Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tāda interesanta tendence, ko šobrīd var novērot ss.lv. Daudzi, kas pirms 2-2,5 gadiem nopirka pēdējos Q5 iepriekšējās paudzes modeļus mēģina viņus šobrīd nogrūst tuvu tam ciparam, par kādu pirka. Izredzes pārdot tuvu nullei! Čoms jau savējam cenu nolaidis par 3-4K, tāpat neviens virsū neskatās, citi spītīgi liek sludinājumus par 33 -36K, gandrīz par tik pat, cik atstāja par viņu pirms šiem 2 gadiem, brīnos, uz ko viņi cer?

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

"...brīnos, uz ko viņi cer?"

Uz brīnumu gan jau

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Uz analogu jautājumu kāds zināms ļaužs atbildēja - bet naudu taču vajag

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Viņiem NAV uz ko cerēt- melu propaganda darījusi savu,par 36k to struntu var tirgot vēl 3,6 gadus.Balto 16g allroadu jau gadu tirgo- no 49 uz 42 ir nokritis.Pa kādi 28 gan jau kāds paņems- ja nebūs sarūsējis līdz tam.Dažs labs varens dīleris apkakaasies pats pirmais, tas būs taisna atmaksa par smadzeņjāšanu un demagoģiju.Redzēsim kur viņi bāzīs tos apmaiņas fonda trīsgadīgos hlamus.Pāri ielai wessam lai nodod, tam iespejams ir 0% Līgums ar Tolmetu (paskat pat daži burti sakrīt;p)

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Pircēji nav stulbi, ekonomikas pamati mācīja, par tirgus cenu uzskatāma cena, par kādu pērk pircējs, nevis tirgo pārdevējs. Līdzsvars darījumā.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

"tam ciparam, par kādu pirka"

Nja, tas nekas, ka daudziem auto tie 2-3 gadi mēdz būt vnk katastrofāli vērtibas krituma ziņā.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tā pārdošanas cena jaunam 35-39K jau bija puslīdz OK, pasties šodrīd - Mollers par tādas komplektācijas Q5 grib izspiet 52-55K, stāv kā konservbundžas padomju gastranomā, reti kurš pērk

Normāli par tādu divgadīgu būtu prasīt 25-27K, bet Latvietis praktiskais grib izspiest kko vairāk

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Varbūt cer uz to, ka cilvēks paskatīsies, ka jaunie ir 50k+, tad jau tie 35k ir ok darījums

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Lai tiktu uz sitiena vaļā no trīsgadīga auto,tam ir jābūt ar kaut ko ievērojamam (motors,komplektācija)un venai ir jā būt (kā te saka)tādai,ka pircējs ir gatavs maksāt.Tas ir,ka nevis par dīlera iedomāto un maiņas klientam iestāstīto demagogcenu,bet gan ar Lielu zaudējumu.Krietnus 15-20k ja ne vairāk par 1gadu,ja runa par 80-90k jauncenu.Gribi blatot,maksā ragā.Jeb kā Oskins teica,met vnk ārā,nulle%.Tas q5 ar standarta motoru ir bezpersonisks suuds,kam nafig to vajag lietotu un pa 36k.Pārējie auto- tkko labs,tā 96%,ka tas būs dīzelis.To neņems tapc ka tagad vnk ir bail.Bet cita nav un nebūs.Tapc viņi paņems labāk jaunu vessa konzerbundžu (pagaidām)vai brauks ar kārgurū vai vispār uzliks Boltu tam visam un paņems desmitgadīgu zem desmit k.Kā vecos laikos.Mollers būs viens no pirmajiem,kurš sūkās ledu,jo praktiski visi trīsgadīgie vai apmaināmie auto Vag-am ir tdi.Tā ka Oskinkg-s rullē- jo mollers ir gļēvs,tam viedokļa nav,savu (pat potenciāli teorētisko) klientu tas neaizstāv un (viņaprāt) iAuto lasa pamatā Lohi.Tā ka neteiksim,kur lai viņš bāž savus tos tri-tdi-wv12 tauragus un tās tdi kukuškas pa 55-88k pirmcenā,kas tur gar žogu skumji garā rindā stāv,nemaz nerunājot par to,uz ko (varbūt) kāds būs ar mieru to samainīt pret savu esošo apnikušo trīsgadīgo tdi dzelzgabalu.Tagd tikai uz Tolmetu- jo tas rullē visos laikos,tapc ka bez liekas drišanas un demagoģijas.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Cik nu esmu runājis ar dažiem auto tirgotājiem, viņi galīgi neizjūtot mazos treknos gadus, jo auto kas maksā virs 10K tirgojoties nu ļooti gausi. Es arī iemetot acis ss.lv, secinu, ka joprojām ir piejamas tās pašas mašīnas, kas tur stāvēja pirms 4-5 mēnešiem! Tik cena pa pāris K zemāka, un ir zemāka par mobile vidējo piedāvājumu. Cilvēki saprātīgāki palikuši vai VID kontrole to tik stipri ietekmējusi, vai nav naudas?

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Iespējams, ka tas pats, kas NĪ tirgū - šobrīd NĪ tirgū pircēji ir pārliecināti, ka jauna būvniecība ir lētāka, kā otrās rokas. Līdzīgi kā treknajos gados šo pārliecību ģenerē gan blēdīgi būvuzņēmēji, gan lētticīgi pircēji. Parasti šis beidzas, kad paskaļš ļaužu pūlis aplaužas.

Domāju, ka otro roku auto tirgu grauj kautkāds demogoģisks "lēt&lab" tirgotājs. Kādreiz tāds bija Kaskaiš.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ja tiešām ir tādi loši pircēji, kuri domā, ka pašam uzbūvēt sanāks izdevīgāk, tad tik uz priekšu Saskaros ar situāciju, kad savu iegribu (ok, varbūt arī piedāvājuma trūkuma dēļ konkrētajā ielā) dēļ reāli pārmaksāsim kaudzi naudas.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

No sākuma jau viss izskatās savādāk - attīstītājs sāk ar textu "da uzbūvēt sanāk 2X lētāk...". 2 nedēļas pēc avansa apmaksas sākas "tu zini kautkā....."

Gan jau auto tirgū šitādi paši plosās. "da šitais kaskaiš ir tieši tik pat labs kā Q5, tikai 2X lētāks"

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 4 Atbildēt

Vienkārši vācieši ir labi, kamēr ir jauni, nav jau nekāda uzticība pēc garantijas beigām. Man liekas tur nekādu jaunu riteni nav jāizgudro, tas ir labi zināms fakts.

nordic Reģ.: 12.04.2002
2 0 Atbildēt

ja jau tas būtu labi zināms fakts, tad statistika būtu savādāka...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 3 Atbildēt

Ko tad tava statistika uzrāda? Consumer report paskaties. Tur ir autoīpašnieku apmierinātība ar 5 g veci auto, servisu biežuma apmeklējums nu un mūsu reālijām aktuālākais - dārdzība, izmaksas! Tas arī nav zinams, ka saremontet vācieti būs dārgāk?

nordic Reģ.: 12.04.2002
1 0 Atbildēt

statistika uzrāda, cik nopērk auto un cik to izstrādājumus...paskaties csdd vai ss, ja vienreiz nopirktu sliktu VAG, nākošo atkal pirktu to? Parasti jau cilvēki divreiz uz viena grābekļa nekāpj.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Protams, ka pirktu. Man sievastēvs tāds eksemplārs ir, bet tas jau nenozīmē, ka tas viņa VAGs neplīst. Es vispar biju uz pakaļas, ka šams benzīniekam nevar iziet atgāzes.

Nekas, nopirks citu graustu no Vācijas, braukts pa pilsētu, viens saimnieks

Un ja jau iet runa par dārgakiem, 3 gadīgiem modeļiem, tad protams, ka cilvēks jau rūpīgāk vērtē pirkumu. vai tad es te izveidoju apakštēmu, ka nevar pardot 3 g.v. Q5?

Reku viens izķidā amerikāņu pieredzi www.youtube.com/watch?v=IesOMDsv9Yc

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

" Es vispar biju uz pakaļas, ka šams benzīniekam nevar iziet atgāzes."

Un kas tur tāds īpašs? Tavs sievastēvs vienkārši noteikti nevēlas braukt ar 20 gadus vecu un vecāku mašīnu, un tāpēc ir ieķēris kaut ko jaunāku - un tam ir izbeidzies katalizators. Kad tavai sēklai izbeigsies katalizators, tu arī būsi uz pakaļas

Un kas tev tur remontos ir dārgāks; kas salīdzinot ar ko? Kaut kādas toyotas vai hondas varbūt, bet tas arī viss. Kaut vai golfs un hujdaja tricārs - pirmā tricāra paaudze varbūt vēl bija tehniski atpalikusi un tāpēc remontējas vienkāršāk, , bet esošajiem modeļiem starpība būs - hujdajā nekvalitatīvāks salons, hujdaja braucējam 2.0 turbiķis ir "joooptvaju maķ, ahujeķ!", nevis kaut kas pilnīgi reāls, un būs problemātiskāk ar servisiem kas to mizu remontēs - nu un var gadīties ka hujdajam kaut kādas detaļas būs dārgākas nekā fofāgenam. Ko tu vēl gribi salīdzināt, kādu audī? Salīdzini ar keksusu.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 3 Atbildēt

Dzive ir bijuši 4 vag produkti

Ka pasakā - 4 sudi un viena konfekte !

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Kur radies priekšstats, ka VAG plīst un neuzticama tehnika? Daudz pieredzes (tikai pozitīvas) gan pašam, gan radiniekiem ar lietotiem. Tagad ļoti pat laba pieredze no 0-52tkm ar B8 Pilnīgi nekādu problēmu. Evakuatora numurs neaktuāls (jaunam Bmw to vajadzēja iegaumēt pat ļoti). Defektu nav. Piekare oriģinālā arī mūsu ceļos joprojām perfekta utt.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 6 Atbildēt

Nez kāpēc liekas, ka ar tiem VAGistiem ir līdzīgi kā ar Aifonistiem. Ir iegādāts dārgs sūds, bet nav pačotna atzīties.

Man ir diezgan skarba statistika par VAGiem. Ja salīdzina ar tāda paša gadagājuma un nobraukuma Toyotām, tad tas VAGs ir pilnīgs mēsls. Servisu apmeklējumu skaits ir par kārtu lielāks un remonta izmaksas kopumā par vairākām kārtām.

Nez kāpēc Castrol ražo eļļas kanniņu čeholus ar VAG logo.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 1 Atbildēt

man atkal ir otradi slikta pieredze ar toyotaam, divaam problemas ar karbaam, vienam kam dizelis vispar pastavigas problemas ar dzineeju , ellu eda jau jauns , degvierlas paterinsh 10 litri, tad galvu dabuuja remonteet, detalas loti dargas, pat aizmugurejais logu tiritaju motorinsh maksaa 350 eiriki, un kas cetrus gadus vecam auto mainiits jau divas reizes, un tas viss ar masinaam kas neviena nav vecaaka par pieciem gadiem un nobraukums nevienai nav pat nieka 300 tukst.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 1 Atbildēt

un kas tad vainas iphone ,man personiski ir tikai pozitiva salidzinot ar ieprieksejo androidu kas medza karties gljukot ar miljons atjainunajumiem, un pasi telefoni ariikadus 6 gadus iet bez problemaam tad gan paliek beterija svakaaka. ir gan bijusi tik pagaidaam divi modeli pirmais bija 5 ,kam pec sesiem gadiem jau baterija nevilka visu dienu, tagad kadus paris gadus 8 m , un nviss stradaa lieliski un nav domas mainiit kamēr batereja neies uz galu

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

īFonam novērota problēma ar programmētu nolietojumu. Aptuveni pēc 2.5-3 gadiem baterija pastrauji zaudē kapacitāti (tas gan ir arī pajauniem Samsugiem novērots) un wifi modulis sāk uzkrītoši rīt bateriju. Padzīvojušu īFonu turētāji mēdz tad staigāt apkārt ar izslēgtu wifi. Šis nevien citam fonam nav novērots.

Un Toijota labu bīdi izskatās, ka tteikušies no labas kvalitātes paradumiem par labu milzu peļņai. Uz hibrīdiem gan šķiet, ka saņēmušies.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nevis ka tur wifi modulis rij, bet vienkārši sūuds.Aukstumā viņš nevelk, pie slodzes viņš karst,tumsā fotografēt vinš nekad nav mācējis.Pat savienojuma vads viņam ir zemas kvalitātes suuds.Bet to visu ir grūti saprast un viegli ir attaisnot.Kamēr vienureiz ritīgi jau zb un suuda vietā tiek nopirkts "īsto" ķīniešu izsrādājums.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Man ir pārsteidzoši slikta pieredze ar diviem pilnīgi jauniem VW izstrādājumiem. Kur viens atstāja pārliecinošu iespaidu, ka VW inženieri strādā pavirši un dizainē risinājumus pa roku galam. Tam auto ar ļoti lielisku motoru pēc nepilna gada plīsa pilnīgi neiedomājami mezgli, ergonomika atstāja iespaidu, ka taisīts, lai "itkā būtu". Un tas "itkā būtu" pamatīgi atpaliek pie visa tā.

Otrs VW izdzisa pēc 2 mēnešiem. Neatjaunojami.

+ Kaimiņš ilgstoši ipsās ar Pasātu. + vienam paziņam regulāri plīsa atsevišķi mezgli, kas acīmredzami bija pavirši sadizainēti.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Viena lieta par VAG pēdējā desmitgadē gan ir bijusi - aptuveni 2009-2014 cilvēkiem bija diezgan izteiktas problēmas ar viņu DSG. Vairākās valstīs bija atsaukumi, bet nu Eiropā "veiksmīgi" iztika bez atsaukumiem (citi jau saka, ka lobistu darbs un regulatoru ietekmēšana) un laboja/mainīja garantijas ietvaros tikai tiem, kas sūdzējās un kam tās problēmas bija (ne jau visiem tās problēmas uznāca). Tagadējiem jau esot ok viss cik runā.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

nordic rakstīja: statistika uzrāda, cik nopērk auto un cik to izstrādājumus...paskaties csdd vai ss, ja vienreiz nopirktu sliktu VAG, nākošo atkal pirktu to? Parasti jau cilvēki divreiz uz viena grābekļa nekāpj.

VAG LV popularitāti spēcīgi palielina valsts uzņēmumu autoparku saturs. Tur VAG prot palielināt pārstāvniecību ar tikai viņiem raksturīgu tirdzniecības veicināšanas paņēmieniem.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
4 0 Atbildēt

Pievienošos Kasim, 40000 uz tablo, ne evakuators, ne neplānots servisa apmeklējums, ne grab ne čab! (2017,Passat)

Danimars Reģ.: 19.08.2002
1 0 Atbildēt

Danimars rakstīja: Pievienošos Kasim, 40000 uz tablo, ne evakuators, ne neplānots servisa apmeklējums, ne grab ne čab! (2017,Passat)

Ā, un lietoju Samsung...

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

cik zinu vag aii bija pirmais kas saka razot dsg, droshi vien no taa arii bija tas bernu slimiibas, lai gan protams tas nav attaisnojums, man gruuti spriest, man labaak tiik manualas kaarbas, lai gan cik braukt ar dsg ir daudz patikamaak nekaa ar parasto automaatu

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Biju iespēja izbraukt ar 2017.g. Seat Leon 1.0 TSI DSG. Gaitā patīkama kārba, bet bija 2 kaitinošas nianses. Vibrācija uz stūri, iespiežot gāzi (pieļauji 1.0 motora specifika), un otra lieta - neliela aizture, kad sāc braukt no vietas (piem., apstājies pirms apļa, vajag fiksi izšaut, nospied gāzes pedāli - 2 sek nekas nenotiek un tad ir baigā švunka...)

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tomēr mūsdienu DSG darbība pārsteidz pat rūdītus autospecus, tik nemanāmi pārslēdzas, ka sajust teju neiespējami - vien cipari paneļa displejā par to liecina. Absolūta bauda braukt vienmērīgā režīmā

Vienīgā pretenzija var būt pret darbību, kad no mierīga režīma (kārba "pieradusi") gribas strauji "iemīt" - tad auto tā kā sabremzējas vispirms, šaujoties uz priekšu uzreiz pēc tam. Tas izskaidrojams ar ātru pārslēgšanos uz leju iesākumā (nereti - neloģiski).

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

Janem tomer vera ka dsg ir parasta karba ar diviem sajugiem nevis automats !

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

To jut gan uzsakot , jo sakot braukt tacu tiek atlaists sajugs , gan mainot brauksanas ritmu , karba tacu nezin, ka vajadzes 3 atrumu un tur gatavu 5

Konuss Reģ.: 10.02.2015
3 0 Atbildēt

Volkswāgens nu nobraucis 110 tūkstošus. Veiktas apkopes, minimāli remonti, kā lampiņas un stabilizatora atsaites. Bremzes un diski prasās pēc nomaiņas, bet nav tā, ka būtu kritisks stāvoklis. Monako sanāca uz brīdi pārkarsēt sajūgu un palikt bez pirmajiem ātrumiem (pats lohs un mega sastrēgums ļoti stāvā kalnā), bet ātri atdzisa un tālāk nekādi brīnumi nav sekojuši. Bet šobrīd par kaut kādām tipiskajām VAG problēmām īsti nav ko teikt, jo tādu nav.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Nesen dzirdēju joku par Scania un MB vilcējiem.

Scania minimālajā komplektācijā ir MB.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Par Hyundai DSG analogiem varu teikt. ka ir viens gluks ja brauc virnmerigi uz 90-100 un kkur aizmiedz, atrums noslid uz 80 un uzdodot gazi karba isti nesaprot, ka strauji gribi paatrinaties.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Čorts, man tagd nav skaidrs.Vai tas vags ir slikts, ka viņam uz ielas sajūgs pārkarst, vai viņš ir labs tapc, ka viņam pārkarsis sajūgs ātri atdziest.Tāpat nav skaidrs, ko dara stāvā/kalnā braucējs 2kkm no mājām aizpsipis, kad viņam pazūd pirmie ātrumi.Kāds garīgais un taa.Acīmredzot,ir Vērts samaksāt par jaunu auto,lai to visu izbaudītu un uzzinātu.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
2 0 Atbildēt

Nu labs/slikts ir krietni relatīvs jēdziens. Ja es pateiktu labs, tad kāds, ka slikts, jo krosovers, ar 1.4 nemotoru vai vēl kaut kāds cits iemesls. Šobrīd ar vāģi braucu un nezinu, kas ar viņu notiks rīt/parīt vai pie 150 kkm - tāpēc šodien es varu teikt, ka labs, bet rīt, ka pēdējais mēsls, jo kaut kas pēkšņi nobrūk. Šobrīd nekādu galvassāpju nav. Ja tie ātrumi būtu pazuduši pavisam, tad gan būtu visai lielas galvassāpes. Jo ilgāk lieto automobili (tas attiecināms arī uz kādu citu tehniku), jo vairāk var pietuvoties dažādiem limitiem un saprast, kāda slodze ir ok, un kāda ir kritiska. Šajā gadījumā nepārtraukta stumdīšanās ar manuālo kārbu stāvā nogāzē, kādu Latvijā uz ceļiem būtu ļoti grūti atrast, ir visai kritisks punkts un droši vien, ka saīsināja sajūga mūžu. Bet ceļš tika turpināts bez evakuatora. Vēl jau arī jāņem vērā tehnikas lietotāja subjektīvais faktors un prasme to lietot.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Relatīvs ir tas, ka mēs savā lielākajā daļā smejamies par dažāda veida "liekām extrām" un "nevajadzīgiem pribambasiem", kuri to tik vien dara kā lūzt un prasa ēst.

Tāpēc jau mēs izsmejam elektrisko rokasbremzi kā tādu un katrreiz par katru cenu cenšamies iztēlot to par ākstu, ja nu kāds sāk cēlu jūtu uzplūdā klārēt kaut ko par kalnā un lejā braukšanas asistentiem un automātiskās rokasbremzes darbības principu un ērtību.Šis ir akurāt "tas",ar ko viens otrs "lietots" auto atšķiras no viena otra "jauna", pusmotors no pilnmotora,bezpiedziņa no puspiedziņas,manuāls no robota,pilnautomāts no pussuudautomāta, maksāt vai nemaksāt un uttt un tādā garā utjp..

arba Reģ.: 16.12.2002
4 0 Atbildēt

pašreiz gan automāti gan dsg ir tendēti uz degvielas taupīšanu, tas nozīmē, ka auto slēdz max augstu pārnesumu, īpaši, ja braucam mierīgi.

Auto nezin un nevar zināt, ka vadītājs gribēs strauji paātrināties ! jebkurš modernais auto atlaižot gāzes pedāli , pārslēdz uz augšu, vai pat liek neitrālajā ! Tas nedaudz kaitina, dažās situācijās

1) pirms apdzīšanas- noķeram priekšā braucošo, atlaižam gāzes pedāli, kārba slēdz uz augšu, bet vajag uz leju !! sanāk neliela aizķere

2) līkumos, tuvojos līkumam, atlaižu gāzi, tomāts slēdz uz augšu, bet tajā brīdī jau es spiežu gāzi, un man vajag tieši otrādi uz leju , atkal neliela aizķere

ar to patiesībā var viegli cīnīties - braukt sporta režīmā, ilgāk tur zemos ātrumos, izmantot iespēju pārslēgties ar roku, ko arī daru es, pirms gāzes došanas ar roku slēdzos uz leju

labi, ka manam auto to ir ērti izdarīt ar lāpstiņām pie stūres

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 4 Atbildēt

kas tas par viena litra sūdu, kuram lai apdzītu, vajag slēgt uz leju?

pa visu manu dzīvi ne reizes nebija auto, kuram pirms apdzīšanas vajadzētu kaut ko slēgt. Uzdevi gāzi un apdzen. Vieglais, fūre, vai divas fūres. Normāls auto skrien normāli un jauda tam pietiek.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Zirgojies, draugs, zirgojies.

Es arī savam 2x1,0l bieži slēdzu no 5ā uz 4o, jo rāviens ir labāks (principā jau nereti pietiktu arī ar to visu 5o robu).

Un te jau rodas tā problēma ar tiem litrīgajiem vai vājajiem motoriem. Ļautiņi pierauduši, ka tukšgaitas apgriezienos ar max. robu braukt un tad tā arī dzen, ne velna nepaātrinoties un sākas atrakcijas.

arba Reģ.: 16.12.2002
4 0 Atbildēt

Pabrauc ar auto , kuram ir 8 atrumi un tad paruna

15 gadigi ar lieliem dzinejiem ari ar 6 atrumu cel

Tad jaunie dzineji ta nedara, tapec viniem ir zibenigi stradajosi dsg un automati, ierindas braucejs pat nesajut, ka karba parsledzas

Vispar jau atrumkarba ir izdomata lai vinu lietotu !

Pat 400 zs masinās lieto dazadus atrumus, kat gan var iztikt tikai ar diviem - 2. Lai izkustetos un talak 6. Auto jau ies

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Būtu interesanti ar tādu izbraukt, lai pašausminātos. Ja mašīnai priekš tā, kam pietiek ar pieciem robiem, vajag astoņus, tas jau kaut ko izsaka - velosipēdistam savu kāju neelastības dēļ arī optimāli vajag kādus 10-12 robus; izskatās ka drīz autobūve būs līdz tam līmenim jau nogrimusi.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Es gribēšu redzēt, kurš arī as 400zs būs spējīgs ar to 6to robu normāli ieskrieties no tukšgaitas vai no kādiem 1100rpm.Cik konkrēti viņam tie Zs un Nm izpaužas šādā režīmā.Varbūt sajūgu vai ātrumkārbu sapsipt, to jā, bet neba jau pienācīgi ātrumu uzņemt.

Cilvēki pamatā gudri pļūta nevis par lietu, bet tapc lai citiem aizsūtītu mesidžu- ka tie citi visi ir prirdari un ka izņemot viņus pašus, neviens cits nefiga nejēdz.Lohu paaaudze taču nekad neies iedziļināties kaut kādās tur konkrēti sava tā individuālā automāta darbības niansēs.Vnk tupa nospied un mauc,ko tur domāt.

DJ40 Reģ.: 23.11.2016
1 0 Atbildēt

Danimars rakstīja:

Danimars rakstīja: Pievienošos Kasim, 40000 uz tablo, ne evakuators, ne neplānots servisa apmeklējums, ne grab ne čab! (2017,Passat)

Ā, un lietoju Samsung...

Pievienojos jums abiem, nu jau 111k uz tāfeles pēd.paaudzes Touran.... un arī lietoju Samsung

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Multivan, 86 000 km, Samsung

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Mb Sprinter, 650 000 km, Unihertz

Lasītākie raksti

Jaunie raksti