Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
AWD Reģ.: 21.12.2016
7 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

AWD rakstīja:

Laaciz rakstīja: Es teiktu SEAT. Spriežot pēc rakstītā laba komlektācija, tad jāņem. Vismaz man liekas, kad būs vajadzība, tādu būs vieglāk nopārdot. Kā arī SEAT vislabāk izskatās no visiem

ja plānots braukāt arī ar ģimeni, paprovē SEAT pasēdēt aizmugurējā beņķi - diezgan neērta taburete ar stāvu atzveltni, citādi OK

Neesmu dzirdējis stenošas skaņas no aizmugurējā beņķa :O

Neesi vēl gana tālu braucis vai arī līdzbraucēji pacietīgi

VWfans Reģ.: 21.02.2004
9 3 Atbildēt

Redzēju Jelgavas centrā stāvvietā Hyundai-Kona. Esmu sajūsmā par šī auto skaistumu!!!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
7 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Redzēju Jelgavas centrā stāvvietā Hyundai-Kona. Esmu sajūsmā par šī auto skaistumu!!!

Es gan nē

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Kādu auto nez Jūs izvēlētos, ja budžets būtu ap 40K, pamatprasības, pilnpiedziņa, ādas salons, 5 vietas, jauda virs 200Zs, dzinēja tilpums līdz 2L, benzīna dzinējs? Vēl viena piezīme - jauns auto.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Es ņemtu Honda C-RV !!!!

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

200Zs ir prasība, papildinājums, lai ieskrējiens 0-100 ir zem 7sek.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Tam 1.5 185 zs turbiķim uzliekot čipsi sanāks virs 200 zs...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Gaidītu kādu Audi akciju

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Uz to pusi velk

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Subārs tur nesanāk?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Subars ir ārpus interešu loka Laikam piezīmēs vajadzēja ierakstīt, ka degvielas patēriņam arī vajadzētu 10L iekļauties un salonam nebūt no lētas plastmasas

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
1 0 Atbildēt

Ar ierobežotu budžetu no kaut kā būs jāatsakās. Nevarēsi dabūt pilnīgi visas ekstras un vel ieskrējienu zem 7sek par 40K.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 1 Atbildēt

To saprotu, bet šobrīd Škoda Superb ir uz to pusi, pie tam 0-100km/h ir 5,5sek.

arba Reģ.: 16.12.2002
5 1 Atbildēt

es savu izvēli izdarīju alfa romeo giulia veloce

pilnpiedziņa

ādas salons

2.0 benzīns -280 zs

(man gan dīzelis ar 210)

Giulia 2.0 GME 280 ATX AWD VELOCE AT8 Benzīns 38990

www.alfaromeo.lv/wp-content/uploads/2019/03/Alfa-Romeo-Giulia-LV-2019-03-22.pdf

wons Reģ.: 26.07.2017
1 0 Atbildēt

Vai iztur Latvijas ceļus, kāds patēriņš? Skatos gan vairāk uz Stelvio pusi.

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

210zs dīzelis pilsēta- piepilsēta zem 8.0

cik man ir alfas bijušas , šī jau ir 8, nekad nekas viņām uz mūsu ceļiem neplīst vairāk kā citiem auto !

ņemot vērā, ka giulia ir ar svara sadalījumu 50;50 domāju, ka priekša mūsu ceļus izturēs vēl labāk

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

ja būtu vajadzīgs paaugstināts auto, mana izvēle būtu stelvio

nedēļas nogali izmēģināju, pirms izdarīju izvēli

pārsteidzošākais, ka viņš brauc tik pat labi kā giulia

to gan izmēģināju 280zs benzīnu, patēriņš bija lielāks, bet tā kā tika lietots testa režīmā, nav objektīvs

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Paldies par ieteikumu! Noteikti aizbraukšu aplūkot! Man gan pēdējā pieredze ir bijusi ar 156 Alfu, pie tam ne mana viņa bija. Tai bija piekares problēmas, bet tas bija ļooti sen.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Cik garantija ir Alfai, lasu, ka tikai 2 gadi?

arba Reģ.: 16.12.2002
4 0 Atbildēt

Automašīnas cena norādīta ar 5 gadu garantiju bez nobraukuma ierobežojuma.

Norādītas ieteicamās mazumtirdzniecības cenas. Visas cenas ir ar PVN (21%). UAB „Autobrava“ – oficiālais Alfa Romeo automašīnu importētājs Baltijas valstīs patur tiesības mainīt cenas un aprīkojumu bez iepriekšēja brīdinājuma.

Pēc papildu informācijas vērsties pie tirdzniecības konsultanta.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Ieteiktu izvērtēt arī niknās VW Aerton modifikācijas. Arīdzan, ka akcijas cena, visticamāk tajā cenā iekļautos

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Ir piedāvājums no viņiem par 48,5K, mazliet pa dārgu liekas, tur jau nedaudz pieliekot sanāk Audi

Ir vēl Škoda Superb, tik tas, ka viņiem feislifts aizkavējies, jāgaida līdz rudenim esot kā minimums...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Ja nebūtu prasības pēc glaunu materiālu salona, tad derētu tāds Superb kā policijas netrafarētie - 2 litru turbo ar 280 zirgiem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Te ir dilemma. Kas labāks (patīkamāks), kruts ražotājs ar pliku aprīkojumu vai arī vienkāršāks ražotājs ar pilnu aprīkojuma paku?...

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Es īsti nesaredzu 40k segmentā tādu itin "plika" aprīkojuma variantu.Un tā arī nav (un drošvien nebūs) atbildēts jautājums par to, kādu Jaunu auto par tiem 40 būtu "ar mieru" ņemt tas, kurš paralēli izskata variantu teju par to pašu summu paņemt kādu lietotu.

Tas Jaunais būs tikai un vienīgi "samierināšanās" variants, nekad nesanāks nekāds ne viņa sapņuauto. Vai tie 40,- par samierināšanās variantu ir adekvāti- tur cik cilvēku, tik viedokļu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Būs gan tā. Bmw, Audi, MB - visi bāzītē nebūs ūberaprīkoti...

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Nē, nu katram savs,Es tev klāstīju no tā viedokļa par ko es pats maksātu tos 40k, būdams labi aprīkota lietota auto īpašnieks.Skodu es nepirktu un nemaksātu, un tāds tur b8 arī ir vistīrākais fufelis šajā ziņā.Kā arī, stelvio nemaksā 40k,tas ir krietni dārgāks un kur nu vēl ja aprīkojumā.Tāpat, nez vai Tavā b8 ir ādas salons un nezin vai Tu kā jauna auto par 40k tīkotājs maksātu klāt tos pāris k un vispār jebkādus liekus eur par lūkām, melniem griestiem un sēdekļu ventilāciju un par augstākās klases audio. Tam pasātam pat "īstās" gaismas ir papildu komplektācija par papildu naudu- kaut gan kladzināts tiek, ka to visu it kā pašsaprotami dod komplektā un par baltu velti.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 2 Atbildēt

Kasiņš vienkārši domā apmēram kā es - viņam vajag lai mašīnā būtu garš aprīkojuma saraksts - kas, kā, ko, nav svarīgi, galvenais lai garš, tas nekas ka vismaz puse no tā saraksta ir ķeksīša pēc

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Jā. Tā tas ir. Kaut vai atlikušajai vērtībai būs patīkams % un/vai vieglāk būs auto pārdot.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Lūdzu iedod objektīvu salīdzinājumu- ja nopērk piem lielisko b8alltrack pa 40k. Par cik un vai un kam tu to pārdosi pēc 3g? Nu tā, nevis populismu, bet pasekojot līdzi un paskatot reālus datus no ss, mobile un a-plius.. Izņemot protams dažus aizkadrā noklusētus aspektus- kad/ja ir mazs ikgada nobraukums un kad atdot dīlerim par tik, par cik tas to ņem.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 4 Atbildēt

Vajag braukt ar to Alltrack 10 gadus un 250 tūkst.km !!!

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Mūsu mūžs nav tik garš, lai ar 1 auto brauktu 10 gadus! Tad ko tik kādi 4-5 auto mūžā? Ok, ja ir gadi ap 70...tad nopirki tādu (ja vari atļauties) un ripini līdz bedrei

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

10 gadus var braukt ar to,kas tev tiešām patīk.Nevis ko tu vari dotajā momentā no sevis izspiest un tālāk pieciest.Pa 40k tā pamatotības dilemma ir lielāka.Piem,pāris gadu vecs allroads ir dārgāks un ilgtermiņā vērtīgāks par jaunu alltracku gan tehniski, gan vizuāli.Bet jauns tas maksā 2x vairāk.Alltrackam ir vienīgi ja modernāks displejs, bet reku šovasar būs iznācis jauns allroāds,kurš to alltracku noliks pie vietas.Un to varēs par šībrīža alltracka cenu pēc pāris g dabūt.Tā ka nafig, kādi tur 10gadi.Vēl šogad būs klāt tāds skaists arteon universālis,bet neba jau alltracka cenā.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Piekrītu Tavam pamatojumam, tik tas, ka nedraudzīga mums valstī politika, lai pirktu šo mazlietoto allroad. Var jau būt, ka ilgtermiņā tas izlīdzinas mazliet, jārēķina, vienīgais klupšanas akments lietotam, iespējamie remonti.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 2 Atbildēt

Kāda valsts politika ietekmē lietotas mašīnas pirkšanas izdevīgumu?

Tas arguments "mans mūžs ir par īsu lai brauktu ar vienu mašīnu 10 gadus" ir diezgan komisks - es zinu ka ir noteiktas aprindas, kurās lepojas ar lielāku seksa partnertu skaitu; to ka ir aprindas, kurās lepojas ar lielāku īpašumā bijušo mašīnu skaitu - to vēl nezināju - bet nu ja tas ir tik svarīgi, tad tev jāpārkāpj uz mašīnām zem 1kE - varēsi mainīt reizi gadā vai reizi pusgadā

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Tu esi kā veca mēbele. Kur te kāds teica, ka lepojas vai vēl kko? Nav ko darīt, aizej padzirdi lopus, paskrūvē MK2, vai malku paskaldi, nu nelien visām pudelēm par korķi!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Nu tad kāda velna pēc mašīna jāmaina mainīšanas pēc, un kāpēc tāds satraukums ka pietiekami bieži nemainot mašīnas, tev atlikušajā mašīnā būs tikai 4-5 mašīnas - ?

Tu arī nepaskaidroji par to politiku; man palika interesanti

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Viss te ir aprakstīts, ko tev vēl skaidrot?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Jā - izvēle ir grūta, pat paceļot budžetu uz 50K, nekas kardināli nemainās. Uzņēmumam ir plānota 2 auto iegāde, ņemot vērā esošo banku kreditēšanas politiku (jauniem 2%, lietotiem 5%) un valsts nodokļu sistēmu (360 vs 744Eur gadā x2), kasko polise jaunam ap 500Eur, mazlietotam premium ap 1000gadā x2, starpība 5 gadu periodā starp mazlietotiem un jauniem veidojas visai ievērojama. Tika pieņemts lēmums par labu jauniem auto, (vienam esošam lietotam neiet...ik pa brīdim padārgi remonti (Bmw)), tik jāatrod ko pirkt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Ideāli argumenti

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Gaidītu kādu Audi akciju

Šobrīd Audi izmetis akciju, bet gaužām šķidru...tie paši vēži kas visu laiku, kaudze ar Q5 par 52-58K, kas manās acīs ir neadekvāts cipars par 2L motoru.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Pilnīgi tā.Un nav skaidrs, kapc tieši tie q5 tur vislaik masveidā stāv vesela rinda gar žogu, bezmaz kā tāds bestselleris.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Interesanti, vai dīleris reaģēs, interesentam prasot īpašu piedāvājumu, piemēram, Audi A6? Ja Q5 nesaista, bet vēlme pirkt pie viņiem auto tomēr ir?

nordic Reģ.: 12.04.2002
3 0 Atbildēt

Par 40t labā komplektācijā varēja dabūt Q5 vai A6 uz modeļu maiņu. Savu Q5 komplektēju pats ar visiem elektro pievadiem, panorāmu un citām lietām 43t. Gaidi nākamo modeļu maiņu,

vai pērc škodu

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Ja viņi ir tik daudz tos Q5 tagad savilkuši, un kā izskatās neviens viņiem viņus par tādu ciparu nepērk (tā akcija jau labu laiku ir, bet pazuduši ir tikai pāris lētākie eksemplāri (42-45K)), pieļauju, ka drīz viņiem cena kļūs saprātīgāka. Ja nomestu vēl 10-15%, tad jau varētu sākt skatīties uz to pusi.

Izbraukt nesanāca ne ar vienu, bet saloni viņiem man patika!

Esošais SQ5 mani ļoti apmierina, bauda braukt! Tik sieva ikdienā tos priekus izbauda

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tas sq ir pavisam citas klases auto.Pareizāk, šis motors.Ja tādu lūkot jaunu, tikai par to motoru jebkuram virsbūves modelim būs cena klāt krietni 10-pacmit k.Bet tas ir tāds interesants variants, uz ko es kā tdi/lohs vispār skatītos.Pat nezinu, vai tāds jauns šobrīd vispār ir kādā apritē- kā iegrožots jaunajās eur izplūdes normās.Pagaidām no jauniem te visās virsbūvēs manīts ir tikai parastais tas 286zs tdi, kurš tipa ka "neiet" utt.Attiecīgi, ja jaunu to bitdi pacelt ir utopija jebkurā gadijumā, tad pie tādas interešu noslieces reāli atliek vien iepriekšējās paaudzes mazlietots.Iespējams, ka tas drīz būs muzeja vērtībā.Šāds tāds remonts pie attiecīga noskrējiena tam protams var būt, bet tas ir ļooti atkarīgs no tā 1mā lietotāja atstātā "mantojuma" un paša otro roku īpašnieka iq.Tur tā saudzēšana un uzpasēšana paceļas ne kuram katram ierindas lietotājam izprotamā līmenī.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Neviens jau neliedz to prieku to jauno 286 zs ķīseli čipsot. Jā, tieši tā, ir cilvēki kas to dara - audī stiliņā kā reiz ir viens lietotājs, kurš pa vāciju dzīvojas, brauc ar jaunu A6 3.0 TDIq, kurš ir čipsots.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Ja palasīt motortalk-u de, tad tur ir ļooti daudz čipoti arī bitdi.Kāpēc- acīmredzami tieši tapc, ka daudzus neapmierina viņa uzvedība standartā.Es gan nezinu nevienu tādu, kas nopirktu to 3.0tdi mjollerī un uzreiz skrietu to čipot.Motoram garantija nafig nost, ja vien tas nav dīlera inspirēts/atbalstīts tur kkāds tipa mtm,abt vai taml par pāris štukām- un kuram tāpat ir savas apslēptas īpatnības un kurš tāpat nedara brīnumus vienkāršo lietotāju sagribētajā zemo rpm diapazonā.BiTdi ātruma ierobežotāja atslēgšana tur maksā bargu naudu pat pie oem-neautorizēta čipotāja,tas nekas, ka tas auto spējīgs ir uz savi 285km/h pabraukt.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

No kā tur tā garantija motoram pazudīs ja nekas neparāda ka tur kaut kas ir izmainīts? Tā jau nav deviņdesmito gadu mašīna, kam jāņem ārā vadības bloks un tas fiziski jāatver un tajā, iespējams, jāielien ar lodāmuru - te ir tikai čipšķūnerim jāpiespraužas OBD2 portam un jāizmaina vadības bloka programmatūra.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Atšķirība tā, ka es ar tevīm runāju iespēju robežās cilvēcīgi.Tas ir grūti,jo te vajadzīga īpaša pacietība- lai vnk nepasūtītu naksuj.Nevis ka jaunai, bet jau sen padsmito gadu pajaunas mašīnas vadības bloks savā atmiņā lieliski uzrāda, kad un cik reižu ir notikusi pārprogrammēšana.Motoram kārbai, viss tur ir redzams.Dīleris tak nav gluži tā ka p-dars, vajadzības vai pretenziju gadijumā viņš tur visur ieskatīsies.Esmu piekusis runāt un katram loham nosnstopā pierādīt, ka dēļ vaļsirdīgi sirsnīgi pateiktā pats neesi lohs.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

SQ5 šogad it kā parādīsies ar Bitdi (347zs)

www.auto-data.net/bg/audi-sq5-model-2026

boliks Reģ.: 22.03.2004
2 0 Atbildēt

Re kur varēs dabūt Krievijā ražotus Mersedesus life.ru/t/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8/1205524/putin_raspisalsia_na_kapotie_mercedes_sdielannogho_v_rossii_--_vidieo

bet, ja nopietni kā tad sankcijas.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
2 0 Atbildēt

Tas pierāda tikai lielo varu un lielo uzņēmumu divkosību, jo īpaši Vācijas/Krievijas attiecībās, tas ir ļoti novērojams. Vācija atbalstīja gāzes caurules izbūvi pa Baltijas jūru, kas ir izdevīgi Krievijai un pretī saņem atbasltu savam biznesam Krievijā...

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Bosch tehniku ražo Krievijā, nesen Whirpool veļeni nopirku - skatos aizmugurē: Made in Russia. Kāpēc lai Meršus neražotu?

wons Reģ.: 26.07.2017
2 0 Atbildēt

Latvija gan pieturas pie sankcijām pret Krieviju! Mēs esam stipri un vareni! Nepārdodamies, kā daudzas citas valstis.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
1 1 Atbildēt

Būtu ko pārdod, tad gan jau, ka tāpat arī darītu... Pat lielākā daļa zemes vairs nepieder pašiem

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 1 Atbildēt

msh rakstīja: Kasiņš vienkārši domā apmēram kā es - viņam vajag lai mašīnā būtu garš aprīkojuma saraksts - kas, kā, ko, nav svarīgi, galvenais lai garš, tas nekas ka vismaz puse no tā saraksta ir ķeksīša pēc

Manuprāt, forši ir ar vienu auto braukt ilgi, bet, lai nepaliktu garlaicīgi, var šad tad uz nedēļas nogaļu tālākiem braucieniem izīrēt kādu citu auto, kas interesē.

Volx Reģ.: 22.11.2018
3 1 Atbildēt

tak mūsdienu ģimenē ir 2 auto!

man kak raz ttā arī sanāk - ikdienā cīnos ar Ceedu un brīvdienās paņemu džedaju ;)

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Ar diviem arī nepietiek.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
3 1 Atbildēt

Ezītis

Tas pierāda tikai lielo varu un lielo uzņēmumu divkosību

.

Eiropā valda sociķi ,eirokomjaunieši . Un to morāle divkosība ir zināma .

Vetspils uzņēmējus mūsu sorosītu laikraksti norēja . Toreiz viņi gribēja veidot sauzemes bāzi priekš nordstrīma tehnikas ,trubām . Mūsu LV progresīvistu laikraksti klusē par savienību Merkeli /rus

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Mūsu ziņas jau neparādīja Stoltenberga stostīšanos, atbildot uz Trampa jautājumu, kā NATO skatās uz Merkeles paveikto, radot gāzes atkarību no Krievijas.

Putina Stasi apliecību it kā esam redzējuši - ziņās rādīja. Bet to, ka viņš šajā organizācijā bija Merkeles kolēģis vienā laika periodā, Eiropa izliekas nezinot.

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

varētu uzzināt, kurš ir sorositu laikraksts ?

un kurš progresīvistu ?

vai - kurš daudz maz zināms laikraksts nepieder venstpilij ?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 1 Atbildēt

arba

sorosīts , eirokomjaunietis,,eiromarksists , velkomists ,progresīvists .... visa viena kompānija

IR , Delfi ,apollo ,tvnet LSM ..re, baltica

Ventspilsij nra . Par dienu , dienas biznesu . LA nezinu ..laikam "trijiem brāļiem" Aivaram ,Andrim ,Aināram

Pēc jautājma noprtu ,ka domā es Lemberga fans .. Te kļūdies .

No rajona laikrakstiem neatkarīgi daži vai pat viens ..Neatkarīgās Tukuma ziņas

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Mūsdienās par lakmusa papīrīti tam, vai plašsaziņas līdzeklis ir ar kreisu noslieci vai nav, noder vienkārša pārbaude - ja tu izlasi ka kaut kur eiropā panākumus vēlēšanās guvuši galēji labie politiķi - tad zini ka tas, ko tu lasi/klausies ir ar liberālu novirzienu.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

"ja tu izlasi ka kaut kur eiropā panākumus vēlēšanās guvuši galēji labie politiķi - tad zini ka tas, ko tu lasi/klausies ir ar liberālu novirzienu."

Precīzi, pie tam ne tikai ar liberālu bet , iespējams, kreisi sociālistisku. Vispār, mūsdienās jēdziens par to, kas ir labējs, ir galīgi sacūkots. Pēc Marksa skaidrs, labējie ir bagātie "rūpnieki un zemes īpašnieki", bet tagad, ja kādam nepatīk imigranti, tad tas jau ir "galēji labējais".

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Man jau šķiet, ka ticība te ir vienota: tā ir ticība naudas zīmēm. Pārējais ir kā vajag.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Pirms te ko tādu raksti, aplūko arī citu sarakstu:

en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_motor_vehicle_production

Cik tad krievi saražo auto. Uzreiz aiz krieviem ( 40 000 auto) ir Irāna. Bet krievi ražo mazāk kā Turcijā, Taizemē.

Tie saražotie auto praktiski neit uz ksportu, jo tie tiek ražoti priekš vietējā ( un NVS) tirgus, lai izbēgtu no augstajiem nodokļiem. Bet auto ir nekonkurētspējīgi citās valstīs, jo normālie brendi neatbilst kvalitātei, bet citas kompānijas, piemēram Renault ražo lētas kopijas ar "Lada" zīmolu.

Iedomājies - pat Geely, ķīniešu kompānija ražo savus auto Baltkrievijā, priekš krievu tirgus, tā vietā, lai ievestu gatavus.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

tak tas ir dēļ ievedmuittām. Ja gribi konkurēt ar cenu, ttad auto ir jāsaskrūvē kopā krievijā. vai tad tu domā, ka Slovākijas kIa rūpnīca nespētu nodrošināt pieprasijumu, ka izveidojusi kaļiņingradā rūpnīcu/ Tur jau tikai saskrūvē kopā un auto sanak uz kādi 25% lētāks.

p.s Ford slēdz savu rupnīcu Krievijā, slikti pārdošanas apjomi

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Volx

Te nu nevar pārmest Putinam . Gribi tirgot cel rūpnīcu . Tramps dara to pašu

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 1 Atbildēt

Var jau ar ievedmuitām čakarēt ražotājus. BET, par to tik un tā kāds samaksā un tas tik un tā ir auto pircējs. No tā patiesībā uzvārās neko lietderīgu neražojoši birokrāti. Tā tas ir gan Krievijā, gan US, gan pie mums. Patiesi brīvs tirgus visu noliktu savā vietā. Ražotu tas un tur, kur ir izdevīgāk, un iegūtu patērētājs.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tev ir ļoti šaurs/tuvs redzes loks. Tātad, atraujam tirgu vaļā - visu ražo ķīnā - kā no tā iegūs eiropas patērētājs, ja viņam nebūs naudas, jo visa ražošana ir prom?

Kā reiz tā normālā situācija ir tad, kad ir ievedmuitas - un pircējam ir attiecīgi pamudinājums pirkt savā valstī ražotu mašīnu. Kā "patērētājs ir ieguvis" varam paskatīties uz apvienoto karalisti - valstij, kura bija viena no pirmajām autoražošanas lielvalstīm, vairs nav neviena liela apjoma ražotāja, tikai citu valstu ražotājiem piederošas rūpnīcas.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Visā pasaulē tirgu regulē jau no pirmskristus laikiem . Tikai reizēm viens otrs iebrauc galējībās .

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Ar to piezīmi, ka valsts subsidētas kompānijas ir samērā nesens izgudrojums.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tev ir ļoti šaurs/tuvs redzes loks. Tātad, atraujam tirgu vaļā - visu ražo ķīnā - kā no tā iegūs eiropas patērētājs, ja viņam nebūs naudas, jo visa ražošana ir prom?

Kā reiz tā normālā situācija ir tad, kad ir ievedmuitas - un pircējam ir attiecīgi pamudinājums pirkt savā valstī ražotu mašīnu. Kā "patērētājs ir ieguvis" varam paskatīties uz apvienoto karalisti - valstij, kura bija viena no pirmajām autoražošanas lielvalstīm, vairs nav neviena liela apjoma ražotāja, tikai citu valstu ražotājiem piederošas rūpnīcas.

ievedmuitai ir arī pretējs efekts - izvedmuitas, ja tā var teikt

ir tirdzniecības kari !

ja vācieši uzliks ievedmuitas auto, visticamāk smaigi norausies, jo arī viņu auto apliks ar ievedmuitām un rezultātā neviens nezin kas sanāks

tieši vislielākās ievedmuitas auto tiek uzliktas tur, kur auto vispār neražo piem somija

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Vai Vācijā pašlaik(agrāk/vienmēr) nav(?) ievedmuita ievedot amerikāņu auto??? Vai(?) importējot mašīnu no Asv, Somijā tai ievedmuita ir Lielāka ,nekā būtu to pašu auto ievedot Latvijā? Vai vācija,latvija un somija nav(?) Eiropas Savienības valstis? Vai eiropas savienības valstīm Katrai ir Atsevišķs/individuāls muitas kodekss un dažādas ievedmuitas tarifu likmes?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Somija ir ļoti slikts piemērs, jo somijā atrodas valmet, kas, vismaz agrāk, mašīnas lika kopā

Lielām ievedmuitām ir divi efekti - 1) veicina mašīnu ražošanu, vai vismaz salikšanu, uz vietas [skatīt to pašu krieviju] 2) ļauj padarīt visādus elektromobīļus konkurētspējīgus ar normālām mašīnām - skatīt norvēģiju.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Slikts piemērs ir pieminēt eiropas valsti kā tādu, attiecībā uz ievedmuitu.Jo lielāko daļu mašīnu ražo eiropā, tāpēc pašu ražotajiem nekādas ievedmuitas nav. Amerikāņu mašīnas kā džipus un pikapus pirkt diezin vai eiropā daudziem interesē,tāpēc jautājums par tādu ražotņu būvniecību atkrīt pilnībā.Pietiek jau ar visādiem japona matj un generāl motorsu, kuri sen savijusies un sapinušies tādā shēmotaju mudžeklī, ka neviens čorts vairs nepateiks kurš tur japāņu un kurš europas izcelsmes un kurš no kurienes nāk.Par Usa džipu eiroppā samaksā 10% ievedmuitu un brauc vesels, ja vien vari ieliet viņā zupu un aizkadrā samaksāt kosmisko ekspluatācijas gadanodokli (kas visu sadārdzina krietni vairāk par ievedmuitu un tak nebūt ne LV ir tas vislielākais no iespējamajiem).

Norvēģija kā ne-eu valsts savukārt ir auto ievešanas noteikumos rafinēti alkatīga uz nodokļiem (kas mierīgi reizes 2-3 var pārsniegt pirkuma cenu),turklāt ,ņemot vērā viņu apsēstību ar elektro ,nodoklī ir krietns jautājums par degvielas veidu un izmešu daudzumu.Vai viņi ar saviem pusotra simta tūkstošiem gadā pārdoto jauno auto skaitu ir kādam interesanti lai rūpnīcas būvēt,figzin,šaubos.Atšķirībā no krievijas, kur tas jauno auto noiets ir 10x lielāks. Domājams, ka viņi ir gana viltīgi,piem, lai savā teritorijā nepieļautu videi kaitīgo elektroauto komponentu ražošanu.Tak labāk ir ēst un elpot nevis visādus ražošanas suuudus, bet uzreiz gatavo/tīro produktu.

Vai viņi tur tiešām visi brauc ar elektrību (kā tas tiek visur viltīgi pasniegts), arī apšaubāmi.Drīzāk vienkārši bagāta un daudz/iekasēt alkatīga valsts,līdzigi kā Šveice.Pēc pārdoto marku saraksta nez vai tur visi tiešām ir elektro.Atlaižu un viltīgu privilēģiju iedvesmoti,kāda trešdaļa varrbūt, vairāk es nedotu: www.statista.com/statistics/419224/leading-car-brands-registered-in-norway/

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

sauc kā gribi ievedmuita, vai nodeva pie pirmās reģistrācijas

tas būtību nemaina

runa ir par to, ka valsts iekasē tieši visvairāk tur , kur auto neražo !

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tāpēc jau LVija līdz ielīšanai EU bij starptaustiski atpazīstama kā 3.3/3,8l vajagieru,karavānu,taunkantriju un tamlīdzīgu hlamu mekka.Ppozicionēts tika kā ģimenes auto, bet uz lohu rēķina ļoti plaša ļaužu grupa ilgu laiku izmantoja iespēju uzvārīties.Piemērošanās europas noteikumiem šo nišu strauji aizvēra,nācās "padalīties" ar valsti, tapc tagd reklamēsiem/brauksim 1,0 un 0,7l tilpuma "ģimenē" .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Šodien biju uz otro Passat B8 apkopi. Pie 48tkm jau (vien 20tkm nobraukums kopš pirmās apkopes). 314 eur par eļļas un filtru nomaiņu Dārgi. Sūdzību nav, auto ekselents

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

Dārgi gan, bet par komfortu jāmaksā. Pamaini apavus - šķiet tev labā kāja par smagu...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti