Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
7 9 Atbildēt

Kena Bloka Hoonicorn Mustang tagad var iegādāties kā 1:10 mēroga RC automašīnu

Tam ir arī visu riteņu piedziņa.

Kena Bloka 1400 zirgspēku pilnpiedziņas 1965. gada Ford Mustang Hoonicorn ir zvērs. Tas ir bijis virsrakstos kopš tā debijas 2016. gadā ar tikai 845 ZS zem motora pārsega, taču laiks maina lietas, un pat Hoonicorn neatpūšas. Team Associated ir šeit, lai sniegtu faniem iespēju pilotēt foršo Mustang 1:10 mēroga RC automašīnas formā.

Team Associated būvē Block Hoonicorn Mustang uz tās pilnīgi jaunās Apex2 šasijas. Tā izmērs ir 18 collas (458 mm) un 7,87 collas (200 mm) plats, un tam ir noslēgti priekšējie un aizmugurējie pārnesumu diferenciāļi, pilna metāla lodīšu gultņi, tērauda piedziņas asis, regulējamas amortizatora stiprinājuma vietas un oficiāli licencēti American Racing VF503 riteņi. iet ar oficiāli licencēto 1965. gada Ford Mustang un tā Hoonicorn virsbūvi.

RC automašīnai ir aizmugurējā neatkarīgā balstiekārta, noslēgta piedziņa, lai izvairītos no gružiem, ar eļļu pildītiem amortizatoriem, kā arī metāla gredzenu un zobratu zobrati. Tā ir izturīga RC automašīna, kas ir aprīkota ar trīs partiju suku motoru, Reedy SC500X programmējamu matētu ESC un aktīvo aizmugurējo piekari, kas pielāgo purngalu visā piekares cikla laikā. Tam ir arī visu riteņu piedziņa, un tā ir gatava visam, ko vien var darīt.

Hoonicorn ir pieejams ar Team Associated rezerves daļu līniju un Apex2 šasijas jauninājumiem, kas ietver akumulatora lādētāju, papildu akumulatorus, motorus, balstiekārtas uzgaļus un šķidrumus, tāpat kā īstais auto.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 1 Atbildēt

Ja kādam interesē, Škoda Scala nepilnos 2 mēnešos manā uzraudzībā un lietošanā būs noripinājusi 8tkm, šobrīd patēriņš stabili 5,5 vidēji Viena uzpilde - 100 eur un 1000km. Vakar pie Tallinas komiskā situācijā vienlaicīgi startējām ar Rav4 hibrīdu, kurš nu ko var. Tas 1,0 Tsi izkoda Rav4 tomēr Respektīvi - arī brauc tas auto.

Citādi ļoti priecē klusais salons un tīkamā piekares darbība arī. Ļoti laba stereosistēma, kā jau VAG grupas auto visiem. Esam braukuši mini ceļojumā 5 cilvēki, salonā vietas gana (bagāžniekā - maz). Rodas gan sajūta, ka Scala jau pilna Rīga

650 Reģ.: 25.01.2017
1 9 Atbildēt

-ja tā Skalafābija būtu ar dd (un ar 3,5 vidējo), tas protams būtu (galīgs) Smerdīgs Suuds.Jā.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 2 Atbildēt

Laikam nezini, ko nozīmē laba stereosistēma. Es neatceros nevienu lētā gala VAG, kuram audiosistēma būtu bijusi laba. Labākā gadījumā - diezgan viduvēja. Man nāk prātā mans ex-Passat B6, tam bija visai viduvēja, tad pirms 2 gadiem nedēļu lietotais 2020. gada Touran, pagājušajā gadā mēnesi lietotā Octavia - tiem arī diezgan švaka bija. Visai viduvēja kvalitāte bija pat iauto uz testu iedotajam VW ID.4

wons Reģ.: 26.07.2017
1 0 Atbildēt

Patīk BMW7 augstā gala audiosistēma, bet par Škoda, jā manuprāt, optimālākais risinājums Latvijā, pilsētu/starpilsētu transportam, uzņēmumu darbiniekiem. Varbūt arī tiem, kuriem naudas daudz, bet ir neerti, ka viņiem tā ir daudz, bet tādiem pašiem, vai gudrākiem ļaudīm dzīvē uz naudu nav trāpījies.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Smejies vai raudi, bet pat 2001.gada Audi stereosistāma ar Bose ir vienkārši bauda dzirdei vēl pat šodien. Kad pilnīgi jauna japāņu vai Dienvidkorejas stereo izstrādājums ir naturāli atbaidošs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Manam GT pat nav "augstā gala", nav nekāds tur "Hamann Vardon" vai tml., bet, starp citu, skan nesalīdzināmi labāk par, piemēram, Nissana vai Renault Bose, par parastajiem pļerkšķiem nerunājot.

Man tā vispār ir liela sāpe, jo esmu baigais melomāns, man patīk skaļi klausīties mūziku mašīnā, tāpēc laba audiosistēma ir diezgan būtisks kritērijs auto izvēlē.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 8 Atbildēt

Jajā, pareizi.Skoda ir pati vislabākā fābija, gan skala gan z-bala.3īs/1nā.Reku ssā (pēc cenas) pirmās 40gab (skodas) pozīcijas tradicionāli aizņem kādi 35gab kodiak.Un katru diennakti (vismaz) puse no tiem(tām) tiek nopirkta.Rinda (pircēju,gara) pēc tiem stāv.Sevišķi pēc šābrīža (lohiem iestāstītās) tendences- ka 3g lietots (tagad) maksā Dārgāk, nekā (kādreiz) pirms 3g (tas pats) jauns.Jā.

Un (vienmēr) vis labākā stereo sistēma ir konkrēti Manam (šībrīža) auto.Galvenaiss salikt prioritātes- par darbadevēja naudu )man( "vislabākā" ira skala, taču par manis paša naudu (viens/no) vislabākajiem (man) ir 200001ā g āvants.Tdi.Jā.Nissāns arī itin labi skan, netici izbrauc ar kārgurū biznes kaškāju.Interesanti kuta Fans pazudis,(vislabākajai) kijai drīz būtu jābūt 17500tā jubilēja.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 1 Atbildēt

Jūtu žulti, smieklīgi Nevienā mirklī neesmu par Scala fanojis. Pat rakstīju - kam interesē. Tev nē. Šķir tālāk droši. Vēl vairāk, pieminēju veca AUDI stereosistēmu kā labu piemēru citiem, arī mūsdienu ražotājiem. Ne man pašam tāds AUDI, ne citādi kādu jāpārliecina.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 6 Atbildēt

Pareiz jūti.Nu varbūt ne gluži žulti,bet nu drusku sarkaZmu derētu gan..Kad atgājis trešajā plānā sadalījums pēc jēdzieniem.Vispār viss sajucis.

Vai tu (to) skālu pirktu pats par savu naudu?Es nee.Boze arī ir suuds,audi jāņem ir ar B&O.Vai tu par to papildus (7k) maksātu? Es noteikti nee..

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Sievas mašīnā ir B&O, neteiktu, ka esmu sajūsmā, BMW Harman Kardon skan labāk, nezinu, kā skan BMW Bowers&wilkins.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 8 Atbildēt

Nē, jāskatās kam tas pieder, kas (šobrīd) skan.Ir cilvēki, kuriem nekad nekas slikts vai apšaubāms nava never nekad ne piederējis.Nee.Jebkura viņiem piederošā (vai viņu tikko nopirktā) lieta (vienmēr) ir (galvasstiesu) labāka par citiem piederošo (aptuveni tādu pašu) lietu.Jā.

Skaidrs, ka BO un/vai Bozē ir domāts lohiem.Piemēram, audi/lohiem ir domāti vairāki BO paveidi.Taču aptuveni 90% BO īpašnieku domā, ka viņiem pieder tieši Tas BO paveids.Nevis kāds tur suuds ar tādu pašu uzrakstu un plast massas režģiem durvīs.Un šaubu nav, ka lielākajai daļai to plastamassas īpašnieku tas noteikti skan labāk, nekā tiem otriem/citiem. Tā kā audi neražo ar HK un/vai BW, nu tad (katram) nākas iztikt ar esošo.Un pilns i-nets ar apgalvojumiem, ka suuds esot arī tuaregā un vagā ievagotais Dynaudio.Nerunājot par volvo ķīniešu BW.Izredžu te nav- ņem ko neņem, suuds ir iespējams apm 98,9% gadījumu.

Taču ira pavisam Cita štelle, ja tas (jebkas) tev atrodas (darbadevēja piešķirtajā) SkaloFābijā.Vai (vismaz) kādā b8tajā.Jā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Losis, kas losis. Tiešām, smieklīgs kadrs. Atslābsti un maksā par SAVA auto izmantošanu. Es savukārt ne centa negrasos tam tērēt, un esmu gana apmierināts. JĀ

650 Reģ.: 25.01.2017
1 6 Atbildēt

Jā.To viedokli šeit ir nācies lassīt ne vienu vien reizi.Vienīgi ka derētu nodalīt, kas ir "labs" piešķirtais, un kas personiskajām vajadzībām pērkamais.Ja gadījumā tie, kuri tādu vai citādu iemeslu dēļ dod priekšroku personiskajam auto, ir Lohi, nu tad būtu beidzamais laiks noorganizēt tēmu spešal priekš darba auto Vadītājiem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Lai nu būtu. Slavēšu kaut vai DARBA smago auto, kas man nekad nepiederēs. Cits slavēs DARBA autobusu, piemēram Nekāda sakara ar savējo vai iegādes niansēm.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
9 13 Atbildēt

Dodge Charger SRT Hellcat Widebody By Bader ir draudīgs sedans

Tā aizmugurējās riepas ir platākas nekā OG Lamborghini Countach.

Iespējams, neapmācītai acij Dodge Charger SRT Hellcat neizskatās savādāk nekā standarta V6 modelis. Un zini ko? Varbūt tas ir nedaudz smalks lietu lielajā shēmā, ņemot vērā zem pārsega slēptos spēka plūdus. Šim konkrētajam lādētājam nav šādas anonimitātes. Pat tiem, kas neko nezina par automašīnām, šī elles kaķene izskatās pēc Frankenšteina uz riteņiem.

Šis ir 2016. gada Charger SRT Hellcat, kas ir svaigi no Vācijas bāzētā tūninga uzņēmuma S. Bader Karosserie und Lack garāžas. Tā īpašniekam Sebastianam Bāderam ir tieksme uzkopt amerikāņu muskuļus, lai terorizētu Vācijas ielas, un šis Bādera pielāgotais lādētājs dara tieši to.

Pilnīgi netrūkst lielā platā korpusa komplekta, kas sniedzas krietni tālāk par riteņu arkām, nosedzot daļu priekšējo durvju un pusi no aizmugures. Komplektā ir iekļauti arī sānu sliekšņi, priekšējais sadalītājs, aizmugurējās fasādes pagarinājumi un pārsteidzoši pieticīgs spoileris uz bagāžnieka. Priekšpuses pārsegu aizstāj ar sarkano acu krāsu pārsegu.

Lai maksimāli izmantotu papildu telpu, Bāders uzstāda 21 collu piecu spieķu riteņus, kas apvilkti ar 295/35 sērijas riepām priekšā, un absurdi 355/25 sērijas gaļas izstrādājumi aizmugurē. Jāpiemin, ka tas ir lielāks nekā pirmās paaudzes Lamborghini Countach tvaikonis un Bugatti Chiron. Pat tad, lai pareizi aizpildītu spārnus, ir nepieciešamas garākas asis un 25 mm riteņu starplikas. Balstiekārta ir ieguvusi regulējamus coiloverus, lai nodrošinātu veselīgu kritumu, un citi apakšdaļas komponenti ir uzlaboti, lai saskaņotu lādētāja plašāko pozīciju.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 3 Atbildēt

-šitā (hlama) autoru kolektīvu (par necieņu pret apkakakārtējo vidi) vajadzētu ietupipināt/aiz. Lai kāds nemēģinātu atkārtot.

Ar bažām gaidām arī To (autobūves attīstības) momentu, kad riepu platuma dēļ tās sāks (savā starpā) strīķēties viena/gar/otru.

Jau esot (ejot/vaļā) eksperipermenti (tikai) ar 1gab (attiecīga platuma) piln/izmēra riepu uz katras Ass. Jā.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
5 3 Atbildēt

Jautri palika? Kāpēc vēl joprojām neizlabo to tizli tulkoto tekstu? Varbūt vari?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
5 5 Atbildēt

Ferrari Purosangue izspiegots ar ražošanai gatavu ārpusi

Šim testa mūlim ir virsbūves paneļi, kas atbilst iepriekšējiem spiegu kadriem no ražošanai gatava SUV.

Ražošanai gatavais Ferrari Purosangue SUV tika izspiegots Ferrari rūpnīcā Maranello, Itālijā, veicot vieglas maskēšanās pārbaudes. Mēs esam redzējuši daudz spiegu kadru, kuros redzams Ferrari pirmais SUV, taču ir skaidrs, ka šis konkrētais testa mūlis ir tuvu ražošanas specifikācijām. Mēs sagaidām, ka sērijveidā gatavu Ferrari Purosangue SUV redzēsim vēlāk šogad, kad tas beidzot debitēs septembrī.

Ferrari Purosangue SUV iezīmē lielas pārmaiņas Ferrari, kas ir pazīstama ar saviem superauto. Lai gan Ferrari nosaukums ir sinonīms skaisti veidotām kupejām, tas nenozīmē, ka Ferrari iebilst pret praktiskākām formām. Pirms Ferrari ienāca SUV pasaulē, itāļu zīmols radīja dažas unikālas 2+2 kupejas un pat pilnpiedziņas GTC4 Lusso.

Ferrari Purosangue SUV ir transportlīdzeklis, ar kuru Enzo Ferrari noteikti lepotos. Enzo bija skaidrs, ka viņš uzbūvēja Ferrari automobiļus, lai finansētu savas sacīkšu komandas. Tā kā veiktspējas apvidus auto popularitāte turpina augt, šķiet, ka tas ir ideāls veids, kā Ferrari izveidot praktiskāku transportlīdzekli, kas radītu pietiekami daudz ieņēmumu, lai Enzo būtu vairāk nekā lepns.

Mēs sagaidām, ka Ferrari Purosangue SUV izmantos vai nu V8 dzinēju ar turbokompresoru, vai hibrīdu V12. Ferrari Purosangue SUV bāzes modelis palīdzētu Ferrari pārdot lielu apvidus auto apjomu, savukārt V12 augšējā apdare radītu ekskluzivitāti un piedāvātu klientiem jaudīgāku iespēju.

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

Atbilstoš auto Latvijas lielzemniekiem, sievas varēs piepirkt attiecīgās krāsas auto pie savām rokas somiņām.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Ja kādam interesē, Škoda Scala nepilnos 2 mēnešos manā uzraudzībā un lietošanā būs noripinājusi 8tkm, šobrīd patēriņš stabili 5,5 vidēji Viena uzpilde - 100 eur un 1000km. Vakar pie Tallinas komiskā situācijā vienlaicīgi startējām ar Rav4 hibrīdu, kurš nu ko var. Tas 1,0 Tsi izkoda Rav4 tomēr Respektīvi - arī brauc tas auto.

Citādi ļoti priecē klusais salons un tīkamā piekares darbība arī. Ļoti laba stereosistēma, kā jau VAG grupas auto visiem. Esam braukuši mini ceļojumā 5 cilvēki, salonā vietas gana (bagāžniekā - maz). Rodas gan sajūta, ka Scala jau pilna Rīga

Braucu ar līdzīga vecuma 4.Oktāviju - skaņa ir sūdīga. Neesmu īpašs lietpratējs šajā jautājumā, bet 2. paaudzes analogam autiņam skaņa bija stipri baudāmāka. Var jau būt, ka šādai Scalai ielikta stipri labāka sistēma, bet pieņemu, ka tomēr kam līdzīgam būtu jābūt.

Kasiņ, palasot Tavus jūsmīgos aprakstus, reizumis liekas, ka tur objektivitāte pieklibo. A la "6. robā ceļa no 80 ar rāvienu" u.t.t. - nu neticu, vienkārši neticu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Neesmu teicis, ka baigais rāviens 6.robā no 80, bet tas gan ir fakts, bet fakts, ka (mierīgs) paātrinājums tomēr ir. Apdzenot es ierasti izmantoju 5. robu, lai raiti apdzītu. Ar to biju domājis auto elastību. Var braukt 5. robā ar 50 un var 5. robā arī paātrināties (līdz 130).

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Nu un kāpēc lai tad nebūtu mierīga paātrinājuma?

Intereses pēc - pie kādiem apgriezieniem Tavam auto sākas tas raitais paātrinājums?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Visai dīvaini, bet līdz 2300 apgriezieniem tādam 1,0Tsi vispār nekas nenotiek. Kaut gāzi grīdā, bet auto - pilnīgs mironis. Pēc tam ieslēdzas turbība un aiziet. Respektīvi, dinamiski braukt var, tikai dzinēju pastāvīgi "griežot".

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

acīmredzot homologācijas patēriņa/CO2 testu var izbraukt zem 2300apgr, griežot iegriezīsies arī patēriņš

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mhm, kā tad - tā turbīna tur ir lai paaugstinātu motora lietderības koeficientu nevis lai to pazeminātu - zem 2,3k tas ir 1.0 atmosfērisks nīkulis kuram piedevām ir pazemināta kompresijas pakāpe un papildus ieplūdes gaisa apsilde...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu un kas tur dīvains? Trīs cilindri, viens litrs, rezultātā vēls pūtiena slieksnis. Gan jau pie tām 2,3 štukām ir pūtiena apogeja [tas ir tas brīdis kurā sēžot mašīnā ar jaudīgāku turbiķi sajūt ielīmēšanu ķeblī, lai arī pūtiens noteikti kāpa jau pirms tam] un kaut kāda miroņa dvaša sākas 300-500 apgriezienus ātrāk, bet tāpat augstu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Man arī pieredze ar VAG audio stingri negatīva. Notaupīts draņķis ar dramatiski vāju procesoru.

Bet arī RAV 4 nav nekāda dieva dāvana - patēriņš ļoti neatbilst ierakstiem. Bet par uzrāvienu nav taisnība. Tas negaid''iti labs

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Šajā tēmā katrs raksta savu subjektīvo pieredzi. Kaut vai tikai no testa auto. Kaut 15k vai pat 100k eur vērta. Cik katrs objektīvs, lai katrs pats secina. Tomēr pat autožurnālisti arīdzan min savas domas un iespaidus par auto

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

autožurnālisti lielākoties atgremo ražotāja preses relīzes.

un uzmest lūpu par to, ka visi iesmej par budžeta klases audiosistēmas lielīšanu...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Šajā sakarā atceros vienu celtnieku, Audi fanu. Šams man uzcēla vienu piebūvi, cepur nost. Šams ar slavēja savu iepriekšējo Audi un tagadējais arī esot labs. Lkm pat bija kkādā Audi fan klubā, jo bij uzlīme. Vienreiz bija jābrauc uz būvmateriālu veikalu, iesēdos blakus tai Audi un uzreiz sāku drebēt pēc starta. Tas tak subjektīvi kas kuram ir labs

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 3 Atbildēt

Ferrari Boss ir pārliecināts, ka 2025. gadā gaidāmā pirmā elektriskā sporta automašīna kompensēs papildu svaru ar lielisku transportlīdzekļa dinamiku noņems papildus svaru.

Ir pagājuši gandrīz desmit gadi, kopš LaFerrari hibrīds tika atklāts sabiedrībai, parādot Maranello vēlmi pieņemt elektrificētu nākotni. Šodienas klāsts ietver ne vienu, bet divus PHEV modeļus ar 296 GTB un SF90 Stradale. Purosangue apvidus auto, kas debitēs septembrī, tiks veidots uz platformas, kas jau no pirmās dienas izstrādāta, lai atbalstītu hibrīda spēka piedziņu, jo pat Prancing Horse nevar būt imūna pret stingrākiem emisiju noteikumiem.

Tālab 2025. gads ieies vēsturē kā gads, kad Ferrari gatavojas prezentēt modeli bez iekšdedzes dzinēja. Klientiem nevajag uztraukties par papildu svaru, ko rada akumulators un cita aparatūra, jo uzņēmuma izpilddirektors saka, ka inženieri atradīs veidu, kā kompensēt pievienoto masu. Benedetto Vigna apliecināja klientiem, ka EV joprojām būs Ferrari:

"Runājot par piedziņu, attiecībā uz transportlīdzekļa dinamiku, mēs varam pārvaldīt šo papildu svaru. Tiesa, mums ir par dažiem 100 kilogramiem vairāk nekā parastai ICE automašīnai uz tāda paša veida zirgspēkiem, bet patiesībā, mani pārliecina fakts, ka mums ir dziļa izpratne par transportlīdzekļa dinamiku. Tātad tas ir izaicinājums, bet mēs to uzskatām par iespēju turpināt radīt kaut ko unikālu."

Lai gan autoražotāji parasti izmanto vairāk vai mazāk vienas un tās pašas elektroniskās mikroshēmas, Ferrari inženieri spēj nodrošināt kaut ko unikālu un atšķirīgu. Lai mēs neaizmirstu par notiekošo Le Mans Hypercar programmu, kas turpmākajos gados noteikti nesīs dividendes hibrīdauto un elektrisko automobiļu attīstībā.

296 GTB, SF90 Stradale, elektrificēts Purosangue un 2025 EV ir tikai aisberga redzamā daļa, jo Ferrari saka, ka tīri ICE modeļi līdz 2026. gadam veidos tikai 40 procentus, bet desmitgades beigās tas samazināsies līdz 20 procentiem. 2030. gadā hibrīdi un EV katrs veidos 40 procentus.

Lai izstrādes posmā būtu pilnīga kontrole, elektromotori tiks konstruēti pašu spēkiem. Turklāt akumulatori tiks izgatavoti Maranello un integrēti automašīnās procesā, kas par prioritāti piešķirs vieglo konstrukciju.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 3 Atbildēt

Ferrari SP48 Unica

core Reģ.: 03.01.2017
2 3 Atbildēt

Nopirki? Dalīsies ar pieredzi?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 4 Atbildēt

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
6 4 Atbildēt

Kristians fon Kēnigsegs vēlas aizbraukt ar Jesko Absolut uz VW Group Ehra-Lessien testa trasi.

Tas bija 2020. gada marts, kad Koenigsegg atklāja Jesko Absolut ar solījumu sasniegt neticamās 300 jūdzes stundā. Faktiski zviedru zīmols apsolīja, ka neviens cits nākotnes modelis nespēs to pārvarēt, līdzīgi kā Bugatti pēc Chiron Super Sport 300+ ir pārstājis dzīties pēc ātruma rekordiem. Kamēr ļaudīm no Molšeimas ir izdevies sasniegt 304,77 jūdzes stundā (490 km/h) – lai gan tikai vienā virzienā –, mēs vēl neesam redzējuši maksimālo ātrumu ar visu laiku ātrāko ķēniņa olu 

Kristians fon Kēnigsegs sarunā ar žurnālu Top Gear izteica uzņēmuma apņemšanos izmantot Jesko Absolute ar pilnu jaudu. Viņš pat teica, ka "būtu kauns neparādīt, ko tas spēj", ņemot vērā simulācijas un reālās dzīves veiktspēju, ko līdz šim ir parādījis hipeauto. Tomēr to ir vieglāk pateikt nekā izdarīt.

"Tajā pašā laikā tas ir patiešām biedējoši. Kad mēs Nevadā uz atklāta ceļa [ar Agera RS] veicām dominējošo homologētas sērijveida automašīnas rekordu divos virzienos ar ātrumu 277 jūdzes stundā, tas bija vienkārši ļoti bīstami. Es vēlētos lai ir slēgts ceļš, iespējams, piemēram, Ehra-Lessien, kur tā ir ļoti gara, kur jūs varat izņemt daļu no tās puses, jo tā tik un tā ir pietiekami biedējoša. Mēs noteikti vēlamies, lai mēs tur brauktu tikai drošības apsvērumu dēļ. Pārbaudāma norises vietu, ceļš, pieredzējis šoferis."

Uzņēmuma vadītājs cer uz Volkswagen grupas Ehra-Lessien testa trasi Lejassaksijā, Vācijā, kur pirms tam tika izmēģinātas neierobežotas Chiron Super Sport 300+ un Veyron Super Sport versijas. Protams, jādomā, vai VW būtu tik laipns un ļautu Koenigsegg izmantot savu trasi un gāzt no troņa W16 hiperauto savā mājas laukumā. Bažas rada arī drošība, jo, ja mēģinājuma laikā kaut kas noiet greizi, VW izskatīsies slikti.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Ja kādam interesē, Škoda Scala nepilnos 2 mēnešos manā uzraudzībā un lietošanā būs noripinājusi 8tkm, šobrīd patēriņš stabili 5,5 vidēji Viena uzpilde - 100 eur un 1000km. Vakar pie Tallinas komiskā situācijā vienlaicīgi startējām ar Rav4 hibrīdu, kurš nu ko var. Tas 1,0 Tsi izkoda Rav4 tomēr Respektīvi - arī brauc tas auto.

Citādi ļoti priecē klusais salons un tīkamā piekares darbība arī. Ļoti laba stereosistēma, kā jau VAG grupas auto visiem. Esam braukuši mini ceļojumā 5 cilvēki, salonā vietas gana (bagāžniekā - maz). Rodas gan sajūta, ka Scala jau pilna Rīga

Braucu ar līdzīga vecuma 4.Oktāviju - skaņa ir sūdīga. Neesmu īpašs lietpratējs šajā jautājumā, bet 2. paaudzes analogam autiņam skaņa bija stipri baudāmāka. Var jau būt, ka šādai Scalai ielikta stipri labāka sistēma, bet pieņemu, ka tomēr kam līdzīgam būtu jābūt.

Kasiņ, palasot Tavus jūsmīgos aprakstus, reizumis liekas, ka tur objektivitāte pieklibo. A la "6. robā ceļa no 80 ar rāvienu" u.t.t. - nu neticu, vienkārši neticu.

Bija divi sestie golfi abi comfortline, viens bija pavisam skumīgs-mazais radio un skaļruņi tikai priekšējās durvīs, otrs drusku ciešamāks-skaļruņi visās durvīs bet tāpat gana labs tikai priekš radio. Mk7 comfortline skanēja jau atzīstami labi priekš standarta stereo, mk8 skan tikpat labi, drusku labāka detalizācija bet tuč atpaliek pašas apakšas.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

No visiem auto, kas man bijuši, lielisks audio ir bijis vienīgi Honda CR-V 2015'. Pārējos vidēja (piem. VW Multivan 2016') vai sūds (piem. Opel Corsa 2016').

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
6 0 Atbildēt

Alfa Romeo Supercar, iespējams, tiks izgatavots 2023. gadā ar Twin-Turbo V6.

Paredzams, ka līdz 2025. gadam sekos maza apjoma sērijveida automašīna.

2018. gada jūnijā Alfa Romeo atklāja produktu ceļvedi, kurā bija norādīti GTV un 8C modeļi, kuru iznākšana bija plānota līdz 2022. gadam. Tomēr šī attēla atjauninātajā versijā no FCA 2019. gada 3. ceturkšņa rezultātiem šie divi jauninājumi diemžēl vairs nebija iekļauti. Par entuziastu sarūgtinājumu, plāni par Giulia Coupe un superauto ar vidējo dzinēju tika nolikti plauktos. Tomēr jaunā ziņojumā teikts, ka, pirms zīmols kļūs elektrisks, joprojām varētu būt iespējama aizraujoša ar ICE darbināma Alfa.

Automašīnu medijam motor1.com ir laba ziņa - Alfa Romeo jau nākamgad prezentēs "dizaina pētījumu" par pilnvērtīgu superauto. Ja būs pietiekama interese, līdz desmitgades vidum tiks laists klajā maza apjoma sērijveida automašīna. Veiktspējas mašīnas centrā, domājams, būs divu turbo 2,9 litru V6 dzinējs no Quadrifoglio-spec Giulia un Stelvio, ar jaudu 505 zirgspēki un 600 ņūtonmetru griezes momentu.

Lai mēs neaizmirstu, Alfa Romeo uz īsu brīdi pārdeva Giulia GTA/GTAm ar sešu cilindru dzinēju, kura jauda bija 533 ZS, vienlaikus saglabājot tādu pašu griezes momentu. Ziņojumā nav izslēgta hibrīda spēka piedziņas iespēja ar Formula 1 know-how, balstoties uz saikni ar Sauber. Oglekļa šķiedras monokoka šasija, kādai vajadzēja būt atdzimušajam 8C, ir atsevišķa iespēja, arī ar iespējamu detaļu izmantošanu no Sauber un/vai māsas zīmola Maserati ar tā MC20.

Uztveriet šīs ziņas kopā ar sakāmvārdā teikto sāls šķipsniņu, taču būtu skumji, ja V6 dzinēju neizmantotu vēl pēdējo reizi, pirms Alfa Romeo kļūst elektrisks. Saskaņā ar dokumentu, ko pirms gada izdeva mātes uzņēmums Stellantis, teiksmainais itāļu zīmols 2027. gadā kļūs par pilnībā elektrisku zīmolu paplašinātajā Eiropā, Ziemeļamerikā un Ķīnā. Nākamās paaudzes Giulia jau ir pasludināts par EV, taču tas varētu vairs nebūt tradicionāls sedans.

Alfa Romeo nebija problēmu pārdot visus 500 Giulia GTA/GTAm spēkratus, lai gan tie bija ārkārtīgi dārgi, sasniedzot 180 000 eiro pēdējā gadījumā. Beidzamajam benzīna auto būtu tūlītējs kolekcionāru uzbrukums, it īpaši vēlamā superauto formā. Cerams, ka šajā visā ir kāda patiesība un mēs saņemsim pēdējo urrā no benzīna Alfas, pirms viss kļūs elektrisks.

Resurss: motor1.com

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

neraudi.

Benzīna un dīzeļu auto nekur nepazudīs.

Atceros, kad ieviesa elektrību un spuldzes, visi domāja, ka pazudīsa petrolejas lampiņas. Bet tās nekur neapazuda.

www.amazon.com/oil-lamps/b?ie=UTF8&node=3734721

Pat ja izzudīs DUS-i, benzīnu varēs nopirkt DEPO vai Maksimā.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

braucot īsākus gabalus ar auto, klausos dajebko kas skan pa radio. Braucot garākus un garus gabalus - podkāstus un audiogrāmatas. Skaņas nozīme - otršķirīga.

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Ja kādam interesē, Škoda Scala nepilnos 2 mēnešos manā uzraudzībā un lietošanā būs noripinājusi 8tkm, šobrīd patēriņš stabili 5,5 vidēji Viena uzpilde - 100 eur un 1000km. Vakar pie Tallinas komiskā situācijā vienlaicīgi startējām ar Rav4 hibrīdu, kurš nu ko var. Tas 1,0 Tsi izkoda Rav4 tomēr Respektīvi - arī brauc tas auto.

Citādi ļoti priecē klusais salons un tīkamā piekares darbība arī. Ļoti laba stereosistēma, kā jau VAG grupas auto visiem. Esam braukuši mini ceļojumā 5 cilvēki, salonā vietas gana (bagāžniekā - maz). Rodas gan sajūta, ka Scala jau pilna Rīga

Citādi ļoti priecē klusais salons u

---------------------------------------------

Vispār ir jautājums - vai Scala salons tiešām ir kluss, ieriekš cik atceros tika lietots B8, vai arī salīdzinot ar to, Scala salons liekas kluss?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jā. Es teiktu, vispār nav atšķirības.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Tas ir interesanti, jo no daudziem auto apskatniekiem dzirdēju, ka Scala salonam tieši pieklibo skaņas izolācija. Tas vēlreiz apliecina, cik tie testi ir ļoti subjektīvi un katram savas prioritātes.

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

OK, interesanti, passatiem jau ir visai laba skaņas izolācija, to VAG uztur. Brīnos par Scala, būs ar to jāizbrauc.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Scala ir principā nepiepacelts Kamiq (jeb otrādi). Tas izskaidro vairāk vietas salonā, piemēram.

Te izskanējis jautājums, vai es pats sev tādu ģimenes auto pirktu. Laikam nē, gribētu lielāku. Tomēr šobrīd neērtību īsti nav. Visur braucam un visur arī aizbraucam. Tātad - tikai iegribas pie vainas. Šībrīža situācijā visvairāk novērtēju proporciju 100 eur / 1000km (pārsvarā ārpus pilsētas)

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 1 Atbildēt

Tā diena tuvojas. Rīt sākšu dzīvot zaļāk vārda vistiešākajā nozīmē. Beidzot esmu sagaidījis savu 8.martā pasūtīto lunaparka auto jeb eļektričku. Zaļā krāsā.

Ganjau noteikti kādā brīdī sākšu dalīties ar pieredzi

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Gratulieren Noteikti pastāsti pieredzi. Arī pirmos iespaidus utt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Tu līdz šim biji novērots kā visnotaļ pieklājīgs un sakarīgs foruma biedrs, bet nu varēsi kļūt labāks par citiem un ar bauriem vairāk nerunāt.

Labi, jokoju ;) Lai labi ripo!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Paldies! Gan jau ripos labi un viss būs super. Priecājoa, ka jau no 1.jūnija ir iespēja uz elektroauto likt virsū parastās sērijas numurus, jo biju jau sabēdājies, ka būs man baltā, nē, zaļā vārna pagalmā. Bet tagad viss labi. Būs ierastais numurs.

Esošo Corsu neviens tā arī 2 mēnešu laikā nenopirka. Atdevu Auto Blitz kā daļu no iemaksas. Pēc 3 gadiem vērtības samazinājums bija 1000 EUR, kas normālos laikos galīgi nebūtu slikti, bet šajos trakajos laikos gan biju sadomājies, ka varētu iziet pa nullēm.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Varētu sīkāk par šo? Kas šī par BrīnumKorsu, kuru (neviens) "nenopērk", taču vienlaikus tās atlikusī "vērtība" nesamazinās? Ar kādu noskrējienu/aprīkojumu, cik veca?

-varbūt izdevīgāk braukt ar žiguli, tam reku vērtība ceļas jau nezkuro gadu

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Pirms 3 gadiem Corsu iegādājos pie AutobBlitz kā mazlietotu (3 gadi). Tagad atdevu to AutoBlitz, bet 6-gadīgu.

Tagad viņi uzfrišinās, veiks tehnisko apkopi un visdrīzāk sludinājuma cena būs lielāka, par kādu es to iegādājos 2019.gadā.

Nav nekāda brīnumcorsa. Parast opelis ar tūpnīcas LPG iekārtu. Nekas īpašs. Bet tāds šobrīd ir aftermarket. Gandrīz kā PSRS laikā, kad lietots žigulis maksāja vairāk kā jauns.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 1 Atbildēt

Un runājot par bauriem, vēl jau manā saimniecībā paliek ar normāli spēkrati, Mutivan, Jazz, mocis un rolleri. Tā kā būs, par ko parunāt

ctx1 Reģ.: 02.01.2022
0 0 Atbildēt

Vai tad agrāk nevarēja likt parastos numurus? Es biju iedomājies, ka var, tik zaudē tās stāvvietu un joslu privilēģijas...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Tieši tā. Zaudējot elektroauto priekšrocības. Tagad trūkums novērsts - liek virsū parastos numiria, bet zilā krāsā

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Tā diena tuvojas. Rīt sākšu dzīvot zaļāk vārda vistiešākajā nozīmē. Beidzot esmu sagaidījis savu 8.martā pasūtīto lunaparka auto jeb eļektričku. Zaļā krāsā.

Ganjau noteikti kādā brīdī sākšu dalīties ar pieredzi

paņēmi Mokka-e no opel? Executive ⁉️

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Jā, Mokka. Bet Innovation Plus komplektācijā. Melnais jumts izskatās lieliski. Priecē bezmaksas uzlādes iespējas. Var teikt, ka divas dienas jau esmu nobraucis pilnīgi par brīvu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Pag, kur tad LV ir bezmaksas uzlādes. Teslai vienubrīd bija bezmaksas uzlādes, bet mums tak Teslas stacijas nav un Moka tur nevar lādēties.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
1 2 Atbildēt

Opelis iedod cik tur tās minūtes emobi uzlādes stacijās kā bonusu. Pa brīvu ir tikai siers peļu slazdā, jo tāda elektriskā corsa maksā 36 tūkstošus, nu tur pa kādi 100eiro laikam var palādēties, ja pārrēķina naudās un kas gan ir 100 eiro ja lohs vēl ir iedevis 4 štukas valsts naudas kā prēmiju par pārcenotu corsu bez baterijas, kura nebrauc.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Nav gluži taisnība. Es bezmakas e-mobi vietā labāk paņēmu cenas atlaidi, jo tas ir izdevīgāk.

Ir Rīgā daži tirdzniecības centri, kur var veikt bezmaksas uzlādi.

Par to "Corsu bez baterijas, kura nebraic" gan iebrauci auzās. Книгу не читал, но мнение имею.

Atgādinu, ka iegādājos tādu auto, kas patīk man un kas apmierina manas vajadzības un iedpējas, nevis tādu, kas patīk dažiem forumiešiem

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
1 1 Atbildēt

Jā. Ir tie tirdzniecības centri, kopuma kādi veseli divi, neskaitot ikea, kur stundām ilgi jāgaida, jo ātri tak neko nevar tur uzlādēt, pietam jāpriecājas, ja visādi nomiki jau nav aizņēmuši vietu. Es to visu zinu, jo braucu jau trešo gadu ar elektroauto. Tas viss ir huiņa pēdējā, bet ja dzīvē ir laika pa pilnam un patīk ar huiņu nodarboties, kāpēc gan ne.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Veiksmi, lai labs pirkums un labi ripo.

Skatos, ka auto ir 50 kWh baterija? Mūsdienās jau tīri ok, nu droši vien ir vairāk jāpiedomā kur un kā salādēties, bet nav tik traki.

Ja ikdienā nebrauc Rīga-Zilupe, tad jau ir ok. Ja dzīvesvieta vai darba vieta atļauj lādēt, tad vispār ideāli.

Te jau kā parasti visiem vajag minimums 500km range, lai vispār varētu auto uzskatīt par auto. Saprotams, ka ir tādas situācijas, kad tas būtu noderīgi, bet nu tā kā vairumam tā braukšana ir pa Rīgu šurpu turpu vai no/uz Rīgu/Pierīgu, tad jau tā.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Paldies. Varu uzlādēt gan darbā, gan mājās. Arī e-mobi ātrās uzlādes stacija ar 50kW jauduir 5 km attālumā, ja nu steidzama vajadzība.

300 km range manām vajadzībām ir pilnībā pietiekami. Garos gabalus braucu ar videi ne tik draudzīgu auto

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
2 3 Atbildēt

Beidz sapņot nomik, ziemā tev range būs labi ja 180km. Diez vai pat tik daudz izvilksi, jo pie -10 un zemākiem grādiem grozies ka gribi. 25kwh uz 100km.

300km range ziemā ir teslai ar 75kw bateriju (reālo nevis iedomu). Jo joki ir tādi, ka tavam opelim nemaz nav 50kWh baterijas realitātē, tā ir 45kwh. Tā pat ka teslai model3 long range nav 82kwh baterija, bet 75kwh.

Tu pat nezini ko esi nopircis un čurat karstu tu beigsi vēlākais novembra vidū , to es tev garantēju tāpat kā apsīks tava utopija ka ecsdd ziemā baro tos 40kwh. Ne draugs. Saksies tev ar 15 vai 17kw stundā tas pasākums tavai nosalušajai baterijai, tu stāvēsi pie staba kā lohs un maksāsi 2-3x vairāk

nomiks Reģ.: 30.10.2002
5 0 Atbildēt

Tātad... par range ziemā man ilūziju nav. Rēķinos ar 180 -190 km, kas faktiski nozīmētu viena uzlāde trīs dienās.

Ātrās uzlādes stacijas, kas par maksu, noteikri nav prioritāte, jo mājās man uzlāde izmaksā lētāk. Nav nekādu problēmu arī aukatā ziemā uzlikt lādēties garāžā pa nakti. Man mājā ir 3 fāzu pieslēgums ar 32A ievadjaudu. Pietiiekami, lai pa 8 stundām uzlādētu pilnu.

Čurāt nečurāju ne tagad, me arī vēlāk. Es pret auto attiecos kā pārvietošanās līdzekli, nav tajā jāiemīlas vai kā citādi jūtas jāaatīsta.

Mums katram ir un būs sava pieredze. Ja kļūdīšoa, tātad kļūdīšos. Ir vairākiem paziņām elektroauto un tik skeptisks kā Tu nav neviens no viņiem.

Es novēlu Tev spēt it visā saskatīt skaisto nevis meklēt tikai slikto. Tici man, optimistam dzīvot ir vieglāk.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
3 3 Atbildēt

Es esmu reālists nevis optimists un optimisms man 3 gadu laikā lietojot EV ir nostājies tieši tur kur tam ir jābūt. Tāpec arī neizskatu šitos parodijelektroauto ka sugu. Mājās lādēt ir jauki un skaisti, kamēr to var darīt naktīs un tikmēr kamēr elektrība nemaksā 50 centa kwh. Bet tici man, ar 45 kW bateriju tu būsi spiests lādēt nevis tad kad gribēsi pa 15 centiem, bet tiklīdz atbrauksi mājās pa 50 centiem, jo atstājot auto ārā ar 10% atlikumu tu vari nokaut bateriju, jo temperatūrai krītoties litija baterijai ir tāda debīla mode pasizlādeties. Opelis noteikti ir gana stulbs un atšķirībā no teslas to tev pirms kāpsi ārā un iesi dzert siltu tēju, nepaziņos.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Tas, ka Tu izmanto dinamisko elektroenerģijas tarifu (biržas cena), nenozīmē, ka citiem ir tikpat sū...a situācija. Es izmantoju fiksētu cenu, kas vēl gasu būs nemainīga, proti, 8,5 centi/kWh.

Atslābsti.

2% zudums diennaktī vasarā ir norma. To man Opel pavēstīja.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
2 0 Atbildēt

Nu īstenībā jau tas zudums ir pat līdz 10% diennaktī, kad baterija pilnībā uzlādēta, bet pusizlādētai gan tā pašizlāde sarūk līdz pat 0,1%.

Stulbākais, ka par to, droši vien, klientu pabrīdina tikai pēc pirkuma, vai ne?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 8 Atbildēt

nomiks rakstīja: Tā diena tuvojas. Rīt sākšu dzīvot zaļāk vārda vistiešākajā nozīmē. Beidzot esmu sagaidījis savu 8.martā pasūtīto lunaparka auto jeb eļektričku. Zaļā krāsā.

Ganjau noteikti kādā brīdī sākšu dalīties ar pieredzi

Zaļi tu dzīvotu, ja tu gulētu ar pliku dirsu mežā, un tevi ēstu tārpi.

Bet ja tev ir multivans, džazs, mocis, rolleri un vēl elektrosūds, tad tu nedzīvo zaļi. Cik jābūt debilam, lai to nesaprastu.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jā.Jaunu auto pēc būtības vajadzētu "piešķirt" vienīgi tad,ja veco/esošo esi gatavs utilizēt.Un noteikt (vismaz 5g min) termiņu, kurā tam nopircējam tad šo jauno auto būtu pienākums lietot.

Nevis kā klaju demagoģiju, kad vienai ģimenei 4gab auto un kad šobrīd pilni (stāv/grūdām!) autorizēto dīleru plači ar dažādiem zem atklātas debess atklātā textā rūsējošiem lietotajiem hlamiem.Pusnojātā stāvoklī,par asstronomisku cenu, bez komplektācijas un bez pircēju intereses.

Elektro ikdienā, bet "uz laukiem" lūk būšu gudrāks/par un tur man "derēs" tas otrs- parasstais dd.Priekš kam! Astoņas (ķiniešu!)riepas, tonnām tehnisko šķidrumu, virbūves mazgāšanai ik gadu lieki miljoni litru (tik Dārgā) ūdens!

Neviens "nepērk", atdevi (neutilizētā veidā) savu veco auto dīlerim- tātad esi vistīrākais piesārņotājs.Dabu pabojājis jau divreiZ.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Kas tev tās par komunistu idejām. Jo vairāk auto, jo vairāk nodokļu ieņēmumu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ā..Jā.Vatureko.Hm.. Nu tad tā arī vajadzētu formulēt.Un bez demagoģijas.Katrs (vidējā 16g.v. autohlama) lietotājs (mums) ira (ļoti) Nozīmīgs.Punkts.

Nevis tā, kā slavenaiss businessmenis Gibrīdu Onkuls te pirms pāris gadiem 1jā lapā publiski plātoties sludināja, ka jebkuriem dd motoriem esot passludināts totāls nāvesspriedums.

Bet (protttams,ka) tas viņam nekādi netraucēja turpat pa sētas durvīm un gaišā dienas laikā gluži mierīgi tirgot tos pašus lietotos dd hlamus.Turklāt vēl nekaunīgi lielā apjomā, "pa 600gab/gadā".Jā.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti