Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

darklight rakstīja: Da visi Elf, Total, Comma utt. Izvēlies ko vēlies. Mannol Senukajā ļoti smuka cena, it kā internetā raksta, ka esot baigi labā, bet hvz. Par to viltošanu mūsdienās šaubos. Nu neies tak oficiāls veikals kaut kādu kreiso šņagu tirgot. Kaut kādi kaktu servisi, kas lej no mucas - tur gan visādi var būt.

Cenu klubā parasti iepērku Valvoline, kad akcija. Savukārt Manoll ir kkāds kazahu kantoris Klaipēdā. Tā jau viņi cenšās, bet par atzīstamu brendu to nevar nosaukt.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tagad atcerējos, ka vienreiz Valvoline nopirku Maximā

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Lūk, Valvoline ir brends un, piemēram, KIA servisā ar lepnumu klārē, ka viņi izmanto tikai Valvoline šķidrumus.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

kā, fcuk, šī tik ir atziņa, "Valvoline ir brends"

Pārējie - nav?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Pārējie, viņš minēja 4 nosaukumus.

Elf, Tottal gan jau ka ir, bet nu nevaru pateikt ka tieši tāds un tāds šo firmu produkts ir baigi labais.

Comma nav nekas dzirdēts, gan jau ka nav.

Mannol gan esmu izpētījis. Kā jau rakstīju - tur kkādi biznesmeņi no austrumiem ir ieguldījušies un konkurē tirgū ar viss lētāko piedāvājumu. Zinu, ka eksperimentētāji pērk Manoll eļļas piedevas ar esteriem. Gan jau atkal dēļ cenas. Tomēr Manoll nesponsorē nevienu sacīkšu komandu, kas izmanto viņu eļļas. Tas nav brends, ko bez aizdomāšanās pērk.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

par valvoline, fcuk, gan jau bija domāts "pieklājīgs" brends

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

A kas ar Valvoline nav kārtībā?

Tur viss OK, amerikāņu brends. Pats leju.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Volx, ja tas domāts man, tad mana atbilde bija kartupelim, nesatraucies. Valvoline viss kārtībā, pašam garāžā divas 60l mučeles.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

fckns rakstīja: Vilto Castrol, Motul, Sunoco un citas "Brendīgās" eļļas, bet ar tādu huiņu tikai Krievijā nodarbojas. Par šādām izdarībām iekš LV var konkrētos sūdos iebraukt, un es gribētu ticēt ka pie mums veikalnieki tā nedara. Kas notiek kkādos mazākas nozīmes veikalos vai servisos - tas jau ir cits stāsts.

Ko nozīmē "veikalnieki tā nedara"? Esi kaut reizi redzējis kādu viģiku kur salīdzina viltotu eļļu ar īstu? Es esmu. Tur ir rūpnieciski izgatavotā kannā ielieta lēta eļļa - tie nav nekādi veikalnieki, tie noteikti ir starpnieki - attiecīgi vienīgais veids kā tu, nezinot nianses, vari būt drošs ka tu nepērc viltojumu ir pērkot no tik lieliem kantoriem kas, domājams, eļļas pērk pa tiešo no ražotājiem.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Es sevi mierinu ar domu ka pērkot 60l mučeles tas risks uz krutku ir vēl mazāks...

Robertrichardr Reģ.: 25.11.2022
0 2 Atbildēt

The quadratic formula will always have two origins. The nature of sources may be either natural or fictional. quadraticformulacalculator.org

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Grūti lasīt, ka pie mums cilvēki sašust par 30k EV, kamēr Ī gaunijā Poršus izpērk kā karstus pīrādzius

rus.postimees.ee/7698128/u-lyudey-deneg-kak-gryazi-porsche-mozhet-stat-narodnym-avtomobilem-estoncev

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Interesants video par Toyota jaunajiem modeļiem.

Ja nemaldos, tad tā Tundra tiek ražota ASV un priekš ASV. Eiropā šādu nav?

youtu.be/1m5E1B_cpPU

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Normāli ne, bet pāris EU valstīs ir USDM auto importētāji, IMO Zviedrijā un Vācijā bija, un Lv ar tehniski var caur Henical vai tamlīdzīgi var pie tādiem tikt...

BTW, video parādas klasiska "USA" auto salikšanas kvalitāte ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 12 Atbildēt

Kur ir tie modeļi? Linkā, kuru esi ielicis, tikai vienu šķūnētu Tundru apspriež.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Atkal piesienies. Jā, tur ir tikai viens modelis, bet ir dzirdēts, ka paši amerikāņi norāda uz kvalitātes problēmām ASV ražotajām mašīnām.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 13 Atbildēt

Jā, piesienos. Nevajag melot. ja "ir dzirdēts", tad tā arī uzraksti, ka izplati baumas. Ja liec atsauci, tad nemelo par saturu!

Pašam neliekas, ka tās problēmas, kuras tev nepatīk mūsdienu sabiedrībā ir melos balstītas?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tu diskusiju gribi globalizēt.

Es vienkārši prasu vai šādu modeli ražo priekš ASV tirgus un norādu, ka esmu dzirdējis, ka paši amerikāņi iesaka pirkt ne-ASV ražotas mašīnas. Pareizāk sakot - pirkt iepatikušos auto modeli, kas komplektēts Japānā. Japāņu autiņu tirgus tur iespaidīgs un šī Tundra izskatās pēc izdabāšanas ASV gaumei. Atiecīgi arī kvalitāte tāda lokāla, ne globāla.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 10 Atbildēt

Nē, neko negribu globalizēt. Tieši otrādi - gribētu saprast kādēļ tieši tu tieši šeit meloji.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Hmmm, nu tur var būt dažādi iemesli, bet tas nav šī topika izskatāmāis jautājums.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 10 Atbildēt

Nav? Nu jā, itkā jau nav. Bet kā var saprast, kas ir izskatāmais jautājums, ja pilnīgi lieki un bezjēdzīgi tiek rakstīti meli, bet pats jautājums paliek neuzdots? Es vēl varu saprast to ideologus, kas labi zin, ka bez meliem savu "taisnību" aizstāvēt nevar. Bet tieši šādi - pilnīgi bezjēdzīgi un nekādu ieguvumu nedodoši meli ir tie, kas liek zaudēt jebkādas cerības uz saturīgu diskusiju.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Tevi šeit vienmēr kāds pieviļ, ja jau šitā bija pēdējā cerība?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 12 Atbildēt

Nē, neviens nepieviļ. Un atkal jau pinies melos, pats to nemanot - NEbija nekāda "pēdējā cerība". Skumji un vienlaikus smieklīgi - kur rodas tā izmisīgā tieksme nepārtraukti sameloties. Nu kaut nedaudz...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Jā, es tieši pārlasīju pirms publicēt, to "jebkāda cerība". Jūs mani gan nepieviļat

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 14 Atbildēt

Nu tad atpakaļ pie interesantā jautājuma.

Kadēļ pilnīgi bez vajadzības ir jāmelo?

Nav jēga šo jautājumu uzdot, žurnālistiem, kas melo virsrakstos, lai dabūtu klikšķus, nav jēga politķiem, kas tādejādi medī elektorātu, nav jēga ideologiem, kas bez meliem nevar savu ideoloģiju bīdīt. Bet kādēļ to dara cilvēks, kuram nav nekādas saprotamas motivācijas to darīt?!

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Grūti lasīt, ka pie mums cilvēki sašust par 30k EV, kamēr Ī gaunijā Poršus izpērk kā karstus pīrādzius

rus.postimees.ee/7698128/u-lyudey-deneg-kak-gryazi-porsche-mozhet-stat-narodnym-avtomobilem-estoncev

Bija jau arī pie mums tāds brīdis, kad Kaijēnu kļuva gandrīz tik pat daudz kā Golfu. Katram santehniķim bija pa vienam. Diez kur visi viņi palikuši, nemaz vairs tā nemana uz ielām.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Pārsēdās uz Toyotām, jo Poršu ta viņi pirka jau pajātu un remonti tur maksā oj, oj, oj

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Runājot par Toyota, apskatījos Toijotas LV lapu par jaunajiem RAV4, un izskatās, ka variators izvēlēts par galveno transmisijas veidu:

www.toyota.lv/new-cars/rav4#grade-selector-id

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tiem bez pilnpiedziņas vēl bija (pagājšgad, kad tur biju) dabonams manuālis, bet IMO Rav4 variators ir tāds sūds ... vispār nespēju ar to sadzīvot ( kaut tas pats verķis uz Corolla, bija tīri OK, un vēl gadus 5-10 atpakaļ uz Corolla/Auris tas virators ar bija tik sūdīgs, ka nomā atgriezu Toyota un paņēmu Opel manuāli ...)

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

Nezinu vai e-CVT stāv virsū arī RAV4, bet Toyota hibrīda versijām variators ir pasaka ilgmūžības ziņā. Pagaidām neviena problēma nav bijuši padsmit gadu garumā lietojot dažādus Toyota hibrīda modeļus ar lieliem nobraukumiem (150 - 380 t.km).

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas tiesa, hibrīds ir diezgan OK, bet es hibrīdu neizskatu kā jēdzīgu braucamo ... Cik auto esmu ņemis un braucis lielus gabalus ~200 km un vairāk, caurmērā es māku braukt stipri ekonomiskāk nekā jebkāds "hibrīds", vai eko režīms ...

Tā bija ar Toyota Venza 3,6 AWD, tā bija ar BMW 520 X drive utml.

"Eko-mēsli" nemāk "strādāt" ar reljefu, un tās kārbas ar nav nekāda dieva dāvana, kaut ir gadījumi kur ar tām var dzīvot un sadzīvot ;)

P.S. Pret Venza iepriekšējo vidējo patēriņu 11 l, es pat pilsētā izbraucu ar max 9 litri/100 km, BMW - 6+ litri vietā ar 5,6 ... pie kam abi gadijumi arī režīmā kad steidzos atpakaļ uz Rīgu ar ātrumiem vietām pat virs 120 km/h...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

vai tad visi toyotas hibrīdi nav ar eCVT? Tad jau redzēs, kā eCVT tiks galā ar jaudīgākiem dzinējiem par 100zs

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Laikam jau ne visi...

Tundra’s available i-FORCE MAX engine applies new hybrid tech for more performance. By pairing the Twin-Turbo V6 with an electric motor, this hybrid engine generates an electrifying 437 horsepower with an amazing 583 lb.-ft. of torque.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Varu tikai atkārtot, ko sen jau esmu teicis: variators ir vienkārši lielisks izgudrojums motorolleram! Smagai automašīnai tas ir pilnīgi garām. Arī ir sanācis pabraukt ar kaut kādu Auris vai Yaris hibrīdu (neatceros) - tas tak murgs! Pie katra krustojuma, dodot gāzi, motors rēc, bet uz priekšu nekustās

Agaga Reģ.: 25.07.2007
0 0 Atbildēt

Burānam arī ir pa pirmo, kamēr nesamirkst vismaz.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Nu jau 5 gadus braucu ar ASV saliktu "japāni" - Subaru Outback ar CVT ('2015). Ne par US salikumu, ne par CVT nav ne mazāko sūdzību.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Gan jau nākošais autiņš tev būs ASV Tundra

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Varu tikai atkārtot, ko sen jau esmu teicis: variators ir vienkārši lielisks izgudrojums motorolleram! Smagai automašīnai tas ir pilnīgi garām. Arī ir sanācis pabraukt ar kaut kādu Auris vai Yaris hibrīdu (neatceros) - tas tak murgs! Pie katra krustojuma, dodot gāzi, motors rēc, bet uz priekšu nekustās

Toijota ir atradusi nišu "viszaļākais auto" un to drillē. Tāpēc nīkulīgi motori un gaudulīgas kārbas. Jaunajam Nissan tam variatoram ir ieskrūvēts kautkāds iespērējzābaks, kustas diezgan žiperīgi. Pat pārsteidzoši cik žiperīgi. Nezinu gan cik ilgi tā šis spēs

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Jaunajiem Nissan nav nekādas kārbas, kas varētu kko gļučīt. Tas principā ir elektriskais autiņš ar benzīna dzinēju. Dzinējs gan nekādos paātrinājums nepiedalās un visu dara elektromotori, tāpēc arī nav vajadzīga kārba un tāpēc ir tas uzrāviens ar ko raksturīgi EV. Izklausās savādi, bet maza revolūcija hibrīdos.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 10 Atbildēt

Vienīgais, kas izklausās savādi, ir saukt par "mazu revolūciju" risinājumu, kas ir vismaz 10 gadus vecs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nu, nosauc man pāris modeļus, kas 10 gadus atpakaļ tika ražots masveidā, ne kkādām gonkām.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nezinu par pāris, bet Mitsu Outlander PHEV ir kopš 2013. gada janvāra - precīzi 10 gadus sērijveida pavisam parasts auto, nevis "kkādām gonkām".

"As part of the third generation line-up, Mitsubishi launched in January 2013 a plug-in hybrid model called Outlander PHEV."

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Tas Mitsubishi PHEV tomēr vairāk līdzinās Toyotas hibrīdiem, jo tam arī iekšdedzes dzinējs ir mehāniski sajūgts ar riteņiem.

Nissanam tā nav. Tam iekšdedzes dzinējs nav mehāniski sajūgts ar riteņiem. Riteņus jebkurā gadījumā piedzen tikai elektromotori.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

electricmitten.com/news/2013/3/28/mitsubishi-outlander-phev-new-york-2013

Bet tehnoloģija ir vēl stipri senāka ... un nez vai tik laba praksē, jo ja pareizi atceros tad trolejbusi ar ģeneratoru tepat Rīgā rija vairāk kā parasti dīzeļbusi...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pie kam Mitsu pieder par 34% Nissan (un pastarpināti Renault) tā ka visticamāk tur vispār nav nekādas revolūcijas bet pat tā pati sistēma ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Tehnoloģija nešaubīgi ir senāka - atsauce ir uz 10 gadus vecu sērijveida vieglo auto, kas ir būvēts pēc šādas tehnoloģijas, iebilstot pret to, ka Nissan tagad ir izdarījis kaut ko revolucionāru.

Lūk viens no veiksmīgākajiem šī koncepta risinājumiem vēsturē - 1963. gads. en.wikipedia.org/wiki/ChME3

Un protams, ka nepārsteidz, pieminot trolejbusus - no tevis tieši šādu "neizpratni", kas tiem trolejbusiem ir vainas, varēja gaidīt.

Bet tikmēr Mistu PHEV ir prakstiski vienīgais EV/hibrīds, kuru var Vācijas bāņos redzēt plaši pārstāvētu. Visi pārējie acīmredzami spēj kalpot tikai kā pilsētas auto.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Un kur ir ātrumkārba? Kā tieši tas PHEV ICE ir (vai precīzāks sakot, var būt) sajūgts ar riteņiem? Tev ir kaut kāda nojausma, kādēļ EV zaudē tieši uz bāņa un garos gabalos? Ja būtu iedziļinājies, ka PHEV šo EV problēmu tieši novērš, visā pārējā laikā esot 100% divmotoru 4x4 elektropiedziņas auto - tieši kā Tesla lepojas. Attiecīgi Nissan ir spējis tik vien kā izveidot sliktāku šī koncepta auto, nevis "revolūciju".

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Es nemaz nešaubos, ka tu visu zini labāk un visur esi iedziļinājies vairāk!

www.mitsubishi-motors.com/publish/pressrelease_en/products/2012/news/detail0865.html

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Ko tad jaucies pa visu, ja neesi iedziļinājies? Iedod linku uz tā PHEV ātrumkārbas aprakstu, nevis jauc galvu ar preses relīzēm, saprotot, ka esi izgāzies un tāds neeksistē.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mja, Spainis, tomēr tev taisnība vairāk kopīga ar toyota hibrīd sistēmu, te IMO var labāk redzēt un saprast kur kas un kā:

www.drive2.ru/l/562133841989337182/

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Tiešām? PHEV spēja vienā specifiskā režīmā pieslēgt dzinēju bez iespējas tam pārslēgt pārnesumus, kuru piedevām var izslēgt pavisam, ir kopīga ar sinerģijas hibrīdu, kuram ICE darbojas caur pilnvērtīgu ātrumkārbu jebkurā ātruma režīmā?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Bezjēdzīgs strīds, ja reiz uzskatam ka Tesla ir 1 pārnesuma ātrumkārba, tad arī šeit tas pats, ja gribam to saukt savādāk, tad abiem tāpat principiāli līdzvērtīgs mezgls ( un vienam pat ir sajūgs praktiski tāds pat kā manuālām kārbām) Toyota utml. ecvt arī tehniski to var apsaukāt par 1 pārnesumu utt.

Tas kurā brīdi un kurā režīmā pieslēdzas motors ir tikai programmēšanas jautājums, bet fiziska sasaiste ar riteņiem jebkurā gadijumā eksistē.

P.S. Vienīgais BET, ka ārēji Nissan sistēma izksatas 1:1 ar Mitsu, bet neesmu vēl paspēji aplūrēt kas daras iekšā ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Protams, ka bezjēdzīgs, jo viss ir jāpadara bezjēdzīgs.

Kā īsti ir ar sākotnējo apgalvojumu, kas šo visu izraisīja: "Dzinējs gan nekādos paātrinājums nepiedalās un visu dara elektromotori, tāpēc arī nav vajadzīga kārba un tāpēc ir tas uzrāviens ar ko raksturīgi EV. Izklausās savādi, bet maza revolūcija hibrīdos."

Outlander PHEV pilnībā atbilst frāzei "Dzinējs gan nekādos paātrinājums nepiedalās un visu dara elektromotori" - attiecīgi apgalvojums par Nissan "revolūciju" 10 gadus vēlāk ir nevietā.

Tieši otrādi - Nissan ir vienkārši "noīsinājis" Mitsu spēju efektīvi izmantot ICE bāņa režīmā, kas ir EV bēda. Un apkalvojums, ka "Tas kurā brīdi un kurā režīmā pieslēdzas motors ir tikai programmēšanas jautājums" ir klaji meli, labi zinot, ka ICE bez ātrumkārbas nekādi nevar pieslēgties jebkurā brīdī un režīmā, lai vai kā tu to programmētu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Te atkal jāpiekrīt tev Bradypus vairāk, un man aŗi izskatas ka Nissan ir prasti "nospēris" Mitsu sistēmu, un pat ja godīgi izskatas ka sistēma ir ar iespēju pieslēgt mehāniski ICE, bet kā jau rakstīju - iekšas vēl nav sanācis izpētīt ...

P.S. pārāk tas motora/generatora/elektromotora savienojošais "lējums" atsit Mitsu "komponentu izvietojumu", tik ar to faktu ka pēc izskata izmanto drusku cita darbības tipa elektromotru ... bet nu jārok dziļāk ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt
Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Par "nosperšanu" atkal būsi iebraucis auzās - Since 1999, Nissan has been part of the Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance. Ir tikai loģiski, ka dalās ar veiksmīgiem risinājumiem.

Un patiešām ir vērts papētīt dziļāk, pirms ķerties pie meliem. Bet to jau laikam nespēj.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Intersanti gan ko es mazliet augstāk uzrakstīju - ka 34% Mitsu pieder Nissan un pastarpināti Renault.

Un tā ir tieši tāda pati "nosperšana" kā BMW X-drive un vēl pāris lietas ko BMW "aizņēmās" no LandRover kamēr LR piederēja BMW ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

"uzskatam ka Tesla ir 1 pārnesuma ātrumkārba"

Tā uzskata tikai patoloģiski meļi. Tāda "1 pārnesuma ātrumkārba" neeksistē. Ierīci ar 1 pārnesumu sauc par reduktoru. Ātrumkārba, jeb pārnesumkārba, ir nesalīdzināmi sarežģītāka ierīce, kas nodrošina iespēju mainīt pārnesumus.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Papēti Tesla mezglu un tad pienāc vēlreiz !

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Nez kas tieši ir jāpēta, lai saprastu, ka frāze "1 pārnesuma ātrumkārba" ir tupi meli.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Beidz muldēt reduktors ir speciāls nosaukums viena ātruma transmisijai, transmisija savukārt ir tas ko mēs saucam par ātrumkārbu. Gribi sipt smadzenes tehniskās precizitātes ziņā, ok, varu arī tā, kaut man ir 0 izglītības šajā jomā, gan jau atradīšu ar ko tevi izčakarēt, ja vajadzēs ....

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pats beidz muldēt. Pareizi saki, apstiprinot, ka iepriekš meloji - reduktors ir speciāls nosaukums viena ātruma "transmisijai". Ātrumkārba, savukārt, ir speciāls nosaukums agregātam, kas spēj mainīt pārnesumus. Protams, ka vēl, lai slēptu savus melus, esi iepinis "transmisiju" - kas apzīmē VISU piedziņas ķēdi no dzinēja līdz riteņiem, kurā ātrumkārba vai reduktors ir tikai viens no elementiem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Paklau, es jau teicu ka man ir 0 izglītības šajā jomā, bet esmu lasījis daudz un dikti angliski un krieviski, tajā skaitā tehnisko literatūru, nezinu kā precīzi latviski, bet abos pārējos gadījumos ātrumkārba ir tas pats kas transmisija BEZ atšķirībām, un apšaubu ka latviski "importēts" svešvārds pēkšņi nozīmē ko citu !

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Ja 0 izglītības, tad kādēļ jaucies pa vidu ar meliem? Iemācies valodu, kam gribi piesieties. Jo pēc tehniskās būtības esi izgāzies.

Lieliski uzrakstīji savu "diskusijas" mērķi - melot un pēc tam izčakarēt: "gan jau atradīšu ar ko tevi izčakarēt, ja vajadzēs"

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

sarunāts , es neturpināšu "melot" , bet tu lūdzu neaizmirsti būt tehniski un tehnoloģiski precīzs, citādi pierādīšu ka pats esi vislielākais melis, ko iAuto var atrast ;)

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 7 Atbildēt

Droši, pierādi. Jo ne uz ko citu jau neesi spējīgs. Argumentēta diskusija par jebkādu tēmu ir nesaprotams jēdziens - viss tavā pasaulē sastāv tikai no ad hominem, meliem un pierādīšanas, kurš ir lielāks melis.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kā vienēr tu mums esi "izcils" kadrs, kad pajautā parādīt kur ir ad-hominem, momentā kaut kur "noklīsti" uz blakus tēmu, vai stum ka pretinieks visā melo, tik nu ņem vērā, ka neesam jau pirmoreiz ar Brady šeit "diskutējuši" un labi zinam kurš būs tas kurš "laicīgi mēģinās norakt" diskusiju kurā tavi argumenti neiztur kritiku ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 8 Atbildēt

Nu nu... Kuri mani argumenti neiztur kitiku? Kura ir mana blakus tēma? Kādēļ melo par nespēju norādīt uz ad-hominem - tas, ka tu vienkārši noliedz jebkuru norādi, ir tava izlocīšanās, nevis norādes trūkums.

Vai tu joprojām uzstāj, ka Mitsu PHEV risnājums ir līdzīgāks Toyota, nekā Nisssan? Vai tu joprojām uzstāj, ka "1 pārnesuma atrumkārbas" auto iekšdedzes dzināja pieslēgšanās brīdis ir tikai programmēšanas jautājums? Izstāstīsi, kā to auto saprogrammēsi ar ICE startēt no 0 līdz 100km/h?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 2 Atbildēt

Selektīvā amnēzija ????

Bet citādi laipni lūgts uz "Visādas sarunas par politiku" !

Kāpēc izplati melus,

es skaidri teicu Mitsu PHEV vairāk līdzīgs Toyota, bet nevienā vietā neesmu teicis, ka vispār atšķiras no Nissan.

Un jā un ne tikai uzskatu, bet vari pats par to pārliecināties, ja vien nav slinkums kaut ko pētīt tā vietā lai pats izplatītu melus par to ko kāds cits ir teicis vai nē !

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 6 Atbildēt

Jā - tieši uz to norādu: "es skaidri teicu Mitsu PHEV vairāk līdzīgs Toyota" - pastāsti kā tieši, ja Toyota ir pilvērtīga ātrumkārba, kas nodrošina hibrīdpiedziņu jebkurā ātrumā izmantojot dažādus pārnesumus, bet Mitsu ir pilnvērtīga elektropiedziņa ar specifisku papildus iespēju tikai vienā specifiskā režīmā pieslēgt ICE ar "1 ātruma ātrumkārbu".

Vai vienkāršosim jautājumu, ņemot vērā tavu deklarēto 0 izglītību. Vai gan Toyota, gan Mitsu saglabātu vienādu funkcionalitāti, ja, piemēram, ātrumkārbā primārais zobrats paliktu bez zobiem?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tev ir paradoksāla spēja atrast grābekļus uz kā pašam uzkāpt !

Rezultāts abām kārbām (Toyota hibŗidsistēma - ko viņi apsauc tagad par eCVT un Mitsubishi PHEV) būs precīzi vienāds.

Tagad iesaku aiziet un apskatīties kas tad īsti tiek lietots iekš Toyota hibrīdiem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Jā - tev ir paradoksāla spēja projicēt savus grābekļus uz mani.

Rezultāts ir radikāli atšķirīgs - Toyota hibrīdistēma izmanto (visai obligāti, EV mode ir parodija) ICE visā ātrumu diapazonā izmantojot komplicētu pārnesumkārbu. Mitsu - tikai vienā specifiskā (un var arī neizmantot), izmantojot primitīvu reduktoru.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

ja Toyota vai mitsu hibrīdam "ātrukārbas 1. zobrats" aizies pa kāju, visa sistēma stāvēs uz vietas, un nekāds "2. ātrums" tur nevienā brīdī tev nepalīdzēs.

Un par Toyota hibrīdisistēmu - atkal absolūti aplams priekšstats, tāpēc piedod, bet tu turpini stāvēt uz grābekļa tik tas laikam nav trāpījis vēl pa pieri !

Un ja tu Toyota eCVT sauc par sarežģītu ātrumkārbu tad acīmredzot riteņu reduktori teiksim Volvo A25G pašizgāzējam arī ir ļooooti sarežģīts mehānisms ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 10 Atbildēt

"Bet citādi laipni lūgts uz "Visādas sarunas par politiku"!"

Kā ir pārmest man vēlmi nolekt no tēmas? Kādēļ gribi to mainīt, kad esi pieķerts melos tēmā par Mitsu/Toyota/Nissan hibrīdtehnoloģijām? Kāds tām sakars ar politiku?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Redzi kamēr turpināji dzīt fufeli, es tikmēr pārīti robotu nomainīju, un vēl paēdu ;)

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Opel Ampera izmanto un izmantoja tieši to pašu tehnoloģiju, kas tam elektroNisanam. Arī BMW i3 extended range versijā

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Es runāju par MildHybrid aka benzīna motora Nissanu. Tur ir parasts variators ar kkādu nelielu elektroatbalstu.

Nissanam gan grandiozākā inovācija ir start/stop režīmu - ar kautkādu ne īsti saprotamu algoritmu stop šad un tad iemetās vēl pirms pilnīgas apstāšanās (Nissan šo pozicionē kā advancētu degvielas taupīšānas tehnoloģiju). Attiecīgi bremzēšanas jauda pieaug, jo motors ir apstājies un auto bremzējas straujāk. Vadītājs saprot, ka pieaugošais bremzēšanas spēks auto apstādinās lielu gabalu pirms ieplānotā un bremzi drusku atlaiž. Šajā brīdī Nissan saprot, ka situācija ir mainījusies un startē motoru.Sekas - elegants, negaidīts lēciens priekšējā auto virzienā. Permanenti atslēgt Start / stop nevar

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

OK. Viņiem jau arī tā vecā ātrumkārba izpelnījās kritiku. Tie viņu vecie hibrīdi bija lēni un diezgan daudz tērēja degvielu. Arī par remontiem sūdzējās, ka agri vai vēlu sāk gļučīt un kas tur jāmaina.

Tāpēc es saku, ka tā nav globāla, bet mini revolūcija.

Agrāk Xtrail nevarēja iebraukt 10 sekundēs un parasts 2.5 motors rija 12l uz simta. Visi parketnieki degvielas ekonomijas nolūkos pārgāja uz pieslēdzamo 4x4 piedziņu. Tagad Xtrail patērē 6.3l/100, 7.4 sekundes līdz simtam un starta uzrāviens kā EV. Nav vairs tūļīgā CVT kārba un ir atgriezies pilnvērtīgs 4x4.

Tu baudi visas EV ērtības un tev viņš nav jālādē. Tāpēc nav saprotams kāpēc te bāž iekšā Plug in hibrīdus. Cilvēki kuri dzīvo daudzstāvu mājās, vai reģionos kur nav uzlādes tīkla, ir šī autiņa potenciālie pircēji.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Globāla revolūcija ir tas interesantais Stop gaitā. Pārsteidza katru reizi, kad nostrādāja. Adrenalīns uz 20 min garantēts

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tā nu gan nav globālā revolūcija. Tā ir nodeva modei.

Tas start stop tak parādījās daudziem autoražotājiem. Man liekas kādi 10 gadi atpakaļ katrā otrajā mašīnā bāza iekšā to start stop, tik izpildījumi bij dažādi.

Tas tā pat kā tagad visur ir emergency breaking drošībai vai visi kā apsēsti sāk tās radiatoru restes palielināt. Tāda mode.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nē nē. Nissan šoreiz ir gājis tālāk:

ar kautkādu ne īsti saprotamu algoritmu stop šad un tad iemetās vēl pirms pilnīgas apstāšanās (Nissan šo pozicionē kā advancētu degvielas taupīšānas tehnoloģiju). Attiecīgi bremzēšanas jauda pieaug, jo motors ir apstājies un auto bremzējas straujāk. Vadītājs saprot, ka pieaugošais bremzēšanas spēks auto apstādinās lielu gabalu pirms ieplānotā un bremzi drusku atlaiž. Šajā brīdī Nissan saprot, ka situācija ir mainījusies un startē motoru.Sekas - elegants, negaidīts lēciens priekšējā auto virzienā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kas tev nav saprotams? Tieši tas, ko apraksti, ir pieejams Mitsu Outlander PHEV kopš 2013 gada. Tas, ka Nissan šādu auto piedāvā 10 gadus vēlāk, nav nekāda revolūcija. Tam Mitsu pat ir tāda iekšdedzes dzinēja aizsardzības fīča, kas automātiski padarbina iekšdedzes dzinēju, lai nesabojājas no stāvēšanas, ja saimnieks aizraujas ar pliku EV režīmu un lādēšanu tik ļoti, ka pusgadu (precīzu intervālu iespējams jaucu) dzinējs vispār nav darbināts.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Nu kā nav? Nissan nav jālādē un uz outlander vēl joprojām stāv vecā Nisana CVT kārba. Tāda agrāk bija visos Nissanos un viņa nebija diez ko laba.

Mitsubishi lielākais akcionārs ir Nissan. Protams, ka viņi dalās tehnoloģijām.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Nu ko tu muldi. Outlander PHEV var lādēt, var nelādēt un nekādas kārbas tur vispār nav. Ir viens primitīvs reduktors ar sajūgu, kas nodrošina tiešu motora pieslēgšanu tikai vienā specifiskā režīmā - uz bāņa, ātrumā, kurā elektropiedziņa strauji zaudē efektivitāti.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

Bradijam atkal visi melo. Cik gan slikti cilvēki te salasījušies. Iauto kolektīvam jādomā ko darīt ar meļiem

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Un vai tad nemelo? Tikai ārkārtīgi negribas to atzīt... Un nē - tā diemžēl ir daudz plašāka sabiedrības problēma, nevis tikai iAuto salasījušies.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Vispārpieņemtā melu definīcija ir "apzināta nepatiesas informācijas sniegšana". Bradypus melu definīcija ir: meli ir tas, ko Bradypus uzskata par meliem.

Par ko bija strīds, viena ātruma pārnesumu kārba.

"A transmission (also called a gearbox) is a mechanical device which uses gears to change the speed or direction of rotation in a mechanical device. Many transmissions have multiple gear ratios, however there are also transmissions that use a single fixed gear ratio"

Tātad, reduktors ir nekas cits kā pārnesumu kārbas vai transmisijas paveids.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 14 Atbildēt

Lieliski meli - "apzināta nepatiesas informācijas sniegšana" ir manis formulēta malu definīcija tepat, šajā forumā.

"Bradypus melu definīcija ir: meli ir tas, ko Bradypus uzskata par meliem." ir tavi meli, jo mana definīcija patiesībā tev ārkārtīgi nepatīk.

Vēl vieni meli - valodas atšķiras un es nekad neesmu apgalvojis, ka angļu valodā ar vārdu "transmission" neapzīmē ātrumkārbu. Latviešu valodā vārdam "transmisija" ir cita nozīme, kas angļu valodā saucas "drivetrain".

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

1.Lieliski meli - "apzināta nepatiesas informācijas sniegšana" ir manis formulēta malu definīcija tepat, šajā forumā.

Tad šo definīciju izdomāji tu ;) Ieskaties internetā. 31900 atsauces. Ticami, ka tā pastāv jau no 19.gs, ja mēs vārdu informācija nomainām ar ziņām.

2. Vēl vieni meli - valodas atšķiras un es nekad neesmu apgalvojis, ka angļu valodā ar vārdu "transmission" neapzīmē ātrumkārbu.

Es nerakstīju, ka tu to apgalvoji. Tātad, tu apgalvo, ka cits ir teicis, resp.rakstījis to ko nav, un tūlīt to nosaukt par meliem. Jauks "melu ģenerators" ;)

3. Vēl viens piemērs: vēju turbīnu pārnesumu kārbas: The gearbox in a wind turbine does not "change gears". It normally has a single gear ratio between the rotation of the rotor and the generator. Jā protams, tūlīt var piesaukt latviešu valodu, tezauru un vēl nonākt līdz Endzelīnam.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 10 Atbildēt

1. Es tikai tikai teicu, ka es personīgi un tieši šo melu definīciju, kuras izdomāšanu tu atkal malīgi man piedēvē, esmu formulējis kā savu (t.i. manu izpratni par to, kas ir meli) tieši šeit šajā forumā.

2. Paskaties kontekstu - "1 pārnesuma ātrumkārbas" piesaukšana tiek izmantota, lai mērķtiecīgi noliegtu atšķirību starp ICE auto ar pilnvērtīgu ātrumkārbu un auto, kuram ir tikai fiksēts reduktors - kas, kā tiek arī norādīts, raksturo EV, nevis ICE. Nav runa par nejaušu nepareiza termina lietojumu, pareizi saprotot kontekstu, bet gan mērķtiecīgu manipulatīvu terminu jaukšanu.

3. PN. Izlasi 2. Tiesi par to ir runa, ka šo terminu diskutablā jēga tiek izmantota, lai manipulētu ar pamatdomu - gandrīz visi EV slavetāji tieši lielās ar to, ka šiem auto "nav ātrumkārbas", labi zinot tieši atšķirību starp reduktoru (kas EV un Mitsu PHEV ir) un ātrumkārbu (kas EV un Mitsu PHEV nav, bet ICE un Toyota hibrīdiem ir).

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

3. Toyota Hibrīdiem nav klasiskas ātrumkārbas kā tu mēģini iestātīt ( un paša pirmā Priusa hibrīda "atrumkārbu" izjauktā veidā esmu rokās turējis), to kas ir orģināls Toyota izstrādājums hibrīdiem tagad sauc par eCVT, kaut ar "klasisku" CVT tur nav nekāda sakara !

Tā ka tagad gaidu tehniski precīzu latvisku šis kārbas nosaukumu un mēģinājumu paskaidrot, kā tev šī konstrukcija "atgādina" jebkāda veida klasisku ātrumkārbu/transmisiju !

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

PN. Neko neminēju par "klasisku" - atkal mēģini kaut ko pievilkt klāt. Ātrumkārba ir agregāts (visnotāļ sarežģīts), kas spēj mainīt pārnesumus (variators - pakāpeniski, ne tikai soļos) - visa veida ātrumkārbām - sākot no klasiskā manuāļa, turpinot ar visādiem klasiskajiem automātiem, DSG, CVT u.t.t. - ir problēmas un remonti, kuru neesamību uzskata par EV plusus. EV ir tikai reduktori - t.i. statiski zoblatu komplekti, kur principā nav nekā, kam salūzt. Tieši tāpat Mitsu PHEV - arī iekšdedzes dzinēja pieslēgšanai ir tikai primitīvs reduktors.

Toyota "izstrādājums" (sauc to kā gribi) ir agregāts, kas spēj mainīt pārnesumus un pieslēgt ICE jebkurā ātrumā, nevis ka Mitsu PHEV - tikai vienā specifiskā nemainīgā pārnesumā, kurš nosedz EV problēmzonu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 2 Atbildēt

Nē šitā neies cauri!

Es esmu ar mieru būt par lohu un atzīt savu lohismu tikai tad ja nosauksi kā pareizi saucams Toyota eCVT agregāts, "aprakstoši" apkārtceļi netiks pieņemti !

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Par ātrumkārbu, nemaini tēmu uz preču zīmju zināšanu.

Tu par katru cenu vēlies izvairīties no vienkāršās patiesības - ja tavai Toyota atņems šo ātrumkārbu tā kļūs par nekustamo īpašumu. Ja Mitsu PHEV atņems to reduktoru, tas auto zaudēs tikai vienu šauri specifisku braukšanas režīmu - kas domāts, lai ietaupītu degvielu, braucot pa bāni - un tas auto visā funkcionalitātē kļūs par... precīzi to pašu "revolucionāro Nissan".

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Zini, beidz stāstīt muļķības un uz bildēm vismaz paskaties, ja jebkuram no minētajiem atņems "ātrumkārbu"/reduktoru, tad labākajā gadijumā strādās aizmugures piedziņas elektromotors un viss, un atškirības starp Toyota un Mitsubishi risinājumiem skatoties šādās "kategorijās" neeksistē principā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pats paskaties uz bildēm. Tam reduktoram, caur kuru Mitsu PHEV pieslēdz riteņus, nav nekāda sakara ar to, ka motoram nepārtraukti ir pieslēgts ģenerators, kuru var darbināt pēc vajadzības. Bet riteņus, tapat kā Teslai, griež divi elektromotori - katram tiltam savs.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja izņemsi reduktoru, tad neviens elektromtors "priekšgalā" nestrādās nekā citādi kā tikai uz baterijām, un piedevām vienīgais elektromotors kurš būs spējīgs ko piedzīt bez minētā reduktora, būs tas kurš pie aizmugures tilta !

Nezinu kur tu skatījies, ka ieraudzīji kaut ko citu !

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

1. Es tikai tikai teicu, ka es personīgi un tieši šo melu definīciju, kuras izdomāšanu tu atkal malīgi man piedēvē, esmu formulējis kā savu (t.i. manu izpratni par to, kas ir meli) tieši šeit šajā forumā.

Kaut ko labi zināmu un vispār lietotu "formulēt kā savu" vispār ir dīvainība, kura gan labi raksturo personību ;)

2. Tā kā turpināt runāt par meliem šeit tev nebija izdevīgi, tu pārgāji uz "kontekstu"

Un, beidzot , es tev nesaliku tos 10 mīnusus, pat nevienu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

1. Personību labi raksturo izlikšanās, ka nesaproti, ka vispārīgos jēdzienus nav iespējams izdomāt no jauna, bet gan tikai formulēt savu nostāju attiecībā pret tiem.

2. Personīgo nostāju labi rakturo izlikšanās, ka nezini, ka šajā forumā papildus meļiem ir āksts, kuram liekas vērtīgi dzēst cepumiņus, lai varētu saklikšķināt kaudzi ar mīnusiem.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Kas pēdējais diskusijā, tas uzvarējis ? ;) 1. Autortiesību pieteikšana uz melu definīcijas indokrināciju iauto portālā ir visai komiska, lai ko pēc tam par to neuzrakstītu;

" izlikšanās, ka nezini, ka šajā forumā papildus meļiem ir āksts," Atkal jau, patiešām nezinu, nevis izliekos, jo nepievēršu tam uzmanību. Cilvēkiem ir tendence citiem pierakstīt tādas rakstura īpašības, kādas ir pašiem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kadēļ tev tik izmisīgi jāmelo par paša izdomātu "autortiesību pieteikšanu"?

Protams, ka tiešām nezini un pat nenojaut, kādēļ ilgu laiku neviens nereāģe, bet pēc tam visu diskusiju centīgi un vienlaicīgi izlasa vesels bars vienādi domājošu klikšķinātāju Piedod, neticu, ka esi tik dumjš.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Runa ir par to, ka tam Mitsu kaut kādos režīmos iekšdedzes dzinējs caur sajūgu un reduktoru tiek pieslēgts pa tiešo riteņiem, savukārt Nissan e-power šādas iespējas nav principā. Nissan e-power jebkuros režīmos uz priekšu dzen tikai elektromotori.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 3 Atbildēt

Un kādēļ ir šāda "runa"? Ja Nissan šī papildus fīča nav, tas nekādi nemaina faktu, ka visa pārējā piedziņas sistēma ir tāda pati kā Mitsu - t.i. vismaz 10 gadus veca sērijveidā. Saukt tā paša koncerna piesardzīgu pārbaudīta risinājuma ieviešanu citos auto par revolūciju ir absurdi.

Bet kā atrada Wala - izrādās, kā arī Nissan piedāvā šādu papildus funkciju.

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt

Ir principiāla atšķirība, vai iekšdedzes motors ir mehāniski savienots ar riteņiem, vai nav.

Mitsubishi izpildījumā šāds savienojums ir, Nissan MildHybrid gadījumā arī ir, bet Nissan e-Power šāda savienojuma nav.

Bet ja atmet visas fīčas, tad jā, rumbās ir gultņi un riteņi skaras pie zemes.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ar nebūs taisnība - atrodi 3 atšķirības:

Nissan E-Power

Mistubish PHEV

no www.gknautomotive.com/en/systems-and-solutions/electric/multi-mode-dedicated-hybrid-transmission2/

Tā ka ja vispār, tad potenciāli vienīgā atškirības ir piedziņas elektromotorā un tajā ka iespējams motors nekad netiek darbināts, kaut man nu konkrēti izskatas ka tā ir tukša diršana un mārketings, un patiesībā ICE motors šiem abiem griežas visu laiku !

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 9 Atbildēt

Nu pastāsi jau nu pats tās savas trīs iedomātās atšķirības. Nu tā, lai neviena no tām nav jau minētā papildiespēja vienā pārnesumā pieslēgt tiešo ICE piedziņu uz priekšējiem riteņiem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tu laikam neredzi kuram šī atbilde ir sniegta, un kāds vēstījums tajā ir "apslēpts" ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Jā, taisnība. Apmaldījos iAuto atbilžu izkārtojumā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ir principiāla atšķirība, vai šis savienojums ir neizbēgama risinājuma komponente (kā tas ir ar Toyota Synergy drive) vai tikai papildus fīča, kuru ir iespējams vienkāršī likvidēt, nonākot tieši pie tā, kas acīmredzot ir Nissan e-Power - mazliet samazinātas izmaksas, atņemot iespēju taupīgi braukt pa bāni.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Kādu papildus funkciju?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pieslēgt iekšdedzes dzinēju pa taisno uz riteņiem.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Ar nebūs taisnība - atrodi 3 atšķirības:

Nissan E-Power

Mistubish PHEV

no www.gknautomotive.com/en/systems-and-solutions/electric/multi-mode-dedicated-hybrid-transmission2/

Tā ka ja vispār, tad potenciāli vienīgā atškirības ir piedziņas elektromotorā un tajā ka iespējams motors nekad netiek darbināts, kaut man nu konkrēti izskatas ka tā ir tukša diršana un mārketings, un patiesībā ICE motors šiem abiem griežas visu laiku !

Nissan e-power gadījumā nemaz īsti nav paredzēts braukt rikai elektro režīmā. Baterijiņa ir šausmīgi maziņa un paredzēta tikai lai kompensētu ģeneratora jaudas trūkumu iespiežot pedāli grīdā, vai lai uzkrātu enerģiju palīdzot bremzēt ar elektromotoru. Iekšdedzes dzinējs darbojas visu laiku.

Bija iespēja tikt uz šo modeļu testiem izmēģinājumu poligonā, kad tie vēl nebija homoloģēti reģisitrēšanai koplietošanas satiksmē un bija tā teikt darba variants. Bija interesanti. Tur arī rūpnīcas pārstāvim tika uzdots jautājums par braukšanu elektrorežīmā, tā arī atbildēja, ka nav paredzēts. Max lēni kustoties varot varbūt kādu kilometru noripināt, vai stāvvietā paripināties, bet ne satiksmē.

Nē nu var jau būt ka viņi visi tur mums kāra makaronus un iekšdedzes dzinējs ir savienots ar riteņiem. Jaucis neesmu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Teikšu tā - es protams arī nezinu, tikai mēģinu loģiski "mehāniski" salikt to ko redzu bildēs, bet tas ko apraksti sakrīt ar to ko redzu ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Vēlreiz - Outlander PHEV 10 gadus atpakaļ izlaida kā auto ar pilnībā elektrisku divmotoru pilnpiedziņu, nelielu (1. paaudzei līdz 40km) bateriju un ar ģeneratoru savienotu Atkinsona cikla benzīna dzinēju, kas spēj gan ražot strāvu motoriem, gan lādēt bateriju. Kā papildus fīča (kas te visiem ir sačakarējusi smadzenes) ir iespēja ar atsevišķu sajūgu un tikai vienu pārnesumu iekšdedzes dzinēju pa tiešo pieslēgt priekšējam tiltam - ātruma režīmos, kad ilgstoši jābrauc virs 100km/h, kur elektropiedziņa sāk zaudēt efektivitāti (ne velti performance car ražotāji arī EV domā par vismaz 2 pārnesumu ātrumkārbām) .

Tātad

1) šis auto ir pilnībā funkcionējošs pilnas elektropiedziņas režīmā - vienalga no ģeneratora vai baterijas;

2) elektrorežīma ilgums, kā jebkuram EV ir atkarīgs no baterijas. Atšķirībā no Toyotas, kas ieslēdz ICE, tiklīdz elektromoriem trūkst jaudas, Mitsu var mierīgi braukt, kamēr baterija tukša.

Šo auto esmu pētījis jau sen, izbraucis testa braucienus u.t.t. Joprojām laužos ar sevi - pirkt vai nepirkt, jo cena ir kā jau jebkuram EV, lai gan funkcionāli tas ir ar kārtu pārāks par jebkuru citu pašlaik tirgū pieejamo konkurentu (ko apliecina arī šo auto lielais īpatsvars uz Vācu bāņiem).

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Lūk šis gan IMO ir precīzs šo sistēmu raksturojums, un cik redzu bildēs tad starp Mitsu PHEV un Nissan e-Power atšķirību nav, izņemot faktā ka drusku cits elektromotors, un iespējams drusku cits sajūgs.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Aleluja! "drusku cits elektromotors, un iespējams drusku cits sajūgs" taču nav "revolūcija", vai ne? Un Toyotas Synergy hibrīds ir tā kā savādāks, vai ne?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Es jau arī uzreiz teicu, ka revolūcija tā noteikti nav, taču jautājumā par atsķirību no Toyota hibrīda es tev nepiekritīšu, tā kā vienīgā būtiskā atškirība ir sajūga neesamība, un savukārt "sarežģītā" transmisija ir patiesībā ļoti vienkaŗšs planetārais pārvads, vai precīzāk 2 (ja atmiņa nepieviļ), un attiecīgi ICE motora neesamība "izslēdz" tikai noteiktu pārnesumu kombināciju no pastāvigi mainīgās pārnesumu attiecības, un iespējams atpakaļgaitu ( šo neatceros, iepsējams ka to nodrošināja starterģenerators), taču kustībai uz priekšu nekas netraucēs ar elektromotoriem vien un bez jebkāda sajūga. Un tas bija galvenais iemesls kapēc Toyota šo elementu patentēja un "apkārt" ar to nesvaidas !

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nekas netraucēs? Gribi teikt, ka tai Toyotai ir pilnas jaudas elektropiedziņa un tā (pieņemsim) vienkāršā ierīce, lai nodrošinātu dažādus pārnesumus ir tāpat vien? Tas, ka ar man ierasto braukšana stilu jebkura Toyota ignorē ieslēgto EV režīmu un ieslēdz ICE jau izbraucot no stāvvietas, par braukšanu satiksmē nemaz nerunājot?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Es ar pirmo Priusu un arī ar nākamo paaudzi esmu braucis tīri elektriski, un ja pareizi atceros tad 20 km tādā režīmā brīvi var nobraukt. Kur (ja pareizi atceros) tev ir taisnība, tad gadijumā ja gribēsi braukt ar "ārpilsētas ātrumu" , tur gan škiet ka bez ICE tev Toyota neļāva braukt, kaut tīri tehniski (pretstatā programmātiski) tas būtu iespējams. Un problēma IMO bija tajā kā ir uztaisīti/sadalīti pārnesumskaitļi "caur" planetārajiem pārvadiem, lai rezultāts būtu "ekonomiskāks auto". UN cita starpā tieši uz jaunā RAV4 hibrīda man škiet ka tā sistēma bija vienkārši perfekti salikta, tip ka AWD parketnieks ēd mazāk kā iekšdedzes Corolla.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

No pašlaik pieejamajiem CarGuru Toyota hibrīdiem neviens nespēj nobraukt pat 100m, neieslēedzot ICE pat pie speciāli ieslēgta EV režīma. Lai to noturētu EV režīmā, ir jābrauc vēl lēnāk un piesardzīgāk par Rīgas vidējo plūsmu, kad jau tā ir dramatiski lēna (1x izmēģinaju ar Corolla). Outlander, turpretī "iet kā Tesla" - tas divmotoru EV paātrinajums pilsētas režīmā ir iespaidīgs un, protams, noplok, kad ātrums tuvojas 100. Arī reģenerativā bremzēšana ir jūtami spēcīgāka, pirms iedarbojas riteņu bremzes. ICE režīmu vispār ar to auto neesmu mēģinājis - testēts tikai Latvijā. Motoru lādēšanas režīma iedarbinājām tikai testam , lai paklausītos, kā tas gandrīz nedzirdami un vienmērīgi rūc, jo atšķirībā no Toyotas, darbojas ar konstantēm apgriezieniem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pēc šī tava teksta es aizgāju uz CarGuru apskatīt kādas yotas tyr uzmanto, tad aizgāju uz toyota.lv lapu un tagad sēžu un kasu pakausi WTF, Corolla rakstīts, ka hibrīda akumlators ir 3 līdz 4,xxx Ah ... jopcik man telefonam lielāks akumlators 13 Ah ...

Kaut kādas "pasakas", jeb nu ja patiesība, tad mani vairs neizbrīna tavs teiktais ...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Kas Tev tas par telefonu ar 13ampērstundu bateriju?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ulefone Armor 13

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

ampēriem nav jēgas bez sprieguma

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Cik lielam tad jābūt spriegumam lai no 4 Ah baterijas izspiestu kaut kādu jēdzīgu nobraukumu, ja toyota hibrīdmotora elektriskā daļa ir teiksim 80kW ???

Vai arī ir skaidrs, ka ne "sūda" tur izspiest nevar un Bradypus ir taisnība ....

P.S. atradu kaut kādu drusku nopietnāku tehnisko speceni,un tiešām uz Corolla TS hibrīda lielākais aķis ir ar 7Ah un 216 V max, tur tiešām nekur tālu neaizbrauksi .... el. motora jauda 80 kW un max 600 V.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.S. Prius gan ir lielāka baterija - 8.8 kWh ...

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

insekc rakstīja: Nu jau 5 gadus braucu ar ASV saliktu "japāni" - Subaru Outback ar CVT ('2015). Ne par US salikumu, ne par CVT nav ne mazāko sūdzību.

Iekāpsi labākā auto, domas mainīsies, vai arī Tavas prasības pret kvalitāti ir zemas.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Atbildot Brady

"Nu ko tu muldi. Outlander PHEV var lādēt, var nelādēt un nekādas kārbas tur vispār nav. Ir viens primitīvs reduktors ar sajūgu, kas nodrošina tiešu motora pieslēgšanu tikai vienā specifiskā režīmā - uz bāņa, ātrumā, kurā elektropiedziņa strauji zaudē efektivitāti"

Itkā jau tu pareizā virzienā roc, jo Mitsu un Nissan ir partneri, tehnoloģijas līdzīgas. Jautājums tik bija - nosaukt 10 gadus atpakaļ strādājošu tehnoloģiju, kā Nisana edrive.

Nissan jau sen uzlabo savus hibrīdus un es pieļauju, ka tā kārba ir aprovēta jau priekš Japānas tirgus modeļiem un uz Infiniti. Mitsubishi vislaik brauca ar to CVT kārbu un tikai 2020.gadā uzstādīja tāvis minēto 1roba automātu. Tomēr kā pats atbildēji arī tā, visticamāk, ir cita veida, jo paredz pieslēgt riteņus no dzinēja. Lai arī uz vienas bāzes būvēti Outlander performance ir sliktāka par Xtrail, kkas jau tur ir savādāks. Tāpēc nevajag melot

!P. S. Būtībā jau nav svarīgi kura labākā, galvenais ir tikt vaļā no CVT ko daudzi uzskata par šo ražotāju klupšanas akmeni.

eden-boites.com/blog/en/reparer-la-boite-de-vitesses-mitsubishi-outlander-echange-standard/

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Parastāj muldet. Outlander PHEV kopš iznākšanas ir pilnībā elektriskā piedziņa un nekādas ātrumkārbas. Un man ir pilnīgi vienalga, kādus automātus uzstādīja citiem modeļiem. Noskaidro beidzot patiesību un pats pārstāj melot.

AD666 Reģ.: 20.12.2019
1 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Es ar pirmo Priusu un arī ar nākamo paaudzi esmu braucis tīri elektriski, un ja pareizi atceros tad 20 km tādā režīmā brīvi var nobraukt. Kur (ja pareizi atceros) tev ir taisnība, tad gadijumā ja gribēsi braukt ar "ārpilsētas ātrumu" , tur gan škiet ka bez ICE tev Toyota neļāva braukt, kaut tīri tehniski (pretstatā programmātiski) tas būtu iespējams. Un problēma IMO bija tajā kā ir uztaisīti/sadalīti pārnesumskaitļi "caur" planetārajiem pārvadiem, lai rezultāts būtu "ekonomiskāks auto". UN cita starpā tieši uz jaunā RAV4 hibrīda man škiet ka tā sistēma bija vienkārši perfekti salikta, tip ka AWD parketnieks ēd mazāk kā iekšdedzes Corolla.

Kā Tu ar priusu tikai uz elektribas nobrauci 20km? Turklāt ar pirmo, kurš uz el ātrāk par 15km/h neiet?

Kas tā par diršanu, pa kurieni Tu tā brauci? Mēnesi?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

Domā baigi daudz (un precīzi ) no tā atceros, kad tiko LV tādi parādijās Wess testa kasti dzenāju, un kādu labu brīdi tīri elektriski, arī 2 Priusu, bet neviens no tiem pat attāli nepatika, tip tehnoloģiski intersanti, bet citādi bezjēdzīgs verķis ....

Ja saki ka klūdos - XZ moš arī kļūdos

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Ja izņemsi reduktoru, tad neviens elektromtors "priekšgalā" nestrādās nekā citādi kā tikai uz baterijām, un piedevām vienīgais elektromotors kurš būs spējīgs ko piedzīt bez minētā reduktora, būs tas kurš pie aizmugures tilta !

Nezinu kur tu skatījies, ka ieraudzīji kaut ko citu !

Tehniski jau tev taisnība. Vai var tad teikt, ka sajūgu gan varētu izņemt? Un vai apgalvosi, ka nesaprati, ka runa ir tieši par ICE un riteņu tiešā savienojuma zobratiem, nevis visus agregātus apvienojošo zobratu kompleksu, kas ir iebūvēts vienā korpusā?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Klau vai vari teiksim no šīs (vai ja ir labāka tikai priecāšos) te mezgla bildes raksturot to vienu komponentu (zobratu vai asi) ko tu gribi izņemt, lai iegūtu to rezultātu ko apraksti, citādi es pagaidām tiešām nespēju ieredzīt "to" vietu/lietu.

www.gknautomotive.com/en/systems-and-solutions/electric/multi-mode-dedicated-hybrid-transmission2/

Es vēl varētu pieļaut loģisku domu ( jo bildēs diemžēl man nav izdevies saskatīt vai es kļūdos par šo mezglu vai nē) , ka var atrast komponentu ko var izņemt tā lai pazūd priekšas jebkura (elektriskā un ICE) savienojums ar riteņiem, taču ģenerators jorpojām turpina strādāt no ICE, bet to ko tu apraksti es tur nekādi nespēju saskatīt ....

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Bradypus - aizmirsti par šo, pēc Nissan kārbas "analīzes" skatos ka materiālos ieliktā (linki ko iemetu) Mitsu PHEV piedziņas sistēmas (GKN MMT e-transmisijas) bilde stabili satur kļūdas, pirmā kas tagad sāka krist acīs ir ka parkinga pozīciju "bloķējošais" mezgls IMO atrodas "dīvainā" vietā, attiecīgi pēc bildes sanāktu ka tas bloķē nevis riteņus/diferenciāli/reduktoru, bet starter-ģeneratora pievadu ?!?!?! Var jau protams būt ka tā ir pēkšņi "laba metode" sistēmas noturēšanai "mierā" uz Mitsu PHEV, taču uz video jauktās Nisana "kārbas" tas bloķē reducējošo zobratu pāri, un "sēž" gandrīz uz ass diferenciāļa ...

Attiecīgi vēl labs jautājums vai vispār kāds no manis "pēc šitā sūda analīzes" izdarītajiem secinājumiem pat tuvojas patiesībai !

P.S. īsumā ja kādam ir interese tad laipni lūgti padalīties ar precīzāku info/bildi utml. es ar mēģināšu laika gaitā atrast precīzu/precīzāku info par mezglu ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

hmm, OK tomēr parking sistēmas dislokācija nav "problēma" - tas tiek mehāniski pārnests uz pretējo pusi jau iekš paša mezgla :

Source:

www.japanautomotivedaily.com/2017/09/13/gkn-driveline-japan-to-double-multi-mode-etransmission-production/

P.S. Tad šķietami viss iepriekšējais varētu arī atbilst patiesībai ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Izņem to sajūgu, ja nevienu citu elementu nevari iedomāties. Konceptuāli vismaz saproti, ka ģenerators ir vienmēr pievienots motoram, bet pievads uz riteņiem tikai īpašā režīmā, kuru pilnīgi droši ir iespējams vispār neizmantot?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Varbūt es līdz galam šo to nesaprotu, bet man izskatas ka ja to sajūgu izņemsi, tad motors vairs neko negriezīs, pat ne starter-ģeneratoru. ;)

spainis Reģ.: 27.04.2006
2 0 Atbildēt

Tu tak pats te sākmā jau visu biji ielicis. Ko var pērties! Ja ar sajūgu, ko tu gribi izņemt, tiek domāts klasiskais sajūgs, kurš ir uz kloķvārpstas galastarp iekšdedzes motoru un tālāko spēka mezglu, tad jā, nekas negriezīsies. Šajā gadījumā gan izskatās, ka šis mezgls nav izslēdams un ieslēdzams, kārba caur šo sajūgi ar motoru ir sajūgta pastāvīgi.

Tālāk visā tajā mezglā ir hidromufta ar kuras palīdzību iekšdedzes motors tiek pieslēgts riteņiem. To muftu nahrenizējot paliks tīrs elektroauto, kura eletropiedziņa darbosies uz visiem riteņiem un iekšdedzes motors griezīs tikai ģeneratoru. Zemāk redzmajā linkā tak tas viss ir redzams.

www.drive2.ru/l/562133841989337182/

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Jā, tas tiešām ir pareizi, paldies!

Un pētot Nissan tādu pat mezglu, izskatas ka tiešām ir izmetuši tieši šo savienojošo elementu (vismaz vienā no bildēm/video es kaut ko tādu spēju saskatīt), in attiecīgi tas nav viegli pamanāms no ārpuses, un nozīmē to ka vismaz daļai Nissan tiešām nav mehāniska ICE sasaiste ar riteņiem, tikai elektriska "caur' ģeneratoru ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Tagad tu vispār kaut ko gvelz. Šim auto vispār NAV "klasiskā sajūga". Ģenerators ar ICE ir pastāvīgā sazobē un NEKAD neatvienojas, starp tiem nekāda sajūga vispār NAV! Un nav nekāda "hidromufta" - ir elektroniski vadāms sajūgs, kas normāli ir pastāvīgi atvienots un pieslēdzams tikai specifiska režīma (t.i. tieša ICE pieslēguma diferenciālim) aktivizēšanai. Ar šo auto var braukt bezgalīgi, šo sajūgu vispār neaktivizējot. Tā vienīgā jēga ir ekonomija "kruīza" režīmā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Jā, ļoti uzstājīgi negribi saprast. Paskaties elementāro tabuliņu un shēmas tajā linkā, kuru pats piedāvāji. Sajūgs ir savienots TIKAI "Highway" režīmā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Klau, kā tur palika ar to tavu tehnisko precizitāti, kāds sajūgs tev ir savienots TIKAI highway režīmā ?!?!

Bet mana problēma ir nevis uzstājīgi "negribu saprast" bet darot vairāk kā vienu lietu reizē, attiecīgi epizodiski ķeroties pie šīs tēmas, es varu arī ko vienkārši tupi palaist garām, pat ja man kaut kur arī bija pilnīgs sistēmas darbības un detaļu izklāsts.

Un ja vēl tu atļaujies būt neprecīzs kaut uzstāj uz to ka es tehniskus terminus lietoju nepareizi, tad atvaino ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 3 Atbildēt

Nu tas, vienīgais, kas tam auto ir.

Tas, ka esi izklaidīgs un nezinošs, neattaisno tavus melus.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Lūk bilde tieši no tevis piedāvātā avota ar "arkārtīgi sarežģītu" paskaidrojumu sajūga režīmiem - Clutch: ON/OFF (ON pat ir sarkans, lai uzsvērtu, ka tas ir tikai vienā specifiskajā režīmā). www.drive2.ru/l/562133841989337182/. Un tas tikai pierāda tavu diskusijas kultūru - tu melīgi atsaucies uz avotu, kurš patiesībā pierāda pretējo un kuru tu patiesībā nemaz neesi izlasījis, cerot, ka arī oponents nelasīs.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tik es redzu ka arī tu joprojām neesi izlasījis un iedziļinājies ! Un ir pamats tev piesipties par info precizitāti ;)

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 6 Atbildēt

Ko tieši? Turpināsi tupi melot, lai tik neatzītu, ka pats neko nesaproti?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Neiedziļinoties, P režīmā tak elektriski nobremzējās ripuļos bremžu uzlikas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Te nē, te līdzīgi kā klasiskam automātam speciāla "zobrata" zobos ar sviru tiek "iedzīts ķīlis", kas neļauj griezties kārbas izejošai vārpstai, vai te konkrēti reduktora asij uzkarinātam 3. "zobratam" un attiecīgi visam reduktoram neļauj griezties. Un kamēr vien konkrētie piedziņas riteņi abi ir yz zemes un ar puslídz vienādu berzi, šis ķīlis tavu auto turēs uz vietas .

P.S. parkinga "zobrats" vai disks ir specifisks, lai pats par sevi, bez tiešas iedarbības uz ķīļa sviru, tas ķīli nevarētu izstumt no sazobes.

P.P.S. šeit pēdējā manis ieliktajā bildē tas ir redzams izgriezumā pa vidu starp labās puses elektromotora asi un diferenciāļa asi - tāds "kā zābakveidigs" metāla verķis/svira ...

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Vēlreiz - Outlander PHEV 10 gadus atpakaļ izlaida kā auto ar pilnībā elektrisku divmotoru pilnpiedziņu, nelielu (1. paaudzei līdz 40km) bateriju un ar ģeneratoru savienotu Atkinsona cikla benzīna dzinēju, kas spēj gan ražot strāvu motoriem, gan lādēt bateriju. Kā papildus fīča (kas te visiem ir sačakarējusi smadzenes) ir iespēja ar atsevišķu sajūgu un tikai vienu pārnesumu iekšdedzes dzinēju pa tiešo pieslēgt priekšējam tiltam - ātruma režīmos, kad ilgstoši jābrauc virs 100km/h, kur elektropiedziņa sāk zaudēt efektivitāti (ne velti performance car ražotāji arī EV domā par vismaz 2 pārnesumu ātrumkārbām) .

Tātad

1) šis auto ir pilnībā funkcionējošs pilnas elektropiedziņas režīmā - vienalga no ģeneratora vai baterijas;

2) elektrorežīma ilgums, kā jebkuram EV ir atkarīgs no baterijas. Atšķirībā no Toyotas, kas ieslēdz ICE, tiklīdz elektromoriem trūkst jaudas, Mitsu var mierīgi braukt, kamēr baterija tukša.

Šo auto esmu pētījis jau sen, izbraucis testa braucienus u.t.t. Joprojām laužos ar sevi - pirkt vai nepirkt, jo cena ir kā jau jebkuram EV, lai gan funkcionāli tas ir ar kārtu pārāks par jebkuru citu pašlaik tirgū pieejamo konkurentu (ko apliecina arī šo auto lielais īpatsvars uz Vācu bāņiem).

Esmu izbraucis dažus km testā ar PHEV. Ja maigi spiež pedāli tad brauc klusu bez motora. Pietiekami dinamiski kad iespiež grīdā bet tad dzird benzīna motoru kas pieslēdzas. Salons kā opel, ford tomēr MB, BMW ir ērtāk un materiāli citi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

"Pietiekami dinamiski kad iespiež grīdā bet tad dzird benzīna motoru kas pieslēdzas." - nu tas atkarīgs no režīma. Ja ieslēgta EV mode, tad ICE neslēgsies iekšā, ja vien baterija nebūs tukša. Savukārt, ja "charge", tad ieslēgsies pat bez lielas slodzes. Un jā - dzirdēt, protams, var - atšķirība tikai tā, ka apgriezieni ir vienmērīgi, nevis staigājoši, kā ierasts automātiem. Par salonu - idejiski jau piekrītu, bet kādēļ tāda atsauce uz Eiropas mašīnām? Mitsu ir ar savu specifisko Japānas interpertāciju par interjeru, tieši tāpat, kā amerikāņi savā kategorijā. Un nešaubīgi - tas ir "parastais" auto, kā Toyota vai Nissan (vai Opel), nevis Lexus vai Infiniti (vai MB, BMW).

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 2 Atbildēt

nez, cik šitāds maksās?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 2 Atbildēt

šitas labs

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 2 Atbildēt

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 2 Atbildēt

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 2 Atbildēt

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 2 Atbildēt

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti