Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Tas kā kādreiz 1,9 tdi visi sarkanie bij jāuzmanās. Maziņš nitro pūtiens un neturēja galva. Ar dieviem jau varēja mizot kādu brītiņu..

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Varējāt gan vienureiz to drazu no šejienes iztīrīt.Kur lai neielien, visur priekšā vai nu gāze, vai nu golfs, vai nu pagājušā gadsimta hlamu problēmas.Tur nevis kaut kādi tur dižie programmatūras speci, bet gan galvenokārt visādi lohi.Daudzmaz pajaunam auto EGRu amputēs tikai un vienīgi īpašnieks/kapeikjājējs.Kāreiz tieši tie, kas pēc tam brauc pa ielu smirdēdami un pēc kuriem veidojas tas sabiedrības priekšstats par dd lietotājiem kā tādiem.Un kāds sakars egr-am ar motora galvas defektu.Sen zināms, ka arī pie dīlera var ļoti viegli nopirkt meeslu,kuru viņš pieņēmis apmaiņā pret jaunu un kuru viņam vajag kaut kur noogrūst.

Tad kad to T6 garantijā paši apkalpoja un kad mainīja un tālāk pārdeva- tad lūk nebija nekāds tur"tipisko" problēmu uzskaitījums.Labs auto, visu laiku dīlerī, visas apkopes, blabla bla.Bet tikko kā jaunais Klients pāris mēn pabrauca, tā pilns komplekts suudu.Šitie luuk motori ir specifiski, viņiem problēma tipiska, gandrīz visiem tā ir,mēs šito zinam,utt, utjp, etc,itd. Acīmredzot (pagaidām) pamaz drošsirdīgo, kuri varētu reāli "uzprasīt" atbildību un to suudu vnk atdot viņiem atpakaļ, lai paši sev iebāž kur grib ar visām tām savām problēmām.Tā kā te,lūk beidzamā laika labākais seriāls krievu joutūbā:

Te viņa beidzamais 12.feb kārtējais garadarbs- ko autors aicina noskatīties, kamēr vēl to varot...:

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

"Daudzmaz pajaunam auto EGRu amputēs tikai un vienīgi īpašnieks/kapeikjājējs."

Nūūūūū... Spriežot pēc tā, ko es redzu tajā pašā stiliņā - EGR un kvēpu filtru kādam 3.0 TDI NEamputēs tikai ķeblī pirdējs - visi kas kaut ko rubī, nopērkot mašīnu kam tie grabuļi vēl ir, tos met laukā, tāpat, sirdsmieram.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 1 Atbildēt

Manam jaguāranm ir 2 EGRi (bi-turbo motors)... vienu nomainīju, jo meta kļūdu un slēdzās servisa režīms. Pēc laika problēma atkārtojās. Nezinu, vai otrs gāja pa gaisu, vai esošais brāķis (ex-saimnieks iedeva līdzi) Izbesījos un kopā ar čipošanu palūdzu noprogrammēt nost. DPF neizgrieza, jo tas strādā normāli un, kad pilns, panelī iedegas indikators - vnk., jāpabrauc, kamēr iztīrās. Tiesa, pēc apm. pusgada problēma atkal parādījās un atkal slēdzās servisa režīms. Gods kam gods, Kaross bez maksas atrisināja, ķipa, softs neesot derējis. Tagad auto iet un kļūdu nemet.

Bet, nu, labi, tā ir tēma par 10-gadīgu auto

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kuri tie visi? Tu kādu vabūt Personīgi pazīsti, kas nodarbojas ar to te amputāciju un ikdienā ar lohiem strādā? Es pazīstu vairākus, pie kam sen un personīgi.Kopš jau tiem laikiem, kad viņi bija uz diviem pirkstiem saskaitāmi un Tu vēl ar "savu" golfu zem galda braukāji.Bet tur tajā tavā stilīgajā vietnē sen jau vairs normālam lietotājam meklēt nav ko- tā ka ar shito suudu popularizēšanu atliek vien arī šo vietni aizsūtīt tajā pašā na..."virzenā".

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 1 Atbildēt

Tas tikai kārtējo reizi pierāda ka 4-5k vecam premium lūznim sakasīt var, bet tālāk sākas vingrošana ar kapeiciņu un auto no lūžņa tiek pārvērsts par šrotu atslēdzot un noņemot visu iespējamo. Lieki teikt ka braucot aiz tāda no smakas gribas vemt. Viena lieta ir kvēpi, kas kārtība esošam auto bez kvēpu filtra praktiski nav redzami, otra lieta EGR kas jaunākam auto ļoti aktīvi iesaistās Nox samazināšanā.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
3 0 Atbildēt

Nu bet, protams, piekrītu par visiem 100%. Vidējam latvietim lēmuma pieņemšanai 1/3 no kopējā svara ir pazīmēties (neies taču kaimiņam rādīt, ka brauc ar "sūdu"), tad 1/3 uzlekt augstāk par savu dirsu (gribu premium auto ar pilnu pakotni, bet man ir tikai 5k eur budžets). Nu un tad atlikusī 1/3 praktiskums, vajadzība, ekonomija utt.

Tāpēc arī cilvēki bieži vien izvēlas pavecu premium, nevis, ko jaunāku, bet vienkāršāku. Redzēju FB reklāmu, kur kaut kāds kantoris reklamēja, ka čipojot un girežot filtrus ārā un tamlīdzīgas lietas dara. Tur viens bij iekomentējis, ka visus tos sūdus taču arī elpojam, tad, protams, aizgāja nodiršana, ka katrs atļaujas, kā māk, ja Tu tik zaļš, tad maini tos savus filtrus utt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 2 Atbildēt

Manuprāt, tie ir aizspriedumi un stereotipi. Dīzelis ož - aha, tātad tur viss ir izgriezts un noteikti smaka no tāda un tāda slāpekļa oksīda. Radinieka dīzelim nesen biju nostājies blakus, tas faktiski jauns, viss vietā, ož tāpat.

Kāda smaka manējam no izpūtēja nāca pirms EGR nahrenizēšanas, tāda arī pēc.

Tas, ka šie ož savādāk kā benzīni, tas ir skaidrs, bet nu apgalvot, ka braucot aiz tāda gribas vemt, jo EGR nahrenizēts - tas liekas absurdi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pirmkārt, 10-gadīgs, nu jau 11... Otrkārt, nebūt tā, ka būtu baigi jākasa, jo varu atļauties arī jaunu auto (pat tāds ir bijis)... Treškārt, ne jau naudā ir stāsts. Es, kā vairumam forumiešu zināms, auto cenšos uzturēt tuvu ideālam, arī šajā auto ir ieguldīts diezgan. Vairāk lomu nospēlēja tas, ka pat īsti nevarēja pateikt, vai vaina ir tajā pašā vai otrajā vārstā (kompis neuzrāda - tikai to, ka kļūda EGR). Un, cik sapratu no meha, tur nav tā, ka vienārši nopērc un to, kas nestrādā un nomaini. Tie vārsti atšķiras. Plus vēl tas, ka bija plānots pēc pāris dienām ārzemju izbrauciens un tāda vārsta pat nebija uz vietas.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
5 1 Atbildēt

Laikam lieki piebilst, ka es savam 3 gadīgajam "lūznim" nedomāju ne likvidēt EGR, ne čipot, ne darīt ko tādu, ko ražotājs nav paredzējis.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tur jau ir, ka NAV normālas pieredzes apmaiņas to 3gadīgo "lūžņu" ekspluatācijā.Ir tikai pamatā vai nu ļauns izsmiekls, vai kādi ne īsti labi novēlējumi. Tie griezēji un santīmjaajēji nesaprot to, ka tādu to auto pēc tam viņi var tālāk atdot vienīgi tādam pat ķenerim un tikai TAD, kad tā sākotnēji it kā vēl normālā auto cena būs nokritusi līdz šo te kapeikspeciaālistu pieņemamajam līmenim.Tāpēc nav (un nebūs!) nekāda tāda īpaša "tirgus" ne to jaudīgo ne to aprīkoto/trīsgadīgo segmentā.Apgraizītu un izvarotu tādu normāls cilvēks neņems,turklāt propaganda lieliski strādā un cilvēki pa lielam ir iebiedēti.Tā ka nāksies vien remontēt un pašam mierīgi turpināt to ekspluatāciju.Nav vairs tie laiki, kad paņem/pajaaj un uzreiz īpaši nezaudējot to kādam tālāk atdod.

Attiecībā uz Tevi vnk cilvēciski žēl, ka tā sagadījās.Bet es dodu daudz %, ka par šo iespējamo problēmu nojauta gan tas iepriekšējais īpašnieks, gan arī pats tirgotājs/dīleris.

Tepat vēl nupat viens biedrs ieņēmis līdzīgu "jaunu" auto- bet kas ir lasāms komentos?Pareizi- pamatā jau ne īpaši apslēpts "prieks" par to gaidāmo jezgu.Kura mierīgi var arī izpalikt- ja pats īpašnieks būs izglītots un zinās ko darīt, nevis klausīsies dažādus kaktu ākstus.Turklāt, citreiz pat pašu dīleri ieskaitot.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

Kāda propaganda? Kā (ar ko) iebiedēti?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Ar to, ka trīsgadīgs auto ir lūznis.Nevis propaganda bet pamatā visīstākā demagoģija.Ja tos trīsgadīgos neviens tālāk nepirks, arī pats tas dīleris drīzvien apkakaasies.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
2 0 Atbildēt

nomiks, piebilst nebija lieki, jo publiski jādokumentē retie gadījumi, kad auto pieskatītājs dara tieši to un tikai to, ko vajag konkrētajam auto. Lai turpmāk veicas!

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Nu jau kkad izteicos - mani vienmēr izbrīna kāpēc "lieliskais"3 gadīgais auto pēc līzinga pasākuma nav aizpārdots līzinga uzņēmuma grāmatvedes brālēnam / dīlera servisa vadītāja brālim / etc. IMO līdz 3 gadīgu auto pārdošana VIENMĒR ir stipri aizdomīga - nolietojuma % ir stipri mazāks kā cenas krituma %. Tīra ogu maize.... bet stāv dīlera placī.

Man viens paziņa no bankas ir šādus 2 auto iepircis. Lieki teikt, ka tie dīlera placī neparādijās.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Rakstiņš par problēmiskiem motoriem, lielākā daļa vācieši vvm-auto.ru/publikatsii/1244-novye-dvigateli-i-uzhe-lomayutsya

p.s. un par eļļas maiņu tur vairākās vietās uzsvērts. Tak što nelaužam

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Uzsvērts gan ir, bet kā diez tā plikā eļļas maiņa saistās ar tāda draņķamotora nespēju uzturēt tīru Dpf-u? Vai kā viņa spēj cīnīties ar kādiem idejiski principiāliem kāšiem viņa konstrukcijā?

Un kur ir pašlaik ir kāds vispār tas benzīnmotors lielāks par 1, 6l, kurš atbilstu tām jaunajām Eur6d prasībām? Kur vispār ir "pieredze" ekspluatācijā attiecībā uz tiem ar daļiņu filtriem aprīkotiem benzīnniekiem? Līdz šim to bija izdevīgi "neredzēt un neuzsvērt", jo katram dīlerim taču gribējās iztirgot iepriekšējos jaunajām normām neatbilstošos. Redzēsim kas būs tālāk. Ja jau viens pats pliks programmatūras atjauninājums spēja kaitēt patēriņam un dinamikai, tad ko gan cerēt no visa šī cimperlīgā pasākumu kompleksa ieviešanas visā pilnībā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

es neesmu dīzeļu lietottājs, bet tas kvēpu filtrs tak pats sāk attīrīties sadegot. Jaguārnieks tak raksta "DPF neizgrieza, jo tas strādā normāli un, kad pilns, panelī iedegas indikators - vnk., jāpabrauc, kamēr iztīrās".

Viņš nobeidzās, ja ir nepareiza darbība citos mezglos - met eļļu, ļoti iespējams, ja atslēdz to EGR, čipo. Nu, ja ir msh klients, tad visu nahrenizē

Par benzīniekiem man tak ir jaunākais turbo džedajs, tam esot itkā speciāls katalizators, kam ir lielāka caurlaides spēja. Tās visas ir jaunākās tehnoloģijas, ko kerejieši tagad liek visos jaunākajos modeļos + arī kārba robots. Pagaidam viss strādā, patēriņš jūtami samazināts. Atšķirībā no vāciešiem strādā Atkinsoona ciklā

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Divi gali- ja Dpf-s aizdambējas, izplūdes traktā rodas pretspiediens un nesadegusī ddegviela nokļūst eļļā- to atšķaidot un krasi pazeminot eļļošanas īpašibas.Uz tādu zampu pastrādājot, motoram drīzvien loģiski uzrodas arī citas vainas.Ja lietotājs nejēdz sekot un saprast kur un kā viņam strādā tā Dpf--a reģenerācija vai ja viņš to regulāri pusceļā aprauj mazus gabalus braucot,tad tiešām ir problēma.Turklāt, var jau to izdedzināšanas procesu aktivizēt, pielejot degvielā attiecīgu šķidrumu- bet tas taču samērā dārgi maksā un tam pamuļķim otrs tāds pats pamuļķis garāžas Aleksējs ir iestāstījis ka tā nevajag darīt.

Par tiem benzīna daļiņu foitriem to mēs redzēsim kad viņiem būs 100k.Kuram muļķim tad to varēs nogrūzt un cik reāli nostāsies finansēs to apmaiņa pret jaunu auto kā ierasts uz garantijas laika beigām.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Nav nekad bijis mērķis nogrūst autiņu uz garantijas laika beigām(man vēl joprojām ir CEEDs, jauns, 12 gadi). To parasti dara tie, kas jūt, ka pārāk jau daudz izlien visskautkas un pašam nav naudas to remontet. Piemeram DSG kārba, tāpēc visādi premiumi jau maksā kapeikas, salīdzinot ar sākotnējo vērtību, jo tāda viena agregāta nomaiņa jau ir 1/2 no autiņa atlikušās vērtības. Jā, esmu dzirdējis, ka jaunajam džedajam rezerves daļas palikušas dārgas, bet pagaidām neesmu lasījis baigos lūšanas gadījumus. Atsevišķās komplektācijās tie agregāti jau tiek testēti kkur no 12.gada un tagad viņi visusur tiek likti.

Piemēram amerikā ir tāds veloster modelis, tad tur jau visu šito patestēja. Uz i40, ja nemaldos, bija turbo GDI, bet vēl bez robota.

Un nekādi šķidrumu nav pieļaujami "paātrinātai izdegšanai", tas ir kolhozs, taisnākais ceļš pie msh.

Кроме того, сильно уменьшает ресурс катализатора попадание в его рабочий объем бензина, антифриза и масла. Обычно такое случается в результате нестабильной работы системы зажигания, например, при проскоке искры в свече двигателя. Очень часто подобная ситуация возникает при пуске двигателя в холодное время года. Попадание масла и антифриза неизбежно при сильно изношенном двигателе. В результате происходит загрязнение катализатора и разрушение его керамических сот. Его сопротивление отходящим из двигателя газам возрастает, в итоге получается эффект, как от заткнутой в глушитель тряпки.

car-avz.ru/glavnaya/ustanovka/4625-voprosy-i-otvety-po-katalizatoram

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es runāju par dīzeļa Dpf-u.Un sakarā ar šķidrumiem nekāda kolhoza nav.Tur tāds Tuv-sertificētais "šķidrums" maksā savus pārdesmit eur par vienreizēju devu,kā arī tieši tos "labākos" var arī iegādāties tieši pie tiem pašiem labākajiem Dpf izgriešanas speciālistiem.Viņi interesentam autoritatīvi paskaidros- kādos gadījumos un līdz kādai aizsērēšanas stadijai no tā ir varbūtējā jēga.Jo jebkuri šķidrumi kļūst bezjēdzīgi, kad jau runa iet par sabojātu mehānismu.Agrāk vajag sākt domāt.Tie Lohi savā būtībā un daudzskaitlībā ir tādi, kuri nonstopā nekad nekam nepiekrīt un vispār nesaprot, par ko un kāpēc iet runa.

Īstā "pieredzes apmaiņa" sākas tajos sagadīšanās gadījumos, kad tāds Lohs nejauši kļūst par īpašnieku- kad izrādās, ka tas Dpfs maksā aptuveni tikpat, cik 2gab tie tur labi saglabātie golfi.Ja ir jautājums to ņemt pie dīlera, tad tur sanāks jau visi trīsarpus golfi.Nav pat obligāti lietot papildlīdzekļus- vairumam un iesākumam pietiks ieliet tajā caurumā pro-dīzeli.Jau trešajā krustojumā tas dedzināšanas process vairumam būs klāt kā likts.Kur nu vēl ja izmēģināt slaveno beznaftas ddegvielu,no kuras tie kākapeikjajaajēji bēg kā no uguns un izliekas neredzam.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 0 Atbildēt

Un vēl liela problēma jaunās paaudzes auto ir daudzu mezglu apvienošana vienā detaļā. Piem egr iebūvets ieplūdes kolektorā un atsevišķi nemainās. Problemu gadijumā attiecīgas, ne mazas izmaksas. Daudzas svarīgas lietas, kas agrāk tika izgatavotas no metāla (blīvējošas starplikas, degvielas caurules utt) tiek aizstātas ar gumijas blīvēm un plastmasas caurulēm. Tas it kā labi, nesadārdzina izstrādājumu, vienkāršāka izgatavošana un montāža. Bet rezultāts ir tāds, ka tādi materiāli nav tik ilgmūžīgi agresīvā vidē. Sākas nelielas noplūdes, bet lai nomainītu attiecīgu blīvīti ir jāizjauc puse no motora un tas jau nav lēts pasākums

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 0 Atbildēt

Bet viņi tak tos auto pārsvarā ražo 100tk. Pēc tam ir jādomā, kā tik vaļā. Rekur te pat ir vesela branža ar bomāriem, kuri uzskata, ka auto ar tādu norbaukumu vēl ir jauns un tas ir ahujennākais deals. Salti meli. Tāds auto jau ir pizdģets.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Un , ņemot vērā hibrīdu skaita pieaugumu, lielākais pārsteigums varētu gaidīt "vēl jaunu" hibrīdauto otros un trešos īpašniekus.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 3 Atbildēt

Tikai nevajag, ja? Hibrīdi kā reiz ir ultra izturīgi, ne jau velti tie kļūst par taxi populārāko izvēli n'tajās valstīs.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Redzēsim kur kurš viņus kādā pats savā d varēs bāzt, kad pašam būs apnicis un pienāks tas laiks kratīties vaļā.Cik sanāks kopumā tās gala izmaksas, ja atdot varēs ar lieliem jautājumiem un tikai par pusvelti.

Loģiski, ja nespēj vairs uztaisīt jaunajās normās iekļaujošos un vienlaikus labi ejošu benzīnnieku, tad taču jākombinē klāt elektrība.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"Ultra izturīgi", jo tos izmanto taksisti? Nejauc pirkstu ar krānu - bik ir starpība vai izturība ir jāizsaka tikai kilometru tūkstošos, vai kilometru tūkstošos kas nobraukti 10-15-20 gadu laikā. "Ultra izturīgajam" taksista hibrīdam kā reiz ir vieglāka dzīve nekā daudzu šī tofika lietotāju mašīnām - dienā tikai viens aukstais starts, no vietas to izkustina elektromotors, utt. Bet tajā pašā laikā tur ir visādas interesantas puņķainas kosmosa tehnoloģijas sabāztas - man, teiksim, labāk patīk siksnas piedzīts ūdenssūknis, nekā elektrisks ūdenssūknis kuru iekšā slēdz kaut kāds vadības bloks...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 1 Atbildēt

Kādi vēl 10 15 gadi. kur nu vēl 20.

5 gadi. nu max 7 gadi. viss.

tu nedomā, ka tavs goļārs nav tieši tas pats. tādēļ viņu fricis nogrūda Janekam, kuram pazīstams ir Vytautas. Vytautas savukārt ir savs placis, bet Jurģim no Liepājas ir savs placis, un viņš pazīst Vytautas.

Tā Goļārs atceļoja uz Latviju un tas ir labākais auto pasaule.

ps. lohs tu esi. vari neatbildēt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Izturīgi gan. Ne jau velti par tiem dzinējiem saka, ka mehāniķi tos ienīst. Jo - tie faktiski neplīst (un servisiem neienes ienākumus)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu paga, izturīgi salīdzinājumā ar ko? Ar tādu motoru kā tava darba passātā? Jā, protams - bet kāpēc? Tāpēc ka hibrīds? Nē, tāpēc ka tas ir primitīvs japāņu motors, kurš noteikti ir bāzēts uz kādu motoru, kurš tirgū tika palaists septiņdesmitajos vai astoņdesmitajos, un ir ielikts mašīnā, kur virsbūve visdrīzāk izjūk ātrāk nekā motors. Uzskatāms piemērs tam ir hondas.

Un mehāniķi tādus šķībaču brīnumus noteikti ienīst - jo tad, kad kaut kas tomēr ir jāremontē, tas, visdrīzāk, nav viegli, un šie mehāniķi sāk sarunāties japāniski Tevis nosaukto iemeslu dēļ šie brīnumi varētu nepatikt servisu īpašniekiem, bet gan jau tur arī viss ir normāli.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Vismaz mana 2013.gada Fabija ar 134.850 km nobraukumu vēl ir ,,konfekte,, , pateicoties relatīvi vienkāršākiem tehniskajiem risinājumiem un regulārām apkopēm. Bet neceriet - tuvākajā laikā šo ,,konfekti,, nepārdošu!

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Ak, nu , lētā gala auto noplīst ātrāk kā gaidīts, kāds pārsteigums. VW jau arī nekas cits nav, kā "vācu tautas rati", kā tos dēvēja Anšlavs Eglītis. Ja premium auto noplīstu pa 100 -150 k ,tad gan būtu iemesls sašutumam.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Nu nu? Kur var ieraudzīt ka VW lētā gala?

Un plīst tās "vācu kvalitātes" kāreiz dēļ pārmudrītiem mezgliem. Tur gan laikam Bosch pamatā uzdarbojas.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Šodien jauns Volkswagen nu nekādi nav uzskatāms par lētu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Salīdzinot ar ko - mūsu tautas vidējo rocību? Par golfiem mēs jau esam noskaidrojuši - ja maksāšana notiktu zeltā, nevis papīra naudā, par mk7 nākotos nolocīt tikpat daudz zelta, cik par līdzvērtīgi pozicionētu mk2, par spīti tam ka mk7 ir sastumts stipri vairāk elektronikas un kosmosa tehnoloģiju, respektīvi, mk7 ir lētāks, jo satur vairāk par to pašu naudu. Varam pameklēt infu par vecākiem VW busiem; nejutīšos sevišķi pārsteigts ja izrādīsies ka labi aprīkots T3 būs bijis vienās naudās ar tavu busu - tuaregu nomērīt īsti nesanāks, jo to sāka ražot tikai nesen.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
1 0 Atbildēt

Tuaregu sāka ražot 2003. gadā.. Nezinu, vai tas skaitās "nesen" Tev laikam 2000šo gadu autiņi skaitās diezgan jauni.

Protams, tehnoloģijas attīstās, bet tam aug līdzi arī cilvēku pirktspēja un, protams, inflācija. Neaizmirsīsim, ka auto ražotāju misija vai mērķis ir padarīt savu produktu pieejamāku, vienlaicīgi palielinot savus ieņēmumus katru gadu. Auto ir dārgi (premium gals), bet vienlaicīgi pašizmaksa tiek spiesta lejā un kvalitāte ir tāda, kāda ir. Kamēr garantija, tikmēr tā ir dīlera problēma. Protams, piekrītu msh, ka vecie autiņi pārrēķinot mūsdienu naudā maksāja tikpat, bet toreiz vismaz bija kvalitāte.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Salīdzināt ar modeļa priekšteci pirms 20 vai 30 gadiem nav korekti.

Ir salīdzināmi auto, kas šobrīd ir līdzīgas klases un aprīkojuma.

Faktiski normāli aprīkots Multivan ir vienā cenu kategorijā ar to pašu MercedesBenz V-Klasse.

Lētāki ir Opel/Renault/Nissan brāļi, vai Totota/Peugeot/Citroen māsas.

Tas pats ar Passat. Šajā segmentā alternatīvu ir daudz. Ļoti labi nopakots Passat (kā Kasinsh79 lietošanā esošais, piemēram), maksā tik cik labi aprīkots Avensis un Yaris kopā ņemot.

Ar Golfu līdzīgi. Kamēr Multivan bija remontā, kādu laiku braukāju ar dīlera piešķirtu Golf. Tiešām labi aprīkots utt, bet nu maksāt par golfu 26-28 tūkst.EUR, manuprāt, ir pilnīgs neprāts

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
0 0 Atbildēt

@nomiks

Neņem vērā ekstras - tās iet attiecīgi līdzi laikam. Tu saki - jauns vw dārgs! Tā pat teica arī 1988. gadā par jaunu 2. golfu vai vw busu. Nebija gluži tā, ka tos pakaļ meta un pārreķinot pēc mūsdienu algām un inflācijas, maksāja +/- tikpat.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

...un VW baznīcas draudze lepni paceltu galvu turpina pirkt..... Kopumā auto ir palikuši lētāki dažos soļos:

- Forda konveijers;

- 70`to naftas krīze;

- 80`to japānu unifikācijas invāzija.

Pēdējo notikumu VAG ignorē un VW baznīcas draudze ļauj to darīt. Vēture gan liecina, ka to var darīt gandrīz neierobežoti - katoļu baznīca ignorē luterisma priekšrocības un ar nesliktu sniegumu (krītošu gan) turpina uzvesties aroganti.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas ir ļoti labi ka VAG to pēdējo notikumu pārāk jūtami neņem vērā. Pareizāks nosaukums būtu "japāņu lēto sūdu iebrukums". Tas tiešām būtu traģiski, ja VAG būtu sācis skaitīt kapeikas tādā pat līmenī kā šķībači - plāni bleķi, tievi vadiņi, kurus, kā izskatās, uzprojektējuši amatieri [ļoti forši izskatās ka releji un drošinātāji izmētāti pa visu motortelpu], motori un kārbas bez izturības rezerves un viss pārējais. Protams, nevarētu tiekt ka pilnīgi neņemtu vērā - ap deviņdesmito gadu miju arī VAG sāka skaitīt kapeikas, bet ne tik uzkrītoši kā šķībači.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā tas ir - "salīdzināt nav korekti"? Tavs apgalvojums bija - "Šodien jauns Volkswagen nu nekādi nav uzskatāms par lētu" - es ar savu piemēru pierādu ka "jauns fofāgens nekad nav bijis uzskatāms par lētu". Ar ko atšķiras tā tirgus pozīcija, kurā bija pozicionēts mk2 GTI, no tās, kurā ir pozicionēts mk7 GTI? Un ar ko atšķirtas tā tirgus pozīcijas, kurās bija pozicionēts tavs buss no tās, kurā bija pozicionēts labi aprīkots T3? Visdrīzāk ne ar ko.

Tu vēlies skatīties pa labi un pa kreisi, jo skatoties taisni uz atpakaļ, tu neko lētāku atrast nespēj Bet tad atkal - tiem taviem opeļa un toyotas piemēriem lielākoties arī ir priekšteči, un es stipri apšaubu ka sameklējot cenas, cik maksāja pirms 30 gadiem MB100 un Toyota Carina, un pārrēķinot inflāciju, tās sevišķi atšķirtos no tevis nosaukto šodienas pēcteču cenām

Tā ka galu galā viss atduras nevis uz cenām, bet gan uz tavu cenu subjektīvo uztveri. Neuztraucies, arī vācijā astoņdesmitajos noteikti bija indivīdi, kam pie tavas rocības pirkt jaunu mk2 golfu likās neprāts, un tāpēc pirka kadetu vai nissanu...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

citāc:

Kā tas ir - "salīdzināt nav korekti"? Tavs apgalvojums bija - "Šodien jauns Volkswagen nu nekādi nav uzskatāms par lētu" - es ar savu piemēru pierādu ka "jauns fofāgens nekad nav bijis uzskatāms par lētu".

Līdz 80`to beigām nebija pieejama lēta japāņu alternatīva.

Attiecīg lai arī jākrāj vienāds mēnešu skaits, kopš 80`to beigām iegādājams lētāks substitūts. Attiecīgi tie, kas 80`s pērkot Golpu bija "prātīgi ar naudu", tagad ir "izšķērdīgi idioti"

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nūūū, vispār papētot vēsturi - tev līdzīgi indivīdi, kas vēlas sacelties pret esošo sistēmu, jeb kā tu sauc, "draudzi", jau kādus 50 gadus var eiropā nopirkt japāņu mašīnu izstrādājumus - nē, nevis privāti importējot, bet nopērkot pie vietējā izplatītāja - piemēram, Toyota Carina pirmo paaudzi, kuru sāka ražot 1970. gadā, jau eksportēja uz eiropu. Tā ka tevis piesaukto astoņdesmito gadu beigās, visdrīzāk, tie izstrādājumi bija beidzot sasnieguši opeļa līmeni un tos pat varēja mēģināt pirkt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, drīz jau šitas viss prieks sāksies arī benzīnniekiem. Jau tagad nāk klajā dzinēji ar t.s. GPF (gasoline particle filter vai kā tur)... tak što, šitās griešanas problēmas gan jau nebūs aktuālas tikai dīzelistiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nūūū... Es domāju ka benzīnniekiem nebūs tik traki. Pirmkārt, es pieņemu ka dīzeļiem tas ir saistošāk mūsu dīzeļdegvielas kvalitātes dēļ, respektīvi , tie vairāk kūp un līdz ar to filtri vairāk aug ciet, kamēr benzīnam tāds moments neeksistē - otrkārt, cik tad tie benzīnnieki vispār kūp... Ja benzīnnieks sāk pastiprināti kūpēt, tur kaut kas ir dziļā pakaļā un tas spēcīgi ietekmē iešanu un patēriņu, kamēr ja dīzelim kaut kas izraisa lielāku kūpēšanu, tas braucējam milzīgu atšķirību nedod, un tā var arī turpināt braukt, līdz filtrs ir ciet. Tā ka visdrīzāk benzīnniekiem ar tiem filtriem būs tāpat kā ar katalizatoriem, kur katalizators mēdz izvilkt 20 gadus un vairāk, pie noteikuma ka kāds viņu kāda cita iemesla dēļ neizgriež vai pašu mašīnu neizjauc.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Vai Tavam auto ir katalizātors?? Vai ir jau zināms kāds reālā lietošanā esošs benzīnnieks ar to tur tai jaunajai Eur normai tipa 6d/6c atbilstošu motoru?

Vai vari izskaidrot, kā un vai ir iespējama eur6 vai pat eur5 normai atbilstoša (patvaļīgi nemodificēta) dīzeļa kūpēšana tajā vispārpieņemtajā vizuāli redzamajā veidā, ja (ja..) viņam trubā fiziski atrodas Dpf filtrs?

Ar ko atšķiras reāls dīzeļa atgāzu mērijums 0,0x (gadījumā ar izpūtējā reāli esošu Dpf) no masveida gadījumiem, kad oficiālā TA pielaide mierīgi atļauj tā paša gada mašīnai šo ciparu izstiept līdz pat 1,6 ? Viss te notiek "līdzeni", tā tik turpinam, vai ne?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu labi, viena maza piebilde - benzīnnieku kvēpu filtriem noteikti liktenīga būs nevis kvēpu radītā dūmošana, bet gan eļļas degšanas blakusprodukti - un pie šodienas mašīnu vaļīgajām eļļas patēriņa pielaidēm, tas varētu arī būt diezgan kritiski...

Bet paskatīsimies uz to no otras puses - benzīnniekam izgrieztu kvēpu filtru apskatē bez kaut kā izjaukšanas toč nevarēs pamanīt...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

650

Un sakarā ar šķidrumiem nekāda kolhoza nav.Tur tāds Tuv-sertificētais "šķidrums" maksā savus pārdesmit eur par vienreizēju devu,

.

Man dīlers ik pa 100K arī pielēja no pudelītes . Pirms nodošanas servisā prasīja vai pilna bāka . Jo darīšot to un to . Būs jāpaprasa , varbūt netraucēs to pudelīti ieliet pašam un biežāk . Man gan benzīns

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79

Tikai nevajag, ja? Hibrīdi kā reiz ir ultra izturīgi, ne jau velti tie kļūst par taxi populārāko izvēli n'tajās valstīs.

.

Ja godīgi tad tā arī nesapratu Tavu hibrīda pārdošanu un veca audi pirkšanu . Vai patiesi tajā brīdi tie eiro bija vitāli acumirklī ?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Atbildot, domāju, ka viss darīts pareizi. Protu rīkoties ar finansēm, izvērtējot ieguvumus un zaudējumus no konkrēta auto nomaiņas. Tas gan netēmā, tagad ģimenē ir vairs tikai divi gandrīz jauni darba auto, laime pilnībā un tēriņi pilnīgi kam citam Principā, neesmu iecerējis jebkad pats pārkāpt sevis iegādātā auto, pilnībā apmierina situācija, kad par degvielu, Octa, Kasko, riepām un apkopēm ar remontiem maksā darba devējs. Peace. Otra darba auto esamība ģimenē, protams, nav garantēta mūžīgi. Patlaban darbs sievai tāds, kur darba auto ir. Fantastiski. Vai tā būs mūžīgi - cross fingers

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79

asimetriskās atbildes meistars

Kad pirki hibrīdu un audi Tev nebija ģimenē otrs darba auto.

. Par audi pārdošanu nekādu jautājumu ,ienācās otrs darba un lieta darīta

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Baigi no tēmas novirzāmies. Tie taču nebija ne jauni, pat ne garantijas auto...

P.S. Būtiska bija līzinga neesamība, tādēļ toreiz pārdevu Prius un vietā paņēmu ne līzinga auto utt.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Te iauto reklamē jauno RAV 4 2,0 . Kapēc tojota rav reklamēšanai kā slikto piemēru izvēlējusies savu avensi ??

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
0 0 Atbildēt

@kasinsh79

Tu nopietni iesaki pirkt lietotu hibrīdu?? Bāzt cilvēkiem galvu tādās lamatās? Tādu var pirkt tikai jaunu vai pavisam mazlietotu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nopietni. Piemērs no Berlīnes taxi ar Prius hibrīdu. Reālam auto teju 1mlj km nobraukums. Mainīta baterija pie 500tkm. Citādi oriģinālais dzinējs No kā bīties, kādēļ nepirkt lietotu hibrīdu?

P.S. Ja kas, pilna LT hibrīdu detaļu stipri lētāk.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

rudens86, visticamāk tev dīleris leja klāt profilaktiskos nolūkos lai

a) dabūtu kondensātu, ūdeni ārā no bākas

b) iztīrītu iesmidzināšanas sprauslas

par kkāda katalizatora izdedzināšanu šeit(benzīniekiem) neiet runa. Savukart 650 kungs stāsta, ka pielejot klāt dīzelim kkādu šķidrumu katalizators sāk reģenerāciju(dedzināšanu). Esmu dzirdējis par piespiedu reģenerāciju servisos ar spec aparatūru, bet tā ir diezgan bīstama, jo tas glušaks var vienkārši aizdegties. To veic parasti kkur ārpusē. Šeit izskatās ka vienkārsi paceļ degšanas temperatūru motorā un cer, ka tas izdedzinās to katalizatoru. Ja tā ir, tad protams, tas atstās arī negatīvu iespaidu uz pašu motoru, jo tur arī notiks neplānota t paaugstināšanas, izdegs vārsti, saplaisās galva utml.

Tas tāpat kā ar to EGR vārsta griešanu, novērsīs tā izgriešana aizaugšanu, motors sāks strādāt uz bagātīgu degmaisījumu(itkā labāk), motora t kāps un notiks vārstu izdegšanu, galva.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Va Tu izbeigsi reiz cilvēkiem prātu pi-st??? Vispār ir sajēga cik grādu ir tajā bundulī pašattīrīšanās brīdī?? Katram auto šis vikls paredzēts, reku dīleri masveidā piespiedu kārtā viņu aktivizē, kad klients suudzas gan sūta uz šoseju braukt gan vel viskautko sara. Vienureiz šitās loha pavadkas vajag pieturēt pie sevis, ka domāt ka te visi pdrasi un neviens tālāk par savu d neko nejeedz. Tas ir to jebanātu visādu gunāru un sergēju iespaids, kuri savā atejas garāžā visu dzīvi melnām mutēm un aplauztiem nagiem acis pār griezuši tur kko ķenerē un no jaunāka auto itin nesuuda nejēdz. Nafig šeit vispār kko kādreiz vispār muti vaļā vērt lai katrreiz šitos kolhoza lohu izgājienus pec tam klausītos..

Volx Reģ.: 22.11.2018
3 0 Atbildēt

Es prasu, ko tā prisadka īsti dara?

Tas, ka sūta uz šoseju braukt, tak loģiski - jaguārists tak raksta, ka jāpabrauc ilgāk, līdz reģenerācija pabeidzās.

p.s. bagaāts vārdu krājums

ledus9 Reģ.: 02.08.2004
0 0 Atbildēt

No jaunāka auto te it neviens nekā nesajēdz - ne Gunārs, ne Sergejs ne Dīleris. Ne vienam ne otram ne trešajam nav datorā faili ar vadības bloka shēmu, ne izejas faili, no kuriem tiek kompilēta vadības blokos iešūtā "firmware". Izejas faili ar visiem komentāriem. Bez tā gan Gunārs, gan Sergejs, gan Dīleris ir čukčas kosmosa kuģī, kuri drīkst pabarot sunīšus, bet nedrīkst aiztikt podziņas. Bet podziņas spaida sunīši Strelka, Belka un Laika. Un reizēm tomēr arī Gunārs un Sergejs. Un tādējādi reizēm ar dažādām reversās inženierijas metodēm iegūst informāciju, kuru tiem nepienākas zināt. Reizēm arī dīlera servisos kāds, kuram apnīk "barot sunīšus" sāk spiest podziņas. Ilgi tas, protams, neturpinās. Podziņu spiedējs kļūst par "Gunāru" vai "Sergeju", pie dīlera vairs neviens podziņas nespaida, bet smagākos gadījumus, ar kuriem paši netiek galā, pa kluso piespēlē "Gunāram" vai "Sergejam".

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

Lūdzu, pastāstiet tantei no Bauskas. Kas ir "komentāri"? Gunāram/Sergejam saprotams teksts/info vai dažiem programmētājiem saprotama komandrinda? Kurš un kad tos rada (ir radījis)? Vai sākumā, vai ražotājs?

ledus9 Reģ.: 02.08.2004
1 0 Atbildēt

Programmētājs uzraksta programmā rindiņu, kas attiecīgajā programmēšanas valodā attiecīgā procesora reģistrā ar tādu un šitādu adresi pārslēgt piekto bitu no nulles uz vieninieku. Cits, kas to programmu skatās, un zina attiecīgo progammēšanas valodu nevar saprast - kas tas pa reģistru, priekš kam tur piektajā bitā tiek ierakstīts vieninieks? Bet ja klāt ir pierakstīts komentārs, ka tas ir reģistrs, kur katrs bits, kad tas ir 0 nozīmē ka uz attiecīgo sprauslu nav padots spriegums, bet kad tajā bitā ir 1, tad spriegums tiek padots, tad tam, kas to programmu skatās, par attiecīgo koda fragmentu viss ir skaidrs. Komentāri kompilēti un iešūti procesorā netiek, tos var rakstīt, var nerakstīt, programmas darbība no tā nemainās, bet ja tādas programmas autoru, kur nav komentāru, sabrauks tramvajs, tad tam, kas nāks viņa vietā, būs ļoti grūti darbu turpināt.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
1 0 Atbildēt

Paldies! Tante no Bauskas kniksē

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Neviens dīleris drošvien nedarīs nekādu lieku darbību vadības bloka pārprogrammēšanā.Piem, tādam VAG ir vēsturiski izveidojušies oficiāli programmatūras "atjauninājumi",kurus par "nieka" tur kkādiem pusotrsimt eur viņi tev pārrakstīs (pēc klienta vēlmes vai piekrišanas, Protams).Vai pat pajaunam garantijas auto uzspiedīs to izveikt pat piespiedu kārtā,tāteikt, lai novērstu iepriekšējos kāšus.Pētnieki atzīmē to, ka Katrs šāds atjauninājums pēc idejas par saviem 5-7% "uzlabo" ekoloģiju utt.Bet realitātē tas vnk tupi par tiem pašiem % (ja ne vairāk) samazina dinamiku un palielina patēriņu.Simtiem šādu "atsauksmju" var palasīt, ja kam interesē pati tā ideja.Vairums klientu NAV apmierināti tieši pēc šādu atjauninājumu veikšanas.Un neviens nekad nevar garantēt, kā tā mašīna uzvedīsies, ja tie atjauninājumi 3-4g vecam auto ir jau 3-4gab gan kārbai, gan motoram.Neviens nezin, kā konkrētajam auto saskanīgi strādās kārba ar motoru, bet downgrādu vai saskaņošanas experimentu pēc indivīda vēlmēm tev neviens nepiedāvās- par visu maksāsi pats uz savu atbildību.Vēl sūudīgākais ir, ja aizej saki ka "neiet kā agrāk", bet skurpulozas pārbaudes vietā tev kko tur vnk pārprogrammē un pasaka ka ir ok un "tā jābūt".Suuda bojātu vai nolietojušos štruntu pa nieka 60eur viņi netrod un nedadomājās, bet tupi pārprogrammēt- to jā,lūdzu, tūliņ pat.Un tad nākamais/visiespējamākais ceļš ir uz čipotāja kantori.Ja čipmens ir zināms un atbildīgs- viņš palīdzēs, bet, ja abi ir ar īpašnieku ir ķeneri un lohi, tad jau te sākas visa ierastā izgriešana un dūmošana un utt.

Kāpēc piem "neiet" tas tur jaunais audi 286zs ddmotors, kapc tas q8 ir kusls un reaģē uz pedāli ar pusotras sek aizturi- da tapc, ka iesprostots ekoloģijas rāmjos un noglušīts pēc pilnas programmas.Audi ir "dusmīgs"- jo izzākājām viņus par eko neievērošanu, ta tagd lūdzu, saņemiet rezultātu- brauciet ar kusliem auto.Kāpēc tāds 300+ zs ddmotors savā ne-sport pamatrežīmā brauc uz 1150 rpm un ar iespējami augstāko parnesumu- da tieši tāpēc, ka tā tas ir domāts.Gribi dinamiku- slēdz citus režīmus un mēģini saprast pats visu to algoritmu.Ja skatīt tālāk- katram daudzmaz pajaunam auto elektronikas atmiņā saglabājas veikto atjauninājumu vai pārprogrammējumu skaits.Nav redzams ko konkrēti, bet IR redzams pats fakts, ka ir veiktas kādas manipulācijas.

Ja runāt par to, ka dažkārt var iegrābties arī "tikai" pie dīlera apkalpotā mašīnā- te taču ir dīlera politika acīm-redzama.Neviens tev šodien vairs nestāstīs,kādas sīkas manipulācijas un Kāpēc ir veiktas dīlera servisā, pat ja to mašinu būsi jau nopircis un ziņkārības dzīts centīsies to uzzināt kā likumīgs īpašnieks.Varbūt cilvēcīgi Galveno pateiks, bet neko vairāk nē.Nav vairs vecie laiki- kad "čoms" pie galdiņa parādīs ekrānu vai laipni iedos smalku biogrāfijas izdruku.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gausa reakcija uz gāzes [gumijas] pedāli - tas varētu būt labs veids kā samazināt kvēpu filtra pildījumu, galu galā, straujai reakcijai vajag palielinātu degvielas daudzumu kas nokūp Tādā ziņā ironiski - ilgus gadus esat maksājuši par to lai ar katru jauno modeli ražotājs samazinātu to, ko vadītājs spēj vadīt - nu tad varat beidzot novākt augļus. Labi, taisnības labad jāpiebilst ka ķīselim gumijas pedālis ir normālā konfigurācija - bet neapmierinātība ar tomāta darbību ir sekas ilggadējai maksāšanai par tomātu, aiz kā ražotājs nu var atļauties mešalku pat nepiedāvāt, bet Antuāns, kurš par to bezkontroles kārbu samaksājis, nu var spēlēties ar ekrānu, cerībā ka varbūt izdosies atrast režīmu, kurā tā kārba slēgsies kaut cik pēc viņa gaumes - bet drīzāk tas ir vienkārši tāpēc lai šis Antuāns varētu nosist laiku...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jebkurš pie pilna prāta esošs čipotājs izskaidros, ka vislielākā iespēja jebko sajāt ir tad, ja spiež grīdā un spīdzina mašīnu lai "izcelt' no apzināti zemiem ar apzināti zemu pārnesumu.Tas uz tiem lohiem attiecas, kam tur ilgāk pa nedēļu neturēja divmasu spararats un tml. Tad kāds pamats iedomāties, ka tie jaunākie zemapgriezienu auto vienkārši tāpat kā ja brauci ar sesto robu uz 60km/h ar tiem 1160rpm, ta tā viņš tev zibenīgi tagad no tās tukšgaitas izcels un aizlidos. Ja būsi vnk tupi to pedāli nospiedis, nekādus priekšdarbus neveicot, tad nu esi tik laipns sekundi pagaidīt, kamēr pati mašīna tavā vietā saslēgs un sajēgs, ko īsti tas lohs no viņas grib. Ja brauksi sport režīmā, tad apgriezieni un pārnesums tajā nesteigas pamiera stāvoklī būs jau labākā vilkmes robežā piem kkur starp 1500-1800, un tad tas viss reaģēs momentā un uz katru nospiesto milimetru. Protams, vairs nevarēs plātīties ar eko un ar 5l patēriņu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja tev liekas šokējoši ka tev tur trīslitrīgs ķīselis griežas uz 1,2k @ 60 kmph - C5 2.5 TDI pieskrūvētais tomāts tam motoram liek darīt tieši to pašu - atceros kā 10 gadus atpakaļ ar tādu mašīnu pabraucot, pabrīnījos ka braucot liepājā pa ganībeni pulkstenī bija tik mazs cipars Ar C4 2.5 TDI tomātu man braukt nav sanācis, uz cik tāds to motoru griež tādā situācijā, nezinu, droši vien augstāk, jo tur turbīnas pūtiena slieksnis ir augstāks.

Abet par to pārējo - es neticu ka tu vari kaut ko sačakarēt, standarta mašīnai spaidot pedāli. Galu galā, jaunas mašīnas ir paredzētas zīdaiņiem un citiem indivīdiem, kas neprot braukt un nespēj uzņemties atbildību ko pienākas uzņemties vadītājam - tā vismaz sanāk, paskatoties kādus "palīgus" jaunajās mašīnās ražotāji ir salikuši - līdz ar ko tur ir pārāk daudz visādu aizsardzību un ierobežotāju. Uzskatāms piemērs ir tas Fifth Gear viģiks, kur šie skrējās ar diviem jauniem R golfiem, un DSG puļķēja ārā mešalku - jo DSG ir starta kontrole, bet mešalkai ne - jo tas dotu pārāk lielu kontroli vadītājam, un tas varētu kaut ko salauzt Tev tavā A8 galu galā arī ir ļoti ierobežots komandu skaits, ko tu vari dot mašīnai - viens pedālītis nozīmē "paātrināties", otrs "bremzēt", tad tur ir tāds kloķītis, ar kuru var pateikt mašīnai, uz kuru pusi tu gribi braukt, un, lai radītu tev vadības ilūziju, var arī ar to mēģināt paprasīt kārbas vadības blokam pārslēgt robus - bet tas tev neatļaus ieslēgt ne pārāk augstā, ne pārāk zemā robā - nu un vēl ir stūre, ar kuru tu vari paprasīt mašīnai griezties noteiktā virzienā - bet ja tas tavs astotnieks tev ir pietiekami jauns, ar stūri arī tu drīksti paprasīt mašīnai braukt tikai tādā virzienā, kur nekā nav, un pagriezienus vispirms mašīnai jāpaprasa atļauju izdarīt - ja izdomāsi apzināti iebraukt stabā vai sienā, pietiekami jauns astotnieks arī to nepieļaus Tātad - kāpēc tu domā ka mašīna tev varētu atļaut motoru vai kārbu darbināt režīmos, kas vienu vai otru varētu traumēt garantijas laika ietvaros?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es taču neko nekam neuztiepju- vienīgi mēģināju sarunvalodā izskaidrot.Jo tas ir tieši tas, par ko koleģiālā sarunā parasti runā šo mašīnu īpašnieki un interesenti.Un nav man a8, un nav arī tur dižas līdzības ar c4- jo tas ir citāds auto ar krietni citādiem darbības un uzvedības principiem.Nav tur arī nekādas augstāko spēku pārvaldības pār pašu to braukšanas procesu.Tas viss ir garāmgājēju lohu izinspirēts un no pirksta izzīsts pašizdomājums.Un nožēlojams fakts ir tas, ka te visu laiku nonstopā izskatās tā, ka Tu/man "varētu pastāstīt" par visu to tēmu dajebko pareizāk un vairāk, nekā es/Tev.Ne īsti vairs saruna, ne kāda tur pieredzes apmaiņa.Ja tavam auto ir 6-tais robs, pamēģini pabrauc viņā ar tiem 1150rpm un paspaidi pedāli grīdā- paskatīsmies,cik darbadienu laikā viņš ieskriesies un kā viņam tas patiks;))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es nezinu par jaunākiem aparātiem, jo nav bijusi vajadzība pētīt, B5.5 2.0 TDI passātam, kas bija "tehnoloģiju izstrādes modelis", tb pirmais VAGmobīlis ar daļiņu filtru vēl pirms to prasīja normas, ir speciāls kvēpu filtra šķidrums speciālā, grūti pamanāmā bāciņā - grūti pamanāmā, jo rezerves riteņa arka grabažniekā ir ar paceltu viduci, un tajā paceltajā viducī no apakšas puses ir tā bāciņa, kuru uzpildīt var par kaut kādu atskrūvējamu caurumu no augšas. Šis šķidrums ir diezgan dārgs, neatceros cik maksāja litra pudele, vai tik nebija 20-40 eiru diapazonā, ar pilnu trauku, 4 litri, var nobraukt 100k km.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

OK, paldies. Nav tikai skaidrs ko tas šķidrums dara, kādu funkciju veic?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vari palasīties www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_330.pdf

Es izlasīju - secinājums - nepieciešamība pēc kā tāda ir atkarīga no filtra novietojuma - tā piedeva ir nepieciešama kvēpu sadegšanas temperatūras pazemināšanai, situācijās kur tas filtrs ir tālāk no motora. Nu jā, tam passātam uzreiz aiz turbīnas nāca katalizators bet kvēpu filtrs nāca tunelī. Jaunākām mašīnām gan jau filtrs parasti ir tuvāk, lai to šķidrumu nevajadzētu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nestāsti pasakas- nevienam "jaunākam" audi nav nekur nekas tuvāk. Kvēpufiltrs (vai divi),atkarībā no mašinas modeļa un izpūtēja konfigurācijas) parasti atrodas izpūtēja horizontālajā daļā zem mašīnas.Tas bundulis, kas ir pie motora, tas ir katalizators un jaunākiem auto ir gan/gan katalizators gan kvēpufiltrs.Kvēpufiltra reģenerācijas temperatūra sasniedz 600-700 grādus, un būtu diezgan jocīgi, ja viņš atrastos kaut kur salonā vai bagažniekā.Tā tur degvielas piedeva kalpo kā veicinātājs ātrākai tā pašattīrīšanās procesa iedarbināšanai jau pie mazākas uzkaršanas temperatūras, tāpēc ka parastajā gadījumā pie maziem braukšanas attālumiem reģenerācijas process nespēj noritēt pilnā apjomā un regulāri tiek pusceļā aprauts vai pat nemaz netiek līdz iesākšanai.Tādējādi tie tur filtrā sakrājušies mēsli netiek pilnvērtīgi izdedzināti un vienkārši nonstopā tur krājas.Jo viņus ir paredzēts ik pa laikam izdedzināt un ir vajadzīgs laiks gan tās visas paebācijas uzkarsēšanai, gan paša dedzināšanas procesa pilnvērtīgai notikšanai.

Procesu var "aktivizēt" arī piespiedu kārtā caur diagnostikas iekārtu, bet no laba prāta reti kurš vēlēsies ar tādu lietu ķēpāties un pusstundu to motoru uz vietas stāvot rūcināt.Pat dīleris mēdz pasūtīt klientu vienkārši izbraukt pa šoseju kādu pienācīgu gabalu ar paaugstinātiem rpm.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tas vai ta nav tas ADBlue?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē, cits. Adblue ir priekš SCR, kamēr es pieminu daļiņu filtru.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

msh, tad tu noskaidroji - griezīsim to EGR Ceedam laukā?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Atradu vienā forumā При необходимости регенерации сажевого фильтра срабатывает датчик который даёт команду впрыска цариесодержащей присадки что поднемает температуру до 700 гр и сжигает набитую сажу. При посивной регенерации сажевый фильтр очищается на больших скоростях на трассе где из за нагрузки на двигатель поднимается в сажевом температура до 400-500 гр ,и так же выжигает сажу

Gan jau tā prisadka atiecās msh minēto bāciņu, bet ne liešanu klāt benzīna bākā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Piedevas attiecas uz sistēmas saglabāšanu darbaspējīgā stāvoklī un ir domātas lietot kamēr tā mašīna vēl ir BEZ bojājumiem.Neviens neiesaka lietot 2eur vērtus meeslus no mahimas plaukta.Turklāt, ir svarīgi saprast, vai izvēlētā piedeva ir vispār saderīga ar Dpf kvēpufiltra esamību vai kādām citām ierīcēm.15-gadīgam auto iespējams ka tas būtu pofig, bet ne jau pajaunā mašīnā kādus nezināmas izcelsmes nepārbaudītus meeslus gāzt.Nav ko tur krievu jūtūbu skatīt, ieej tajā pašā protec vai liquimoly lapā un palasi- gadiem ilgi tiek tirgoti vācijas Tuv-sertificēti un pārbaudīti produkti un neviens normāls lietotājs no viņiem nav nedz apkakaajies, nedz kaut ko sabojājis.

Ko tur čīkst, ka suudigs bencīns tankos- da paņem pielej tam normālu uzlabotājproduktu, būs tas pats kas statoila "+uzlabojums",tik ar starpību ka pats zināsi ko esi ēdis. www.pro-tec-baltija.com/179lat.html

Lūk dd produkts- ja mazi gabali, ja Dpf reģenerācija nenotiek vai ja tā tiek regulāri pārtraukta nelaikā,ielej to draņķi un viņa tev pec 5 minūtēm būs klāt kā likts: www.pro-tec-baltija.com/172lat.html Man NAV itin nekāda sakara nedz ar to dranķu reklāmu nedz tirdzniecību- tas ir jebkuram normāli izglītotam lietotājam pieejams un brīvi izlasāms un katram ir pašam jāizvērtē par/pret.Galvenais nevajag idiotus klausīties un visādu tupu gunārsergēju demagoģiju tautā izplatīt.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

1.5 gadu un 50 000 km ar Dacia Lodgy:

divi defekti: 1) nobeidzās akumulators, to, pieļauju, veicināja mašīnas mētāšanās pa saloniem un plačiem 1.5 gadu kopš ražošanas, un fakts, ka sīkie pamanījās reiz nosēdināt aķi līdz 7 voltiem, pagalmā ieslēdzot aizdedzi, lai paskatītos filmiņu planšetē, un atstājot tā uz nakti; un

2) šofera durvis regulāri izregulējās, kamēr nācās to puļķi, kas notur durvju atslēgu un durvis, un regulāri nāca vaļā apstrādāt ar veco, labo āmuru un pēc tam ar loctite uz vītnes.

Kas nepatīk: vājā skaņas izolācija (ko gan var gribēt), un cietākā piekare salīdzinot ar 2007, gada Logan. Kā arī iebūvētā navi sistēma ir pilnīgi nekam nederīga - ja vajaga, lietoju Waze. Pārējais - normāli. Bez čurāšanas biksās aiz laimes, bet izmaksas, jeb to trūkums atsver arī to.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

1,5 gads aķim nav kkāds rekords? Man liekas, ja pērk neorģinālo jebkurā veikala garantija ir 2-3 gadi. To jau sākotnēji servisa centra darbinieki būs ielikuši kkādu jau lietotu. Taupījuši oriģinālo.

Manam CEEDam vēl ir ooriģinālais, 2007.gada

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Cik dzirdēts, to garantiju nav sevišķi reāli dabūt - var jau būt ka kaut kas ir mainījies. Abet par pusotru gadu - ieliekot kaut kādā C6 audī jaunu aķi, to nepiekodējot, var dabūt šādu pat rezultātu

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Izklausās, ka akumulatorus tu pērc Liepājas tirgū

Akumulators ir tāda pati prece, kā elektrotējkanna vai gludeklis. Viņus visus nedrīkstētu pārdot, ja nebūtu kaut minimāla garantija. Es pats pirku aķi un man tur kkādu garantijas talonu aizpildīja. Es uzjautāju kā tad tas strādā, bet nu reālu atbildi nesaņēmu. Gan jau pēc 1.5 gadu lādēs, testēs, prašņās kas kā ekspluatejās. naudu jau atpakaļ nedos, labākā gadījumā jaunu aķi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Garantija, protams, ir - bet, cik dzirdēts, ja tu aiziesi uz veikalu un prasīsi pa garantiju citu, tev paprasīs pierādījumus ka tava elektrosistēma ir bijusi darbaspējīga, respektīvi, apliecinājumu ka kompetents serviss ir tavu mašīnu regulāri pārbaudījis. Dabā pašam nav gadījies to pārbaudīt, jo līdz šim ir nācies pirkt divus aķus, abus deta senatorus, pirmais nogāja kaut kādus sešarpus gadus, tik maz, jo tam aķim bija arī stāvēšanas periodi, otrais dzīvojas golfā un noteikti arī vēl ies labu laiciņu.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Salīdzinot ar ko - mūsu tautas vidējo rocību? Par golfiem mēs jau esam noskaidrojuši - ja maksāšana notiktu zeltā, nevis papīra naudā, par mk7 nākotos nolocīt tikpat daudz zelta, cik par līdzvērtīgi pozicionētu mk2, par spīti tam ka mk7 ir sastumts stipri vairāk elektronikas un kosmosa tehnoloģiju, respektīvi, mk7 ir lētāks, jo satur vairāk par to pašu naudu. Varam pameklēt infu par vecākiem VW busiem; nejutīšos sevišķi pārsteigts ja izrādīsies ka labi aprīkots T3 būs bijis vienās naudās ar tavu busu - tuaregu nomērīt īsti nesanāks, jo to sāka ražot tikai nesen.

Jaunais golfs tagad jau MK8: www.autoexpress.co.uk/volkswagen/golf/89538/new-2019-volkswagen-golf-fresh-spy-shots-reveal-mk8-golf

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kamēr to mk8 fočē tikai "spiegi", tikmēr esošais golfs joprojām ir mk7 Mk8 būs esošais tad, kad tas būs nevis "spiegu" bildēs, bet gan mollera cenu lapās.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Sūds ar to mk7/8 bet kā tur ar to katalizatoru tavam mk2, viņš vēl vietā?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē, nav, cilvēkiem ir tāda slikta mode griezt laukā - kad es kaut kad saņemšos un uzbūvēšu jaunu izpūtēju, tad arī pie viena atbrīvošos no attiecīgā bunduļa. Nav jau arī īpaša vajadzība pēc tā katalizatora - ja motors darbojas labi, tad CO cipars ir 5x mazāks nekā pieļaujamais, HC arī vairāk nekā 2x mazāks - pirms gada dažu iemeslu dēļ motoram bija brīvgaitā degmaisījums uzlikts treknāks, attiecīgi CO 3x lielāks nekā normāli tādam motoram būtu jābūt - tāpat tas bija 60% no normas

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

iAuto testa auto ir doma likt klāt šādu standartizētu tabulu:

Degviela

Dzinēja tilpums

Jauda

Griezes moments

Pārnesumu kārba

Piedziņa

Pašmasa

Vid. degvielas patēriņš NEDC

CO2 emisijas

Paātrinājums 0-100 km/h

Maksimālais ātrums

Bagāžas nodalījums

Klīrens

Garums / Platums / Augstums

Garenbāze

Izmeši

Kādi ir komentāri par iekļauto informāciju un secību? Viss pareizi, kaut kas lieks, vēl ko vajag?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Punktu "oglekļa dioksīda izdalīšana" loģiski būtu atstāt ārpus skalas, jo tam ciparam vajadzētu būt proporcionālam ar iepriekšejo ciparu, degvielas patēriņu, bet nu tad visādi pseidoekologi varētu piekasīties...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Tur jau arī ikgadējā nodokļu likme pie co2 piesieta, tā tabula izskatās dzīvē iauto.lv/zinas/testi/30825-iauto-teste-jaunais-kia-proceed-auto-tests-2019-video

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Taisnība, piemirsu.

arba Reģ.: 16.12.2002
6 0 Atbildēt

lai iegūtu šo testa tabulai paredzēto informāciju ir nepieciešamas 6 sekundes - ierakstīt google modeļa nosaukumu - un visu to atradīsim

kāpēc par to jāraksta testā ?

testa jēga ir iegūt subjektīvu - emocionālu viedokli par auto

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

100% taisnība. Pats interesantākais no visa - reālu cilvēku domas. Tieši šī iemesla dēļ savulaik izveidoju šo tēmu te, kas viennozīmīgi ir ilgtspējīga. Starp citu, tur arī sāls iauto useru testa aprakstiem vai kaut vai tikai SAVU domu izklāstam. Tas ir pats svarīgākais (nevis profesionālu žurnālistu preses relīzēm).

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, un kāpēc tad nevarētu pie emocionālā viedokļa pielikt arī tabulu ar tehniskajiem datiem? Lai nav tās 6 sekundes jālien guglē?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 1 Atbildēt

Tabula dod ātru priekštatu par auto un ne visi lietotāji grib kaut kur iet un meklēt.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Es PAR , iAuto tabulu . Un vēlams ar iAuto papildinājumiem .

Piemēram ja automātiskā ātrumkārba tad reizēm jānopūlas lai atrastu kāda ...robots , variators ( ar dzesēšanu ,bez, ) Tagad jaunais tojotas variators , kuriem to liks ,vai visiem ?? , Torsions ,haldx .. Reklāmā būs ..gudrā inteliģntā ,efektīvā ,simetriskā

To pašu klīrensu ( vēlams iAuto noteikto reālo) Juridiski pareizi no virsbūves zemākā punkta ,bet tas nav reālais . Piemēram iAuto labi zināmais rav4 ar savu izpūtēju .Arī apgrieziena rādiusu ne vienmēr atradīsi uzreiz . Te pēdējā laikā pieminētie elektro auto . Cik tad sver vecā baterija un cik jaunā tālbraucošā .

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Juridiski pareizi klīrensu mēra pēc šīs direktīvas: eur-lex.europa.eu/legal-content/LV/TXT/HTML/?uri=CELEX:32018R0858&qid=1543391011983&from=LV pirmā papildinājuma 4.2. punkta. Šos izmērus ir jānorāda tipa apstiprinājuma sertifikātā. Savos reklāmas bukletos ražotāji un dīleri ne vienmēr norāda šos izmērus, bet mēģina pievilkt uz kop lielāku.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

Garums nolokot aizmugurējos sēdekļus

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Šis labs!

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Pie viena tad varētu izmērīt platumu starp arkām.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Intereses pēc varbūt varētu arī aktuālo nodokļa likmi ielikt. Skaidrs, ka tās var mainīties, bet, nu, tomēr...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti