Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
5 2 Atbildēt

Peugeot pirmo reizi 14 gadu laikā gāza Volkswagen no troņa.

Lai gan Eiropas jauno automašīnu tirgū gads nebija veiksmīgs, 2022. gada kopējā modeļu reitingā bija daži interesanti pārsteigumi. Saskaņā ar JATO publicētajiem datiem, visvairāk pārdotais jaunais automobilis reģionā bija Peugeot 208 ar 206 816 vienībām. . Tā apjoms, salīdzinot ar 2021. gadu, palielinājās par 5 procentiem, ļaujot Peugeot ieņemt šo reitingu pirmo reizi kopš 2007. gada, kad valdīja 207.

Patiešām, 208. gads gāza no troņa Volkswagen Golf, kas kopš 2008. gada nepārtraukti ir bijis Eiropas auto tirgus līderis. Šīs lielās pārmaiņas var izskaidrot ar nepārtrauktu vācu hečbeka pārdošanas apjoma samazināšanos visā Eiropā pēc programmatūras problēmām, pieejamības un pieaugošās konkurences Volkswagen grupā. . Tādējādi Golf noslīdēja uz piekto vietu kopvērtējumā, krietni atpaliekot no Dacia Sandero, Volkswagen T-Roc un Fiat/Abarth 500.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 2 Atbildēt

nevajag salīdzināt dazādas klases auto 207 nav korekti salidzināt ar golfu ,kas ir kompaktklases auto citā cenu kategorijā. 207 var salidzinat ar polo, cik zinu tad vinjam sen ir labaki pardosanas apjomi nekaa polo. golfa pardosanas apjomus vari salidzinaat ar 308 modeli, kas ir mazaks nekā golpam

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Salīdzināts pārdoto auto skaits, bez starpības pa klasēm, jaunu golfu 2022 praktiski nevarēja dabūt, piegādātie bija pasūtīti vēl 2021, ar to arī jautājumu par peugeot pārdošanas sasniegumiem var slēgt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Arī Peugeot nemaz nebija tik vienkārši dabonams. Cik zinu, šobrīd uz 308 jāgaida vismaz gads.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja: nevajag salīdzināt dazādas klases auto 207 nav korekti salidzināt ar golfu ,kas ir kompaktklases auto citā cenu kategorijā. 207 var salidzinat ar polo, cik zinu tad vinjam sen ir labaki pardosanas apjomi nekaa polo. golfa pardosanas apjomus vari salidzinaat ar 308 modeli, kas ir mazaks nekā golpam

tāpēc jau tas ir pārdotākais AUTO, nevis pārdotākais traktors, pārdotākais velosipēds, vai pārdotākā lidmašīna. Auto, tieši tik vienkārši un bezpersoniski. Pie vienas vietas klases, vienkārši pārdotākais auto.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 1 Atbildēt

Pižiks tomēr ir pilnīgs no-go teritorija. Pāris gadu laikā ir bijuši nomāti divi stipri jauni (abi zem 40k km) Pižiki un abiem nedēļas laikā bija elektriski gļuki. Man būtu bail Pižiku apsvērt kā pērkamu auto

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Tikko kāreiz nobraukāju nedēļu ar pajaunu Pižiku pa dienvdu zemi, lielākoties pa kalniem.

Peogeot 2008, maziņš benzīns ar turbo, ar padsmit tūkstošiem nobraukumu, pēdējais feislifts.

Gāja labi, elektro gļuki nebija, vidējais patēriņš pa kalniem zem septiņi litri.

Nepatika manuālā kārba, skaņa kā dīzelim un skārienjūtīgā ekrāna darbība un funkcijas kā tādas vispār uz viņa.

Patika kā "apēda" nelīdzenumus/bedres/guļošos, degvielas patēriņš un tas ka iekšā tomēr paliels. 4 pieaugušie jutās ļoti ērti, arī aizmugurējie.

Atcerējos - ļoti nepatika stūres forma, kaut kāds sešstūris.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Hmm vai nelīdzenumi līkumos nebija? Man 3008 līkumainos kalna ceļos (Ziemeļzemē gan) ar nelīdzenumiem līkumos ļooooti nepatika. Tas auto sāka "kozļīt" uz tiem nelīdzenumiem un vnk celt ārā auto aizmuguri. Diezgan nepatīkama sajūta. Šis pats efekts ir faktiski visiem SUVveidīgajiem (izņemot Tesla Y ar bateriju grīdā). Komplektu veido augsts smaguma centrs + īss starpasu attālums.

Jaunajam 208 nekas tāds nebija. Tas multimēdijs bija savādāks un pastulbu UI (piem viemēr interesējās vai tiešām vēlos Android Auto), bet lēns gan nebija

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Nu man vadāmība likās diezgan laba, dažos 180 grādu līkumos iebraucu tā asāk pa iekšmalu un nekādu pārsteigumu/izslīdēšanas nebij. Nebija sajūtas, ka stūrē diezgan augstu auto. Bet nu slapji ceļi nebij.

Kalnos ceļi bija labi, pašās mazajās pilsētiņās bija daudz gulošo un pa kādai bedrei un uz bungalo bija grantene.

Kopumā radās iespaids, ka šim auto hadene diezgan piemērota būtu Latvijas ceļiem, nu kamēr viņa ir kārtībā.

Un pluss tas 2008 arī diezgan augsts ir.

Multimēdija navigācija vispār nelietojama, tikai lieli galamērķi. start/stop atslēgšana caur multimēdiju - līdz tam jātiek. Protams visi klimati caur multimēdiju. Ekrāns nejūtīgs pat pie +20, kā būtu no rīta ziemā LV, dievs viņu zin.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Man savukārt ļoti patīk jaunie PEUGEOT modeļi. Tomēr pilnīgi noteikti nervu šūnas būtiskākas par jaunu PEUGEOT Cik skaisti no ārpuses, un īpaši - salonā, tik reāli neuzticami un kaitinoši tehniski. Joprojām tas pats vecais ierastais PEUGEOT kā agrāk. Besīgi

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Radiniekam trīs gadus vecs Land Rover Discovery. Braucot pēkšņi paziņoja, ka nav atrasta atslēga, un tupa apstājās ielas vidū. Pēc pailgas čakarēšanās izdevās pielaist un tikt līdz mājām, pēc tam atkal vairs neleca arī ar jaunu pults bateriju nē. Panelī iedegās pilna ziemsvētku eglīte, uz displeja vesela virkne eroru par kaut kādām sistēmām, kādas neviens nekad nav ne redzējis, ne dzirdējis. Entie neko neizsakoši burtu savirknējumi. Sekojot manuālim un pieliekot atslēgu pareizajā vietā, pēc pailgas čakarēšanās tomēr izdevās atkal to brīnumu pielaist un tikt līdz dīlerservisam. Tad nu tagad stāv servisā, nezinu vēl stāsta beigas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Itkā jau nav sarežģīti noskanēt vai atslēga raida un vai pietiekošā tālumā, vai varbūt vadības bloka un imobilaizera sakari pa CAN kopni ir traucēti ....

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Kā var "noskanēt" atslēgu,ar ko ? Un kā varētu "uzzināt", kurā kabatā to labāk nēsāt (turēt), ja piem Lietotājs ir uzvilcis (kājās) citas bikses (biezākas,tīrākas,etc) ?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Vai viņam ir tikai 1gab atslēga? Ziemasssvētki deg tāpēc, ka atslēgas neatpazīšanas gadījumā tiek apturēta komunikakācija starp visiem galvenajiem blokiem. Trans/missiju,gaismas,piekares augstuma sensorus un visu citu iespējamo eksotiku ieskaitot.Tas hlams vnk domā,ka nupat viņu kāds Zog. Kā arī, tajā "vajadzīgajā" vietā to pulti vajadzēja pielikt uzreiz,tikko kā.

Pati oriģinālā atslēga gan (parasti) gaitā mašīnu nestādina (tas ir elementārs drošibas iestatījums- mašīna brauks līdz pirmajai noslāpēšanai, pēc kā to vairs nevarēs iedarbināt), bet drošvien viens otrs advancētāks lietotājs (vai signaalizācijas uzlicējs) to lietu var variēt visādi.Gaitā var apstādināt kāds pārgudrais uzliktais imobilaizers,ar kura pārgudro uzlicēju tā uz sitiena pusnaktī fig tu sazināsies.Normāls licējs gan ieprogrammēs to noslāpšanu jau pirmajā no vietas nobrauktajā metrā,lai izvairītos no avārijas situācijas gaitā.

Ja tur ir tas papildu imobilaizers, iespējams, ka arī tam ir sava "baterija", ar visām iedomājamajām sekām. Ziemā taču notiek visādi brīnumi- pulti vai čipu kādreiz var gadīties iebāzt kažoka oderē vai kādā dziļi tumšā apakšbikšu kabatā.Aukstums arī netīk nevienai baterijai, ja nu vienīgi kādai dura cell pa 3eur/gab, bet nu tas ir Dārgi.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

650 zin drēbi. Tieši tā - oficiāli ir aizliegta tādas pretaizdzīšanas sistēmas uzlikšana, kas var noslāpēt autiņu ielas vidū. Ja mašīna ir iedarbināta, tad ar viņu vajadzētu aizbraukt bez atslēgas kaut vai līdz Polijai.

Un 650 pareizi norāda, ja to pretaizdzīšanas čipu esi turējis aukstumā, tad viņš arī varētu nekontaktēties ar atslēgu.

Tak što visticamāk jādzen pie signalizācijas speciem, ne uz parastu servisu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Lietotājs galīgi nav advancēts, un šaubos ka tā mašīna jebkad ir bijusi kādā citā kantorī kā pie dīlera. Otra atslēga otrā mājā pavisam citā pilsētā. Jā, var jau būt, ka vajadzēja maukt tai otrai atslēgai pakaļ, bet tas nevienam neienāca prātā. Nu, kad satikšu atkal, uzzināšu, kas tur galu galā bija, un padalīšos.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Pričom otrā atslēga? Ja uzliek to pretaizdzīšanu un ja nav tā čipa mašīnā, tad iedarbināt var, bet slāps nost un iedegsies lampiņu virtene panelī.

Mēs ar 650 domājam, ka vai nu tas čips turēts aukstumā un tad viņš nekonektējas ar atslēgu(autiņu) vai nu kkādā šaize tai pašā pretaizdzīšanas sistēmā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Variantu, ka tur nekāda drošības sistēma nestāv arī pieņemt nevar. Tā mašīna maksā brangu naudu un gan jau dīleris to kā pirmo papildus opciju piedāvāja.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ja mašīna nav citur bijusi,protams, ka jābrauc uz dīleri un jāliek to uz ausīm- un lai tam saimniekam reāli izskaidro, kas īsti tur noticis.Ja tas "kaut kas" tur cimperlējas- lai rauj nost,jo labāk nekļūs un nuinafig katrreiz tur zīlēt- kurā krustojuma vidū tas apstāsies un kad pieleks vai kad nee.Pie kam, ja pie katra staba startstops darbojas.

Otra atslēga noderētu "pamēģināšanai".Nu mazums kas, varbūt ka tai pirmajai/vainīgajai atslēgai iekšā kāds nekontakts radies vai kur tikusi saspiesta vai neveiksmīgi uz cietas virmas nokritusi.Parasti jau kāda viena atslēga ir vairāk nolietota, nekā otra.Ja tā ir trīs gadus veca- skaidrs ,ka baterija tur ir jānomaina kaut vai profilaktiski vai īpaši vēl ja rodas kāda aizdoma.Un reti kura baterija pacieš aukstumu, izņemot duracell. Ieliki atslēgu ārējā jakas kabatā un iegāji mežā stundu passtaigāties- lūk tev arī aukstums.Nekad "tā" nebija gadījies, bet reku tagad gadījās.

Par imobilaizeru jau arī fig var zināt.Kas to licis un kā tas pieslēgts.Ja tam nav sava papildus čipa (kabatā nēsājama) un ja tas vnk darbojas tandēmā ar atslēgu,labticīgs lietotājs vispār var nezināt par tāda suuda esamību.Kasko līgumā tam gan būtu jābūt minētam un katrai daudzmaz normālai aizsadzības sistēmai drošvien ir sava pase, kā arī kodu karte un vēl papildus otra pults/čips, ja tur tāds vispār ir paredzēts.To visu būtu vajadzīgs rūpīgi glabāt un godīgi nodot nākamajam īpašniekam.Čipiem un mašīnas atslēgām vienmēr jābūt ir 2gab, neskaitot mazo servisa atslēgu.

Padārgai mašīnai var būt reāla problēma, ka īpašnieku maiņas gadījumā papildus signalizācijas elementu esamība vai kāda darbības īpatnība tiek (apzināti) noklusēta un jaunais īpašnieks tikai pēc laika ar to saskaras.Un tad sākās epopeja- kurš šito uzstādīja, cik viņš "atsaucīgs" un/vai viņš vispār ir kkur tagad atrodams un vispār vai viņš gribēs ar to suudu tagad ķēpāties.Ta kur nu vēl ja kādu senāku savu kļūdu atzīt.Zin kā, sākumā daudzi signalizāciju un čipu modeļi ir tādi ok un ļoti "moderni", taču laika gaitā atklājas, ka tomēr daļa ir cimperlīgi meesli.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Netendenciozs apskats Ja mūsu apskatnieki šādi apskatītu jaunu auto, iespējams tas būtu pēdējais tests

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Gan šo gan davidich vairs neskatos jo nu tik nemanāmi laiza putlera olas ka vemt gribas. Pirms gada-pusotra rēca par ladàm tagad jau diktam lepni stāsta par naš avtoprom.

Droši var “testēt” jo viss kas no ārpuses ir sūds, dīlera tāpat nav un tik drīz nebūs.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Gan šo gan davidich vairs neskatos jo nu tik nemanāmi laiza putlera olas ka vemt gribas. Pirms gada-pusotra rēca par ladàm tagad jau diktam lepni stāsta par naš avtoprom.

Droši var “testēt” jo viss kas no ārpuses ir sūds, dīlera tāpat nav un tik drīz nebūs.

Ja atmetam politisko pieskaņu, sliecos tomēr viņa viedoklim piekrist. Daudzas jaunās tehnoloģijas skaistas tikai uz ekrāna. Dabā tās traucē, novērš uzmanību un bieži pat kaitina. Ja reāli uz padzīvojuša auto, kas ekspluatēts uz sālītiem ceļiem ar lētiem vadiem, šitie nekontaktu gļuki vispār būs ārprāts lietotājam.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Biežākā problēma BMW un MB ir "aizlieti" vadības bloki ... un iemesls - bieži vien kāds neizdarīts servisa darbs kā lūkas ūdens notek-trubiņu pārbaude - tīrīšana utml.

Attiecīgi ja gribas iesipt sani un pielūdzam "elektro-kastēm jau nekas nelūzt dievus" - tad ātri vien var aizliet pāris blokus, un tas auto nekur nebraux. Jo nu BMW un MB tie atrodas vienkārši "ideālās" vietās.

Bet nekontaktus parasti izraisa lohi kas grābstas kur nevajadzētu ... tur gan varētu pieļaut ka BEV specifikas un instrumentu dēļ tomēr strādās stipri kvalificētāki kadri ...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Jau esmu minējis ka par auto kvalitāti pēc Krievijas mērauklas nedrīkst. Elektrogremlini parasti ir slīkoņiem, aizlietiem vai grauzēju apsēstiem auto. Pret ekrāniem pretenziju nav bet fiziskas pogas arī patīk. Izteiktiem pogu mīļiem noteikti patīk opel insignia prefeisa panelis.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

405 rakstīja: Nu man vadāmība likās diezgan laba, dažos 180 grādu līkumos iebraucu tā asāk pa iekšmalu un nekādu pārsteigumu/izslīdēšanas nebij. Nebija sajūtas, ka stūrē diezgan augstu auto. Bet nu slapji ceļi nebij.

Kalnos ceļi bija labi, pašās mazajās pilsētiņās bija daudz gulošo un pa kādai bedrei un uz bungalo bija grantene.

Kopumā radās iespaids, ka šim auto hadene diezgan piemērota būtu Latvijas ceļiem, nu kamēr viņa ir kārtībā.

Un pluss tas 2008 arī diezgan augsts ir.

Multimēdija navigācija vispār nelietojama, tikai lieli galamērķi. start/stop atslēgšana caur multimēdiju - līdz tam jātiek. Protams visi klimati caur multimēdiju. Ekrāns nejūtīgs pat pie +20, kā būtu no rīta ziemā LV, dievs viņu zin.

Tā jau tad vairāk ir konkrētās mašīnas ekrāna vaina... Pēdējo mēnešu laikā sanācis ar vairākiem darba pižikiem pabraukt, arī uz šo vakaru paņēmu pusgadīgu 3008, visiem ekrāns "jūtīgs". Jā, pa laikam kādam nogļuko kaut kas, bet tas jau ir ne tikai pižika faktors.

eidis Reģ.: 07.11.2001
4 0 Atbildēt

Nu nezinu. Pēdējais bija 208 ar 35k uz ODO. Tam gaitā uz 130 vismaz pāris reizes atslēdzās viens cilindrs un auto aizgāja servisa režīmā. Apstājoties un iedarbinot no jauna viss strādāja, bet uz itāļu bāņa uz 130 kreisajā joslā pēkšņs servisa režīms ir diezgan trauksmains notikums.

Iepriekš 3008 uz 24 h nez kāda iemesla dēļ tas muļķimēdijs izbeidzās. T.i. radio pārslēgt nevar, atpakaļgaitas kameras nav. Pēc tam diezkapēc ieslēdzās.

Iepriekš tikai Fiat 600L muļķimēdijs pēc 3 dienām pateica ardievas un vairs neatgriezās. Tādu arī atdevu.

Bet Pižika elektrība izskatās bēdīgi. Vēl inženieriem tur ir ko darīt

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Rivian marasmainas problēmas - 2+% no uzlādes "iztvaiko gaisā" kamēr vienkārši stāv "pie sētas":

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
1 1 Atbildēt

Un? Kas ir 2 procenti?

Pāķis tu esi ar savu heitu. Benzīnniekam ziemā piedarbinot un brsucot pirmos 5km izztvaiko visi 50procenti un vairāk.

Es arī šoavakr uzlādēju teslu 80% un ak vai, no rīta rādīja 79%. Papisu veselus 10 centus ak vaii ak vaii.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Labi gan ka dīzelis pa nedēļu "neiztvaiko", un auto var atstāt kaut mēnesi ziemas salā ... Rivian diemžēl nevar - būs tukša vai tuvu tai baterija, un kas notiks tad ja būs tukša - to vēl nevienc nezin ...

Teslām.zin, bet nekas labs tas ar nav ...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Labi gan ka dīzelis pa nedēļu "neiztvaiko", un auto var atstāt kaut mēnesi ziemas salā ... Rivian diemžēl nevar - būs tukša vai tuvu tai baterija, un kas notiks tad ja būs tukša - to vēl nevienc nezin ...

Teslām.zin, bet nekas labs tas ar nav ...

Neņem personiski bet auto ir domāts braukt. Nebrauc=pieštepselē un atstāj vadā. Bet tas elektro paātrinājums atsver visu pārējo. Īpaši tādam elektriskajam pickup monstram ar vairākiem el dzinējiem, augstu sēdpozīciju un sporta auto cienīgu dinamiku Nemaz nerunāsim par extrām ko piedāvā strāvas atpakaļ paņemšanas iespēja bez trokšņa.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Netiek ņemc, es tik par to ka ir lietas un vietas kur BEV joprojām neder, ka nebutu nemaz tik grūti tos padarīt labākus utt. Ideāls BEV butu tāds kuru tu vari pa nakti lādēt un pa dienu vai nu braukt, vai barot savu māju utt.

Bet nu Rivian laikam idiotisma pārspējis visus - auto "miera stāvokļa" barošana rijībā pārspēj visu ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un kas tur tajā "elektro paātrinājumā" ir tāds īpašs? Garlaicīgais veids kā tas notiek? Pamēgini kādreiz "benzīn paātrinājumu"

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Pirmais jautājums - KUR? UN CIK ILGI? Bez agresīvas izpaušanas man nav kur likt jau to pašu gana gauso veca dīzeļa paātrinājumu, jo braucot nepārtraukti nepamet sajūta, ka apkārtējie vispār nezin, kā nospiest gāzes pedāli.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Sono Motors paziņoja par Sion (elektroauto ar saules paneļiem virsbūvē) projekta izbeigšanu. Ražošana, kas bija plānota šā gada nogalē, netiks sākta, projektu mēģinās kādam pārdot.

iemesls - neizdavās savākt investīcijām nepieciešamos miljonus.

Klienti, kas iemaksājuši naudu (kopā ap 50 milj eiro, laikam) pasūtot šo Sion, naudu dabūšot atpakaļ, un vēl ar 5% piemaksu.

Žēl. Vareja b;ut interesants eksemplārs.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Iautofans rakstīja: Un? Kas ir 2 procenti?

Pāķis tu esi ar savu heitu. Benzīnniekam ziemā piedarbinot un brsucot pirmos 5km izztvaiko visi 50procenti un vairāk.

Es arī šoavakr uzlādēju teslu 80% un ak vai, no rīta rādīja 79%. Papisu veselus 10 centus ak vaii ak vaii.

Kur un kā tas benzīns iztvaiko? Lejot bākā smaciņu var just. Bet tās tavas "iztvaikošanas" laikā nemaz. Kā tas darbojas?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nūūū... Ja neskaita to ka viņš pārspīlē, zināma taisnība viņam diemžēl ir. Vai esi dzirdējis par tādu lietu kā starta trekninājums un uzsilšanas trekninājums? Tie ir nepieciešami tīri dēļ tā ka aukstā un remdenā motorā iztvaiko tikai daļa degvielas - un tā nu, teiksim, +20 grādus aukstam motoram vajag kaut kādus 20% vairāk degvielas lai kompensētu to kas neiztvaiko bet aiziet karterī vai izplūdē. Visskaistākais piemērs ir starta trekninājumi - pie -40 vajag 1600% [jā, ar divām nullēm] starta trekninājumu, jo tikai sešpadsmitā daļa benzīna iztvaiko...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Taisnība ir, tomēr benzīns iztvaiko pie iedarbināta motora vai iedarbināšanas laikā, kamēr elektrība "iztvaiko" vienkārši stāvot pie sētas.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

Tu auto pērc lai tas stāvētu pie setas? Kādam dalbajobam jābūt, lai uztrauktu 10 centu zudums diennaktī. 10 centi Karl!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Iedomājies, jā. Es nepērku auto, lai katru dienu sēdētu korķos un par taksi arī nestrādāju.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

Tev un pārējiem šī čatiņa bomžiem vajadzētu beigt gudri spriedelēt par lietām, kuras tu nekad mūžā nenopirksi. Vienkārši tu esi skaudīgs ņišebrods kā lirlāka daļa aktīvo klabinātāju. Tāpec pisies dirst!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Malacis, tā turpināt. Aizskātu sāpīgo - apzinies, ka esi lohs, kas savā dzīvē pat no sēdēšanas korķos nespēj tikt vaļā, kur nu vēl ko vairāk sasniegt.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

Bomār, ja tu domā, ka kādam te baigi interesē tavas vaimanas, tad man tev ir sliktas ziņas. Notrauc puņķi un kāp savā vecajā lūznī, lohovozā, vai uz velosipēda un izbaudi savu nožēlojamo eksistenci ubag.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 2 Atbildēt

Hmmmm, visai amizanti lasīt, ka nožēlojamu eksistenci citiemn piedēvē indivīds, kuram ir tik nožēlojama dzīve, ka izmisīgi jākviec pēc uzmanības, lienot pie "bomžiem" forumā, no kura šams jau četras reizes ir izmests...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Manas vaimanas?! Tu tak te izmisis vaimanā, ka tavu krāna pagarinātaju neviens neņem nopietni, un atkal jāsēž korķos ka parastam loham. Bet tā gribējās lai apbrīno...

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
2 1 Atbildēt

Haha! Sasmīdināji ubag. Reāli sasmīdināji. Esi citāds! Min savu erenpreisu un rij dubļus bomzi! Haha!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Sēdi vien savos korķos un smejies. Tikai atceries, ka tu vari mani saukt kā vien vēlies, bet tas nemanīs faktu, ka tu savu laiku pazaudēsi tajos korķos, mierinot sevi ar Teslu, un besoties, ka citi var atļauties laiku pavadīt vērtīgāk. Pats jau labi zini, ka nekur tālāk par abidas treniņbiksēm sešsimtajā savā attīstībā neesi ticis.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

Sassvīdis sušķis kas ikdienā min pedāĺus un ir nošķiedies ar dubļiem mācīs kā pareizi dzīvot. Haha. Latgalē pat zirgi smejās!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Lai vai kā gribētos tos pedāļus ikdienā mīt savas fiziskās formas uzturēšanai, tas diemžēl notiek tikai tavās iedomās vai uz trenažiera. Un neko daudz jau dzīvot nemācu - tikai saku, ka sēdēt korķos ir nožēlojami. Pat tad, ja to dara, sēžot Teslā.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

Par tiem korķiem ir tavs slimās fantāzijas auglis ujobān. Tas laikam no pelējuma sēnītes salonā paliec tāds debīls, tesla lietotājiem nav tādu problēmu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Jā, jā... Zinām visi, kā lepnie EV mauc garām pa sabtransa joslām. Bet tas diezko nepalīdz - tikai mazliet samazina nēērtības un pastiepj krānu. EV jau nekam citam neder, tādēļ tas, ka sēdi korķos ir pašsaprotami. To pierāda arī tas, ka nekādu citu EV priekšrocību nosaukt neesi spējis un tik ļoti uzvelcies, kad piemin tavu lielāko sāpi.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

Ko uzpisies? Neglītā sieva nedod? Brauc ar savu sapelējušo bomžkasti, man ta kas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Vienkārši interesanti, cik izmisušam par krāna nepagarināšanos un zudumiem stāvot ir jābūt, lai sāktu dzejot absurdos murgus par "Benzīnniekam ziemā piedarbinot un brsucot pirmos 5km izztvaiko visi 50procenti un vairāk."

Un pavisam interesanti būtu beidzot dzirdet no kāda EV lietotāja stāstu, ko vēl tā kaste spēj, izņemot stāvēt sastrēgumos un ļaut apiet ierobežojumus. Pieņemsim ka es esmu bomzis, bet rekur stulbie vācieši arī pērk un tura pie sētas normālu auto braukšanai, bet EV lieto tikai sēdēšanai korķos.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

Kapec tevi interese mana metama izmers? Esi kaut kāds LGBT kopienas pārstāvis?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Neinteresē, bet tavu uzbāzīgo vēlmi to staipīt ir grūti nepamanīt.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

To pamani tikai tu. Varbut tāpēc ka esi derdzīgs homoseksuālis?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tev tiešām liekas, ka šitā gānīšanās atbrīvos tevi no nožēlojamās sēdēšanas korķos?

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

Kur tu redzi gānīšanos? Tie ir acīmredzami fakti. Tev uz šeijieni un ātri! gaycenter.org

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Interesantus linkus zini... Ir vērts jautāt, kādeļ?

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

Jā. Ierakstīju tavu nikneimu google meklētājā un izmeta šito.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Jā nesaprati, tad tieši uz to pārspīlējumu jau arī mērķēju - pastāsti, kur tieši un kā tā liekā degviela paliek. Nu kaut mazākā apjomā nekā 50% 5km garumā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kur? Pamatā jau noteikti izplūdē. Savādāk diez vai ražotāji būtu centušies noteiktiem motoriem pumpēt izplūdē gaisu lai sadedzinātu tur esošo nesadegušo degvielu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Ok, ej tālāk - cik daudz degvielas var tajā izplūdē sadedzināt tā, lai tas izpūtējs nesāktu kvēlot sarkans?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā tu zini ka nesāk? Pirmā pieeja šajā jomā bija amerikāņiem septiņdesmitajos gados, "termālie reaktori", kuri mēdza nopietni iespaidot motoru uzticamību dēļ sava karstuma. Bet attiecībā par katalizatoriem - ražotāji tak lepojas/lepojās ka gaisa pumpēšana izplūdē paātrina katalizatora uzsilšanu, nez kāpēc

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Uzsilšanu... Nu jā, tu gribi diskutēt "melnbalti". Jautājums jau nav par to, vai tajā katalizatorā kaut kas sadeg. Bet par to, cik var sadedzināt nelielā bundulītī, kas pat turbīnas karstumu nesasniedz.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Spaiņiem benzīna katalizators nededzina - starta bagātinājums pieņemu ir uz dažām sekundēm, cilindrs uzsilst un bagātinājums samazinās, uzsilšanai palīdz arī EGR, kamēr nav izravēts.

Ja 10x bagātinājums uz 30sek, tad tas iznāk apmēram 50ml benzīna - par cik grādiem 50ml benzīna var uzsildīt 10+kg tērauda izplūdes cauruļu. 20kg tēraudam iznāktu zem 200K temperatūras pieaugums, nerēķinot siltuma zudumus. tur nekas ne tuvu nekvēlo

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu re - uzrakstīji tieši to, uz ko norādīju. Tajā katalizatorā tiek sadedzināts niecīgs daudzums, ka nekādi nav samērojams ar elektroauto zudumu apmēru.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu nav tās lietas tik vienkāršas kā tu esi iedomājies

Lūk, ar uzsilšanu saistītās lietas no mana golfa iepriekšējā motora vemša regulējuma. Nu, vemsis ir ļoti primitīvs, visādi motroniki darbojas daudz smalkāk, bet princips labi redzams. Tātad - lodziņš kas nosaka kā daži trekninājumi darbojas. Starta trekninājuma līkne - cipari paņemti no kaut kāda motronika regulējuma, kur inženieri ir balstījušies uz elementāriem fizikas likumiem - vemša gadījumā problēma tā ka punktu tai līknei par maz, 30 gadus vecam motronikam ir 7, te tikai 4 - vismaz manā gadījumā tas izpaužas tā ka dažos punktos sūdīgāk lec, bet nu varbūt manu roku leņķa jautājums. Pēcstarta trekninājums - trekninājums kas nepieciešams tikko piešķiltam motoram stabilai darbībai - reāli dēļ tā degmaisījums paliek trekns un tāpēc liekas ka tas ir lieki, bet ja to noņem, motors gan brīvgaitā darbojas normāli, bet sākot lietot pedāli izrāda vēlmi noģībt - šis trekninājums gan ir īss; skatīt lodziņu. Nu un uzsilšanas trekninājuma līkne, noregulēta pēc log faila, respektīvi, uzsilstot pēc degmaisījuma mērījumiem tā lai motoram uzsilstot degmaisījums paliktu vienāds - kā redzi tad, piemēram, 55 grādus siltā motorā joprojām 10% degvielas nesadeg.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Neredzu. Tajās līknēs ir kaut kas cits, nekā tu stāsti ;)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Neredzi vai negribi redzēt? Davai, pastāsti man, kas tās līknes sazīmējis, ko es tur esmu palaidis garām...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

"Enrichment" tulkojas nu tā kā nedaudz savādāk, kā "nesadeg".

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, tas vārds tulkojas kā "trekninājums" - bet trekninājums ir nepieciešams lai kompensētu to ka daļa degvielas nesadeg Atceries - to pašu uzsilšanas līkni regulē tā, lai motoram brīvgaitā uzsilstot, noturētos nemainīgs degmaisījums ja pie 55 grādiem jāpievada 10% vairāk degmaisījuma nekā vajag pie 80 grādiem tādam pat iznākumam, kur tad paliek tie 10%?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu pastāsti gan, kur paliek. Un kādā proporcijā. Mazliet pateikšu priekšā - ir veseli 3 "kur paliek"

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Pastāsti tu man, ja jau reiz tu esi tik zinošs - es neesmu tajā iedziļinājies jo man vajag lai motors stabili darbotos, neko vairāk Pieņemu ka liekā degviela starta laikā aiziet karterī bet ļoti šaubos ka tas varētu notikt remdenam motoram darbības laikā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Nu re - atkal vecā dziesma, vispirms izsaki visādus apgalvojumus un beigās atzīsti, ka nemaz neesi iedziļinājies.

Trīs principiālie vierzieni - karteris (kas vēlāk caur kartera vetilāciju atgriežas cilindrā un tiek tur sadedzināta), konkrētā motora normālā degmaisījuma (atšķirība no stoihiometriskās) proporcija pret kuru tiek rēķinats "trekninājums" (kas sadeg uzreiz cilindrā ražojot siltumu) un visbeidzot daļa, kas aiziet katalizatorā (un ir apsakatāma un rēķināma sākotnējā jautājuma ietvaros). Iedziļinies, pastāsti konkrēta auto ciparus un pierādi, ka pieeja "no otra gala" - t.i. elementāra sapratne, ka nav iespējams tajā bundulī nodedzināt necik daudz degvielas to neuzkarsējot sarkanu, ir nepareiza.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Šodien sanāca papļāpāt par augstāk minēto Landroveru. Autiņam četri gadi, nevis trīs, kā iepriekš rakstīju, bet vienalga - jauns auto taču. Izrādās - tas hlams ir apstājies jau vairākkārt. Pirmo reizi jau pirmā gada laikā pēc izbraukšanas cauri vidēja izmēra peļķei. Toreiz pats pēc brīža atsāka darboties un nekādi defekti netika konstatēti. Tagad patiešām bija nobrucis imobilaizers. Tika remontēts veselu nedēļu, cēlonis - mitrums. Bet mitrums tajā mašīnā, kā izrādās, ir visur. Aiz visiem paneļiem, pat zem griestu apšuvuma ir kondensāts! Ja vēl būtu lūka, tad zinātu, kur rakt, bet lūkas nav. Kas interesanti, nekādas pastiprinātas logu svīšanas nav. Bija divos autorizētos servisos, visur plāta rokas. Garantija beigusies (bija divi gadi tikai). Īpašnieks ir reāli izbesījies un tirgos nost to sūdu. Tā vot ir ar Land Rover.

P.S. Nekādu sīkāku informāciju par niansēm nemācēšu sniegt, atstāstu tikai, ko man stāstīja.

P.P.S. Slīcinājis tiešām neviens to mašīnu nav.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Neatceros precīzi kuram, bet laikam Top Gear USA bija Range Rovers trāpījies uz testa, kuram priekšas stikls bija nehermētisks un laida ūdeni lietus laikā ...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Kondensātu nav problēmu ziemas laikā savākt arī īsos braucienos ar sīčiem-sniegu no kājām katru reizi nenodauzot+kautkādas ragavas un citādi braucamie un salonā tiek savākts pasakains daudzums mitruma.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Lai tā būtu. Bet diez vai ir normāli, ka tas piebeidz mašīnas elektroniku tā, ka tā vairs nav braucama. Jo īpaši - tas taču skaitās apvidnieks!

Bez tam šīs elektronikas problēmas, kā izrādās, sākās jau pirmajā lietošanas gadā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Jautājums jau par vārda "normāli" definīciju. Francūžiem tas IR normali - tie spēj eksistēt bez elektronikas problēmām tikai savā bezziemas klimatā. No Landrover es sagaidītu vairāk, bet acīmredzot arī nav ziemai domāts.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Šī ziemā reāli ir problēma - sīču un ekipējuma spēja sanest sniegu mašīnā pat pie puslīdz gariem braucieniem, kuros tiek dzenāts max ventilators + kondicionieris, nespēj auto izžāvēt līdz galam.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Kondicionieris zem +4 nestrādā.

Ja no sniega neattīra salona gaisa ieplūdes atveres, tad arī pastiprināti veidosies kondensāts

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Neesmu pagaidām nevienu auto ar tādu grādu ierobežojumu redzējis, bet var jau būt, ka tev tā īpaši nav paveicies.

Un jā - par tām gaisa atverēm, protams, taisnība.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

No VAGmobīļu tehniskās informācijas minos ka tur figurēja cipars uz kaut kādiem -2 grādiem vai ko tamlīdzīgu - vecu aužu un fofāgenu kondišiem ieplūdē nāca termoslēdzis kas zem tādas temperatūras neļāva ieslēgt kondišu, un klimati zem tādas temperatūras arī neslēdz kondišu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Ja reiz šeit ir pacēlusies tēma par kondiķi un auto žāvēšanu, izteikšu savu jautājumu.

Kā darbojas klimata kontrole, tā kā būtu skaidrs- ir temperatūra, ko sākumā pastiprināti piedzen, pēcāk uztur. Vai pastāv autiņi, kam šī iekārta vadās arī pēc mitruma % salonā? Tīri lai izžāvētu to.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pēc Volvo uzvedības (t.i. klimata Auto režīms AC ziemā mēdz pie vienādas temperatūras gan slēgt, gan neslēgt) es teiktu, ka ir, bet tehniski objektīvi - nav ne jausmas.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Kondicioniera kompresors tiešām arī ieslēdzas?

Man kautkā liekas ka neba velti zem tiem pašiem +4-5 grādiem kompresors vairs netiek darbināts aiz tā iemesla ka iztvaikotājs pavisam vienkārši var aizsalt. Apkures siltumsūknis tam būs labs piemērs.

Vienīgais izņēmums varētu būt ieslēgta recirkulācija bet tad arī jautājums kas ir efektīvāk-kondensēt mitrumu no salonā esošā gaisa vai pumpēt salonā svaigu gaisu no āra, kuram ziemā tāpat būs mazāks relatīvais mitrums kā salonā esošajam.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Jā, ieslēdzas. Nezinu, kā tur tiek menedžētas gaisa plūsmas, bet doma ir tieši žāvēšanai un nekas nekad nav aizsalis. Ja ir kāda robeža neslēgties, tad tā notiekti ir zem, nevis virs nulles, kad āra gaiss tiešām jau ir sauss. Visvairāk jau tā žāvēšana tieši ap nulli ir vajadzīga.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja: Ja reiz šeit ir pacēlusies tēma par kondiķi un auto žāvēšanu, izteikšu savu jautājumu.

Kā darbojas klimata kontrole, tā kā būtu skaidrs- ir temperatūra, ko sākumā pastiprināti piedzen, pēcāk uztur. Vai pastāv autiņi, kam šī iekārta vadās arī pēc mitruma % salonā? Tīri lai izžāvētu to.

Neiedziļinoties instrukcijās, bet tīri pēc pieredzes varētu būt Korejas jaunākajos izstrādājumos. Ja ir ieslēgts recirkulācijas režīmā, tad brīdī, kad sāk aizsvīst stikli, klimats pats pārslēdz uz klasisko un arī AC papildus.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

No pieredzes, lai nebūtu problēmu, ka no rīta jākasa arī auto stikls no iekšpuses - atbraucot mājās, atveram auto visas durvis un izvēdinam visu silto gaisu ar tajā esošo mitrumu ārā no auto salona - 2-3-5 minūtes.

Teorētiski ērtībai to varētu darīt auto salona ventilators mašīnai ar izslēgtu motoru, apejot apsildi, pūšot auksto gaisu.

Vēl ir tādi mitruma savācēji un kaķu smiltis speciālās.

www.ksenukai.lv/p/mitruma-uzsucejs-pingi-melna/j2e4?utm_source=salidzini&utm_medium=ad_item

www.zoo24.lv/site/lat/product/3990-elegant-cat-silica-gel-silikona-smiltis-kakju-tualetei-10-ltr/

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Kondicioniera kompresors tiešām arī ieslēdzas?

Man kautkā liekas ka neba velti zem tiem pašiem +4-5 grādiem kompresors vairs netiek darbināts aiz tā iemesla ka iztvaikotājs pavisam vienkārši var aizsalt. Apkures siltumsūknis tam būs labs piemērs.

Vienīgais izņēmums varētu būt ieslēgta recirkulācija bet tad arī jautājums kas ir efektīvāk-kondensēt mitrumu no salonā esošā gaisa vai pumpēt salonā svaigu gaisu no āra, kuram ziemā tāpat būs mazāks relatīvais mitrums kā salonā esošajam.

Protams, ka ieslēdzas.

Un kas ar apkures siltumsūkni? Pie lieliem mīnusiem nekādu problēmu, nevajag pirkt kondicionierus ar kuriem var sildīties…

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Apkures gais-ūdens SS pats sevi pa brīdim atkausē, no kuries tad tie ledus kalni zem viņiem veidojas?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nopietni? Kā viņiem šito unikālo ideju ir izdevies noslēpt no autoražotājiem?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tehnologiski vienigais veids kā var aizsaldēt kondicionieri ir ņemot āra gaisu, jo iekšas gaiss būs parasti ap 18 grādiem. Ja reiz sistēma karstā laikā māk gaisu recirkulēt, tad kas traucē to darīt ziemā ??? Neticu ka inženieriem šī ir raķešu zinatne ... varbūt vienigi eksistē auto kas tādām "Ziemelvalstīm" kā musējā nav paredzēti...

P.S.man nevienam auto tā nav bijusi problēma gan ar klimatu, gan prastu kondicionieri ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Iautofans rakstīja: Jā. Ierakstīju tavu nikneimu google meklētājā un izmeta šito.

Ņemot vērā, ka mans nikneims ir dzīvnieka latīniskais nosaukums un normāli google atgriež informāciju tieši par šo dzīvnieku, tev ir jābūt ārkārtīgi spēcīgai meklējumu vēsturei konkrētā jomā, lai tik ļoti izmainītu tieši tev atgriežamo rezultātu saturu.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
5 0 Atbildēt

Svinīgi ziņoju, ka stāsts par CR-V Volume 3 ir sācies. Pēc 7 gadu pieredzes ar CR-V (2008) un 2,5 gadu pieredzes ar CR-V (2015) esmu atgriezies pie pārbaudītas vērtības - Jā, atkal CR-V (2023), šoreiz gan Hybrid izpildījumā.

Pirku, pat neizbraucot testa braucienu, jo, iekāpjot salonāt, viss jau tik tuvs un pazīstams. Un tā arī ir - tas pats vecais, labais CR-V. Ar virkne jaunām "fīčām", kas agrāk nebija, bet šodien jau ir kļuvušas gandrīz par must have normu. Priecājos, ka mainoties paaudzēm, ir palicis nemainīgi lielais bagāžnieks, aizmigurējie krēsli (ar nedaudz atlokamu atzveltni un superērto krēslu nolaišanas grīdā sistēmu. Šoreiz stikla jumts nav tikai jumts, bet arī ar lūku. Kaut šī ir viena no lietām, kas man varētu arī nebūt nepieciešama.

KAs uzreiz iekrīt acīs - vēsturiskais displejs ar ierasti zilo toni. Gandrīz identisks bija 2015. gada CR-V un pat 2016. gada Jazz. Bet šis jau arī gaumes jautājums.

Par visu pārējo droši vien atskaitīšos, kad būs, par ko atskaitīties.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Varēji jau biš paciesties. Tūlīt būs jauns modelis.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

LV būs pēc gada apmēram un + 10kEUR.

Paldies, pagaidām nē

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Jooopcik, 10 pakas klāt... Tā jau tās Hondas šķiet visai padārgas, bet kas tās par tādu ciparu pirks?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

"Ar virkne jaunām "fīčām", kas agrāk nebija, bet šodien jau ir kļuvušas gandrīz par must have normu. " - piemēram? Vai 1.5 turbiķis, vai kas tur par mazmotoru nāk, BEIDZOT [!!!] ir saņēmis hidrokompensatorus?!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Motors kā reiz ir 2.0 l, bwt darbojas vienīgi ar mērķi saražot elektroenerğiju.

Ar fīčām biju domājis adaptīvo kruīzkontroli, joslu asistentu, pašpiestūrēšanu, projekciju u.c

darklight Reģ.: 29.10.2013
4 0 Atbildēt

Izņemot adaptīvo kruīzkontroli, tās pārējās jau ir nelaimes nevis fīčas Bet nu lai labi ripo!

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Prātīgi teikts.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Un kāpēc tie štrunti būtu vajadzīgi? Savai Hondai vārstus regulēt vedu vienu reizi pa 10 gadiem. Vairāk nebija vajadzīgs.

Gan jau ka atkal kāds no VAG lieliskajiem izgudrojumiem, kuru vienīgā funkcija ir salūzt aukstā ziemas rītā

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Manai kijiņai vārsti nav regulēti kopš dzimšanas, tas ir 15 gadus. A kāds bija iemesls kāpēc Honda bija jāregulē?

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Kas ir " superērto krēslu nolaišanas grīdā sistēmu", ka to reklamē?

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 1 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

Iautofans rakstīja: Jā. Ierakstīju tavu nikneimu google meklētājā un izmeta šito.

Ņemot vērā, ka mans nikneims ir dzīvnieka latīniskais nosaukums un normāli google atgriež informāciju tieši par šo dzīvnieku, tev ir jābūt ārkārtīgi spēcīgai meklējumu vēsturei konkrētā jomā, lai tik ļoti izmainītu tieši tev atgriežamo rezultātu saturu.

Neesi domajis aiziet vienreiz dirst?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 2 Atbildēt

Tikko biju. Un varu saderēt, ka šis jautājums tev ienāca prātā sēžot korķī un domājot, kā nepietirst savu Teslu, jo dikti vajag...

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
1 1 Atbildēt

Darba auto tuvojas līzinga beigas. Laiks skatīties kaut ko jaunu. Ja ņem jebkādu mašīnu, tad budžeta un izmešu ierobežojumu dēļ labākajā gadījumā sanāk kāds vidējas komplektācijas 1,5 benzīna proceed, bet cenas tagad ir tādā kosmosā, ka pārsvarā tajā budžetā var nopirkt kaut kādu litrīgo brīnumu, bieži sanāk braukt pa šoseju un kaut kādu dinamiku, tomēr prasās. Savukārt ja ņem plug-in auto, tad budžets ir krietni lielāks. LV no pluginiem uz vietas tikpat kā nekas nav dabūjams un ja pasūtāms, tad gads vai ilgāk jāgaida, bet mobilē ir visādi varianti. Ir atļauts pirkt auto līdz gada vecumam un max 20000 nobraukumu. No pluginiem sanāk KIA Niro (pamazs, bet esot uzticams), Ford Kuga (dizains nepatīk, tirgotāji saka, otrreizējā tirgū fordus nez kāpēc vispār vairs nepērk), Jeep compass (nav viedokļa, kaut kāda, bet tomēr pilnpiedziņa esot), Mitsubishi Ecpilse Cross (šie pametuši ES tirgu līdz ar to otrreizējo tirgū daudzi negrib pirkt, pilnpiedziņa), Citroen C5 aircross (komfortabla piekare, dīvains salons, trīs atsevišķi beņķi otrajā rindā man ir liels plus) Huyndai Tuscon (esot labs hibrīds, pieprasīts otrreizējā tirgū), teorētiski kaut kādi BMWx2 un varbūt Mersis B klases sanāk, bet par tiem man vispār nav viedoklis. Budžets max 37K. Vēl kādi ieteikumi? Uz ko Jūs skatītos? Jo plašāks salons, jo labāk. Lai patēriņš nav kosmoss, jo hibdrīda priekšrocības daļēji sanāks izmantot, jo liela daļa no km saskrien pa šoseju. Svarīgi, lai otrreizējā tirgū pēc 4-5 gadiem būtu pārdodams, piemēram, biju pārsteigts, dzirdot kritiskus vārds par iespējām pārdot mazlietotu Fordu saprātīgā cenā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Apdrošināšanas cenu esi budžetā pierēķinājis? EV/pluginiem tā nemaz nav draudzīga.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Apdrošināšanu organizē darba devējs, tas neietekmē budžetu

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tajā cenu grupā man liekas, kas sanāk Audi A4 avant ar 2l atmosfērisko motoru, bet iepriekš bija baisa rinda. Kā tgd, nezinu, bet brīdi atpakaļ šis bija gaumīgākais piedāvājums tajā cenu grupā.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Ja nav plug-ins, tad budžets ir krietni, krietni mazāks, tā kā A4 atmosfēriskais nav variants. No audiķiem sanāk tikai mazlietots A3 sportsback plugins

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ja par Hyundai, tad tajā ciparā jauns Tucson hibrīds tev nesanāks. Tur cenas ir sākot no 38000, plus papildus aprīkojums, t.sk. metāliskā krāsa, jo hibrīdus vienkāršajās komplektācijās Hyundai nepiedāvā - tikai pilnajās Premium vai N-Line. Domāju, tas pats būs ar savā ziņā ekvivalento KIA Sportage. Plug-Ins vispār būs no kādiem 47000... Bet, nu, no visiem, ko nosauci, tas būtu auto, uz kuru skatītos es.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Mobilē ir kādi ~10gab., ar pavisam minimāli nobraukumu, kas tajā budžeta it kā rakstās. Sportage gan laikam nebija. LV salonos cenas ir tādas kā Tu saki un tad vēl nevar dabūt. KIA uz LV tirgum pluginiem kvotas vispār nav piešķirtas popig kāds modelis.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pierēķini transporta un reģistrācijas izmaksas, kas būs kādi 700-800 euro klāt, plus Tucsoniem vajadzēs arī kādu papildus drošības sistēmu, lai zādzības risks strādātu - tur būs vēl 400-500 euro klāt. Nu labi, ir pārītis apdrošinātāju, kuri ar lielākiem zādzības pašriskiem drošina arī tāpat.

Un vēl - ka nesamelojos, bet man šķiet, ka Vācijā arī garantijas laiks bija 3, nevis 5 gadi, kā šeit, bet, iespējams, kļūdos...

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Jā ar garantijām tur katrā gadījumā jāskatās atsevišķi, bet cik sapratu, tad Vācijā standarts auto garantijai vispār ir 2 gadi. Iespējams, ka korejiešiem Vācijām nav tik skarbi. Ar Huyndai budžetā baigi knapa tā ierakastīšanās. Citroen būtu vieglāk + atsevišķās sēdvietas. Izmetu mazu līkumu ar kolēģa, nu tāds dīvains iet mīksti (šķiet pat pārāk), dinamika bija laba, bet nu tas panelis kosmisks, besīgi, ka lielākā daļa vadības t.sk. temperatūras ar glāstīšanu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Es vienu brīdi arī skatījos Phevus, tad šajā cenu kategorijā bija Renault megane touring.

Divi dīleri tirgo, bišku pavecs instrumentu panelis, bet parametriem atbilst.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Kas tur ir ar to instrumentu paneli? Sapelējis?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nu, tu jau neesi īsts pircējs. Vienkārši tagad Renaultam iznāk jaunie modeļi ar pavisam jaunu priborku, piemēram Austral , A tai megane tāds panelis jau ir gadus 6 vismaz. Tas jau neko sliktu nenozīmē, jāprasa Renault īpašniekiem cik labs, slikts.

Vienkārši fakts, ka nākošā megane modifikācija būs ar citu panelī utt

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Šito nebiju piefiksējis, kā B plānu var atstāt, man Renault nedaudz biedē. Runājot par parastajiem motoriem PSA grupas autiņiem daudziem ir 1.2 turbo motors, pačukstēšu, ka to nevar pirkt, ja vien sidrsmieram negribās zobeni ik pa 40K km mainīt

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Kādu zobeni, tam motoram ir ķēde...

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Sākumā bija doma meklēt 7 vietīgo. 7 vietīgiem auto plugini vispār tikpat kā nav vai maksā kosmosu. Mazajā nepluginu budžetā, ja gribas automātu sanāk tikai Jogger, kas vēl nav pieejams tirgū.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Apdrošināšanas cenu esi budžetā pierēķinājis? EV/pluginiem tā nemaz nav draudzīga.

Beidz liet. Apdrošināšanas cenas nav atkarīgas no tā vai tas ir hibrīds, elektro, vai dīzelis. Kasko aprēķina pēc tā kurš lietos un pēc mašīnas cenas. Savukārt OCTA ir atkarīga no bonus malus.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pats beidz liet. Marka/modelis un tam pakārtotās potenciālās remonta izmaksas arī ietekmē cenu.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

Ja? Kopš kura laika tā ir?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Vismaz pēdējos 15 gadus.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

Taak beidz suudu stumt, es tikko paskatijos.

Citroen berlingo 2021. diizels octa 161 eiro uz gadu

tesla model3 2020.gada 151 eiro uz gadu.

Kur tieši te ir elektroauto dārgāka apdrošināšana?. vispār nekāda sakara kā redzams iepriekšējā piemērā.

Tu vienkārši esi tukšs dirsējs.

Ar KASKO ir tieši pretēji, tur visu izsaka auto atlikusī vērtība un nedaudz arī pašrisks.

Teslai KASKO būtu ap 1000 eiro, turpretī berlīnam ap 300.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Es vispār par KASKO runāju, nevis OCTA. Bet OCTAi arī marka/modelis zīmē cenu. Daudz ko nosaka statistika, cik bieži konkrētās markas auto izraisa avārijas. Piemēram, troikai BMW būs dārgāka OCTA, kā, piemēram, klasi augstākam, smagākam u.c. Volvo V70, Peugeot 5008 vai tml.

Jā, Teslai KASKO būtu dārgāks, bet ne tikai mašīnas vērtības dēļ. Cenu veido arī potenciālās remonta izmaksas, kuras Teslai nopietnāku "traumu" gadījumā būtu augstākas. Klasisks piemērs - vairumam apdrošinātāju visai augstas KASKO cenas ir Hyundai to rezerves daļu dārdzības dēļ. Salīdiznājumam, vakar vienam klientam rēķināju potenciālo cenu 35000 euro vērtam Tucson un 39500 euro vērtam Peugeot 5008. Pižikam KASKO pie vienādiem nosacījumiem maksāja ap 330 euro, Tucsonam - 515... Protams, tur faktors ir arī, ka Tucson joprojām skaitās riska mašīna, bet ne tikai.

Ja domā, ka es dzenu sūdu, vari šeit palasīt, kā veidojas gan KASKO, gan OCTA cenas uzladets.lv/apdrosinasana-prieks-elektroauto/ . Katram apdrošinātājam gan ir savi kritēriji. Bet vispār, ņemot vērā to, ka neesi, tā teikt, asākais nazītis virtuvē, ieteiktu netēlot speciālistu lietās, no kurām tev sajēgas nav, jo ar katru nākamo komentu izklausies arvien žēlīgāk. Es taču tevi arī nemācu, kā mājas celt...

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

Beidz liet par to Kasko. Zb reali klausities šo huiņu.

Maksimālās remonta izmaksas KASKO apdrošināšanas gadījumā ir auto tirgus vērtība. Tāpēc kasko prēmija tirk aprēķināta pēc aktuālās tirgus vērtības. Un galīgi pie dirsas cik maksā konkrētajam auto 1 lukturis vai radiators.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tad neklausies, kā kārtējo reizi redzam, tu tāpat neesi spējīgs uztvert. Tinies turpat kur krievu kuģis, uz kurieni tevi no šejienes jau 4 reizes aizsūtīja... Speciālists, jopcik

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

Man vienkārši ir taisnība un tu vienkārši kārtējo reizi parādīji kāds esi tupenis.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tieši otrādi, tu kārtējo reizi parādīji, cik stulbs esi un ka tev patīk muldēt par lietām, no kurām nav nekādas sajēgas, laikam ar savu tupumu lepojies.

Ja uzskati, ka tev ir taisnība, tad atbildi uz pāris jautājumiem - kāpēc vienam īpašniekam lētāka Hyundai Tucson KASKO polise maksā dārgāk, kā dārgāka Peugeot 5008? Un jā, kāpēc tikpat kā KASKO cenas atšķiras par 10% jebkuram jaunam vai tādam pašam divgadīgam auto? Tirgus vērtība taču atšķiras vismaz par 20%-25%. Un kāpēc KASKO cenas ir dažādas viena īpašnieka līdzīgas tirgus vērtības, līdzīgas jaudas un/vai dzinēja tilpuma automobiļiem?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Taisnība. No manaa pieredzes elektroauto apdrošināšanas prēmija ir augstāka.

Bet vispār ir interesanti, ka katrs apdrošinātājs novērtē konkrētas markas auto riskus būtiski atšķirīgi. Ja Jazz pēdējos gadus lētākais bija BALTA, un If, piemēram, 2 x dārgāk, tad CRV būtiski lētāks ir tieši If. Arī Multivanam bija If. Elektroauto paņēmu Swedbank piedāvājumu, jo tas arī bija būtiski lētāka par citiem. Vienmēr gan izvēlos nevis lētāko, bet lētāko no labiem piedāvājumiem.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Katram apdrošinātājam ir savas t.s. mīļās un nemīļās markas. Viss atkarīgs no statistikas un apdrošinātāja sadarbības ar attiecīgās markas dīleri. Ifam vienmēr ir patikušas Hondas, VW, Audi, Mercedesi...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti