Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
eidis Reģ.: 07.11.2001
5 4 Atbildēt

Tesla Y

Nobraukāju nedēļu ar Tesla Y Dual motor. Ir viedoklis.

Salons fantastisks. Apmierina viss: gan apdare, gan softs. Par salona minimālismu esmu stāvā sajūsmā. Divi kloķi, divi ruļļi un planšete. Planšete ataino TIKAI nepieciešamo informāciju. T.i. ātrumu, baterijas atlikumu un piedāvāto kruīza ātrumu. Izklaidē ar atpazīto objektu atainojumu un Google maps. Viss. Tā pārējo ražotāju panelī izvietotā mirguļojošā draza paliek arvien apšaubāmāka un nesaprotamāka. Priekš kam tie štrunti tur vajadzīgi?

Pārējo visu nodrošina AI, kas Teslas gadījumā gandrīz neradīja man īgnumu. Un es protu būt īgns par nepietiekamu funkcionalitāti (tas bija iemesls kāpēc atteicos no Apple ekosistēmas). Teslai pāris iebildumi par: histērisku klimatkontroli un neadekvāto telefona appu, kas pie saglabāta brīdinājuma uzvedas neadekvāti.

Gazbremzes pedāļa softs ir fantastisks. Lai pierastu pietika aptuveni 20 min, dozēšana un vadība superprecīza.

Sniegums auto fantastisks: ātrumu uzņem un bremzē principā ar vienādu paātrinājumu

Un tagad par slikto:

Tas auto nav pilnvērtīgs auto. Kamēr to lieto lokāli (t.i. atgriežas mītnes vietā un tur uzlādē), viss ir lieliski - lēti, ērti un parocīgi.

Savukārt ja ar elektroauto ceļo. situācija ir dramatiski savādāka. Pat elektrificētajā Norvēģijā. Baidos iedomāties kas sagaida piem. Polijā.

Īsumā drāma ir ar lādēšanu. Pēc +/- 200 km nobraukšanas jaunajai paaudzei vajag atpūsties (Norvēģijā 200 km nav neko ātri), ko varētu apvienot ar lādēšanu. 200km lādēšana pamatā ir aptuveni 1 h. Tātad jāātrod lādētājs, kurš izvietots vietā, kur 1h nav garlaicīgi (šeit atceramies, ka ceļojam un apkārtne nav pazīstama). Braucam pēc Teslas lādētāju kartes. Konstatatējam, ka piedāvājums ir reti neinteresants. Iedarbinot pārējo lādētāju appus (brauciena gaitā salasījās 3 appi lādēšanai), ir acīmredzami, ka Teslas dati ļoti novecojuši un uzrāda ne vairāk par 30% pārējo lādētāju. Un atšķirībā no benzīna tankiem, lādēsanas stacijas vispār nav redzamas garām braucot. Kad beidzot atrodam vietu, kur varētu 1h padzīvoties, ir pagājusi vēl viena stunda. 200 km izmaksas 21-24 EUR, kas Norvēģijā ir aptuveni vienādas ar benzīna cenām tādam pašam posmam.

Rezultātā ceļojot katru dienu tiek pazaudētas 2h uz lādēšanu bez cenas ieguvuma.

Brauciena laikā tikai vienas naktsmājas bija nodrošinājušas papildus servisu lādēsanai. Tur lēnā lādēšana (~ 13h 200km) izmaksāja 7-9 EUR. Pārējās naktsmājās kratījās vaļā no šī.

Secinājums: lielisks auto, kas labi lietojams tikai lokāli. Un ja tas auto ir tikai lokāls, tam cena ir pilnīgi un galīgi neadekvāta

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 1 Atbildēt

200 km izmaksas 21-24 EUR, kas Norvēģijā ir aptuveni vienādas ar benzīna cenām tādam pašam posmam.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 1 Atbildēt

Tātad pie sliktā ir... infrastruktūras trūkums, ne auto sliktums.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 2 Atbildēt

Protams. Bet ja Norvēģija kkādos 10 gados nav tikusi ar to galā,mums vēl talutālais ceļš ejams līdz elektroauto varēs sākt normāli lietot.

Man vispār ir sajūta, ka elektrolādēsanu patērētā laika dēļ nedrīkstētu risināt kā benzīntankus. NO gan bieži bija pie lielveikaliem, bet tas arī lokāli - ceļojot man nebija ne mazākās intereses tur rosīties. Lokāļiem noteikti ērti

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

'normāla' lietošana ir mājas skola veikals darbs.

Tūrisms ir izņēmums

Un ataino pieprasījuma intensitāti.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Tādu auto es negribētu

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Hibrīds. Ikdienai elektro, tūrismam benzīns.

Vai 2 auto.

Simple.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Man ir dienesta hibrīds. Patēriņš diezgan zvērīgs.

2 auto ir fantastiski dārgi, ja tā ir spiesta lieta.

Overall es domāju, ka elektro ir nākotne. Bet noteikti ne tagadne

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nezinu, kurā galā tu biji, bet tuvāk ziemeļiem - Lofotu salās, Senjā, kur es biju pirms 2 gadiem, elektroauto bija visai maz. Arī uzlādes stacijas daudz neredzēju.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Dienvidu galā. Tur tuvu pie 50% auto ir elektriski. Lādētāji dafigā. Bet nav redzami un tūristam sliktās vietās.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nesmīdini. 200 kilometri vienā stundā - tas tev liekas adekvāti? Un nevajag šitās atrunas ka, lūk, pēc 200 km nobraukšanas vajagot nezkādu atpūtu. Bēdīgi slavenais mendziņš ir labs piemērs ar saviem paradumiem - kurpju kasti nomainījis uz Lapu, un pamatdarbavietu uz kaut kādu igauņu lādēšanas tīkla kantori, dēļ kā viņam sanāk regulāri braukāt uz Tallinu. Ar normālu mašīnu viņš uzpildītos Rīgā, un pēc brauciena atkal uzpildītos Rīgā. Bet tā kā viņš brauc ar ķīmisko atkritumu, tad tā nesanāk - tā vietā pusceļā jāpiestumj kuņģis jo ķīmiskais atkritums jālādē. Nudien paradumu maiņa...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Bija viens lādētājs, kurš tika galā 1/2 h, bet tas bija vienīgais maršrutā.

Šis noteikti nav nekāds risnājums. IMO vienīgais reālais scenārijs ir lēts elektroauto ar mazu bateriju, kuru var uzlādēt uz katra stūra. Masas kritums tiem ievērojami palielinātu range un kopējā efektivitāte būtu ievērojami augstāka

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
2 0 Atbildēt

"Ātrumu uzņem un bremzē principā vienādi"

No šā secinu ta bija nomas tesla, tad tur stav valet mode un tev nevar būt viedoklis, jo tā mašīna ir noglušīta un paātrinājums ir vienkārši nekāds.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

Rīgas OXDrive nomai nekas nav noglušīts.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 2 Atbildēt

Privāta tesla. Es runāju bremžu pedāli vs akseleratoru. Abi nodrošināja vienādu paātrinājumu. Pieņemu, ka tava aizvēsturiskā Tesla atšķiras, bet šis bija galīgi jauns dual motor. Paātrinājums plānprātīgs. Jāatzīst, ka tas ir pilnīgi vienāds gan punktā 0, gan pēc 10s. Pa to laiku var pat pierast

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
1 1 Atbildēt

Ka bremžu pedālis var nodrošināt paātrinājumu. Tu taču pat nezini vai tev bija standart vai chill.mode braukšanas režīms.

Tā pat arī motora bremzēšanu var iestatīt divos režīmos.

Te ir LOL nav vērc

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 4 Atbildēt

Tiešām dunduks. Fizikas kursu izlaidis pavisam. Paātrinājums ir uz abām pusēm ja nu kas.

Varēju paslēgt, bet nebija interesanti. Jau teicu: automātiskie setingi mani pilnībā apmierināja. Bezjēdzīgi urķēties urķēšanās pēc ir tas pats, kas pieprasīt lai behai būtu tahometrs, spidometrs, amperometrs, eļļas spiediena un temperatūras rādītājs. Tas ir pilnīgi lieki!

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
3 0 Atbildēt

Nav tur tādu automātisko settingu. Tur ir ta ka iestata lietotajs, tā tad arī ir. Tātad tu pat nezini kas tev bija iestatīts

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja paātrinājums vienāds gan no nulles gan labi virs simta, tad apakšās tas ir mākslīgi vai dabīgi apgriezts. Un ja pie tā var pierast, tad tikai tāpēc ka elektrokaste ir ātras mašīnas izstrādājums pa gumijas sievietes tēmu, un tāpēc pietrūkst sajūtu buķete ko dod ātra mašīna. Trīs nedēļas atpakaļ bik pabraukājos apkārt pa dižo pilsētu un tās apkārtni ar B3 A90q kurš ar īpašnieku pie stūres to tavu tesloni spētu noskriet - trešajā robā aizgriežot no 70 līdz apgriezienu ierobežotājam 4 sekundes vēlāk pie 150, tā stiepiena beigās sirds pa muti kāpa ārā, un no blakus sēdošā īpašnieka vairākkārtīgiem aicinājumiem iemest ceturtajā atteicos...

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Atkal kaut kādu sūdu dzen. Un kāpēc lai pie tā tava A90 nepierastu? Domā tam īpašniekam arī, pēc katra brauciena, sirds kāpj pa muti ārā? Pieļauju ja ar to mašīnu brauktu ikdienā, kādā brīdī jau liktos par īsu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pierastu, bet tas process ir daudz lēnāks nekā ātram bezvadu trolejbusam. Bet ikdienā ar to mašīnu labāk nebraukt, pārāk dārgs prieks - man tas izmaksāja 80 eiras un trīs punktus, un tas vēl bija ļoti veiksmīgi un pa lēto

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Ja tā to mēra, tad man buss ar 1.9 ir tikpat jaudīgs, arī vienreiz dabuju 80€ sodu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ar tavu busu diez vai sanāks noskriet "jaunu M5" [pieņemu ka iepriekšējo paaudzi, jaunajai cēliens līdz simtam 3,4 sek, tik daudz tas A90 diez vai pagaidām spēj], ko īpašniekam cita starpā ir gadījies noskriet...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 2 Atbildēt

Nu nebija man gravitometra.... Pēc sajūtas un sajūta izriet no benzīna autu, no 0 uzrāviens ir apdullinošs, pēc brītiņa jau adoptējies un liekas, ka normalizējas. Bet tas pēc sajūtas

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 3 Atbildēt

Bet Šīrs tiešām lasīt nemāk. Kā tev izdevās izlobīt, ka nav uzrāviena, ja es apgalvoju, ka bremzēšanas un akselerēšanas paātrinājums ir vienāds? No šī loģiski varētu secināt, ka noglušītas ir bremzes, ne akselerators.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Pirmajā brīdī 200 km un 1h liekas padaudz? Pie nobrauktiem 200km taču baterija nav tukša un nav jau arī jālādē līdz 100%. Bet kopumā tas jau skaidrs, zaļās pieturas/benzīntanka wc pieturas laikā ļoti daudz neuzlādēsi un tad jau jāsēž un jāgaida.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

200 km tai Teslai bija aptuveni 1/2 baterijas. Bet tā kā 1. Bija jaunā paaudze, kurai arī 200 bija padaudz, 2. Atbilstoši īpašnieka lūgumam nelādēju to vairāk par 80% (turklāt NO par % virs 80 jāmaksā papildus 1NOK/min), braukt 400 nebija nekāda opcija. Un nebija arī nekāds autopārgājiens ieplānots.

Ikdienā pazaudētais laiks sanāk 2h. Tu aizmirsti, ka 1h tiek patērēts, lai atrastu vietu, kur ir interesanti pavadīt to lādēšanas 1h. IMO 2h/dn ceļojot ir nepieņemami daudz.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Jā, taisnība, garākiem braucieniem ērti nav. Tad vai nu pieciet neērtības vai domā ko citu. Tāpēc šķiet turīgajai daļai elektro auto būs kā otra mašīna - ikdienā uz darbu pa Rīgu un Pierīgu ar elektro, brīvdienām un tālākiem braucieniem - iekšdedzes dzinēja auto. Nākotnē cerams 2 auto šādiem nolūkiem nevajadzēs.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 3 Atbildēt

Un tagad pie šī teksta pieliekam elektroauto cenu.

Bently iznāk ievērojami lētāk par to komplektu

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
2 1 Atbildēt

Kaa tad.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
0 0 Atbildēt

Teiksim 60k par elektro auto + 40k par ieksdedzes dzineja auto un ir letak neka bentley

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Tā nu ir tāda diezgan neticama proporcija, ja cilvis par BEV izdod 60K es neticu ka pirks ICE par 40 K ...

1:1 varētu būt ticami, taçu vel ticamāk ka par ICE būs gatavs nolikt lielaku summu, ja reiz bez ICE nevarēs ...

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
2 2 Atbildēt

Nesaprotu no kurienes nāk šīs gudrības. Tās ir kaut kādas iedomātās patiesības, kā būtu jābut, ja tu atrastu zelta podu...?

Gribi pērc pa 100k vai 60k, gribi pērc pa 40k. tev kāds liedz?

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 2 Atbildēt

Un visai ātri konstatēs, ka liekais kombinācijā ir EV. Jo commuting maršrutus var optmizēt ar kooperāciju / velo/ sab.tr

Un nonākam vnk pie viena Bentley

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
3 1 Atbildēt

Bentlijs maksā 200 tūkstošus un uz augšu. Traumatizēta cilvēka slapjie sapņi vai kas? jeb viernkārši iedomas par bentliju pa 100k?

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 5 Atbildēt

Nu labi Rendžrovers. Kautkā vieglāk palika?

Man vienalga cik tas Bentlijs maksā. Es nepiešķiru transporta līdzeklim tik daudz vērtības, lai par to maksātu 100k.

Un apsteidzot izplānotās dzēlības:

1. Es varu atļauties līzingā nopirkt 100k auto. Bet auto smagi atpaliek no ETF, tāpēc pat neapsveru;

2. Man ir bijis pārītis jaunu 50k + auto. ETF vienalga interesantāki

darklight Reģ.: 29.10.2013
5 0 Atbildēt

Kas, pie velna, ir ETF? Elektriskā tvaika fabrika?

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 2 Atbildēt

exchange-traded fund (ETF)

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
4 1 Atbildēt

Eidi, te nevienam neinteresē ko tu VARĒTU iegādaties. Iebāz pirkstu pakaļā un aizturi elpu, gan pāries. Tas ir Tesla sindroma delīrijs, tā ir daudziem, kuri gribētu, bet nevar.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 2 Atbildēt

....Iebāz pirkstu pakaļā un aizturi elpu, gan pāries.....

Ir pieredze?

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
5 1 Atbildēt

Saproti man tas nav jādara. Es uzskatu ka katrs izvēlas ar ko braukt. Ar teslu, bentliju vai žiguli. Un es nestāstu pasaku stāstus par viena vakara pieredzi. Es tev kā teslas lietotājs pasaku ka tas ko tu apgalvo ir pilnīgas muļķības. Gan izmaksu, gan lietošanas ziņā

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Pirms nedēļas ar kāreiz atbraucu no ceļojuma pa Norvēģiju. Teslu tiešām nepieklājīgi daudz, bet pusceļā uz Lofotu krietni mazāk paliek teslu un elektroauto kopumā. Par elektro uzpildēm jāpiekrīt, neieveroju nekādas speciālas norādes par to esamību benzīntankos vai citur, bet nu baigi arī neskatijos uz to. Kas man palika atmiņā - redzēju vairākas Teslas velkam piekabes - gan mazās, gan lielās un ne sevišķi estētiska paskata. Nu nepierasts skats man likās. Tāpat interesanti, ka gandrīz neredzēju mums populāros vw transportierus un renault traffic un citus komerc busiņus - pilns ar vecās un nākamās paaudzes Toyota Hiace, kas nav tas modernākais braucais, laikam izturīgs. Vecie Hilux arī loti daudz.

Nobraucu kopumā virs 5000 km ar savu Dacia Dokker, piekrauts un ar jumta bagāžnieku, tērēja ap 6 uz simtu, novizināja bez kaitēm.

Bet nu jauda drusku trūka gan, itsevišķi kad tuneļi sāka iet uz augšu, tādi stāvi tie kāpumi tuneļos, kas iet zem ūdens.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pirms mēneša, braukājot pa Vāciju un Nīderlandi, uz ceļiem pamanīju šitādu te automobili. Tā arī nevarēju saprast, kas tas par verķi... līdz šim brīdim, kad nupat kompī izleca reklāma. Kādam ir bijis sakars ar šādu? Dizains acij tīkams, cena arī šķiet tīri OK... www.polestar.com/de/polestar-2/

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
1 0 Atbildēt

Pa lielam tas ir elektriskais Volvo. Jau pāris gadus var tādu nopirkt. Manuprāt pārcenots, bet katram sava gaume.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 2 Atbildēt

Polestar2. Norvēģijā šo ir kā dubļi. Vispoplārākais elektroauto. Tur arī visādi ķīniešu brīnumi ir

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Sono motors, automašīna Sion. Jaunuzņēnums. Teic, ka sagatavo ražošanu Valmet rūpnīcā Somijā, tikai Eiropas tirgum. Viss softs un remonta grāmatas solās būt brīvā pieejā. 54 kWh baterija, 150 zs motors. Alumīnija virsbūve, noklāta ar saules baterijām.

Lūk tas ir kaut kas principiāli jauns

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Pēc loģikas, lai būtu labums no Saules baterijām uz virsbūves, auto nedrīkst turēt garāžās, slēgtās stāvvietās un zem nojumēm. Protams, var jau garāžu uztaisīt ar stikla jumtu, bet tāda garāža vasarās uzcepsies.

Otrs jautājums, cik labi tāda saules bateriju virsbūve pacieš auto mazgāšanu.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Nu, pa nakti var arī garāžā turēt

Par visu pārējo - rādīs laiks.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Polestar2. Norvēģijā šo ir kā dubļi. Vispoplārākais elektroauto. Tur arī visādi ķīniešu brīnumi ir

NL arī redzēju ķīniešu elektroauto.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

aizejošais rakstīja: Sono motors, automašīna Sion. Jaunuzņēnums. Teic, ka sagatavo ražošanu Valmet rūpnīcā Somijā, tikai Eiropas tirgum. Viss softs un remonta grāmatas solās būt brīvā pieejā. 54 kWh baterija, 150 zs motors. Alumīnija virsbūve, noklāta ar saules baterijām.

Lūk tas ir kaut kas principiāli jauns

Saules baterijas piegādā līdz 112km nedēļā, jeb 16 km dienā. Auto nav diezko glīts.

Bet cena gan patīkama

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Diezko glītums man būtu pie kājas. Bet auto interesants.

Iemaksāju šamiem 500 eiro. Esmu 19 tūkstoš kurš tur rindā. 23. gada beigās itkā varētu ražot

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Dod ziņu par projekta attīstību. Ja nebūtu minivens, sekotu paraugam. Projekts interesants, lai arī šaubīgs no komerciālās puses - cenas dēļ izskatās pēc skama.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Viņi jau nez cik gadus cīnās. Tad jau redzēs

Modano Reģ.: 25.11.2019
5 0 Atbildēt

Aptuveni 3 nedēļas rīcībā 2022.g Hyundai i30 hečbeks 1.0l (120zs) Benzīns, DCT automāts, kā maiņas auto. Nobraukti kādi 700km, neliels priekšstats radies.

Pilsētas robežās dinamika pilnīgi pietiekama, arī ārpus jūtams paātrinājums un kopumā apdzīt saprāta robežās var diezgan ok. Automātam ir neliela aizture, un dažreiz grūtāk nodozēt - nedaudz uzspiežot no 0 neiet un kad uzspiež biš vairāk, tad sanāk pārāk straujš pirmais moments. Tā jau pa ceļu slīd diezgan komfortabli. Vidējo patēriņu ražotājs norāda 5.8l/100km, man normāli braucot 8-9l/100km lielākoties pa pilsētu (pie vasaras satiksmes). Skaņas izolācija, protams, viduvēja, motors auro iespiežot grīdā, bet viss normas robežās, nav premiums.

Fīču ziņā arī viss kārtībā. Kamera (nedaudz lagaina), keyless, celazīmes, beņķu+stūres apsilde, Apple karpleji (ar vadu), sensori utt. Līniju asistents strādā pa lielam labi, līnijas pazīst un arī no ceļa apmalēm atgrūžas (bet šo katru reizi slēdzu ārā, pilsētā brīvāk dzīvot bez). Iepriekš nebiju saskāries un parocīga lieta ir skaņas signāls, kad nedaudz pa ilgu stāv uz vietas, kad priekšējais auto jau sācis kustību. Īpaši noderīgi sapņotājiem un telefonā sēdētājiem.

Šāds auto jauns maksā, šķiet, ap 21k EUR. 5 gadu garantija ar neierobežotiem kilometriem. Domāju, ka diezgan sakarīgs variants par šādu naudu, ja meklē nelielu auto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

"...nedaudz uzspiežot no 0 neiet un kad uzspiež biš vairāk, tad sanāk pārāk straujš pirmais moments..."

Tā šobrīd ir ļoti daudziem auto, vismaz tiem, ar kuriem esmu pēdējo pāris gadu laikā pabraucis - Renault Talisman, Škoda Octavia, Opel Grandland... Nezinu, vai tā ir taisnība, bet kaut kur esmu dzirdējis, ka tas tā esot speciāli iestrādāts, lai krustojumos nedotu ručkā un tādējādi radītu mazāk izmešus. Cik tur taisnības, hvz...

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Tas tāpēc ka griezes momenta līkne mazos apgriezienos šiem mazajiem turbomotoriem ir stipri stāva attiecīgi pie 1,5krpm Tev ir 30Nm, 500 apgriezienus tālāk jau 150Nm

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Nu, Talismana 1.8 turbiķis ar 225 zirgspēkiem nav nekāds mazmotors.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Uz to smago mašīnu 1.8 turbiķis pilnīgi noteikti ir mazmotors. Pie tās jaudas jo sevišķi.

DJ40 Reģ.: 23.11.2016
0 0 Atbildēt

Fāterlandē Merša pārstāvis reiz teica, ka tā aizture esot domāta ja tu nejauši uzspied uz gāzes , lai nav uzreiz lēciens un piem. bums .....

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Lai (lohi) nesalauztu ātrumkārbu.Labāk lai sajūgu,tāpēc bez kārtīgas uzgāzēšanas tām mopēdmotoru (īpaši jau manuālajām) parodijām no vietas nav nemaz paredzēts kustēties.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

GB12 rakstīja: "...nedaudz uzspiežot no 0 neiet un kad uzspiež biš vairāk, tad sanāk pārāk straujš pirmais moments..."

Tā šobrīd ir ļoti daudziem auto, vismaz tiem, ar kuriem esmu pēdējo pāris gadu laikā pabraucis - Renault Talisman, Škoda Octavia, Opel Grandland... Nezinu, vai tā ir taisnība, bet kaut kur esmu dzirdējis, ka tas tā esot speciāli iestrādāts, lai krustojumos nedotu ručkā un tādējādi radītu mazāk izmešus. Cik tur taisnības, hvz...

Man šāds pats efekts bija Hondai tālajā 2004. gadā. Visā pārējā diapazonā strādāja stipri labāk par Volvo izstrādājumu, bet no vietas diezgan slābani. Tam auto bija 2.0 atmosfērisks benzīna motor

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 0 Atbildēt

Hmm. Nu kaut kā ne esmu pamanījis tādu kaiti. Man gan Subaru Outback 2.5 atmo ar CVT ('2015).

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Nu, Talismana 1.8 turbiķis ar 225 zirgspēkiem nav nekāds mazmotors.

Princips tad paliek tāds pats-brīdî kad turbīna sāk pūst griezes moments pieaug tik strauji ka pat robotsmadzeņu vadīta kārba nespēj noreaģēt ar atbilstošu sajūga atslēgšanu. Tādā ziņā klasiskais automāts spēj apēst daudz vairāk.

1,5tsi ar 130zs no vietas startē vienādi maigi gan pie mazākiem gan lielākiem apgriezieniem, ja tam reno 1,8 būtu kādi 150-180zs, gan jau viņš arī būtu krietni mierīgāks.

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt

Nedomāju, ka šim ir kāds sakars ar turbīnu. Šobrīd braukāju ar jaunu Opel Crossland, kam arī ir līdzīga problēma. Ieliekot "D" un atlaižot bremzi auto uzreiz izkustās un lēnām sāk ripot uz priekšu, bet spiežot gāzes pedāli sākumā nav reakcijas. Motora apgriezieni nepieaug un kustība nepaātrinās, kad kāda 1/2 sekunde paiet, viss aiziet. Bet sākumā bija tā, ka tikko nospiežot pedāli un neesot reakcijai, pedālis tika nospiest vēl vairāk un tad ir tāds starta lēciens. Kad pierod pie tā, ka pašā sakumā ir 1/2 sekundes aizture, ir OK.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pilnīgas muļķības - elektronika spēj noķert jebko, ja vien tas ir vajadzīgs. Ja pūtiens pieaugtu par strauji, tad to ierobežotu bez jebkādām problēmām. Visus motora darbības aspektus vada motora vadības bloks un turbīna nekādīgi nedzīvo savu dzīvi.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
14 0 Atbildēt

Pirmie iespaidi par manu jauno auto (Opel Mokka e).

Ir nobraukti pirmie 1750 km. Naudas ziņā ir iztērēti tikai 19,11 EUR (izmaksas par uzlādi, kas veikta mājā). 4 reizes esmu izmantojis bezmaksas uzlādes iespējas pie tirdzniecības centriem. 4 reizes esmu izmantojis bez maksas iebraukt Jūrmalā (8 EUR), kā arī jau vairākkārt esmu novietojis stāvēšanai RS uzturētajās stāvvietās (arī Vecrīgā) (vēl apmēram 15 EUR). Tātad jau šobrīd ir acīmredzams finansiālais ieguvums.

Par braukšanas sajūtām nekā īpaši stāstāma nav - dinamika ir ļoti, ļoti laba, bet, izmantojot Sport režīmu. To gan ikdienā neizmantoju. Pārsvarā braucu Eco režīmā, izmantojot rekūperācijas funkciju, kas nodrošina pietiekamu dinamiku, lai iekļautos ikdienas satiksmē gan pilsētā, gan ārpus tās. Patēriņš: vidējo patēriņu rāda ap 14,5 kWh/100 km (ja uzlādēju mājās, sanāk 1,89 EUR/100 km). Pilsētā patēriņš ir ap 14 kWh/100 km, bet ārpus - 18 kWh/100 km. Pēc 100% uzlādes rāda range 350 km, kas ir reāli izpildāmi, ja brauc tikai pa pilsētu. Tā kā man sanāk braukt arī ārpus, tad reālais range (vismaz vasarā) ir 320 km. Bet tas pie nosacījuma, ja brauc, ievērojot CSN. Pagaidām +/- tas vēl izdodas

Mājas apstākļos uzlādes process ir diezgan ātrs - 64 km/h jeb apmēram 8 kW. Pagaidām wallbox pieslēgts pie 3fāzu 16 A automāta. Domāju, ka jaudīgāks nemaz nav nepieciešams, jo 3-4 h ir absolūti pieņemami. No 1fāzu rozetes gan lādēšana ir lēna - tikai 6 km/h, taču kā alternatīva gandrīz bezizejas situācijā tā noteikti ir.

Manai Mokai ir vidēji lielais (10'') displejs. Reizēm kaitina lēnā reakcija uz pieskārienu. Braucot, navigācijā ievadīt adresi ir tikpat kā neiespējami. Pie katra sīkākā nelīdzenuma atmet sākotnējā solī. Tā kā vai nu jāievada pirms brauciena uzsākšanas vai labāk lietot waze (mana izvēle) vai google. Audio ir vidējā līmenī. Ja uzliek izteiktākus basus, tad sānu skandas (durvīs) liek par to manīt. Augstie toņi gan ir OK. Ceļa seguma skaņas braukšanas laikā īpaši nevar dzirdēt, bet varbūt tāpēc, ka gandrīz vienmēr ir ieslēgts vismaz radio. Vismaz pagaidām braukšanas gaita ir mīksta, par šo sūdzību nav.

Gaismas (LED) ir ļoti labas. Interesanti, ka nemaz nav iespējas pastāvīgi aktivizēt tālās gaismas. Vai nu īslaicīgi uzmirkšķināt, vai arī gaidīt, kad sistēma pati izlems ieslēgt (izslēgt). Līdzšinējie novērumi liecina, ka automātikso gaismu algoritms ir ļoti labs. Tāpēc šo nevarētu uzskatīt par trūkumu.

Sānu spoguļos ir aklās zonas sistēma. Iedegas dzeltena lampiņa, kas ir fine, bet iepriekšējā pieredze liecina, ka būtu noderīgi, ja būtu arī kāds skaņas indikators, ja pie dzeltenās lampiņas ieslēdz pagrieziena rādītāju. Pašam šis nav aktuāli, bet dažiem gan varētu būt

Iesākumam pietiks.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

nomiks

24.08.2022 8:40

Pirmie iespaidi par manu jauno auto (Opel Mokka e).

"Gaismas (LED) ir ļoti labas. Interesanti, ka nemaz nav iespējas pastāvīgi aktivizēt tālās gaismas. Vai nu īslaicīgi uzmirkšķināt, vai arī gaidīt, kad sistēma pati izlems ieslēgt (izslēgt). Līdzšinējie novērumi liecina, ka automātikso gaismu algoritms ir ļoti labs. Tāpēc šo nevarētu uzskatīt par trūkumu."

Nez, tikko patestēju gaismas Opel Crossland, arī automātiskie LEDi. Crosslandam var pārslēgt tālās gaismas arī manuāli, gan tad, ja ir ieslēgts Auto režīms, gan tad, ja gaismas ieslēgtas pastāvīgi. Vienīgi - svira ir jāpaspiež prom no sevis, nevis jāvelk klāt. Auto režīmā gan tālās gaismas var ieslēgt manuāli tikai tad, kad automātiski ir ieslēgušās tuvās, ja tuvās nedeg, tad tālās dabūt nevar. Bet jā, slēgšanā algoritms ir ļoti labs, par manuālu slēgšanu var nedomāt.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Lētie ķīnieši arī beidzot mūsu pusē. Kas un kad LV tirgos, darklightam vajag jaunu vāģi

youtu.be/TEWkrLCV6DQ

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Es kādu pārīti šos redzēju pagājušajā mēnesī Norvēģijā. No attāluma vēl nevarēju īsti noticēt tam ko rādīja acis, piegāju tuvāk, tiešām uz vāka priekšā "MG".

Tā ka tur jau ir "aizgājis" šis izstrādājums.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Tur braukā ar Polestar

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Pirmie iespaidi par manu jauno auto (Opel Mokka e).

Ir nobraukti pirmie 1750 km. Naudas ziņā ir iztērēti tikai 19,11 EUR (izmaksas par uzlādi, kas veikta mājā). 4 reizes esmu izmantojis bezmaksas uzlādes iespējas pie tirdzniecības centriem. 4 reizes esmu izmantojis bez maksas iebraukt Jūrmalā (8 EUR), kā arī jau vairākkārt esmu novietojis stāvēšanai RS uzturētajās stāvvietās (arī Vecrīgā) (vēl apmēram 15 EUR). Tātad jau šobrīd ir acīmredzams finansiālais ieguvums.

Par braukšanas sajūtām nekā īpaši stāstāma nav - dinamika ir ļoti, ļoti laba, bet, izmantojot Sport režīmu. To gan ikdienā neizmantoju. Pārsvarā braucu Eco režīmā, izmantojot rekūperācijas funkciju, kas nodrošina pietiekamu dinamiku, lai iekļautos ikdienas satiksmē gan pilsētā, gan ārpus tās. Patēriņš: vidējo patēriņu rāda ap 14,5 kWh/100 km (ja uzlādēju mājās, sanāk 1,89 EUR/100 km). Pilsētā patēriņš ir ap 14 kWh/100 km, bet ārpus - 18 kWh/100 km. Pēc 100% uzlādes rāda range 350 km, kas ir reāli izpildāmi, ja brauc tikai pa pilsētu. Tā kā man sanāk braukt arī ārpus, tad reālais range (vismaz vasarā) ir 320 km. Bet tas pie nosacījuma, ja brauc, ievērojot CSN. Pagaidām +/- tas vēl izdodas

Mājas apstākļos uzlādes process ir diezgan ātrs - 64 km/h jeb apmēram 8 kW. Pagaidām wallbox pieslēgts pie 3fāzu 16 A automāta. Domāju, ka jaudīgāks nemaz nav nepieciešams, jo 3-4 h ir absolūti pieņemami. No 1fāzu rozetes gan lādēšana ir lēna - tikai 6 km/h, taču kā alternatīva gandrīz bezizejas situācijā tā noteikti ir.

Manai Mokai ir vidēji lielais (10'') displejs. Reizēm kaitina lēnā reakcija uz pieskārienu. Braucot, navigācijā ievadīt adresi ir tikpat kā neiespējami. Pie katra sīkākā nelīdzenuma atmet sākotnējā solī. Tā kā vai nu jāievada pirms brauciena uzsākšanas vai labāk lietot waze (mana izvēle) vai google. Audio ir vidējā līmenī. Ja uzliek izteiktākus basus, tad sānu skandas (durvīs) liek par to manīt. Augstie toņi gan ir OK. Ceļa seguma skaņas braukšanas laikā īpaši nevar dzirdēt, bet varbūt tāpēc, ka gandrīz vienmēr ir ieslēgts vismaz radio. Vismaz pagaidām braukšanas gaita ir mīksta, par šo sūdzību nav.

Gaismas (LED) ir ļoti labas. Interesanti, ka nemaz nav iespējas pastāvīgi aktivizēt tālās gaismas. Vai nu īslaicīgi uzmirkšķināt, vai arī gaidīt, kad sistēma pati izlems ieslēgt (izslēgt). Līdzšinējie novērumi liecina, ka automātikso gaismu algoritms ir ļoti labs. Tāpēc šo nevarētu uzskatīt par trūkumu.

Sānu spoguļos ir aklās zonas sistēma. Iedegas dzeltena lampiņa, kas ir fine, bet iepriekšējā pieredze liecina, ka būtu noderīgi, ja būtu arī kāds skaņas indikators, ja pie dzeltenās lampiņas ieslēdz pagrieziena rādītāju. Pašam šis nav aktuāli, bet dažiem gan varētu būt

Iesākumam pietiks.

Tagad jaunajiem Opel ārpus dizaina nav īsti nekāda sakara ar vāciešiem. Bet tiešām jāpiebilst, ka dizains šiem auto ir ļoti veiksmīgs.

Nesen sanāca ilgāk pabraukt ar jauno Corsa. Tas ir pirmais "Opel" modelis ar ko braucu kopš Stellantis. Pirmās lietas ko pamanīju ir ačgārnais sajūga novietojums un neprecīza ātruma pārslēgšana visklasiskajās Peugeot tradīcijās un nekas nemainās vismaz jau 30 gadus. Salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, mazāk vietas salonā, sliktāka apdares kvalitāte un pat nav iespējams regulēt drošības jostu augstumu (tā gan bija bāzes versija). Es teiktu ļoti pārvērtēts auto.

Lai gan jaunam auto nav tik liela starpība Opel, Peugeot, VAG vai jebkas cits. Tāpat pēc garantijas vēlams tik vaļā no tā auto un šādā gadījumā Opel būs vieglāk pārdot.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu nez par to vieglo pārdošanu. Opelim cena krītas drastiski.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Ja salidzina ar VW vai pārcenoto Toyota, tad jā, krītās vairāk. Bet ja salīdzina ar Ford vai to pašu Peugeot, tad nav tik traki. Viegla pārdošana jau ir atkarīga arī no pareizās cenas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

PEUGEOT vērtība burtiski kūst Un jauns tāds nemaksā maz.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Tieši tā. Jauno Peugeot cenas ir tiešam augstas, Opel analogie modeļi ir lētāki. Peogeot principā tiek pozicionēts arvien augstāk un tagad jau arī viņiem ir nācis klāt Fiat un citi brendi... Nez kā viņi visu sadalīs. Vienkārši ieņems tirgu uz masu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

ledzep rakstīja: Tieši tā. Jauno Peugeot cenas ir tiešam augstas, Opel analogie modeļi ir lētāki. Peogeot principā tiek pozicionēts arvien augstāk un tagad jau arī viņiem ir nācis klāt Fiat un citi brendi... Nez kā viņi visu sadalīs. Vienkārši ieņems tirgu uz masu.

Jā, bet arī apdares materiāli ir daudz augstākā līmenī. Iekāp 508-ajā vai Insignijā... nu kaut vai 3008 vai Grandlandā vai 308 vs Astra, uzreiz jūtama atšķirība.

Var patikt vai nepatikt dizains - tās stūrainās formas un panelis virs stūres, tā tiešām ir gaumes lieta, bet tas, ka materiāli pižikam ir daaaaudz kvalitatīvāki, ir jūtams.

Interesanti, ka uzkrītoši daudz Peugeot šovasar redzēju Nīderlandē un Beļģijā.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ģimenē bijušie 16tā gada 308 un 10tā gada 307 ļoti atsita sajūtu par sūdu papīrītī. Izskatās smuki, pa labu ceļu arī brauc feini un klusi bet tiko sākas iekrutušas akas tā mašīnas aizmugure dzīvo savu dzīvi dēļ primitīvās piekares. 308 salons vispār plastmasu plastmasa visur, lētākā un cietākā. Bagāžnieka un grīdas apdare izplūksnājas un neturas vietā. Motortelpā tādas pašas plastmasas un gumijas korķīši visur, drīz vien kļūst trausli un aplūzt.

Varbūt ar aktuālajiem modeļiem kkas ir diži mainījies…

Par dizainu gan jaunajiem modeļiem liels +

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas tev skaitās primitīva piekare? Viengabala sija?

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tieši tā, nezinu kas tur bija nepareizi, ļoti izteikti 308, nevienam citam auto ar balku nav gadījies tādu lietu novērot.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

spainis rakstīja: nomiks

24.08.2022 8:40

Pirmie iespaidi par manu jauno auto (Opel Mokka e).

"Gaismas (LED) ir ļoti labas. Interesanti, ka nemaz nav iespējas pastāvīgi aktivizēt tālās gaismas. Vai nu īslaicīgi uzmirkšķināt, vai arī gaidīt, kad sistēma pati izlems ieslēgt (izslēgt). Līdzšinējie novērumi liecina, ka automātikso gaismu algoritms ir ļoti labs. Tāpēc šo nevarētu uzskatīt par trūkumu."

Nez, tikko patestēju gaismas Opel Crossland, arī automātiskie LEDi. Crosslandam var pārslēgt tālās gaismas arī manuāli, gan tad, ja ir ieslēgts Auto režīms, gan tad, ja gaismas ieslēgtas pastāvīgi. Vienīgi - svira ir jāpaspiež prom no sevis, nevis jāvelk klāt. Auto režīmā gan tālās gaismas var ieslēgt manuāli tikai tad, kad automātiski ir ieslēgušās tuvās, ja tuvās nedeg, tad tālās dabūt nevar. Bet jā, slēgšanā algoritms ir ļoti labs, par manuālu slēgšanu var nedomāt.

Opelim vienmēr tālās gaismas ir slēgušās bīdot sviru prom no sevis!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

To, kā ir parasti, es zinu, jo šis ir mans trešais Opelis,

Tikko pārbaudīju vēlreiz. Var tikai uzmidžināt, bet nofiksēt nevar. Pamēğināšu naktī vēlreiz arī manuālajā režīmā, auto režīmā arī naktī nebija.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Pārbaudīju. Tev bija taisnība Patiešām strādā arī manuāli, kad darbojas tuvās gaismas.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Ģimenē bijušie 16tā gada 308 un 10tā gada 307 ļoti atsita sajūtu par sūdu papīrītī. Izskatās smuki, pa labu ceļu arī brauc feini un klusi bet tiko sākas iekrutušas akas tā mašīnas aizmugure dzīvo savu dzīvi dēļ primitīvās piekares. 308 salons vispār plastmasu plastmasa visur, lētākā un cietākā. Bagāžnieka un grīdas apdare izplūksnājas un neturas vietā. Motortelpā tādas pašas plastmasas un gumijas korķīši visur, drīz vien kļūst trausli un aplūzt.

Varbūt ar aktuālajiem modeļiem kkas ir diži mainījies…

Par dizainu gan jaunajiem modeļiem liels +

Lai francūži konkurētu ar saviem auto pret citiem nākas diezgan iespringt un ietaupīt vietās, kur citi netaupītu un bieži vien darīt visu pa savam. Bet tā arī ir būtiskākā Peugeot atsķirība no Renault. Ja Renault taisa visu diezgan primitīvi un prasti tad Peugeot cenšas radīt tādu dārgāka auto iespaidu un viņi mēdz sarežģīt daudz ko vietās, kur tas nav nepieciešams. Pašam no francūžiem bijis tikai Renault un neko sliktu nevaru pateikt.

Un man personīgi konkrētais 308 gan pedējais 508 patīk, gan pēc salona gan dizaina. Bet, piemēram, pēdējam 508 manuālim tā pati kaite kas 20 gadīgam Peugeot 307, ko jau iepriekš rakstīju. Tas sabojā iespaidu par tā kopumā labu un ļoti interesantu auto.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Netaisnība - Škoda Octavia pasūtījuma izpilde šobrīd min 9 mēneši. VW Passat pasūtījuma izpilde arī no 6-9 mēnešiem rindā. Toties ir manītas reklāmas, kad Suzuki vai Cupra esot pieejamas UZREIZ. Wow! Un tiešām pircēji izvēlas gaidīt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Man savulaik Škodas dīleris teica, ka viens klients esot izvēlējies gadīt Kodiaqu cik tur mēnešus (daudz), jo vēlējies joslu asistentu, kas esošajos piedāvājumos neesot bijis.

Visu ko varu saprast, bet šo gan ne.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Iespējams, ka klieantam ir finansiālas neskaidrības tuvākajā nākotnē. Tāpēc pagaidīšana ir saprātīga. Asistents ir tikai iemesls

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Visādi var būt, bet vai tad neliekas saprātīgs viedoklis - pērku jaunu, varu izvēlēties visu, kas pieejams un ko varu atļauties? Kāds brīnums, ka cilvēks, kam nedeg, izvēlas sev nepieciešamo?

Vien tādā gadījumā man nebūtu saprotama cilvēka motivācija izvēlēties kaut ko tādu, no kā būtu vēlams vispār vairīties kā no uguns.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Veikalinga spēks.

Es atkal nesaprotu ko citu - kāpēc mūsdienās tās jaunās tačkas tiek uzskatītas par nedalāmu vienību kam vienīgais ko var nomainīt ir eļļa un vienīgais ko var pielikt klāt ir autosmakas egle pie spoguļa? Kāpēc cilvēks kas var atļauties nopirkt jaunu pseidodžipu nevar atļauties ka viņam dīleris nopirktajā mašīnā ieliek to joslu asistentu? 20 gadus atpakaļ fofāgens pat speciāli piedāvāja dažām ekstrām ielikšanas komplektus - kruīzam, ķebļu apsildei, dienasgaitas gaismām, virzienradītāju komforta funkcijai un vēl pāris lietām - mūsdienās gan jau ir tikai jāmaina un jāpiekodē kaut kādi vadības bloki...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 1 Atbildēt

Kā rādās, nesaprati.

Kāpēc pērkot mašīnu, likt iekšā tādu sūdu? Analoģijās runājot, kāpēc nopirkt mašīnu un palūgt, lai uz sēdekļa piedirš?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es nerunāju par šito situāciju bet vispār. Jā, un arī šeit - ja tik ļoti gribējās to asistentu, kāpēc nenopirka to kas bija uz vietas un nepaprasīja lai dīleris ieliek?

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tapēc ka jaunai tačkai arī detaļas jāpērk jaunas.

Tie sūda dačiki un radari maksā ārprātīgas naudas kastītēs sapakoti.

Arī ar kodēšanu var nebūt tik vienkārši, liekas ka oktāvijai ja nepasūtīji piekabes āķa sagatavi tad pēcāk to uzlikt vairs nevar. OK kko pieskrūvēt var un ar zaglīšiem paņemt signālus lampā arī noteikti ka var bet tā lai korekti darbotos ESP un tie paši parkingi apklustu droši ka nevar.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, un jauna mašīna arī maksā ārprātīgas naudas, neesi pamanījis?

Par piekabes āķi - muļķības. Piekabes āķis sākot ar VAGmobīļiem kas izlaisti kā jauni modeļi pēc gadsimtu mijas [B6, C6, mk5 utt] ar dažiem izņēmumiem kuriem lukturi neiet caur centralās elektrības bloku [mk1, mk2 fābija un radniecīgas mašīnas kā arī T5, varbūt vēl kaut kas] ir izveikts ieliekot aizmugurē labajā spārnā piekabes āķa vadības bloku - kastīti kura pa CAN kopni sarunājas ar citiem vadības blokiem, saņemot no centrālās elektrības bloka signālus kādi lukturi jāieslēdz un darot zināmu ABS un parkinga blokiem ka aizmugurē ir piekabe, kura darbina lukturus un nosaka piekabes esamību aizmugurē. Viss ko ražotājs teorētiski varētu neielikt būtu daži vadi līdz tam labajam aizmugures spārnam, bet tam negribas ticēt. Bet piekodēšana ir CAN vārtejas [pieņemu ka ar to pietiek] konfigurācijas izmainīšana lai darītu tam blokam zināmu ka mašīnā ir tāds vadības bloks. Un pat ja tajā oktāvijā nebūtu to dažu vadu uz aizmuguri, vienīgais iemesls lai dīleris atteiktos tos ielikt būtu vēlme noslaukt no jaunu tačku pircējiem naudu, tas arī viss. ELSA [VAG dīleru izmantotā tehniskās informācijas datubāze] paredz ka dīlera autoelektriķis spēs izmantot dažādus instrumentus ar kuriem var izdarīt ar vadiem un štekeriem apmēram jebko, tā ka ja dīleris atsakās pievienot pusduci vadu, tā ir viņa politika vai personāla nekompetence, tas arī viss.

P.N. Konkrēto piekabes āķu risinājumam, ja kas, rietumu firmas ražo pat aftermarketa risinājumus - pats esmu redzējis kaut kādu, hvz, 5-7 gadus vecu kadiju kam esošā īpašnieka laikos ielikts āķis un ielikts kaut kāds dīvains āķa vadības bloks.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Ārprāts.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Nezinu konkrēti, kas kuram auto tiek ielikts un nē, bet jāpiekrīt msh, ka bieži vien jau tās lietas saliek. Piemēram, pavisam nesen lasīju internetā, ka BMW kāš naudu uz apsildāmajiem sēdekļiem. Tehniski ieliek visiem, bet lai to funkciju lietotu, ir jāmaksā fakin mēnešmaksa!!!! Tas vispār ir kkāds next level appisiens no auto ražotājiem.... Ja pirms 20 gadiem meklējām krakus un cd-keyus priekš windows, office un spēlēm, tagad krekus vajadzēs meklēt automašīnām...

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Nubet zaibis, maksā tikai ziemā, kad dirsa salst. A nafig vasarā siltos beņķus?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Auto pirkumu jau nu gan ir iespējams plānot - vismaz gadu uz priekšu. Lielākā daļa ļaužu zina, kad viņiem beigsies esošais līzings

Impulsa pirkumi gandrīz vienmēr ir tie dārgākie

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

MAn gan šķiet, ka tieši otrādi. Impulsa pirkumi visbiežāk tiek veikti, kad ir kāda īpaša akcija vai noliktavas atlikumi. Ja plāno, tad sanāk gaidīt ilgi un parasti bez īpašām akcijām.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 2 Atbildēt

īpašā kakcija...

neesi pamanījis, ka īpašajās kakcijās ir verķi, kurus normāli nespēj notirgot, un/vai pircējs nopērk verķi, kuru viņam nemas nevajag, un/vai viņš nevar atļauties?

Piem, parasta polo viņiem nav, un iesmērē kaut kādu T-Roc - bet pircējs ta samaksā vairāk, kā būtu samaksājis par to pašu polo...

un tamlīdzīgi.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Prottams,protams,visus 3g uz/priekšu vaig plĀnot.

Zin kā, šodn bez stressa nodod šortā savu esošo, un tad nesteidzīgi izPlāno topošo.Jā.

Prottams, ka lielākajai daļai ļaužu ir līzings.Daži ir pat līzingā piedzimuši.Lohs vispār nevar padzīvot, ja viņš katru/dienu kādam nemaksā/par.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Uzreiz ir pieejamas dārgākās vai pašas plikākās versijas. Man tā bija ar Mazdas pirkšanu. Jāgaida 1-2 mēneši, sasolīja komplektāciju ar mazajiem ripuļiem bez 4x4 un pieņemamu cenu. Pēc kādas nedēļas signalizēju kur tad tas avans jāmaksā un tā..... klusums. Beigās sāk stāstīt par kkādām grūtībām utt.

Vienkārši jāņem ir tas, kas uz vietas un protams tā ir dārgākā versija 4x4.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jā, un jauna mašīna arī maksā ārprātīgas naudas, neesi pamanījis?

Par piekabes āķi - muļķības. Piekabes āķis sākot ar VAGmobīļiem kas izlaisti kā jauni modeļi pēc gadsimtu mijas [B6, C6, mk5 utt] ar dažiem izņēmumiem kuriem lukturi neiet caur centralās elektrības bloku [mk1, mk2 fābija un radniecīgas mašīnas kā arī T5, varbūt vēl kaut kas] ir izveikts ieliekot aizmugurē labajā spārnā piekabes āķa vadības bloku - kastīti kura pa CAN kopni sarunājas ar citiem vadības blokiem, saņemot no centrālās elektrības bloka signālus kādi lukturi jāieslēdz un darot zināmu ABS un parkinga blokiem ka aizmugurē ir piekabe, kura darbina lukturus un nosaka piekabes esamību aizmugurē. Viss ko ražotājs teorētiski varētu neielikt būtu daži vadi līdz tam labajam aizmugures spārnam, bet tam negribas ticēt. Bet piekodēšana ir CAN vārtejas [pieņemu ka ar to pietiek] konfigurācijas izmainīšana lai darītu tam blokam zināmu ka mašīnā ir tāds vadības bloks. Un pat ja tajā oktāvijā nebūtu to dažu vadu uz aizmuguri, vienīgais iemesls lai dīleris atteiktos tos ielikt būtu vēlme noslaukt no jaunu tačku pircējiem naudu, tas arī viss. ELSA [VAG dīleru izmantotā tehniskās informācijas datubāze] paredz ka dīlera autoelektriķis spēs izmantot dažādus instrumentus ar kuriem var izdarīt ar vadiem un štekeriem apmēram jebko, tā ka ja dīleris atsakās pievienot pusduci vadu, tā ir viņa politika vai personāla nekompetence, tas arī viss.

P.N. Konkrēto piekabes āķu risinājumam, ja kas, rietumu firmas ražo pat aftermarketa risinājumus - pats esmu redzējis kaut kādu, hvz, 5-7 gadus vecu kadiju kam esošā īpašnieka laikos ielikts āķis un ielikts kaut kāds dīvains āķa vadības bloks.

Atkarīgs ko un kā ražotāja naudas slaukšanas departaments paredzējis, fordam priekš āķa moduļa bija gan vieta gan kabeļi izvilkti, pāris klikšķi programmatūrā un viss notiek.

Opelim Nācās mainīt aizmugurējo gaismu bloku, aizmugurējo drošinātāju bloku un bakstīt vadiņus štepselī un ar visu to dīleris nevarēja manis sadabūto gaismu bloku pierakstīt pie konkrētā auto jo esmot 3 līmeņu komplektācijas, kurām katrai savi bloki un savstarpēji neesot savietojami, ja gribi lai viss skaisti-lūdzu universālais ražotāja bloks par 550eur un kodēšana vēl 150

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

"izmugurējo gaismu bloku, aizmugurējo drošinātāju bloku un bakstīt vadiņus štepselī un ar visu to dīleris nevarēja manis sadabūto gaismu bloku pierakstīt pie konkrētā auto jo esmot 3 līmeņu komplektācijas, kurām katrai savi bloki un savstarpēji neesot savietojami, ja gribi lai viss skaisti-lūdzu universālais ražotāja bloks par 550eur un kodēšana vēl 150"

Dacijai piemaucu pa taisno pie vadiem. Pagrieziena relejs - vai kas tur viņam ir - nesaprot, neslēdz pagriezienus un avārijas lampas iekšā. Ieliku piekabei LED lampas. Saprot. E savukārt nesaprot, kāda iksa dēļ tik sarežģīti vajag.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Pa taisno liekot:

1. Auto un piekabes elektrosistēmas nav atvienotas-piekabei saiet uz īso numura apgaismojums paliec bez gabarītiem arī auto

2. Parkings pīkst visu laiku parkojoties

3. Netiek atslēgts auto pakaļējais miglas lukturis ar pieslēgtu piekabi kam tāds ir

4. Konkrētais āķis bija nolokāms ar attiecīgiem pozīcijas sensoriem un atbrīvošanas rokturim.

5. Oriģinālais bloks mācēs pateikt ka kāda no piekabes lampām nedeg-nav katru reizi piekabinot piekabi jābauda lampas.

6. Barošana štepselim tiek padota tikai ar pieslēgtu piekabi krietni paildzinot rozetes mūžu.

7. Var padot patstāvīgu 20A barošanu kemperim

8. Esp darbība var tikt mainīta ar pieslēgtu piekabi, dzīvē testējis neesmu bet tam pašam fordam piekabes modulis pietakstījās abs un elektrības sadales moduļos un spidometrā

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Es arī savam Subaru Outback 2015' pieliku piekabes štekeri tieši pie lampām. Bez nekāda papildus CAN bloka (auto ir CAN). Viss strādā, nekādu kļūdu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

Mans pēdējā laika patīkamākais jauna auto atklājums - jaunais Citroen C5X. Tiešām, par to cenu (pilnajā Shine komplektācijā ar 1.6 180 ZS benzīna dzinēju - aptuveni 42000 euro) būtu diezgan apsverams variants, ja meklētu jaunu auto. Salons tikpat plašs un komfortabls, kā manam Gran Turismo bembelātam, tikai Citroen bagāžnieks ir būtiski ietilpīgāks, tiesa, bez līdzenas grīdas - būs apmēram 8 cm pacēlums. Sēdekļi - vienkārši izcili. Domāju, ka nepārspīlēšu, apgalvojot, ka tāds komforts nav nevienā tirgu pieejamajā ne-premium automašīnā, un C5X sēdekļi komforta ziņā var konkurēt ar Mercedes. Skaņas izolācija ir augstā līmenī un to baudīt palīdz arī visai kvalitatīvā audio sistēma (kas mūsdienu automašīnās, pat "dārgajā galā" jau kļūst par visai lielu retumu). Salona apdares materiāli ir patiešām augstā līmenī. Paneļa koka daļas atsit premiumu, tāpat diegu šuves, klimata pogas un citi atribūti rada sajūtu, ka brauc ar visai dārgu auto. Šo sajūtu palīdz noturēt papildus baltais tā saucamais nosakaņas apgaismojums durvīs un uz priekšējā paneļa. Šādas klases auto gan prasītos, lai krāsas būtu maināmas. Šis ir visai ironiski, jo, ja pareizi atceros, salona apgaismojuma krāsu maiņas opciju (toreiz gan tikai mērinstrumentos) izgudroja tieši Citroen (modelī DS4, ko ražoja ap 2011. gadu).

1.6 litru 180 zirgspēku benzīna dzinējs sadarbībā ar 8 pakāpju automātisko ātrumkārbu, kura slēdzas tikpat kā nemanāmi, kopumā bija diezgan žiperīgs un šim auto būtu bijusi vislabākā opcija. Žēl, ka Stellantis grupa izlēma šo dzinēju ņemt ārā no piedāvājuma, no iekšdedzes dzinējiem šim modelim atstājot tikai trīscilindru 1.2 litru benzīnnieku ar 130 zirgspēkiem. Ko lai saka, ekofašisms iet savu uzvaras gājienu un autoražotāji ir spiesti tam pielāgoties. Diemžēl.

Diezgan neilgajā auto testā pamanīju arī divus mīnusus. Pirmais - multimediju sistēma. Izšķirtspēja tai ir diezgan labā līmenī, ekrāns liels un pārskatāms, bet izvēlnes visai dīvainas un nesaprotamas. Piemēram, lai nokļūtu kaut vai pie tā paša salona apgaismojuma iestatījumiem, jāpaiet diezgan ilgam laikam, lai to atrastu. Nav tā multimediju sistēma pārāk intuitīva. Kad piešaujas, ir jau OK, bet, nu... No otras puses, Citroen, kā francūzim, un, kā zināms, francūži it kā visu darot caur pakaļu, multimedija tomēr šķiet loģiskāka un intuitīvāka kā Volkswagen. Tā, lūk! Un vēl - ļoti novērtēju, ka C5X klimatu regulē ar reālām pogām, nevis ar touch funkciju, turklāt pogas labi izskatās un ir vēl viena salona sastāvdaļa, kas rada iespaidu par C5X kā augsta līmeņa auto, BET... lai pie tām pogām tiktu klāt, ir visai tālu jāstiepj roka, atraujot muguru no atzveltnes. Saprotu, ka tas tika darīts, lai būtu ērtāk ielikt telefonu bezvadu lādēšanas nišā un izņemtu to ārā, bet tomēr... Varēja jau kaut ko citu izdomāt.

Kopumā, šis auto man ļoti iepatikās - gan dizaina, gan komforta ziņā. Ja nebūtu krīzes, iespējams, ka būtu padevies kārdinājumam.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

" lai pie tām pogām tiktu klāt, ir visai tālu jāstiepj roka, atraujot muguru no atzveltnes."

Ļoti loģiski. Klimats ir domāts lai to NEAIZTIKTU. Ja neskaita defog pogu, tikpat labi viss pārējais panelis varētu atrasties bardakā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Esmu novērojis, ka defog jau dažiem ražotājiem arī ir automātisks

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu re, bet tad jau sanāk, ka tevis testētajai mašīnai bija motors, bet vairs tādu mašīnu ar motoru nopirkt nevar. Vai vēl var? Drusku pastiepties līdz klimatam jau nebūtu tā lielākā bēda.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Laikam esmu atpalicis, jauno auto cenām šobrīd morāli nespēju tikt līdzi…

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Pirmie iespaidi par manu jauno auto (Opel Mokka e).

Ir nobraukti pirmie 1750 km. Naudas ziņā ir iztērēti tikai 19,11 EUR (izmaksas par uzlādi, kas veikta mājā). 4 reizes esmu izmantojis bezmaksas uzlādes iespējas pie tirdzniecības centriem. 4 reizes esmu izmantojis bez maksas iebraukt Jūrmalā (8 EUR), kā arī jau vairākkārt esmu novietojis stāvēšanai RS uzturētajās stāvvietās (arī Vecrīgā) (vēl apmēram 15 EUR). Tātad jau šobrīd ir acīmredzams finansiālais ieguvums.

Par braukšanas sajūtām nekā īpaši stāstāma nav - dinamika ir ļoti, ļoti laba, bet, izmantojot Sport režīmu. To gan ikdienā neizmantoju. Pārsvarā braucu Eco režīmā, izmantojot rekūperācijas funkciju, kas nodrošina pietiekamu dinamiku, lai iekļautos ikdienas satiksmē gan pilsētā, gan ārpus tās. Patēriņš: vidējo patēriņu rāda ap 14,5 kWh/100 km (ja uzlādēju mājās, sanāk 1,89 EUR/100 km). Pilsētā patēriņš ir ap 14 kWh/100 km, bet ārpus - 18 kWh/100 km. Pēc 100% uzlādes rāda range 350 km, kas ir reāli izpildāmi, ja brauc tikai pa pilsētu. Tā kā man sanāk braukt arī ārpus, tad reālais range (vismaz vasarā) ir 320 km. Bet tas pie nosacījuma, ja brauc, ievērojot CSN. Pagaidām +/- tas vēl izdodas

Mājas apstākļos uzlādes process ir diezgan ātrs - 64 km/h jeb apmēram 8 kW. Pagaidām wallbox pieslēgts pie 3fāzu 16 A automāta. Domāju, ka jaudīgāks nemaz nav nepieciešams, jo 3-4 h ir absolūti pieņemami. No 1fāzu rozetes gan lādēšana ir lēna - tikai 6 km/h, taču kā alternatīva gandrīz bezizejas situācijā tā noteikti ir.

Manai Mokai ir vidēji lielais (10'') displejs. Reizēm kaitina lēnā reakcija uz pieskārienu. Braucot, navigācijā ievadīt adresi ir tikpat kā neiespējami. Pie katra sīkākā nelīdzenuma atmet sākotnējā solī. Tā kā vai nu jāievada pirms brauciena uzsākšanas vai labāk lietot waze (mana izvēle) vai google. Audio ir vidējā līmenī. Ja uzliek izteiktākus basus, tad sānu skandas (durvīs) liek par to manīt. Augstie toņi gan ir OK. Ceļa seguma skaņas braukšanas laikā īpaši nevar dzirdēt, bet varbūt tāpēc, ka gandrīz vienmēr ir ieslēgts vismaz radio. Vismaz pagaidām braukšanas gaita ir mīksta, par šo sūdzību nav.

Gaismas (LED) ir ļoti labas. Interesanti, ka nemaz nav iespējas pastāvīgi aktivizēt tālās gaismas. Vai nu īslaicīgi uzmirkšķināt, vai arī gaidīt, kad sistēma pati izlems ieslēgt (izslēgt). Līdzšinējie novērumi liecina, ka automātikso gaismu algoritms ir ļoti labs. Tāpēc šo nevarētu uzskatīt par trūkumu.

Sānu spoguļos ir aklās zonas sistēma. Iedegas dzeltena lampiņa, kas ir fine, bet iepriekšējā pieredze liecina, ka būtu noderīgi, ja būtu arī kāds skaņas indikators, ja pie dzeltenās lampiņas ieslēdz pagrieziena rādītāju. Pašam šis nav aktuāli, bet dažiem gan varētu būt

Iesākumam pietiks.

Kā ziemā?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Ziemā viss tas pats, bet ar vienu būtisku izmaiņu - patēriņš. Ja vasarā ap 15 kWh/100km, tad ziemā 24 -25 kWh/100 km. Pat vairāk dažreiz. Range ir apmēram 160 km jeb apmēram 2x mazāks. Tā kā man ir mājā piejama uzlāde, tad to kā lielu mīnusu nevērtēju.

Šobrīd nobraukti 7100 km, "degvielas" izmaksas ir nepilni 75 EUR. Labprāt izmantoju pieejamās bezmaksas uzlādes vietas.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Papildinot rakstīto, bezmaksas RS stāvvietas Rīgā, tostarp Vecrīgā, ir tiešām liels pluss. Sievai birojs ir centrā, var noparkoties pretī birojam un pilnīgi par velti. Tāpat, kad pilsētā ir kādi svētki vai nedēļas nogalēs, kad stāvvietu atrast centrā ir gandrīz nereāli, tad vienmēr glābj Vecrīga

Tāoat ar elektroauto centrs ir ātrāk izbraucams. Kad plānoju maršrutu, pēc iespējas cenšos izmantot sabiedriskā transporta joslas. Laika ieguvums ir diezgan nozīmīgs.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Tipiskas elektroauto priekšrocības - bezmasas bonusi un īpašās privilēģijas. Baudāmas uz citu rēķina un neiespējamas, ieviešot EV masveidā.

Ir kaut kas labs arī savādāk?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 2 Atbildēt

Kas liedz arī Tev šīs "īpašās privilēģijas" izmantot? Pērc un izbaudi.

Kādu info par "kaut ko labu" Tu sagaidi? Visādi citādi tas ir tāds pats auto kā ar iekšdedzes dzinēju aprīkota Mokka, kas, starp citu, tika atzīta par Latvijas Gada auto 2022

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Kas liedz? Brauksanas paradumi, kuriem elektroauto neder. Bet vēlreiz - man nav nekas pret to, ka tu izmanto iespējas, kas tev ir dotas.

Man ir iebildumi (šobrīd) pret tiem, kas šādu sistēmu uz mana rēķina ir radījuši un liela skepse pret jebkādu elektroauto nākotni, ja vienīgais ieguvums no tiem ir tāds, kas ir iespējams tikai uz citu rēķina - t.i. neiespējams, ja elektroauto ir visiem.

Info par "kaut ko labu" sagaidu jebkādu, kas spētu pārliecināt, ka elektroauto kaut kādā pozīcijā ir labāka izvēle. Nu tā, lai atsvērtu papildus izmaksas un neērtības, ko tas rada.

P.S. "atzīta par Latvijas Gada auto 2022" ir sinonīms apzīmējumam "širpotrebs", kas pats par sevi nav ne labi ne slikti.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Kā tieši es dzīvoju uz Tava rēķina?

Ja Tu ar to domā valsts līdzfinansējumu, tad varu Tevi nomierināt - tā nauda, kuru tērē šai un citām klimata pārmaiņu aktivitātēm, nav ne Tava, ne citu LV iedzīvotāju nauda. Tā ir nauda, kura iegūta no brīvo emisiju pārdošanas vai piešķirta no ES un kuru nedrīkst tērēt nekādiem citiem mērķiem, kā tikai klimata pārmaiņu finansēšanai (ēku siltināšana, elektroauto iegāde, apkures maiņa, saules paneļu uzstādīšana, vides projekti u.tml.). Tobiš šo naudu nevar izmaksāt pabalstos, pensijās, algās.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Joopcik... Nu cik analfabētiskam ekonomikā ir jābūt, lai iedomātos, kas politisku shēmu nauda, ar ko rīkojas vara, jebkādā veidā pārstāj būt nodokļu maksātāju nauda?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nomik, tu piemirsti par akcīzi un transportlīdzekļa nodokli. Jā, jā, es zinu atrunas šo nodokļu esamībai un celšanai, bet tās ir atrunas - realitātē tā ir vienkārši naudas paņemšana no tiem no kā to var paņemt - šobrīd tu no šiem nodokļiem esi izmucis, bet ar laiku tie atgriezīsies, tikai citā nosaukumā [varbūt] un ar citiem ieganstiem...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 1 Atbildēt

Un kā mans nesamaksātais akcīzes un ekapluatācijas nodoklis ietekmē pārējos? Jums tāpēc ir lielāks nodoklis? Muļķības!

Skaidrs, ka pieaugot EV skaitam, mazināsies esošie bonusi. Norvēğijas piemērs to labi parāda. Kad būs, tad arī domāsim

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Tiešā veidā lielāks nodoklis nav. Bet mazāk naudas ceļu uzturēšanai gan, tāpēc tavs taupīgums liek citiem vairāk lauzt auto un tērēt naudu remontos.

Interesantais jau ir tas, ka tu mēģini taisnoties, lai gan pārmetums par situācijas izmantošanu tev netiek izteikts. Iekšēji taču pats labi saproti, ka tas nav godīgi, un mazliet jau tā sirdzapziņa grauž - nu tāda sajūta, ka esi rindai pielīdis priekšā un nejūties ērti, lai gan neviens neprotestē, vai ne?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Dīvaini ka tu tā kļūdies, apgalvojot ka mazāka nodokļos samaksātā summa nozīmē mazāku ceļu lāpīšanu. Nē, tā nozīmē mazāku summu ko valdīkļi var notrallināt, ar attiecīgi lielāku varbūtību dajebkādu nodokļu skrūvēšanai augšā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Dīvaini, ka tu domā, ka tie valdīkļi samazina savu daļu no summas, piešķirot to atlaidi.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Priekšrocības

1.Autonomija 12.35min 240v 30A 7,2KW

2. Sporta un darba vienā maisā 4 sek 100kmh

3.Ja savs mikroģenerātors citas izmaksas.

4. Mazākas ekspluatācijas izmaksas.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Tev mājās bija vēl kāds lētais tarifs, ne? Tīri tā domājot cik tad tagad izmaksā "degviela" uz 100km, ņemot vērā, ka elektrības cenas diezgan augstas un CSDD ātrajās uzlādēs ar krietni pacēla cenu.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Līdz 2023. gada augustam ir vēl pa lēto - 8,3 centi par 1 kW/h. Vasarā sanāk 2 EUR/100 km, ziemā - 4 EUR/100 km.

Ja lādējas publiskajās maksas uzlādes vietās, tad, protams, izmaksa tuvojas iekšdzedzes auto izmaksām

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

"Tuvojas"? Nebija kaut kādi 50 centi par kWh? Tas jau nav nekāds "tuvojas"...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

50 centi x 25 kWh = 12,5 EUR, kas ir ekvivalents 8 litriem degvielas. Tas ir ziemā. Vasarā tie būtu 6 EUR.

Pie tam 50 centi nav. Ir mazāk. Pagaidām.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Paldies! Nu jā, ar tagadējiem tarifiem ziemā tās izmaksas jau būtu ļoti sālītas... Ja tagad svaigi pārslēgtu jaunu līgumu, tad benzīna mokka degvielas ziņā jau būtu lētāka visticamāk.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Ar benzīnba Mokku jebkurā gadījumā braukt ir lētāk, jo tā jau pati par sevi ir divreiz lētāka. Vēl lētāk ir braukt ar velo

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

msh rakstīja: " lai pie tām pogām tiktu klāt, ir visai tālu jāstiepj roka, atraujot muguru no atzveltnes."

Ļoti loģiski. Klimats ir domāts lai to NEAIZTIKTU. Ja neskaita defog pogu, tikpat labi viss pārējais panelis varētu atrasties bardakā.

"Klimats ir domāts lai to NEAIZTIKTU."

Kā lai šito iestāsta lielākajai daļai cilvēku? Un tas neattiecas tikai uz auto - vēl kaitinošaki ir regulārie ventilācijas sistēmu grozītāji birojā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Stāstot. Es parasti to stāstu visiem kuru mašīnās es atrodu klimatu uzkruķītu uz LO vai HI. Manai mātei, kopš viņai ir fābija ar klimatu, to bija jāstāsta kādas divas reizes - kopš tā laika neesmu redzējis klimatā ciparus ārpus 20-22 diapazona.

Attiecībā par biroju - atkarīgs no iemesla. Ja mērķis ir tāds pats kā mašīnā, centieni salauzt fizikas likumus, cerībā ka galējs uzstādījums sniegs papildu sildīšanas vai dzesēšanas jaudu, atkal, stāstīt. Ja tikai temperatūras pieregulēšana atbilstoši personīgajām izjūtām - nu, domā pats

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Es esmu padevies. Tev ir ļoti paveicies, ja ir kādam izdevies iestāstīt. Manā pieredzē LO-HI cienītāji ir atbilstoši šiem burtiem un absolūti spītīgi. Un jā - birojā tieši tas pats, centieni apmānīt fiziku. Argumentācijā nav palīdzējusi pat pašu grozītāju smagā slimošana vasarā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par to LO-Hi, labs Bet tajā kantora situācijā atliek vēl tehniskais risinājums - ja tā ir pults, paslēpt, ja pogas, panākt lai tās nebūtu izmantojamas

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Nebūs gluži tiesa.

Jā, piekrītu tam, ko abi zemāk rakstāt par grozītājiem pilnā amplitūdā, taču nelielas izmaiņas var būt nepieciešamas. Ir taču atšķirība, vai cilvēks ģērbies biezi, vai plāni?

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Nu man arī ir niķis ik pa laikam pārlikt kādu grādu vairāk vai mazāk. Mitrā laikā sanāk logu atkausēšanu dažreiz papildus ieslēgt un attiecīgi pēc tam izslēgt. Tad vēl siltākā laikā es mēdzu kondišku slēgt ārā un ieslēgt atpakaļ tikai, kad tiešām izjūtu vajadzību. Nu ko man tagad darīt?

torkjis Reģ.: 05.10.2013
1 0 Atbildēt

Biju iegriezies autosalonā. Auto principā noskatīts, bet saņemsanu kārtoju uz janvāri. Teh.pasē būs 2023.gads.

Nebija uz vietas vēlamā krāsa, bet pasūtot gaidīšanas laiks neesot zināms. Varbūt 6 mēn., varbūt 8, varbūt gads.

Mēginaju runāt, ka, ja uzlabotu cenu, pirktu šogad, uz ko pārdevējs atbildēja, ka tā kā jauno piegāžu laiki neesot paredzami, tad atlaides nebūs. Tipa- ph, kad Tu pērc. Cenas pd spēkā 10 dienas. Uz vietas ir reku šitādā komplektācijā.

Viņiem pofig gada plāni?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Kāds zīmols ?

torkjis Reģ.: 05.10.2013
1 0 Atbildēt

KIA,. Forum Auto

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Kadi ir gada plāni? Kad viņi slēdz finanšu gadu?

Būsi pārsteigts - ne viss biznesā notiek tāpat kā Latvijas valsts iestādēs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Ņemot vērā piegāžu problēmas, gada plāni šobrīd ir ievirzīti ne pirmajā vietā. Dīleri vairāk koncentrējas uz peļņu, nevis auto skaitu. Ja nedeva atlaidi uz konkrēto auto, acīmredzot uz to ir pietiekama interese, lai dīleris neiespringtu par pārdošanu, un konkrētais auto nav ilgstoši iesēdējies. Sak, nebūsi tu, paņems kāds cits. Uz ko tad taisīs tos gada plānus, ja nav auto?

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

Ticami, ka tā tas arī ir. Šajā komplektācijā uz vietas ir 3 auto...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Šobrīd autosalonos ļoti labi var redzēt kādus auto pircēji smādē. Redzams, ka neskatoties uz visādu reklāmas aktivitāšu kopumu, cilvji piem Audi Q5, Volvo XC90, VW Passat sedan ir novērtē'juši kā pārcenotu drazu. Vienlaicīgi sakarīgiem auto (piem Audi A4 vagons ar 2l benzīna motoru) tiek piesaukta ārkārtīgi gara rinda.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Cik tad ilgi gaidīsi... Daļa jau paņems to auto, kas ir uz vietas un uz to saloni droši vien var tīri ok izbraukt tagad.

Piemēram, Tu varbūt ļoti gribi kādu škodas modeli, bet nu nav un rinda hvz kad vispār būs. Nu tad Tu sašļucis aizej, piemēram, uz kādu franču vai korejiešu salonu un nopērc kaut ko līdzvērtīgu, kas ir pieejams +/- tagad, nevis pēc gada.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
3 0 Atbildēt

Kāda jēga tam salonam Tev tagad nopārdot auto ar atlaidi, ja auto piegāžu problēmu dēļ, viņi pēc tam sēdēs un garlaikosies, jo nebūs ko pārdot? Ja viņiem būtu pilnas noliktavas un krīzes dēļ neviens nepērk, tad cita runa, tad jau atlaides var arī sagaidīt.

Modano Reģ.: 25.11.2019
2 0 Atbildēt

Jap, uz vietas esošiem normāliem modeļiem atlaides īsti nedod, jo nopirks tāpat, par cik auto piegādes nav labas, tāpēc dīleris galīgi nav ieinteresēts kaut ko cenā samazināt.

Štruntīgās markas vai modeļi, kas stokā stāv jau ilgāk, tur gan atlaidi dabūsi.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti