Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
eidis Reģ.: 07.11.2001
4 0 Atbildēt

Iemetu acišon Volvo lapā. Tur noliktavai pa kādai labai cenai. V90 gan izgrābti jau.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
12 0 Atbildēt

Tātad jaunā auto meklējumi ir veiksmīgi beigušies.

Tika izlemts, ka 7 vietas ir pirmā prioritāte un tādēļ, ņemot vērā ierobežoto budžetu, izvēle bija ļoti neliela: jaunais Berlingo (garā versija, automāts, 130zs motors, vidēja komplektācija) vai VW Touran (1,6 dīzelis, manuāls, paplika komplektācija) vai KIA Carens (1,7 (141zs), automāts, gandrīz vispilnākā komplektācija. Touranu pasūtot bija ilgi jāgaida un neskatoties uz modernāku interjeru nekā KIA, tad komplektācija sanāca ļoti nabaga līdz ar to tālāk netika izskatīts. Ja būtisks būtu bagāžnieks pie 7 braucējiem un kopējais plašums, tad iespējams pat ņemtu jauno Berlingo, kuru testējot tomēr bija patīkams pārsteigums, ka interjers ir kaut cik ciešams un 130zs motors diezgan dinamisks, bet tomēr sit cauri lētuma piegarša un noteiktajā budžetā jau bija jāsāk no kaut kā atteikties + pilna noliktava ar mašīnām tikai nebija neviena garā versija ar 7 vietām un automātu, atkal jāgaida pāris mēnešus. KIA, neskatoties uz to, ko palikušas pēdējās mašīnas, jo modeli ņem nost no pārdošanas, negribēja/nevarēja nolaist cenu līdz budžeta griestiem, tādēļ tika paņemts lētāka demo/darbinieka auto.

Ir nobraukti pirmie ~800km. Kopumā mašīna sajūtās ir patīkama, neskatoties uz to, ka iepriekšējais auto bija Sharan highline un sanāca nosacīts downgrade. Priekšā sēžot nav sajūtas, ka sēdi klasi mazākā mašīna, pārejās rindas gan var just, ka viss ir mazāks. Lai arī mašīna vizuāli neizceļas ne eksterjerā, ne interjerā, tomēr viss ir OK un nav lētuma sajūtas. 141zs motors ir tiešām dinamisks un atsaucīgs plašā diapazonā. Kārba 7 ātrumu automāts slēdzas līdzvērtīgi kā VW DSG. Otrajā rindā katrs krēsls atsevišķi bīdās un regulējas muguras slīpums, 2 otrās rindas beņķi ir pat ar apsildi. Ir arī apsildāma stūre un regulējami stūres jutīguma režīmi (diži starpību nejūtu), diezgan labs audio, carplay ar vadu pieslēdza zibenīgi un ir kvalitatīva skaņa runājot pa telefonu. Trešā rinda bērniem pat ir ļoti OK, bet tad gan bagāžnieks paliek 2 vidējām mugursomām, izskatās nedaudz mazāk vietas kā Touranam. Ir arī automātiskā parkošanās sistēma, bet nu es tam jēgu neredzu. Kas pietrūkst no Sharāna - slīdošās sānu durvis tomēr ir stipri ērtāks risinājums, bagāžnieka izmērs (dažādas klases auto); skaņas izolācija uz zemes ceļiem. Uz šosejas es nezinu, kurš ir klusāks, bet uzbraucot uz grants ceļa, akmeņi grab gar KIA kā gar spaini. Reālais patēriņš KIA izskatās 5,5-6. Tie īsumā pirmie iespaidi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Gratulācijas Būsi vēl viens KIA (ja ne gluži fans) atbalstītājs un mītu par Korejas auto izturību lauzējs. Lai labi ripo!

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

Tam šarānam jau uz papīra un vizuāli bagažnieks izskatās liels, bet visu tur sačakarē (vismaz agrāk bija) apaļie stūri. Un tie stūri ir tik ļoti apaļi, ka to dēļ tur patiesībā neko īpaši sakraut nevar. Tas šarāns viss tāds - sēdekļi ar pārmērīgi izlocītām atzveltnēm, (jo tad telpa izskatās plašāka). Un tas nekas, ka izliekums tāds, ka lāstiņas vairs neskaras atzveltnei. Tāds auto idiotiem.

Iespējams, ka KIjai visi šie pakazuhas sviesti nav un lai arī izskatās mazāks, patiesībā būs lielāks.

aigi Reģ.: 01.08.2005
5 0 Atbildēt

Prieks dzirdēt, ka esi apmierināts. KIA uzticams, būs labi. Kad es meklēju savu 7 vietīgo auto, Carenu izslēdzu uzreiz, tieši tāpēc, ka ņem nost no ražošanas.

Baigi negribās braukt ar it kā jaunu auto, bet tomēr jau ar vecu, tīri psiholoģiski.

Tāpēc tika apskatīts 5008 un Kodiaq, bet beigās paliku pie Renault Grand Scenic.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
3 0 Atbildēt

www.automobiledimension.com/car-comparison.php

šajā linkā var forši salīdzināt visādus modeļu dimensijas un bagāžnieku izmērus un te var labi redzē, ka Sharāns ir krietni lielāks un jaunais garais Berlingo ir vēl ietilpīgāks. Par kuras paaudzes Sharānu tu lamājies? Sharānā var iemest salonā trīs velo un vēl paliek 3 sēdvietas, KIA tas neizskatās reāli.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Man bija otrās. Neticami, tiešām neticami slikts auto

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 1 Atbildēt

Ā un tas links ir štrunts. Piem Pajero boota tilpums tur milzīgi liels. Realitātē tā telpa ir neticami sačakarēta un daudz tur tikai ūdeni ieliet var. Šarānā līdzīgi. Telpa uraizota ar nekorektiem paņēmieniem.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

varbuutka kaut kads brakis gadijies, ja vinsh buutu tik neticami slikts tad nebuutu veel pilna latvija ar siem taksiem kuri ap miljonu noripojushi, diemzel daudzi citi tik lielu slodzi netur.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

VAG baznīca pie vainas. Ja tu būtu pārliecināts, ka VAG ir vislabākais, tu tak remontētu to un nepīkstētu, ka piekare pilnībā jāpārlasa katru gadu. ... vai pakaļējā logtīrītāja motors sadeg.

Bet motors gan tam Šarānam bija labs. Pārējais (īpaši inženieru darbs) neprātīgi slikts

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

Par piekari ja neliek lētos ķīniešu šarnīrus nav tik traki, protams tas atkarīgs no pašas braukšanas un ielu stāvokļa Piemēram Ventspilī cik zinu pat takšiem nav problēmas ar piekari kalpo vairākus gadus unnav nekas japārlasa katru gadu, pa galvaspilsētas briesmīgām ielām domāju ka tā piekare par smalku , vw gan nav konstruējot paredzējis ka būs jabrauc pa kaut ko tik vājprātīgu. Nu sharanam aizmugurējais logtīrītāja motorītis gan nevajadzētu būt problēma aizbrauc šrotē un pa 5-10 eiriki nopērc citu,.Ar toyotam gan ir problēma kur tie mehānismi lūst pa pāris gadiem reizes un jauns maksā 300 eiriki, jo alternatīvu nav

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Piekare bija oriģinālā. Ja nu vienīgi rūpnīcā un salonā lika ķīniešu. Bija traki

Un protams - visu var šrotā sameklēt, bet vai esi jebkad rezējis JAUNU auto, kram nosvilsts PAKAĻĒ'JĀ logtīrītāja motors?

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

jā toyota aygo pirmo nomainīja pēc gada pa garantiju otrais izbeidzās tuliit pēc garantijas beigām srotē nevarēja dabūt tapēc nācās pirkt jaunu 350 eiriki un tas atkal tik vissticamāk uz pāris gadiem, landcruiziem arī tā ir liela probelēma ar tiem tīrītājiem , tā kā pricājies ka sharanam vismaz vinus var pa lēto dabūt

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Es šonedēļ izbraucu pa Rīgu, pēc ilgāka laika posma. Reāli palika mašīnas žēl. Jūtu, ka būs savirze jāregulē. Tā lūk ir ar VW piekarēm.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Nu, nebūs vis tā! Man tūlīt ar oriģinālo piekari būs 50tkm pa Baltiju, ar visām bedrēm un nelīdzenajiem ceļiem, nav vēl pilnīgi neviena defekta VW. Ja visa piekare pārlasīta ar ķīniešu mēsliem, tad nevajag arī pukstēt

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

"piekare pilnībā jāpārlasa katru gadu" - ko tu dari ar savām mašīnām? Plēs pa bezceļiem, vai, tieši otrādi, plēs lēni velkoties pāri sliedēm un bedrēm?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja: varbuutka kaut kads brakis gadijies, ja vinsh buutu tik neticami slikts tad nebuutu veel pilna latvija ar siem taksiem kuri ap miljonu noripojushi, diemzel daudzi citi tik lielu slodzi netur.

Ja runa par sharan tad jaunos manu maz . Jā pirmā paaudze bija plaši pārstāvēta . Arī es īsu brīdi tādu lietoju .

Radam bija pēdējā paudze ( ja pirms kādi gadi 4 pirktu tā var saukt ) . Pirka salonā un arī pēc 3 gadi adeva salonam ,jo caur ss nevienam neitresēja

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Viņam cena kā biznesa klases auto, ne visi var atļauties.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

protams ,ka maz tagad taču vairs miniveni nav modē, tagad kārtīgam latvietim vajad su

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Ļoti žēl, man kompaktie miniveni ļoti patīk, žēl, ka vairumam ražotāju tādu vairs nav piedāvājumā. Neviens SUV pat ne tuvu nav līdzās salona ērtību ziņā.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Jap. Miniveni daudz precīzāk (un lētāk) atbilsts to SUV īpašnieku piesauktajām "vērtībām". Bet minivenam nav pontu un izskatās, ka ponti ir pati svarīgākā īpašība auto

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
0 0 Atbildēt

Es ar paņemtu minivenu, ja klīrens tiem būtu augstāks par 15cm. Tas priekš manis ir būtiski. Skatos, ka Renault Escape (tiesa gan par kompaktu to grūti nosaukt) ir kaut kas starp MVP un SUV, bet cena - kosmoss.

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

Ņem Grand Scenic. Kīrens 17cm un izskatās 1:1 kā Espace. Tikai nedaudz mazāks un gandrīz 2x lētāks, bet tik pat labi aprīkota.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Šis mani vienmēr izbrīna. Ko domā iesākt ar +2cm klīrensu? Ir kautkādi kalibrēti arumi / celmi / kāpas / sniega kaudzes, kur tie +2 cm dod milzu pienesumu? Un tāpēc ir vērts katru dienu vadāt līdzi nestabilitāti un pārmaksāt par riepām?

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

Nu ja grib izbraukāt arumus, tad arī +5cm neko nesola.

Bet, ja iet runa par grants ceļu + sniegs, tad +2cm ir tomēr vērā ņemams lielums.

195/55R20 riepas maksā tik pat cik labas R17 starp 100-130EUR a riepu. Jā budžeta un ekonomiskās klases te nav. Ķīnieši vēl nav paspējuši nokopēt.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Vai ne?

Nokian R16 maksā 62 EUR.

Pirms ziemas pirku Kumho I ZEN @45 R 17 arī bija kkādi 65 EUR.

100 EUR uz R17 ir kautkādas uberpremium riepas.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
2 0 Atbildēt

Es esmu nobraucis ar pēdējās paaudzes Alhambru no 0-120K un ar Sharānu pēdējos 5 gados no 140K līdz 380K. Piekarē pa šo laiku tika ieguldīts ļoti maz. Sharānam lielāki ieguldījumi bija dzesēšanas sistēmas atjaunošana (kompresors aizgāja pa pieskari), katalizators un vēl nesen nācās durvīm elektromotoru nomainīt (~300EUR). Es teiktu nekas krimināls tādam nobraukumam. Turbīna, motors, kārba bez remontiem. Ja ir ģimene ar 4 -5 bērniem un neviens vairs nav ratos jāliek, tad Sharāns manuprāt ir labs risinājums. Pietiekami jaudīgs, visiem ērts un par cik ir uz passāta bāzes, tad uz ceļa sēž labi, atšķirībā no busveidīgiem. Cena jauna Sharānam man liekas pilnīgi neadekvāta. Šos arī tāpēc īpaši nepērk, jo par līdzīgu naudu var dabūt ietilpīgāku Multivanu un tagad nopietnu konkurenci veido Toyota Proace (un Peugeot, Citroen māsas modeļi). Es lai ietilpinātu 5 bērnus un vēl ratus nopirku sievai Voyageru un arī ilgi čakarējos, lai atrastu nedauzītu eksemplāru. Šis komforta ziņā protams pārspēj i KIA, i Sharānu, bet nu man nav izlūzijas, ka Voyagers būs baigi uzticams, nobraukums arī jau ir paliels.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Redz kā, Rīgā apkārt vienas bedres un daudziem auto sasistas riepas, bet es iemanījos pilnībā pārsplēst sava auto lielo 235/45R18 vasaras ripuli nevainīgā vietā, izbrauktuvē no biroja teritorijas, apbraucot kādu busu - asi pret ietves apmali. Neko, viena jauna riepa no rezerves riteņa (nobrīnījos, ka pat tam R18 lietais disks), otru nupat saņēmu no reifendirekt.de ar piegādi līdz pat auto Ak jā, 1 riepa = 158 eur

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Vai tad Tev nebija kaska bez pašriska?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Nebija vis. If kasko lēti maksā, to iegādājoties, bet pašrisks 150 eur

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

140... bet, nu, labi, nav starpības.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

šī iemesla dēļj nepērku tik lielus diskus,kuram ir zemprofila riepas izsklatās jau skaisti, bet pa musu celiem laikam nav vinas piemerotas

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Nu, nezinu... man jaguāram vasarā bija 255/35 R20... nebija ne vainas... un nekur nepārsitu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Kādam varbūt ir idejas, kādēļ autobūve pārgāja uz absolūti lielu riteņu izmēriem? Vismaz vidējās + klases auto - noteikti.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Lielāks ritenis lielākas bedres iztur. Ceļot sociālismu, bedres ir neizbēgama ceļu attīstības sastāvdaļa. Ar R13 Latvijas ceļos bedres dibenu vairs nevar aizsniegt.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Šis ir pārsteidzošs arguments. Man ir velosipēds ar 26", bedres dibenu aizsniedz viegli, ķeras bedrēs uz urrrā. Pieņemu, Brady piesauktais efekts parādās pie stipri lelākiem diametriem. Piem 70".

Attiecīgi atbildēšu no šī skatu punkta - ponti un tikai.

Vēl laikam bija tā, ka katram ārējam diametram ir kkāds radiālais ātrums, kur centrabēdze sāk traucēt. Bet tur runa iet par skūtera izmēra riteņiem. Pie 200 km/h 15 un 18" rati uzvedas vienādi

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

1.Dizains

2. jo lielāks jo labāks

3. zemāka rites pretestība.

manam GC vispār ir uber unikāli diski, kuriem der tikai vienas noteiktas 195/55R20 izmēra riepas. kad prasīju kāpēc, atbilde bija esot izrēķinājuši, ka lielāks disks + šaurākas riepas dod labāku degvielas ekonomiku un zemāku rites pretestību un tas ir vēl viens veids, kā samazināt CO2 izmešus utt.

šis raksts to puslīdz apstiprina:

www.tvnet.lv/6571587/kadai-jabut-riepai-lai-auto-teretu-mazak-degvielas

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Pretī mīnusi:

1. Smagāks-lielāka neatsperotā masa attiecīgi amortizācijai vairāk darba lai slāpētu sitienus.

2. Parasti lielāks ir platāks-attiecīgi lielāks patēriņš, plusiņā nāk pirmais punkts.

3. Zemāks komforts-riepai mazāk "gaļas" attiecīgi visu darbu dara piekare.

4. Dārgākas-pie vienāda riepas izmēra, katra nākošā diska colla pieliek zināmu naudas summu pie cenas.

5. Dārgāka montāža dēļ vairuma LV riepu kantoru politikas kad cenu iespaido diska izmērs.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Sasmējos par otro un trešo. Jā jā, lielāks ir labāks - ja gribas lai zobi klab un gribas vairāk naudas nolocīt. Un zemāka rites pretestība ir tikai tam tavam īberīgajam izmēram - normālu ražotāju mašīnām 20" platums ir vismaz 235. Tas ka tev tur ir tāds izmērs, sevišķi neizbrīna - Maksts tomēr ir wannabe eko šmeko ražotāju priekšgalā - motortelpas saturs ir otra tāda īpatnība.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Ar lielāka diametra riteni, atstājot to pašu veco labo klīrensu, iespējams taisnāk izvietot pusasis, kas ir būtiski pie lielākām jaudām un griezes.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Kuram tas šodien rūp?

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 1 Atbildēt

Visas klases-kādreizējā lielās klases auto Ford Scorpio riteņi 195/65/15 jau vairs reti atrodams pat kompaktklasē un arī tikai bāzes versijās.

Viena atbilde-dizains, smukums utt.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Apakšējo izmēru parasti ierobežo bremžu izmērs. Lai mašīnai uzliktu 15" ripuļus, priekšas bremžu diskiem jābūt kādu strēķīti zem 300mm - katalogā neskatoties izteikšu minējumu ka apakšgala golfiem varētu būt 15" opcija, jo tur bija kaut kas ap 280mm - passātam disku saraksts sākās no 16"; noteikti svara dēļ bremzes sākas no 300-ar-kaut-ko.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Galvenais iemesls ir mode. Tu savu passātu gan jau varētu aprīkot ar 16" diskiem - kāpēc tev ir 18"?

Otrs iemesls ir arvien smagākas mašīnas + agresīvi tomāti = nepieciešamība pēc lielākām bremzēm...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Glīti

Ziemai man ir R16 diski.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 4 Atbildēt

Glīti - nu un tālāk? Sēžot pie stūres tu tos diskus redzi arī? Nē? Tad kāda jēga?

Tavs atgadījums man atgādināja vienu senu manu atgadījumu. 13 gadus senā pagātnē atgriezos no darbavietas sezona noslēguma balles, labi pāri pusnaktij; izbraucu cauri sava dzimtā ciema centram, piepeši, hujaks, man aizmugurē viena mašīna sāka sekot - es pa ieliņu kas iet gar manu sētu, kā mēdzu tolaik darīt, atstiepu otrajā līdz galam, pēc tam kreisais pagrieziens sētā, labais pagrieziens uz citu celiņu, procesā ar aizmugures riteni uztriecoties bordai, aizbraucu līdz savas mājas galam, iebraucu galā, apstājos. Pasēžu, skatos, tā mašīna piebrauc un apstājas. Gāju skatīties - kaut kāds bembijs, hvz, E30, E34, varbūt E36, neatceros - bembija braucēji bija man sekojuši, jo šiem pazīstama kompānija bija nedēļu atpakaļ kaut kādā tuvumā esošā pirtī dabūjusi pa muti, un sitēji brauca ar tādu golfu - iebraucot manā sētā, šie bija ar pakaļas riteni uzrāvuši uz tās pašas bortas kur es - tik ja manas muteres golfa ripulim nekas, šiem tur bija zemprofils un riepa pārsista... Beigās dabūju sameklēt un šiem iedot instrumentus lai šie varētu rezerves ripuli uzlikt.

Morāle - vajag izdomāt kas ir svarīgāks - izskats vai lietojamība.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 1 Atbildēt

+ Lielākiem ratiem lielāks virsmas kontakta laukums ar zemi, bieži tās ir arī platākas. Labāka līkumu izņemšana un bremzēšana. -Tērē vairāk degvielas jo lielāka inerce uzrāvieniem.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 1 Atbildēt

Man Fabijai ir R14 izmēra diski, un es ar tiem jūtos labi. Tikko pirku jaunas Dunlop vasaras riepas par 198 EUR 4 gab., un esmu apmierināts.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Nu, nebūs vis tā! Man tūlīt ar oriģinālo piekari būs 50tkm pa Baltiju, ar visām bedrēm un nelīdzenajiem ceļiem, nav vēl pilnīgi neviena defekta VW. Ja visa piekare pārlasīta ar ķīniešu mēsliem, tad nevajag arī pukstēt

Es nepukstu. Ar veco B5 maucu pa granti ļoti daudz, tādu sūdu nebija.

Tikai konstatēju faktu, cik ļoti Rīgas ielas ir nolaistas līdz kliņķim Gņila valdīšanas laikā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Rīgas ielas ir stāvoklī. Bet, tas jau cits stāsts. Te labāk par jaunās paaudzes auto izturību smagajos galvaspilsētas ceļu apstākļos

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Problēma ir ne jau mašīnu izturībā, bet tajā faktorā, ka dižās pilsētas apkaimē ir salasījušies cilvēciņi, kas pieraduši rullēt pa asfaltu, un tāpēc mode pirmajā vietā. Ja tev, piemēram, pastāvētu varbūtība šad un tad pabraukāt pa šitādiem ceļiem, tu diez vai aiz laba prāta savu passātu nokomplektētu ar koka ratu riteņiem

Mans golfs reāli ikdienā saskaras ar daudz mazāk bedrēm nekā vidējā šī tofika lietotāja mašīna, bet es tomēr dodu priekšroku tādai mašīnas augstuma/riepu augstuma/atsperu cietības kombinācijai, kas ļauj bez iespringuma braukt apmēram jebkur, kur var ar divriteni pabraukt. Man patika vienreiz starpība starp šiem pretējajiem uzskatiem - braucot pa tīnūženi, uztaisīju strelku ar vienu čali no golfkluba, lai viņam atdotu vienu detaļu; atrodas šis no tīnūžiem bik uz rīgas pusi, brauc ar stancētu mk3. Izdarījis kas darāms, gribēju tikt uz d-pileni lai tālāk varētu braukt pa apvedceļu pāri hesam - netālu zīme "ikšķile x kilometri" - es tam čalim prasu par to ceļu, šis tā "tu gribi braukt pa granti?!"

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Pa "tādu" granti vēl var mēģināt braukt uz cik nav bail, bet jautājums kā tu brauktu ,ja būtu tev tas jaunais passāts un tev nebūtu ikdienas vajadzība pa to suudu kratīties.Ja tu to passātu būt paņemis tādu, kā ražotājs paredzējis- tu tagd liktu garantijas mašīnai augstākas riepas,pirktu citu R18 komplektu vai citus diskus par savu naudu,jaunās esošās mestu ss-ā par pusvelti, vai ko? Es pa to grants suudu pie alternatīvas iespējas nebrauktu vien dēl tā, ka kaut vai pēc 100metriem man mašīna būs netīra, nah man to vajag mazgāt katru dienu vai kā cūkam pa pilsētu braukt ,kamēr piekalst utt.Turklāt, tā grants mēdz būt arī tada, ka jebkuru braucamo ir vnk žēl un lēnām pa maliņu kraties ar otro robu nezcik km, kad tās bedres ir tikdaudz, ka pat teorētiski nevari izlavierēt.Nezin vai tu tik droši gribēsi piem sačakarēt tam jaunajam passātam kādu tur elektronisko amīti vai vēl kko, kad tev tā mašīna uzticēta un kā rūpīgam saimniekam pienāktos to uzpasēt.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 1 Atbildēt

Nekad neesmu vairījies no grants ceļiem. Ja tie ir ne pārāk sen šķūrēti, tad var komfortabli braukt pa tiem ar 60-70 km/h.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man arī nav ikdienas vajadzība pa ko tādu kratīties - parastos braucienos lielākais nelīdzenums, ar ko manam golfam jāsaskaras, ir ~8 cm augstais garāžas slieksnis, kurš parasti tiek pārvarēts ar kādiem 20 kilometriem stundā. Tas nemaina faktu ka man labāk patīk, ja kaut kur notizlojoties ir tikai "BUMS", un nevis beigta riepa.

Ar tevis piesauktajiem maināmas cietības amartiem ir ļoti vienkārši - ja tu vari atļauties lietot šādu tehnoloģiju, tad lieto un brauc normāli - je nevari atļauties, tad nelieto. Nekur jau nav teikts ka tā onanēšana otrajā robā kaut ko ietaupa - tā ir tāda sēņotāju teorija.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Jaja, ok,Sainsa mazmazdēl,skaidrs,mēs jau par to kko līdzīgu parasti ar Tevīm runājam.Galvenais tak visu laiku turēt prātā, ka jebkurš saunbiedrs ir lohs.Es pa to ceļu ar ziemas riepām ponta peec pabraukšu uz 180, tā ka viens otrs nobrauks malā savu stiklu mazgāt- bet patiesībā na-uj man to visu vajag.Būt man xc90 ar 255 riepām, es arī tam fanam pa tiem suudiem uz to "70" pabrauktu kādu km blakus, tā lai viņš "atceras", ko te šajā virzienā sadrirsis;)

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jaja, shitas ir, kad piem lieliskā automobīļa oktāviojaja lieliskais dīleris godīgi piedāvā Lohiem iegādēties viņu ar 225/35R19 suudiem, pie kam par vairāku simtu piemaksu kā papildus extru.Kauna jūtas mums šodien nav cieņā nekur un nevienam.

Kā arī, skatīties vaadzētu nevis pliki uz diametru, bet gan uz augstuma attiecību pret platumu.Iespējams ka 315tā platuma riepa arī 30tajā augstumā būs relatīvi liels balons,atšīŗībā no kaut kāda 205 vai 225/35

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Man ļoti neparasts komentārs. Mana darbs devēja jaunais pirkums - Mercedes - Benz Actros 1845. Tas nozīmē 450zs dzinēja jaudu. Aprīkots tāds vilcējs ar visu iespējamo. Plus vairākums jauno smago tagad ir automāti. Adaptīvais kruīzs, Led gaismas, klimats utt.nozimē platu šofera smaidu Kas priecē? Oriģinālie tikai teju iebrauktie 2tkm parāda unikālu degvielas ekonomiju. Ar padsmit tonnu kravu no Warsaw līdz Rīgai - tikai 27l patēriņš Ar pāris tonnām pat nieka 20l, un tas ar visu fūri aizmugurē. Tehnika godam. Salīdzinājumam, padomju laikos SuperMaz ēda ar kravu ap 50l dīzeļa un ekstru tur nebija vispār.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

27 l/100 km vai kopā par 700 km no Varšavas līdz Rīgai?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Uz 100km, protams.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Jaunā Scania S450 tērē pat vēl mazāk - ap 25 litriem uz 100 km, ja brauc pa līdzenu apvidu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Fakts. Jaunie smagie - pilnīgi citas raudzes auto

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

...un kad pienāks laiks tur kaut ko remontēt, tad atkal darba devējam būs platais smaids...

Salīdzinājums ar kādu vecu mazu ir pirksta salīdzinājums ar krānu - vot vajadzētu salīdzināt ar kādu 15 gadus vecu līdzvērtīgu MB - šaubos vai tur starpība būtu lielāka par pāris litriem, ja vispār būtu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Salīdzinājums skarbs, bet arī vecie merši nebija tik ekonomiski. Bija ap 35 - 40 litriem ar kravu. Man tēvs ar tādu kādu laiku brauca. Ar pusautomātisko džoistiku ātrumkārbu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu bet cik tās kravas? Man kaut kā liekas ka parastai fūrei varēja būt līdz 30 tonnām, nevis tikai "padsmit tonnas"

Ar jaunajām fūrēm ir tieši tas pats, kas ar jaunajām mašīnām - pirmais lieto, priecājas un tad fiksi nogrūž, bet tālāk gan neviens nepriecājas, lai arī kādam saniez nagi tam grābeklim uzkāpt.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
5 0 Atbildēt

Labi, ka msh nav deputāts, jaunas mašīnas tiktu aizliegtas ar likumu.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 2 Atbildēt

Nē, tiktu aizliegtas puņķainas tehnoloģijas mašīnās, lai jaunu mašīnu varētu arī lietot, nevis tikai dažus gadus pakaut, un tad fiksi jānogrūž.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Deputāti "drēbi zina".Tapc tiem parasti "pieder" 98tā gada liellaiva, 89tā gada mopēds un retam kuram kāda 2008tā gada 3riteņu mazda "ir valdījumā".

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Man ļoti neparasts komentārs. Mana darbs devēja jaunais pirkums - Mercedes - Benz Actros 1845. Tas nozīmē 450zs dzinēja jaudu. Aprīkots tāds vilcējs ar visu iespējamo. Plus vairākums jauno smago tagad ir automāti. Adaptīvais kruīzs, Led gaismas, klimats utt.nozimē platu šofera smaidu Kas priecē? Oriģinālie tikai teju iebrauktie 2tkm parāda unikālu degvielas ekonomiju. Ar padsmit tonnu kravu no Warsaw līdz Rīgai - tikai 27l patēriņš Ar pāris tonnām pat nieka 20l, un tas ar visu fūri aizmugurē. Tehnika godam. Salīdzinājumam, padomju laikos SuperMaz ēda ar kravu ap 50l dīzeļa un ekstru tur nebija vispār.

Mersis nav tā labākā izvēle starp smagajiem! 27L padsmit tonnu kravai nav labs rādītājs! Zem 25 būtu labs. Pilna fūre ir ap 26t kravas, tad vajadzētu būt ap 27-28L

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tu nopietni? Pilnīgi jaunam auto. Manuprāt, lieliski radītāji. Bet, var jau būt, ka zviedri ir vēl ekonomiskāki. Fenomenāli

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 3 Atbildēt

Cik esmu dzirdējis no tālbraucējiem, tad MB viņi par mašīnu neuzskata.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 2 Atbildēt

Tālbraucējiem patīk Reno Magnum. Jo no tā var dirst, neizkāpjot no kabīnes.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

No jaunajiem - vislielākais sūds ir Volvo. Tie iemanās būt vairākas reizes servisos pat nenobraucot 100 000. Tas kraviniekiem ir ļoti maz. Bet kabīnes iekšpuses kvalitāte - MAZ vai Kamaz līmenī - salūzt slēdži, guļamplaukts, plauktu rokturi, utt.

Žēl, ka zviedri Volvo Truck nepārdeva Ķīniešiem, kā vieglos auto. Ja zviedri turpinās tā haltūrēt, nobankrotēs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Un kurš tad ekspertaprāt ir labākais? Vai vismaz ņemamais? Freightliner, Peterbilt un Kenworth neskaitās.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

es rakstu ko zinu.

vēl pēc pāris paaudzēm VOLVO būs MAZ līmenī.

Ko ņemt? Mersedesus var ņemt, Reņus, MAN.

Par Iveco maz labas atsauksmes dzirdēju.

Es neesmu tālbraucējs, kā arī man nepieder neviena pārvadātajfirma, tāpēc ieteikt neko nevaru. Un ja palasītu manus komentārus, es cenšos nekad neko neieteikt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 1 Atbildēt

Nu jā - tev vienmēr ir "kņigu ņečital, no mņeņije imeju".

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

tev bija gan toyota camry, gan toyota corolla? Ja reiz rakstīji:

" Toyota Camry ir viena liela vilšanās. Tik prasts auto par tāāāādu naudu. Teikšu godīgi, Corollai salons likās daudz labāk nostrādāts."

un pārējie auto tev bija, par kuriem raksti?

RR95 Reģ.: 06.01.2017
2 2 Atbildēt

Nu tad arī neko nesaki, nevajag di.....st par lietām ko nezini.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 2 Atbildēt

Šodien redzēju uz ielas jauno Corolla sedanu. Izskatījās izcili. Painteresējos tuvāk, un izrādās, ka šo auto aizvien piedāvā ar vecākas paaudzes, pārbaudīto un uzticamo 1,6 litru benzīna motoru.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Es nesaprotu cilcēkus, kas tādu sūuu var pirkt, viņš tak rij ap 10L.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 2 Atbildēt

Mierīgi braucot, var iekļauties 7 litros uz 100 km.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 2 Atbildēt

Runā, ka vismazāk tas suuds ēd stāvot uz vietas.Bet tas pareizi, pareklamēt vaiag, savādāk tak Lohi neizpirks tos iepriekšējās paaudzes benzīna hlamus. Nu jau 8mēneši pagājis, kopš viņus vajadzēja ar likumu aizliegt.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 3 Atbildēt

Es to pašu saku par visādu pseidodžipu braucējiem, jo tur ir tas pats variants

Atgriežoties pie tās corollas - tai joprojām var uzlikt gāzi par trīsciparu summu, kamēr trīslitrīgam pseidodžipam var tikai zagtu ķīseli bākā liet.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Sanāk tā, ka Toyota-Corolla sedans būs pēdējais modelis tirgū ar uzticamu, relatīvi vienkāršu 1,6 litru benzīna motoru bez turbīnas....

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jā.Citiem vārdiem un caur sētas durvīm runājot- demagoģijas augstākā pilotāža.Tas ir laikmetam un "tīra gaisa normām" neatbilsošs kaitīgus izmešus producējošs prasts benzīna motors, kuram kopš 2018g 1.septembra vispār nebija jābūt pārdošanā.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kāpēc tev tā liekas? Paturi prātā ka tās daļiņu atgāzu problēmas ir tiešās iesmidzes benzīnniekiem, nevis netiešās - tas toyotas motors gan jau tajās jaunajās normās ierakstās joprojām bez jebkāda filtra Netiešās iesmidzes benzīnnieku problēmas ir spēja ierakstīties nepieciešamajos vidējajos oglekļa dioksīda gramos - bet toyota to gan jau spēj atļauties dēļ prīmusa

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Es vnk tupa Opponēju.Norma šodien ir euro6dT. Visiem, jebkam.Ja reiz tur tika uzstādīts daļiņu filtrs, tātad no Jebkura benzīnnieka līdz šim nāca ārā suudi.Kas meistarīgi demagoģiski tika pasniegts caur pakaļu un izceļot vienu izplūdes sastāvdaļu un noklusējot citas, nebūt ne nekaitīgas.Tiešās,netiešās- tas vairs nevienam neinteresē to suudu hierarhijā tagd iedziļināties. Ja kāds tirgo kaut ko/jebko kas šai 6dT normai neatbilst, tātad,manuprāt,ir 2 pamatvarianti un viens patiess rezumējums- pārdevējs vai nu demagogs vai šaraškins, bet pircējs viennozīmīgi Lohs.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

RR95 rakstīja: Nu tad arī neko nesaki, nevajag di.....st par lietām ko nezini.

Es zinu. Es nevaru spriest par komerclietām. Piemēram, cik maksā katrs no trakiem, cik tas ir rentabls, kādas izmaksas uz miljons kilometriem. Nezinu cik katra firma dot atlaides, kādi ir bonusi, cik liela ir tālākpārdošanas iespēja, utt. Neesmu ar tiem nobraucis 100 000 km. Tāpēc esto rakstīju. Ja ir kāds firmačs, kurš zin tādas lietas, es pats būšu priecīgs palasīt viņa domas.

Es esmu testējis, redzējis un sarunājies ar fūru vadītājiem, utt.

RR95 Reģ.: 06.01.2017
2 0 Atbildēt

Un tu notestēji Volvo un Renault un atzini, ka Renault ir super auto? Tikai tev neviens nepastāstīja, kā visa apakša, motors, kārba, visa piekare Renim ir no Volvo. Tikai Renim augša ir pašu taisīta no nesalīdzināmi sudīgākas un lētākas plastmasas. Redz, ja tu būtu nobraucis tos 100 t km ar Volvo un tev iedotu pabraukt ar Renault, nezinu vai tu te tādas muļķības runātu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Nu, ko, 23.04.ir sagaidīts, priekšā 2 lidojumi uz Splitu Horvātijā. Patiešām, interesē, ko dara ražotājs ar mediju pārstāvjiem, ieviešot jaunu modeli tirgū Centīšos aprakstīt savu braucienu detalizēt te.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Man ļoti neparasts komentārs. Mana darbs devēja jaunais pirkums - Mercedes - Benz Actros 1845. Tas nozīmē 450zs dzinēja jaudu. Aprīkots tāds vilcējs ar visu iespējamo. Plus vairākums jauno smago tagad ir automāti. Adaptīvais kruīzs, Led gaismas, klimats utt.nozimē platu šofera smaidu Kas priecē? Oriģinālie tikai teju iebrauktie 2tkm parāda unikālu degvielas ekonomiju. Ar padsmit tonnu kravu no Warsaw līdz Rīgai - tikai 27l patēriņš Ar pāris tonnām pat nieka 20l, un tas ar visu fūri aizmugurē. Tehnika godam. Salīdzinājumam, padomju laikos SuperMaz ēda ar kravu ap 50l dīzeļa un ekstru tur nebija vispār.

Bet, kā teiktu pazīstams fūrists, diemžēl tas ir mersis.

Kā vismaz nopratu no viņa teiktā, attiecīgajās aprindās merša kravinieki nemaz neskaitās ne baudāmi, ne iekārojami. Kas tur par vainu, īsti nezinu, varbūt neuzticami.

Varbūt šis būs savādāks, kas zina.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Apjautātos ik pa brīdim, pans runā krieviski un vispār kolosāls cilvēks - pelnījis labu tehniku pēc paveca Daf.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

...un tieši DAF man minēja kā vienu no top3 fūrēm, ar ko varot jēdzīgi braukt (Volvo, Scania, DAF).

Par merša krietnumu nez vai var runāt pēc 2k km. Lai kādu gadiņu pabrauc, tad.

RR95 Reģ.: 06.01.2017
2 0 Atbildēt

Ir divi smagsvari, Scania un Volvo, pārējie ir, nu tā maigi latviski izsakoties, sūdi. Un tas nav no sērijas, kaimiņš tālbraucējs teica, tas no dzīves.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: tev bija gan toyota camry, gan toyota corolla? Ja reiz rakstīji:

" Toyota Camry ir viena liela vilšanās. Tik prasts auto par tāāāādu naudu. Teikšu godīgi, Corollai salons likās daudz labāk nostrādāts."

un pārējie auto tev bija, par kuriem raksti?

Es rakstīju par sajūtām, iesēžoties salonā. Nekur nerakstu, ka Camry būtu slikts auto. Nejauc pirkstu ar P.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Visai ironiski Toyota lielais boss interesējās par manu ikdienas Passat. Teicās, ka būšu es pārsteigts par Camry. Nu, paskatīsimies Vairums žurnālistu gan uzskata VW par citas raudzes tehniku. Par dizainu par nerunājot.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Varēji piebilst ka tev patīk izpildīties uz šosejām, varbūt būtu atmetis ar roku...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Sanāk tā, ka Toyota-Corolla sedans būs pēdējais modelis tirgū ar uzticamu, relatīvi vienkāršu 1,6 litru benzīna motoru bez turbīnas....

Man šeit iznāca nesen parunāties ar foruma subāristu, tad tur arī ir vēl "vecie, uzticamie" dzinēji. KIA, Hyundai jau arī vēl var atrast atmosfērniekus. Protams, tagad viņiem topā ir GDI ar ko aprīko visus jaunos modeļus, bet ir opcijas prastākiem modeļiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Te saskatāmas liekulības pazīmes.No viena gala spriests tiek par to,ka eur6dT motori tagd "taupīs dabu".No otra gala- aizkadrā atzīst, ka "labie" motori ir tie vecie- kuri tika atzīti par "dabu netaupošiem" un kurus pēc 2018.g1.septembra it kā vairs nevajadzētu popularizēt.Jo tie nebija aprīkoti ar laikmetam atbilstošām "dabas taupīšanas" tehnoloģijām.Reāli sanāk, ka cilvēks tagad nopērk jau novecojušu produktu.Visi tie gdi un tiešie un 0,7l-tri-turbo izstrādes brīdī tika reklamēti kā visprogresīvākie.Tagd sakām, ka tie bijuši meli, dzīvē viss esot otrādi...No trešā gala- kaut kā taču tie vecie pārpalikumi ir kādam jāpārdod- varbūt iekš tā ir šīs situācijas jēga?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas to aizkadrā atzīst - ražotāji, likumdevēji vai tomēr pircēji?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Pircēji un vairums komentētāju, Tevi ieskaitot.Daļēji tie paši, kuri tepat blakusrakstā slavina tehnikas progresu un tīru gaisu.Arīdzan dažādu pārdevēju "viedoklim" te ir loma.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu msh noteikti nekad nav slavinājis turbinizētu šņabja pudeli. Un vairums man zināmo cilvēku uzskata, ka turbo mazmotori ir mērkaķošanās. Pērk tāpēc, ka paliek švaki ar alternatīvām.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es tak saku otrādi- ka viņš slavina "bijušos" ne-turbio laikus. Viens pieturas pie uzskatiem tapc, ka tie ir Viņa uzskati, cits tamēr savu "posteni" izmanto demagoģijas nolūkā.Kad centrā iebraukt, jaa, o, tur visi ir par "jauno",abet ka pašam par savu naudu sev nākotni jāņem, tad āda uz otru pusi, davaj man veco/labo.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 1 Atbildēt

Pareizi. Ja vairs nav Octavia 1,6 benzīns, tad jāpērk Scala 1,0 TSI...

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Nav ko knapināties, Škodām ir 1.5 TSI dzinējs (izņemot fabia), kas būs labāka opcija.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
0 0 Atbildēt

Varbūt tomēr Octavia ar 1.5TSI? Scala tomēr ir citas kategorijas auto.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Pareiz, ieejat tak tajā viņu lapā- tur visa piedāvājumu pamatmasa tak ir no tā turbolitra līdz pusotram.Tas brīnuma 280zs kkādā izstādē ir, krievijā viņš reku demagogu testā apjaaj pašu Stringera pusmotoru, abet nopirkt LV veikalā to nezkapc nevar.Kur tur nākotne, ja cilvēki jau gadu runā, ka jaunajās normās iedabūt pliku jaudīgu benzīinieku pat ar visu tri-trurbo ir problēma,kur nu vēl ja bez viņa.Tapc jau visi te testētie turegi,a-seši un tml bija ar tdi,da i tas vairs "nefiga neiet", tapc ka sakruķīts un max noglušīts.Reti kurš grib tajā 3,5 vai pusspaiņa tilpuma neturbo benzīnā lieku pusspaini degvielas gāzt.Visi vēlas lai ikdienā tas brauc uz gaisu, bet, lūk,ka "vaig", nu tad uzspiest, nu tik buus.Figu tagad vairs, vai nu dd vai elektrība..

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti