Noskatijos testu ar jauno kia, kas atgadinot porshe
Varetu rikot konkursu - ko atgadina kia dibens
Man atgadina renault megane
(google - renault megane back lights)
Vinam ir pec iauto domām divsajugu automats
Noskatijos testu ar jauno kia, kas atgadinot porshe
Varetu rikot konkursu - ko atgadina kia dibens
Man atgadina renault megane
(google - renault megane back lights)
Vinam ir pec iauto domām divsajugu automats
Man kaut kādu Shooting Brake mersi - CLA laikam.
Iet pa ceļu Vinnijs Pūks un Pjatačoks "pie bābām".Sivēns norūpējies jautā: Pūk,kā ir, vai es tev atgādinu sexuālo Gigantu? Nee, tu man vnk atgādini Cūku, kura grib p-sties ;d
ja jau tā pattīk aizmugures uguņi, tad varu pateikt priekšā, ka gandrīz 1;1 tādi ir jaunajā KIA RIO X line. Maksās kādi 10000 lētāk(pilnākā komplektācija), bet tikai jabrauc uz Krieviju pirkt
Un pēc tam saņem jauku vēstulīti no VID par nodokļu nomaksu )))
Jap, tādi lieta būs. Bet cik tad viņi tur uzrēķina par ievešanu no ne-ES valstīm? 21%? Autiņs maksā ap 15 000, 21% būs 3300
Kāds sakars ar vēstuli, kad ievešanas deklarācija kopā ar pārējiem dokiem jāuzrāda jau pie reģistrācijas Csdd? Vieglajai mašīnai ievedmuita 10%, plus 21% Pvn-s izejot no mašīnas vērtības plus ceļa transportizdevumi plus ievedmuita.Rupji runājot ,par 15k nopirktam auto 1500 ievedmuita un Pvns 21% no 16500,pat ja tas savā gaitā atbraucis.Rēķini kā gribi, pie "izdevīgās" pirkumcenas nāks vismaz 33% klāt.Plus reģistrācija un vēl arī sertifikācija, ja gadijumā tā nav Eu tirgum paredzēta mašīna.Auto līdz 6000km noskrējienam skaitās jauns un par viņu pvn ir jāmaksā tepat Latvijā, kaut vai ja viņš nopirkts Vācijā.Domāju ka privātpersonai ne visai cerīgs un izdevīgs pasākums nullīgu auto iepirkt jebkurās ārzemēs.
Ieteikumi?
Jāmaina darba auto, budžets 23K, vēlams: automāts un paaugstināta sēdamvieta, daudz maz jaudīgs motors, jo sanāk pa šoseju braukāt un negribas apdzīšanu padarīt par stresainu manevru. Ir korporatīvais izmešu ierobežojums, kas dažus variantus liek atmest. No sākuma meklēju variantu ar 7 vietām, bet ja gribās automātu, tad reāli sanāk tikai jaunais Berlingo (Rifter, Combo), kas jaunajā izpildījumā nemaz nav tik briesmīgs, bet bail no frančiem. Vēl sanāk T-roc (maziņš), Skoda Karoq, Seat Ateca, Kia Niro, demo X-trails ir vēl kādas idejas?
Veco RAV4 varbūt varētu iedabūt budžeta, bet tas benzīns man šķiet nav ne dinamisks, ne ekonomisks un hibrīds būs ārpus budžeta.
Tātad obligāti SUV un tikai?
Savulaik baigi ar sevi cīnījos, pieļaujot pat iespēju izvēlēties mazākas klases vai vienkāršāka zīmola, bet niknāku auto (piem., GOLF Gti vai Octavia RS), beigu beigās lielais boss manu cīņu ar sevi izbeidza, nopērkot super aprīkotu Passat B8 automātu ar R-line paku utt.
Reāli iesaku izmēģināt: Skoda Karoq, Seat Ateca, kas abi tehniski daudz neatpaliks no VW T-roc, bet izmaksās daudz tīkamāk
SEAT Ateca ir iekļāvusies manā autoparkā- nu ļoti baudāms auto par sapratīgu cenu .Varu rekomendēt .
Apsveicu!
SUV nav akmeni cirsts, bet esmu pieradis Sharanā pie augstās sēdēšanas. Esmu gan ar jauno passātu vizinājies un ar CC pabraukāju kādu nedēļu un skaidri sapratis, ka labāk jūtos, ja dibens ir tālāk no asfalta. Ar niknākiem mazākas klases auto visdrīzāk atduršos izmešu ierobežojumā. Tā kā gadā nobraucu nedaudz virs 40km, tad gribās atrast sakarīgu variantu.
Ateca 1,6TDI ,Style pakotnē , grāb kamēr veļ ir
Tāda cenu kategorijā ietilpst Suzuki Vitara ar jauno Boosterjet motoru. Neko jau nevar pateikt par jauno motoriņu, bet iepriekš Suzuki bija slaveni ar saviem mazlitrāžas līdz 1.6 motoriem. Kā apskatnieks šeit raksta, galvenais , ka tas nav 1.4 TSI motors autoreview.ru/articles/pervaya-vstrecha/nezavisimost
Protams,tik nopakots, kā korejieši, tas nebūs. Bišku jāpiekrāj naudiņa priekš tuskāna
Tātad ,papildauto parkā , radās vajadzība pēc kā nedaudz lielāka par Juke,kurs godam nokalpojis jau 5un1/2 gadus .
Sagribējās kko no VAGiem :
1. Normāli nopakota T-Roc cena , mani nedaudz izbrīnīja :0
2. Aronai el.bagažnieka vāks nepienākas .
3. Skodas arī pīpo ko garšīgu , kopā ar VW
Patreizējā brīdī , SEATiem ir ļoti tīkams cenas piedāvājums , tsk dīvainas ziemas riepas un 5gadi 100kkm garantija iekļauta
Novizināts 1ais tūkstotis km , šķiet ir OK .
Likās kad esi sakarīgs vecis bet izrādāts totāls T/IDIOTS.
Vot to es saprotu,kārtīgs latviešu feniņpisējs,jāceļ tev piemineklis.
P.s.Būtu man 23 štukas,paņemtu kaut ko tuvu 3.5l sirsniņai bet ne vairāk jo negribās banānu valsts kungiem dāvināt 300 eur.
bišš vairāk kā 23 , dēliņ.
Un 'sirsniņai'' ir O litru 400zs , ar 5,8eur nodokli priekš valsts kungiem
23 neattiecas uz tevi,iepis vēl sotaku tad vispār viss būs putrā.
kur nu vēl sotaku
bet 23 naudas un, ko pirkt izvēle, dzen izmisumā - nau patīkami pēcāk , gadus piecus ,nepriecāties par pirkumu
Lai cik būtu labs auto bet 1.6 tas nav motors,vienīgi feniņpišanai ideāls,CO mazs un nodoklis tāds pats.
Dažādām vajadzībām , dažādi auto . Un LV konkrētais auto ir pilnīgi pietiekams , esmu pārliecinājies par to gan pilsētā , gan laukos un jūtos apmierināts ar izvēli,līdzīgi ka bija ar Juke .
Man tie mega 200+ Zs , nau nonstopā vajadzīgi -uznāk 'gonki' mendele , ir ar ko izbaudīt , bet ikdienia NEVAJAGA .
Galvenais lai pietiekami daudz USB ligzdu , Full Link , Led , parkpilots , un tāda garā
Tagad tu būsi dēliņš,Juke ir sieviešu auto jeb pediņu,tu tiešām esi pediņš? Led???Ak dievs,kas jums tur ar tiem lediem,tak baudiet tās ziemassvētku led virtenes un pulējiet stieni aiz laimes.Tu esi smieklīgs,piedod.
Sadzērušies, vai? 1.6 iet runa par turbo?
Ar to pilnīgi pietiek, nav kur izmantot to jaudu. Pretējā gadījumā jābūt kkādam kuģim, lai šodienas 1.6 turbo to nevaretu kustināt. Pat premium Genesis nāk ar 2.0 motoru, kas kādus gadus 15 atpakaļ nebūu iedomājams.
Pat masīvais, smagnējais Honda CR-V tagad nāk ar 1,5 Turbo.
Re kur arī laikam tie pediņi,viens token nav pilns rublis(fans) par otru vēl šaubos,kaut arī diezko gudrs nav(kolhozs).
Tas jaunais nodoklis 300Eur gadā lielajiem motoriem ir reāli kretīnisks, it kā nekas liels, bet ir vienkārši cilvēciski žēl!
Uz privātpersonu pērkot auto, būtu pofig, jo man ir 50% atlaide, bet uz uzņēmumu lielais nodoklis+300 jau veidojas gadā apaļš cipars 1K.
Sieva ir tikusi pie sava jaunā-mazlietotā auto, starp citu, SQ5 ripo ļoooti LABI, tagad mana kārta, bet nespēju izlemt iep... kapeiku un pirkt 3L D, vai iet ar devīzi, dzīvo 1x un skatīties uz kko lielāku, niknāku, baudāmāku!
Nu tu jau tagd gluži kā tas vencpils Aivars, tam reku arī sieva ar sq5 brauc
Paņem kādu S4 un baudi.
S4 man pa mazu, pa retam, bet reizēm visa ģimene sakāpj...2+3+1 (suns 60kg). Reāli ir vai nu džipveidīgais vai Avant.
S-mašīnai tak avants ir normālā virsbūves forma un sedans - savādā
Kāds s4, vai s kā tāds, tas tak ir suuds, kuram pakkaļa gan priekša pa zemi velkas. Kur vel tur pilnu ģimeni sēdināt. Ņem 6allroadu ar tādu pašu motaru un nesip sev smadzens. Ieliksi tur tos 500kg, i neviens suns no ārpuses vizuāli nepateiks, brauksi kā Fīrers, pofigā ar visu to pustonnu.
Kad jau, tad jau. Ņem Subaru Ascent ar H6 motorīti. I vietas pietiks i pa Latvijas brūkošajiem ceļiem (Rīgas ielām) nebūs problēmas izbraukt.
Tā viš i. Ja negrib klapatas ar vilkšanu no U$, tad jāiztiek ar Outback, bet arī tajā vietas nav mazāk kā Allroad.
Tu domā ka cilvēks, kurš apsver domu par audī ar V8 motoru gribēs subāru ar sešiem cilindriem?
Subaru nepirktu pat savos ļaunākajos murgos. Neredzu nevienu austrumkrasta modeli, kas varētu mani ieinteresēt, USA ne tik. Reālākie kandidati šobrīd (budžets 40K), Audi vai Porsche. (Bmw nav mana marka) Q7 biedē ar to, ka sanāk jaunā modeļa pirmais izlaiduma gads, Porsche, atkal ka vecā modeļa beigas, gribas kādu novitāti vairāk.
Nu jau jau daudz naudas, tad var paņemt jaunu Audi V8 no plaukta...
Ja nav, tad 10+ gadīgs No Vācijas "mācītāja atraitnes" . Cik tur vairs ēzeļspēku palicis...
No vienas galējības otrā! 100+ K auto vai 10+ gadīgs. Pa vidu nekas neeksistē?
Kkā neizskatās, ka kāds no foruma būtu gatavs nopirkt Audi V8 ar mazāk par 10+ gadiem .
Subāram ar H6 vēl kā ne būt varētu sagrabināt.
Man kā pensionāram jāpietiek ar 2.4 atmo 177 zs. H6 nodokli kkā nekārojas maksāt (īpaši +300 EUR par 3.6 l).
Galvenais ir runāt spogulī un mikrofonā pašam ar sevi.Tas 3.6 tas tev nav biTdi, tas ir arhaisks namerikāņu benzīna strēbējs, kurš būtībā nefiga neiet un tērē savus divus spaiņus pat sēņošanas režīmā.Tālā gabalā ja ar tādu braukt, tad draņķis pilnīgs.Neviens nopietns audi interesents neņems arī to autbeku- ar 20 gadus vecu eu versijas motoru, kurš knapi no kalna spēj ieskrieties un trīs minūtēs nožēlojamus 182kmsek pa savu izpūtēju izspiest.Vienīgais ko tur pagāšgad viņi spēja jaunumu uztaisīt, tas ir tas pats nospeķotais ekrāns tagadējam modelim.Pa lielam ģešovkas iemiesojums, nekas vairāk.Un te neviens nekur nerunāja par v8 un ne par 10gv pirkšanu.Nevajag pārfrāzētu demagoģiju bīdīt un mākslīgi visus mazlietota auto interesentus par lohiem izzīmēt.Ja nav alternatīvu- tāpēc viens otrs arī izvēlas to lietoto pa 35, nevis "lielisko/jauno" par 25.
Labāk par 19 tūkst.EUR nopirkt Hyundai-Kona košā krāsā ar spriganu 1,0 litra benzīna turbomotoru!
Ā, skaidrs, es vnk padomāju ka Tu vakar tur to sprigano/košibrūno ar to 0,zerolitra bezmotoru jau nopirki.
Nu beidz... 12s līdz 100km/h jau nu galīgi nav sprigans. Kona ir par lielu 1.0 motoram. i20, i30 vēl būtu ok.
VWfan, man vēmiens nāk no tādiem auto, iekāpjot viņos jūtos kā pļavnieku deviņstāvenē 1 istabas dzīvoklī ar vecajiem logiem un pēdējo remontu 1999.gadā, vienīgā ekstra ieliktas dzelzs durvis, kuras māk atmūķēt jebkurš kramplauzis! Nu kā var kkas tāds patikt. Ok, ja viņu iedod menedžerim kā darba auto - ņem ciet un brauc, bet būt par tādu sajūsmā?!?!
Bet Tu pameģini izbrauc ar to divu polšu turbo , būsi/kļūsi izbrīnīts
Runa nav par ticību tādam daunsaiza brīnumam ilgtermiņā , betja plānojas lietot 3-5 gadus un ~60-80kkm , tad gan jau būs ok
Tiesi otrādi, pēc pāris gadiem viņs jau to 100 tk. Audi būs pardevis jo nespēs/negribēs remontēt. Savukart tādai Konai diezgan droši varu teikt, ka gadus 10 pirkstu nevajadzēs likt klāt. Protams var arī gadīties kāds negaidīts lūziens, bet tas nebūs tik kritisks, kā tam AUDI(ierakstīt vajadzīgo vācieti).
Es shito iedomājos- kā kāds "viņš" ar visu savu famigliju un to 60kg suni tajā 12sek Konmā salīdīs.Kādreiz jau tā "testēja" ,ka 3gab 96kg teevinji uzsēdās uz bagažnieka un mēģināja vai is-pūtējs gar zemi nedauzās;)
Smagi kļudies, kaimiņš savam ix35 jaunam pirktam, jau 2x kārbu remontēja! Ar Audi braucu sen un nesūdzos! Ir bijuši remonti, bet kas tad nelūzt!
ezis71 rakstīja: Interesanti,vai pediņš man ielika dizlaiku?
Ezim atkal piektdienas vakarā geju tēma panesās... kas ir, skaidrā nav drosmes no skapja iznākt?
TDIOTS rakstīja: Bet Tu pameģini izbrauc ar to divu polšu turbo , būsi/kļūsi izbrīnīts
Runa nav par ticību tādam daunsaiza brīnumam ilgtermiņā , betja plānojas lietot 3-5 gadus un ~60-80kkm , tad gan jau būs ok
Iauto testā braucu ar tādu, ne ar ko nepalika atmiņā, ne ar ko! Nebija tik traki, kā Citroen vai Subaru, bet nekas labs ar nebija. Seat tad atstāja daudz patīkamāku iespaidu ar 1.0 motoru.
Iauto testā rudenī tai Konai bija 1,6 litru 177 zirgu turbo.
Visiem tiem austrumkrasta ražojumiem bija ap 160-180Zs, bet jēga ta kāda? Kā Mersis skrēja ar tādiem pašiem vai mazāk Zs? 0-100km Seat iespēja tieši to pašu ar 1.0. Neesmu braucis ne ar vienu šķibacaino auto, kas puslīdz normāli ietu, pat tie Lexus, kam it kā pēc papīriem jāskrien - neskrien!
Iespējams zem "puslīdz normāli ietu" tiek slēpts kautkas ļoti specifisks. TypeR iet "normālāk" par jebkuru Golpu. Lexus GS 430H jau gadus 10 iet "abnormāli", jo atšķirībā no Prīmusa, tie elektromotori tiek izmantoti paātrinājumam. Nissan GTR iet vienkārši stipri "normali".
Un Lexus atšķirībā no visiem vāču uberdzelžiem, ir nopērkams bez sāpīgas sajūtas, ka tiko sadedzināji pusi no tās naudas ko atdevi (īstu M3, Golpu GTI un citus brīnmmobīļus nav iespējams pārdot pat tuvu tai cenai par kuru nopirkts).
"TypeR iet "normālāk" par jebkuru Golpu" - kas tad diez ir Golf R - tas nav golfs? Un ar to normālumu diemžēl ir parastā hondas zāles pļāvēju problēma - kā jau zini, hondas izstrādājumi paredzēti pensionāriem vai puišeļiem; šis konkrēti puišeļiem, jo pensionārs tik daudz nemaksās par mašīnu, kur nav sajūtama starpība pret lētāku, par cik pensionārs nekad nenovedīs to motoru līdz pūtiena slieksnim Jauda it kā abiem ir vienāda, bet griezes momenta salīdzinājums ir interesants - golfam max griezes moments ir no 1,8k līdz 5,5k - hondai no 2,5k līdz 4,5k - apmēram tādas pat konfigurācijas motors ne tikai turbīnu iegriež ļoti nepraktiski augstu, bet piedevām vēl tā turbīna nav spējīga motoru piepūst jau no 4,5k.... Bet nu, honda tāds astoņesmito gadu pirmās puses kurbulis vien tik ir - bet nu tā kā kaut kādi niecīgi uzlabojumi ir novērojami, iespējams, pēc 10 gadiem kad eiropieši ražos vairs tikai elektromobīļus, honda, iespējams, būs jau tikusi tik tālu ar benzīnnieku ražošanu, kur bija eiropieši astoņdesmito beigās, kad audī 2.2 20v turbiķis ar netiešo iesmidzi, bez maināmām sadales fāzēm, un parastu turbīnu, spēja attīstīt max griezes momentu no 2k līdz 5,5k, sniegumu, kas hondas 2,0 turbiķim, aprīkotam ar kosmosa tehnoloģijām, ir tik sasniedzams kā cūkai mēness.
Tu noteikti piesauksi ka tas hondas mašīnas izstrādājums ir lētāks par Golf R - nu jā, jo tas gan satur mazāk satura - bet nu tas ka to type R vispār var mēģināt salīdzināt ar R, jau arī ir pavisam nesens jaunums - mk7 ražošana bija labi jau pusratā, kad hondai beidzot izdevās uzražot type R, kurš beidzot būtu spējīgs noskriet visvājāko GTI; līdz 2015. gadam hondas zālespļāvēju jūsmiņi varēja lepoties vienīgi ar to, ka viņu type R motorzāģis ir augstu uzgriežams, bet ne ar to ka tas ietu.
eidis rakstīja: Iespējams zem "puslīdz normāli ietu" tiek slēpts kautkas ļoti specifisks. TypeR iet "normālāk" par jebkuru Golpu. Lexus GS 430H jau gadus 10 iet "abnormāli", jo atšķirībā no Prīmusa, tie elektromotori tiek izmantoti paātrinājumam. Nissan GTR iet vienkārši stipri "normali".
Un Lexus atšķirībā no visiem vāču uberdzelžiem, ir nopērkams bez sāpīgas sajūtas, ka tiko sadedzināji pusi no tās naudas ko atdevi (īstu M3, Golpu GTI un citus brīnmmobīļus nav iespējams pārdot pat tuvu tai cenai par kuru nopirkts).
TypeR, GS430/460H, GTR, NSX, STi- ar to arī "ejošo" japāņu rindas praktiski beidzas.
Ja skatās uz aktuālajiem modeļiem tad japāņiem nav nekas ko likt pretī vāciešu trijnieka 200+ zirgu motoriem.
Var gan likt pretī:
Es jau to apskatīju pāris postus augstāk - tā reāli ir trasei domāta mašīna ar kuru drīkst pārvietoties pa ielu - jebkurš pēdējo 31 gada laikā uzražots VAG turbo motors ir elastīgāks, lasīt - patīkamāks lietošanā. Jā, GTI trasē tas kivičs spēj izpuļķēt, un ar R cīnīties diezgan līdzīgi, varbūt pat tam iet labāk, nezinu - bet braucot ar to kiviču pa rīgu, tas nebūs labāks par tavu fabiju, mašīnu ar vārgu nemotoru, jo lai tas ķip R kivičs sāktu iet, to motoru ir jāgriež virs 2,5k, noteikti ļoti patīkami pilsētā, un ārpus pilsētas nodrošināms tikai ar īsu kārbu un lielāku čikāšanos - salīdzinājumam GTI pūtiens sākas @ 1,5k - lūk ar tādu jau var braukt.
Ko no Japānas var likt pret c320 mersi, A6 3.0 TDi vai 545i?
Neviens no minētajiem nav topmodelis, brīvi skrien virs 200km/h un simtu sasniedz stabili zem 8 sekundēm.
Var sākt raudāt ka pilnīgi pietiek ar 75zs, bet ja grib, var un patīk braukt ar jaudīgu auto tad kāpēc to nedarīt?
Jebkuru no jaudīgākajiem Lexusiem!!!
Ko darīt ja gribas/vajag universālu un ne variatoru?
Tad pirkt Lexus-NX:
Manuprāt, lielisks auto
Man viens klients šitādu nopirka sievai. Gadu pabrauca, tad saprata, ka "it kā labs auto, bet nav tomēr tas", un nomainīja pret GLC mersi.
Tas nav universālis, fan, tā reāli ir pacelta, piepūsta golfa klases mašīna - jau pēc bildes var redzēt ka grabažnieks no golfa klases mašīnas atšķiras tikai ar to, ka bik augstāks. Tie kas grib universāli, tiem parasti vajag grabažnieka ietilpību - ar šitento tavu NX var tikai papontot, bet kad vajag kaut ko lielāku vest, jāmet lejā ķebļi un ponts beidzas...
Vispār jau parasti tie, kas var šādu auto atļauties un tādu arī ir nopirkuši, par to nesatraucas, bet kaut kā lielāka vešanai dabū transportu.
GB12, nenovirzies no tēmas. OK, var jau 1x ledusskapja vešanai nolīgt firmu, bet ja ikdienā jāvadā krancis vai 2 velosipēdi, vai kas cits liels?
Tie minētie 5ie BMW, 6ie Audi arī nav lētie auto, bet tur šāda funkcionalitāte pieejama ir.
Braucis tādā neesmu, bet ir viedoklis
Sakrīt ar Msh teikto. Šito sauc par SUV, krossoveru vai vēl kā, bet universālis? Nu nez...
Universāļus jau pārsvarā pērk, ja ir doma kaut ko tajā auto kraut iekšā, bet nu šis neizskatās pēc baigā mantu vedēja.
P.S. Latvijas apstākļiem ļoti nepiemērots auto, jo pārāk jaudīgs (provocē pārkāpt ātrumu) un gāzes arī nav.
feciic rakstīja: Ko no Japānas var likt pret c320 mersi, A6 3.0 TDi vai 545i?
Neviens no minētajiem nav topmodelis, brīvi skrien virs 200km/h un simtu sasniedz stabili zem 8 sekundēm.
Var sākt raudāt ka pilnīgi pietiek ar 75zs, bet ja grib, var un patīk braukt ar jaudīgu auto tad kāpēc to nedarīt?
nevajag domāt dogmātiski: ir braukts ar KIA Stinger 3,3 turbo, 370 ZS, un tas nav pat japānis... ko lai saka - vispār esmu BMW fans, ar visādiem ir braukts, bet jāatzīst, ka šitas aparāts atpaliek tikai ar emblēmu. Protams, arī ekspektācijas automātiski ir piezemētākas.
Stingers nav nekāds rādītājs - tā mašīna ir kijas halo mašīna - tas laikam ir vienīgais modelis, kur kijai, hujdaja škodai, hujdajs atļāva to V6 biturbo likt - ir vēl kādi 2-3 kijas modeļi, kuros ir tas 3.3 motors bez turbīnām, bet tos gan jau pie mums nepārdod, visur citur niknākais ko var dabūt, ir 2.0 turbiķis. Es vispār šaubos ka hujdajam būs diži labāk, eiropas tirgū noteikti ne, un priekš jeņķiem hujdajam ir Genesis ar savu V8 motoru.
Vakar starp citu pirmo reizi redzēju satiksmē jauno Kia Stinger tumši pelēkā krāsā un dusmīgiem koši sarkaniem bremžu suportiem redzamiem cauri grafīta krāsas lietajiem diskiem Iespaidīgs verķis.
Vai kāds ir īpašnieks Toyota Auris/Corola Hybrid? Ir vērts? Auto vajadzīgs pamatā Ventspils-Rīga, vienam cilvēkam pārsvarā+kādreiz arī velo lai ietilptu salonā. Gadā nobraukums ap 45000-50000km. Degvielas patēriņa apjoms nav mazsvarīgs.
Man bija Prius hibrīds. Tāds pa trasi ēda ap 5 litriem (ļoti patīkami). Ja iegādes cena nav būtiski augstāka par parastu benzīna versiju, protams iesaku
Jelgavā ir vairāki šāda modeļa taksometri. Laikam jau pietiekami izturīgi, ja ir ierindā daudzus gadus.
Ja galvenais pielietojums ir gari gabali pa šoseju, tad drīzāk ir jāskatās uz parastu mašīnu, nevis hibrīdu, jo uz šosejas tas hibrīds pa lielam funkcionē kā parasta mašīna, kurai ir pasmaga bagāža iekšā. Kasiņš te priecājās par tiem sava prīmusa piecarpus litriem uz šosejas - tādu patēriņu uz šosejas spēj sasniegt strīpiņa primitīvu astoņdesmito gadu mašīnu, bez tām kosmosa tehnoloģijām kuras sabāztas prīmusa motorā, tas patēriņš nav nekas īpašs - īpašs tas kasiņam likās pēc divu tonnu smagas BMW motorlaivas ar nesliktu apetīti.
Tā ka šajā gadījumā drīzāk vajag kaut kur aizņemties vai iznomāt attiecīgu nehibrīdu pāris tādiem braucieniem, un izdomāt.
Hibrīds, pēc manas pieredzes, nekad nesniedz tādu degvielas ekonomiju, kā solīts. 2012.gadā vienā konkursā uz nedēļas nogali vinnēju Toyotai radniecīgo Lexus-Ct 200h. Benzīna patēriņš bija solīts 4 litri uz 100 km, bet reāli bija 6 litri uz 100 km.
Mistiskais vidējais patēriņš ir iegūts kaut kādā testa ciklā, tā ka lai tu to ciparu dabūtu, tev būtu siltos laikapstākļos jānobrauc noteikti procenti pa pilsētu un noteikti procenti pa šoseju. Tavā gadījumā tu noteikti ar to keksusu pamatā braukāji pa šoseju un tāpēc arī dabūji tos sešus litrus - būtu tu to nedēļas nogali tusējis pa dižo pilsētu, varbūt arī būtu tuvāk tiem 4...
Mūsdienās ar tiem patēriņa cipariem vispār ir stulbi - man saistošajām mašīnām vismaz ražotājs publicēja trīs ciparus - patēriņš @ 90 kmph, patēriņš @ 120 kmph un patēriņš pilsētā, un nevis kaut kādu mistisku "vidējo". Mans audī sev izrakstītajos šosejas patēriņa ciparos arī ierakstījās, un pilsētas vidējo droši vien arī spētu dabūt, pie noteikuma ka tas notiktu vasarā vai siltā pavasarī - a vot kaut kādā "vidējajā" patēriņā es noteikti ne ar kādu mašīnu neierakstītos, kaut vai tāpēc vien ka man pilsētas un šosejas nobraukumu proporcijas ir stipri savādākas nekā tajos testos...
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?