Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Vācieši ir krievu sabiedrotie, nevajag te izdomāt.

es nesaku par sabiedrotajiem, sizets bija par vw. tavs pieminētais Ilja apgalvo ,ka vw var nopirkt pie viņiem bez problēmām neskatoties uz sankcijām. Bet turpinājumā spļaudās ,kā var vw makāt vairāk, par 200tūkst, jo tas auto ne nav tā vērts. protams ,ka viņš nav tā vērts un normāli viņš tā arī nemaksā pat viņa glaunākais brālis cayenne nav tik vērtīgs. Vissticamāk ,ka viņiem tas tikai sākums un visi auto ,kas būs zem sankcijām būt tā pārcenoti, tāpat pā psrs laikos dzinsi un botes, kuras ari varēja it ,kā dabūt nelegāli bet par spekulatīvu ceno , tāpat ,kā tagad ir ar minēto tuaregu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 3 Atbildēt

Labi, labi lai tā būtu, bet Iļja dara to, ko nedara mūsu automehāniķi. Ja jau likumdevēji nevar uzlikt sankcijas, tad tautai pašai šie vācu komunisti ir jāspiež ārā. Var tak kādu drošinātāju samainīt, kādu vadiņu pabojāt, lai tam vācu braucējam atkristu vēlme vēlreiz kko tādu iegādāties. Vai ne?

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 1 Atbildēt

Kas tie par murgiem? Es pareizi saprotu, ka tu aicini servisus tīši bojāt klientu automašīnas? Naxuja? Vai arī vispār neko nesaprotu, ko tu te gribi pateikt, un ko tev tie vācu autoražotāji nodarījuši?

Ja ieraugi ielas malā stāvošu Ladu, tad jau arī ej klāt un riepas pārdur? Tas jau nekas, ka šo Ladu pirms padsmit gadiem nopirka latviešu pensionārs par savu iekrāto naudiņu?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 4 Atbildēt

Tāpēc nevajag bļaut, bet likumiski sakārtot šo jautājumu. Autobūve ir viens no galvenajiem Vācijas eksporta segmentiem, identiski kā nafta un gāze RU. Vācu auto pārdošanai ir jāpieliek punkts. Ja to valdība negrib darīt, tad cilvēkiem ir jāņem process savās rokās un vāciešus ir jāizmet no šejienes. Gan jau portāli ziņo, ka pēdējo 2 mēnešu laikā šamie nekādus ieročus nav piegādājuši Ukrainai? Nepieņemami!

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Un ko tad tas Ilja tādu unikālu dara? cik zinu pārsvarā nodarbojās ar mašīnu skaņas izolāciju uzlabošanu, domaju ka ar to pietiekami daudz arii pie mums nodarbojas, jasaprot ,ka ma;s;inas ckrievijas tirgum ir zem;akas kvalitates kas tiek ražotas piemēram eiropas tirgum. Tautai tur nekas nav jadara viņiem praktiski auto tirgus k;a tāds ir pilnībā apstājies, Auto ir bet tos nepērk, dēļ cenām un pirktspējas, Arī ķīnieši saviem brīnumiem uzskrūvējuši cenas, bet pierkstspēja tur strauji krītās. pie viņiem pat diskutē par vaz ražošanas atjaunošanas lietderību jo nav noiets auto tirgū

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tad nu tā. Darba maiņa man būs oficiāli notikusi, šonedēļ došos uz Poliju pēc sava pagaidu jaunā darba auto - Škoda Scala. Pagaidām nezinu ne dzinēju, ne kārbu, ne komplektāciju (kas pati par sevi jau ir diezgan slavējama jaunajām Škoda). Būs man pirmais tests 1000+km braucienam. Pierasts gan bija ar lielāku auto, tomēr #darbaautovislabākais

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Uzreiz tiks veikts jaunas Octavia pasūtījums. Ar domu, ka gaidām bez stresa - cik ilgi būs nepieciešams piegādei. Uzreiz jāizdomā, kāds dzinējs īsti aktuāls šobrīd? Mēneša nobraukums ap 2500-3000km, tajā skaitā vairāki garie gabali. Esmu vispār par dīzeli, bet dārgāka iegādes cena. Benzīns savukārt dārgāks jau saknē par 0,10 eur/l. Bet - jāizdomā operatīvi (jūnijā).

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

DIZELIS ARII IR EKONOMISKAA

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

dīzelis ir arī ekonomiskāks, un arī dzinēja resurs lielāks, bet pie 30 tūkst gada nobraukuma laikam vērts parēķināt. Aptuveni divu gadu laikaa auto starpība vajadzētu atmaksāties. Jo dīzelis ir par kādi 2tūkst dārgāks, un par 25proc. ekonomiskāks

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Tikai lohi var turpināt popularizēt to, ka benzīna iegādei esot kāds "pamatojums", ja runa par degvielas izmaksām.Kur nu vēl ilgtermiņā pie šodienas 2e/litrā vai braukšanā pa pilsētu.Nerunājot par salīdzinājumu attiecībā uz auto ar normāliem motoriem (kuri jau kļuvuši par retumu un lohiem nepieejami pat lietotā stāvoklī).Meli un demagoģija, kā jau šodien ierasts visur un ikvienā jomā.

Pasaulei "svaigu elpu" nodrošina šaušana un spridzināšana un mežu ugunsgrēki un vecu riepu dedzināšana.Jebkuŗš eur6 dīzelis ir slepkava, reku rīgā visi koki jau sen na/uj nokakaltuši.

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja: dīzelis ir arī ekonomiskāks, un arī dzinēja resurs lielāks, bet pie 30 tūkst gada nobraukuma laikam vērts parēķināt. Aptuveni divu gadu laikaa auto starpība vajadzētu atmaksāties. Jo dīzelis ir par kādi 2tūkst dārgāks, un par 25proc. ekonomiskāks

Dīzelis tērēs 5, benzīns 6, mēnesī 60 eur, gadā 720, trīs gados dīzelis varbūt atmaksājas, bet brauc klusā, siltā salonā un pēc uzpildes nesmird rokas.

core Reģ.: 03.01.2017
3 0 Atbildēt

Nu nez vai starpība būs tikai litrs.

Man ir divi viena modeļa auto, viens ar dīzeli otrs ar benzīnu, starpība ap 2,5-3l

Varbūt jaunām mašīnām starpība ir mazāka, bet neticu ka 1l

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta ka faktiskais patēriņš kompaktās/vidējās klases auto nu baigi zem sešiem litriem nebûs arī dīzelim un šodienas benzīniem arī tas ir pa spēkam.

Mk7 golfs 1.6 tdi 5,5-6l

Mk8 1.5tsi, 6-7

Režīmā 50/50, ar vidējo ātrumu 40-50kmh.

Pilsētā starpība noteikti būs lielāka uz šosejas mazāka.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Vai litrīgam nebūs otrādi? Cik esmu novērojis, virs 100-110 km/h mazie benzīnnieki sāk rīt bezjēgā. Dīzeļiem kaut kā tas patēriņš tik traki nepieaug.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Gan jau atkarīgs no izpildījuma,piekrauts pēdējā laidiena polo ar turbo litru pie 130 tērēja tos pašus sešus.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Hmmmm... kad pagājušajā vasarā mēnesi lietoju Octavia 1.0 TSI, līdz tiem 110 tā ap 6-7 turējās, virs 120 jau bija ap 8-9. Virs 130 jau gāja ap 10...

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Droši vien tādēļ, ka Octavia un Polo ir dažādu izmēru/masas auto.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
0 0 Atbildēt

Tikko apskatījos pāris gadus vecu video, kurā kruizā ar 120 km/h panelis rāda 4.5L/100km manā Focus. Bet, ka būtu 10L+ kaut kā nav novērots, nu normālos braukšanas apstākļos, protams.

Tagad pa to pašu Siguldas šoseju braucot ar 120-130 man šķiet vairāk par 7-7.5 īsti neiet. Bet jāuzmet aci nākamreiz, lai būtu drošs.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Kas par motoru?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

mazais benzīnnieks pie lielākiem ātrumiem griežas krietni ātrāk nekā dīzelis, lai dabūtu to pašu jaudu.

Ripinot ar 80 dīzelis griežas 5. robā ar 1400 rpm, benzīnnieks sestajā ar 1600 rpm. pie kādiem 130 dīzelim būs 2k rpm, kamēr benzīnam jau 3k

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Otrādi. Nevis "benzīnnieks griežas ātrak lai dabūtu to pašu jaudu", bet gan "lai no astmātiskā koka kluča konstantīna dīzeļa izspiestu kaut cik adekvātu vmax, tam ir gara kārba un lielāks pūtiens lai kompensētu kārbas garumu". Ražotājam nebūtu nekādu problēmu to benzīnnieku nokonfigurēt tāpat kā dīzeli - gara kārba, maza turbīna un apgriezienu ierobežotājs pie 4,8k - bet tāds benzīnnieks pazaudētu galveno benzīnnieka plusu - spēju griezties un paātrināties. Dīzelim nav nekādu plusu dēļ kā tam būtu gara kārba, tieši otrādi - tā tur ir lai astmātisks nemotors kuram aizdusa sākas ne vēlāk par 3k, un ierobežotājs pie 4,8k tomēr būtu spējīgs arī sasniegt 200 kmph - tā nu benzīnniekam var atļauties uzlikt kaut vai 3k uz simtu, kamēr dīzelim nākas likt 2k uz simtu.

P.N. Ja tu runā konkrēti par 1.0 trīscilindru turbiķu specifiku - tur sanāk tāds nepilnvērtīgs salīdzinājums, jo tirgū vēl nav parādījušies 1.0 turbodīzeļi - tam 1.0, protams, ir kāsis pret tevis piesauktajiem dīzeļiem - trīs cilindri turbīnu iegriež švakāk nekā četri [četriem var arī twin scroll izveikt] un 1.0 benzīnnieks turbīnu iegriež švakāk kā 1.6 dīzelis.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

paskatījos ADAC testos, octavia ar dīzeli vs benzīnu ir mazliet vairāk par 1 litru vairāk, bet nebūtiski.

dīzelim papildus ērtums - par 20% retāka tankošanās, garos braucienos var labāk optimizēt degvielas uzpildi lētākajās vietās.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Reāli starpība ir 2litri un vairāk, starpība lielāka ja mīcās vairāk pa pilsētu vai lauku ceļiem. Kā arī ziemā būs lielāka . Kā arī izemā stāvošu dīzeli reti kurš atšķirībā no bendzīnieka, lai nesaltu salonā slāpē nost.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Starpību patēriņā jārēķina procentēs. Dīzelis būs kādi 20% mazāk ēdelīgs. Punktum.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

Vajag rēķināt izmaksas ilgtermiņā. Piemēram - izmaksas uz visa auto lietošanas periodu.

Dīzelis būs dārgāks, dārgāka ekspluatācija.

Piemērs, jūsu mīļā lauksaimniecības tehnika:

Jauns T rok dīzelis - no 34 830, jauns t rok benzīns - 29 900, utt.

Perkot dīzeli pārmaksā 5 000 EUR. Tagad matemātika:

cik jānobrauc ar abiem auto, lai dīzelis atpelnītos?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Vajag rēķināt citādāk. Tev ir x eiro (vai x eiro mēnesī). Kurš visekonomiskākais auto par to naudu iznāk, tas jābrauc. Nevis - kāda vislielākā mašīna ar spīdīgāko bļembaku iznāk par summu x.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

gāja runa par octāviju , starpība starp dizeli un bendzīnu 2tūkst. Bija domāts kurš firmai izdevīgāks, ja gadā noripina 30tūkst km. Auto cenu ar degvielas strapību, kas sastāda aptuveni 25proc(degv.cena plus patēriņš) vajadzētu nosegt divos gados. Firmas parasti dzen savas mašīnas piecus gadus, Dīzelis nav dārgāks ekspluatācijā. No pieredzes minētās octavijas noteikti noripinās bez lielām problēmām

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

ja gadā 30 000, tad jā - 2 gadi.

Bet privātajam, kurš ripina +- 10 000 gadā, dīzeļa pirkšanai nav ekonomiska pamatojuma.

Turklāt, lietotu.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

ja vew sauc par lauksaimniecības tehniku, tad intresanti kā nosauksi piemēram toyotu, kurai konforta līmens krietni zenmāks?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Necik. Dīzelim ir augstāka cena otrreizējā tirgū un tā dārgākā ekspluatācija ir diezgan liels mīts.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
0 0 Atbildēt

Ja vienalga kāds patēriņš. Benzīns vai dīzelis? Braucu 60% pilsētā.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

rakstīja:

Ne vienmēr ir tāda starpība degvielas cenā. Reku, vēl pavisam nesen dīzelis bija par 7 centiem dārgāks par deviņdesmit piekto.

salventiy Reģ.: 31.05.2022
0 0 Atbildēt

Vienkārša matemātika, ja uz 100km ir (pieņemsim) 1l starpība, tātad pa mēnesī nobrauktiem 3000km tie būs 30l. Ja rēķinam gada griezumā, 360l starpība, pie esošajām cenām var pieņemt, ka tie ir 720EUR dīzeļdegvielā.

Man jau šķiet, ka ja gadā nobrauc 30+ tk km, tad labāk ir ņemt dīzeli, pie tam, ja jauns. Tad vismaz atkrīt problēma par akumulatora problēmām aukstā ziemas rītā vai aizdi*stām sprauslām pēc 2 vai 3 gadi.

Tā ka ja domā par jauno Octavia, tad jāizskata 2.0TDI 110kw.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tātad, Škoda Scala Ambition ir mans jaunais darba auto kādus 9 mēnešus. Līdz būs saņemta jaunā Octavia. Saņēmu Scala ar 70 km nobraukumu un izteiktu jauna auto smaržu salonā Tagad īsumā. 1,0tsi 3 cilindru dzinējs ar 110zs un 6 ātrumu manuālo kārbu. Vajadzētu būt briesmīgai kombinācijai, tomēr braucams ir un nebūt ne slikti. Pa bāņiem Polijā mierīgi kruizēju ar 130-140, pilsētā auto iesaka slēgt 6.ātrumā jau pie 60 km/h. Ļoti kluss salons akustiski. Izcili viegli un precīzi slēdzas ātrumkārba. Lieliski LED lukturi, cik nu piefiksēts pustumsā. Gaumīgs vizuāli un nebūt ne šaurs salons arīdzan. Klasika - liels planšetes displejs paneļa vidū. Latviešu valoda, stipra līdzība visā ar VW utt. Bet tomēr - aizmugurē durvīm - airi. Metāla diski ar uzlikām. Gan jau vēl kāda nianse, kas nav ierasta. Tomēr vismaz Bluetooth ir, kruīze tāpat un parkingsensori aizmugurē arī u.tml.

Par patēriņu grūti spriest. Nobraucu šodien ap 550km un pa bāņiem pārsvarā. Arī pilsētas pa vidam. Borta dators uzrāda 6,4l vidējo patēriņu. Tas reāli pirmajai bākai auto mūžā! Un nemierīgā vidē. Domāju, patēriņš būs zem 6 litriem mix.

Darba auto - labākais

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Kā pagaidu auto to Scala varbūt var lietot, bet citādi? Savulaik biju uzmetis aci šim modelim un nesapratu, kāda velna pēc tāds vispār būtu jāpērk.

Šis būtu tā kā vidusceļš starp Fabiju un Oktāviju. Attiecīgi Fabija mazāka & lētāka un Oktāvija lielāka, taču dārgāka. Ja atmiņa neviļ, tad tāda Scala izmēru ziņā nebija nekas izcils, taču cenas ziņā nemaz tik ļoti no Oktāvijas neatšķīrās.

Uz ielām jau arī tieši tādas maz redz.

"pilsētā auto iesaka slēgt 6.ātrumā jau pie 60 km/h" - man jau liekas, ka pat tad, ja cilvēks tiešām neizprot, kad pārslēgties, tie ieteikumi nav lietojami reālai braukšanai. Varbūt kaut kāda super duper eko braukšana uz papīra sanāk, bet faktiski vismaz dīzeļa auto pārvēršas nevis par traktoru, kā te forumā spriež, bet drīzāk par lokomotīvi...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Grūti pateikt. Ir jau daudz kompaktklases piekritēju. Šobrīd salons neliekas šaurs. Salīdzināt var ar ļoti plašo Prius salonu. Arī Scala vietas aizmugurē sēdošo kājām ir stipri vairāk nekā (lielākajā) Volvo S60, piemēram. Man gan ir draugu ģimene, kuri Latvijā iegādājās savulaik jaunu Fabia. Un brauca ar to ilgāku laiku. Scala ir lielāks auto par Fabia tomēr.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

scala tā pat kā fabija mazās klases auto , ar stipri ierobežotu salona ietilpību, varbūt par kadu milimetru lielaka par fabiju combi variantaa, tapec jau tieši octavija ir tik populara, ka ir daudz kompaktlašu piekritēji. lai gan es izvēlējos vidējās klases super b , tajā vismaz ir vietas aizmugurē sēdošajiem

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Oktāvijā var sabāzt visu ģimeni. Fabija - tas atkal tāds mazāks auto. Katrs izvēlas pēc saviem ieskatiem un ja gribi to mazo klasi, ņem baudāmo Fabiju.

Scala? Ne stipri lielāka par Fabiju, toties cena nemaz tik draudzīga nav. Tā ka kaut kāds jocīgs produkts, manuprāt.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Manuprāt, scala ir tāda golfa alternatīva. Ja agrāk cilvēki pirka golfu (piemēram, kāds piektais golfs), tad tagad viņi varētu pirkt scala. Ne jau visiem ir nepieciešamība pēc octavia izmēra auto vai lielāka. Protams, ja Tev liela ģimene, jāvedā bērnu rati, dafiga mantas, brauc uz laukiem daudz utt, tad jau cita lieta. 2-3 cilvēkiem gan pilnīgi pietiek ar mazāku auto.

Man liekas, ka tā figņa ar to ieteicamo pārnesumu ir apmēram tāds režīms, kā viņi brauc testos. Kaut ko minimāli ieekonomē, lai testā būtu par 1% labāks, bet realitātē tā cilvēki tāpat nebrauc un nav arī ieteicams. Citiem auto tas ieteicamais pērnesums uz augšu nozīmē, ka mašīna pēc tam knapi vispār rūc un ātrumu uzņemt arī nav iespējams.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

golfs ir lielāks par scala, golfs(jetta) ir octavijas izmērā, scala biki pastiepta fobija jeb polo. octavijai tapat kaa golfaa diezgan saspiesti aizmuguree, ja tev ģimene javadā tad tomēr prasās vidējās klases auto passat (super b no škodas)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Definē "saspiesti aizmugurē". Manas mātes otrās paaudzes fābijā nevaru ieraudzīt vai sajust nekādu saspiestību priekš iekšā sēdošajiem.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

varbūtās esi kaut ko tai fabijai pārtaisījis un aizmugurējo rindu aizvirzijis vairāk uz aizmuguri. noregulee prieksejos sedeklus lidz galam uz aizmuguri un megini tai fabijas aizmuguree iekapt un vai tiiesam tev celgali neskaras pret priekšējā sedekļa atzvetni?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas tas par argumentu "līdz galam"? No tā vecuma kad man pie saviem 1,95 vajadzēja aizstumt līdz galam es esmu izaudzis jau pasen, un kopš tā laika es ķebli aizstumju tik, cik vajag, nevis līdz galam.

Tajā fābijā aizmugurē viennozīmīgi ir vairāk vietas nekā tādās mašīnās kā A4, trīssimtās sērijas BMW un tādiem. Man ir arī nelabas aizdomas ka tur varētu būt vairāk vietas nekā manā golfā, bet tad tas būtu labi jāpārbauda - jo mans golfs tomēr nomināli ir bik lielāks. Man liekas ka tur škodas inženieri ir pamanījušies kaut ko sadarīt ar atzveltnes leņķiem un tādām lietām, un tādējādi dabūjuši vietu - šajā sakarā man padsmit gadus atpakaļ bija pārsteigums iekāpjot otrās paaudzes Nissan Micra aizmugurē un atklājot ka tajā sērkociņu kastītē priekš manis ir pietiekami daudz vietas...

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Vai tiešām? Uz ātro skatoties Scala ir par kādiem 8cm garāka par jaunāko golfu. Ja ņem vecākas golfa versijas, tad tur ir jau ir kādi 15cm klāt scalai. Bagāžnieks arī lielāks. Es, protams, runāju par parasto hečbeku, nevis universāli.

Man tieši vienmēr likās, ka neveiksmīgais skoda rapid un tagadējais scala bija mērķēts ap golfa hečbeka pircēju brīdī, kad vw sāka palikt dārgāks brends.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tā jau arī būs, Octavia arī hečbeka versijā ir stipri liels auto un atrodas dikti tuvu pasātam vismaz izmēru sadaļā, tad nu Scala ir kā atbilde golf hetčbekam gan cenas gan izmēru sadaļā tikai ar starpību ka nevis samazināta oktāvija bet drusku uzpūsta fabija un visdrīzāk tirgū ieviests par godu korporatīvajiem klientiem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Par Octavia. Šodien sarunāju vismaz DSG, kas man būtiskāk par dīzeli. To solīja ņemt vērā. Es jau izvēlētos dīzeli tik un tā. Pieradums visticamāk. Un jauns dīzelis ir gana baudāms (‘C)

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tikko iesēdos aizmugurē. Goda vārds - daudz vietas kājām. Ļoti daudz.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

gribi tekikt ka tur vairāk vietas par octaviju? ,jo tai pat nav daudz vietas aizmugurē

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Octavia ir kā Passat daudz vietas aizmugurē.

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Gandrīz tā jau ir, riteņu bāze ir: jaunā Octavia - 2686 mm; VAG B6 -2709 mm; VAG B8 - 2786

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pie Suwalkiem jau uzrāda 6,0 vidējo patēriņu. Tendence laba.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kaitina start/stop un arī joslu mainīšanas asistents. Burtiski auto mēģina vadīt bez manis - stūres korekcijas utt.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

izmēģināju tādu scala pirms +- gada, salīdzinot ar iepriekšējās inkarnācijas golfu bija +- tas pats pēc izmēra. Šamie apzināti tur muģī ar izmēriem, scala ir izstieps līdz priekšpēdējam, cik nu var tajā 'polo' platformā. Auto man patika, - meklēju saviem 70+ gadīgajiem vecākiem, bet beigās nopirka kaut ko pilnīgi citādu.

Bet draudziņš Kasiņš šķiet ir nolaidies (vai nolidināts) uz zemes. Sapņoja par Arteonu vai Teslu, bet nosēdināts pie - ak dievs! - ar aizmugures logu airiem aprīkota auto stūres

Sarkasms, ja kāds nesaprata. Domāju, ka pa tiem 9 mēnešiem sapratīs, ka tai skalai naff ne vainas (ja nu vienīgi un pamatoti iebildīs, ka litrīgais motos ir nīkulis gariem gabaliem), bet ne pats sev, ne citai publikai jau neies atzīties - uin sapņos par spožāku bļembaku

PN - pēc spritmonitor.de datiem scala ar benzīnu vidēji tērē 6.0 litri uz simta

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Dzīve ieviesa korekcijas jeb “netici solījumiem”, kad kāds lūko pārvilināt uz citu darbu.

Vispār man ir neitrāls rezumē.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Nu tagadējās auto cenas, pieejamība, kā arī energoresursu cenas un viss pārējais noteikti daudziem uzņēmumiem ievieš korekcijas. Pērk (nomā) to, ko var dabūt +/- šodien, nevis pēc gada, un samazina prasības, jo nevar atļauties dārgus auto vairs.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

domāju, ka kādu auto piedāvā darba vietta nav noteikti noteicošais darba vietas izvēlē. Auto ir tas ir bonuss bet cik viņš jauns un glauns ir otršķirīgi, galvenais tomēr darba specifika un attalgojums, bet darba auto privātām vajadzībām tik mazs bonuss. Drīzāk lielāks mīnuss ja ierobežo cik drīksti braukt ar to auto, desmitgadīgam darba auto ar ir plussi, tad nevajag satraukties ja darot savas saimnieciskās lietas kaut ko vedot sasmērē vai saskrāpē

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ne līdz kādam "pirmspēdējajam izmēram" škodas/fofāgena inženieriem tur nekas nebija jāstiepj. Es jau gribēju teikt ka tādas polo platformas vairs nav, bet uzmetu acis wikipēdijai un atklājās ka MQB ir divi apakšvirzieni, golfa klase un polo klase - jebkurā gadījumā MQB [un MEB un MLB] vairāk ir dažādu virsbūves dzelžu un detaļu unifikācija, lai unificētu detaļas un pieļautu dažādu modeļu salikšanu vienā fabrīķī, nevis platforma. Viss ko tas detaļu izkārtojums teorētiski var ierobežot ir mašīnas platums - un arī šajā sakarā es šaubos ka starp polo klases un golfa klases dzelžiem būtu iespējama īpaši liela atšķirība - dodu max 10 cm - jo jau ceturtās paaudzes polo bija spējīgs aprīkoties ar lielā bloka motoru un lielā bloka motora kārbu - vecāki polo tiešām bija mazāki, un tāpēc lielā bloka motors kopā ar lielā bloka motora kārbu tur bez lanžeronu apgraizīšanas iekšā neder.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

MQB A0 platforma, ja tev tā patīk, ak, viszini.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu nav tā platforma. Fofāgena izdomātā sistēma paģēr izmantot visiem vienas "platformas" modeļiem vienu ugunsmūri un vēl šādus tādus gabalus, un ar to arī tas viss beidzas. Kamēr klasiskajām platformām ir tā ka divām dažādām vienas platformas mašīnām visa mašīnas apakša ir vienāda vai atšķiras kaut kādas mazas nianses...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Ir/nav... Matu skaldīšana. Uz MQB A0 konveijera neko citu, kā MQB A0 uzlikt nevar, =platforma.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tajā pašā laikā atšķirības starp diviem MQB A0 modeļiem var būt tik lielas kas pēc vecās platformu kārtības jau vilktu uz citas [bet radniecīgas] platformas mašīnu...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Šodien nobraucu vēl 528km. Patēriņš 4,7l Kas izbrīnīja, apdzīt var elementāri arī 5.ātrumā, piem., no 80km/h. Ceļ gana sparīgi. Auto ir ok. Vai tādu pirktu PATS? Laikam tomēr nē. Te drīzāk manas prasības pie vainas, nevis pats auto.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

viegla bundža un motors, kādi 1200kg. un turbomotoram tomēr kaut kādi zs pieejami pie zemākiem apgriezieniem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mašīnu kustina uz priekšu ŅŪTONMETRI [lasīt, griezes moments], zirgspēki ir tie kas patērē degvielu

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Runājot par vietu aizmugurē, aiz manis arī 7er BMW nav vietas pasažierim! Jāņem L versija, lai būtu vieta!

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tā nu viš i’ ar to biezo galu, ieliktu soliņus no 2er, arī vieta atrastos.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Octavia ir kā Passat daudz vietas aizmugurē.

tie;si dēļ ierobežotās vietas aizmugurē izvēlējos octa'vijas vietā super b, lai gan passatam biki mazaak vietas ka super b, čehi to pastiepu;si biji garāku kā passat

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Tātad, bez eiforijas - tikai lietotāja pieredze par jauno Škoda Scala. Nobraukti jau vairāk par 2k km nedēļas laikā. Auto ļoti ekonomisks. Pēc bākas metodes 5.3litri mix. Tikai garie gabali - pat 4,5litri Borta dators nemelo vispār. Ļoti atzīstams auto ņiprums. Ieskrienas viegli, uz bāņa šodien izmēģināju arī 180, auto var vēl. Ar 1,0tsi Uz ielām šādu pagaidām maz (vien vismaz Eugesta pārstāvjiem arī ir). Tā, lūk.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Runājot par vietu aizmugurē, aiz manis arī 7er BMW nav vietas pasažierim! Jāņem L versija, lai būtu vieta!

Nopietni? Jo manam GT, kas ir uz 7er bāzes zīmēts, vietas aizmugurē ir ļoti daudz.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tā ir gan. Arī pieminētajā Superb ir kosmiski daudz vietas salonā

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

superb ir nepieklājīgi daudz vietas aizmugurē, trīs kājas vienu pāri otrai pārlikt. Varēja ielikt aizmugures sēdekli uz sliedēm, lai palielinātu bagāžnieku (kas gan arī ir ļoti apjomīgs).

Principā labs taksometrs, es nezinu kam vēl vajag regulāri tik daudz vietas aizmugurē

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Motorolers rakstīja: Runājot par vietu aizmugurē, aiz manis arī 7er BMW nav vietas pasažierim! Jāņem L versija, lai būtu vieta!

Nopietni? Jo manam GT, kas ir uz 7er bāzes zīmēts, vietas aizmugurē ir ļoti daudz.

Tev un motorolleram vērtējums ir subjektīvs jo gan jau auguma starpība ir gana liela.

Objektīvi GT noteikti nav plaš salons, reku sludinājumā sēdeklis diezgan atstumts un arī vēl ne līdz galam

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/fpnbp.html

Lasītākie raksti

Jaunie raksti