msh rakstīja: A kam vispār jānotiek lai vajadzētu mainīt atsperes?
Jāved daudz kartupeļu.
msh rakstīja: A kam vispār jānotiek lai vajadzētu mainīt atsperes?
Jāved daudz kartupeļu.
Nortel rakstīja: Cik ir nācies saskarties ar Itāliju un itāļiem, tad vidējam itālim auto ir tikai pārvietošanās līdzeklis. Viņus visai maz uztrauc brends, ekstras, izskats. Ka tik iet uz priekšu. Ja gadās kāds negadījums, tad nestāv uz ceļa stundām ilgi bloķējot satiksmi dažu švīku dēļ kā mēs to darām, bet vairumā gadījumu paspiež roku un aizbrauc tālāk. Neviens tur nemīļo auto...
Tad jau vidējais italis neatšķiras no vid latviešiem tika te videjais latvietis brauc ar wv bet itali ar fiat. Es atkal domāju ka itāļiem patik auto kā tāda nācija var ražot tādus auto kā ferari lamborgini pagani masarati nu laikam aiz gara laika jo citu jau nav ko tur darit.
Nortel rakstīja:
msh rakstīja: A kam vispār jānotiek lai vajadzētu mainīt atsperes?
Jāved daudz kartupeļu.
Pietiek tikai braukt pa Latvijas ceļiem bez kartupeļiem
msh rakstīja:
P.N. Man, braucot ar garlaicīgo audī, ir pilnas tiesības teikt ka es braucu ar retu mašīnu, kāda nav katram trešajam
Saki, pilna rīga ar kvatrām?
bobcat rakstīja:
Nortel rakstīja:
msh rakstīja: A kam vispār jānotiek lai vajadzētu mainīt atsperes?
Jāved daudz kartupeļu.
Pietiek tikai braukt pa Latvijas ceļiem bez kartupeļiem
Šitādus tekstus izlasot, palika tīri interesanti cik tad vecas ir uz mana audī esošās atsperes - zinu ka viņas tur ir apmēram 15 gadus, jo mašīna 1997. no vācijas atnāca ar sēdinājumu un 16" ripuļiem, divām latvijai, jo sevišķi tolaik, nepiemērotām lietām, no kurām tā tika atbrīvota, jautājums tik vai uzlika jaunas, vai lietotas. Jebkurā gadījumā, spriežot pēc virsbūves stāvokļa, tās atsperes ir sekmīgi pārcietušas ne tikai latvijas ceļus, bet arī kādas trases tramplīnus. Nav arī dzirdēts ka citi pazīstami cilvēki būtu saviem VAGmobīļiem pirkuši atsperes, izņemot variantu ar šrota atsperēm ja esošās ir par augstu vai zemu.
Ko ta nebrauci ar sēdinātajām atsperēm un 16" diskiem? Nespētu vien beigt remontēt unikālā audī piekari?
Tev skauž, ka cilvēkam ir citādāks, oriģinālāks un krietni vien retāks auto? Lai tak brauc! Neviens tak neliek tev ar to auto braukt,ne to pirkt, ne par tavu naudu uzturēt.
Un kāda tev šķirba vai un kā tas to remontē un apkopj? Tā taču nav ne mana ne tava problēma.
Tici man, ir daži audi modeļi, kam tikai bremžu kluči maksā vairāk par tavu antikvariātu...
Ta beidzot kāds saprot par ko runa. Es saku ka MAN Audi liekas garlaicīgs bet tas jau uzreeiz nenozīmē ka auto ir sūds ka transpotta lidzeklis ir ok. Tas ka dzivoju Latvijā nenozīmē ka nu man tagad jābrauc ar vācu auto man tie nepatīk ar izņēmumiem.
Atraduši, kam to mēģināt iestāstīt... cilvēkam ar sektantisku pārliecību, ka 25 gadīgs audī quattro ir vienīgais Auto uz pasaules...
msh rakstīja:
P.N. Man, braucot ar garlaicīgo audī, ir pilnas tiesības teikt ka es braucu ar retu mašīnu, kāda nav katram trešajam - cik liepājas ielās vēl ir sastopami B3 A90q? Es jau kādu gadu nevienu B3 kvatrõ sedanu neesmu redzējis.
Tas tavs Audi nav nekāda retā mašīna, jo tādi burbuļi Latvijā ir navalom, katrā miestā vismaz daži desmiti. Tas, ja tavējais ir Q un 90, uz to visiem ir vairāk vai mazāk pajāt - tas vienalga paliek klasisks lauku burbulis.
RolandsR rakstīja: Ta beidzot kāds saprot par ko runa. Es saku ka MAN Audi liekas garlaicīgs bet tas jau uzreeiz nenozīmē ka auto ir sūds ka transpotta lidzeklis ir ok. Tas ka dzivoju Latvijā nenozīmē ka nu man tagad jābrauc ar vācu auto man tie nepatīk ar izņēmumiem.
lancia un alfa romeo nav garlaiciigs, jo visu laiku jaaremontee?
Shiirs rakstīja:
lancia un alfa romeo nav garlaiciigs, jo visu laiku jaaremontee?
vai nevarētu būt tā, ka tev vienkārši neveiksmīgi eksemplāri parādījās?
Bet, vispār, ja gribi atšķirties no citiem, varbūt ir vērts saaba virzienā paskatīties?
GB12 rakstīja:
Shiirs rakstīja:
lancia un alfa romeo nav garlaiciigs, jo visu laiku jaaremontee?
vai nevarētu būt tā, ka tev vienkārši neveiksmīgi eksemplāri parādījās?
visas italju mashinas ir neveiksmigi ekseplari. pec statistikas 166 alfai bija vislielakais vertibas kritums starp to gadu eiropa razhotu limuzinklases autinjiem. ja jau ta mashina ir tik laba, tad ar ko tas skaidrojams?
Shiirs rakstīja:
visas italju mashinas ir neveiksmigi ekseplari. pec statistikas 166 alfai bija vislielakais vertibas kritums starp to gadu eiropa razhotu limuzinklases autinjiem. ja jau ta mashina ir tik laba, tad ar ko tas skaidrojams?
Nu labi, ne man spriest. Nekad dzīvē nav neviena itāļa bijis. Bet, nu, ja 166. bija neveiksmīgs modelis, tas nenozīmē, ka tāds ir arī, piemēram, 159.
Man 1 paziņa brauc ar 156. Alfa vagondīzeli. Kādu laiku gan nav satikts, bet, kad pēdējo reizi ar šamo runāju, neko sliktu neteica.
Shiirs rakstīja:
GB12 rakstīja:
Shiirs rakstīja:
lancia un alfa romeo nav garlaiciigs, jo visu laiku jaaremontee?
vai nevarētu būt tā, ka tev vienkārši neveiksmīgi eksemplāri parādījās?
visas italju mashinas ir neveiksmigi ekseplari. pec statistikas 166 alfai bija vislielakais vertibas kritums starp to gadu eiropa razhotu limuzinklases autinjiem. ja jau ta mashina ir tik laba, tad ar ko tas skaidrojams?
Tak perekupa jūdāna garam neder... Te savulaik tirgoja perekupam pirktu un ar izoleni pieremontētu 156 un tad 166. Kā jau kārtīgs perekups nopirka nojātus exemplārus un domāja, ka ar izoleni piečiņīs. Izrādās tam vajadzīgas mazliet lielākas zināšanas kā plaujmašīnas remontam - lūk arī viss stāsts par auto sliktumu...
Un jā, par jauna auto vērtības kritumu gaudo murmulis, kurš nevienu jaunu auto no salona nav izbraucis...
Ja vēlētos atšķirties no pārējiem vienkāršāk butu to pašu audi nokrāsot spilgti oranžā krāsa un salīmētu visādus krutus uzrakstus un būtu forsakais čoms. Runajot par saab neko daudz nezinu zinu kas tas nak no Zviedrijas un ja runa par zviedriem tad notiekti mans favorīts ir volvo s80.
No alfam man loto patik 159 un universals izskatās vienkārši kolosāli. 166 man patīk bet neesmu drošs ka varētu to atlauties uzturēt. Manā gadījumā kappa maksā salīdzinoši leti uzturēt pagaidam bankrots nav un pats galvenais ir prieks ar to braukt.
Tīri subjektīvi, bet patiesībā jau Kappa arī nekāds dizaina šedevrs nav. Sedans ir diezgan garlaicīgs un ne ar ko īpaši neatšķiras no citiem garlaicīgajiem auto. Kupeja izskatās pēc kropļa, bet vagonam liekas, ka tā "būda" ir vienkārši uzbāzta virsū uz sedana, kam nojaukts bagāžnieka vāks.
Bet par 159. vagonu piekrītu. Īpaši melnā krāsā ar tiem daudzspieķu diskiem...
Palaidniex rakstīja: Ko ta nebrauci ar sēdinātajām atsperēm un 16" diskiem? Nespētu vien beigt remontēt unikālā audī piekari?
Tev skauž, ka cilvēkam ir citādāks, oriģinālāks un krietni vien retāks auto? Lai tak brauc! Neviens tak neliek tev ar to auto braukt,ne to pirkt, ne par tavu naudu uzturēt.
Un kāda tev šķirba vai un kā tas to remontē un apkopj? Tā taču nav ne mana ne tava problēma.
Tici man, ir daži audi modeļi, kam tikai bremžu kluči maksā vairāk par tavu antikvariātu...
Skaust te nebūtu ko, pat ja es šādu nodarbi piekoptu - te var tikai izteikt cilvēkam līdzjūtību, ka tā vietā, lai paņemtu kādu C4, paņēmis tāda paša vecuma itāli.
Bet ja tevi ļoti interesē kāpēc manam audī ir šitentās atsperes - varu iedot iepriekšējā īpašnieka numuru, varbūt piecu gadu laikā nav nomainījis, varēsi viņam paprasīt tā, kas ar to mašīnu brauca, numuru, lai viņš izstāsta Īpašnieks kaut ko minēja ka 1997. gadā 16" mizas nekuja neesot varēts dabūt. Man pašam ne sēdinājums, ne 16" ripuļi nakuj nav vajadzīgi - mašīnai ir jābūt adekvāti augstai, lai var izbraukt, un riepām ir jābūt kaut cik augstām lai zobi negrabētu, un to izmēram jābūt mazākajam, kurš pas uz priekšas bremzēm.
P.N. Man ir pie dziļas pakaļas ka kaut kādam audī modelim, kuru latvijā ir tik, cik manā ciemā kvatru, varētu bremžu kluči trīsciparu skaitli maksāt - man toties nepatīk pats fakts, ka bez tā kluču komplektiņa, ko es sev pāris nedēļas atpakaļ nopirku, liepājā uz sitiena tādi komplektiņi varēja būt vēl viens vai divi... Nerunājot par to, ka šādas tādas detaļas man nu jau nākas kā tofika autoram pasūtīt - vienīgi jureckis un ko atved dažu dienu, nevis dažu nedēļu laikā.
Rxx rakstīja:
Tas tavs Audi nav nekāda retā mašīna, jo tādi burbuļi Latvijā ir navalom, katrā miestā vismaz daži desmiti. Tas, ja tavējais ir Q un 90, uz to visiem ir vairāk vai mazāk pajāt - tas vienalga paliek klasisks lauku burbulis.
No tavas mutes dieva ausī, ceru ka pēc ārienes sakārtošanas līdz galam joprojām neviens diži uzmanību nepievērsīs. Pagaidām, kamēr uz pakaļas ir uzrakstīts "Audi" "1.8" "S", var tiešām reizēm novērot ka dažs labs no tiem retajiem vadītājiem, kas uz ceļa nodarbojas ar braukšanu, gaida no manis tipiska 1.8 bezpiedziņas braucēja gājienus - un parauj stieni ka es paātrinos, izdaru apdzīšanas manevrus un reizēm arī pārkāpju atļauto ātrumu tā vietā lai vilktos aiz fūrēm vai kaut kur sēņotu
GB12 rakstīja: Atraduši, kam to mēģināt iestāstīt... cilvēkam ar sektantisku pārliecību, ka 25 gadīgs audī quattro ir vienīgais Auto uz pasaules...
bet varbūt viņš ir jāpažēlo?
izrādīsies, ka tas ir viņa pēdējais(vienīgais) auto...
Palaidniex rakstīja:
Shiirs rakstīja:
GB12 rakstīja:
Shiirs rakstīja:
lancia un alfa romeo nav garlaiciigs, jo visu laiku jaaremontee?
vai nevarētu būt tā, ka tev vienkārši neveiksmīgi eksemplāri parādījās?
visas italju mashinas ir neveiksmigi ekseplari. pec statistikas 166 alfai bija vislielakais vertibas kritums starp to gadu eiropa razhotu limuzinklases autinjiem. ja jau ta mashina ir tik laba, tad ar ko tas skaidrojams?
Tak perekupa jūdāna garam neder... Te savulaik tirgoja perekupam pirktu un ar izoleni pieremontētu 156 un tad 166. Kā jau kārtīgs perekups nopirka nojātus exemplārus un domāja, ka ar izoleni piečiņīs. Izrādās tam vajadzīgas mazliet lielākas zināšanas kā plaujmašīnas remontam - lūk arī viss stāsts par auto sliktumu...
Un jā, par jauna auto vērtības kritumu gaudo murmulis, kurš nevienu jaunu auto no salona nav izbraucis...
Eu spekjaino matu ipashniek. Par vertibas kritumu to es pats neizdomaju, vari papist praatu klarksona kungam.
Protams ka tu teiksi ka alfas kruta, jo pats brauc ar pederastu ieciniitako auto. Nosaukums arii ideali traapiigs alfa romeo sPIDER.
Shiirs rakstīja: Par vertibas kritumu to es pats neizdomaju, vari papist praatu klarksona kungam.
Nu, ne jau auto kvalitāte nosaka vērtības kritumu, bet vairāk pircēju aizspriedumi. Piemērs - vēl kādus 10-15 gadus atpakaļ 10 gadīgi autiņi ar automātiiem maksāja lētāk, kā tādi paši ar mehānikām. Bet jauni ta' dārgāki. Otrs piemērs - kaut vai tas pats Hyundai... Gandrīz visi plus mīnus autoritatīvie auto kvalitātes ziņojumi jau kuro gadu raksta, ka Hyundai kvalitātes ziņā ir uzticamāks par... nu, kaut vai to pašu VW vai Audi. Bet vērtība korejietim tomēr krītas ātrāk.
Un jā - nedomāju, ka Klarksons būtu tas, kura viedoklī attiecībā uz auto būtu vērts ieklausīties...
GB12 rakstīja: Un jā - nedomāju, ka Klarksons būtu tas, kura viedoklī attiecībā uz auto būtu vērts ieklausīties...
Jaa bet protams, vajadzeeetu uzklausiit vieteejo iauto tirlinju viedokli, jo viniem protams vienmeer ir taisniiba.
Un auto vertibas kritumama ir vistieshaakaa saistiibaa ar kvalitaati.
Kopsh kura laika korejas auto ir kvalitativaki par audi, vw? Ko tu piipee?
Shiirs rakstīja:
Jaa bet protams, vajadzeeetu uzklausiit vieteejo iauto tirlinju viedokli, jo viniem protams vienmeer ir taisniiba.
Stāsts ir par to, ka Klarksons teiks to, kas viņam tajā brīdī ļaus no teiktā izveidot labāku šovu, ar ko piesaistīt acis. Ar objektivitāti (dajebkādu) tur ir maz sakara. Vienā raidījumā viņš pateiks, ka Alfa ir labs, otrā - ka sūds. Tas pats ar opeli, renaultu utt.
Un auto vertibas kritumama ir vistieshaakaa saistiibaa ar kvalitaati.
Vai tikai tu nebiji tas, kurš manā pasāttopikā kaškaju par mēslu sauca? Kaškajam vērtība krītas diezgan lēni. Jau tur rakstīju, ka par mana pasāta cenu nevar nopirkt pašu plikāko tā gada kaškaju. Šobrīd ss.lv lētākais kaškajs lētākajā komplektācijā (2008. gada) maksā 5400 Ls. Lētāk tiek piedāvāti 6 2008. gada B6 pasāti (dīzeļi un labākās komplektācijās, kas jauni maksā dārgāk). Secinājums - pasātam cena ir nokritusies daudz straujāk. Tas tāds redzamākais piemērs, ar ko pašam praksē ir nācies saskarties, bet domāju, ka ne vienīgais.
Kopsh kura laika korejas auto ir kvalitativaki par audi, vw? Ko tu piipee?
Jau pasen. Ja šajā kontekstā ar kvalitāti saprotam tehnisko uzticamību. Gribi atkal piemēru - ikdienas viesa Sonata un mans pasāts. Vienāda gada autiņi. Viņam nekas īpašs, cik nopratu, remontēts nav, manējam pirms rūpnīcas atsaukuma jau bija 2 sprauslas nomainītas, pats mainīju spararatu un vienu roķenes motoru... Tā pat ir ar japāņiem, kuri visu laiku turas kvalitātes sarakstu augšgalos, bet cenas tiem krītas ātrāk kā vāciešiem.
Lancia Kappa
Ko es vēlētos šajā forumā noskaidrot vai vēl ir kāds Lancia Kappa īpašnieks Latvijā un dalīties informācijā.
Pats Braucu ar Lancia Kappa 2.4jtd 2000.g kādu gadu un šī ir mana otrā Lancia kappa un droši varu teikt ka esmu lanicists, jo normāls cilvēks droši vien nepirktu Lanciu. Latvijā Lancia zīmols ir maz pazīstams varbūt kāds retais atceras tādus Lancia modeļus kā Delta, Stratos. Vai arī faktu, ka Lancia rallijā dominēja 6 gadus pēc kārtas, un kopā izcīnīja 10 konstruktora kausus. Žēl bet to cilvēki neatceras. Nu vairāk par Lancia kappa, pats modelis dzimis 1994.gadā un pēdējais 2001. gadā ko nomainīja Lancia Thesis. Kappa varetu iekļaut vienā klasē ar tādiem auto kā Mercedz benz E klasi, Bmw 5 sērija, Audi A6. Manuprāt izšķir gaume kurš labāks. Personīgi es domāju, ka vairums cilvēki pērk vācu auto prestiža pēc, neapšaubu vācu auto kvalitāti, bet tā ir stipri pārvērtēta. Pirms iegādātājos otru Lancia kappa braucu ar audi b4 un pēc 2 gadu lietošanas sapratu, ka arī audi arī plīst un tas prasa ieguldījumus varbūt biju pārāk naivs. Salīdzinot Audi B4 ar Lancia, Audi manā skatījumā ir garlaicīgs. Es personīgi auto vērtēju no tā kā tas man liek justies. Esmu braucis ar visādiem autiņiem ar golfu 2, honda civic, ford escort, ford fiesta, opel omega, Toyota corolla, Lada „kapeiku”, Audi b4 un neviens nespēj pārspēt Lancia Kappa sajūtas ziņā, nezinu kā to nosaukt. Nesaku, ka auto ir ideāls un tas neprasa ieguldījumus tā gluži nav, bet tas nav mani pievīlis.