Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Pagājušajā nedēļas nogale patīkamu pārsteigumu spēja sagādāt tāds braucamais kā... VW Crafter L2H2 versijā. Vajadzēja nogādāt vienu mēbeli ar pāris loriņiem uz Talsiem, un, pateicoties čomam, kura uzņēmuma autoparks sastāv no šādiem braucamajiem, bija iespēja apvienot, tā teikt, patīkamo ar lietderīgo. Dzīvē ir nācies braukt ar dažādiem busiem, pārsvarā ar Renault Master (un to Opel vai Nissan ekvivalentiem), bet šis modelis komforta un manevrētspējas ziņā ir galvas tiesu pārāks un kļūst saprotams, kāpēc daži uzņēmēji ir gatavi tos 2-3 tūkstošus par šādu braucamo pārmaksāt.

Busa kabīne (īpaši vadītāja vieta) ir tā iekārtota, lai ar to būtu ērti braukt garus gabalus - stūre ir izvietota maksimāli vertikāli, gandrīz kā vieglajam auto, ātrumpārslēgs ir izvietots tā, lai pārnesumus var ērti pārslēgt, atbalstot roku pret elkoņbalstu. Ātrumi slēdzas precīzi, patīkami, kārbas gājiens ir diezgan īss. Stūres rats, atšķirībā no konkurentiem, ir pietiekami kompakts (varbūt ne gluži no Passat vai Golf ņemts, bet nu, no Multivana varētu būt), turklāt ar šķelto apakšu. Manevrētspēja... nu, nevienā busā tādas nav. Nekādu problēmu nesagādāja iebraukšana pie pašām namdurvīm un lavierēšana savā šaurajā centra sētā. Kabīnē ir tik daudz kabatiņu un nodalījumu dažādiem sīkumiem.

2.0 litru dzinējs (ar laikam 150 ZS) pilsētas režīmos "ceļ" labi, arī ar piekrautu kravas telpu. Virs 100 km/h pilnam busam cēliens gan paliek gausāks, bet līdz 130 km/h apdzīšana problēmas nesagādā. Patēriņu kompis pilsētā uzrāda aptuveni 9.5-10 litrus uz 100 km, ārpus - kamēr turies 100 km/h robežās, var ierakstīties 9-9.5 litros, pie lielākiem ātrumiem patēriņš visai būtiski pieaug - mazo dzinēju specifika. Un 2.0 šāda izmēra verķim laikam skaitās mazs dzinējs.

Pie mīnusiem varētu pieskaitīt salīdzinoši slikto skaņas izolāciju. Master ir klusāks.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 1 Atbildēt

Cerams,ka jaunie Crafter nesāk rūsēt uzreiz pēc izbraukšanas no dīlera.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Viss jau ir labi ar tiem jaunajiem auto, BET! Pie nekonkrētiem piegādes termiņiem jau esam pieraduši, tagad parādās nākamā problēma - dīleris nevar nosaukt konkrētu auto cenu! Vakardienas un šodienas cena ir vēsture, cik maksās rīt, to nevar zināt.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Vai ne.

Pētu EV. Cenas pa nedēļām ceļās. Daļēji gan jau dēļ mūsu bagāto pabalsta.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Tas ir sviests. Īpaši, ja jāpasūta un jāgaida ilgāku laiku.

Velku paralēles ar būvniekiem. Piemēram, koka karkasa standarta projektu mājas. Gribot pasūtīt, jāiemaksā 10% no šībrīža tāmes vērtības. Izpildes termiņš ir 18 mēneši - rinda jeb liels pieprasījums. Cilvēks saskaņo ar banku konkrēto tāmi. Pienākot būvēšanas brīdim, ražotājs paziņo, ka mājas būvniecība izmaksās, piemēram, 30k eur dārgāk. Tad nu atrodi tos 30k kaut kur pats, jo banka visu iespējamo jau iedeva. Skarbi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tāda lieta kā līgumi vairs nepastāv vai kā?

Manā ciemā viens turīgāks sievišķis pagājušogad uzbūvējās sev dārzā divas viesu mājiņas. Kā dzirdēju, bija noslēgts līgums par 17k gabalā, kad šie uzbūvēja, šie gribēja 23k, bet nekā, jo līgums par 17k. Šogad cena x2...

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
3 0 Atbildēt

Kad materiālu cenas nenormāli aug pa nedēļām, tad būvnieki, lai nenonāktu situācijā, ka pašiem vēl jāpiemaksā par iespēju strādāt sāk lauzt līgumus vai sāk likt līgumos materiālu cenu indeksāciju. Tik strauju izmaksu laikā ierastās lietas nestrādā kā bija pierasts. Līdzīgi ar briketēm vienā ražotnē ir rinda līdz janvārim, cenu pateiks piegādes brīdī.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Tikko sazinājos ar savu dīleri. Dzirdēju divas labas ziņas - 1) izskatās, ka pie auto tikšu 3 nedēļas ātrāk kā solīts, 2) cena ir nofiksēta un nemainīsies. Runa ir par jaunu EV

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Dacia Spring reklamē no 19.

Reāli sākas no 22.

Leaf atceros pa 25. Tagad jau 30.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Leaf vispār janvārī maksāja 18900 ar atbalstu, kaut gan tas vēl nebija palaists. Man kaut, kur datorā reklāmas buklets saglabājies ar tādu cenu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Galīga bāzīte, ko neviens tāpat nepirks... Normāls līfs maksā sākot no 30 tk bez atbalsta. Parēķini pats, cik būtu ar atbalstu.

VienTiesis Reģ.: 20.06.2022
5 3 Atbildēt

Tēma ļoti plaša.

Viss atkarīgs no vēlmēm, līdzīgi kā ar apģērbu. Visiem jau nav atrasta viena ideālā drēbe un neizskatāmies kā Ziemeļkorejā.

Katram mums ir kādi nosacījumi, kurus ievērojam auto iegādē. Man personīgi daudz nozīmē praktiskums, drošība, visuālais un auto tēls.

-Auto tēls: Nekad mūžā nebraukšu ar BMW, lai gan cik esmu viņos pārvietojies, ne vainas. Mani neuzrunā 'message', ko šis auto vēsta: pārkāpj noteikumus, nerāda pagriezienus utt. Pēc pētījuma BMW vadītāji un motociklisti ir zemāku IQ un lielākie partneru krāpēji. Tas man ir liels NO-NO.

-Kopš senseniem laikiem drošības aspektā Volvo bijis drošākais auto. Līdz ar to man patīk visi, sevišķi vecie kantainie modeļi. Sevišķi mūsdienās viņi izskatās 'fancy'. Un ja Tev ir ģimene un rūpējies par viņu drošību, šķiet XC70 būtu lielisks auto. Jaunajiem modeļiem drošības līmenis vairāk vai mazāk ir izlīdzinājies.

-Vizuāli varu teikt, ka neuzrunā aziātu mašīnas. Pārāk kosmiskas detaļas un nevajadžīgi izvirzījumi, spoileri utt. Manuprāt, viena no skaistākajām mašīnām, kas ir jeb kad uzražota ir Volvo S40. Modelim ir gandrīz 20.gadu, bet arī šodien auto izskatās pietiekami moderns dizains. Salons ir minimālistiskā stilā.

-Praktiskums. Šeit jau viss kopā, kravas ietilpība, degvielas patēriņš utt. Tas jau ar laiku mainās muma visiem. Kādreiz vienā laikā bija Volvo S40 un VW Golf. Pēc ilgāka brauciena ar Golf, man mugura sāpēja. Iekāpjot Volvo jutos kā mākonī. Papildus, patēriņš smieklīgs, auto ar savu 2.d dzinēju vairāk kā pietiekošs Latvijas ceļiem. Tiko pārdevu Audi A4 2014.gada. Ļoti patika auto, taču parādījās jauni hobiji un sapratu, ka autiņš man par mazu. Iepriekš tā kā bieži braucu komandējumos, iegādājos veco 2000.gada 2.5b audi A6. Tas bija foršs auto. Atskatoties, viņam bija daudz ekstru un tādu patīkamu lietu, kas mūsdienu auto nav. Tanī pat laikā zināju, ja noplīst, nedomājot katru mēnesi tādus 2 varu iegādāties. Šobrīd esmu busa meklējumos.

Varu braukt ar karieti, taču autiņam braukšanas ziņa jāsagādā baudu. Man šodien ir svarīgas šādas lietas:

-automatiskā kārba,

-kruīza kontrole,

-kondicionieris.

AD666 Reģ.: 20.12.2019
3 2 Atbildēt

Tev nepieciešams troļmobīlis...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 3 Atbildēt

Pats tu esi ar zemu IQ un partneru krāpējs, ak, aizspriedumainais cilvēciņ!

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Nav slikti uzrakstīts, bet par tiem partneru krāpējiem... Nopietni?!

Vispār par tiem BMW bija labs teiciens: ne visi ir idioti, kas brauc ar BMW, tomēr vairums idiotu kā reizi brauc tieši ar BMW. Bet nu tas bija sen un galīgi vairs nav taisnība. Vispār mana personīgā pieredze rāda, ka visnemākulīgākie braucēji pašlaik pārvietojas ar Volvo. Tā ir tāda pēdējo gadu tendence. Vilkšanās pa šoseju zem atļautā ātruma, izgriešanās neskatoties no sānielām, ceļazīmju neievērošana - tieši Volvo ar to izceļās.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

Tu kā akā skaties! Vakar tieši braucu ceļa gabalu J-mārupe-Mārupe, visur atļauts uz 90 un pie krustojumiem 70. Brauc pa priekšu Volvo uz 55, likās ka salonā divas sievietes kko aktīvi apsprieda un nav pamanījušas, ka atrodas ārpus apdzīvotas vietas.

VienTiesis Reģ.: 20.06.2022
3 3 Atbildēt

Paldies par komentāriem. Atvainojos, ja izsakot savu viedokli un pieminot zinātnisku pētījumu rezultātus, kādu aizskāru.

Ir tāds teiciens:"Vārdi nevar nevienu aizskart. Bet gan tas kā mēs tos uztveram"!

Es uzskatu, ka automašīna, kā citas sadzīves lietas, ir jāpērk tādas, ko vari atļauties. Respektīvi, iegādāties uzreiz. Mantai nav jābūt statusa lietai. Protams, cita lieta ir saimnieciskā darbība un ja auto "strādā".

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

"Atvainojos, ja izsakot savu viedokli un pieminot zinātnisku pētījumu rezultātus, kādu aizskāru."

Ar "zinātnisko pētījumu" tu taču nedomā tavu 20.06 komentāru, kurā izklāstīti tavi uzskati un pieredze ar dažādiem auto (?)

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 1 Atbildēt

Viņš pats ir zinātnieks, kas veic tādus megazinātniskus pētījumus.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

1. Ergonomika. Sevišķi svarīga cilvēkiem ar augumu virs 185 cm, un vai tādi nesēdēs arī 2. rindā. Kāda jēga no jebkāda auto, ja tajā nejūties ērti ?

2. Pilsēta, šoseja vai lauki ? Diez vai vērts pirkt krutu šosejas jahtu, ja pārsvarā iznāks braukt pa pilsētu.

3. Nobraucamais attālums: Nav praktiski pirkt kaut ko premium, ja kopumā nebrauc daudz. ( protams, atskaitot auto tirgošanas entuziastus, kurus galvenokārt interesē tāds auto parametrs, kā "atlikusī vērtība" )

4. pārvadājamie priekšmeti, vai būs jāvelk piekabe utt.

Un tikai pēc tam auto marka, "tēls" un viss pārējais.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

tie piesauktie 180 vai 190 cm ir mīts. Svarīgis ir arī cilvēka kāju garums un vai rensums.

Ir iespējams ērti iesēsties arī mazajā, klasiskajā minu 200 cm garam šķeistam.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Jā, ergonomika laika gaitā ir uzlabojusies. Tagad ir daudz labāk, nekā 6. Žiguļa un 412. Moskviča laikos. Bet mazauto tā attiecas tikai uz vadītāja vietu/pirmo rindu. Un ir visādas nianses. Piem. vai pietiekami tālu var atvilkt stūri, ja arī sēdekli var atbīdīt.

AD666 Reģ.: 20.12.2019
4 1 Atbildēt

VienTiesis rakstīja: Paldies par komentāriem. Atvainojos, ja izsakot savu viedokli un pieminot zinātnisku pētījumu rezultātus, kādu aizskāru.

Ir tāds teiciens:"Vārdi nevar nevienu aizskart. Bet gan tas kā mēs tos uztveram"!

Es uzskatu, ka automašīna, kā citas sadzīves lietas, ir jāpērk tādas, ko vari atļauties. Respektīvi, iegādāties uzreiz. Mantai nav jābūt statusa lietai. Protams, cita lieta ir saimnieciskā darbība un ja auto "strādā".

Bet par ko Tu atvainojies? Par sava viedokļa izteikšanu nav jāatvainojas, mēs pārējie arī izteicām savu viedokli...

Tiesa iespējams saprotu cilvekus, kā Tevi. Tu jūties vainīgs, un tadi ir volvo braucēji, to pierāda zinātniski pētijumi, tieši volvo cilvēki ir visnomāktākie, trauslākie, ar zemāko testosterona līmeni, dažādām psiholoģiskām un fiziskām kaitēm utt. Šis arī ir iemesls kādēļ esmu atmetis volvo automobīļus, kā sugu. Apnika citu autovadītāju žēlie skatieni, nakšana klāt un nepārtrauktā palīdzības piedāvāšana. Punktu visam pielika brīdis kad savā skapī atradu vairākus desmitus zandeļu pārus ar tām pieskaņotam garajām zeķēm.

Tu jau šo visu zini, esi gājis tam cauri un iespējams pat veicis zinātnisku pētijumu....

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Kāds iedrukās to slaveno Klarksona teicienu par Volvo braucējiem?

VienTiesis Reģ.: 20.06.2022
0 0 Atbildēt

Vari iemest info par tipiska Volvo vadītāju? Ja tāds ir interesētu palasīt. Es izmeklējos, atradu vienīgi to, ka vidējais Volvo vadītāja vecums ir 55 gadi, kas ir viens no lielākajiem. Līdz ar to saprotams, ka vecāka gada gājuma cilvēki mēdz sastrādāt jokus.

Tieši brīvdienās braucu kopā ar senci. Teikšu atklāti, ja būtu svešs cilvēks, es gan jau būtu pusceļā izkāpis laukā. BTW: viņš ar VW Passat brauc.

Papildus atradu info, ka UK XC90 pasažieriem, kopš 2002.gada (gads, kad sāka ražot XC90), nav neviena reģistrēta nāves gadījuma satiksmes negadījumos. Respektīvi, ja Tev rūp Tava ģimene un nepārvadā "kartupeļus", tad tas ir auto, kura iegāde ir apsverama.

wons Reģ.: 26.07.2017
3 0 Atbildēt

"Nekas labāk neliecina par jūsu seksuālās dzīves beigām, kā "Volvo" jūsu mājas piebraucamajā ceļā !"

Modano Reģ.: 25.11.2019
0 0 Atbildēt

Pēdējā Volvo paaudze, starpcitu, izskatās un brauc pat ļoti labi. Stereotipi un jociņi par dzimumdzīves beigām, ja piebraucamajā ceļā stāv Volvo vairs nav adekvāti (vismaz attiecinot uz 2018+ gada modeļiem).

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Vispār jau pat dīleris neiesaka tieši jaunākās paaudzes Volvo, bet gan kopt un lietot iepriekšējo. Un pie vienas vietas stereotipiskie jociņi - tieši var uzjautrināties, kā stereotipu mākti losīši aplaužas pret Volvo ar sievieti pie stūres.

VienTiesis Reģ.: 20.06.2022
1 1 Atbildēt

GB12 rakstīja: Pagājušajā nedēļas nogale patīkamu pārsteigumu spēja sagādāt tāds braucamais kā... VW Crafter L2H2 versijā. Vajadzēja nogādāt vienu mēbeli ar pāris loriņiem uz Talsiem, un, pateicoties čomam, kura uzņēmuma autoparks sastāv no šādiem braucamajiem, bija iespēja apvienot, tā teikt, patīkamo ar lietderīgo. Dzīvē ir nācies braukt ar dažādiem busiem, pārsvarā ar Renault Master (un to Opel vai Nissan ekvivalentiem), bet šis modelis komforta un manevrētspējas ziņā ir galvas tiesu pārāks un kļūst saprotams, kāpēc daži uzņēmēji ir gatavi tos 2-3 tūkstošus par šādu braucamo pārmaksāt.

Busa kabīne (īpaši vadītāja vieta) ir tā iekārtota, lai ar to būtu ērti braukt garus gabalus - stūre ir izvietota maksimāli vertikāli, gandrīz kā vieglajam auto, ātrumpārslēgs ir izvietots tā, lai pārnesumus var ērti pārslēgt, atbalstot roku pret elkoņbalstu. Ātrumi slēdzas precīzi, patīkami, kārbas gājiens ir diezgan īss. Stūres rats, atšķirībā no konkurentiem, ir pietiekami kompakts (varbūt ne gluži no Passat vai Golf ņemts, bet nu, no Multivana varētu būt), turklāt ar šķelto apakšu. Manevrētspēja... nu, nevienā busā tādas nav. Nekādu problēmu nesagādāja iebraukšana pie pašām namdurvīm un lavierēšana savā šaurajā centra sētā. Kabīnē ir tik daudz kabatiņu un nodalījumu dažādiem sīkumiem.

2.0 litru dzinējs (ar laikam 150 ZS) pilsētas režīmos "ceļ" labi, arī ar piekrautu kravas telpu. Virs 100 km/h pilnam busam cēliens gan paliek gausāks, bet līdz 130 km/h apdzīšana problēmas nesagādā. Patēriņu kompis pilsētā uzrāda aptuveni 9.5-10 litrus uz 100 km, ārpus - kamēr turies 100 km/h robežās, var ierakstīties 9-9.5 litros, pie lielākiem ātrumiem patēriņš visai būtiski pieaug - mazo dzinēju specifika. Un 2.0 šāda izmēra verķim laikam skaitās mazs dzinējs.

Pie mīnusiem varētu pieskaitīt salīdzinoši slikto skaņas izolāciju. Master ir klusāks.

Vai esi braucis ar Fiat Ducato?

Mums uzņēmumā bija daudz un dažādi busi (Peugeot, Fiat, VW, Ford, Renault, Mercedes- visi garās versijas), bet Ducato tiešām patīkami pārsteidza. Sarakstā pat liktu priekšā VW. Vienīgi, kas kaitināja, rokas bremze. Nu tai briesmīgāku vietu izdomāt laikam nebija iespējams izvēlēties.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Esmu braucis ar jaunākā modeļa Fiat Ducato divus intensīva darba mēnešus. Ļoti patīkams darba Un es teiktu, ka tehniski visai izturīgs arī. Konkrētais buss tika mūžīgi smagi pārkrauts utt. Turējās un kalpoja godam. Rocenei tiešām komisks novietojums.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti