Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
14 0 Atbildēt

Volkswagen tagad testē nākamās paaudzes Passat ar tā sērijveida virsbūvi, kas joprojām ir stipri maskēta. Viens no Eiropas iecienītākajiem ģimenes automobiļiem atgriežas jaunā spiegu fotoattēlu komplektā, un šoreiz mums ir iespēja ieskatīties salonā.

No tā, ko mēs varam redzēt, Passat salons tiks pilnībā pārveidots, un tajā būs jauns informācijas panelis ar tīrāku dizainu un vairāk digitālo ierīču. Centrālajā konsolē ir masīvs planšetdatora stila ekrāns, kas ir ļoti līdzīgs Volkswagen ID modeļu ekrānam. HVAC vadības ierīces ir integrētas tajā pašā modulī, un, visticamāk, tām ir kapacitatīvā pieskāriena funkcija. Nav ērtākais veids, kā kontrolēt salona temperatūru, taču šķiet, ka šī tehnoloģija izmaksu samazināšanas nolūkos izplatās gandrīz visu Volkswagen grupas zīmolu produktos.

Vēl viena būtiska izmaiņa salīdzinājumā ar aizejošo Passat ir pārnesumu pārslēgs. Ja pašreizējais modelis ir aprīkots ar parasto sviru, kas atrodas viduskonsolē ļoti tuvu priekšējam roku balstam, šķiet, ka jaunais modelis pārslēgsies uz stūres kolonnā uzstādītu pārnesumu sviru. No šiem agrīnajiem fotoattēliem kontrolieris izskatās ļoti līdzīgs tam, ko Mercedes-Benz izmanto dažos savos modeļos. Savukārt viduskonsole joprojām ir pārklāta ar skrūvējamu masku, un ir grūti saprast, kas slēpjas zem tā.

Stūre, kas atšķiras no pašreizējā Passat Eiropā, izskatās kā tipiska Volkswagen stūre, kā tas redzams pašreizējā Golf un elektriskajos modeļos no ID diapazona. Tas izmanto kapacitatīvās pieskārienu pogas skaļuma, tālruņa vadībai un, iespējams, kruīza kontroles funkcijām. Stūres priekšā ir redzams pilnībā digitāls instrumentu panelis.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Reāls piemērs jauna auto iegādei tagad. Škoda Octavia jaunais modelis. Pasūtot šobrīd, piegāde pēc 9-12 mēnešiem

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Un nav vēl ziņots, ka tiešām pēc tiem 12 mēnešiem arī to auto saņemsi. Dzirdēts, ka dīleri jau pasūtījuma līgumos ieraksta, ka neuzņemas atbildību par piegāžu kavējumiem.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Šobrīd nu nevajadzētu kaut ko pirkt, ja tādi nosacijumi.

Var meklēt īrēt, var pirkt to, ko var dabūt, bet visvienkāršākais - turpināt lietot iepriekšējo!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Šim var piekrist. Pēc gada tai Oktāvijai jau ļoti iespējams būs feislifts un pasūtītājs nopirks jau vecu modeli.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Veco modeli jāgaida gadu un jauno dabūs uzreiz?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Nedabūs, bet tā sajūta, ka esi nopircis vecu modeli, kad klajā jau laists jauns...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Es ceru, ka savu eletrobrīnumu sagaidīšu, kā solīts, augusta sākumā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

bet tu pasūti par šodienas cenu. pēc gada +__%

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
8 2 Atbildēt

jaunā korvete - īsta konfekte

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Jābūt galvā tērētam, lai stāvētu mistiskā rindā uz kaut kādu Škodu. Ir- ir, nav - nav. Labāk sametini veco autiņu un brauc tālāk bēdu nezinādams, kamēr tava sapņu Škoda normāli parādīsies salonā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nevar jau zināt - moš kādam tajā ir spekulatīvi mērķi, nopērk - 5Kkm nobrauc un tirgo tālāk ar "bonusu" ... Štatos šis bizness jau dīleriem apnicis... un provē ierobežot

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Štatos šis bizness jau dīleriem apnicis... un provē ierobežot

Kādā veidā to var ierobežot ? Ieviešot "jauno auto entuziastu" datu bāzi un viņu vietu rindās turpmāk nobīdot tālāk ?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pie viena un tā paša dīlera mazliet paseko.tam cik bieži "klients" atgriežas. Porsche vispār "izlaidusies" speciālos modeļus vispār pat nepārdos klientam kurš nekad mūžā citu Porsche (jaunu no salona) nav pircis. Veidi ir dažādi ... un galvenais, neļauj tupi pārrakstīt "rindu" uz cita vārda ...

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 1 Atbildēt

Tu domā, ka tas tikai ar Škodām? Kā dzird, citiem auto arī ilgi periodi.

Pie tam - nav jau skaidrības, ka, teiksim, pēc gada būs labāk un tad varēs auto dabūt 2 mēnešu laikā. Šitā varbūt būs ilgi.

Starp citu, esmu dzirdējis, ka dažus autiņus arī vairāk nedabū ar dažiem km uz tāpeles, bet vienu otru ar jau pat vairākiem simtiem. Neesot fūristu un tie auto tiekot Vācijā vizināti no viena arteļa uz otru, lai kaut ko tur līdz galam pabeigtu u.t.t.

Info gan liekas tāda ne visai ticama, jo nez vai tāds ne līdz galam gatavs auto ir tiesīgs kaut kur vizināties, sevišķi jau Vācijā, bet nu info it kā no VW dīlera pārstāvja.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
8 2 Atbildēt

Lamborghini Huracan GT3 EVO2

RWD mašīnai ir jauna aero pakete tās pilnajai oglekļa šķiedras korpusam.

Tas bija 2014. gads, kad Lamborghini autosporta nodaļa atklāja Huracan Super Trofeo. GT3 variants sekoja gadu vēlāk ar GT3 EVO laišanu tirgū 2018. gadā. Paplašināšanās turpinājās 2020. gadā ar GT2 sacīkšu automašīnu, un tagad Lamborghini Squadra Corse atklāj vēl vienu tikai trasē paredzētā superauto iterāciju. GT3 EVO2 pārņem STO, kas pati par sevi ir Super Trofeo versija, kas paredzēta ceļu satiksmei, tāpēc arī Super Trofeo Omologata nosaukums.

EVO2 ir pieejams kā jaunbūvēta automašīna vai jauninājumu pakotne esošajiem Huracan GT3 EVO īpašniekiem, un tā pamatā ir aizmugurējo riteņu versija, un tā virsbūve ir pilnībā izgatavota no oglekļa šķiedras. Otrā sacīkšu evolūcija iegūst pārskatītu aerodinamisko paketi ar jaunu difuzoru, lai palielinātu aizmugurējo piespiedējspēku. Turklāt no STO iegūtais masīvais spārns vēl vairāk palīdz automašīnai palikt pielīmēts pie ceļa, un tam ir jauni balsti lielākai regulēšanai.

Pat grīda ir izgatavota no oglekļa šķiedras un ir pārklāta ar Zilona šķiedru, lai uzlabotu tās izturību. Lamborghini sacīkšu roka ir atjauninājusi apgāšanās būri, pievienojot divus aizmugurējos balstus un šūnveida sānu paneļus, kas izgatavoti no oglekļa un kevlara. Lai lepotos ar Huracan GT3 EVO2 strukturālo stingrību, organiskā stikla sānu logi tagad ir piestiprināti pie durvju paneļa, izmantojot vairākas skrūves.

Kas attiecas uz riteņiem, tie ir apvilkti ap Pirelli riepām, un tiem ir uzlabotas bremzes ar jauniem suportiem un klučiem, kas ir izturīgāki nekā iepriekš gan sprinta, gan izturības sacīkstēs. Squadra Corse arī uzlaboja vilces kontroles un bremžu pretbloķēšanas sistēmas, lai atvieglotu automašīnas vadāmību zemas saķeres scenārijos.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Ar šo ir tā. Ja mainīšu darbu, tad tiešām tiks veikts jaunas Octavia pasūtījums min 9 mēnešus uz priekšu. Uzņēmuma politika un ilgtermiņā tur tikai Škoda autoparkā. Tāda jēdziena kā “noliktavas auto” mūsdienās neeksistējot. Bēdīgi Eiropā šobrīd daudzām nozarēm.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
7 2 Atbildēt

Glickenhaus 008 Baja Buggy cena būs no 100 000 USD. Vairāk informācijas drīzumā

SCG ar mašīnu sacentīsies šī gada Baja 1000 sacīkstēs.

Scuderia Cameron Glickenhaus nesteidzina dažu savu transportlīdzekļu izstrādi un tā vietā sper soli pa vienam. Ņemiet, piemēram, uzņēmuma bezceļa bagiju, par kuru pirmo reizi tika paziņots 2020. gada martā un pēc tam aptuveni gadu vēlāk tas tika ievērojami atjaunināts. Tagad, vēl 12 mēnešus vēlāk, beidzot ir oficiāls paziņojums no ražotāja par modeļa sākuma cenu, kas, visticamāk, nozīmē, ka drīz sāksies ražošana.

Glikenhauss publicēja savā Facebook lapā, lai paziņotu pasaulei, ka tā sauktais 008 Baja bagijs sākas no 100 000 USD pirms jebkādām iespējām. Uzņēmums drīzumā sāks pieņemt 1000 USD depozītus, lai rezervētu laiku, kad ražošana sāksies vēlāk šogad. Mēs nezinām precīzus Glikenhausas plānus, lai gan uzņēmums sola, ka drīzumā būs "daudz vairāk informācijas un jaunākās fotogrāfijas". Tātad, Glickenhaus ar lepnumu saka, ka šī gada The Baja 1000 bezceļu izaicinājumā piedalīsies ar 008 Baja.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Ar šo ir tā. Ja mainīšu darbu, tad tiešām tiks veikts jaunas Octavia pasūtījums min 9 mēnešus uz priekšu. Uzņēmuma politika un ilgtermiņā tur tikai Škoda autoparkā. Tāda jēdziena kā “noliktavas auto” mūsdienās neeksistējot. Bēdīgi Eiropā šobrīd daudzām nozarēm.

