Sveiki, lūdzu pastāstiet,kā ir PAREIZI jānobrauc no akmens tilta virzienā uz centru, kur 2 joslas pāriet 3. Mans instruktors mani mācija,ka ieņemot joslu tuvāk tilta malai,es nobraucot turpinu braukšanu tā kā pa vidu vairāk, labā josla esot paredzēta sab.transportam un tie kas brauc joslā tuvāk tramvajam tā arī jāturpina braukt gar malu, kura aiziet tajā josla,kura griežas tā kā virzienā uz salu tiltu. BET nez kāpec tie, kuri brauc gar tramvaja sliedem,nez kapec nobraucot grib stumt mani taja autobusa josla un paši grib ieņemt to vidējo joslu lai turpinātu braukšanu un mola virzienu. Kā tad ir pareizi nobraukt,ja es gribu tikt molā virzienā, vai tiešām nobraucot man ir jābīdās? Paldies
Latvijas sabiedrībā vienkārši ir daži liellopi pie stūrēs tikuši, kuriem šķiet, ka citiem ir pienākums viņus visur laist un to izmanto, visur, kur notiek palaišana, spraukties tīši garām un līst pa priekšu. Tādi manā klātbūtnē sēž aiz ratiem.
Es ar neatbalstu tur nekādu rāvējslēdzēja principu. Joslas ir sadalītas, strīpas ir savilktas, zīmes ir saliktas.
Rāvējslēdzēja principu var izmantot tur, kur notiek kādi remonta darbi, kad iepriekš nav paredzams, ka josla beigsies. Visur citur arī nelaižu. Nafig. No tā jau tie sastrēgumi arī veidojas. Pārāk daudz tādu laipno. Izbrauc ielā un tad visus laiž pa priekšu. Ja daudz laika- stāvi malā.
Bams rakstīja: Es ar neatbalstu tur nekādu rāvējslēdzēja principu. Joslas ir sadalītas, strīpas ir savilktas, zīmes ir saliktas.
Rāvējslēdzēja principu var izmantot tur, kur notiek kādi remonta darbi, kad iepriekš nav paredzams, ka josla beigsies. Visur citur arī nelaižu. Nafig. No tā jau tie sastrēgumi arī veidojas. Pārāk daudz tādu laipno. Izbrauc ielā un tad visus laiž pa priekšu. Ja daudz laika- stāvi malā.
+1
daudzās vietās šoferi skaidri zina, ka viņa josla neiet tur, kur viņam vajag.... piemēram nogriežas.... visi, kam vajag tur kur vajag smuki stāv rindā, pēkšņi uzrodas viens rāvējslēdzējumņiks, kas agresīvi nomočī visiem garām un tas uztaisa stūķi, jo jamo redz nelaiž rindā un aiz muguras stāv rinda ar tiem, kam vajag tur kur iet josla
un vēl daudzās vietas šoferi skaidri zina, ka no šīs joslas kāds griezīs pa kreisi. bet mauc pa to un pirms krusta spraucas labajā joslā. nevis pagaida, kamēr priekšā pagriezīsies.
anonimikis rakstīja: un vēl daudzās vietas šoferi skaidri zina, ka no šīs joslas kāds griezīs pa kreisi. bet mauc pa to un pirms krusta spraucas labajā joslā. nevis pagaida, kamēr priekšā pagriezīsies.
Es tā bieži daru, man ir maza un fiksa mašīnīte, paredzot daudzmaz turpmākos notikumus, es nevis veidoju sastrēgumus, bet taisni otrādi - samazinu to iespēju! Nu, ja nesanāk, pagaidu, neesmu nervozs braucējs!
anonimikis rakstīja: un vēl daudzās vietas šoferi skaidri zina, ka no šīs joslas kāds griezīs pa kreisi. bet mauc pa to un pirms krusta spraucas labajā joslā. nevis pagaida, kamēr priekšā pagriezīsies.
Es tā bieži daru, man ir maza un fiksa mašīnīte, paredzot daudzmaz turpmākos notikumus, es nevis veidoju sastrēgumus, bet taisni otrādi - samazinu to iespēju! Nu, ja nesanāk, pagaidu, neesmu nervozs braucējs!
Nebrīnos, jo tava nostāja ir kretīniska. Man pajāt, cik tas tavs mēsls ir liels vai mazs, stāvi rindā un nelien citiem priekšā. Maksimā arī līdīsi priekšā? Nedomāju. Tādi jūs esat kretīni-līdējiņi-slidenie.
anonimikis rakstīja: un vēl daudzās vietas šoferi skaidri zina, ka no šīs joslas kāds griezīs pa kreisi. bet mauc pa to un pirms krusta spraucas labajā joslā. nevis pagaida, kamēr priekšā pagriezīsies.
Es tā bieži daru, man ir maza un fiksa mašīnīte, paredzot daudzmaz turpmākos notikumus, es nevis veidoju sastrēgumus, bet taisni otrādi - samazinu to iespēju! Nu, ja nesanāk, pagaidu, neesmu nervozs braucējs!
Nebrīnos, jo tava nostāja ir kretīniska. Man pajāt, cik tas tavs mēsls ir liels vai mazs, stāvi rindā un nelien citiem priekšā. Maksimā arī līdīsi priekšā? Nedomāju. Tādi jūs esat kretīni-līdējiņi-slidenie.
Nesatraucies, puis, lai gan te var ,pie stūres tas ir bīstami!
Pirmais rakstīja: a tā tava fiksā mašīnīte pēc tam tāpat stāv kopējā rindā.... tāpēc jau tajā joslā stāv mašīnas, ka jamās nevar tālāk aizbraukt....
katrs ielīdiens ir līdzīgs līšanai rimī pie kases.... man jau "tikai divus alus un paciņu lēto smēķu, drīkst es bez rindas"
Nu ja! Piem. pie Ulbrokas aplja - visi smuki staav labajaa rindaa un taa pat smuki brauc pa apli labajaa rindaa no kapiem uz purchiku. Mieriigi - pa kreiso aplii iekshaa, izveeloties pareizo atrumu un momentu - pa otro nobrauktuvi uz beernu slimniicu prom. Tas ir nepareizi? Un kursh taisa sastreegumus? Un kaapeec aplii ir 3 joslas? Smukumam? Tai pat maksimaa - atveraas blakus kase - tu staaveesi ieprieksheejaa rindaa? Pie mums taa nu paradushi, citaas zemees lielajos apljos pa labo joslu brauc tikai tad, ja nogrieziisies naakamajaa nobrauktuvee. Bet muuseejie - peec noteikumiem, savaa izpratnee - es esmu joslaa, shito, kas garaam pabrauca, iekshaa nelaidiishu, speciaali gaazi uzspiediishu! Trulums saucaas un nervi arii ne visai
Pirmais rakstīja: a tā tava fiksā mašīnīte pēc tam tāpat stāv kopējā rindā.... tāpēc jau tajā joslā stāv mašīnas, ka jamās nevar tālāk aizbraukt....
katrs ielīdiens ir līdzīgs līšanai rimī pie kases.... man jau "tikai divus alus un paciņu lēto smēķu, drīkst es bez rindas"
Nu ja! Piem. pie Ulbrokas aplja - visi smuki staav labajaa rindaa un taa pat smuki brauc pa apli labajaa rindaa no kapiem uz purchiku. Mieriigi - pa kreiso aplii iekshaa, izveeloties pareizo atrumu un momentu - pa otro nobrauktuvi uz beernu slimniicu prom. Tas ir nepareizi? Un kursh taisa sastreegumus? Un kaapeec aplii ir 3 joslas? Smukumam? Tai pat maksimaa - atveraas blakus kase - tu staaveesi ieprieksheejaa rindaa? Pie mums taa nu paradushi, citaas zemees lielajos apljos pa labo joslu brauc tikai tad, ja nogrieziisies naakamajaa nobrauktuvee. Bet muuseejie - peec noteikumiem, savaa izpratnee - es esmu joslaa, shito, kas garaam pabrauca, iekshaa nelaidiishu, speciaali gaazi uzspiediishu! Trulums saucaas un nervi arii ne visai
Pirmais rakstīja: a tā tava fiksā mašīnīte pēc tam tāpat stāv kopējā rindā.... tāpēc jau tajā joslā stāv mašīnas, ka jamās nevar tālāk aizbraukt....
katrs ielīdiens ir līdzīgs līšanai rimī pie kases.... man jau "tikai divus alus un paciņu lēto smēķu, drīkst es bez rindas"
Nu ja! Piem. pie Ulbrokas aplja - visi smuki staav labajaa rindaa un taa pat smuki brauc pa apli labajaa rindaa no kapiem uz purchiku. Mieriigi - pa kreiso aplii iekshaa, izveeloties pareizo atrumu un momentu - pa otro nobrauktuvi uz beernu slimniicu prom. Tas ir nepareizi? Un kursh taisa sastreegumus? Un kaapeec aplii ir 3 joslas? Smukumam? Tai pat maksimaa - atveraas blakus kase - tu staaveesi ieprieksheejaa rindaa? Pie mums taa nu paradushi, citaas zemees lielajos apljos pa labo joslu brauc tikai tad, ja nogrieziisies naakamajaa nobrauktuvee. Bet muuseejie - peec noteikumiem, savaa izpratnee - es esmu joslaa, shito, kas garaam pabrauca, iekshaa nelaidiishu, speciaali gaazi uzspiediishu! Trulums saucaas un nervi arii ne visai
Nebrīnos, ka tu nespēj nofiltrēt,par ko ir runa.
Es uzskatu, ka filtreeju pat ljoti normaali, vismaz to, ko saku. Taatad tu gribi teikt, ka braukt pa aplja labo joslu garaam 2-3 nobrauktuveem ir pareizi? Tad nu tieshaam jaasaka, ka diivainis! Jeb te ir atkal kaarteejaa kasiishanaas par to, ka ir slikti nogriezt celju? Protams, ka tas ir slijkti, ar to es nenodarbojos, bet izmantot satiksmes organizaacijas uzlabojumu iespeejas - tas ir tikai normaali. Ja kaadam tas nepielec, taa vairs nav mana vaina!
Pirmais rakstīja: a tā tava fiksā mašīnīte pēc tam tāpat stāv kopējā rindā.... tāpēc jau tajā joslā stāv mašīnas, ka jamās nevar tālāk aizbraukt....
katrs ielīdiens ir līdzīgs līšanai rimī pie kases.... man jau "tikai divus alus un paciņu lēto smēķu, drīkst es bez rindas"
Nu ja! Piem. pie Ulbrokas aplja - visi smuki staav labajaa rindaa un taa pat smuki brauc pa apli labajaa rindaa no kapiem uz purchiku. Mieriigi - pa kreiso aplii iekshaa, izveeloties pareizo atrumu un momentu - pa otro nobrauktuvi uz beernu slimniicu prom. Tas ir nepareizi? Un kursh taisa sastreegumus? Un kaapeec aplii ir 3 joslas? Smukumam? Tai pat maksimaa - atveraas blakus kase - tu staaveesi ieprieksheejaa rindaa? Pie mums taa nu paradushi, citaas zemees lielajos apljos pa labo joslu brauc tikai tad, ja nogrieziisies naakamajaa nobrauktuvee. Bet muuseejie - peec noteikumiem, savaa izpratnee - es esmu joslaa, shito, kas garaam pabrauca, iekshaa nelaidiishu, speciaali gaazi uzspiediishu! Trulums saucaas un nervi arii ne visai
virzienā no zr uz da.... ir 2 joslas - 1 josla iet taisni un tur ir vēl dzelzceļa pārbrauktuve
2 josla met riņķī - un visi to zina, jo labu gabalu iepriekš ir zīme....
tas netraucē 2 joslā brault līdējiem, kas pie aizvērtas dzelzeļa pārbrauktuves mēģina iespraukties pirmajā joslā - jo jamiem aizmugurē taurē apgriezties gribētāji....
a par apļiem - apļos pa pirmo joslu visam aplim riņķī brauc tieši tie paši pajoļi, kas apbrauc rundu un tad lien iekšā....
virzienā no zr uz da.... ir 2 joslas - 1 josla iet taisni un tur ir vēl dzelzceļa pārbrauktuve
2 josla met riņķī - un visi to zina, jo labu gabalu iepriekš ir zīme....
tas netraucē 2 joslā brault līdējiem, kas pie aizvērtas dzelzeļa pārbrauktuves mēģina iespraukties pirmajā joslā - jo jamiem aizmugurē taurē apgriezties gribētāji....
a par apļiem - apļos pa pirmo joslu visam aplim riņķī brauc tieši tie paši pajoļi, kas apbrauc rundu un tad lien iekšā....
Rindu apbraucēji nu gan nebrauc pa ārējām apļa joslām. Tie parasti uzreiz ielec trešajā un pēc tam no trešās lec ārā uz izbrauktuvi. Vai arī vispār apbrauc apli pa nulto joslu (ir redzēts).
Es uzskatu, ka filtreeju pat ljoti normaali, vismaz to, ko saku. Taatad tu gribi teikt, ka braukt pa aplja labo joslu garaam 2-3 nobrauktuveem ir pareizi? Tad nu tieshaam jaasaka, ka diivainis! Jeb te ir atkal kaarteejaa kasiishanaas par to, ka ir slikti nogriezt celju? Protams, ka tas ir slijkti, ar to es nenodarbojos, bet izmantot satiksmes organizaacijas uzlabojumu iespeejas - tas ir tikai normaali. Ja kaadam tas nepielec, taa vairs nav mana vaina!
Nē, tu nefiltrē to, par ko vispār bija runa. Tevis aprakstītais nepavisam nav tas, par ko runājām iepriekš.
Mēs runājām par, piemēram, krustojumu Uzvaras bulvārs-Raņķa dambis virzienā uz Āgenskalnu. Tur kreisā josla brauc taisni, labā pa labi. Kreisā josla ir vairāk noslogota un tur ir jāstāv rindā. Protams, kretīni pa labo mauc līdz krustam un tad rauj iekšā pa kreisi, radot tizlas situācijas.
Kursh neatceros, bet, ja grib paariet uz citu joslu, jaapalaizh visi pa to braucoshie, kuriem vareetu trauceet. Ja vienlaiciigi paarkaartojaas, tad tas, kas kreisajaa joslaa, palaizh to, kas grib no labaas uz kreiso. Par konkreeto vietu - tur divas kreisaas joslas taalaak nogriezhaas uz 13. janvaara ielu pa kreisi. Ja grib uz Mola pusi, tad jaashkjeerso 2 joslas apm. 200m garaa posmaa. Bez savstarpeejas sapratnes tur buutu bardaks!
Braukšana apļos pie mums ir stipri nesakārtota lieta, tāpēc lābāk pieturēties pie CSN. Ja tā pavēro, tad lielākie izlecēji ir tieši apļa iekšējo joslu izmantotāji, viņu dēļ arī notiek problēmas. Kād 70% braucēju kā brauca pa pirmo joslu, tā arī brauks, jo tā ir drošāk. Paradoksāli, bet apli pa pirmo joslu var izbraukt arī ātrāk.
Ja sistēma būtu cita - aplī iebraucējiem ir galvenais ceļš, tad jā, joslu maiņu sistēma strādās (varbūt).
lielākā problēma apļos ir to tizlie projektētāji......
kuram tirliņam var ienākt prātā NOBRAUKTUVI uztaisīt perpendikulāri pašam aplim..... kas traucē nobrauktuves taisīt pa pieskari, sevišķi ja pietiek vietas....
tagad sanāk, ka ja tirliņš vēlas izbraukt no apļa, jamam tas ir jādara veicot 90grādu pagriezienu pa labi.... ir tikai dabīga vēlme sabremzēties, apstādinot visu apli
bet ne par apļiem bazars - runa šoreis IET (brauc) par līšanu svesā pārpildītā joslā....
agrāk no 13 janvāra uz 11 novembra kur beidzās kreisā josla dežūrēja menti un bezkaislīgi sodīja tos, kas uzbrauca uz strīpām - tas gan nebūtu pareizs risinājums, jo tur josla vienkārši izbeidzās un būtu jāsoda tie, kas nebrauc pēc rāvējslēdzēja (nu ja būtu tāds likums iekš noteikumiem)
bet ta pati valmieras iela virzienā nosacīti prom no centra - apmēram pie latvijas gāzes - visi zina, ka kreisā josla iet pa kreisi un labā josla iet taisni, nākošajā krustā taisni iet kreisā un pa labi griežas labā josla....
tas tāpat netraucē visādiem līdējiem apbraukt rindu aš divreiz
vot par to ir bazars šajā topicā
vispār vēl latvijā varētu piestrādāt pie ceļa zīmēm - normālajā pasaulē jau labu laiku iepriekš virs joslas ir izvietota informācija kur tā josla aizvedīs....
Kursh neatceros, bet, ja grib paariet uz citu joslu, jaapalaizh visi pa to braucoshie, kuriem vareetu trauceet. Ja vienlaiciigi paarkaartojaas, tad tas, kas kreisajaa joslaa, palaizh to, kas grib no labaas uz kreiso. Par konkreeto vietu - tur divas kreisaas joslas taalaak nogriezhaas uz 13. janvaara ielu pa kreisi. Ja grib uz Mola pusi, tad jaashkjeerso 2 joslas apm. 200m garaa posmaa. Bez savstarpeejas sapratnes tur buutu bardaks!
Runa nav par pārkārtošanos no šīm divām joslām (4 un 5) uz "pamatjoslām" (1-3). Bet par to, ka pa 3 joslu braucošie uzskata, ka viņiem ir tiesības "ielekt" 4-tajā un pat 5-tajā nerēķinoties ar pa tām jau braucošajiem. Un vairumā gadījumu šī pārkārtošanās notiek griežot nost saliņu un nepārtraukto līniju.
Par pretējo pārkārtošanos problēmu nav, to var izdarīt arī daudz tālāk.
Principā nogriešanās manevrs vienlaicīgi ir arī pārkārtošanās, jo tās 2 joslas no Akmens tilta tālāk neturpinās. Tas, ka pirms krustojuma atrodas 2. joslā nenozīmē, ka nogriežoties arī ir "tiesības" uz 2. joslu. Nekas neliedz pēc CSN tiem kas ir labajā malējā joslā nogriežoties ieņemt uzreiz 1. vai 2. joslu. Tā kā tiem kas kreisajā joslā ir jāievēro labās rokas princips. Protams pie pieturas, jau par vēlu pārkārtoties, tad jālaiž blakus joslā braucošie.
Bilde no trafaretiem(pateikšu priekšā pareizā atbilde ir 4.) - failiem.lv/...
nobraukšana no akmens tilta
Sveiki, lūdzu pastāstiet,kā ir PAREIZI jānobrauc no akmens tilta virzienā uz centru, kur 2 joslas pāriet 3. Mans instruktors mani mācija,ka ieņemot joslu tuvāk tilta malai,es nobraucot turpinu braukšanu tā kā pa vidu vairāk, labā josla esot paredzēta sab.transportam un tie kas brauc joslā tuvāk tramvajam tā arī jāturpina braukt gar malu, kura aiziet tajā josla,kura griežas tā kā virzienā uz salu tiltu. BET nez kāpec tie, kuri brauc gar tramvaja sliedem,nez kapec nobraucot grib stumt mani taja autobusa josla un paši grib ieņemt to vidējo joslu lai turpinātu braukšanu un mola virzienu. Kā tad ir pareizi nobraukt,ja es gribu tikt molā virzienā, vai tiešām nobraucot man ir jābīdās? Paldies