Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Vo vo, benzīntankā regulāri klientam ielej dažus litrus vairāk, nekā rāda skaitītājs.

Tiem kas tankā - ir pietiekami lasīti netā raksti par to ka pārbaudes konstatē tanku sūkņu noslieci padot degvielu mazāk - uz likumā pieļautās kļūdas robežas. Ļoti atbilst tam klasiskajam apgalvojumam ka pēc bākas metodes tiek sarēķināts lielāks patēriņš nekā sarēķina borta kompis. Jeb no kurienes tad šī patēriņa starpība rastos - ražotājs nokalibrētu borta kompjus lai tie rāda par maz un viņu pat neviens rietumos nav iesūdzējis tiesā? Vai arī jaunā tačka jau izbraucot no salona ir galīgi nopista un motora vadības bloks nezina ka cilindros nonāk jūtami vairāk degvielas nekā tas vēlas padot?

Žēl ka es golfu vairs nedarbinu ar benzīnu, varētu uzlikt MPGuino [entuziastu uztaisīts/uzprogrammēts borta kompis uz Arduino bāzes] un prikola pēc salīdzināt.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
7 1 Atbildēt

nuja nuja, tagad tevi te visi čaklie metīsies tevi sliņķi aplaimot, tā tas nenotiek, par velti ir tikai siers peļu slazdā

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

mefisto rakstīja: Tehniskās zināšanas viņam klibo, bet jauniem auto vidējo patēriņu kompis rāda samērā precīzi. Esmu lasījis lietotāju pieredzi ar Toyota hibrīdiem (kompja vidējais patēriņš atbilst bākas metodei). Un man liekas arī šajā portālā daži biedri minēja, ka ir mērījuši ar bākas metodi un sakrīt.

Pēdējais mērījums ,ODO 7 reāli 8,2 .

core Reģ.: 03.01.2017
0 1 Atbildēt

Dīvaini, man nevienai mašīnai, ne jaunai, ne vecai, kļūda nav bijusi lielāka par 0,2l.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas tev tur bija par mašīnu?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Ir noticis tā, ka rudenī jāņem dienesta auto pilna servisa līzingā. Padalieties ar prasmēm šo efektīvi izvest. T.i. kur sazvejot lieliskus piedāvājumus. Vispārēju apkārtrakstu slinkums gatavot

Man pazīstamjaiem bija noteikti rāmji . Cena un CO2 . Tad nu kombinēja ( hibrīdu / mazu dīzeli / aprīkojumu ) .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Cik uzņēmumu, tik variantu. Man ir bijusi liela pieredze ar darba auto. No bāzītes Corrola ar mehāniku un AC līdz par pilnas komplektācijas BMW 530d ar pilnu farsu (uzņēmuma īpašnieka lietotais auto), kam sekoja teju maksimāli aprīkots īpaši man iegādāts Passat B8 Highline utt. Šobrīd atkal cits darbs un savas nianses darba auto jautājumā. Tikai Škoda, tikai gaiši pelēka krāsa, tikai bāzes aprīkojums utt. Te situāciju glābj Škoda bagātīgais bāzes aprīkojums Škoda Scala man gan gribētos klimatu, nevis AC - laikam Octavia visiem ir klimats. Bāzē jau Led lukturi utt. Esmu sarunājis man izņēmumu - DSG kārbu. Citādi - jāpielāgojas darba devēja politikai un jāpriecājas par darba auto šajos grūtajos laikos.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79

Citādi - jāpielāgojas darba devēja politikai un jāpriecājas par darba auto šajos grūtajos laikos.

..

Bieži piemini grūtos laikus . Vai tad tirdzniecībā jau krīzes pazīmes ?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tirdzniecībā viss notiek joprojām. Gan jau arī notiks. Tas bija vien izteiciens. Arī 2008.-2009.gada krīzē vismaz pārtikas tirdzniecība izrullēja.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
8 5 Atbildēt

Leģendārais BMW 328i iedvesmo Shift Customs R18 Retro Reverse Trike

Ideāla divu un četru riteņu Beemers savienība.

Tāpat kā Honda un Suzuki, arī BMW ražo gan automašīnas, gan motociklus. Bavārijas zīmola automobiļu un divriteņu mantojums ir vienlīdz bagāts, taču BMW uzskata abas rokas kā atsevišķas vienības. Klasiskās automašīnas valoda reti informē BMW Motorrad dizainu, bet Baltkrievijā bāzētais ShifCustom atkal nonāk BMW automobiļu arhīvā, lai iegūtu pielāgotu R 18 atpakaļgaitas trīsriteni.

Minhenes māja aplūkoja 1936. gada R5, izstrādājot 2021. gada R18 kreiseri. Ar vārpstu darbināmais, liela izmēra bokseris noliecās R5 ikoniskajā cilpveida rāmī, asaru tvertnē un zemajā un garajā stājā. Izmantojot šos stila pamatus, Minska, Baltkrievijas ShifCustom zināja, ka var smelties no tā paša laikmeta BMW automašīnu piedāvājumiem.

BMW 328 debitēja 1932. gadā. To savā laikā uzskatīja par sporta auto, 328 bija 1971 kubikcentimetru sešstūris, kas ražoja 79 zirgspēkus un sasniedza maksimālo ātrumu 93 jūdzes stundā. R 18 1802 cc pretdvīnis gandrīz atbilst 328 darba tilpumam, taču tas izceļas ar lielāku jaudu un maksimālo ātrumu. Šīs līdzības padarīja BMW 328 piemērotu ShifCustom retro stila reversajam trīsritenim.

Neskatoties uz to, ka priekšpuse ir līdzīga Can-Am Spyder, pasūtījuma veikals izstrādāja savu trīsriteņu šasiju modelim R 18. ShifCustom digitāli izstrādāja priekšējo daļu pirms dubultās sviras balstiekārtas sistēmas un priekšējā apakšrāmja pievienošanas pamatrāmim. Pagarināts stūres kakls, dubultie amortizatori, Audi A3 riteņi un Nissin piespiež Bavarian cruiser vēl tuvāk automobiļu šasijai.

ShifCustom tikai nostiprina šo asociāciju, pārklājot šo priekšgala ierīci ar 328 esque pārsegu. No diviem priekšējiem režģiem līdz robainajiem virsbūves paneļiem un diviem priekšējiem lukturiem – jaunais priekšgala konuss atspoguļo BMW 30. gadu dizaina valodas būtību. ShifCustom tikai papildina šo Art Deco iedvesmu ar iegareniem priekšējiem spārniem un aizmugurējo dubļusargu.

Divu toņu satīna sudraba/jūras zilā krāsa vēl vairāk paaugstina trīsriteņu motociklu, savukārt brūnie ādas sēdekļi, tvertnes priekšauts un motora pārsega jostas apvieno vintage estētiku. Krosoveri starp BMW četru un divriteņu transportlīdzekļiem var būt reti, taču ShifCustom R 18 atpakaļgaitas trīsritenis pierāda, ka tā ir skaista savienība.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
9 5 Atbildēt

Pirmie 10 piemēri maksā 196 207,26 eiro. Turklāt pircējam ir jāpiegādā donora automašīna.

Itālijas uzņēmums ErreErre Fuoriserie ievieš intriģējošu dizaina kapitālo remontu, kā sākumpunktu izmantojot pašreizējo Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. Tas piešķir modernajam sporta sedanam retro izskatu ar jauniem virsbūves paneļiem un apgaismojumu.

Dizains ir iedvesmots no Giulia Tipo 105 ar oriģinālo debiju 1962. gadā. ErreErre Fuoriserie dod priekšroku saukt to par "retromodu", jo tas pagriež atpakaļ pulksteni, kā sākuma punktu izmantojot esošu transportlīdzekli.

Retro stils ietver jaunu priekšējo daļu, kas piešķir Giulia Quadrifoglio kvadraciklam apaļus priekšējos lukturus. Lampas uz ārējiem stūriem ir lielākas nekā iekšējiem. Pārskatītajai virsbūvei ir apļveida ieplūdes atveres sānos un izliektas formas atveres tuvu vidusdaļai.

Atjauninātais pārsegs ir plakanāks nekā tas, ko parasti valkā Giulia Quadrifoglio. No gala līdz vējstiklam stiepjas šaura, paaugstināta vieta. Ieplūdes atveres, kas atrodas tuvu A statņiem, atrodas katrā pusē.

Gar sāniem ir paplašināti spārni, un priekšā esošie izceļas tālāk par durvīm. Pārskatītam jumtam aizmugurē ir integrēts spoileris. Ir arī jaunas ventilācijas atveres aiz aizmugurējiem riteņiem.

Mugurai ir leņķiskāka forma. Uz bagāžnieka vāka ir spoileris un taisnstūrveida aizmugurējie lukturi. Pāris centrālās izplūdes izplūdes caurules nāk no pamanāma difuzora.

ErreErre Fuoriserie sader ar CNC sagatavēm slīpētiem 19 collu riteņiem. Dizains ar vairākiem apaļiem caurumiem atgādina klasiskās Alfa dizainu.

Jaunizstrādātie CNC sagatavju frēzēšanas riteņi tika īpaši izstrādāti Giulia ErreErre Fuoriserie. Tie ir 19 collu ar tādiem pašiem izmēriem un izmēriem kā Quadrifoghlio versijai gan priekšējai, gan aizmugurējai asij.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
9 1 Atbildēt

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

eidis rakstīja: Ir noticis tā, ka rudenī jāņem dienesta auto pilna servisa līzingā. Padalieties ar prasmēm šo efektīvi izvest. T.i. kur sazvejot lieliskus piedāvājumus. Vispārēju apkārtrakstu slinkums gatavot

Man pazīstamjaiem bija noteikti rāmji . Cena un CO2 . Tad nu kombinēja ( hibrīdu / mazu dīzeli / aprīkojumu ) .

Man savādāk. Mani ierobežo tikai likumdošana un sabiedriskais viedoklis. Un jāizgudro rutīna.

Bet jau runājos ar piegādātājiem

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

msh

Kas tev tur bija par mašīnu?

c8 , 3 TDI

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
8 3 Atbildēt

Lamborghini apstiprina, ka Huracan iegūs plug-in hibrīda spēka piedziņu

Tas iegūs V8 vai V10 dzinēju pēc pasūtījuma.

Mēs nezinām daudz par superauto, kas galu galā aizstās Lamborghini Huracan. Autoražotāja sākuma līmeņa kupeja debitēja 2013. gada beigās, tāpēc tas vairs nav jauns lielgabals šajā segmentā. Klīst baumas, ka aizstājējs varētu ierasties 2024. gadā, taču nekas nav skaidrs. Tomēr Lamborghini ir apstiprinājis Auto Express, ka Huracan tuvākajā laikā iegūs plug-in hibrīda spēka piedziņu.

Saskaņā ar Auto Express ziņojumu, PHEV spēka agregāts varētu darbināt superauto jau nākamajā gadā. Lamborghini CTO Rouven Mohr sniedza dažas detaļas par automašīnas spēka piedziņu, atklājot, ka uzņēmums savienos elektromotoru ar dzinēju ar vairāk nekā sešiem cilindriem, bet mazāk nekā 12 cilindriem. Ne tikai tas, bet arī šis jaunais dzinējs tiks pielāgots Lamborghini. Tomēr Mohrs sacīja, ka nevar komentēt "pēdējās detaļas" par spēka piedziņu.

Lamborghini ir agresīvs plāns līdz 2024. gada beigām piedāvāt katram transportlīdzeklim hibrīda variantu. Uzņēmums veic lielus ieguldījumus savos elektrifikācijas pasākumos, kas galu galā radīs zīmola pirmo elektrisko transportlīdzekli desmitgades otrajā pusē. EV būs četrvietīgs GT automobilis.

Urus ir vēl viens Lamborghini, kas tiek pārveidots par hibrīdu, autoražotājs sāk hibridizācijas pasākumus ar Aventador nomaiņu, kas tiks piegādāts 2023. gadā. Spiegu kadri fiksēja krosovera testus šā mēneša sākumā, un SUV varēja izmantot Porsche ražotu divu turbokompresoru. 4,0 litru V8 hibrīda spēka agregāts, kas darbina Panamera Turbo S E-Hybrid. Šajā lietojumā tas nodrošina 689 zirgspēkus (513 kilovatus), un baumas liecina, ka Urus tas varētu nodrošināt aptuveni 820 ZS (611).

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 3 Atbildēt

Esi emigrējis uz Ameriku, ka 4.30 rakstus postē?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Es ar biš palielīšos, sanāca izmest līkumu ar Porsche 911 Turbo S, tā mašīna ir kkas nereāls, pat īsti neliekas reāli tas ko viņa dara. Paātrinājums ir tik mežonīgs, ka vārda tiešā nozīmē ir ar abām rokām jāturas pie stūres! Galvenais, ka tas paātrinājums neapstājas līdz 300km/h! Ātrāk nemēģinājām...bail! Bremzes strādā tā, it kā arkls tiktu izmests aizmugurē, vadīt to zvēru ir jāmāk, pa mūsu ceļiem, viņu diezgan šūpo, mētā. Iekāpjot atpakaļ savā mašīnā, liekas, ka viņa vispār neiet, kaut 100km/h sasniedz ap 5,2sek.

Kkādas līdzīgas sajūtas esmu izjutis izklaides parkos, šis ir auto, kuru vajag notestēt, ja rodas tāda iespēja, tad saproti, kādas ir autobūves virsotnes.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ja nav noslēpums, kur Latvijā var attīstīt 300 km/h?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Kad maz satiksmes un vien uz īsu paātrinājumu - diezgan daudz tādu posmu. Tas vienīgi nav jākladzina netā.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Ar šo auto to var izdarīt jebkurā puslīdz taisnā posmā, tas notiek ļooti ātri. Kārba šai mašīnai ir kkaa fenomenāls, launch control ieslēdzas gandrīz uzreiz, un to var atkārtot n-tās reizes pēc kārtas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā jāsaprot frāze "starta kontrole ieslēdzas gandrīz uzreiz"?

core Reģ.: 03.01.2017
0 1 Atbildēt

Super, 911 turbo S ir mana Top1 mašīna ar ko gribētu izbraukt

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
9 1 Atbildēt

Katram kārtīgam benzīngalvam kaut vienu reizi dzīvē ir jāizbrauc ar porsche

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Jā. Ka tā padomā, neesmu braucis ne ar vienu modeli... Ir mazliet pabraukts ar Gallardo, Audi R8, Aston DBS, bet Porsche nav gadījusies.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
8 5 Atbildēt

re, šitas arī labs

Manhart Land Rover Defender ir slēpts 500 ZS SUV

Ja jums nepatīk V8 ar kompresoru, Manhart piedāvā kaut ko jums.

Land Rover Defender nosaukuma plāksnīte jau labu laiku ir bijusi pazīstama ar savām bezceļa spējām. Jaunajā versijā tā kā stabila un vienkārša SUV statuss, iespējams, ir mazinājies, taču paliek viens fakts – tā joprojām ir ļoti spējīga bezceļa rotaļlieta.

Defender faktiski nekonkurē pašreizējā jaudīgo SUV tirgū. Bet, ja meklējat vairāk, Manhartam ir Defender DP 500. Vācu uztvērējs britu apvidus auto ir piešķīris slēptu pārveidojumu, kas ir ierobežots un diezgan unikāls salīdzinājumā ar pārējiem Defenders.

Pirmkārt, tas ir virsbūves pārveidojums. Defender DP 500 ir ieguvis spīdīgi melnus spārnu paplašinājumus un radiatora režģi, un Manhartam raksturīgās svītras ir smalki izpildītas. Šeit galvenais ir riteņu iespējas. Klienti, kas nav bezceļu, var izvēlēties gaiši pelēko Manhart Forged Line disku komplektu, kura izmēri ir 12x24 collas, kas ietīti 295/30ZR24 riepās.

Savukārt tie, kas Defender DP 500 izmantos nopietniem bezceļiem, var izvēlēties melno Concave One 10,5x22 collu riteni, ko var nosegt ar 295/40ZR22 riepām.

Salona uzlabojumi ietver ādas un Alcantara, kas konfigurētas pēc klienta vēlmēm. Fotogrāfijās redzamā augsta kontrasta, divu toņu krāsu koncepcija melnā un sudrabaini pelēkā krāsā.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
9 3 Atbildēt

Interesanti, vizuāls salīdzinājums, kādas proporcijas un izmēri, kad blakus šie auto

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
7 6 Atbildēt

2023 Ford F-150 Raptor R atbilst 700 zirgspēkiem ar 110 000 USD cenu

kad Ford 2021. gada februārī prezentēja trešās paaudzes F-150 Raptor, mūsu pirmais jautājums bija “Kur ir V8?” Tā kā Ram TRX izņēma daļu no segmenta, kas Fordam jau sen bija bijis nepieciešams, bija cerības, ka nākamais Raptor lieliski atgriezīsies pie astoņu cilindru jaudas. Lai gan mēs toreiz būtu vēlējušies redzēt tā saukto Raptor R, tagad mēs sveicam īsto, apmēram 17 mēnešus vēlāk, un bija vērts gaidīt.

Ford apstiprināja astoņu cilindru Raptor, un baumu dzirnavas acīmredzot iekrita divās nometnēs, attiecībā uz kurām V8 atradīsies zem motora pārsega. Lai gan daži ieteica atmosfērisko 7,3 litru “Godzilla” stumšanas stieni, uzvarošā likme arī bija favorīte: Shelby GT500 5,2 litru V8 ar kompresoru. Bet tas nav tas pats V8 no Ford superponija.

Ja GT500 nodrošina milzīgus 760 zirgspēkus (567 kilovatus) un 625 mārciņas (847 ņūtonmetrus) griezes momentu, Ford pārkalibrēja un pielāgoja “Predator” V8, lai uzlabotu veiktspēju zemā un vidējā diapazonā. Rezultātā Raptor R V8 ir 650 mārciņas-pēdas (867 Nm) griezes moments, un tas viss ir pieejams no 4250 apgr./min pret 5000 apgr./min. Arī griezes momenta līkne ir vidēji dāsnāka visā apgriezienu diapazonā.

Ford to paveica, pārkalibrējot V8 2,65 litru kompresoru un uzstādot mazāku skriemeli – 74 milimetri pret 80 GT500. Taču maksimālā jauda samazinās līdz pat 700 ponijiem (522 kW), ko internets pavadīs visu atlikušo Raptor mūžu, atzīmējot, ka 702 ZS (523,4 kW) TRX ir mazāks.

Tas, kā Ford rīkosies ar šo neizbēgamo stāstījumu, ir atklāts, taču Ford pārstāvji, ar kuriem sarunājās Motor1.com, izaicinoši atzīmēja, ka Raptor R sver tikai 5950 mārciņas (2699 kilogramus) — tas ir tikai par 100 mārciņām (45 kg) vairāk nekā V6 Raptor un ievērības cienīgi par 400 mārciņām (181 kg) mazāk nekā Ram TRX. Tāpēc, kad jūsu Mopar mīlošais draugs norāda uz diviem papildu ponijiem savā kravas automašīnā, noteikti norādiet Raptor R lielisko jaudas un svara attiecību. Tas viņiem pateiks.

Ford arī veica uzlabojumus izturības vārdā, ar kompresoru V8 ieviešot jaunu eļļas dzesētāju un filtru, dziļāku eļļas tvertni agresīvām kategorijām un pārskatītu ieplūdes sistēmu ar plašāku gaisa ieplūdi. Taču, ja tā nav, pamanāms ir 5,2 litru V8 parastais partneris, Tremec ražotā divu sajūgu transmisija. Tā vietā standarta Raptor 10 pakāpju automātiskā pārnesumkārba turpina darboties ar nemainīgiem pārnesumu skaitļiem — primārās izmaiņas ir paredzētas, lai saglabātu uzticamību, kad tas ir savienots pārī ar griezīgāku kompresoru V8.

Ja jūs gaidījāt, ka Ford no jauna izgudros riteni, nevis vienkārši ieliks liela izmēra V8 zem Raptor pārsega, mums, protams, ir sliktas ziņas. Papildus nedaudz stingrākām priekšējām atsperēm, lai pārvaldītu dzinēja papildu svaru, īpaši spējīgā piekare un braukšanas režīmu klāsts ir identiski pamata Raptor. Ford izgatavo 37 collu riepas standarta standartā (tās ir izvēles aprīkojumā V6), tāpēc tas joprojām būs neticami spējīgs transportlīdzeklis nelīdzenā apvidū, taču negaidiet dramatiskas izmaiņas, lai iegūtu vēl lielāku piekares spēju.

Lielāku vilšanos rada Ford atturība, ko izmantoja gan salonā, gan ārpusē. Jaudas kupols uz pārsega ir par collu augstāks, un jauna R emblēma rotā režģa apakšējo stūri vadītāja pusē. Šai nozīmītei, kā arī pēdējai R simbolam “Raptor” nozīmītēs uz pārsega un bagāžas nodalījuma durvīm ir Ford raksturīgais Oranžs kods, ko atradīsit arī uz sakabes āķiem un ar (par laimi, izvēles) grafiku. Riteņu arkas krāsotas melnā krāsā. Salonā standarta Recaro sēdekļiem melna polsterējums mijas ar ādu un Alcantara.

Un cena par Raptor R īpašo neprāta sajaukumu? Satriecoši USD 109 145. Jā, šīs pustonnas smagās kravas automašīnas bāzes cena ir pārsniegusi sešciparu barjeru. Taču, pirms kāds dodas uz Dīrbornu, pieprasot Ford grāmatveža vadītāju, paturiet prātā, ka Raptor R cenu zīmē ir iekļautas visas Raptor bāzes opcijas, izņemot augstākās kvalitātes krāsojumu un jumta lūku. Tas ietver 37s un pērlīšu bloķēšanas spējīgus riteņus, visu aktīvās drošības aprīkojumu, jaudīgāko audio sistēmu, bagātīgāko interjeru ar standarta oglekļa šķiedras apdari un 700 ZS V8.

Dzīve ir nedaudz labāka ar TRX, kura cena ir nedaudz vairāk par 80 000 USD, taču opciju katalogā ir nepieciešami 20 000 USD, lai tas atbilstu Raptor R aprīkojuma līmenim. Šī 10 000 USD atstarpe starp ielādētu TRX un standarta Raptor R varētu šķist milzīga, taču, ja jums ir naudu, lai iegādātos un uzpildītu 700 ZS bezceļa pikapu, kas ir 10 000 USD?

ctx1 Reģ.: 02.01.2022
14 3 Atbildēt

klausies, tu topika nosaukumu esi izlasījis? kāda pieredze tev ir ar šādu mizukasti? nahren mums jālasa šādi murgi visnotaļ interesantā sadaļā?

saviem vārdiem arī neko nejēdzi uzrakstīt, tak uztaisi jaunu topiku - ko es interesantu atradu jaunu mašīnu aprakstos ārzemju presē, un pucē vaļā!!!

core Reģ.: 03.01.2017
9 5 Atbildēt

Piekrītu, zb jau tas pamuļķis ar saviem google translate tekstiem.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 1 Atbildēt

GB12 rakstīja: Ja nav noslēpums, kur Latvijā var attīstīt 300 km/h?

Daudz kur.

Man ir bilde ar 260. Draugs atsūtīja

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Esat manījuši jauno auto cenas, wtf? Vai nu euro katastrofāli zema vērtība vai arī jauns auto kļūst par ekskluzīvu mantu.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
3 0 Atbildēt

Naudai kā tādai nav vērtība šobrīd un auto ražotāji turpina spēlēt covid spelītes, turpinot teikt, ka viss trūkst un nevar saražot auto.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

Viņas jau uzleca augšā pirms 1-1.5 gada par 20-30%. Šobrīd cenas gan jau vēl kāps, kamēr samazināsies pieprasījums.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Vispār pieprasījums ir zemākajā līmenī kopš kkādiem 60 gadiem. Tā vismaz ziņo par Eiropas vadošajiem tirgiem - Vācijā, Francija, Itālija, Briti, visur kritums šogad. Tas tiek skaidrots sakarā ar augošajām ikdienas izmaksām, cilvēki izvēlas atlikt tāda pirkumu kā auto, jo tā nav ikdienas nepieciešamības prece.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

Iekšdedzes dzinēju auto cenas nemaz tik daudz nav augušas, Protams ja neskaita pseidodžipus

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
2 0 Atbildēt

Sāku lēnā garā meklēt nākamo darba auto, jo esošajam pavasarī beigsies operatīvais. Situācija diezgan bēdīga. Mollers vispār negribīgi sola kaut ko pēc gada, pusotra . Caddy piemēram vispār nav iespējams nopirkt. Toyota konkrētam modelim saka, ka ar nākamo nedēļu +2K. Highlanderam cena esot cēlusies divos piegājienos, katru reizi pa 3K klāt. Hi-lux jāgadaida 2 gadus, jo rūpnīca Āfrikā plūdos noslīkusi. Citroen teica, ka elektromobīlim +8K pret 2021. gada cenu. Škoda paredz lielu cenu kāpumu rudenī. Mums palielnāja budžetu par nepilniem 20%, bet izskatās, ka izvēle ar jauno budžetu ir vēl mazāka nekā pirms 4 gadiem. Autoražotāji raudāja, ka bez pusvadītājiem un izejvielu sadādzinājuma, arī lētie vadi ir beigušies (daudz ražoja Ukrainā). Ja vien nebūs radikāls kritums pieprasījuma puše tikmēr tuvākā laikā neizskatās, ka sagaidāmas kaut kādas saldās cenas. Daudzi ražotāji ir noņēmuši korporatīvo klientu atlaides vai atstājuši tikai dažiem modeļiem.

Patisons Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Tikai pusvadītāju pilnas noliktavas un metāliem cenas nokritušās. Ir grūti atteikties no papildus peļņas, top arguments, ka cenas celsies, būs vēl dārgāk, jā, 2007 to pašu teica.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Gan jau tas tik strauji viss nenotiek, pieņemu, ka iepirkuši apjomus pa dārgo, bet nu visiem dīleriem teksti bija līdzīgi, ka cenas visdrīzāk celsies. Paziņam nezinu, kurš dīleris teica, ka gala cenu uzzinās mašīnu saņemot. Pieņemu, ka kaut kādām lietām cenas krīt, bet inflācija no otras puses atkal visu sakārto pa plauktiem. Ļoti iespējams, ka 2023. visa pasaulē atkal būs sagriezies un dīleri mašīnas pakaļ metīs

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Nāksies izpirkt esošo un braukt vēl kādu laiku.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
4 0 Atbildēt

tuvāk pie zemes, draugi Tas, ar cik jaunu un cik dārgu miskasti braucat, nav dzīvē galvenais.

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

šā gada sākumā pirku jaunu, apskatījos viņu piedāvājumu tagad, bāzes cena palielinājusies par 3%

domāju, ka tas uz energoresursu cenas pieauguma ir štrunts

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

kontradmiral rakstīja: Gan jau tas tik strauji viss nenotiek, pieņemu, ka iepirkuši apjomus pa dārgo, bet nu visiem dīleriem teksti bija līdzīgi, ka cenas visdrīzāk celsies. Paziņam nezinu, kurš dīleris teica, ka gala cenu uzzinās mašīnu saņemot. Pieņemu, ka kaut kādām lietām cenas krīt, bet inflācija no otras puses atkal visu sakārto pa plauktiem. Ļoti iespējams, ka 2023. visa pasaulē atkal būs sagriezies un dīleri mašīnas pakaļ metīs

Neviens neko nemetīs. Autoražotāji turpinās mākslīgā deficīta politiku,lai turētu cenas augstas.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Ja runā par "lētiem" auto, tad izsakatās, ka Dacia būs uzražojusi beidzot autiņu priekš manīm. 23.gadā būšot Jogeris(tas tāds liels šķūnis) ar 1.5 Renault motoru, hibrīdu. Atiecīgi būs arī automāts un 200cm klīrens! Kas vēl var būt labāks par šo

Te bija daži Daciju īpašnieki. Es saprotu, ka motori viņiem nāk no Renault, bet vai citas rezerves daļas arī identiskas? Tā tak nevarētu būt, kurš zin?

P. S. Vecais Jogeris sākās no 17k

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Visa ritošā daļa ir ar Renault kopīga. Tāpat elektronika, slēdži.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

OK, paldies.

RenaultieM esot rezerves daļas dārgas?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

No 2007. gada vēl neesmu redzējis tādu renault daļu, kas kādai dacijai būtu bijusi nepanesami dārga.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Laikam tomēr tad labāk braukt ar veco auto , jeb pirkt kādu mazlietotu, būs kadrā ziņā konfortabllāks ,un arī ilgāk kalpos par dacīti, dasters tas vispār kaut kāds vājprāts ne mašīna,

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Tas ir atkarīgs kāds kuram ir prasības.

Lūk, pag. nedēļas gadījums. Prasu sievai - atved no dāčas kāpnes. Nevarot, tad esot jāloca viens sēdeklis nost. Nu, kur tas der? Man vajag tādu autiņu, kur var ielidināt bagāžniekā tās kāpnes + hibrīds ar automātu un 200cm. Nevajag 4x4, jo tad salonā būs tunelis neērts. Atrodi man tādu autiņu par saprātīgām naudiņām.

Es jau paskatījos Renault jau ražo Laguna tourer ar identisku 1.5 hibrīdu, bet nu tas nav ne 7 vietīgs, ne 200cm tur ir. 30k+

core Reģ.: 03.01.2017
0 1 Atbildēt

Renault neražo Laguna jau kādus 6...7 gadus

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Aaa nu jā

Šitas bij domāts, hibrīds, šķūnis ar identisku motoru

renault.norde.lv/modeli/show/MK4PH2H/index.html

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"Nevajag 4x4, jo tad salonā būs tunelis neērts"

Tu mani sasmīdināji. Parādi parastu vidusmēra mašīnu kurai tunelis nav. Tunelis pirmkārt ir lai būtu kur iebāzt izpūtēju un lai pastiprinātu virsbūvi. Otrkārt, teorētiski pastāv ka mašīnai kas ir divritenis tunelis, vai vismaz kāda tā daļa ir mazāka - bet tikai tad ja gan modelis, gan platforma uz kuru šis modelis bāzets vispār ir bez pilnpiedziņas opcijas. Jo ražotājiem ir nosliece unificēt grīdu priekš mašīnām ar pilnpiedziņu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Jā Jogerim būšot tikai priekša velkošā. Tas dod cerības, ka būs līdzenāka grīda. Nu ir tak mašīnas kur dēļ tā tuneļa aizmugurējā rinda galīgi izpurgāta sanāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ceri vien. Gan jau uz vienas platformas ar dusteri

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

Tapec man visspiemerotakair videjas klases vagons var daudz ko salonaa iekraut, bet ja nevar salonaa tad uz jumta bagaznieka var uzmest

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Jauna Dacia ir iepriekšējās paaudzes Renault

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Nebūs tā universāla taisnība.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti