policija piemērotu tādu pat totālu kontroli. Nez kādēļ tieši CSN un jo īpaši ātruma ziņā to atbalsti.
Spēj atšķirt saprātīgu likumu ievērošanu no burtiskas? Šķiet, ka ne.
Seene, ja jau tu tik izmisīgi bauro par likumību, likumu/normatīvu ievērošanu utt, Sapņo par nežēlīgām sazvērestībām, likuma pārkāpumiem utt.
Tad pasaki, vai recidīva un ilgstošas ātruma pārkāpšana plūsmā - nebūtu traktējama kā organizēta ātruma pārkāpšana grupā? Un sodāma vēl bargāk?
Ja visi leks pa logu arī tu kompānijas pēc leksi? Un kā saprast CSN ir, bet itkā viņu nav... Priekš kam tie CSN ir rakstīti, priekš kaķiem?
Vai arī esi viens no tiem mīkstajiem, kas nespēj ātrumu pārkāpt kad spogulī redzi CP ekipāžu, vai pareizāk sakot esi varonis un parkāp tikai tad kad nav neviena kontrolētāja blakus?
Sodi no fotoradariem
Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .