Volkswagen tagad testē nākamās paaudzes Passat ar tā sērijveida virsbūvi, kas joprojām ir stipri maskēta. Viens no Eiropas iecienītākajiem ģimenes automobiļiem atgriežas jaunā spiegu fotoattēlu komplektā, un šoreiz mums ir iespēja ieskatīties salonā.
No tā, ko mēs varam redzēt, Passat salons tiks pilnībā pārveidots, un tajā būs jauns informācijas panelis ar tīrāku dizainu un vairāk digitālo ierīču. Centrālajā konsolē ir masīvs planšetdatora stila ekrāns, kas ir ļoti līdzīgs Volkswagen ID modeļu ekrānam. HVAC vadības ierīces ir integrētas tajā pašā modulī, un, visticamāk, tām ir kapacitatīvā pieskāriena funkcija. Nav ērtākais veids, kā kontrolēt salona temperatūru, taču šķiet, ka šī tehnoloģija izmaksu samazināšanas nolūkos izplatās gandrīz visu Volkswagen grupas zīmolu produktos.
Vēl viena būtiska izmaiņa salīdzinājumā ar aizejošo Passat ir pārnesumu pārslēgs. Ja pašreizējais modelis ir aprīkots ar parasto sviru, kas atrodas viduskonsolē ļoti tuvu priekšējam roku balstam, šķiet, ka jaunais modelis pārslēgsies uz stūres kolonnā uzstādītu pārnesumu sviru. No šiem agrīnajiem fotoattēliem kontrolieris izskatās ļoti līdzīgs tam, ko Mercedes-Benz izmanto dažos savos modeļos. Savukārt viduskonsole joprojām ir pārklāta ar skrūvējamu masku, un ir grūti saprast, kas slēpjas zem tā.
Stūre, kas atšķiras no pašreizējā Passat Eiropā, izskatās kā tipiska Volkswagen stūre, kā tas redzams pašreizējā Golf un elektriskajos modeļos no ID diapazona. Tas izmanto kapacitatīvās pieskārienu pogas skaļuma, tālruņa vadībai un, iespējams, kruīza kontroles funkcijām. Stūres priekšā ir redzams pilnībā digitāls instrumentu panelis.
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?