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/bckemg.html

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
6 3 Atbildēt

Brabus 900 Crawler ir smieklīgs AMG G63 bagijs ar 888 zirgspēkiem

Nelegāls uz koplietošanas ceļiem, kāpu sacīkšu braucējs maksā 793 000 USD.

"Ko viņi domās tālāk?" To mēs sev uzdodam ikreiz, kad Brabus nāk klajā ar kādu no saviem savvaļas darbiem. Kad pienāks šī nākamā reize, mēs būsim pārsteigti par Botropa cilvēku izstrādāto. Vācu uztvērējam ir apetīte pēc neprātīgiem projektiem, kuru pamatā ir G63, un daži no tā pārsteidzošajiem darbiem aizpilda nišas, kuras Mercedes nedarīs. Pēc pikapa un V12 ir pienācis laiks satikt "galīgo tuksneša kāpu braucēju".

Būtībā Brabus 900 Crawler ir stingrs bagijs, un tas ir viens no visievērojamākajiem G klases projektiem, ko mēs jebkad esam redzējuši. Ar Mercedes pašu G63 6x6 un Maybach G650 Landaulet tas ir ārprātīgs, taču bez ceļa juridiskā statusa. Jā, bezdurvju un bezlogu G nevar braukt pa publiskām ielām, jo ​​pēcpārdošanas speciālists nevēlējās piekāpties tikai numura zīmes saglabāšanas dēļ.

Pēc tam ir dzinējs, kura darba tilpums ir samazināts līdz 4,5 litriem. Divu turbo V8 tagad nodrošina milzīgus 888 zirgspēkus (662 kilovatus) pie 6200 apgr./min un 1250 Nm (922 mārciņas) no 2900 apgr./min. Tomēr griezes moments elektroniski tiek ierobežots līdz 1050 Nm (774 mārciņām), lai saglabātu jaudu. -ātruma automātiskās ātrumkārbas uzticamība. Neraugoties uz to, ka rāpuļritenis ir konstruēts tā, lai nobrauktu no ceļa, tas joprojām ieskrienas no 0 līdz 62 jūdzēm stundā (100 km/h) tikai 3,4 sekundēs. Bezceļa riepu dēļ tas ir ierobežots līdz 100 jūdzēm stundā (160 km/h).

Pēc tik daudzu virsbūves paneļu noņemšanas un oglekļa šķiedras izmantošanas atlikušajām daļām, AMG G63 ir zaudējis daudz svara. Ņemiet vērā, ka tas joprojām ir diezgan cūkgaļas izstrādājums, jo tas nosver svarus līdz 2065 kilogramiem (4553 mārciņas), taču mēs jums atgādināsim, ka standarta transportlīdzeklis sver 2485 kg (5478 mārciņas) saskaņā ar Eiropas specifikācijām. Aprēķinot, Crawler ir zaudējis aptuveni 420 kg (926 mārciņas) tauku. Tas ir iespaidīgs sasniegums, ņemot vērā Brabus pievienotās portāla asis un cauruļveida rāmi, kas izgatavots no augstas stiprības tērauda.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Ar šo ir tā. Ja mainīšu darbu, tad tiešām tiks veikts jaunas Octavia pasūtījums min 9 mēnešus uz priekšu. Uzņēmuma politika un ilgtermiņā tur tikai Škoda autoparkā. Tāda jēdziena kā “noliktavas auto” mūsdienās neeksistējot. Bēdīgi Eiropā šobrīd daudzām nozarēm.

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/bckemg.html

Būtu mans lēmums, es ilgi nedomātu

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
7 3 Atbildēt

Abarth 695 Tributo 131 Rally godina ikonisko sacīkšu automašīnu

Abarth saražos tikai 695 gabalus.

Fiat 2019. gadā izrāva 500 no ASV tirgus. Zīmols šeit nekad nav guvis lielus panākumus, atstājot tikai Fiat 500X kā vienīgo zīmola modeli. Tomēr Fiat 500 dzīvo citur pasaulē, kur pircējiem būs iespēja iegūt kādu no 695 Abarth speciāli izstrādātajiem modeļiem ar nosaukumu Abarth 695 Tributo 131 Rally, kas godina leģendāro Abarth 131 Rally pirms 40 gadiem.

Karsto mazuli darbina ar 1,4 litru dzinēju - 16 vārstu T-Jet dzinēja jaudīgākā versija. Abarth tas ražo 180 zirgspēkus (134 kilovatus) un 184 mārciņas (250 ņūtonmetrus) griezes momentu. Tas var sasniegt 62 jūdzes stundā (100 kilometrus stundā) cienījamās 6,7 sekundēs ar maksimālo ātrumu 140 jūdzes stundā (225 km/h).

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Dīvaini ka Tributto ielikuši 695 modeli un relatīvi mazus zirgus .... bet citādi būs jāpameklē par kādām naudiņām šitas zilais "nāk" ....

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
5 3 Atbildēt

Toyota Land Cruiser 300 izskatās draudīgi ar oglekļa šķiedras korpusa komplektiem

Vieglais materiāls izskatās labi uz kuplā SUV, it īpaši melnā krāsā.

Toyota Land Cruiser neatkarīgi no tā, vai skatāties uz LC300 vai izsmalcināto GR Sport, vienmēr nesīs iespaidīgu auru tieši pie izstāžu zāles. Vainojiet par to tā apjomīgo izmēru vai masīvo režģi, taču leģendārais Toyota SUV ir tas, ko nevar ignorēt no pirmā acu uzmetiena.

Taču gadījumā, ja Land Cruiser nav pietiekami pārliecinošs noliktavā, Khann International piedāvā virkni uzlabojumu, lai tas izskatītos vēl draudīgāk. Tas ir pilnas virsbūves komplekts LC300, kas aprīko jauno SUV no priekšpuses uz aizmuguri.

Ir grūti palaist garām šim modelim uzstādīto plašo veiktspējas korpusa komplektu. Pagarinātie spārna uzliesmojumi palielina tā jau tā plato plecu platumu, un cena ir 2500 USD. Tikmēr priekšpuse tiek dekorēta arī ar oglekļa šķiedras pārsega pārsegu un radiatora režģi, pārdodot attiecīgi par 5210 un 2060 USD.

Tikmēr sāniem ir pievienota pica ar oglekļa šķiedras ārējo spoguļa pārsegu ar cenu 1440 USD. Kā papildu opcija ir pieejams arī 22 collu KW-LT2 R22/ET kaltu disku komplekts par 8600 USD. Aizmugurē ir pāris bagāžas nodalījuma vāka spoileri, kas arī izgatavoti no oglekļa šķiedras, un cena ir 1350 USD.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Tikai lielgabala trūkst

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 3 Atbildēt

Manhart Performance CRT 800 ir jaunākais vācu uztvērēja piedāvājums. Tam nepieciešams Porsche Cayenne Coupe Turbo, un tā jauda sasniedz 796 zirgspēkus un 804 mārciņas (1090 ņūtonmetri). Tas ir veselīgs uzlabojums salīdzinājumā ar 541 ZS (404 kW) un 567 mārciņas pēdām (770 Nm).

Lai panāktu jaudas uzlabojumu, Manhart aprīko dažādas turbo un jaunu starpdzesētāju. Ir arī ECU programmatūras uzlabojumi, lai viss darbotos kopā.

Manhart aprīko izplūdes sistēmu ar vārstu, lai mainītu skaņu, un 3,94 collu (100 milimetru) diametra apļveida izplūdes atverēm. Pircējs var izvēlēties apdari ar keramikas pārklājumu vai oglekļa apdari

Manhart piedāvā notekcaurules ar 200 šūnu katalizatoriem un OPF-delete rezerves caurules. Tomēr šiem gabaliem nav TÜV apstiprinājuma, tāpēc tie nav pieejami Vācijā. Uzņēmums tos var eksportēt tikai klientiem.

Krosovers brauc ar balstiekārtu, kas atrodas 1,38 collas (35 milimetrus) zemāk. Manharts saglabā rūpnīcas pneimatisko balstiekārtu un izmanto jaunus sakabes stieņus.

Šim Cayenne Coupe Turbo Manharts ietērpj ķermeni melnā krāsā ar zelta svītrām uz pārsega un korpusa sāniem. Dārgmetāla krāsa parādās arī kā akcents uz priekšējā paneļa, riteņu spieķiem, bremžu suportiem un aizmugurējā difuzora.

Drīzumā Manhart piedāvās arī savu oglekļa šķiedras priekšējo spoileri un aizmugurējo difuzoru Cayenne Coupe Turbo. Tomēr viņi neatrodas šajā transportlīdzeklī.

Tas brauc uz 22 collu, 10 spieķu riteņiem. Tie ir 10,5 collas plati priekšā un 11,5 collas aizmugurē. Kamēr tie šeit ir melnā un zelta krāsā, Manhart piedāvā riteņus dažādās krāsās.

darklight Reģ.: 29.10.2013
7 0 Atbildēt

Ja reiz esi tik čakls iztulkot ar Gūgli šādus tādus auto jaunumus, tad vari jau arī papūlēties drusku parediģēt. Neredzot oriģinālu, brīžiem ir pat pagrūti saprast domu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Dzirdēju atkal ļoti neglaimojošus faktus par jauniem / vēl garantijas BMW. Konkrēti 1. sērija un 3. sērija. Manam čomam 320d xdrive ar pilnu paku (rūpnīcas cena 65k eur) šobrīd ar nieka 18tkm nobraukumu jau pāris reižu viesojies servisā ar elektronikas ķibelēm. Piebraucot pie daudzdzīvokļu mājas, kaimiņiem jautrība, jo auto čīkst kā veci rati jau pa gabalu. Vairākiem citiem uzņēmuma BMW no tā paša iepirkuma pat vairāk problēmu. Es tiešām nevaru iedomāties prieku par tādu paša pirkumu (šobrīd - darba auto).

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

320d un 65K, cik ļooti jāsaspiež galva, lai par tādu naudu viņu pirktu!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Par oficiālo cenu, jā - kodīgi. Manā piemērā uzņēmums pirka Vācijā no BMW lielās mītnes, saņemot iespaidīgu atlaidi kā (Vācijas) korporatīvais BMW klients, šoreiz savam meitas uzņēmumam Baltijā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Man pa darba līniju ar jau pāris reizes ir bijuši gadījumi, kad sliktas kvalitātes elektronikas dēļ rūpnīca mums pārceļ serveru piegādes vairākus mēnešus uz priekšu ...

P.S. Te tev nu bija "zaļā domāšana" - ražojam kaudzi ar sūdīgi pārstrādājamiem atkritumiem ....

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
1 0 Atbildēt

pazīstamai dāmai jaguar bezceļniekam (pirka nullīti) tikko beidzās garantija, nobraukums nedaudz zem 70K. Aizbraucu uz servisu, jo kaut kas motorā sāka skanēt. šis+citi sīkumi un tāme uz 8K, šie uztaisīja skandālu un dīleris ieslēdza goodwill normālā apjomā. Mašīna ļoti patīk, bet teica, ka kaķi nekad vairs nepirkšot.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Pie tādas tāmes jaunam autiņam man sāktu kājas drebēt. Es uzreiz liktu uz pārdošanu, jo ne jau nu tie 8k būtu pēdējie

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Bet ieslēdza goodwill tikai pēc skandāla? Labs līmenis Inchcape servisam.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Tā es sapratu, ja nebūtu stiprais dzimums uztaisījis jandāliņu, tad būtu mēģinājuši paņemt visu summu, bet nu detaļas nezinu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Un 124k nobraukums 2004 gadam arī liekas neticams. Tad jau viņam bija jāstāv garāžā un pāris reizes gadā jāaizbrauc uz operu + atvaļinājumā uz Horvātiju.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tas bija no lietoto auto sadaļas, sorry.

core Reģ.: 03.01.2017
3 0 Atbildēt

Un tavuprāt V12 kabrioletu pērk lai ikdienā brauktu uz darbu 200km?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Es nezinu, tad tas ir manis aprakstītais variants.

Vispār jā, neesmu saticis cilvēku, kas 20 gadus glabā mašīnu garāžā. Gan jau tādi ir.

Parasti jau ir tādi entuziasti, kas nopērk vecu vāģi, saķīlē un tad ar viņu apietas kā ar jēlu olu. Tādus zinu daudz, bet no nullītes, tādi nav zināmi.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu nez vai 127k km ir glabāts garāžā, tas ir 7k gadā, es ar savu cabrio nobraucu ap 10k gadā, un man viņš pilda ne tikai cabrio funkciju, bet arī kā otrā ģimenes ikdienas mašīna

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Un iepriekšējais īpašnieks bija braucis ap 2k gadā, un bija gadi kad vispār nebija braucis, pat apskate nebija ieta

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ogres pusē manīts Brabus SL 7,3 Brabus, no 2004 Latvijā ar mazpadsmit k kilometrie un līdz pagājušajai vasarai bija sarullējis 40 vai 70k kilometrus.

Tā kā turīgu cilvēku mums mazāk nepaliek tad arvien lielāka iespēja ka garažās noglabāti visādi interesanti auto un moto ar nekādu nobraukumu un pirkti jauni.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Viņš rij ap 20L, diez vai ripoja ikdienā uz darbu Salons ir dzīvs, sēdekļi labā stāvoklī, šur tur rokas ir jāpieliek, bet tā viss strādā, arī pneima, motors ļoooti kluss, lec uz pus apgriezienu.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

Periodiski paņemu kādu jaunu auto car sharing servisos, lai tos salīdzinātu. Šodien iekāpu Citroen C3 un jau pirmajos metros radās sajūta, kur šo auto ātrāk noparkot un tikt no viņa ārā. Vizuāli diezgan skaists interjers, bet braukšana/ergonomika fuuuu...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Iļja turpina atmaskot vācu auto būvi.

Šolcam panikas lēkme

youtu.be/dF8pWjJKABw

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Krievu propogandas nozombētais Ilja, vienmēr noliek visu , it sevišķi ,ka nāk no krievu nīstajiem rietumiem un kas nav viņa pārstāvētā toyota, lai gan pēc masakavas ziemas skats uz toyotu būtu līdzīgs, ka ne vēl bēdīgāks. Diemžēl vairs nav 90 -tie , kad virsbūves kvalitāte vismaz premium zīmoliem bija augstākā kvalitātē

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tavuprāt krievu propaganda strādā lai kompromitēt Šolcu un paceltu Toyotas akcijas? Īsti loģikas nav

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Nē tavs pieminētais Ilja apkopj Toyotas, neieredz rietumus un to auto. paskati vinja video,kur vinsh izklasta kapec krievi iebruka ukrainaa. kur slavee krievu varenibu un parakumu par citiem un noliek ukrainu kaa nepastavīgu valsti

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

vēl viņa sašutums ka tas tuaregs maksā tagad vairāk,kā 200tūkst. usd, agrāko 60 vietā. Tikai isti viņš negrib pieņemt ka cena tāda sankciju dēļ. Jo it kā mašīnas nopirkt varot neskatoties uz sankcijām bez problēmām

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Vācieši ir krievu sabiedrotie, nevajag te izdomāt.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Dilemma.

Lietots hibrīds, vai jauns benzīns/benzīns-gāze?

Cenas aptuveni vienādas.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Lietotam hibrīdam baterijas cena var izrādīties lietotā auto vērtībā

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Kaut kā piemirsu,ka hibrīdam bača jāmaina.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Icika iespaidā uzrakstīšu par Mk8 Golfu kas tas pats vien ir tikai citā kulītē. Nobraukti 5k.

Tātad 1,5etsi ar 96kw, pirms tam bija mk7 1,6tdi ar DSG. Par aprīkojumu-LV piejamā bāzīte, kas ir gana labi aprīkota un līdzvērtīga mk7 higline.

Tātad par mīnusiem:

-kārbas/motora sadarbība, kautkā tas mk7 ar visu dīzeli slēdzās krietni gludāk-respektīvi ātrumu pārslēgšanās bija manāma tikai pēc tahometra un motora skaņas. Šim ir grūdieni un rāvieni bet vairāk nevis pati pārslēgšanās bet motors, kurš nevar saķert pareizu jaudas padevi.

-reģeneratīvā bremzēšana, no lielāka ātruma bremzējot pieslēdzas diezgan strauji un atkal rausta mašīnu-kārba saslēdz zemākus pārnesumu un tiek griezts starterģenerators.

-līniju asistents, sausā laikā nekādu lielu bēdu neradija, sākotnies sniegam darbojas diezgan haotiski un arī patstāvīgi jāslēdz ārā.

-touchscreen ekrāns, nav pārāk precīzs, braucot lai kautkam uzspiestu ar pirkstiem jāpieķeras ekrāna augšamalai un tad ar īkšķi jāmēģina operēt, arī visu funkciju pārnešana uz ekrānu neliekas prātīga.

-priekšējā stikla gaisa apsilde, izplūdes lūka uz paneļa ir relatīvi šaura un atrodas paneļa centrā, sniegot sniegam pie mīnus grādiem vējstikla apakšējos stūros veidojas ledus, atteicīgi slotiņas grabinās visu laiku.

Piepīpētajs ir, pat divi +4 gab type c ligzdas, telefons un arī dators lādējas gana ātri. Bezvadu uzlādi neizmantoju jo telefons vāciņā un tad lādēšana ir nestabila.

Pēc dīzeļa ir silti arī pie -15, salonā siltums parādās pēc dažām minūtēm.

Adaptīvais kruīzsa varēja būt pārslēdzams uz klasisko kruīzu, jo ja uz piekrautas šosejas vai kustīgā sastrēgumā ir pat ļoti ērti tad pilsētas satiksmē ir pilnīgi nelietojams(kruīzu lietoju visur). Stop&go itkā skaitās bet mašīna sāk kustību tikai apstājoties uz burtiski sekundi. Pastāvot ilgāk, priekšā esošajam sākot kustību tiek iedarbināts motors bet lai izkustētos ir jāpieskaras gāzes pedālim.

Salons, priekšā vietas ziņā tāds pats kā priekšgājējam, sajūtās gan plašāk jo panelis novietots tālāk uz priekšu, aizmugurē vietas kļuvis vairāk. Bāgūzis +/- tāds pats, pozitīvi ka no standarta komplektācijas aizvākts suņu siets, kurš nekad netika izmantots un pašu pārklāju var palikt zem grīdas. Arī mk7 to itkā varēja bet process bija sarežģītāks.

Par darbību ar 2/4 cilindriem-uz šosejas var drusku manīt kad brauc uz diviem bet tikai ļoti pievēršot uzmanību un redzot uzrakstu ka brauc ar diviem cilindriem. Momentānajā patēriņā gan starpību neredzu, šis vairāk varētu būt stāsts par izmešiem.

Carplay/infosistēma mēdz gļukot-reizēm nav skaņas vai atskaņotā dziesma tiek apturēta. Neesmu novērojis nekādas sakarības kad tas notiek, tikpat labi problēma var būt telefona pusē, citus neesmu mēģinājis.

Par skaņu standartā nav iemesla sūdzēties, bass gan ir drusku plakanāks kā mk7 bet kopā performē galīgi ok priekš standarta stereo.

Bezatslēgas iedarbināšana bez bezatslēgas piekļuves ir kaitinoša, jo ja klasiskas atslēgas gadījumā atslēga vienmēr ir aizdedzē-noslāpē, izņem atslēgu, ar atslēgu rokās izkāp, nospied aizslēgšanas pogu, tad ar bezatslēgas iedarbināšanu-nospied pogu lai noslāpētu, meklē atslēgu-vai tā ir palikusi kabatā vai nolikta lādēšanas vietā.

Motora pārsegs uz stienīša stutes gan ir meh ja divām iepriekšējām paaudzēm bija gāzes amīši.

Patēriņš par ~litru vairāk kā bija dīzelim-6,5-7 pēc bākas metodes.

Kopumā ir labs ikdienas dibenpārvietotājs bez kādām pretenzijām uz braukšanas prieku, mk7 gan šinī pozīcijā bija drusku labāk.

Ja piemin kvalitāti tad sākot no mk6 paliek arvien sliktāk, salons ar katru paaudzi paliek čabošāks. Arī sajūtās nav tas pamatīgums vairāk.

15k nobraukti, nekādas bēdas nav izlīdušas, vienu rītu bija uzkāries ekrāns, nācās braukt klusumā.

Regulāri nāk kautkādu sīki atjauninājumi, nesen atlidoja pamatīgāks, sastāvēja no divām daļām viena 4 otra 2 gigabaiti, instalējās tikai stāvošam auto un ekrānā parādījās uzraksts ka tagad braukt nedrīkst.

Patēriņš nostabilizējies ap 6 litriem.

Pēdējā laikā arī automāts sāk likties "pieradināts" un dara visu tā kā Man vajag

Nepatīkams pārsteigums izbraucot uz klasiskas, akmeņainas grantenes, ja ierasts ka klasiski akmeņi dzirdami sitas pa durvīm un sliekšņiem, kādam plānākam auto arī arkām tad šim rībinās visa auto apakša, nav gluži kā pa pliku metālu bet skaļāk un izteiktāk kā ierasts

Edgars7 Reģ.: 27.05.2022
6 0 Atbildēt

Sveiciens visiem autofaniem!

Vēlos padalīties, ar sava pirmā jaunā auto pieredzi un ekspluatāciju.

2021.gada vasarā, radās nepieciešamība pēc ietilpīga, droša, ekonomiska, izskatīga ģimenes auto.

Izvērtējot visus plusus un mīnusus tika iegādāta automašīna Opel Insignia Sports Tourer (universāls).

Dzinējs-2.0 dīzelis 170zs/400nm.(D20DTH)

Pārnesumkārba-automāts "Aisin AF50-8".

Auto vajadzēja steidzami. Nekādas ekstras un papildaprīkojumu neizvēlējos, paņēmo to kas bija pieejams uz to mirkli.

Uzreiz jāsaka, ka auto ir ar ļoti bagātīgu komplektāciju.

Pilnībā visas ekstras neuzskaitīšu, bet īsumā:

DROŠĪBA:

*Intellilux led matricu gaismas(adaptīvā tuvā/tālā gaisma)

*Gājēju atpazīstamība/automātiskā bremzēšana.

*Distances brīdinājuma sistēma ar automātisku bremzēšanu.

*Joslu asistents.

*Aklo zonu monitorings(sānu spoguļi)

KOMFORTS:

*Perforētās ādas salons ar apsildi un ventilāciju priekšējiem pasažieriem, aizmugurējam sēdeklim tikai apsilde.

*Vadītāja sēdeklim atmiņa un masāžas funkcija.

*Stūres apsilde

*Iestrādāta vējstikla apsilde.

*Lietus sensors

*Ceļazīmju atpazīšana

*360°kamera

*Mašīna pati var noparkoties-paralēla un perpendikulārā parkošanās.

*Elektriski atverams/aizverams bagāžas vāks.

*Projekcija uz vējstiklu.

*Multimedia/Navi, displejs android/apple.

U.t.t.

Šobrīd ar auto ir nobraukti 24000km un jau var izdarīt kautkādus secinājumus.

Kopumā ar auto esmu ļoti apmierināts. Vizuāli patīk man tā mašīna gan no ārpuses gan iekšpusē.

Turpmāk uzskaitīšu sīkāk, kas patīk un kas ne.

POZITĪVI:

*Braukšanas sajūtas.

*Salona apdares kvalitāte, ergonomika,sēdpozīcija.

Viss ir savās vietās, intuitīvi pie visa ātri pierod, nenovērš uzmanību no ceļa.

*Precīza stūre - patīkami stūrējas, "nepeld" pagriezienos.

* Led matricu gaismas ir fantastiskas diennakts tumšajā laikā.

*Elektriskā vējstikla apsilde (ziemā labi noder)

*Stūres apsilde.

*Motora/pārnesumkārbas sadarbība.

Patīkams uzrāviens, pārnesumi pārslēdzas nemanot, kā arī samazinot ātrumu, transmisija pati bremzē ar pārslēgšanos uz zemākiem pārnesumiem.

*Salona ietilpība.

*Komforts.

NEGATĪVI:

*Diennakts tumšajā laikā, ieslēdzot atpakaļgaitu, centrālajā ekrānā iedegas spilgta gaisma, jo tiek ieslēgta atpakaļgaitas kamera.

Nav patīkami, var apžilbt.

*Start/stop sistēma un joslu asistents jāatslēdz katru reizi ar pogām pēc iedarbināšanas. Atslēdzu, jo nepatīk šīs sistēmas un es viņas neizmantoju.

*Mazgājot automašīnu ar augstspiediena sūkni, divreiz ir atvēries elektriskais bagāžas vāks pats no sevis.

*Uzsākot braukšanu mazliet izteiktāk var dzirdēt motora darbību, līdz mirklim, kad tiek ieslēgts otrais un augstāki pārnesumi.

Bija viens garantijas gadījums:

Tika nomainīts NOx devējs izpūtējā.

Nācās gaidīt detaļu ap divi mēneši, nebiju sajūsmā, par gaidīšanas laiku.

Apkopes veicu pie dīlera.

Pie ~4000km pirmā eļļas maiņa.

14000km otra apkope.

Mēnesi pēc iegādes, veicu pilnu antikorozijas apstrādi auto apakšai.

Izmaksas 400eur, uzņēmums "Mercasol".

(iesaku jaunu auto īpašniekiem, ja plānojat braukt ar auto ilgāk par 5 gadi)

Nenoliedzami ar auto var ērti pārvietoties gan pilsētā gan ārpus tās, taču iekšēji kautkā jūtu, ka mašīnas īstā stihija ir lielceļš. Īsto gandarījumu no braukšanas gūstu tieši uz lielceļiem braucot garākas distances.

Pērkot jaunu automašīnu, tiku pie atlaides

5000 eiro. Pirkumu nenožēloju, esmu apmierināts, sievai arī patīk.

Visiem jauku dienu!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tās joslu maiņas u.c. sistēmas automātiski pie piedarbināšanas ieslēdzas visiem jauniem auto un ir jāatslēdz manuāli. Nu, vismaz visiem, ar kuriem es esmu braucis.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Respektabls apraksts Lai labi kalpo!

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Pedejiem auto ko esmu lietojis, automatiski tikai start-stop

Viss parejais ka ir uzstadits ta ari strada !

Edgars7 Reģ.: 27.05.2022
0 0 Atbildēt

Jums taisnība, jāatslēdz tikai start/stop.

Mazliet kļūdijos.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Zemesgramata rakstīja: Kaut kā piemirsu,ka hibrīdam bača jāmaina.

Realitātē pilnīgi noteikti nebūs jāmaina vis. Ja pērc lietotu hibrīdu, jāved pie dīlera veikt pilno hibrīdsistēmas diagnostiku. Tad būs slēdziens arī par baterijas dzīvotspēju. Savulaik Prius taksists Berlīnē stāstīja, ka pirmā baterija pilnīgi bez problēmām kalpoja >500tkm. Katra paša prasme iegādāties caurspīdīgas vēstures hibrīdu. Ierasti hibrīdi (izņemot taxi) galīgi nebūs ar lieliem nobraukumiem utt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kasiņ! Kad tu vienreiz iemācīsies ka akumulatoriem nolietojumā nāk tāds papildus parametrs kā "vecums" kā arī "uzlādes cikli? Kā reiz elektrisko mašīnīšu "veiksmes stāsti" balstās uz taksistiem vai tamlīdzīgiem braucējiem - jo salīdzinoši īsā laika posmā uzgrieztas lielas kilometrāžas - ja to pašu mašīnu lietotu cilvēks kas gadā nobrauc 15-20k, aina ne tuvu nebūtu tik rožaina...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Savdabīgā laika periodā šobrīd dzīvojam. Viena lieta, ka jauna auto iegāde un īpaši - piegāde prasa vairāk nekā ierasti nervu. CIta lieta - kāda degviela ir pati piemērotākā (tagad, 29.05.22.)? Es teiktu, patlaban LPG cenai un izmaksām braukšanai ne tuvu nav analogu vispār. Žēl, ka tik maz ražotāju piedāvā oriģinālos LPG auto. Fenomens, bet originālajiem rūpnīcā paredzētajiem LPG auto ir glīti integrēts gāzes atlikuma rādītājs paneļa displejā, tiem vispār nav raksturīgās gāzes smakas utt. Tādiem var arī oriģināli lielāku gāzes tvertni paredzēt. Tātad - var gan.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Propāna cenai un izmaksām analogs ir dīzelis. Bet pie maza rūpnīcas gāzes plīšu daudzuma noteikti ir vainojams ekofašisms - kuram pateicoties visi ir pārgājuši uz tiešo iesmidzi, bet propāna tiešā iesmidze ir sarežģītāks pasāciens, kamēr netiešā tiešās iesmidzes motorā - muhļāža uz kādu ražotājs diez vai izietu. Par atlikuma rādītāju tu mani sasmīdināji - es sensenos laikos sapņoju ka uztaisīšu ka degvielas rādītājs panelī rādīs arī gāzes līmeni - kopš esmu nonācis pie tā propāna, man pat multivārstam nav līmeņa devējs ielikts [jo slinkums]; poga visu laiku rāda četras zaļas gaismas diodes - jo nav nekādas vajadzības; balona pilnums tiek noteikts pēc mazā odometra - jo ir stabils vidējais patēriņš, nedaudz mazāks garo gabalu patēriņš, un lai no tiem jūtami [par kādiem diviem litriem] izlīstu ārā, tur ir vai nu jāzāģē pa autostrādi, vai jāvelk garāku gabalu vēl viena mašīna. Es kaut kā nevaru saprast kāda ir fizika zem šitās dabas parādības; atceros situāciju - braucu no Rīgas uz Liepāju pret ļoti spēcīgu vēju; skaņu pavadījums bija tā it kā pa autostrādi dragātu - Liepājā uzpildoties pilnīgi parasts patēriņš...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Tieši šāda ir mana Opel Corsa, kurai ir rūpnīcas uzstādīta LPG iekārta. Var teikt, ka šis ir vienīgais no maniem 3 auto, par kuru var teikt, ka izmaksas nepieaug.

BTW, ja nu kādam ir interese par šādu auto, drīzumā plānoju to nodot citās rokās. 2016.gads, manuālā kārba, neviena detaļa nav krāsota, stāvoklis nevainojams.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti