Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
arba Reģ.: 16.12.2002
4 0 Atbildēt

Ar degvielas paterinu agrak ta nemeloja

Alfa 156 2,5 razotaja noteiktais pilseta 17 ! Reali bija kadi 14, nekad neesmu sasniedzis so 17 , pat loti sirsnigi braucot

Alfa giulia 2,2 d razotajs pilseta 5,8 - nereali !!! Braucot stipri piedomajot, ekonomiska rezima - ap 7

Pasaule mainas

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
4 0 Atbildēt

Melo tapēc, ka attiecīgi no patēriņa izriet izmeši - mazāks patēriņš, mazāki izmeši, mazāki nodokļi. Rietumeiropā tas ir jo īpaši svarīgi, konkurence liela un ja nemelos, tad neviens to kasti nepirks. Ražotāja patēriņu varbūt var sasniegt kaut kādos laboratoriskos apstākļos, ikdienas satiksmē noteikti nē - jāskaita klāt kāds litrs vai divi.

AWD Reģ.: 21.12.2016
6 0 Atbildēt

msh rakstīja: Stingers nav nekāds rādītājs - tā mašīna ir kijas halo mašīna - tas laikam ir vienīgais modelis, kur kijai, hujdaja škodai, hujdajs atļāva to V6 biturbo likt - ir vēl kādi 2-3 kijas modeļi, kuros ir tas 3.3 motors bez turbīnām, bet tos gan jau pie mums nepārdod, visur citur niknākais ko var dabūt, ir 2.0 turbiķis. Es vispār šaubos ka hujdajam būs diži labāk, eiropas tirgū noteikti ne, un priekš jeņķiem hujdajam ir Genesis ar savu V8 motoru.

priecē, ka tev vienmēr un par visu ir viedoklis, bet kāds rādītājs, kāda halo mašīna, ko tu nes? Runa ir par konkrētu a/m, ar konkrētu motoru, konkrētām īpašībām, nevis par kaut kādām koncernu modeļu politikām. Braucis esi (ar konkrēto motoru)? Vari neatbildēt, atbildi nojaušu - neesmu, bet skaidrs, ka sūc

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

No kura pirksta tu izzīdi to "skaidrs, ka sūc" ? Sākotnējais jautājums vispār bija "Ko no Japānas var likt pret c320 mersi, A6 3.0 TDi vai 545i?" - tu izspļāvi "nevajag domāt dogmatiski" un sāki salīdzināt pirkstu ar krānu, ielienot ar to stingeru. Bet stingeram nav četras durvis un tam nav arī universāļa versijas - tas nav konkurents nevienai no nosauktajām mašīnām... Tas ir ļoti jauki ka tu ne par ķeksi runā par konkrētu mašīnu un konkrētu motoru, lai arī tie nedod nekādu atbildi uz sākotnējo jautājumu. Honda un nissans arī ražo jaudīgas kupejas, bet neviena no tām nekonkurē ne ar A6, ne 500-to sēriju...

Un jā, tas stingers ir halo mašīna, kas uzskatāmi apstiprina to "dogmu" - parādi man, lūdzu, vēl kādu kiju kas līdz simtam uzceļ 5 sekundēs. Ups, nebūs... Salīdzinājumam vācu premiuma trijniekam modeļu klāsts ir vairāk vai mazāk izlīdzsvarots, tā lai nebūtu ka M3 spēcīgi izpuļķē M5 vai S3 ir nenormāli ātrāks par S6 - pirmajiem attiecīgi ir vājāki motori, otrajiem stiprāki.

arba Reģ.: 16.12.2002
3 0 Atbildēt

Pirms diskutejam par to ko japani var likt preti eiropai , man ir jautajums - vai esi braucis ar jaunu Lex un jaunu Jaunu audi bmw vai mb ? Vai tev sie auto ir bijusi lietosana vismaz 1 gadu , lai izteiktu viedokli par to ekspluataciju ?

Nu pat ne jaunu, bet labi koptu 3-5 gadus vecu !

Sak nedaudz apnikt si teoretiska plapasana par sapniem !

Man apnika klausities par bmw labumu un es nopirku mazlietotu f10 , labi, ka nenopirku jaunu, tagad man ir viedoklis , varu diskutet

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Šito tu prasi fecītim, viņš to tēmu aizsāka un noteikti ar to domāja braukšanu, nevis remontēšanu.

Par remontēšanu - tā kā ar keksusiem brauc kaut kāda īpatnēja ļaužu suga, kura pa lielam mīt dižajā pilsētā, manā galā keksusus ar latvijas numuriem redzēt var reti - dažreiz kāds tūrists uz šosejas, nu un paretam var kādu pirmās paaudzes IS redzēt; droši vien cilvēks ir Need for Speed fans Bet nu man patika viena nianse ko viens pazīstams čalis, kurš @ wess strādā, stāstīja - keksusam nav paredzēts kloķeni slīpēt; remontizmēra šāles vienkārši neeksistē - ja kaut kas notiek, pērc jaunu kloķeni - vai arī remontē to savu japāņu mizu kā jebkuru citu retu tehniku kam detaļas nepārdod - pie leišiem - jā, teica bijusi vienreiz darīšana arī ar tādu motoru.

Par vāciešiem - izskatās ka es savās paretajās brīvā laika vadu nodarbēs būšu pārlecis pāri C5, jo radarā jau rēgojas divi C6 un drīzumā draud vienam raut nost buferi lai remontētu lukturi; man noteikti tas pasāciens patiks. Tā jau forši - 27 vadības bloki un tikai kādos 6 vai 7 bija kļūdas - jo vairāk ar jaunajām kastēm man sanāk iepazīties, jo vairāk man patīk astoņdesmito gadu mašīnas

AWD Reģ.: 21.12.2016
1 0 Atbildēt

izzīdu no tava komenta kopējā konteksta un toņa, piemēram: "..hujdaja škoda..", ar ko tu raksturo KIA un kas diezgan skaidri liecina par attieksmi. Tāpat, atšķirībā no tevis rakstītā, Stinger kā reiz IR 4 durvis, un kāpēc to nevarētu salīdzināt ar minētajiem MB c320, A6 3.0 TDi (labi, dīzelis te neiederas, bet ne es to uzskaitījumu izdomāju) vai BMW 545i?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Jā, tieši tā - man ir zināma nepatika pret tādiem bezjēdzīgiem lētās desas brendiem kā kija, zem kura pārdotās mizas no hujdaja pa lielam atšķiras tikai ar izskatu - škodas un seata eksistence man arī šodien liekas diezgan muļķīga; tur pa lielam starpība ir tieši tāda pati - bik lētāki fofāgeni.

Jā, taisnība, nepamanīju ka tam kijas halo brīnumam ir divas durvis vairāk , bet tāpat universāļa versija tam nav - bet nu, protams, halo mašīnai tādu nevajag; pa lielam vienīgais izņēmums ir audī RS sērija.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

GB12, sveiks!

Redzēju Tevi tikko braucam ar Jaguar. Vēlējos pateikt, ka Tev nedeg aizmugures labās puses lukturi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
11 0 Atbildēt

Zinu... ir jau elektriķis sarunāts. Nav tā, ka nedeg, bet pazūd, kad iedarbina, pagrieziens arī strādā. Bet priekš kam tas jāraksta tēmā par jauniem auto?

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
4 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Ko no Japānas var likt pret c320 mersi, A6 3.0 TDi vai 545i?

Neviens no minētajiem nav topmodelis, brīvi skrien virs 200km/h un simtu sasniedz stabili zem 8 sekundēm.

Var sākt raudāt ka pilnīgi pietiek ar 75zs, bet ja grib, var un patīk braukt ar jaudīgu auto tad kāpēc to nedarīt?

Japānā agrāk bija jaudas un līdz ar to ātruma ierobežojums, tomēr arī viņu ražotāju top brendi ir gana jaudīgi sedani: Acura RXL, Infinity Q70 vai suv versija QX70, Lexus GS F. Nezinu kāpēc Eiropā šie ir reti bet ASV ir gana sastopami. Audi pieminētos tomēr pērk pēdējos gadus aizvien mazāk: carsalesbase.com/european-car-sales-data/audi/audi-a6/

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Vai šis gadījumā nav saistīts ar to, ka Asv tirgum paredzētie/atļautie motori neierakstās EU benzīnmotoru izmešu normās? Itin sevišķi jaunajās euro-6d.Līdzīgi kā primitīvie japāņu dīzeļi.Savukārt,iespējams, ka ekodinamikā iegrožotie Eiropas modeļi vairs neinteresēs Asv pircējus.Te kkur bija raksts, ka Subāram esot nesen jauns jaudīgs benzīnmotors beidzot iznācis- bet vai to tirgo/tirgos Eiropā?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Normās noteikti ierakstās, jo tās griež augšā arī citur; neba eiropieši atgāzu jomās spētu pārspēt kalifornijas politiķus - cita lieta ka jeņķu tirgum paredzētie modeļi būs ar jūtami augstākiem vidējajiem CO2 gramiem, kas ražotājiem parada neizdevīgi tādus censties tirgot eiropā - tā nu hondu štatos var nopirkt ar V6 motoru virs 3 litriem, bet pie mums tikai ar "zāles pļāvēja motora sapņu tehnoloģiju" 1.5 vai 2.0 turbiķi.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
3 0 Atbildēt

Turpinot meklēt jauno darba auto un mēģinot izdarīt izvēli starp kaut ko ar 7 vietām vai mazo crossoveru, esmu testa braucienā izbraucis ar KIA Sportage. Lai ierakstītos budžetā un korporatīvi noteiktajos izmešos sanāk 1,6dīzeļautomāts. pašas mašīnas dizains ne pārāk, bet salons visnotaļ OK. Dinamika daudz maz OK, uzvedība uz ceļa pieņemama. Izbraucu arī ar forumieša ieteikto SEAT Ateca arī 1,6 automāts. Subjektīvi mašīna patika labāk gan no ārpuses, gan interjerā. Šobrīd ražotājs (līdz marta beigām) ir iedevis tiešām labu cenu un tur var dabūt salīdzinoši ļoti labu komplektāciju (webasto, automātiskā parkošanās, pilnie LED utt). Salīdzinot ar Sportage, Seat dinamikā likās miegaināks. Bet ņemot vērā komplektāciju pie līdzīga budžeta un sajūtas salonā visdrīzāk ņemtu SEATu.

Ar 7 vietīgajiem izbraucu ar jauno Berlingo un Caddy. Berlingo jaunā paaudze ir liels solis uz priekšu salīdzinot ar iepriekšējo, 130zs motors ir visnotaļ dinamisks. Salons ietilpīgs, bet sirdī tomēr tas ir komercvāģis un to var just. Caddy noteikti būs dārgāks, jo pie līdzīgiem budžetiem Berlingo jau būs diezgan pilns un ar automātu, tad caddy pat automāts nesanāks un caddy braucot ir izteiktāka bulku vāģa sajūta nekā Berlingo. No šiem izvēlētos Berlingo.

Pēdējais brīnums,kas nebija shortlistā, bet ar ko izbraucu ir KIA Carens, ko tūlīt ņem nost no pārdošanas. Palikušas pāris mašīnas. Ārējais dizains ne pārāk, bet salons pietiekami patīkams un komfortabls. 1,7 dīzeļautomāts visdinamiskākais no visiem minētajiem auto. Uz ceļa sēž labi, bet ceļa nelīdzenumi ir jūtami, bet nav kritiski. Ja KIA iedos normālu cenu, tad šis šobrīd ir favorīts. Touran pie noteiktā budžeta sanāk diezgan pliks un ar manuālo kārbu.

Par cik nobraukumi ir lieli, tad būtisks ir patēriņs, kas šīm visām mašīnām būs 5-6,5 litru robežās. Tādēļ benzīna alternatīvas neizskatīju.

Ir kādas idejas, ko vēl var ielikt izvēles grozā! Tuvojas lēmuma pieņemšanas termiņi

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Es pirktu KIA-Sportage...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Nav ne vainas tam Kia Sportage, vien vai tāds kustas uz priekšu adekvāti? Esmu braucis ar 2litru dīzeli ar 185zs, tas bija auto tiešām

Pats raksti, Seat komplektācija vēl gardāka. Ko tad vēl gaidi? Man arguments par labu tādam Seat būtu arī jauns modelis tirgū. Kia - jau ilgu laiku tirgū utt.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
4 0 Atbildēt

Es teiktu SEAT. Spriežot pēc rakstītā laba komlektācija, tad jāņem. Vismaz man liekas, kad būs vajadzība, tādu būs vieglāk nopārdot. Kā arī SEAT vislabāk izskatās no visiem

aigi Reģ.: 01.08.2005
3 0 Atbildēt

Aizej uz Nordi paprovē Renault Grand Scenic, 1.3 benzīns ar automātu ļoti laba kombinācija. Pats braucu jau 4. mēnesi un patīk, ļoti patīk.

Pie tam šiem ir atlaides uz GS, 5 gadu garantija, visas apkopes uz rūpnīcas rēķina un ziemas/ vasaras riepas komplektā.

wons Reģ.: 26.07.2017
3 1 Atbildēt

kāds patēriņš?

aigi Reģ.: 01.08.2005
2 0 Atbildēt

vidēji 7.58l/100km pēc 6šām pilnām bākas uzpildēm. Nobraukti 3000km. Īsas un vidējas distances.

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt

Citroen Grand C4 Spacetourer. Šobrīd laba akcijas cena, gan laikam tikai ar manuālo kārbu, vietas atliku likām. Es izbraucu testa braucienu, man patika.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 1 Atbildēt

Manai Fabijai 5 ar pusi gadu jubileja... Nobraukums 136.162 km, viss lieliski...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

27 000 gadā.

Tik pat cik es. Tikai es auto laužu - 6 reizes dienā braucot īsas distances. Dažreiz 4. Tā ka mans "vecais" auto turās godam, jo servisu apmeklēju 2-3 reizes gadā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Gribas tikai saulīti te topikā ielaist, vien iestarpinot, manam ikdienas Passat B8 tūlīt 45tkm, viss kalpo absolūti nevainojami un ekonomiski Ak jā, esmu gan noskrāpējis buferi, tagad izskatu pavasarī piemaskēt ar švammi un oriģinālo krāsu (ir darīts, rezultāts nemanāms) vai arī krāsot VW Krasta par 300 eur Kasko nebūs izdevīgi, jo man 150 eur risks utt.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Daži apdrošinātāji KASKO pirmajam apdrošināšanas gadījumam pašrisku nepiemēro.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Ja par to attiecīgi ir piemaksāts... nereti paša pašriska līmenī.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ir jau arī trešais variants - krāsot ne pie dīlera, kas diez vai izmaksās dārgāk par to tavu pašrisku, un ir arī ceturtais - nekrāsot nemaz...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Es te labā un ne lētā kaimiņservisā interesējos par bampera krāsošanu, parastā cena esot kaut kur ap Tavu pašrisku.

Pieļauju, ka dīleris arī atdod līdzīgam kantorim krāsošanu, bet pats iekasē divkāršu cenu. Šis serviss diezgan regulāri vienam otram dīlerim pārkrāso jaunas mašīnas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Ir kas tā dara, bet Mollerim ir pašiem sava krāsotava.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Datus studijā, lūdzu Nekas pretī nočekot alternatīvas.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt
martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Kā tā švammes metode izpaužas? Neesmu tādu dzirdējis vienkārši, bet pašam ir aktuāli labajam spogulim.

AWD Reģ.: 21.12.2016
2 0 Atbildēt

Laaciz rakstīja: Es teiktu SEAT. Spriežot pēc rakstītā laba komlektācija, tad jāņem. Vismaz man liekas, kad būs vajadzība, tādu būs vieglāk nopārdot. Kā arī SEAT vislabāk izskatās no visiem

ja plānots braukāt arī ar ģimeni, paprovē SEAT pasēdēt aizmugurējā beņķi - diezgan neērta taburete ar stāvu atzveltni, citādi OK

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Foršu video atradu par jums,iesaku noskatīties.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Vispār termins "uzticams auto" ir dīvains. Acīmredzot, domāts auto, kurš savu saimnieku nepamet līdz pašiem Tolmeta vārtiem

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

Nē. Auto, kurš pārmudrītas konstrukcijas dēļ naktī uz Rēzeknes apvedceļa neizrubī auto ar uzrakstu "Nepieciešama pārbade" vācu valodā...

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

kontradmiral rakstīja: Turpinot meklēt jauno darba auto un mēģinot izdarīt izvēli starp kaut ko ar 7 vietām vai mazo crossoveru, esmu testa braucienā izbraucis ar KIA Sportage. Lai ierakstītos budžetā un korporatīvi noteiktajos izmešos sanāk 1,6dīzeļautomāts. pašas mašīnas dizains ne pārāk, bet salons visnotaļ OK. Dinamika daudz maz OK, uzvedība uz ceļa pieņemama. Izbraucu arī ar forumieša ieteikto SEAT Ateca arī 1,6 automāts. Subjektīvi mašīna patika labāk gan no ārpuses, gan interjerā. Šobrīd ražotājs (līdz marta beigām) ir iedevis tiešām labu cenu un tur var dabūt salīdzinoši ļoti labu komplektāciju (webasto, automātiskā parkošanās, pilnie LED utt). Salīdzinot ar Sportage, Seat dinamikā likās miegaināks. Bet ņemot vērā komplektāciju pie līdzīga budžeta un sajūtas salonā visdrīzāk ņemtu SEATu.

Ar 7 vietīgajiem izbraucu ar jauno Berlingo un Caddy. Berlingo jaunā paaudze ir liels solis uz priekšu salīdzinot ar iepriekšējo, 130zs motors ir visnotaļ dinamisks. Salons ietilpīgs, bet sirdī tomēr tas ir komercvāģis un to var just. Caddy noteikti būs dārgāks, jo pie līdzīgiem budžetiem Berlingo jau būs diezgan pilns un ar automātu, tad caddy pat automāts nesanāks un caddy braucot ir izteiktāka bulku vāģa sajūta nekā Berlingo. No šiem izvēlētos Berlingo.

Pēdējais brīnums,kas nebija shortlistā, bet ar ko izbraucu ir KIA Carens, ko tūlīt ņem nost no pārdošanas. Palikušas pāris mašīnas. Ārējais dizains ne pārāk, bet salons pietiekami patīkams un komfortabls. 1,7 dīzeļautomāts visdinamiskākais no visiem minētajiem auto. Uz ceļa sēž labi, bet ceļa nelīdzenumi ir jūtami, bet nav kritiski. Ja KIA iedos normālu cenu, tad šis šobrīd ir favorīts. Touran pie noteiktā budžeta sanāk diezgan pliks un ar manuālo kārbu.

Par cik nobraukumi ir lieli, tad būtisks ir patēriņs, kas šīm visām mašīnām būs 5-6,5 litru robežās. Tādēļ benzīna alternatīvas neizskatīju.

Ir kādas idejas, ko vēl var ielikt izvēles grozā! Tuvojas lēmuma pieņemšanas termiņi

Pirms džedaju nopirkām SEAT arī bija viens no potenciāllajiem variantiem,bet kur tad salīdzinot ar 7 vietīgajiem!? Tur viens acu uzmtiens un skaidrs, ka mašīna pa mazu. Tad jau labāk ņem jauno Konu, šodien redzēju uz ielas, iekārojams daikts.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Pilnīgi noteikti iesaku apskatīt un izvērtēt Škoda SUV modeļus. Paziņam ir lielais Kodiak ar 1,4tsi - visticamāk, varēsi iekļauties “korporatīvajās normās”. Pagaidām cilvēks diezgan apmierināts. Pircis privāti, vajadzējis 7 vietas utt.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
3 0 Atbildēt

Vai tik Kodiaq nesākās ar to 1.5 TSI. Jāatzīst, kad izbraucu ar to, biju patīkami pārsteigts par mašīnas dinamiku ar 1.5 motoru. 5-ratā domāju ērts braucamais.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
1 0 Atbildēt

Piekrītu Volx, izmēģināju pasēdēt SEAT aizmugurē, nu trijatā tur būtu diezgan skumīgi (īpaši vidējā sēdvietā). Sportage ir līdzīgi, bet kripatu labāk. Kodiak arī izskatīju kā variantu, bet nu viņš knapi lien budžetos (galīgi pliks un manuāls sanāk) un ilgi jāgaida.

Tad nu gaidu vai Carens nometīs cenu līdz budžetam, jo tad laikam ņemšu šo, jo ik pa brīdim var gadīties vajadzība mašīnu izmantot piecatā vai 7atā. Lai arī vecs modelis, ko ņem nost no pārdošanas, bet papilnā komplektācija, automāts un pietiekamā dinamika un 7 vietas var nosvērt svaru kausus par labu Carenam. Ja nevarēs nomest cenu, tad pagaidām vairāk skatos uz SEATU un 7 vietu jautājumu vienmēr risināšu ar sievas auto.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Nebūs neviena komentāra zem video par forumu ekspertiem?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 1 Atbildēt

Tas video ne par mani.

Kāpēc man nepatīk franči?

1) Tapēc, ka viņiem tizli saloni ( lai gan kvalitatīvaki par vāciešu). Piemēram, daudziem auto - spidometrs pa vidu. Ar tādu pašu marasmu slimo arī toyota.

2) vecie auto bija tizli. Gan no ārpuses, gan no iekšpuses.

Ja tu redzi kropli, tad tas būs - francis. Mūsdienās, kropļi ir toyotas un vācieši. ( pirmie - kropļi jo kropļi, otrie - tizli, kvadrātiski un prasti. Agrāk, starp tizleņiem, prastie vācieši izskatījās - prasti. Bet tagad, kad visi razo kaut ko interesanti, prastie vācieši ar savu lētuma piegaršu, bet dārgo cenu, kļūst nekurētspējīgi. Tos tikai zombētie idiņi pērk inerces pēc.)

Šo visu kropļu dēļ arī radās priekšstats, ka franči - sūds. Protams, ka tas ir labi, ka kompānijas cenšas katru modeli, katru paaudzi uzražot īpašu, bet kaut kā viņiem negāja tas dizains atšķirībā no amerikāņiem, kuriem sanāca daudz smukāk.

Par vāciešu "dizainu" muld tikai totāls daunis. Tiem tas nemainās jau 30 gadus. Es tagad varu uzzīmēt kāds izskatīsies porše 2050.gadā, vai bmw, vai vw.... Viss dizains ir led lampiņu skaita pieaugums un apaļākas formas, kas pēdējos modeļos sāk atgriezties atpakaļ uz kvadrātismu.

2. Tā ir tālākpārdošanas vērtība. Frančiem cena strauji krīt.

Ja tu nopirki vācieti, tu zini, ka tev viņu kāds muļķis nopirks. Paskaties te, forumā. parādīji viņiem sapistu, smirdošu, kūposu audī, tak te nomīzīsies no prieka. Un no rokām izraus, bet franci labā stāvoklī mocīsies notirgot. Pilni servisi ar audī un bmw, tos vadā uz servisiem reizi divos mēnešos, bāž ar sūda ķīniešu analogiem, jo oriģināli ir dārgi, bet liela - kāds kruts vācietis. Galvenais, ka kvalitatīvs un uzticami var braukt uz servisu.

3. Latvijā maz cilvēki pērk jaunus auto. Pārsvarā lietotus.

Katrā valstī populārākie ir tie auto, kurus tur ražo ( Vācijā - vācieši, zviedrijā - volvo, UK - fords, francijā - franči, itālijā - fiati ).

Pārsvarā cilvēki braukā uz Poliju ( bet tur neražo auto), un Vāciju. Tur arī pērk.

Uz Franciju braukā mazāk. Kā arī Francijā un itālijā ir raksturīga netipiska attieksme pret auto.

pamuļķu, kuri sevi uzskata par ekspertiem, galvenais ierocis ir krāsu biezuma testeris. Un šādi auto neizturēs nevienu krāsu testera testu. Pilnībā sapists VW ar bamperi no cita auto - izturēs, bet pilnībā pārkrāsots francis vai itālis - nē.

4. Prestižs.

Nu pats saproti, ka ja klubā, meitenei pateiksi ka tev ir reno, vai pežo, meitenei būs savādāka attieksme, nekā, ja pateiksi, ka tev ir audī vai bmw. Nekas, ka audī var būt audi 80, bet bmw par 1000 eur, tas izklausīsies krutāk, kā par 10 000 pežo.

....

P.s.

Piesaucot vāciešus, es nedomāju - mersedesu vai opel.

Tās ir vienīgās vācu kompānijas, kuras ražo auto, nevis 90.gadu parodijas mūsdienu izpildījumā.

Ja es satiktu VW šefu, man viņam būtu daudz jautājumu ( no kuriem, es domājju, viņš nomīzies skries prom), bet Daimler - Benz, vai Opel šefam - paspiestu roku ar vārdiem - Wunderbar!

...

p.s.s

Daudz kur esmu nedaudz pārspīlējis, bet tikai nedaudz. Citādi atkal zombētie idiņi sāks kasīties pie vārdiem, piemēram, - "es braucu uz servisu - reizi 3 mēnešos....nevis divos"...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Daudz patiesības sarakstīji. Tomēr iebrauci auzās ar to VW nolikšanu. Atkārtošos vēl un vēl. Jauns VW ir kaifīgs auto ar lielisku salona apdari un akustisko komfortu. Ja labi aprīkots, vispār nekā piebilstama. Tu kļūdies par VW

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
2 0 Atbildēt

No savas pieredzes (finansiāli diezgan rūgtās, jāsaka godīgi) - agrāk superlabie un ilgtspējīgie vācu auto vairs sen kā nav uzticami un tikai pozitīvas emocijas sniedzoši.

Un, lai arī vācu auto ir ļoti atzīstami tehnoloģijās, komfortā un braukšanas baudījumā, ļoti šaubos, vai es tādu pirktu sev jaunu.

Kas to rakstīja? Šī paša topika 1. lapā, pašā sākumā?

Domas mainās atkarībā no vēja virziena?

Arī par 508.to te viens kādreiz bija stāvā sajūsmā, bet tagad izrādās, ka nepatika gļukojoši dačiki.

Gatavs kino.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Kāds kino? Tādēļ arī diskusija. Es aprakstu reālo pieredzi. Ar interesi lasu citu reālo pieredzi. Ko darīt, ja ekspluatācijas laikā nākas domas mainīt? Nedalīties ar to? Uzbraucienu noraidu

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

5. Tagad franči ir ļoti uzlabojuši savus dizainus ( tehnisko pusi speciāli neceļu, jo vācieši sen vairs nav uzticami. Pēc pēdējiem testiem ( 2018) pat mazda ir pirms vāciešiem. Un uzticamība ir visai strīdīga lieta ar daudz niansēm, kas atkarīga no tā, ko pētījuma veicējs grib panakt ( kādu grib atrast uzvarētāju). Jo tas atkarīgs gan no atsevišķiem modeļiem, gan no mezgliem un to dārdzības.

Var būt tā - auto X uz servisu brauc 3 reizes gadā. Kopējā servisu izmaksa ir 100 eiro. servisu apmeklejums - nenozimīgi sīkumi ( piemēram, auto ved uz servisu, ja ar akmeņiem saskrape kapotu). Bet auto brends Y brauc uz servisu reizi gadā, bet tas izmaksā 5000 euro. Nu nevar teikt, ka X ir neuzticamāks, jo servisu apmeklē biežāk....

..

Labi, atgriezīšos pie iesāktā: franču dizains ir palicis superīgs. Renis nē. Bet Citramons un Pežo... Sevišķi otrais.

Visi jaunie modeļi - super.

Bet, zinot frančus, tas nenozīmē, ka tagad visi tādi būs. Nākošā paaudze var sanākt atkal savādāka un kaut kāds šausmonis. Tāpec var sanākt "iegrābties". Tagad nopirkt kompānijas, kura uzlabo savu imidžu Latvijas strādnieku prātos, auto, bet pēc pāris gadiem atkal franci uzrazos kropli, un visi teiks - "franči sūds"... un atkal mocīsies pārdot....

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

un atgriežoties vēl pie uzticamības.

Visos uzticamības testu rezultātos kopa liek gan premiumus, gan tautas klases auto. Tas nav korekti. Tas ir tas pats, kas salīdzināt - kas uzticamāks - Rolex vai china watch. Kurš apģērbs ilgāk kalpos - brenda firmas, vai supernetto pirktais.

Tāpēc tas ir prēmiums, ka tam ir dārgākas ( kvalitatīvākas) detaļas, kvalitatīvāk saskrūvēts. Ja infinity sataisīt nekvalitatīvāku, tad tas kļūs - nissans.

Protams, ka ir izņēmumi. Piemēram Mazda, toyota un kia ir starp lexus, infinity un porši.

Tāpēc saku - tā uzticamības statistika ir ne ļoti uzticama un objektīva.

Realitātē - visi auto lūzt. Tikai daži skaisti, daži - kropļi.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 0 Atbildēt

Tas video nebija adresēts tev bet paldies par komentāriem,visu pareizi pateici.Tikai nepiekritīšu tev kad citronam tagad smuks dizains,visi modeļi vienādi kā VW,toties pežuļi tīri glīti,lielu soli priekšā citronam.Ja runā par manu c3 picasso,tad dizains glīts,toties komforts totālās auzas ja salīdzina ar c4 picasso.Auto nav būvēts kā komerctranspors bet krēsli īstas taburetes un tas oranžais paneļa apgaismojums,fabijas zaļais bija daudz patīkamāks.Ja runā par spidometra izvietojumu paneļa vidū,pirms auto iegādes biju diezgan skeptiski noskaņots par tādu izvietojumu toties tagad esmu pilnībā apmierināts,daudz ērtāk nolasāms nekā klasiskais izvietojums.Patīk kad viņš ir digitāls,lieli spidometra cipari,acis no ceļa nav jānovērš,labs plus ir nakts režīms,piespied pogu un radio nodziest un visa liekā informācija uz spidometra,paliek tikai km/h un gaismu indikācija.Žēl kad nav dienas gaitas gaismas,jāsvilina visas lampas,lukturī viņiem vieta ir tikai franči noslinkoja tās iebūvēt un galvenais,gaismām ir "Auto"režīms,vot tas ir pisec,šitādu lažu nolaiduši.Šogad labošu situāciju,nopirku Magneti Marelli dienas gaitas lukturus,viņi tiek uzstādīti miglinieku vietā,stiprinājumi identiski.1.4l (95zs)motoriņš mani pilnībā apmierina,kārba gan nē,pirmais kaut kāds baigi īss,kad lēni ripinies un jāliek robā tad priekš pirmā roba ātrums par lielu jo kārba neļauj to izdarīt,atliek likt otrajā un slidināt sajūgu,stulbums kaut kāds,automāts būtu labāk.Uz durvīm vienā vietā krāsa nolekusi,redzams reāls cinks,kā krievu laiku bleķa vannai jeb pirts tazjikam(bļoda).Virsbūves apakša līdz pakaļējam tiltam apstrādāta kapitāli,toties talāk ir auzas,viss vienā rūsā,plāna krāsas kārtiņa,laikam mēneša pēdējā darbdienā tika veikta apstrāde,riktīga haltūra.Toties ir viena odziņa un tas ir panorāmas jumts,visi kas pirmo reizi iesēžas manā autiņā no tā ir stāvā sajūsma.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Franču auto dizains ir Elektronikas ārprāts (piem., glītajiem Peugeot) - katastrofa. Vāciešiem tā noteikti nav.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
2 0 Atbildēt

Peugeot, salīdzinot ar vāciešiem, tomēr arī katrs modelis ir "īpašs" un līdz ar to nav pieejamas rezerves vai virsbūves daļas no cita modeļa, kā tas ir VW grupā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Viens moments - teorija un bukleti. Cits moments ir reālā ekspluatācija. Man bijuši divi Peugeot (407 un pēc tam arī 508), tagad pilnīgi noteikti neviens Peugeot man vairs nebūs. Kaut vai ar mega atlaidi neinteresē.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Kāpēc tādas domas?

varētu sīkāk?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

2008.gadā mana darbvieta nopirka jaunu garo kravas busu Boxer,kurš no dzimšanas bija brāķis,viņam šad un tad mēdza peldēt apgriezieni,veda pie dīlera,tie laikam tikai kļūdas dzēsa jo pēc laika tā problēma atkal parādījās.Pēc idejas dīlerim viņu vajadzēja samainīt pret citu busu ja reiz nespēja novērst šo problēmu.Pagāja garantija,pie kaut kādiem 150 000 km atkrūvējās kaut kāda skrūve sajūga kurvī kas tur visu izārdīja,remonts bija kapitāls.Tagad atkal stāv pie žoga jo nelec,vispār viņš pārsvara stāv,jo tad lec tad nelec,tad atkal lec tad atkal nelec utt.Ja nemaldos uz doto momentu viņa noskrējiens ir kaut kur ap 200 000 km.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

tātad, eiropas auto man nebūs.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pārāk daudz, ko rakstīt. Jūk visi devēji pēc kārtas, pie kam tam neredzēt galu. Nomaini detaļu un pēc laika atkal jāmaina Ziemā teju jaunam P508 vairums palīgsistēmu nestrādā nemaz. Dīlerim šķiet ok, Peugeot tā esot

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

Tāpēc uzdevu tādu jautājumu. Jo bija viens pežo, tad jaunāks. Ja pirmais būtu sūds, tad otru nepirktu...vismaz man tā liekas.

Nopietni? Kas viņam pa tādām švakām detaļām?

Interese tīri personiska. Jo plānoju nopirkt jaunu auto, vai mazlietotu. Un no Eiropas auto tīri interesanti likās patestēt kādu pežo...5008, vai to tavu 508. Noipietni. Šķiet co idiņi piegriež skābekli amerikānu auto ar virs 3,5 litru motoriem un lieliem cipariem CO2. ( jo 500 - 700 eur gada maksa, ( ja ne 800) , plus neskaidrība, ka varētu vēl palielināt... ) Tā ka var sākt apsvērt arī kādu bomžmobīli....

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Manam citronam tagad 190 000 km nobraukums,elektronika/devēji strādā perfekti, nekādu aizrādījumu.Ja nu vienīgi ir divas reizes piedzīvots kad autiņš pats izdomājis nomazgāt aizmugurējo logu.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nu re - tā tava kaste vēl varbūt pat ir tikai mk4 golfa sarežģītības līmenī, bet jau gļuko... Kasiņam tikmēr mūsdienīgākas lietas gļukoja - parkings šmarkings, elektriskā rocene, citus brīnumus neatceros.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

tu to par citamonu? Es domāju, ka jebkuram auto, pat ladai elektronikas būs vairāk, kā vidusmēra audī vai VW....

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Piedod,man jaunā fabijā mēdza šad un tad kaut kas nogļukot bet tu jau zini ka tur stāv kiškas no VW/Audi.Lai visu vērst uz labo pusi nācās apturēt auto,noslāpēt un izvilkt aizdedzes atslēgu un kļūda pazuda.Tā kā gļukot mēdz visi auto.Viss biežāk mēdza apklust radio.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
6 0 Atbildēt

Visi nemēdz.

Ne 2007. gada Dacia Logan, ne 2016. gada Dacia Lodgy v;el ne reizi nav 'gļukojuši'

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 0 Atbildēt

smaidiigais,parunā biku pretī msh,vēl labāk nosauc viņu par lopkopi un tad tavs autiņš paliks par kasti.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Hahahaha Parunā, parunā Fan71

smaidīgā dacijas ir šausmīgi primitīvas - es nezinu par esošo, ar tik jaunām man vēl nav bijusi darīšana, iepriekšējais modelis, bez pārspīlējuma, ir mk2 līmenī, līdz ar to vienīgais kas tur var gļukot ir tikai motora vadība...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Fan71??

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
4 0 Atbildēt

Jā un vēl viena lieta msh,tev pašam nav pieredzes ar mūsdienu tehnoloģijām bet tikai atskaņot ko kāds stāstījis un tas jau ir pats bēdīgākais,tā no mušas rodas zilonis.Es zinu kad tu tam nepiekritīsi bet tas ir pierādīts fakts.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Ā, atcerējos, atzīšos par Škodu. Pēdējo pāris mēnešu laikā dažas reizes Fabijai ir bijis tāds gļuks, ka iedegas panelī lampiņa, kas signalizē, ka tuvās gaismas spuldzīte beigta, bet, pārbaudot izrādījās, ka spuldzīte nav beigta. Pēc tam lampiņa panelī vairs nedega.

arba Reģ.: 16.12.2002
6 0 Atbildēt

jauns - vecs

pēdējos 10 gados ir bijuši 2 jauni un 5 lietoti auto

Kāds iemesls pirkt jaunu ?

1) ieraudzīju iepatikās nopirku ! - tieši tā izdarīju ar Lex is250, bija doma pirkt jaunu auto, biju izmēģinājis gandrīz visu piedāvājumu, iegāju Amserv veikalā , ieradzīju , iekāpu nopirku

2) gaidīju, sagaidiju, izmēģināju, padomāju, nopirku - tieši tā bija ar Giuliu, zināju , ka tāda iznāks, gaidiju, atnāca uz Rīgu, izmēģināju, pamēģināju konkurentus, salīdzināju cenas un nopirku

3) prestižs - uz mani tas neattiecas, man pilnīgi pie kājas, ko par mani domā kaimiņi, kolēģi, klienti, pasaule par šo jautājumu

Kāpēc pirkt mazlietotus ?

1) nav aktuāļa modeļa, kas patiktu un par kuru gribētos noskaitīt jauna cenu ! nu nebija starp Lex un Giuliu neviena auto par kuru man gribētos noskaitīt jauna auto cenu, gandrīz nopirku jaunu F10, bet tad nāca apskaidrība un nopirku mazlietotu, lai saprastu, kas tas ir, izturēju nepilnu gadu- auto nav mans, sajūta kā svešās kurpēs

2) nepietiek naudas sava mīļotā auto jauna iegādei ! iegādājos bērnības/jaunības sapņu auto, līdz kuram jaunam vēl nedaudz jāpiekrāj, izmēģināju, pārliecinājos, ka tas ir super auto, bez zaudējumiem pārdevu un domāju, kā tādai nopelnīt jaunai vai stipri mazlietotai, kad iešu pensijā tādu sev uzdāvināšu

visi pārējie iemesli izvēlei jauns - mazlietots ir nebūtiski !

visi tie, kas saka, ka vecs ir ekonomiski pamatots vienkarši nepelna tik daudz, lai tas nebūtu svarīgi !

Ja lietots auto ir labi kopts, nav noskrējis 1/2 milj, ja cilvēks saprot pats šo to tehniskās lietās, pats var neskrūvēt, bet saprot, kur naudu netaupīt, kur ko remontēt, tad nav liela starpība jauns vai mazlietots !

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
1 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu!

Konuss Reģ.: 10.02.2015
5 0 Atbildēt

Tiguans noskrējis teju 100 000 km. Veiktas 3 apkopes, to laikā pa garantiju mainītas stabilizatoru atsaites. Nomainītas arī priekšējās gabarītu un aizmugures numura zīmes lampiņas. Tuvākajā laikā tiks mainītas bremzes (uzlikas+diski). 1.4 TSI eļļu ēda tikai līdz pirmajai apkopei, pēcāk eļļas zudums nav novērots.

Par citiem jauniem auto: ilgstošākā periodā ir sanācis lietot Renault Trafic (2018. gada) un Fiat Talento (2019. gada) - būtībā dvīņi ar dažādām emblēmām. Lai gan šos ražo vienā rūpnīcā Francijā, sajūtas ir atšķirīgas. Atšķiras dzinēju versijas un aprīkojums.

Renault Trafic: garā bāze, trīs durvis + uz sāniem veramas aizmugurē, kruīza kontrole, minimālistisks bluetooth maģis, 2x USB ligzdas, atsevišķi regulējama karstā gaisa plūsma aizmugurē. 90 Zs 1,6 dīzeļdzinējs.

Fiat Talento: garā bāze, četras durvis + uz augšu veramas aizmugurē, kruīza kontrole, skārienjutīgs multimediju centrs ar bluetooth savienojumu, iebūvētu navigāciju, 1x USB ligzda, ādas stūre, lietus sensors, parkošanas sensori aizmugurē, atpakaļskata kamera, LED dienas gaismas, priekšējie miglas lukturi, automātisks tuvo gaismu režīms, bezatslēgas sistēma. Mīkstāki un ērtāki beņķi ar elkoņbalstiem pasažieriem, atsevišķa aukstā un karstā gaisa plūsmas regulēšana aizmugurē. 1,6 litru 125 Zs dīzeļdzinējs.

Braucot ar Renault, sajūtas vairāk atgādina kravas busu, samērā cieta piekare, stingra stūre, kā arī pārnesumkārba īsti nešķiet šim dzinējam atbilstoša, piemēram, ja ar otro pārnesumu tiek sasniegti dzinēja apgriezieni, kas tuvojas limitam, tad ieliekot trešajā pārnesumā, apgriezieni ir par zemu un trūkst jaudas. Ar Fiata 125 Zs motoru sešu pakāpju kārba ir krietni saskanīgāka. Fiatam gaita ir mīkstāka. Un arī stūrēšana vieglāka (iespējams stūres apdares dēļ, kas Renault gadījumā ir diezgan nepatīkama), sķiet, ka arī skaņas izolācija ir labāka. Ja salīdzina ar iepriekšējo šo busu paaudzi, tad liekas, ka apdarē tiek izmantoti lētāki materiāli, + daudzi slēdži atrodami 15 gadus vecos Renault modeļos. Renault busam (novērots arī citiem autoparkā) ir viens gļuks - ja īslaicīgi noslāpē dzinēju, piem., ielejot degvielu, uzrādās saķeres kontroles kļūda un sistēma atslēdzas. Kļūda pazūd, ja pēc tam dzinējs tiek noslāpēts uz ilgāku laiku. Degvielas patēriņš izteiktos kalnu ceļos ir 7,5-9 litri uz 100/km. Tīri komfortabls arī garākiem pārbraucieniem, 8+1 vieta, pietiekoši daudz vietas gan kājām, gan plēciem arī aizmugurē sēdošajiem, taču priekšējā sēdvietā pa vidu ir jārēķinās, ka ātrumkārbas konsole būtiski atņems vietu kājām. Aizmugurējais sols ir itin viegli nogāžams uz priekšu, lai palielinātu kravas telpu, bet tādi gadījumi būs reti, jo garajā versijā tā ir gana liela, lai tas nebūtu jādara.

Nepatīk gaismas - tuvās gaismas spīd par tuvu un par šauru, savukārt tālās gaismas tuvumu īsti neizgaismo. Fiat gadījumā glābj miglas lukturi, kas kalpo arī kā automātiskās līkumgaismas. Renault gadījumā ir ļoti grūti salonā uzturēt viendabīgu temperatūru - tad pa karstu, tad pa aukstu, tad ir ok, bet kājas salst. Fiat vismaz ir arī aukstā gaisa pūtējs aizmugurē, Renault ir tikai karstā gaisa - tam ir it kā četri režīmi, bet realitātē divi - izslēgts un pirts.

Ja salīdzina ar konkurentiem, šie busi droši vien ir lētākie, bet arī salīdzinoši prastākie varianti, toties lēti uzturēšanā un uzticami darba zirgi. Tās pāris elektronikas kļūdas ir nenozīmīgas un funkcionalitāti pārāk neietekmē.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
2 0 Atbildēt

kontradmiral rakstīja: Turpinot meklēt jauno darba auto un mēģinot izdarīt izvēli starp kaut ko ar 7 vietām vai mazo crossoveru, esmu testa braucienā izbraucis ar KIA Sportage. Lai ierakstītos budžetā un korporatīvi noteiktajos izmešos sanāk 1,6dīzeļautomāts. pašas mašīnas dizains ne pārāk, bet salons visnotaļ OK. Dinamika daudz maz OK, uzvedība uz ceļa pieņemama. Izbraucu arī ar forumieša ieteikto SEAT Ateca arī 1,6 automāts. Subjektīvi mašīna patika labāk gan no ārpuses, gan interjerā. Šobrīd ražotājs (līdz marta beigām) ir iedevis tiešām labu cenu un tur var dabūt salīdzinoši ļoti labu komplektāciju (webasto, automātiskā parkošanās, pilnie LED utt). Salīdzinot ar Sportage, Seat dinamikā likās miegaināks. Bet ņemot vērā komplektāciju pie līdzīga budžeta un sajūtas salonā visdrīzāk ņemtu SEATu.

Ar 7 vietīgajiem izbraucu ar jauno Berlingo un Caddy. Berlingo jaunā paaudze ir liels solis uz priekšu salīdzinot ar iepriekšējo, 130zs motors ir visnotaļ dinamisks. Salons ietilpīgs, bet sirdī tomēr tas ir komercvāģis un to var just. Caddy noteikti būs dārgāks, jo pie līdzīgiem budžetiem Berlingo jau būs diezgan pilns un ar automātu, tad caddy pat automāts nesanāks un caddy braucot ir izteiktāka bulku vāģa sajūta nekā Berlingo. No šiem izvēlētos Berlingo.

Pēdējais brīnums,kas nebija shortlistā, bet ar ko izbraucu ir KIA Carens, ko tūlīt ņem nost no pārdošanas. Palikušas pāris mašīnas. Ārējais dizains ne pārāk, bet salons pietiekami patīkams un komfortabls. 1,7 dīzeļautomāts visdinamiskākais no visiem minētajiem auto. Uz ceļa sēž labi, bet ceļa nelīdzenumi ir jūtami, bet nav kritiski. Ja KIA iedos normālu cenu, tad šis šobrīd ir favorīts. Touran pie noteiktā budžeta sanāk diezgan pliks un ar manuālo kārbu.

Par cik nobraukumi ir lieli, tad būtisks ir patēriņs, kas šīm visām mašīnām būs 5-6,5 litru robežās. Tādēļ benzīna alternatīvas neizskatīju.

Ir kādas idejas, ko vēl var ielikt izvēles grozā! Tuvojas lēmuma pieņemšanas termiņi

Ja Sportage, tad nepažēlo pāris eiro un ņem 2.0d, ja tiešām lieli nobraukumi tad var apsvērt pāris eiro dārgāko brāli Tucson, ja nemaldos tad viņiem tagad 7gadu garantija bez nobraukuma ierobežojuma.

VW un līdzīgie krietni atpaliek aprīkojuma/cenas un garantijas ziņā. Protams ir lietas, kas ir labāk nostrādātas. Vēl jau arī Škodas tīri simpātiskas, lai gan ar labu aprīkojjumu būs padārgi.

Bet domāju galvenais vadies pēc savām paša sajūtām, Carens būs diezgan laba un praktiska izvēle, vēlāk gan var rasties grūtības ar auto realizāciju, jo tomēr mūsu tirgum ne pārāk populārs modelis.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

AWD rakstīja:

Laaciz rakstīja: Es teiktu SEAT. Spriežot pēc rakstītā laba komlektācija, tad jāņem. Vismaz man liekas, kad būs vajadzība, tādu būs vieglāk nopārdot. Kā arī SEAT vislabāk izskatās no visiem

ja plānots braukāt arī ar ģimeni, paprovē SEAT pasēdēt aizmugurējā beņķi - diezgan neērta taburete ar stāvu atzveltni, citādi OK

Neesmu dzirdējis stenošas skaņas no aizmugurējā beņķa :O

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Šo rīt tiku sveikā ar nelielu izbīli un nesaprašanu.

Sāku braukt un slāpst nost mans Scenic, grūti piedarbināt, nav jaudas, knapi velkas. Knapi aizvilkos ar dēlu līdz auklei. Reāli nesaprašanā, 3600km un jau problēmas? Zvanu uz Renault tehnisko palīdzību, lai brauc pakaļ ar autoevakuatoru. Labi, ka pretī sakarīgs čalis, saka, ka imobilaizera bateriju nomaina. Kur lai es nopērku jaunu bateriju šosejas malā? Samainīju ar aizdedzes kartes bateriju un volā, viss atkal strādā kā nākas. Rezumē, jātur automašīnā pāris 2023 veida baterijas.

Jautājums ir tikai kāpēc pēc 3 mēnešiem jau tukša baterija? Pie tam nevis kaut kāds noname, bet Duracell.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Dažreiz gadās ne tā partija, pēc pieredzes, pat Duracellam... Jā, risinājums ir tikai viens - turēt mašīnā pāris rezerves baterijas.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Mēdz gadīties, ka bezkontakta ierīces ieliekot kādā specifiskā vietā vai kabatā, uz to brīdi signāls pazūd. Slikti tas, ka dīleris vai uzstādītājs nepainformē Pirms tas gadās. Ja nu tā gadās kkur tālu prom naktī tumsā vai stresā, tas ir diezgan nesmuki.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ne vienmēr nepainformē. Būsim godīgi - saņemot jaunu auto, informācijas ir tik daudz (pats auto, līzinga nianses, apdrošināšanas nianses, par apkopēm, garantijām utt.), ka laimīgajam auto īpašniekam tajā eksaitmentā daudz kas izkrīt no atmiņas. Un tas ir tikai normāli. Arī manā darbā tā ir - vienmēr saviem klientiem saku, ja kas notiek, lai zvana - palīdzēšu, bet lai atceras, kurā kompānijā viņam KASKO ir, jo noteikumi atšķiras, un, ja tajā brīdī neesmu pie kompja, dažreiz grūti ko ieteikt... Bet atceras labi ja puse...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu tas skaidrs,ok, bet,ja jau cilvēks te tā ir uztraukts uzrakstījis, liekas ka šis tieši būs tas komunikācijas trūkuma gadījums.Tomēr tāds ne visai tīkams uztraukums viņam ir bijis.Pats senos laikos esmu ārdījis apšuvumu, lai noņemtu no apsardzes padārgu iekārtu ar tolaik eiropā ieviesto īpašo radioraidītāja frekvenci- kura LV jūklī atsevišķos pilsētu rajonos gļukoja sakarā ar kāda cita specifiska radiosignāla klātbūtni.Ja esi cerējis un naudu izlicis, īpaši patīkami tas nav.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Par tā saucamajām ērtībām, un braukšanu ar franču mašīnas izstrādājumu jāmaksā. Uzskatāms piemērs parastas atslēgas priekšrocībām [tev noteikti ir bezatslēgas brīnums] - vienīgā baterija ir centrālās pultij, bez kuras tāpat viss notiek. Man gan liekas interesants tas tavs piedzīvojums, ka šajā situācijā var pat pabraukt - VAGmobīļiem, vismaz bik vecākiem, situācijā kur ir problēmas ar immo, motors pielec uz pāris sekundēm un noslāpst, bet ja kaut kas atgadās motoram darbībā, tas motora darbību neietekmē; vadības bloks immo darbībā vērā neņem, pēc loģikas ka motoram noģībstot satiksmē, var notikt avārija. Tev tā interesantāk - diez tāda ir francūžu loģika - ja immo nedarbojas, tad motors smagi gļuko - vai arī immo ar savu pulti uztur nemitīgus sakarus un motors gļuko brīžos, kad sakari pasliktinās. Ja otrais variants, tad gan jau varēsi tās savas bačas regulāri mainīt

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Pilnīgi pareizi, jābrauc uz dīleri un jāpanāk skaidrojums.Vai nu pašam jāzin kur to pulti specifiski nedrīkst likt, vai nu steidzīgi jāveic kādi pārvietojumi.Gaitā shitāds suuds nekādi nedrīkstētu notikt.Pat ne-oem papildus liekamo signalizāciju meistari to vienmēr uzsver.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Man ne orģinālajam imobilaizerim 2032 jāmaina reizi 4-6 mēnešos, ja liktu kādus lētus no name bateriju izstrādājumus, gan jau biežāk. Tik bieži, jo imobilaizers pastāvīgi “meklē” mašīnu vai tā ir tuvumā vai nav. Rezerves baču gan labāk turēt makā vai kur citur, kas ir vienmēr līdz, bet ziemas laikā neatrodas pastāvīgos mīnusos, lai neizbeidzas pirms vēl tiek sākta lietot.

Šoziem izbeidzās bača atslēgai (parastajai, ne bezkontakta). Durvis slēdza vaļā, bet iedarbināt nevarēja. Atslēgā arī tik viegli baču nenomainīt, vajag smalku skrūvgriezi, kā arī pašas bačas rimčikos netirgo. Labi, ka bija netālu no mājām, nācās skriet pēc otrām atslēgām.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti