Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

BTW joka pēc skatoties rinķī apkārt vāģus ir ērtiem saloniem vismaz 4 cilvēkiem - iekrita šitas amerikāņu brīnums acīs:

Salona transformācijas nehibrīdam ar konkrēti lielas, tiesa nezinu vai "captains chairs" gadījumā otrā rinda ar ielokās grīdā, bet prastākiem cik sapratu var dabūt garu līdzenu bagāžas telpu ...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Man kautkā liekas, ka pavadīt tik daudz laika auto, lai vajadzētu 6 glāžu turētājus, nevajag. Attiecīgi arī mega transformācijas uz pārvadātā svara daudzuma rēķina arī nevajag. Es personigi balsotu par svara mazināšanu uz askēzes rēķina. Un par cenas starpību piepirktu burāšanas iespējas. Nu nevajag cilvim tik ilgi auto atrasties

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Par ilgu atrašanos es piekristu, bet pie pareiza motora tilpuma tam svaram nav tik liela nozīme, un transformàcijas iespējas un ērts salons gan par ir ļoti būtisks. Es te drusku vairàk ar svaigu iepriekšējàs paaudzes BMW 5. serijas sedanu pabraukājos - vieta tur normāli ir tikai priekšas krēslos, aizmugure ir max šaura, kaut visādi citādi auto ļoti labs ...

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
4 0 Atbildēt

vidējai klasei aizmugurējiem vissvairāk vietas ir superbā, vienigais tas nav premiums un to auto ražo jau kopš 16 gada.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

WALA rakstīja: BTW joka pēc skatoties rinķī apkārt vāģus ir ērtiem saloniem vismaz 4 cilvēkiem - iekrita šitas amerikāņu brīnums acīs:

Salona transformācijas nehibrīdam ar konkrēti lielas, tiesa nezinu vai "captains chairs" gadījumā otrā rinda ar ielokās grīdā, bet prastākiem cik sapratu var dabūt garu līdzenu bagāžas telpu ...

izskatās, ka tie pacifica sēžamie ir tieši tādi paši, kā no kāda 2006(?) gada voyager.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 2 Atbildēt

Visiem labāku un mierīgāku Jauno gadu! Var arī ar JAUNU auto

Mans šīsdienas pārsteigums. Scala 1.0tfsi paziņoja, ka trūkst eļļas dzinējā Auto nobraukums šobrīd 18200km. Pirksim eļļu pirmdien. SAE 0W-20

Nu, esmu izbrīnīts par eļļas trūkuma faktu pilnīgi jaunam auto.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Man jau dažus gadus atpakaļ nošokēja eļļas pieliešanas vēlme no svaiga Multivan. Un vēl vairāk - speciālista komentārs, ka tas esot normāli jaunajiem VAG motoriem. Esmu kaut kā pieradis braukt ar veciem lūžņiem, kas eļļau neēd un šāda modernizācija autobūvē joprojām liekas mulsinoši.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 2 Atbildēt

Tu pa 18k ne reizi neesi paskatījies eļļas līmeni dzinējā? Tas tak TFSI - viņš eļļu ēd un ēdīs. Un kāpēc jāgaida līdz pirmdienai? Ieej daudzmaz pieklājīgā benzīntankā, nopērc to eļļu un piešauj cik vajag.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 1 Atbildēt

rav4 dīzelis arī ēd eļļu , dīleris arī saka ,ka tas normāli esot

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 1 Atbildēt

Tas ir pilnīgi normāls pasākums VW grupas auto ar apkopju intervālu 30 tkm. Es lēju gan Golfam, gan Octaviai, gan Superb (dīzelim). Tiguan pat ir paredzēta vieta eļļas kanniņai bagāžniekā un speciāla VW somiņa eļļas pudelei. Tā kā, eļļai vienmēr ir jābūt līdzi. Un gandrīz visiem ap 18-20 tkm izlec ziņojums par nepieciešamību pieliet eļļu. Bet tas nav saistīts ar eļļas zudumu (līmenis nekad nav bijis zem MIN), bet ar eļļas kvalitātes pasliktināšanos. Ir tur kautkāds viltīgs sensors, kas mēra eļļas blīvumu vai kautko tādu. Man dīleris reiz skaidroja, īsti neatceros.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 2 Atbildēt

Paldies par atstāstu iz pieredzes

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 1 Atbildēt

rav4 dīzelis arī ēd eļļu , dīleris arī saka ,ka tas normāli esot

core Reģ.: 03.01.2017
0 1 Atbildēt

Kā saka: 3 lietas, labas lietas, vajag vēlreiz

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Nu padomāsim loģiski - trīs lietas. Pirmkārt, kapeikas ieseksošana braucot LongLife ciklā [pa 15k neizbeigtos... ] Otrkārt, ekofašisms, ar no tā izrietošu ražotāju cīņu par berzes samazināšanu motorā. Treškārt - paskaties tak uz tās eļļas speceni - šķidrs ūdens - es jau brīnījos ka jau pirms gadsimtu mijas VAG pārgājis uz 5w30 [domāju ka jūtami vēlāk], bet izrādās ka bija vēl kur krist - nu dabiski ka tāda eļļa vairāk gribēs mukt gar gredzeniem un turbīnas asi tur kur nevajag.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 5 Atbildēt

Tu tak neko nesaproti no long life. Man tam Multivanam vajadzēja litru 48h pēc eļļas maiņas.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ta jau tev vienkārši nedalēja. Kur var palikt litrs 48 stundās?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

2000 km pa bāņiem ar pilnu busu kārtīgā bāņa ātrumā. Atpakaļceļā apēda otru litru, jau pašam zinot līmeni, tā ka vari nemuldēt par "nedaliešanu".

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Kad braucu ar savu Multivan uz Itāliju, arī pēc apmēram 2000 km nācās pieliet vairāk kā litru motoreļļas. Apstākļi līdzīgi - 6 cilvēki, bagāža un ilgstošs bānis ar ātrumu 170-180 km/h.

Tikko biju aizskrējis līdz Varšavuu un atpakaļ, bet eļļas papildināšana nav nepieciešama. Visdrīzāk tāpēc, ka nebija lielais bāņa ātrums. Ātrāk par 140 km/h nebraucu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Tad vajag uzreiz iedot pilnu informāciju, nevis mētāties ar pusvārdiem. Tad arī nevienam nebūs "jāmuld"!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 10 Atbildēt

Ak tu nabadziņš, neiedevu pilnu informāciju un uzreiz sagribējās kaut ko iepļūtīt. Kā tad ir? Var tomēr tā eļļa pazust 48h un tas ir normāli?

darklight Reģ.: 29.10.2013
13 9 Atbildēt

Ej tak ielej sev dirsā to eļļu, mudaks!

No savas puses diskusiju slēdzu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 8 Atbildēt

Tukšpļūtis tikai to vien spēj, kā pļūtīt un kaut ko uzdirst. Un nabadziņš pavisam apbižojas, kad viņa pļūtījiens ir izgāzies.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu tam atbildi skatīt manā otrajā punktā. Ražotājs gan uz to nepaļaujas, kopā ar LongLife ieviešanu ap gadsimtu miju motoriem tika karterī ielikts devējs kas mēra eļļas temperatūru, līmeni un kvalitāti un pēc tā rēķina kad jāmaina eļļa. Protams, ja regulāri nākas pieliet pa litram, tad noteikti kopējais cikls sanāk ilgāks

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
3 1 Atbildēt

Eļļa var pazust, bet tas nav normāli, un VW gadījumā norāda uz to, kādi pārvērtēti sūdi tie vāģi ir.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 2 Atbildēt

Jā,sorrī, uz itāleju iet tāds ritīgs ebānis.Ilgstoššš, 180 visu dienu.Tas multivans (pa to) vispār mazāk par tiem 180 nemaz neiet.Un tiem 6 cilvēkiem pa to laiku nevaig neko ne miiszt, ne pildīt, ne arī pārkārtoties,nee.Galīg po/uj tie radari un to iekšāsēdošo lohu vestibulārie aparāti, spied tik uz visu sulu, gan degvielu gan eļļu.

Protams, ka vw ir suuds, vislabākais minivāns (uzreiz aiz 16g veca grand vojagiera, 3,3gāz) ira 1.6tds oppelis ar srakankoka taburetēm.Tas iet (ilgstoši) uz 190. Ja vel uzskrūvē jumtakasti un izņem gaisafiltru, tad vispār uz 200.Jā.

Vienīgi ko nevaru iebraukt, kādam dablaēbam ir jābūt tam, kurš gatavs litriem laistīties ar vw507 eļļu, nepamēģinot vismaz daļēji to cūcību ierobežot.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 7 Atbildēt

Dalbaēb, ko ar šito gribēji pateikt? Kā to cūcību vajag ierobežot? Ja brauc ar VW tad tikai ekorežīmā, fūru joslā?

650 Reģ.: 25.01.2017
4 2 Atbildēt

Jajā,vecais autostrādes bandīt,būs ok, neapamiizies tikai no liekiem pārdzīvojumiem.Nebojā sev karrmu ar sliktiem vārdiem.Kad "ilgstoši" pļūta,passažieriem var kāds krampis piemesties. Iemet labāk Lohiem jaunos braukšanas izcenojumus no 1janv.

Un cik maksāja tā eļļa,ko tu tajā hlamā uz 2kkm ielēji un cik tas suuds vispār ēd degvielu pie 180km/h.

Dažiem tr-līdzekļiem hroniski neveicas jau kopš izbraukšanas pa veikala vārtiem,turklāt katrs nākamais saimnieks pagadās arvien lielāks Dalabajobs par iepriekšējo.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 7 Atbildēt

Ko streso dalbaēb? Kāda tev darīšana, cik tā eļļa maksāja vai kādēļ domā, ka es zinu, cik tas "cik tas suuds vispār ēd degvielu pie 180km/h"?

Viss, ko te pieminēju ir tas, ka mani pārsteidza, ka jauna VAG motora eļļas ēšanu speciālisti atzīst par normu.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 1 Atbildēt

Vecais smerdeli, tu te labāk pats mazāk pirstus vicini un drusku izmeklētāk pakontrolē savu to tupo bazaaru.Tā viņš ir, kad/ja šitik "ilgstoši" uz tiem 180 pajaaj, pēc tam pa pus gadam visa aizlūpa raustās konvulsijās.

Ieej labāk atkal kafifejnīcā uz ātrumposma, parunājies ar vietējo fūristu Kozanostru ;p

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 3 Atbildēt

Dalbaēb, kontrolē pats savu tupo meligo bazaru. Es ar busu uz taviem iedomatajiem 180 nekad neesmu jājis un netaisos.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Es tevi (dalbajoob) Jaungada apsveikuma vietā šajā vārdā pirmais nepamanījos nosaukt.Melīgs bazars ir tev, tā ka pakontrolē labāk pats to savu suudapuusli.Un te taču vēl bez Tevis sarunas dalībnieki šādu "180" pieredzi klāstīja.

Jums/Lohiem piemīt tāda brīnišķa īpašība- ar vieglo jūs p/išaties putainām pakakaļām cauri polijai kādas 2-3 diennaktis, taču ar Busu viss pofig, aizmiedz tik acis un "ilgstoši" jāj tik grīdā, pat i vēl ātrāk ,nekā tas suuds teorētiski iet/velk.

Nav jau brīnums, ka tie hlami drīzvien sāk raustīties un rīstīties, kad tur katrs otrais Lohs pielej tās 20e eļļas vietā loguūdeni pa 20sant litrā un katrs pusotrais spiež no no tā nabaga dzelzsgabala beidzamo suudu ārā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 5 Atbildēt

Tieši tu pasakainais dalbaēb (vārda rakstība citēta no tevis) pamanījies so gadu sākt ar šadam rupjībām un meliem, kurus centīgi turpini.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Tevi,dalbaēb, es gan netiku Jaunāgadā personāli uzrunājis- bet, iespējams, pareizi vien būs sanācis, ja jau tik precīzi saklausīji.Bet varbūt pārlasi vēlreiz.Ar tādu meli un demagogu kā tevi gan vispār nebūtu vērts persononāli runāt, ja nu vienīgi pievienot kapī/piste pie katra tava pērdiena ;p

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 9 Atbildēt

Tu pasakainais melīgais dalbaēb sāki kaut ko rupji pļūtit pēc tam, kad es te vienkārši pieminēju savu vilšanos par to, ka jauniem VAG motoriem ir norma ēst eļļu. Tas acīmredzot kopā ar gadumijā nodzerto smadzeņu delīriju radīja nekontrolējamu verbālo caureju, trakāki par tev ierasto.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 1 Atbildēt

Jajā, draudziņ, tev iespējams pašā Galvenajā atmiņas orgānā būs kaut kāds gemarroijs iemeties.Tu taču (parasssti) nekādīgi neatceries, ko pats esi te starp daudzajām lappusēm sadrirsis Jā.

Šitā taču nemaz nav tava "uzruna", oi, sorrī, to es pats/sevi šitā te personāli uzrunāju, pie kam ar visiem tavējiem Lietotāja rekvizītiem ;P

Bradypus

02.01.2023 9:14

Litri: 15426, Līmenis: 1

Reģ.: 09.06.2017

(c) Dalbaēb, ko ar šito gribēji pateikt? Kā to cūcību vajag ierobežot? Ja brauc ar VW tad tikai ekorežīmā, fūru joslā?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 7 Atbildēt

Nē, pasakainais melīgais dalbaēb. Šī NAV uzruna. Šī ir reakcija uz TAVU šī vārda lietojumu, TAVĀ pareizrakstībā, TEV to adresējot citiem. Ko cepies, saņemot atpakaļ un melojot par "uzrunu"?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Ā, individuāli personificēta "atbilde" konkrētas personas (nepersonificētam) komentāram nav uzruna, nuja.Tā ir tikai reakcija.Reaģējušais pornoprogandonveida korespondētājloceklis šādā veidā vienkārši sarunājas pats ar Sevi.

Vienīgi nedaudz mulsina, kā (un/vai) ar šādu "reakciju" apveltītie satiksmes dalībnieki savas garās pieredzes laikā uz brauktuves ne reizi nav atrāvušies pa kādu no sarunas orgāniem. Par/purnu,pa piemēram.

4.klasses tēma: Vārds, ar kuru uzrunā kādu, ir uzruna.Uzruna ir vārds vokatīvā.Uzrunu no pārējiem teikuma vārdiem atdala ar komatu.

Uzruna vai uzrunas grupa var atrasties teikuma sākumā - tad komatu liek aiz tās: Marta, pacel grāmatu! Jānīt, lūdzu neēd suudus!

Uzrunas grupa veidojas arī tad, ja uzrunātais ir nosaukts vārdā un uzvārdā.Piem.: Kāpēc tu, Jāni Kalniņ, neesi izpildījis mājas darbu? Kāpēc Jūs, cien. Brady Pus, izliekaties par šitik pērversu nedadalbojajēbu?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

Jā jā sniegpārsliņ. Ber tagad gaužas asaras ka esi dabūjis pretī par savu mutes palaišanu un citu lamāšanu. Un kad pārstāsi asariņas birdināt, turpini vien mulst, kā neesi pa sarunas orgānu ātravies par savu verbālo daiļradi.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Mazāk gan par citiem uztraucies.Jau kuroreiz pārliecinos, ka Tu konkrēti tiešām šeit esi nelabojami slims.Bez speciālista palīdzības to novērst diez vai varēs.Uzzvani kādam logapēdam vai vismaz protektolologam, jo ātrāk jo labāk ;P

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 7 Atbildēt

Tev piemetās verbālā caureja no tā vien, ka es neesmu sajūsmā par VAG motoru eļļas patēriņu un es esmu tas nelabojami slimais?!

Vajag vēl kādu pierādījumu, ka tieši tu esi dalbaēbs, par ko nepārtraukti centies nosaukt citus?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Nevis konkrēti "citus", bet tos, kuri te pārlieku centīgi gvelž savus varoņstāstus.Atkārtoju "piedāvājumu"- zvani veselības speciālistam!

Tieši TO es gribēju pateikt- ka tev (kā jau dalbaēba etalonam) VAG motoru sakarā nespīd nekas cits, kā izbāzt mēli un turpināt maksāt par kāda cita dalbaēba labi iesākto.Šaubos vai tu vispār zini, kāda eļļa un pa kuru galu tai Vag–ā vispār ir jālej ;P

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 5 Atbildēt

Pareizi šaubies. Nezinu. Noskaidroju tai vienai reizei un aizmirsu. Bet tas, ka tu zini no galvas to kodu, diezgan skaidri norāda, ka pats esi tas dalbaēbs ar izbazto mēli, kas maksā regulāri.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Mani novērojumi šajā sakarā, ka vw jaunajiem bendž dzinējiem patīk tērēt eļļu. Ņemot nomā auto es tomēr pirms pačekoju līmeni un bāņa braucieni prasa pieliet tieši vagen aparātiem to zapti. Visādiem reno dacijas nekas nemainās...

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ilgstoši braucot ar VAG B6 CR TDI, veicot tikai intervāla servisa apkopes ap 28-30 tk km, nekad nav izlecis paziņojums - prasība pieliet eļļu, jo tas tika darīts regulāri kontrolējot līmeni, vidēji braucot g-k pa LV, jāpielej bija ap 1 -1,5l starp intervāla servisa apkopēm. Tomēr labi atceros, ka ražotāja instrukcijā bija norādīts, ka eļļas patēriņš var sasniegt pat 1l uz 1000 km. Tā ka tas, ka nepieciešams pieliet eļļu pēc 2 tk EU brauciena, nebūs nekas ārkārtējs. Un vēl - braucot tālākos braucienos uz EU, parasti nedēlas laikā tiek nobraukts tik cik LV kāda mēneša laikā (2-4-5tk). Manuprāt galīgi nav jābrīnās, ka pēc tādiem pārbraucieniem eļļa ir jāpielej, jo nobraukums samērā īsā laika posmā ievērojami pārsniedz to ko parasti nobrauc nedēļā pa LV, un dzinējs ilgstoši darbojas ar daudz lielāku slodzi, nekā braucot to pašu attālumu pa LV.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 7 Atbildēt

Nu re - vēl viens apstiprinājums VAG dīvainībām. "Pēc tādiem braucieniem" iepriekš un arī pēc tam nekad nevienai mašīnai nekāda pieliešanas vajadzība nav bijusi. Kur nu vēl tik liela, ka jālej litriem un vēl ceļojuma laikā. Tādēļ izbrīna, ka VAG tas skaitās normāli.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Īss update. Pie dīlera precizēta dzinēja motoreļļa konkrētajam dzinējam. Dārga (gandrīz 20 eur litrs). Jā, esot pat ražotāja apstiprināta eļļas patēriņa pielaide. Jomajo, tas ir kas jauns.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Austrijā šitādai 1.0 skalai nācās pieliet litru eļļas. Turējos bāņa 140+ plūsmā un tie stāvie kalnu celiņi arī prasīja rpm pieturēt Kad ņēmu to vāģi bija nedaudz zem max, savā naivumā nodomāju ka pietiks 5 dienām Pēc pāris tūkst km dators sāka rādīt lai stopē nost Pirmajā tankštelē paņēmu lētāko litru un pielēju...Principā pietika un gala beigās, ziņkārības pēc paskatījos līmeni, bija maķenīt virs min.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, labrīt kasiņ. Ir tāda pielaide, jā. Un tas ir uzskatāms piemērs tam cik zemu ražotāji ekofašisma dēļ ir gatavi krist.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Tik fofāgens. Laikam jāatsit dīzeļgeitas pasiptie miļardi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

VAG nav vienīgais. Nissana/Renaulta 1.2 benzīnnieki, vismaz tie, kurus lika iekšā pirmos gadus, arī ēda eļļu un Nissan/Renault to uzskatīja par normu.

AD666 Reģ.: 20.12.2019
0 0 Atbildēt

Daudziem “vāciešiem” slogojot tos motors ēd eļļu.

Tie paši bmw arī lielie motori, turklāt dažiem no šiem motoriem jāmaina šāles pēc 80-100k kilometriem.

Mersim 6nieki slodzē ēda eļļu, par audi gan nezinu nav tik daudz braukts ar tiem.

Tiesa nav arī pa bāni braukts ar tik maziem motoriņiem.

Kāds te augstāk minēja kko par multivan un 180km/h, cik tam multivanam vispār max ātrums?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 5 Atbildēt

Skujviņzin, bet paši vācieši ar viņiem atvelk ne pa jokam. Ar vieglo uz tiem 170-180 braucot, Mutivani ar vācu numuriem iet garām.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Tapc vaig mazāk miiszt, vecais pērdeli.Uzliec tam savam traktora suudam mazākus riteņus, tad uzreiz rādīs Vairāk ;P

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 6 Atbildēt

Tikai pilnīgs dalbaēbs ir spējīgs apgalvot, ka riteņu izmērs maiņa GPS ātruma rādījumu.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

-jajā, cien. Dablodalba Ēb, riteņu izmērs maina vienīgi izpūtēja garuma rādījumu.Tur augšā taj GPSā visdrīzāk ka tādi paši dolbaēbi sēž ;P

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Pēc datiem ar 204 ZS motoru - 199 km/h, bet reāli domāju, ne īpaši sliktāk par Viano mersi... Pirms pāris gadiem Polijā uz bāņa ar tādu skrējos. Aizvilkām līdz divītim, tad man priekšā izleca fūre, kas dzina citu fūri, kā rezultātā man nācās atmesties. Pēc tam to mersi vairs nenoķēru.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Manam Multivan kāreiz ir 204 ZS. 199 km/h neesmu mēģinājis, bet 180 km/h gan. VArēja just, ka rezerve vēl ir. Bet vispār šādā režīmā mans Multivan ir braucis ļoti maz - tikai vienā braucienā uz Itāliju. Un arī ne ilgstoši. Pa Vāciju pārsvarā 140-160 km/h braucu atkarībā no satiksmes.

Kad tuvāks brauciens pa Eiropu, tad līdz 140 km.h, ne vairāk. Pēdējais brauciens bija tikko uz Varšavu. Vidējais patēriņš pēc bākas metodes (Pro Diesel) bija 8,8 l/100km. Manuprāt, nav slikti. Tālākos braucienos, cik esmu braucis, vienmēr sanāca 9,1 l/100 km, kas arī nav slikti, manuprāt.

Ja jau sāku rakstīt par savu Multivan, kurš gan jau sen vairs nav jauns auto (2016.gads), tad varu tikai minēt to, ka aprīlī būs jau 5 gadi, kopš iegādājos šo Multivan. Jau pašā sākumā rakstīju par EGR vārsta problēmu, kā arī rakstīju par atrisinājumu - garantijas ietvaros tika nomainīts gan EGR vārsts, gan motora galva. Vairs nekādu problēmu nav bijis (tpu, ptu, ptu). Jāsaka gan, ja nobraucis jau arī neesmu daudz. Šis auto vairāk stāv pagalamā nekā brauc. Kopš iegādes brīža esmu nobraucis 5 gados apmēram 60 000 km. Šobrīd odometra rādījums ir pie 128 000 km, kas 7 gadīgam Multivan galīgi nav nekas. Kad gribēšu pārdot (droši vien drīz), potenciālajam pircējam droši vien būs grūti noticēt, ka nobraukums ir patiess un pierādāms. Rudenī veicu salona ķīmisko tīrīšanu. Arī salons izskatās tikpat kā jaunam auto

Kas interesanti, - pēc pieciem gadiem Multivan tirgus vērtība ir ļoti tuva tai, par kādu to iegādājos. Protams, te savu lomu spēlē ģeopolitiskās situācijas sekas. Plus arī tas, ka mana Multivan kompolektācija ir diezgan reti sastopama - Long versija, sānu durvis ir abās pusēs, pie tam nav ar pilnu elektropiedziņu, bet daļēji (pievelk pašās beigās), bagāznieks ar pilnu elektropiedziņu, arī visiem sarkanajiem TDI, kas praksē nozīmē jaudīgāko (204 ZS) motoru, bet nav 4Motion (4x4). Parasti 204 ZS ir tieši 4Motion versijai.

Un jā, praktisks padoms - ja ir iespēja izvēlēties versiju bez sānu durvju elektropiedziņas, tad jāņem tieši šāds (kā man), jo jau iepriekš biju dzirdējis, ka ziemā varētu būt problēmas. Praksē ir pierādījies, ka salā mēdz iesalt bīdāmo sānu durvju vadīklas un durvis nevar atvērt. Ar nelielu fizsku spēku (protams, uzmanīgi) durvis var izkustināt un atvērt pavisam. Elektropiedziņas gadījumā tas nebūtu iespējams. Tad tās varētu atvērt vienīgi, kad kārtīgi uzsilis salons.

Dēlam drīz būs 18, attiecīgi arī autovadītāja apliecība, tāpēc jau pamazām sāku ģenerēt domu, ka Multivan vairs nav nepieciešams, jo ar 3 bērniem ir pietiekams komforts arī citā auto. No otras puses, ja šis auto lielas izmaksas vairs neprasa, tad kāpēc ņemt citu, maksāt līzingu, u.c.? Tas tāpat sanāks dārgāk.

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

OK, un cik bija jāpielej uz 18 tk, ir piefiksēts??

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Ja tas bija jautājums man, tad par šiem 60 000 km starp apkopēm eļļa tika pielieta 3 reizes, kopā droši vien kādi 4 litri varētu būt

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Paldies, domāts bija Kasiņam, bet ok, 4l uz 60 tk ir aptuveni tas pats, kas manā gadījumā, vidēji 1-1,5l uz 30 tk. Tā ka nekādu traģēdiju ar VAG dzinējiem nesaskatu, īstenībā pretēji, manuprāt tie ir izcili dzinēji, vajag tikai veikt apkopes norādītajos intervālos, un probl nebūs.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Esmu ielējis nepilnu litru.

Starp citu, Passat 1,8tfsi nepatērēja eļļu nemaz, nekad netiku lējis klāt eļļu vairāk nekā 120tkm laikā.

seller Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Ok, paldies, izskatās, ka uz apkopes intervālu 30 tk, tas pat 1,5 -2l sanāks. Un 1,8 tfsi man liekas bija viens no labākajiem benzīniekiem, bija iespēja ar tādu pabraukāt, patika. Tagad gan laikam vairs ar tādu jaunu auto nevar nopirkt.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ē, Davai kādu auto jaunu/vecu kam grāmatiņā nav rakstīta eļļas patēriņa pielaide!

Tak nav iespējams ka motors ar turbīnu netērē eļļu, pietam augstos apgriezienos. Virzuļa gredzeni virzulī tak slīd pa eļļas plēvi-kas ar šo plēvi notiek sadegšanas cikla laikā?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 3 Atbildēt

Kā tad būs skaidrojama citu ražotāju auto spēja neprasīt eļļu starp maiņām? Nē, nu... Pieņemsim, ka vismaz 10k spēt nobraukt, bez pieliešanas, ja par "long life" runājam. Bet litrs kosmiski dārgas eļļas uz 2000km? Kur tur ir long life? Extra short" drīzāk. "Long life" tur tikai filtram sanāk, kas ir loģiski, ja visu laiku tiek pie svaigas eļļas.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Lai tā pilnvērtīgi noteiktu vai motors ēd eļļū būtu jāsāk ar nolietotās eļļas analīzi lai noteiktu degvielas koncentrāciju tajā. Pec līmeņa svārstībām noteikt eļļas patēriņu nebūs īsti korekti jo tikpat labi eļļas līmenis var regulēties ar degvielas palīdzību, dīzeļa gadījumā pilsētas režīmos pat stipri izteikti.

Vēl viena lieta attiecībā uz dīzeļiem-tiko motoram ir DPF tā eļļas specene mainās uz augšu jo arī sadegušas eļļas kvēpi var izdarīt lāča pakalpojumu DPF mūža saīsināšanā.

Kā tad tā-auto ražotājo pieprasa tīrāku eļļas sadegšanu kaut "mans auto eļļu neēd"?

Arī tie paši visuvarenie japāņu atmosfēriskie benzīni cieš no palielināta eļļas patēriņa.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Eļļas pielaide motoriem ar DPF (vw.507, mb229.x, utt) nosaka tieši to, ka attiecīgā eļļa "pacietīs" līdz 15% ddegvielas klātbūtni eļļā un vienlaikus saglabās savas eļļojošās īpašības.Kā arī, tai piemīt īpaši samazināts kvēpu saturs, lai eļļas sadegšanas rezultātā izplūdes gāzes pēc iespējas mazāk piegānītu Dpf-u.

Ko dara Lohi, kad (ja) viņi ierauga min līmeni- tie vienkārši paņem no plaukta jebkuru eļļai līdzīgu vislētāko suudu un piegāž klāt.Ne tas suuds pacieš dd klātbūtni, ne arī tam piemīt DPFam piemērotais samazinātais kvēpu saturs.Suuds..Līdzarko pilnībā degradējot jau tā šaubīgo atšķaidīto zampu.

Motora detaļas pastiprināti dilst.Lohs vairs nevar saprast neko- no vienas puses,sprauslas miiž degvielu, bet no otras puses tas izdilušais motors ēd sašķidrināto eļļu arvien vairāk.Līmenis it kā neaug, taču realitātē eļļa ir kļuvusi par ūdenim līdzīgu zampu un sen jau vairs nepilda savu eļļošanas uzdevumu.

Eļļas līmeņa celšanās būtu krietni bīstamāks simptoms par tā krišanos un pie tā ir vainīga galvenokārt degvielas padeves sistēma (sprauslu nolietojums, degvielas kvalitāte).Taču piefiksēt nav īsti iespējams- cik sprauslas iemiiž, tik arī sadeg trubā,-apburtais loks...

Tas NAV normāli, ja kāds "gatavojas" samierināties ar litriem eļļas patēriņa relatīvi jaunam motoram.Nezcik līdzekļu un paņēmienu ir pieejami, lai ar to cīnītos.Ieskaitot pro-degvielas lietošanu,ja kādam tiešām interesē "sava" motora saglabāšana ilgtermiņā (kas īstenībā ir 2-3šā īpašnieka problēma un kura reti kuru to "garantijas" lohu interesē).

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 7 Atbildēt

Dalbaēbs atkal gudrāks par visiem. Kadēļ nez tad to eļļu ēd jauns (35K) auto , kas ir saņēmis ne vien visu pēc priekšrakstiem pie dīlera, bet pat priekšlaicīgu eļļas maiņu reizi gadā, to "long-life" nobraukumu negaidot un pats dīleris to eļļas patēriņu atzīst par normālu? Kas jādara savādāk - nu šajā, reālajā, nevis tavas iedomu pasaules scenārijā. Kādi ir tie līdzekļi? Nu tie, par ko dīleris nezin, bet pasakainais dalbaēbs zin?

650 Reģ.: 25.01.2017
3 3 Atbildēt

Tu te neveido sev kārtējo lēto populista popularitāti, kretīn! Ar tevi runāt ir tas pats, kas miskasti! Iedomu pasaule ir konkrēti TEV, vienkārši kaut kādu iemeslu dēļ esi nonācis pie vajadzības painteresēties/par. Informāciju tu gribētu gan, taču tev noteikti pietiks bezkaunības jebkuru "maz'āk tradicionālas" informācijas autoru publiski nosaukt par dalbajobu.

Tas ir vienkārši DALBAĒBS "saimnieks", kurš gatavs par savu naudu pirktu jaunu auto nolaist podā, pildot tāda paša bezpersoniska dalbaēba dīlera "priekšrakstus".

Un trešais dalbaēbs būs tāds kā TU, kurš to auto beigu beigās tādā sapisstā stāvoklī no viņiem nopirks (kā "sertificētu" un "pienācīgi apkalpotu"), lai pēc tam smirdētu un vaidētu visās iespējamajās Lohu tēmās un vietnēs.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

Malacis. Visi dalbaēbi. Izņemot tevi - vienīgo gudro, kurš tāpat nav spējīgs pateikt, kas tad jādara, lai tas jaunais auto eļļu tomēr neēstu. Bet bezkaunīgi redz citi - nu visi tie, kurus TU sauc par dalbaēbiem, vai ne?

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Iekšdedzes virzuļmotors eļļu ēd un ēdīs un ar to būtu tā ka jāsadzīvo, tas nav ne labi ne slikti tikai normāli. Ja tērē degvielu un dilst riepas tad viss ok ne?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Saki, ka tad, ja degvielu tērē daudz un riepas nodilst pussezonā, viss ir pareizi? 5 litri eļļas uz 10k km, kam citiem auto pietiek ar max puslitru arī OK. Tā tērēšana un dilšana jau ir bināra, ne. Daudzumam nekādas nozīmes?

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 2 Atbildēt

Tak pats rakstīji ka ar busu vilki viens astoņi no rīta līdz vakaram motoram griežoties tuvu maks apgriezieniem, tak jebkuru mizu šādā slodzē liekot viņa tērēs eļļu.

Multivan nomināli ir kravas buss ar frontālo laukumu pie diviem kvadrātmetiem un tu ar šo kasti velc redlainā, brīnies ka tērē eļļu un sauc par sūdu. Diez kāds vojādžeris vispār un jebkā ko tādu ir spējīgs izveikt?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 6 Atbildēt

Fecīc-melīc. Kā jau te ierasts. Kur tad nu es rakstīju, ka ar "busu vilki viens astoņi no rīta līdz vakaram motoram griežoties tuvu maks apgriezieniem"?!

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 2 Atbildēt

Citēju" 2000 km pa bāņiem ar pilnu busu kārtīgā bāņa ātrumā. Atpakaļceļā apēda otru litru, jau pašam zinot līmeni, tā ka vari nemuldēt par "nedaliešanu"."

Tik sīkas detaļas nebija bet no konteksta un bravūras var izlobīt. Tātad, džeris tā var?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

nu, tur tās 48 h - 2000 km - tas nav nekas ārkārtējs, sūds uz kociņa tur sanāk, ne 180 kmh. Kārtīgs bāņa ātrums vispār ir tāds mīts - lielākoties un vidēji tāpat tas ir ap 120 - 130 kmh, ne vairāk.

PN - 2000 gadu sākumā reiz no UK uz LV braucām ar Rover 800, kaut kādu V6 laikam. pa 20 stundām bijām no Kalē līdz Jelgavai. 2200 km, laikam. Divi stūrētāji. Par kaut kādu eļļas liešanu gan neatceros.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 6 Atbildēt

Par to jau runāju, ka tas nav nekas īpašs, kas attaisnotu eļļas ēšanu - neesmu nevienu citu auto sastapis, kas tādos apstākļos ēstu eļļu pamanāmos apjomos. Un pirmā doma par to Multivanu, protams, bija, ka konkrētajam auto ir problēma - bet pārsteidza zinošo cilvēku un dīlera atbilde, ka nekā tamlīdzīga - tas esot normāli un tikai vajagot pieliet kārtējo litru zelta eļļas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 5 Atbildēt

Nu re, atzinies melos, ko lepni sauc par "izobīšanu". Ja tev "bāņa ātrums" ir bravūra un neizbēgami 180, tā ir tava iedoma, nevis mana. Priekš manis busam bāņa ātrums ir 140-150, ne vairāk. Un nevienam citam busam tas nav radījis problēmas - tikai modenajam Multivan. Tāpat, neko nezinu par tavu "džeri" - ja tu ar to domā Voyager minivenu, tad nav ne jausmas - tā nu ir sanācis, ka nekad ne ar vienu minivenu neesmu braucis. Un jauna Multivan izgāšanos vērtēju salīdzinājumā ar pilnizmēra busiem, kas tādos pat apstākļos ir braukti - Opel Vivaro, MB Vito un pat tā paša VW krietni padzīvojušu senioru - T3 Caravelle ar 350k nobraukumu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Protams, ka Visi Vag ēd eļļu vairāk nekā degvielu- jo tieši starp Vag lietotājiem ir visvairāk Dalbaēbu.Vienu otru dīleri pat ieskaitot.Vistrakāk ir, kad naids samaisījies uz pusēm ar neremdināmu ziņķāri- beigās tā arī nesapratīsi, no kā tas pļūtamais piemeties.

Ar tādu nekaunīgi izrafinētu dalbaēbu kā Tevi normāla saruna nav iespējama. Lohiem ir tikai viens galvenais uzdevums- maksāt/par.Vari te tālāk nekladzināt savu to "citi/pārējie" gaiļadziesmu un to apskaņojamo "auditoriju" labāk pameklē kur citur.Fūristiem varbūt uzjautā kādā itālijas-polijas statoilā, cik tur viņiem tie ferrāri autobusi ko ēd ;P

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 7 Atbildēt

To, ka tieši VAG ir problēmas, un tieši tu esi dalbaēbs, kas uz tām ir uzrāvies, nu jau vairs nav nekāda iemesla apšaubīt. Tādu pļutku paraut no vienas manas sarkastiskas atbildes msh, par vienu gadus vecu anekdotisku gadijumu, var tikai tas, kuram pašam ir dziļa sāpe par dalbaēbiski pakāsto naudu, iemācoties no galvas tās eļļas kodus.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Kretīn, es nešaubos, ka tu varētu izfanatazēt vēl visukautko, taču tepat 16cm augstāk ir skaidri/gaiši redzams no kā īsti sākās šī saruna.Lej vien pats to eļļu savā tajā suuda 20g vecajā kraislera traktorā un vēl iepird/bākā.

Tu ielien (kā jau šakālis tumsass aizsegā) sarunā, kur dažiem tās dalībniekiem tiešām ir Vag un ar savu nostāju un šito te savu tupo "srakazmu" visus viņus vienkārši iedrirs zemē.Un tad vēl tev nav kauna pārmest ādu otrādi un pa aizmugurējo izeju prasīt viņiem kādu te padomu.Tam pašam msh tu būtu cienīgs vienīgi ja pacūkāt cisku.Ej labāk nahher gulēt, citādi rītdien nebūsi pilnvērtīgi spējīgs savu lohdienesta klaviatūru paklabināt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 3 Atbildēt

Izfantazet var jebkurš, bet tu to dari īpaši aktīvi. "Iedirs zemē" visus pēc kārtas, saukajot par dalbaēbiem un lohiem. Un kad kāds tev pašam to atgriež, parauj pļutku un vienkārši gāz ārā čupām fantāzijas. Padomu viņam kādas prasot... Pārstāj sapņot pasakainais dalbaēb - tu ju nu būsi pēdējais, kam padoms tiks prasīts, ja tādu tiešām vajadzēs.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Jawohl, main Dalbaēb.Nākamoreiz labāk jau laicīgi iekod kko zobos, lai galva mazāk kratās ;P

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 8 Atbildēt

Kad nākamreiz izbāztu mēli liesi atkal to savu supērdārgo eļļu, kuras kodu zini no galvas, neizbēgami atcerēsies, kāds pasakains dalbaēbs esi. Man tā vienīgā reize arī paliks turpmāk vienīgā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Es personīgi leju un liešu to, gar ko konkrēti Tev nav nedz daļas ,ne nojautas.Ne es/tev to jautāju, nedz vispār šo sarunu ierosināju.Tā ka turpini vien liet savu nekonkrēto suudu savā konkrētajā suudā un pacenties te mazāk šito passakaino Gaili tēlot.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Manā teju 30 gadu pieredzē JAUNS auto kas tērēja eļļu bija viens. 2002. gada Sprinter. Un tikai pirmos kādus 20000 km. Pēc tam tas buss nogāja 700000 km bez motora problēmām, kamēr sapuva

spainis Reģ.: 27.04.2006
2 2 Atbildēt

Kā jau te neskaitāmas reizes esmu rakstījis, darbā man ir darīšana ar paliela autoparka uzturēšanu, kur ir pārstāvētas visdažādākās auto markas un to modeļi.

Lielāki mēsli par VW parkā nav. Sākto jau ar eļļas ēšanu, neskaitāmiem garantijas un pēcgarantijas ārpuskārtas remontiem (līdz pat motora maiņai) un beigās viņi visi ir sapuvuši tā, ka nav īsti ko remontēt. Un tas attiecas uz jebkuru VW modeli, sākot no Jettām līdz pat Crafteriem.

Nevienai citai markai tādu kāšu nav.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Kuri ražotāji Tev rada vismazāk galvassāpes? Kādas mūsdienās ir tipiskās problēmas - elektronika?

spainis Reģ.: 27.04.2006
3 0 Atbildēt

Vismazāk problēmu ir ar Toyot'ām. Praktiski tikai apkopes, apkopju laikā pa kādam bremžu klucim un stabilizatora atsaitei.

Problēmas ar tiem VW ir visādas. Gan elektronikas bloki, gan turbīnas un aktuatori, DSG kārbas utt. Un Rūsa. Nu tā, ka visur!

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

Kuri VW auto problemātiskie dzinēji, izlaiduma gadi?

spainis Reģ.: 27.04.2006
3 0 Atbildēt

Problemātiskie dzinēji ir benzīna. Parkā ir 1.2 TSI, 1.4 TSI un 1.8 TSI. Nav tādu, kuriem nebūtu problēmu. Izlaiduma gadi no 2012 un uz augšu. No VW vismazāk problēmu ir ar 2.0 TDI Caddy.

Kaut gan, atceros iepriekšējos B6 Pasātus, tie tā pat ēda eļļu nemaņā.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

wag tomer vajag izveleties ar dizeli, to var nemt arii ar 1.6 motoriiti tapat ,kaa japani ar bendzinu , bet ja izvelas bendzinu tad vieniigi ar 2.0 motoriti, un ja dsg tad ar mitro karbu. 1.2 un 1.4 vispar nav motori ,bet kaut kādi lētie sūdi. Izvēloties auto tomēr nevajag lemt lētāko variantu un tad žēloties par problēmām. Par b6 2,0tdi passatiem nav dzirdets ka estu eļļu bet tas viss ir atkarīgs protams no braucēja. Par rūsu tad slavētā toyota notiekti rūsē daudz labāk it sevišķi apakša, kas varbūt uzreiz tā nav pamanāms

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas moments par B6 eļļas ēšanu jau ir aizdomīgs - par jaunākiem nestrīdos un nebrīnos, bet B6 vēl tā kā laikam būtu tie kluči ko izmantoja nullto vidū un par ko īpaši daudz slikta nebūtu dzirdēts - tajā tavā autoparkā gadījumā braucēji noklusējumā nav "simtdesmitnieki"?

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt

Pilnpiedziņas Crafter vispār bēdu ieleja! Netur ne pilnpiedziņa, ne piekare un dārgs viss ir nemaņā.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 3 Atbildēt

Kam tur tā pilnpiedziņa īstenībā ir domāta? Lai iespējamie LOHI ar to gāztu pa ātrumposmiem vai pašizglītošanās nolūkā mēģinātu šķērsot kādu purvu? Kuram sērijveida kravas busam ir "pilnvērtīga" pilnpiedziņa? Cik tas "maksā"? Ar ko atšķiras craftera piekare no sprintera piekares??

fckns Reģ.: 29.11.2020
3 1 Atbildēt

Tas, lai DPD varētu aizvest kādu paku uz provinces dziļākajiem nostūriem un lai NMPD varētu iebraukt sādžā un to tantuku/onkuli efektīvi apārstēt.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Esi personīgi mēģinājis kādreiz "sādžā iebraukt"?? Nu tā vienkārši, ar tukšu uz slapjās zāles apgriezties un tikpat lepni izbraukt? Ne viens vien Lohs savureiz būtu gatavs par to tur "nepilnvērtīgo" pilnpiedziņu samērā nesavtīgi piemaksāt.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Man ar viens zināms cilvēks kādu laiku atpakaļ nomainīja autoparku no crafteriem uz masteriem, esot ļoti priecīgs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Hmmmm, interesanti, man čoms izdarīja otrādi - pēc neveiksmīgas pieredzes no Masteriem pārgāja uz Krafteriem un ir apmierināts. Pērk vēl un vēl nu jau 4 gadus.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 1 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Malacis. Visi dalbaēbi. Izņemot tevi - vienīgo gudro, kurš tāpat nav spējīgs pateikt, kas tad jādara, lai tas jaunais auto eļļu tomēr neēstu. Bet bezkaunīgi redz citi - nu visi tie, kurus TU sauc par dalbaēbiem, vai ne?

sausais atlikums - fofāgens ir tik labs auto, ka pat dīleris ir lohs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Vakar no lidostas iesēdos taksī un uzreiz redzu - deg motora lampiņa panelī. Prasu kā tad ir braukt ar tādu un ko tas nozīmē? Itkā īsti nemaz nezinot, varētu būt kkāds elektroniskais bloks jāmaina, kas maksā 5000. Takšu parks protams pret un tāpēc arī braukājot ar tādu degošu datčiku. Itkā nekādu problēmu braucot nejūtot. Mercedes, 2018.g. 300k+

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Nav jau nekāds brīnums, ka 300K nogājušam auto kādreiz arī čeks iedegās. Tu tak pats labi zini, ka tas var nozīmēt miljons dažādu lietu, tai skaitā arī galīgi nesvarīgas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Cik zinu, Īrijā ar degošu Check nevar apskati iziet. Vismaz man radinieka Passatam tā bija. Kaut kad lasīju, ka arī Latvijā ko līdzīgu bija domāts ieviest.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Ko? Tu nezini, ka pie mums arī jau sen tā ir? Auto no 12. gada, ja deg kkas panelī, liek 2. vērtējumu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tiešām šo biju palaidis garām... nu, to, ka tiešām ieviesa. Bet tas bija 2001. gada pasāts un hepenings bija tālajā 2008. (laikam) gadā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 1 Atbildēt

Ir sanācis vairākas reizes dažādiem auto iet skati ar degošu čeku. Citreiz ieliek 1, citreiz vispār nepievērš uzmanību. Labi, ka manā lietošanā nav un nav bijuši auto - jaunāki par 2012. gadu. Tuvāko gadu laikā noteikti arī nebūs.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Nezinu kā teorētiski, tad jāskatās skates noteikumi, bet praktiski esmu gājis un zinu vismaz vēl 1 gadījumu, kad ir sanācis.

Bija tur mistiskie elektroniskie gļuki, kad periodiski izlēca un bija viena veida gadījums, kad šo nodzēst tā prasti nevarēja. Pats pazuda pēc nakts nostāvēšanas, auto nekustinot.

Biju toreiz mazliet satraucies, ka nu būs, bet neko. Pat nepieminēja un nepajautāja. Domāju, ka tādi brīnumi ir ne vienam vien.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nu viņš minēja to bloku pa 5000 un ka 2 servisi esot ņēmušies ar šito lietu un viennozīmīga slēdziena nav. Nu viņi jau neremontējās pie Ivana Rumbulā, bet dzen uz autorizētiem servisiem. Tad ko tad var gribēt no cilvēka parastā? Saku tik to, ka nav jābūt 15 gadus vecai miskastei lai šādi nepaceļami remonti parādītos.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Ē, Davai kādu auto jaunu/vecu kam grāmatiņā nav rakstīta eļļas patēriņa pielaide!

Tak nav iespējams ka motors ar turbīnu netērē eļļu, pietam augstos apgriezienos. Virzuļa gredzeni virzulī tak slīd pa eļļas plēvi-kas ar šo plēvi notiek sadegšanas cikla laikā?

Es vispār nebrīnītos ja 1l/1000 km pielaide VAG būtu jau no seniem laikiem - tik vien ka vienīgie motori ne pārāk senos laikos kas uz to varēja tēmēt bija nobraukti V8 motori.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Stingra pūtiena turbīnas, īsi izplūdes kolektori, karstas darba temperatūras un šķidra eļļa ir lieliski priekšnosacījumi lai kautvai tvaiku veidā daļa eļļas caur kartera ventilāciju nonāktu ieplūdē. Bonusā žiletes biezuma gredzeni.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Ko jūs te varat ņemties. Tautas auto 2.0TDI 350K uz pulksteņa, un kas to zin cik bija pirms it kā 130K Mainu eļļu 8K un leju pašu lētāko ar atbiltošo ciparu. No maiņas līdz maiņai, gan pa korķi karterī...Arī filtru. Gaisa kā sanāk degvielas neatceros kad. Tāpat arī japāņu 2.5dci traktorauto daru un bez problēmām.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Drīz vairs nevajadzēs jaunus auto

Klaus Schwab’s World Economic Forum has declared that people have no right to own their own car and can instead “walk or share.” According to the WEF, far too many people own their own vehicles and this situation must be corrected by pricing them out of the market.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 5 Atbildēt

Ja tu, tovarišķ volk, nebūtu tāds 'clikbait' upuris - interneta 1/2muļķis, tad saprastu, ka ar šo tēzi:

1) principā, no resursu izšķiešanas viedokļa, viss ir kārtībā, gan auto ražošana, gan enerģijas patēriņš tos lietojot, ir nesamērīgi liels - piemēram, mana mājsaimniecība 2x vairāk enerģijas un finansu resursu patērē pārvietojoties, kā uzturot mājokli

2) ar sešpadsmit senilu senioru padomi nepietiek, lai piespiestu visus lielos auto - un degvielas - ražotājus atteikties no savu investoru (valstu) peļņas

3) lai 'izspiestu' no tirgus automašīnas, nepietiek ar to cenu palielināšanu. Vēl vajag alternatīvu infrastruktūru - vilcienus, utt, utt. Un nospiedoši lielākajā daļā planētas tādas infrastruktūras nav.

manas domas - pakāpeniski, cilvēcei topot kolektīvi saprātīgākai, šis process, lai sauktu to par "walk or share", vai kā nu gribi, notiks - vai nu dabīgi evolucionējot, vai kādās metropolēs arī ar lielāku vai mazāķu vietējās valdības spiedienu vai atbalstu.

Bez panikas! Mūsu dzīvei mašīnas un naftas pietiks

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 9 Atbildēt

1) kas ir resursu izšķiešana? Jebkurš patēriņš, vai tomēr tas, kurš tiek tērēts "neliederīgi"? Ja otrais, tad, kurš un pēc kādiem kritērijiem definē lietderīgumu? Un kopumā rodas ļoti liels jautājums - kā tu dzīvo vai vienkārši vispār nemāki rēķināt?

2) Nešaubīgi nepietiek. Tapēc tā shēma ir daudz lielāka par "sešpadsmit senilu senioru padomi". Rekur pat mūsu vietvalži šim nolūkam radīja jaunu ministriju.

3) Brīvajā tirgū nē. Centralizētā varas režīmā, kas jau ir iemēģinājis roku līdz pat komandantstundai, nav nekādu problēmu iet pārvietošanās aisliegumu ceļu, nevis alternatīvu nodrošināšanu.

P.S. Es gan saredzu, ka "cilvēcei topot kolektīvi saprātīgākai" tieši šis idejas izmirs. Bet mūsu dzīvei nepatikšanu un mēģinājumu tās ieviest pietiks gana.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Gribu piezīmēt - tas ir maldīgs priekšstats, ka sabiedriskais transports vienmēr ekonomiskās par personisko. Tas ir ekonomiskāks tikai pie liela iedzīvotāju blīvuma. Rītos un vakaros, izejamās dienās, kā arī vispār lielā maršruta daļā ar daudztonnīgo sabiedrisko pie mums pārvadā tikai dažus cilvēkus. Tas attiecas gan uz pilsētas sabiedrisko transportu, gan vēl lielākā pakāpē - uz vilcieniem, jo vilciens ir vēl krietni smagāka ierīce. Ar personisko brauc, kad tev vajag, bet sabiedriskajam jāiet pēc saraksta.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 7 Atbildēt

Ar blīvumu vien par maz. Vēl jau vajag, lai visi tie blīvi dzīvojošie gribētu doties vienā virzienā vienlaikus. Un tas jau rada lielu jautājumu par sabiedrības organizāciju urbanizācijas un ikdienas ieradumu veidošanu.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Par eļļu runājot, 5N Tiguanam ar 1.4 TSI pirmo reizi papildus pielēju litru pie 20 000 km, otro reizi tagad pie 170 000 km. Sakritība, ka abas reizes tas notika laikā, kad ārā ir palieli mīnusi. Ir intensīvi braukts pa kalniem un bāņiem - tad gan problēmu nekādu. Citādi starp apkopēm eļļas zudums nav novērots. Un litrs VW 504 00 eļļas atkarībā no ražotāja 12-16 eur, pērkot tankštellēs. Jā, dārgāk, bet ņemot vērā, ka to rezerves kanniņu tik reti jāizmanto, ir ok.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Jau gadus padsmit vwāgenam vispār NAV tāda motora, kuram pēc specifikācijas nebūtu jāpielieto šī te .504(b) vai .507(d) eļļa.Un tā maksā tik, cik tā maksā.Un nav dižas vajadzības tur liet kādu oem "oriģinālo" castroll-vw par 22eur/litrā+pvn, jo jebkuram sertificētam eļļas ražotājam šis te 504/507 būs viens/no top-produktiem un attiecīgi arī kvalitatīvs.Ja vien nekrāpjas ap krāniem un mucām kādi izsalkušie servisa mehāniķi un ja pats servisa "saimnieks" daudzmaz to tēmu pārzin, no kā viņš ko ņem.

Un tikpat kā nevienam ARĪ citas markas motoram nav tā, ka "šodien" (arī jau kādus gadus pacmit) varētu gāzt iekšā lētāko 10w40 zampu par iespējami lētāko cenu.Ne benzīnam, ne kur nu vēl dīzelim.Tie ir 20g veci nojaati euroNulle vai Asv šrotu motori, kam to tā var darīt.

Tas, ka atsevišķi Lohi (iespējams) to visu šitā te dara arī daudzmaz jauniem motoriem, norāda uz to, ka vai nu viņi ekspluatē izrūnītus motorus ar izdauzītiem katalizatoriem un Dpfiem, vai nu vienkārši cer, ka uzspēs to hlamu laicīgi pārdot jau nākamajam Loham.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Tankos eļļas vispār drausmīgi dārgas palikušas. Tai pat laikā visādos Senukajos daudzmaz pieklājīgu ražotāju eļļa mēdz būt krietni lētāka, ja vēl kādu akciju noķer, tad trīsreiz lētāk kā tankā. Arī specializētie autodetaļu veikali ir neslikta opcija.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
2 0 Atbildēt

Eļļa nav jāpērk DUS, kur baigais uzcenojums. Piem., rezerves daļu veikalā, kur es iepērkos, šīs specifikācijas eļļa maksā ap 8-10eur/L.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

Bradypus rakstīja: 1) kas ir resursu izšķiešana? Jebkurš patēriņš, vai tomēr tas, kurš tiek tērēts "neliederīgi"? Ja otrais, tad, kurš un pēc kādiem kritērijiem definē lietderīgumu? Un kopumā rodas ļoti liels jautājums - kā tu dzīvo vai vienkārši vispār nemāki rēķināt?

2) Nešaubīgi nepietiek. Tapēc tā shēma ir daudz lielāka par "sešpadsmit senilu senioru padomi". Rekur pat mūsu vietvalži šim nolūkam radīja jaunu ministriju.

3) Brīvajā tirgū nē. Centralizētā varas režīmā, kas jau ir iemēģinājis roku līdz pat komandantstundai, nav nekādu problēmu iet pārvietošanās aisliegumu ceļu, nevis alternatīvu nodrošināšanu.

P.S. Es gan saredzu, ka "cilvēcei topot kolektīvi saprātīgākai" tieši šis idejas izmirs. Bet mūsu dzīvei nepatikšanu un mēģinājumu tās ieviest pietiks gana.

1) atkal skaldi matus!

2) atkal "tici sazvērestības teorijām"

3) kur ir tāda centralizēta vara, izņemot Z Koreju un vienpartijas Ķīnu?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 11 Atbildēt

1) nu jā - pajautāt vai vispār spēj definēt jēgu frāzēm, ar kurām mētājies, ir "skaldīt matus".

2) Briseles ieviestos QR kodus cilvēku šķirošanai un vietvalžu organizētās komandantstundas nosapņoju

3) labāk pastāsti, kur tāda nav.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 7 Atbildēt

mefisto rakstīja: Eļļa nav jāpērk DUS, kur baigais uzcenojums. Piem., rezerves daļu veikalā, kur es iepērkos, šīs specifikācijas eļļa maksā ap 8-10eur/L.

Eļļa ir jāpērk tuvākajā DUS, kad tā negaidot beidzas uz bāņa, un jāizvairās turpmāk braukt ar tādiem auto, kam zelta eļļa jāpērk vairumā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Tankos eļļas vispār drausmīgi dārgas palikušas. Tai pat laikā visādos Senukajos daudzmaz pieklājīgu ražotāju eļļa mēdz būt krietni lētāka, ja vēl kādu akciju noķer, tad trīsreiz lētāk kā tankā. Arī specializētie autodetaļu veikali ir neslikta opcija.

Jautājums kas ir "daudzmaz pieklājīgi ražotāji". Ar vienu acs kaktiņu lasīts ka krutu ražotāju eļļas mēdz arī viltot.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Da visi Elf, Total, Comma utt. Izvēlies ko vēlies. Mannol Senukajā ļoti smuka cena, it kā internetā raksta, ka esot baigi labā, bet hvz. Par to viltošanu mūsdienās šaubos. Nu neies tak oficiāls veikals kaut kādu kreiso šņagu tirgot. Kaut kādi kaktu servisi, kas lej no mucas - tur gan visādi var būt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Šitie ir pieklājīgi ražotāji? Pirmie divi vēl varētu būt kaut kāds vidusmērs, pēc principa - ja liela naftas kompānija, tad noteikti tirgo paši savu produkciju un gan jau pilnīgus sūdus neražo - no otriem diviem es jau agrāk turējos pa gabalu.

Par viltošanu vari nešaubīties - ir gadījies redzēt krievu jūtubista viģiku kur šis salīdzina īstu un viltotu eļļu, respektīvi, divas ārēji +/- vienādas kanniņas. Protams, neviens nevilto mannoli vai komu, bet eļļas kur kanniņa maksā 40-50 eiras - aizmirsu tos brendus, bet pats vari iedomāties.

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Vilto Castrol, Motul, Sunoco un citas "Brendīgās" eļļas, bet ar tādu huiņu tikai Krievijā nodarbojas. Par šādām izdarībām iekš LV var konkrētos sūdos iebraukt, un es gribētu ticēt ka pie mums veikalnieki tā nedara. Kas notiek kkādos mazākas nozīmes veikalos vai servisos - tas jau ir cits stāsts.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Interesanta pieredze Vācijā.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti