Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Pagaidām vēl ir ražotāji, kuru auto ir pieejams ar pieklājīga tilpuma bez-turbo motoriem. Piemēram SUBARU. 2.5 atmo motorītis pagaidām vēl pieejams. Ražotāja degvielas patēriņa normās gan man iekļauties nekādi neizdodas, laikam smaga kāja. BET Subaru pat "no salona" auto drīkst aprīkot ar LPG (nezaudējot garantiju) un tad jau 12 l LPG uz 100 km finansiāli ir tīri patīkami.

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

Cilvēki, kas pamēģinājuši, gan saka, ka perfomance ir nožēlojama. Acīmredzot normu ievērošana nodrošinārta ieskrūvējot ļoti tievu degvielas trubiņu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tievu degvielas trubiņu nē - noteikti ļoti maigus droseles atvērumus, lai nav lieli trekninājumi jādod, un diezgan minimālas nobīdes no ideālā degmaisījuma. Bet nu tam ir risinājums - čipšķūneris.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Šķūneris ir domāts drīzāk pagātnes tehnikai un Lohiem.Normāls cilvēks šodien jaunu garantijas auto neies aiztikt.Beidzamo gadu mašīnām lielākajai daļai visa info ir smalki redzama- kad un cikreiz ir vadības bloks programmēts.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, jā, protams. Nu tad tu kā normālais cilvēks varēsi skatīties kā lohi cēli tev iet garām. Attiecībā par to smalko infu - - kur tā smalkā infa uzrādās, dīlera datubāzē? Ja arī tiešām kādai mašīnai vadības bloks vai kāds cits bloks šādu infu saglabā, tad to var mainīt - un ja tur ir kāda aizsardzība vai kas tāds - ja tirgus to pieprasa/pieprasīs, to atkodīs - ko tu gribi; neapmaksāti entuziasti kož vaļā spēļu un spēļu konsoļu aizsardzības, un apmaksāti speciālisti vadības bloku aizsardzības neatkodīs?

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Domāju gan, ka te nu Tev taisnība.

Saprotams, Vasja šķūnī ar laptopu un paštaisītu vadu to nevarēs, bet atradīsies tādi, kas var.

Jebkurš softs, ko cilvēks uztaisa, var tikt uzlauzts un ja ir pieprasījums, būs arī piedāvājums.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Ja būs pieprasījums, tad vasja būs par attiecīgu summiņu no lauzējiem nopircis programmu kas to ar dažiem klikšķiem izdarīs.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu tas i pzc, nu Jūs gan esat interesanti sarunbiedri...Msh, tev būtu beidzamais laiks tomēr šitos kolhoza runasveidus atmest.Es gribu redzēt to idiotu, kurš 80k vērtu garantijas mašīnu ies čipot.Pie kam, būtībā ar tehniski cimperlīgu motoru, kam pat garantijas laikā ir iespējams jebkas.Tur nevis ka lielais specs izdarīs lai nevar redzēt, bet gan gluži otrādi- ka normāls dīlera specs ieraudzīs to, ko kāds tas pagrabveida pdrss tur ir ķenerējis.Ja nav sajēgas parunāt, tad labāk doties mēslus vest uz lauka, tagd kāreiz sezonaa.

AWD Reģ.: 21.12.2016
1 0 Atbildēt

pilnīgi piekrītu 650 par to čipošanu - darīt to garantijas laikā ir stulbums. Izdzēst blokā pēdas varbūt var, un tas šķūneris arī apgalvos 100%, ka var, bet ja nu tomēr neizdodas? Ko tu pēc tam no viņa paprasīsi?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Piedod, man slinkums meklēt vienu piemēru, jo es nezinu kādus atslēgasvārdus jālieto - stiliņā, kurā ir maz pēdējās desmitgades mašīnu braucēju, kā reiz ir viens piemērs - brauc ar jaunu A6 [laikam gan jāsaka pagātnes formā; jauna tā mašīna bija pāris gadus atpakaļ], 3.0 TDI quattro, čipsis...

Jebkurā gadījumā - KĀ tas dīlera mehs ieraudzīs kas tur ir bijis? Pats teici ka iespējams jebkas - tev iestājas garantijas gadījums, tu ar ejakulatoru mašīnu aizvelc pie čipšķūnera, tas tev pa 100e iekopē atpakaļ oriģinālo programmatūru, un neviens neko pat meklējot vairs neatradīs...

P.N. Pastāv ne tikai pieklājīgi pašmāju čipšķūneri, bet arī slaveni rietumu ķūninga kantori, no kuriem daža laba pakalpojums gan jau pat nelikvidē ražotāja garantiju - ko nu?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jaja, man tak arī slinkums skaidrot,. Es te neko nedemagoģēju, saku taisnību un uzstājos no lietotāja viedokļa. Tas būtu dikti interesant, ka viens tāds atbrauc 25apr pie diilera ar garantijas gadijumu kādam motora komponentam un tur vadības bloka vēsture uzrāda aizvakardienas datumā veiktu pārprogrammēšanu. Jā. Un pilnīgi poh visas vācu forumu sarunas, poh viedokļi, poh tas cik maksā legāls Abt čips, poh ka arī tam garantija ir ne vienmēr, poh ka cilvēki ražo un izmanto tūningboxus lai nav jāiejaucas borta datorā, karč viss poh. Galvenais ka stilā ir bijis viens drosmīgs vīrs, kaut kad, hvz kad un hvz ko un hvz kā. Jā.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Te Tev līdz galam nepiekritīšu, tas kas to auto būs pircis pa sūri grūti pelnītu naudu, viņu nečipos, bet tas, kam viņa ir daudz un viegli nāk, nočipos acis nemirkšķinot un po viņam būs, redz tas dīleris kko vai nē! Ja Es pirktu jaunu, Es painteresētos par iespējām viņu "uzlabot", vai to darītu...hvz, izvērtētu riskus.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Te "der" painteresēties, cik piem maksā relatīvi jaunai mašinai kaut kāds 3l Tfsi motors.Benzīns, uzticams, tāteikt..Kur ir nezcik gadījumi aprakstīti, ka itin viegli iegūstamajos cilindru skrāpējumu gadījumos tas motors spīd tikai jauns/cits.Un maksā vinjs 30k, nevis shrotā pa 300.Cilvēki gatavi pa 5k no sevis pielikt, lai tik diileris iedod iespēju nomainīt.Vai cik kam maksā piem cimperlīga ātrumkārba, ja viņai atsaka garantiju dēļ nepareiza griezes momenta pielietošanas.Es gribēt to maksātāja sejasizteiksmi redzēt, ja nu kas, kad ies vaļā konflikts un tukšas drišanas vietā dīleris piejaasies pie staba un mata.Tas, ka FB ir "jaunu" auto attēli,ok, bet tur nav sacīts, vai tas ir/nav garantijas auto.Ja īpašniekam po-uj, lai katrs lemj, bet iespējamās sekas vnk vajag godīgi un bez demagoģijas apspriest.Tas, ka vienam ir pie d tikko nopirkts 80k vērts auto, tas drīzāk ir izņēmums.Te raksta varonības piemēru ka tur kkādā forumā viens labi situēts audi īpašnieks to garantijas laikā cīpojis- tad labāk jau palasīt visu vēsturi, kā viņš cita iemesla dēļ to gribēja atdot dīlerim atpakaļ, jo tas auto viņu toreiz jau garantijas pašā sākumā jau vnk zb.Par to nezkapc nerunājam- jo katram vaigi niez vnk parādīt ka viņš tas gudrais.Es, pletj, ar to pašu 300zs štruntu jau 3g godīgi pilnā komplektācijā braucu (tāpat kā Tu to drošvien darīsi),no galvas un dsas jau viņu zinu, tapc drošvien mazāk vaig klausīties ko te driš ausī tukšu izpūtēju un vecu laptopu dīdītāji.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Čipo garantijas (pilnīgi jaunas) mašīnas dīleru servisā pats dīleris! Garantija, protams, saglabājas, jo tas faktiski ir "papildaprīkojuma" piedāvājums. Nekādu "kasjaku" nav bijis, jo tie nav folksvāgeni. Un tie nav padsmit tūkstošus vērti auto.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

LOĢISKI,sen zināms, ka daudzi vai jebkurš PATS DĪLERIS čipo- ar sava Sertificēta sadarbības partnera programmu.Par samērā dārgu samaksu.Kā piem Audi ar ABT - kuru pēc tam viens/otrs pie "normāla" Rīgas čipotāja pārtaisa, jo principā nekā laba tur nav. Runa nav par Dīlera sertificētām darbībām- bet par to, ka īpašniekam pašam kau kādā Atejā kaut ko izdarīt un tad mēģināt no Dīlera to noslēpt REĀLA KONFLIKTA/BOJĀJUMA GARANTIJAS gadījumā- kas praktiski šodien NAV iespējams.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

30 štukas droši vien būs pie dīlera kopā ar maiņu - motora klucis ārpus dīlera maksā 18k. Prikola pēc paskatījos cik kaut kādam tur TT-RS maksā piecu katlu motora klucis - štuku vairāk. Tālu esam daprogresējušies - 30 gadus vecam audī, kad vēl varēja nopirkt, piecu katlu motora klucis maksāja kaut kādus 2k latus. Tam TT-RS bīdelim vēl tā, tam ir čuguna bloks, tajā var sakrāmēt jaunas iekšas par 2-3 štukām un motors būs vēl stiprāks nekā no rūpnīcas, kamēr to tavu alumīnija motoru tikai karotēs var pārkausēt...

Morāle - jāpērk ķīselis - tam arī ir čuguna bloks...

Damn Reģ.: 07.12.2003
4 0 Atbildēt

Ja paskatās FB čipotāju bildes, tad ik pa brīdim var redzēt kādu garantijas auto + nemaz visu auto bildes netiek liktas.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Nu pag, tas, ka viņi nobildē, ka viņiem pajauns audi it kā esot atbraucis, tas nenozīmē, ka viņi to tiešām čipoja un ka vnk nemelo...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jaja, visu kko var redzēt- ja cilvēks gatavs uz pašrisku, var kaut ar Podu galvā staigāt...GalveNais princips ir braukt ar pavisam kko citu, bet gudri un bez personīga pamata drist pa naudu un baudu un visuko vēl.Lūk, piem 5g veca informācija "priekš lohiem" (nu protms ne priekš laptop/kabel pagrīdes karaļiem):

Долго сказка сказывается, но не скоро дело делается.

ВАГ долго шел к этому и наконец пришел. Теперь, даже если вы откатили чип перед визитом к дилеру, вас это не спасет.

Теперь по полочкам.

С того самого момента, как был упразднен диагностический софт VAS PC и внедрен ODIS, ВАГ озаботился тотальной слежкой за машинами потребителей. Это было понятно с того момента как ввели электронные сервисные книжки.

Если просто и на пальцах, то на серверах FAZIT (Fahrzeugauskunft- und zentrales Identifikations-Tool) – Центральная система справочных и идентификационных данных об автомобилях хранится вся информация о вашем автомобиле (визиты на ТО, ремонты и прочее), также с 2014 года ЛЮБОЙ автомобиль, приехавший на ТО делается только через подключение к FAZIT. Почему — электронная сервисная книга.

Подключая ваш автомобиль ODIS в автоматическом режиме генерирует отчет по вашему автомобилю и размещает в базе.

При перепрошивке ЛЮБОГО блока меняется контрольная сумма и она, вместе со счетчиком перепрошивок, хранится в памяти блока и отправляется вместе с отчетом. Соответственно, при несоответствии контрольной суммы прошивки с допустимыми прошивками, выпущенными под ваш мотор самим производителем, в электронной базе ставится метка — "гарантия тютю".

Более того, помимо сверки прошивок ЭБУ и контрольных сумм, блок управления коробкой передач тоже хранит в себе данные по крутящему моменту и они также идут в базу, поэтому варианты с коробочками (racechip и прочие) тоже легко и непринужденно отслеживаются.

Собственно — предупрежден значит вооружен.

Отныне чип — "гарантия, давай досвидания" и только так, и неважно что вам обещают чип-тюнеры.

Варианты конечно есть, но они зависят от "желания" дилера вам помочь и не рассматриваются в этом посте. Понятно, что желающий договорится это сделает, но на дурку — 100% уже не пройдет...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu re - un tu runā par kaut kādu "vadības bloka vēsturi". Kā mēs redzam, ir nevis "vadības bloka vēsture", bet gan dīlera diagnostikas datubāze, kas katru pieslēgšanās reizi saglabā vadības bloku programmatūras kontrolsummas. Tas nav viens un tas pats.

Attiecībā par powerbox un tamlīdzīgiem sūdiem - tos lieto nevis lai nebūtu jāizmaina vadības bloka programmatūra kaut kādu šitādu iemeslu dēļ, bet gan tāpēc ka rietumos čipšķūneru pakalpojumi ir reti pieejami un dārgi.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Atpi...,-ies, ok?

вместе со счетчиком перепрошивок, хранится в памяти блока и отправляется вместе с отчетом

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu? Tātad - jebkurš vadības bloks, jau no vairāk kā 30 gadus seniem laikiem, ieslēdzoties izrēķina savā atmiņā esošo datu kontrolsummu un salīdzina to ar kontrolsummu, kas saglabāta tur pat atmiņā, un ja atmiņas kontrolsumma nesakrīt ar saglabāto ciparu, tad ir nenodzēšama kļūda + kaut kādi bloki tāpēc mēdz aiziet avārijas režīmā, tāpēc normāli čipšķūneri ne tikai staipa kartes, bet arī gala rezultātam izrēķina kontrolsummu un to saglabā. Tātad, šeit, tajā teikumā, ir pieminēts tieši tas - ka vadības bloka atmiņā glabājas atmiņas kontrolsumma - tas kas šeit ir jauns, ir tas pārrakstīšanas reižu skaits - kurš tāpat ir vienkārši atmiņā ierakstīts cipars. Ko tas viss nozīmē - pieņemot ka tā diagnostikas programmatūra nolasa tos ciparus, nevis pati rēķina kontrolsummu, pietiekami gudri lauzēji noteikti var uztaisīt programmatūru kas kontrolsummu nerēķina, un atstāt ražotājam pieņemamos ciparus priekš diagnostikas rīka nolasīšanas, kamēr realitātē ir kaut kas cits... Tur vienkārši vajag gudru programmistu, tas arī viss.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Es tak tev ar labu saciiju- vnk atjaajies no manim. Kas bija neskaidrs? Vienkārši Ārprāts kas pa tupu un pretīgi paštaisnu radiijumu, nu pzc vnk. Šaubos vai tu kaut vienu to "normālo" programmistu vispār kaut reizi acīs esi kādreiz redzējis vai ar viņu par šo lietu runājis.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
4 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Man ļoti neparasts komentārs. Mana darbs devēja jaunais pirkums - Mercedes - Benz Actros 1845. Tas nozīmē 450zs dzinēja jaudu. Aprīkots tāds vilcējs ar visu iespējamo. Plus vairākums jauno smago tagad ir automāti. Adaptīvais kruīzs, Led gaismas, klimats utt.nozimē platu šofera smaidu Kas priecē? Oriģinālie tikai teju iebrauktie 2tkm parāda unikālu degvielas ekonomiju. Ar padsmit tonnu kravu no Warsaw līdz Rīgai - tikai 27l patēriņš Ar pāris tonnām pat nieka 20l, un tas ar visu fūri aizmugurē. Tehnika godam. Salīdzinājumam, padomju laikos SuperMaz ēda ar kravu ap 50l dīzeļa un ekstru tur nebija vispār.

Mersis nav tā labākā izvēle starp smagajiem! 27L padsmit tonnu kravai nav labs rādītājs! Zem 25 būtu labs. Pilna fūre ir ap 26t kravas, tad vajadzētu būt ap 27-28L

Agrāk kad šajā jomā darbojos pamanīju diezgan lielu atšķirību degvielas patēriņā -zviedri ap 26, mersis 28, Daf 31, Man 32. MAGNUMU kā opciju neizsskatījām jo tad draiverim vienmēr rokas netīras, galva apbintēta un cmrkas ar zobu nospiedumiem.

Mēs izvēlējāmies Daf, jo pērkot jaunu am cenu starpība starp zviedriem bija ap 7000 eur par labu Dafam un Daf principā ir nemainīgs jau no 2006gada, daudz daļas pat no 2001 eur3 modeļa. Daf ir ļoti vienkāršs ekspluatācijā un lēts remontos. Visas mašīnas līdz 400 tkm kalpoja bez īpašiem ieguldījumiem . Bija dažas kaites ko varēja laicīgi novērst.

Daf kabīne ir visplašākā un lielākā, šoferiem patīk. Tomēr principā mašīna diezgan prasta, lēti apdares materiāli, maz dažādu vijebonu. Automāts slēdzas ar skaļu klakšķi, it seviški pirmajā.

Braukšanas komforta un interjera apdares ziņā protams zviedri ir līderi. Labāka kabīnes amortizācija, automāti slēdzas maigi un klusi utt.

Lai saprastu gala ekonomiku jāliek kopā daudz cipari, gan degvielas patēriņš, gan starpība pērkot auto, gan apkopju izmaksas un rez daļas. Līdz ar to ne vienmēr ekonomiskākais var izrādīties izdevīgākais.

Dafam Eur5 liels pluss bija ka varēja atslēgt adblue.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Respect par saturīgo komentāru

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Starp citu, ja par tiem pašiem kravas auto. Savulaik pabraucot pa Granīta ielu varēja redzēt atšķirību. Renault kantorī (EA vai kā viņu tur) kādas 3 fūres un tas arī viss. Kantori aizklapēja, bet baigi atšķirību nejūt, laukums uz aci tikpat tukšs/pilns.

Volvo centrā atkal allaž pilns un strādājot viņi tur vai 3 maiņās.

Tā ka nav Renault populārs, nav un braucot jau to redzēt arī var.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Scania placis (Jelgavas šosejas sākumā jeb Vienības gatves galā) ir pilns VIENMĒR

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

To, ka Scania vai Volvo placis ir pilns var vērtēt divējādi:

1) vairākums izvēlās šos auto dēļ to pozitīvajām īpašībām (nezinu kādām, jo ar kraviniekiem nav nekādas saistības) ;

2) beigie mēsli, visu laiku pa servisu vien dzīvo

AWD Reģ.: 21.12.2016
2 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nu re - un tu runā par kaut kādu "vadības bloka vēsturi". Kā mēs redzam, ir nevis "vadības bloka vēsture", bet gan dīlera diagnostikas datubāze, kas katru pieslēgšanās reizi saglabā vadības bloku programmatūras kontrolsummas. Tas nav viens un tas pats.

Attiecībā par powerbox un tamlīdzīgiem sūdiem - tos lieto nevis lai nebūtu jāizmaina vadības bloka programmatūra kaut kādu šitādu iemeslu dēļ, bet gan tāpēc ka rietumos čipšķūneru pakalpojumi ir reti pieejami un dārgi.

kāda starpība, par kādu tehnoloģiju ir runa - vadības bloku vai kādu datubāzi? Runa bija par to, ka dīleris VAR jebkuru iejaukšanos izsekot. Viņam ir daudz lielāki resursi/iespējas kā jebkuram tūnerim vai viskrutākajam programmētājam. Starp citu, daži ražotāji testē (varbūt jau izmanto, nezinu) blokķēdes tehnoloģiju noskrējiena un citu datu fiksēšanai; to var izmantot arī jebkuras citas elektroniskas info (piem., visādu pārprogrammēšanu) reģistrēšanai. Tā ir tehnoloģija, ko NAV iespējams piečakarēt nekādi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Nevis "var jebkuru", bet "teorētiski var jebkuru". Kādi resursi ražotājam ir lielāki - naudas resursi? Nu tie jā. Citi nekādi - ražotājs ar programmēšanu nenodarbojas - "viskrutākais" un arī ne tik krutākais hakeris spēj izveikt nopietnākas programmatūras izmaiņas nekā jebkurš fofāgena štata inženieris - vadības bloku kā gatavu, funkcionējošu izstrādājumu autoražotājam piegādā tā ražotājs, un autoražotājs ne spēj, ne viņam vajag līst bloka programmatūrā - viss kas priekš autoražotāja inženieriem ir iedots - dokumentācija un rīki lai viņi spētu motoram paredzēto konfigurāciju iestumt vadības blokā. Uzskatāms piemērs ir tas kods, ko fofāgens izmantoja lai krāptos ar atgāzēm - to nekodēja nekādi fofāgena inženieri - uz fofāgena pieprasījumu to uzkodēja boša inženieri.

Lūk viens stundu garš viģiks - vācu programmists bez jebkādas pieredzes ar mašīnām ņēma un kā programmists izpētīja kā tad vadības blokā darbojas un ko dara tas krāpnieciskais kods. Gadu vēlāk viņš vēl uz Spiegel pasūtījuma to pašu izdarīja ar opel 1.6 CDTI vadības bloku, jo lai arī opelim skandāls nebija, opeļa motoram bija aizdomīgi lielas NOx atgāzes; tās prezentācijas viģiks arī ir jūtubē. Un to visu - vienkāršs programmists, pirmajā gadījumā - savā brīvajā laikā.

Vārdu sakot - jā, ražotājs var izsekot izmaiņas - ja čipšķūneris ir stulbs. Man līdz šim pagaidām vienīgais zināmais ražotājs, kas prasa lai mašīna visu laiku būtu tiešsaistē un ar telemetriju, ir tesla. Kamēr mašīnai nav jābūt visu laiku tiešsaistē, ražotāju VAR appist - tā pati tava piesauktā blokķēde - kur, vismaz teorētiski, ir problēma mašīnai izņemt aķi, no mašīnas izņemt vadības bloku, tajā iekopēt programmatūru kas ir savādāka, bet citiem blokiem dod "pareizās" atbildes, un pēc tam visu salikt atpakaļ? Kā tie citi bloki noteiks ka motora vadības bloks nevis dod īstos datus, bet ieprogrammētu "diktātu"?

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

Jezusmarijaunjezup, tik daudz laika, prāta un enerģijas, lai obligāti apsiptu visu (dzelžus, likumsakarības, procesus) un visus (klientus, darba devēju, pircējus, savu valsti, jebkuru). Obligāti apsipt! Saglabāt un atjaunot nevajag. Un tik pat daudz laika, prāta un enerģijas, lai nepamana, ka un kā apsipts un sasipts. Pēc tam kāds par to drīkstēs samaksāt. Saprotams, ka tas "kāds" nekad nebūšu es, jo esmu skaistulis un gudrinieks. Nemainīgs skaits avju ir tur ārā, ārpus gudrinieku brālības.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

varat man idiotam paskaidrot kāpēc tas viss jādara ?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
2 0 Atbildēt

Ja pareizi atceros, jo jaunie un patenciāli jaudīgie motori ir apgraizīti, lai iekļautos eko normās, bet performance pieklibo.

AWD Reģ.: 21.12.2016
2 1 Atbildēt

Piedod, bet stundu garo viģiku neskatīšos gan. Ja tu saprastu, kas ir blokķēde, saprastu arī, ka appist viņu nav iespējams (jo dažādus posmus dažādos laikos verificē n-tie lietotāji - maineri). Tam nav nekāda sakara ar aķa izņemšanu, vai tiešsaistes pārtraukšanu - permanenta tiešsaiste nav vajadzīga.

Bet nu tā vispārīgi runājot, tu esi kādreiz dzīvē patiecis - ok, nav man tasnība šoreiz?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāpēc lai es teiktu "man nav taisnība", ja es apstrīdu apgalvojumu "nekādīgi neko nav iespējams noslēpt no ražotāja", kas pats par sevi taisnība var būt tikai cilvēkam, kuram vadības bloks ir mistiska kastīte, nevis mikrokontrolieris kas darbina kodu - ? Nezinu kas ir blokķēde tavā izpratnē - mašīnās pēdējos nepilnus 20 gadus vadības bloki sarunājas savā starpā pa CAN kopnēm, dēļ kā vadības bloki mēdz saglabāt kļudas, kas uz attiecīgā bloka kontrolēto sistēmu neattiecas, un ir arī nedzēšanas kļūdas, teiksim, esmu redzējis C6 kam komforta blokam ir nenodzēšama kļuda par to ka pirms 100k km ir izšāvušies spilveni - šajā gadījumā "blokķēde" noteikti būs dažādu mašīnā esošu vadības bloku spēja nolasīt un saglabāt motora/kārbas vadības bloku programmatūru kontrolsummas un tamlīdzīgas lietas.

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

tikai gudri cilvēki šaubās par savām domām un lēmumiem

JanJan Reģ.: 07.02.2018
4 1 Atbildēt

Vai tad cilvēki tiešām brauks pie šķūneriem ar svaigu auto no salona? Nu retais, bet nu labi, visādi gudrīši apkārt... Lūk, ja esi no Vācijas atvedis 5-10 gadīgu auto, tad jau cita runa. Šķūneru tirgus jau vienmēr pamatā bijis lietoto auto tirgū, nevis jaunu/mazlietu (ar garantiju) tirgū.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Īss rezumee- liekulība uzvar.Man slinkums šķirstīt- bet CIK no konkrētajiem šeit aprakstos dalību ņēmušajiem ir savus jaunauto čipojuši garantijas laikā? Un cik pēcgarantijas? Tāteikt,mūsu saieta tradicionālais jautājums- Kāda pPieredze?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Es čipojis neesmu, bet gan biju licis LPG jaunai Hondai CR-V, labi apzinoties, ka uz atiecīgajiem mezgliem ražotāja garantija zaudēja spēku.

Bet es to darīju tikai tādèļ, ka 2015.gadā šim auto lika iekšà vecos labos bezproblēmu 2 litru dzinējus, kas gadiem irclieliski savietojušies ar LPG.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Jaunus neesmu čipojis, tikai lietotus un problēmu nav bijis.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

nee,pag,vo, labs piemērs,konkrēti To, ko tu nupat nopirki- ja tu viņu tādu jaunu paņem pa 90k ? Un tu viņu tādu 5gv labprāt pirktu, ja tev izmanīgs pārdevējs pateikt ka reku 450zs/900nm ir uzgriezts tur??? Da es viņu tādu vnk na-uj pasūtītu...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Parasti jaudīgām mašīnām papildus jauda ja arī vērtību neceļ, tad to noteikti nepazemina. Pazīstama čipšķūnera vārds varētu arī celt.

Ja tavas bailes čipsot jaunu tačku šodienas autobūves realitātē ir saprotamas, tad bailes no lietotas mašīnas ar celtu jaudu gan ir komiskas. Iedomāsimies situāciju - tu pērc 5 gadus vecu tačku, ražotājs X, modelis Y, un tev pasaka ka pirms četriem gadiem, teiksim, jonix ir čipsojis - tu izbrauc - motors iet labi, kārba slēdzas labi - aizbrauc uz servisu, apskatās ka viss ir labi, varbūt vēl izmēra kompresiju un iebāž kameru cilindros palūrēt uz virzuļiem - un pats fakts ka 4 gadu laikā kārba nav izjukusi vai neviens klanis nav ticis izspļauts no motora parāda ka mezgli tur - tu tādu sūtīsi nahuj, vai priecāsies par laimestu loterijā, mašīnu ar papildu jaudu par standarta mašīnas cenu - ?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es uzdevu šo jautājumu par Tā Konkrētā motora čipošanu.Tā kā Tu te runā pavisam citā virzienā,diezin vai tas bij domāts personīgi Tev. Attiecībā par driššanu,informāciju, viedokļiem, Skaļiem Vārdiem uttt- saskaitīju, ka, "pirms gudri d" biju nobraucis ar čipotiem motoriem akurāt kādus 16 gadus.Un tagad pašlaik 3g braucu ar original.Pagaidām.Ja "man" ļoti vajadzētu- es atrastu iespēju uzgriezt vai atgriezt dajebko. Bet, ja es saņemšos un to apmainīšu pret Jaunu auto,neba es te publiski plātīšos ,ko un kur tam esmu izdarījis vai taisos darīt garantijas laikā.JO- viena lieta ir muldēt, bet cita ir kad jau riskēt konkrēti ar savu labklājību.Un vēl pavisam cits, ja neatbildot par savu bazāru ieteikt kādam citam noriskēt ar Viņa naudu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

...- un pats fakts ka 4 gadu laikā kārba nav izjukusi vai neviens klanis nav ticis izspļauts no motora parāda ka mezgli tur - tu tādu sūtīsi nahuj,.....

Ja megli tur, tad ražotājs ir pilnīgs idiots. Rūjienas piens saldējumā lej klāt palmu eļļu, lai panāktu 0,3% ekonomiju, bet autoražotājs taisa powertrain, kas paredzēts 20% lielākai slodzei? Pastāsti to ražotājam, tie inženieri pa taisno izsviedīs.

Mani novērojumi - netur. Jūk viss, sajūgi, pusasis, miroņgalvas.... Ražotāji ļoti labi apguvuši materiālu pretestību. Un dažreiz vēl ieekonomē. Kā piem. BMW X5, kas kalnu forsējot vērpj nost pusasis. Bez čipošanas.

Es nekad nepirktu čipotu auto. Tur toč būs problēmas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nūūū... Esi dzirdējis par tādām lietām kā "izturības rezerve" un "apjoma ekonomija"? Sevišķi to otro. Teiksim, no man tuvajiem 30 gadus vecajiem VAG dzelžiem - audī 2.3 10v satur tieši tādu pašu kloķeni kā jebkurš 2.2 20v turbiķis [jaudīgākais ielas motors 315 zs], un bloks atšķiras no turbiķa bloka tikai ar to, ka turbiķim cilindri ir izborēti uz 81mm, bet atmosfērām 82,5mm. Vai bik jaunākas kārbas - audī deviņdesmito gadu 01E sešinieces, ar zināmu evolūciju, saturēja vienādas iekšas - bet tās kārbas izmantoja sākot ar 115 zs 2.5 TDI un beidzot ar 360 zs 4.2 un 2.7 BiT. Vājākajiem modeļiem ir liela izturības rezerve, niknākajiem ir apjoma ekonomija; nav priekš modeļa kuru uzražo labi ja 10k vienību speciāli jāražo nedaudz niknāki dzelži. Es domāju ka šis princips šodien darbojas tāpat, vienīgi niknākajiem modeļiem tās rezerves ir palikušas mazākas - bet savādāk es šaubos ka tur, teiksim, kaut kādam 1.5 TSI niknākā versija saturēs atšķirīgas iekšas nekā visvājākā - varbūt būs citi virziļu, bet arī tad, ja vienkārši lielākajai jaudai vajadzēs zemāku kompresiju.

P.N. Tu kā smagi saekonomētu mizu fans noģībtu ja uzzinātu kādas izturības rezerves ir veco VAGmobīļu dzelžiem - bieži vien vismaz 100%, ja ne vairāk.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tu neticēsi, bet krievu tehnikai bija vēl lielāka izturības rezerve. Tāpēc tā valstele iznīka. Jo šmurgājās ar materiāliem. Tur gan iemesls bija nemākulība (VAG arī laikam).

Unifikācija, protams, ir iemesls lielākai rezervei (kur 20% jau ir iemesls taisīt unikālu), bet tā NEKAD neskar VISUS ķēdē sakārtos mehānismus. Vismaz viens no tiem (piem pusass vai sajūgs) ir unikāls un tas tad arī uzdod. Ja tā nav un 1,1 Golpam ir 2,5 Golpa powertrains, tad tie inženieri ir amatieri (tur visbiežāk ir rezerves pārspīlējumi) un tas golps vadā līdzi vismaz 50kg lieka metāla, kurš ir kausēts, apstrādāts, montēts un attiecīgi maksā daudz.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man patīk ka tev pašam patīk ja tev ir puņķaina mašīna Man, piemēram, golfa piekare un ritošā +/- satur tādas pat detaļas kā B4 passātam, pusotras reizes smagākai mašīnai - man tas nozīmē izturīgāku mašīnu - tevi tas noteikti šausmina, jo gribas biežāk servisus apmeklēt. Kārba... Nu jā, 020-tajai kārbai ir tikai 200 nm paredzētais griezes moments, jo tur ir ieekonomēts uz galveno pāri - lielais zobrats pie satelītu korpusa ir piekniedēts; tās kniedes var neturēt - ja saliek kniežu vietā skrūves, tad kārba, kuru uzprojektēja priekš mk1 kaut kāda 1.6 benzīnnieka, tur arī jūtami vairāk par tiem 200 ņūtoniem. Tev atkal šausmas - gribas taču piedzīvot lai zobrati izbirst...

Attiecībā par padomju tehnikas izturību - procentuāli varbūt, bet tikai vārgo nemotoru dēļ. Kādu tu izturību sagaidi no nekvalitatīva izstrādājuma, ja, piemēram, transmisijai daudz ko izsaka zobratu rūdījums un apstrādes precizitāte?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Piekrītu, tas noteikti liktu padomāt, kā tad šis auto ir ticis lietots, trasē dzīts vai? Tagad meklējot otru auto, šad tad izlec kāds ar ABT čipu, uzreiz iedomājos Vācija bāni un bultiņu uz 300 ????

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Sertificēts ABT čips idejiski atšķiras no zemisku instinktu vadīta lietotāja vēlmēm.Tas parasti "iedarbojas" ikdienā maz lietojamos augstākos/drošākos apgriezienos utt.Tapc ražotājs to "atbalsta", bet daudzi vīlušies lietotāji viņu ņem nost un dodas pie indiviāla čipotāja,kurš (labā nozīmē) saprāta robežās tomēr uzgriezīs dajebko,ko klients vēlas. Ātruma ierobežotāja atslēgšana tam BiTdi, cik lasīju, vācijā maksā ap 1k eur.Ar ierobežotāju tas iet virs 260 pēc spidometra, bet bez virs 280.Vai vērts maksāt, hvz, iekš Lv jau noteikti ka jaa..Attiecīgi, ja kādu viduvēji statistisko motoru varētu čipot dēļ tā, ka tas vnk tupa neiet, tad to biTdi čipo jau dēļ tam, ka viņš vnk neatbilst izvēlīga īpašnieka vēlmēm.Viņš vienlaikus it kā visumā iet ļoti labi, bet atsevišķos brīžos izrāda specifisku tupumu.Pats audi viņu ir sajaājis ar visiem saviem eko apdeitiem un mākslīgi padarījis par kuslu un vidējajam braucējam ne īsti saprotamu mierīgos braukšanas režimos ar/ap tukšgaitas rpm- bet pie dīlera neviens tev downgreidu nepiedāvās, tie rausta plecus un tēlo muļķi,viss pēc grāmatas utt.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Man Mollers piedāvāja braukt un pārprogrammēt kko sakarā ar izplūdes gāzēm, laipni atteicos, jo saprotu, ka uzkrāmēs papildus ierobežojumus, iespējams kļūdos?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Pilnīgi pamatotts Lēmums.Es viņam brauktu ar līkumu un tā tuvumā to mašīnu neatstātu bez uzraudzības.Pa šito noteikti ka gan jau de-motortalkā ir rakstīts.Es vismaz biju uz dsas, kad tur izlasīju,cikiem cilvēkiem pēc programmēšanas ir toč tādi paši simptomi bijuši kā man.Nu pasak KĀ gan pats dīleris to varētu nezināt.Viņš, plet, nevar "atklāt" ka tur svarīgs komponets nekorekti strādā, abet laipni var "piedāvāt" jaunāko programmversiju.Kura maksā 2x dārgāk, nekā tas nestrādājošais suuds.Tapc ka Lohs atbraucis- kaut ko tur sūdzas pats nezin par ko,tak vaig no viņa vismaz kko paņemt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Dīlerim ir uzdevums - motors neatbilst normām, ražotājs izlaiž regulējumus kas to motoru tuvina tām normām, un tāpēc dīlerim tas ir jāuzliek - bet tas, kāpēc motors ar tādu regulējumu nepameta rūpnīcu, ir dēļ tā, ka motoram tas ir kompromiss - veiktspēja un/vai kaut kādu mezglu ilgmūžība pret ekoloģiju - reku piemēram jeņķu tirgus 2.0 TDI braucēji dažs labs ar skandālā iesaistītajām mašīnām spēja ierakstīties testa ciklos [jeņķiem tie testi ir jūtami plašāki nekā NEDC], rezultātā dažam labam radās problēmas ar turbīnām no tā ka motors visu laiku darbojās EURO5 režīmā Ja dīleris tev uz tava pieprasījuma uzliktu vecāku programmatūras versiju, tas idejiski būtu apmēram tas pats kas ja tu aizbrauktu pie kāda čipšķūnera paprasīt tam lai tas tev EGR atslēdz

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tas kas neatbilst tur kaut kam un tiek/tika atsaukts pieregulēt, tas pa lielam bij 2,0Tdi.Es personīgi čortojos par BiTdi- kurš nekur atsaukts netika, bet atjauninājumi tam ir.Ne es viens- pus vācija par to čortojās.Un radikālāk noskaņotie lietotāji tapc labāk un ātrāk griežas pie čipotāja, jo ka audi viņus zb, ticības vairs nav.Jo,piem, šāds te "plānots/pēcatjauninājuma" kārbas/motora sadarbības variants ar nemitīgu slēgāšanos 7/8 pie braucēja vēlmes ieturēt konstantu "LV nesodāmo" ātrumu- tas jau ir reāla čakarēšana.Nerunājot par to, ka/ja Klients sūdzās ka "kaut kas nav kā agrāk"- ka viņam nevis atrod (vienkāršu!)iemeslu, bet vnk uz dullo uzliek kādu jaunāko versiju.Acīmredzot, tā ir kāda globāla vag politika un "plānota" attieksme pret 2-3 roku lietotājiem.Tas jau sen izpētīts, ka piem katrs tas no 4 esošajiem atjauninājumiem par kaut kādiem pāris procentiem samazina mašīnas žiperīgumu tieši ikdienas mierīgā braukšanā- jo, dodot grīdā,viņš taču brauc.Reti kurš normāls lietotājs ir gatavs ikdienā pilsētā izmantot S režīmu vai nemitīgi slēgāt automātu rokas režīmā- tas degradē automāta ideju kā tādu un vnk bojā garastāvokli (kas, acīmredzot, nevienu tā pa lielam te neinteresee).

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Neaizmirsti vēl par situācijām, kur kāda detaļa pārāk ātri var izbeigties, nu un tad lai paildzinātu tās mūžu, kaut ko programmiski apcērp...

Abet par to atjaunināšanu - kāpēc tu domā ka pie dīleriem strādā gudri speciālisti kas risinās tavu specifisko problēmu? Viņiem ir ražotāja informācija, "problēma -> pārbaudīt to -> nomainīt to" saraksti un tamlīdzīgas lietas - tu aizbrauc ar savu problēmu, šie ražotāja paredzētajā risinājumā to risina, viss. Kā tur tajā stundu garā viģika sākumā viens kekss, kurš agrāk BMW inženieris bijis, stāstīja, par izstrādes prioritātēm, sarakstā pietrūkst "ko vēlas pircējs"

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu es jau ne uz ko te nepretendēju- pret manu gribu vai bez mana akcepta vai spaidukārtā jau man neviens neko nedarīja.Vnk ja runa grozās "kā var sanākt", tad lietotājam būtu lēmuma pieņemšanai jāzina varbūtējās sekas.Sekas "uzzināt" var tikai tad, ja kāds tipa aptaisiijies lietotājs vaļsirdīgi izstāsta to savu tā saucamo p-ieredzi.Un tas ir interesanti, ka (kārtējoreiz/atkal) kāds tāds trešpersonisks pieredzējis un par savu tēlu atbildīgs elektronikas specs "no malas" tomēr izrādās gudrāks par pašu dīleri.No kurienes šis to lietu zin- acīmredzot, ne pirmais ne beidzamais līdzīgais gadījums.Lai noteiktu piem štrunta gaisamasas mērītāja darbības nekorektumu, pietiek ka viņu atvienot un izbraukt pamēģināt, kā būs bez viņa.Cits jautājums, ka vnk negribas braukt (lieki laiku tērēt) vai vēl sazin kādi tur apsvērumi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Princips tas pats, kas ar plakanajiem telefoniem vai operētājsistēmām - iznāk jauns ielāps/jauna versija - un ja paveicas, tad tūkstošiem vai miljoniem kaut kas nedarbojas...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Toyota Camry mērķis Baltijā - 600 pārdoti auto gadā. Reāli vai nereāli, kā liekas?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Ja Camry tiek mērķēts kā Avensis aizstājējs, tad domāju, ka skaitļi nav nereāli.

Man gan vairāk šķiet, ka pamazām Corolla tiek segmentēts Avensis virzienā, bet nu tirgus pieprasījums parādīs patieso ainu.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Lai pārdotu tādu apjomu ir jāielien fleet var segmentā kurus jāj visa kalibra pusvadītāji.

Šajā nišā valda Passat un acīmredzot arī Superb un Octavia.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Tu pats esi dzīvs piemērs.

Ja tagad būtu jāizvēlas svaigs darba auto, vai pirku Camry?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Drba devējs nopirktu, brauktu un slavētu, tā pat kā pirms pasāta pežo un bembi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Protams, ka patiktu. Ja ļautu izvēlēties, izvēle būtu citam auto.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Kad ieminējos Toyota vienam no bosiem par smieklīgi mazo Baltijas tirgu, viņš izteicās, ka mēs ļoti atšķiramies ar... Landcruiser, Rav 4 un arī Lexus pārdošanas cipariem Visur citur pērkot mazos auto, bet Baltijā - lielos, dārgos Un tas galīgi neesot mazsvarīgi arī Toyota Europe utt.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Protams, jo cik tāds landcruisers eiropā samaksā nodokļos, apdrošināšanā un apkopēs utt katru gadu? Lielākiem un dārgākiem auto tās izmaksas iet tūkstošos katru gadu. Tāpēc jau ļoti daudz ir redzami mazie un lētie hečbeki.

Turklāt Eiropas blīvajai apdzīvotībai un pilsētām mazāki hibrīdi ir laba opcija!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas tāpēc ka pie mums tie, kas citur pirktu kaut kādu mazo toyotas sūdiņu, nopērk polo vai golfu.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Varbūt kāds var padalīties par 1-2 gadīgas Suzuki Vitara ekspluatācijas pieredzi (kas patīk, nepatīk, apkopju izmaksas)?Thanks!

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 1 Atbildēt

Mana uzskatā Suzuki Vitara ir lētākais no parketniekiem, kas var izbraukt arī kkādus mežus un arumus. Izņemot Forester pārējiem pat aizliegts ilgstoši spolēt dubļos, pārkarsē kārbas, piedziņas utml.

Ekspluatācijas izdevumi nebaida motor.ru/testdrives/suzukivitara.htm

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Vakar iesēdos jaunajā Volkswagen T-Cross. Sajūsmināja! Sēdpozīciju iespējams padarīt ļoti zemu, kas man patīk.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Fan, vai ir bijis kāds auto, kas Tevi nav sajūsminājis?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Pirms kādiem 7-10 gadiem bija tāds modelis Toyota Urban Cruiser. Tas gan nepatika, jo bija neērta sēdpozīcija.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Pag, pag, vai tad šitiem visiem crossoveriem tā doma nav tieši, ka sēdpozīcija ir augstāka?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tā kā Tu Krusts ir pacelts polo, ķeblis sevišķi augstāks attiecībā pret grīdu nebūs - es dotu 5, max 10 cm pret normālu polo.

Reifenbreners Reģ.: 18.03.2017
3 0 Atbildēt

Es arī vakar iesēdos T-Cross. Ērta mašina arī paliela auguma vīram, bet ļoti pelēcīga ir tā VW dzīve (Life komplektācija). Poliuretāna stūre, pelēkas plastmasas un tas viss par 21000 eiro.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Highline toties ir izcili gaumīga gan salona apdare, gan komplektācija

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Domā "Design"? Skatos, ka vw šitam modelim nav ierastie komplektāciju nosaukumi.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ir kādam bijusi pieredze/saskarsme ar Audi 4.0 TFSI dzinēju?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Man ļoti neparasts komentārs. Mana darbs devēja jaunais pirkums - Mercedes - Benz Actros 1845. Tas nozīmē 450zs dzinēja jaudu. Aprīkots tāds vilcējs ar visu iespējamo. Plus vairākums jauno smago tagad ir automāti. Adaptīvais kruīzs, Led gaismas, klimats utt.nozimē platu šofera smaidu Kas priecē? Oriģinālie tikai teju iebrauktie 2tkm parāda unikālu degvielas ekonomiju. Ar padsmit tonnu kravu no Warsaw līdz Rīgai - tikai 27l patēriņš Ar pāris tonnām pat nieka 20l, un tas ar visu fūri aizmugurē. Tehnika godam. Salīdzinājumam, padomju laikos SuperMaz ēda ar kravu ap 50l dīzeļa un ekstru tur nebija vispār.

Update pēc "iebraukšanas" Vidējais patēriņš ar kravu ir 25l uz 100km - ļoti atzīstams rādītājs

Uzņēmumam degvielas ekonomija ierastajā maršrutā/režīmā - 500 eur+ mēnesī. Gadā tātad 6000 eur mazāk tikai uz degvielas rēķina. Neesmu dzirdējis pilnīgi neviena slikta vārda ne no šofera, ne vadības. Mersis ir ļoti labs

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Domāju, gan jau arī Iveco mēneša laikā sevi nerādītu no sliktākās puses. Kaut kur jau tās sliktās atsauksmes par fūrēm-meršiem rodas (skaties iepriekš rakstīto - to pateica vairāki). Droši vien kādam laiciņam jāpaiet, lai auto sāktu parādīt savu patieso dabu.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
5 0 Atbildēt

Nomā vācījā uz divām dienām piešķīra Ford C-MAX ar 1.0 benzīna dzinēju un 7 vietīgu salonu.

Auto bija pilnīgi jauns ar 11km nobraukumu, tāpēc centos pārāk nespīdzināt un nemocīt.

Kas patika - samerā ērtā šofera vieta, aizmugures vietas neiemēģināju. Bīdāmās sānu durvis arī likās ērtas un praktiskas, it sevišķi ģimenēm ar bērniem. Pārsteidza stop/go režīms viens no retajiem auto, kam strādā ideāli. Piekare diezgan labi slāpēja mazos ceļa nelīdzenumus, nesanāca gan pārbaudīt auto uz lielām bedrēm. neskatoties uz mazo dzinēju, dzinēja skaņa bija patīkama, it seviški pēc 4000apgr/min.

Kas nepatika - dzinēja jauda pilnīgi nekāda. Vidējais degviels patēŗiņš ap 9l/100km. Pēc 160 km/h mašīna sāk peldēt, par 194 ātrāk neiet. Pēc 130km/h dinamika ir ļoti švaka, prinicpā dinamika bija apmierinoša tikai pilsētas robežās.. Nesmukas salaiduma vietas priekšējā paneļa apšuvuma detaļām, vietām milzīgas un šķības šķirbas. Ļoti zemu aizmugurējā bagāžnieka atvēršanas rokuturis - zem nummurzīmes, gara auguma cilvēkam gandrīz vai jāpieliecas, pie mūsu ceļiem iespējams būs regulāri netīrs. Navigācijais adrešu ievadīšana samērā neerta, principā jāievada pilna adrese. neatradu iespēju meklēt ielas vai pilsētas ievadot pirmos burtus.

Uzticību neieviesa arī jauna tipa degvielas bākas korķis-nosegvāciņš ar klapi, līdz ar to uzreiz atvērot ārējo vāku varēja likt iekšā pistoli. Manuprāt tur ir tomēr liels potenciāls tikt bākā gružiem un putekļiem.

Ar auto kopumā tika nobraukti 260km pārsvarā pa bāni un pilsētu, tāpēc bija jau iespējams ar auto malziet aprast. Savā ģimenē es šādam auto neredzu pielietojumu, tomēr kādai nelielai ģimenei labs auto ierobežota budžeta apstākļos ja ikdienā nav jābrauc lieli attālumi un pārsvārā jāpārvietojas pa pilsētu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Sasmējos par "centos pārāk nespīdzināt un nemocīt" kas ir kopā ar "par 194 ātrāk neiet" - nu labi, tā ir vācija, kur var vajadzēt ātrāk pabraukt, bet ja braukt pa bāni cik tik iet ir "pārāk nespīdzināt un nemocīt", kas tad tavā izpratnē ir mocīšana?

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
0 0 Atbildēt

1.0 EcoBoost tik tiešām ir vairāk pilsētas apstākļiem. Man atkal vairāk liekas, ka līdz 2k RPM ir tāda patīkami burbuļojoša skaņa. .

Tev laikam bijam SYNC 3 ar navigāciju? Pats lietoju ar Android Auto un adreses ar to vadās ērti. Vienīgais mīnus, ka tikai apstājoties var to darīt vai izmantojot balsi (pamēģini LV valodā iestāstīt, kur gribi braukt ). Saprotams no drošības viedokļa, bet tomēr ir jau arī blakussēdētājs.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Man ļoti neparasts komentārs. Mana darbs devēja jaunais pirkums - Mercedes - Benz Actros 1845. Tas nozīmē 450zs dzinēja jaudu. Aprīkots tāds vilcējs ar visu iespējamo. Plus vairākums jauno smago tagad ir automāti. Adaptīvais kruīzs, Led gaismas, klimats utt.nozimē platu šofera smaidu Kas priecē? Oriģinālie tikai teju iebrauktie 2tkm parāda unikālu degvielas ekonomiju. Ar padsmit tonnu kravu no Warsaw līdz Rīgai - tikai 27l patēriņš Ar pāris tonnām pat nieka 20l, un tas ar visu fūri aizmugurē. Tehnika godam. Salīdzinājumam, padomju laikos SuperMaz ēda ar kravu ap 50l dīzeļa un ekstru tur nebija vispār.

Update pēc "iebraukšanas" Vidējais patēriņš ar kravu ir 25l uz 100km - ļoti atzīstams rādītājs

Uzņēmumam degvielas ekonomija ierastajā maršrutā/režīmā - 500 eur+ mēnesī. Gadā tātad 6000 eur mazāk tikai uz degvielas rēķina. Neesmu dzirdējis pilnīgi neviena slikta vārda ne no šofera, ne vadības. Mersis ir ļoti labs

Ar degvielas patēriņu tu nebūsi plusā bet ar piegādes laiku.Ja tu tā tīri tikai priekš sevis kaut ko ved tad ok.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti