Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Opel Astra 250 000 km, Xiaomi

seller Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

VAG B6 0-318 000 km, Samsung !

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

650 rakstīja: Čorts, man tagd nav skaidrs.Vai tas vags ir slikts, ka viņam uz ielas sajūgs pārkarst, vai viņš ir labs tapc, ka viņam pārkarsis sajūgs ātri atdziest.Tāpat nav skaidrs, ko dara stāvā/kalnā braucējs 2kkm no mājām aizpsipis, kad viņam pazūd pirmie ātrumi.Kāds garīgais un taa.Acīmredzot,ir Vērts samaksāt par jaunu auto,lai to visu izbaudītu un uzzinātu.

Man savā laikā, kad bija B6, kurš bija jauns pirkts LV, pie 100 tūkstošiem plīsa tā, kā līdz tam neviens cits auto nebija plīsis (spararats, roķenes motors, kaut kādi tur vārsti)... tas viss pusgada laikā.

Laba paziņa brauc ar piecgadīgu Polo... pirka jaunu, tagad kaut kādi 60 tūkstoši uz tāfeles. Pa garantiju nomainīja kārbu (DSG), tagad, kad garantija beigusies, nojuka AC radiators un izskatās, ka arī ķēde jāmaina būs - kaut ko čerkst, piedarbinot... spriegotājs laikam. It kā no izmaksu viedokļa nav baigais kosmoss (dīleris teica, ka ķēdes maiņa ar visu darbu apm. 450 euro), bet priekš tik maz noskrējušas mašīnas tomēr šķiet, ka biš par daudz...

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

Man ir bijuši dažādi auto, starp tiem bijuši 4 VAG. 3 no tiem kalpo (ja) godam, bet viens no tiem bija ritkīgs sūd..s (Audi A6 '98 2.5TDI V6), sliktākā mašīna kāda man bijusi (tiesa gan pie vainas varētu būt arī iepriekšējais(ie) lietotājs(i)).

P.S. lietošanā ir bijuši dažādi telefoni, izņemot itelefonu

johnmarco Reģ.: 03.06.2019
0 9 Atbildēt

Es pārdošu oriģinālu un viltotu vadītāja apliecību ((fernando22clinton@gmail.com))))

pase, personas apliecība, dzimšanas apliecība, skolas diplomi, laulības apliecība un daudzi citi dokumenti.

Skype .................. ..alldocuments

WhatsApp ............. +23773767260

    Pārdodiet reālu pasu reģistru, vīzu, vadītāja apliecību, personas apliecības, laulības apliecību utt. Pase, pilsonība, personas apliecība, vadītāja apliecība, diplomi, grādi, dienesta apliecības. Tūrisma un biznesa vīzu pakalpojumi, kas pieejami visu 50 valstu un visu pasaules valstu iedzīvotājiem. Mums ir unikāli augstas kvalitātes oriģinālu izdruku autentisko pasu ražotāji. Reģistrēto un nereģistrēto pasu un citu pilsonības dokumentu datubāze. Mēs varam garantēt jums jaunu identitāti, sākot ar tīru jaunu dzimšanas apliecību, personas apliecību, vadītāja apliecību, pasēm, sociālās drošības kartēm Ščecinas kuģu būvētavā, kredītkartes un kredītkartes, skolu diplomus, skolas pakāpes pilnīgi pilnīgi jaunu nosaukumu, kas izsniegts un reģistrēts sistēmā. valdības datu bāzēm. Mēs izmantojam augstas kvalitātes iekārtas un materiālus autentisku un viltotu dokumentu izgatavošanai. Visas reālās pases slepenās iezīmes tiek rūpīgi dublētas mūsu reģistrētajiem un nereģistrētajiem dokumentiem. Mēs esam augstas kvalitātes unikālu un reālu viltotu dokumentu ražotājs. Mēs piedāvājam tikai oriģinālas augstas kvalitātes, reģistrētas un nereģistrētas pases, motorizētas licences, personas apliecības, zīmogus, Visa, skolu diplomus un citus produktus daudzām valstīm, piemēram: ASV, Austrālija, Beļģija, Brazīlija, Kanāda, Itālija, Somija, Francija, Vācija, Izraēla, Meksika, Nīderlande, Dienvidāfrika, Spānija, Lielbritānija, Itālija uc

KONTAKTI No mūsu atbalstītājiem

Sazināties >>>>>>>>>>>>>>>>>> fernando22clinton@gmail.com

Skype .................. ..alldocuments

WhatsApp ............. +23773767260

Pasūtot jebkuru UNIVERSAL, lai dokumentētu jūsu vajadzības

• PASSPORT

• ID karte

• Sociālā nodrošinājuma karte

• Draiveru licences

• Kanādas kartes

• ASV kartes

• Studentu kartes

• Starptautiskās kartes

• Privātās kartes

• Sertifikātu puse

• Kristības sertifikāti

• dzimšanas apliecības

• Nāves sertifikāti

• Laulības šķiršanas sertifikāti

• Kāzu sertifikāti

• Pielāgoti sertifikāti

• Skolu diplomi

• G.E.D. diplomi

• Mājas skolas diplomi

• augstākā izglītība

• augstākā izglītība

• Tirdzniecības prasmju sertifikāti

• Validēt SSN daudzumu

• ASV zaļās kartes

• Viltoti dolāri / eiro

• Spiegot produktus

• Balss mainītājs

• klausīšanās ierīces

• Invisible Ink

• DMV ieraksta pieprasījums

• Pārbaudes

• Izpētīt ikvienu

KONTAKTI No mūsu atbalstītājiem

Sazināties >>>>>>>>>>>>>>>>>> fernando22clinton@gmail.com

Skype .................. ..alldocuments

WhatsApp ............. +23773767260

Visu valstu reģistrēta un nereģistrēta pase. Vīzas, biometriskā pase, grādi, vadītāja apliecība, personas apliecība. M GCSE, A līmeņa, Matura un eksāmenu sertifikāti Sertifikāti, GMAT, mcat un LAST eksāmenu sertifikāti, Jauna dzimšana, laulība un nāve Jaunas pases un jauna identitātes paketes, dublēšanās, biroji / diplomi no lielākās vidējās izglītības iestādēm visā pasaulē (mums ir vairāk nekā 3000 veidņu failā), visi paredzēti, lai izskatītos 100% identiski oriģinālam. Pielāgotā drukāšana (ja jums vēl nav šablona failā - vienkārši uzrakstiet mums kopiju, un mēs varam izdarīt izmaiņas / izmaiņas atbilstoši jūsu norādījumiem). Otrkārt, pilsonība, identitāte, identifikācija, dokumenti, diplomātiskā, pilsonība, kā, kur, saņemt, saņemt, saņemt, pirkt, iegādāties, izgatavot, būvēt britu pasi, id, Hondurasa, Lielbritānija, ASV, Kanāda mums, Kanādas, ārvalstu, vīzas, Šveices, kartes, IDS, dokuments

PIRKT REAL DOKUMENTI

mūsu kontaktos ietilpst bijušie privātie detektīvi, konsulāti, augsta līmeņa valdības darbinieki un pieredzējuši pieredzējuši eksperti, mums ir pastāvīgi sakari ar augstākā līmeņa darbiniekiem visās reālo reģistru dokumentu jomās un pases maiņa tajās valstīs, kuras ir saistītas ar pases biroju katrā no šīm valstīm un Ar savu savienojumu palīdzību visi mūsu klienti, kuriem nav nepieciešama pilsonības dokumenta vai pase no jebkuras valsts, ir 100% pārliecināti, kā arī garantē ļoti augstas kvalitātes oriģinālu reģistrētu dokumentu saņemšanu, kurus nekad nevar uzskatīt par nepatiesiem! Pat nezini, ka ierēdnis vai mašīna var kādreiz diktēt dokumentu kā viltotu, jo dokuments neatšķiras no faktiskās valdības izdotās! Visas mūsu reālās datubāzes Reģistrētas datubāzu sistēmā reģistrētās personas datu oriģināli un 100% mašīnlasāmie dokumenti. Es aicinu jūs saņemt papildu detalizētu informāciju par mūsu pakalpojumiem. Ceru atrast veidu, kā strādāt ar jums. Ja kāds no šiem produktiem jums ir

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Sen nav te būts.

Kaut kad drīzumā manam 2016.g. Toyota Verso paliek trīs gadi. 67 000 nobraukti, problēmu nekādu. Pie 20 000 km nomainīja kaut kādu sensoru garantijas ietvaros, tas principā arī vienīgais, ja neskaita jumta lūkas (ieplaisāja, jo kaut kas acīmredzot uz tās uzkrita) un bampera (iekšpagalma automātikas sensori nenostrādāja, kā rezultātā vārti sāka vērties ciet, kamēr braucu ārā) maiņa, tas gan uz KASKO rēķina.

Tā jau savu funkciju pilda nevainojami, bet mašīnu grasos mainīt drīzumā tāpat. Daļēji, jo pusotru gadu jau dzīvojam centrā, nevis Pierīgā, tādēļ nafig mums dīzeli, daļēji, jo mašīna vienkārši apnikusi.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Par jaunajiem auto runājot. Ir būts kādos piecos autosalonos (Nissan/Renault, Ford/Mazda, Opel, Volvo) un šobrīd izveidojies tāds interesants topiņš:

1. Volvo XC40

2. Ford Focus

XC40 vēlamā komplektācijā būtu kaut kur ap 42 000 EUR (kataloga cena), Focus kaut kur ap 28 000 EUR (kataloga cena). Principā negribētu līzinga maksājumu virs kādiem 350 EUR mēnesī (bez PVN), bet ja auto ļoti patiktu, 400 arī varētu maksāt. Vēlos oplīzi (juridiska persona), 4-5g ar nobraukumu 75-100 000 periodā (atkarīgs no piedāvājuma).

Neesmu līdz braukšanai vēl ticis, gribu vēl apstaigāt dažādus salonus, un tad skatīties, ar ko izbraukt, ar ko nē. BMW X1/X2 šobrīd forša akcija, plāns ir tos apskatīt, pie reizes arī Mini (Clubman & Countryman), kā arī vēl dažus autosalonus. Skatīties, kas patīk, kas nē. Pēc tam izbraukt & ievākt piedāvājumus & izlemt. Šoreiz principā gan budžets, gan laiks ļauj paņemt kaut ko, kas tiešām patīk. (bet tāpat gan jau pēc 2-3g apniks)

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

28 000 EUR par Ford Focus???

Kad 2015.gadā pirku jaunu Honda CR-V, tad tās cena bija 30569 EUR.

Ņēmu oplīzē uz 5 gadiem. Pie pirmās iemaksas 5000 EUR ikmēneša maksājums bija 272,72 EUR.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Nepareizi atcerējos, tomēr pie 25 000 sanāktu (paskatījos cenu lapu).

Jaunajam Focus dikti patika priekšējais panelis un izvietojums, atstāj krietni dārgāka auto iespaidu. Es gan plastmasu neapčamdīju.

Jaunais XC40 - tik forši dizainētā un ērtā auto nebiju vēl sēdējis. Pieļauju, ka lietošanā varbūt tas lielais ekrāns panelī nemaz tik ērts nav, bet stils... ai, man ārkārtīgi patīk, kā tas auto no iekšpuses izskatās. No ārpuses ir OK.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Ļoti patīk jaunie Bmw tieši dizainiski izvēle grūta.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

AnK rakstīja: Sen nav te būts.

Kaut kad drīzumā manam 2016.g. Toyota Verso paliek trīs gadi. 67 000 nobraukti, problēmu nekādu. Pie 20 000 km nomainīja kaut kādu sensoru garantijas ietvaros, tas principā arī vienīgais, ja neskaita jumta lūkas (ieplaisāja, jo kaut kas acīmredzot uz tās uzkrita) un bampera (iekšpagalma automātikas sensori nenostrādāja, kā rezultātā vārti sāka vērties ciet, kamēr braucu ārā) maiņa, tas gan uz KASKO rēķina.

Tā jau savu funkciju pilda nevainojami, bet mašīnu grasos mainīt drīzumā tāpat. Daļēji, jo pusotru gadu jau dzīvojam centrā, nevis Pierīgā, tādēļ nafig mums dīzeli, daļēji, jo mašīna vienkārši apnikusi.

Traki ir tas, ka viss jau ok, vien mieru neliek vēlme ko pamainīt. Msh ķers trieku

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Pazīstama sajūta

msh Reģ.: 16.04.2007
3 2 Atbildēt

msh to postu pirms pāris dienām izlasījis ar grūtībām noturējās nepaprasījis pēc cik ilgiem intervāliem attiecīgajam indivīdam apnīk citas lietas, teiksim, sievas...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
3 1 Atbildēt

Mašīna nav gluži sieva, tā ir tāda pati lieta kā, piemēram, telefons, televizors vai dators. Nolietojās, apnīk, gribās jaudīgāku, lielāku, savādāku utt.

Tikko paskaitīju, ka es ar vienu mašīnu braucu vidēji 2,7gadus. Īsākais periods bija nedaudz virs 1 gada, bet tā arī tika pirkta ar domu, ka ilgi nebraukšu, garākais bija 5,5 gadi, bet to nošķīla. Tiesa, neviena no manām mašīnām manās rokās nenonāca jauna.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

No tevis nosauktajiem iemesliem adekvāti ir divi - "nolietojas" un "vajag lielāku" [nevis "gribas lielāku" ] Tā kā mašīnai, atšķirībā no plakanā telefona [un līdzīgi televizoram un datoram] prognozējamais mūžs ir rakstāms ar divu ciparu skaitli, tad, protams, mašīna nav gluži kā sieva, bet vienā līmenī ar tādu otršķirīgu ģimenes locekli kā suni vai kaķi gan vajadzētu būt. Man tiešām nav saprotams kā mašīna var apnikt - kādu sūdu ir jānopērk lai tas apniktu?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

otro trusi, piemēram... vai audi B3.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Nu sievu nosaukt par lietu un salīdzināt ar mašīnu laikam var tikai msh!

Tu vienus džinsus arī nēsā visu mūžu? Kā izdilst caurums, tā uzliec ielāpu, un staigā tālāk, ja?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Ar džinsiem ir vienkārši - ja tajos izdilst caurums, tam tiek uzlikts ielāps un tālāk, pēc jaunu nopirkšanas, tie tiek plēsti pa mājām vai garāžā. Ja bikses izjūk - tad tās tiek sagrieztas un kļūst par lupatām. Bet tu, iespējams, domā nevis vienas bikses, bet vienu bikšu modeli - bikšu modeli es mainu tad, ja liepājas tirgū būdās ir nomainījušies brendi - agrāk nēsāju Bugjo džinsenes [bija ok], kādus 3 gadus atpakaļ nācās pāriet uz Bigrey - kad vajag jaunas bikses, aizbraucu liepājā uz tirgu, sameklēju tirgoni, kam ir attiecīgās firmas bikses, sameklēju manu izmēru, samaksāju un eju tālāk - pēdējoreiz, nometot golfu pie annas baznīcas, laiks no stāvvietas apmaksas līdz atnākšanai ar biksēm rokā bija 7 minūtes, no kurām puse tika pavadīta ejot

P.N. Džinsenes, būdamas ~150 gadus vecs izgudrojums, par sevišķi modernu apģērba gabalu nevarētu tikt uzskatīts...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 1 Atbildēt

Piedod, džinsi taču mūsdienu apğērbs. Droši vien linu bikses vai pat tautastērps.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Nekā nosodāma te nav vis. Msh tīk ar vienu auto braukt ilgi. VWfanam - arī. Citam apnīk, tad auto tiek mainīts. Viss bumbās, tādēļ pasaule ir tik interesanta, ka neesam vienādi

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Ļoti patīk jaunie Bmw tieši dizainiski izvēle grūta.

Xā7 , nu ļoti baudāms sanācis

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
1 0 Atbildēt

AnK rakstīja: Par jaunajiem auto runājot. Ir būts kādos piecos autosalonos (Nissan/Renault, Ford/Mazda, Opel, Volvo) un šobrīd izveidojies tāds interesants topiņš:

1. Volvo XC40

2. Ford Focus

XC40 vēlamā komplektācijā būtu kaut kur ap 42 000 EUR (kataloga cena), Focus kaut kur ap 28 000 EUR (kataloga cena). Principā negribētu līzinga maksājumu virs kādiem 350 EUR mēnesī (bez PVN), bet ja auto ļoti patiktu, 400 arī varētu maksāt. Vēlos oplīzi (juridiska persona), 4-5g ar nobraukumu 75-100 000 periodā (atkarīgs no piedāvājuma).

Neesmu līdz braukšanai vēl ticis, gribu vēl apstaigāt dažādus salonus, un tad skatīties, ar ko izbraukt, ar ko nē. BMW X1/X2 šobrīd forša akcija, plāns ir tos apskatīt, pie reizes arī Mini (Clubman & Countryman), kā arī vēl dažus autosalonus. Skatīties, kas patīk, kas nē. Pēc tam izbraukt & ievākt piedāvājumus & izlemt. Šoreiz principā gan budžets, gan laiks ļauj paņemt kaut ko, kas tiešām patīk. (bet tāpat gan jau pēc 2-3g apniks)

Ej un brauc ar visiem interesējošiem auto testu. Tikai tā sapratīsi kurš tev labāk patiks un derēs. Izbrauc arī ar tiem kuru it kā neplāno iegādāties. Var arī kāds auto pārsteigt. Tā arī es paņēmu savu jauno auto.

AnK Reģ.: 06.10.2014
6 0 Atbildēt

Iesaisīsties diskusijās ar msh, protams, netaisos - diezgan bezjēdzīgs pasākums. Bijām vēl dažos autosalonos. Pozitīvi pārsteidza Jeep Compass un ļoti iepatikās Seat Ateca, savukārt negatīvi - BMW X1 un X2. Teiksim tā, X1 salons likās tāds visai lēts un noteikti ne vērts tās naudas, bet X2 no iekšpuses lai arī glīti nostrādāts un ērts, tomēr par to pašu naudu var nopirkt labāk aprīkotu XC40, kas personiski dizaina un salona iekšpuses patika daudz, daudz labāk. Protams, X2 ir baigais skaistulis. Vēl abos BWM tas ekrāns likās tik mazs un aizvēsturisks kaut kādā veidā.

Šobrīd topā laikam Seat Ateca, vismaz ja ņem vērā arī cenu. Aprīkots ar visām ekstrām, ko vien varētu vēlēties, Ateja maksātu kaut kādus 10 000 mazāk par XC40.

Lai vai kā, vēl neesmu ar neko izbraucis, nekas nav arī nopirkts, tādēļ vēl ir laiks

Bet ja runāju par iemesliem mainīt auto - daļēji, jo esošais vienkārši apnicis un gribas kaut ko pamainīt, daļēji, jo turēt dīzeli salīdzinoši īsiem pilsētas maršrutiem ari nav baigi sakarīgi. Siltajā laikā jau tāpat labāk ar velo pārvietojos, ja tāda iespēja ir. Un aukstajam laikam benzīnnieks labāk kalpos. Un galu galā, vajag kaut kādu ieganstu auto maiņai arī

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Nekā nosodāma te nav vis. Msh tīk ar vienu auto braukt ilgi. VWfanam - arī. Citam apnīk, tad auto tiek mainīts. Viss bumbās, tādēļ pasaule ir tik interesanta, ka neesam vienādi

Es arī jūtu, ka nostabilizešos kategorijā "patīk ar vienu ilgi braukt"

Esmu saņemis mantojuma sievas veco CEED(negribot), bet jūtu ka tas ir ilgdzīvotājs. Šodien mazgāju mašīnas un jaunajam džedajam jau kkādus rižikus uz durvīm pamanīju, CEEDam viens pīpis, tas tik brauc. Apmainīšu šam vārstu blīvi, paskatīsimies kas tur būs ar eļļu

DJ40 Reģ.: 23.11.2016
0 0 Atbildēt

Volx, bildi studijā tad, pēc vārstu vāka blīves maiņas.

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

Kādas atsauksmes par jauno Opel Astra ? Vispār skatos ielās, ceļos diezgan maz jauno Opeļu. Laikam latviešiem nav košers pirkt Opel.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Uzticību nevieš arī jaunie saimnieki PSA.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Uzņēmumi taču pērk. Nevarētu teikt, ka ielās maz jauno Astra, piemēram.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Moka X jau nu gan pilnas ielas. Mamma pagājšruden paņēma. Apmierināta. Man nepatīk, mana 20-gadīgā Astra ir dinamiskāka

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Biju Opel salonā, nepārliecināja - gan Astra, gan Crossland X atstāj tādu lētuma piegaršu un ne ar ko īpaši neizceļas. Domāju, ka par tādu cenu var dabūt labākus auto.

Principā foršākais no autiņiuem bija Mokka X, bet to, cik saprotu, drīz beigs ražot.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tu kkādu mazu pilsetas krosoveriņu gribi?

Ja, jā, tad gaidi rudeni , drīz nāks mazasi KIA Concept

www.topspeed.com/cars/kia/2019-kia-sp-signature-concept-ar185058.html

zem 20000 maksās!

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Ne pārāk mazu, bet jā. Man ar saviem 195cm jājūtas ērti, kā arī jābūt gana vietas, lai aiz manis var normāli sēdēt vidēja izmēra cilvēks. Tas viss arī baigi atkarīgs no modeļiem - piemēram, Suzuki Vitara vietas ziņā derētu, lai gan pēc gabarītiem ir bišķi mazāks par Fiat 500X vai Mazda CX-3, bet neviens no tiem abiem galīgi nederēja. Visdrīzāk gan paliksim pie viena izmēra lielāka.

No Kiam esmu skatījis Kia Niro, bet šķiet diemžēl pārāk novecojis (lasīju, ka ziemā nāks atjaunotā versija).

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Ir diezgan komiski lasīt ka kāds modelis, kuru šobrīd ražo, ir "pārāk novecojis". Ja es būtu tavā situācijā, es noteikti pirktu kaut ko, ko ražo jau kādus 5 gadus - ražotājs būs izķēris bērnu slimības, un būs arī pilns internets ar atsauksmēm par to, kas ar to mašīnu notiek pēc ilgāka laika, nevis tas, ko tu vēlies - moderna mašīna ar modernām problēmām, un iespēju piedalīties atsaukumos. Vietā kur tu atrodies, tu tāpat neizcelsies ne ar aizejošu, ne svaigu modeli, jo būsi daļa no pelēkās masas abos gadījumos.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Zini, tā kā es ņemšu jaunu auto no salona, turklāt oplīzī uz savu firmu, man īpaši neinteresē tas, kas ar to mašīnu notiks pēc 7 vai 10 gadiem, jo tad jau tā sen vairs nebūs manā valdījumā, ja vien vājprātīgi neiepatiksies, nu, tik ļoti, ka pēc līzinga perioda negribēs mainīt mašīnu. Un ja jau tik ļoti iepatiksies, gan jau, ka ar uzticamību viss būs OK.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bet kāds te vispār sakars ar 7-10 gadiem? Mums te šajā forumā pietrūkst lietotāju, kam braucot ar garantijas mašīnām, ir liela pieredze ar evaktuatora izmantošanu? Vai mums pietrūkst ziņu ziņu sadaļā ka "tāds un tāds ražotājs izsludinājis tādu un tādu atsaukumu" - ? Tieši tā, tu taisies ņemt jaunu mašīnu - desmitgadīgas mašīnas īpašniekam šodien internetā ir pieejama pieredze no citu 10-15 gadus vecu tādu pašu mašīnu īpašniekiem + iespēja potenciāli problemātiskos mezglus pārbaudīt vai priekšlaicīgi remontēt - bet kas ir jaunas un svaiga modeļa mašīnas īpašniekam? Tikai cerība "gan jau ar uzticamību viss būs ok".

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Kāda Tev darīšana ko katrs dara ar savu auto-ne visiem ir laika nedēļām burties pa forumiem lai uzzinātu dažu ņaudētāju viedokli par vienu vai otru problēmu konkrētajam modelim. Viens aktīvs ņaudētājs var piekakāt desmit forumus, bet 1000 bezproblēmu auto neatstāt nevienu komentāru, tā ka tā bilde var nebūt pilnīga.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

DJ40 rakstīja: Volx, bildi studijā tad, pēc vārstu vāka blīves maiņas.

Bilde ir CEED topika iauto.lv/forums/topic/27634-kia-ceed-tests-atsauksmes-un-iespaidi-2018-2019

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Šodien braukājos ar 290zs priekšpiedziņas spridzekli SEAT LEON Cupra Jāatzīst, gandrīz VW itin visā. Viss ir ierasti, atpazīstami, atšķiras vien nianses salonā (panelī, atpakaļskata kameras displejā - tās man VW patīk vairāk) - toties krietni patīkamāka cena perfekti aprīkotam verķim, ar identisku no VW saimes salīdzinot. Piaļauju, arī zagļu mazāk tīkots auto.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

VW gan drosmīgs,aizsūtīt uz ASV jaunu modeli kuram salonā ir 5 tukšas pogas

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Man gan nav jauns auto bet tomēr. Kādas jūsu domas par eļļas maiņu pie dīlera? Man tālu un nav pa lēto. Auto dīzelis ar mainīgu servisa intervālu un elektronisko servisa grāmatiņu. garantija vairs nav spēkā.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kādēļ braukt pie dīlera? Gribas vairāk maksāt? Protams, nevajag pirkt elļu maximā. Vienīgais, ja nu ir ļoooti ekskluzīvs auto, kā piemēram, Bentley, tad ir svarīga kristāltīra vēsture.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 0 Atbildēt

Īsti neizprotu kā darbojas eļļas maiņas intervāla noteikšana. Saprotu ka fiziki nomainīt eļļu un filtrus var mierīgi jebkur. Gribēju pieredzi par datora daļu.

Pie dīlera nopietnākas diagnostikas gadījumā būs kaut kad jābrauc tāpat un tīra vēsture mazāk samazina atlikušo vērtību.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Dīleris vienkārsi ieliek savu noteikto servisa apmeklējuma ciparu, kas īpasi neko tev vairs nenozīmē.

Diagnostika javeic pēc(nejaukt ar pie) dīlera, lai zinātu ko viņš tur nav uzpasējis un kas būtu steidzami jādara.

Piemeram, Skandimotors stāsta klientiem, ka viņi pilnpiedziņas ""šlices"" neeļo, jo tas papildus piesaistīs putekļus, smiltis utml.

Lai gan tā labi zināma problēma Hyundai, ka mūsu apstakļos tur sadzen ūdeni un šlices tiek aprautas. Tapēc profilaktikai tur kkādu zaņķi smērē. Skandi to nedara.

Tad jau dzirdets par eļļas nemainīšanu kārbās.Dīleri stāsta, ka eļļa uz visu ekspluatācijas laiku.

utml.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Kalvis99 rakstīja: Īsti neizprotu kā darbojas eļļas maiņas intervāla noteikšana. Saprotu ka fiziki nomainīt eļļu un filtrus var mierīgi jebkur. Gribēju pieredzi par datora daļu.

Pie dīlera nopietnākas diagnostikas gadījumā būs kaut kad jābrauc tāpat un tīra vēsture mazāk samazina atlikušo vērtību.

Parasti piesiets patērētajai degvielai var gadīties ka ņem vērā vēl kādu parametru kā pieprasīto jaudu un apgriezienu diapazonu, kaut arī tas viss rezultējās degvielas patēriņā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
4 0 Atbildēt

Tikko pa Horvātiju novālēju ap 2K km ar jaunu Renault Captur 90 Tce ar 900 ccm 3 cilindru benzīna dzinēju un manuāli.

Auto pastāvīgi piekrauts ( 2 pieaugušie + 2 lieli bērni + 1 mazs)

Principā ļoti OK auto, it īpaši LV apstākļiem (Horvātijā līdz 150 km/h pa bāni mierīgi). Tas kur šim auto drusku pietrūkst ir kalni, kaut gan pārsvarā visur ar 3 ātrumu kalnos skrien ka prieks tik jātur virs 2K apg./min.. Ļoti izteikti tas bija jūtams mums pie īres nama - stāvs kalns virs 50 metri garumā jāpieviec uzreiz no mājas. Tur arī nokrīt zem 1500 apg./min. - viss stājies nost slīpumā- uzber ogles un spolēdams sāc rāpties ( bija gadījumi kad pretī nāca un tur tās pusotram zirgu pajūga paredzētās ielas ir drusku pa šauru pat diviem tādiem Renault).

Tātad kā jau teicu LV apstākļiem ļoti pat apsverams auto, jā grabulis ( īpaši dēļ sūdīgi nostiprinātas numura zīmes uz aizmugures vāka - tā pastāvīgi kaitināja), bet visādi citādi ērts un pat braucot ~ 500 km vienā gabalā - ļoti OK, man ar lielākiem un itkā ērtākiem auto ar muguru ir bijis pat sūdīgāk jau pēc otrā simtiņa. Aizmugurē pats neielīdu, bet pastāvīgi sēdēja dēls kurš ir garāks par mani un ~ 190 cm - problēmas neizjuta, ne augztsumā ne kā citādi - vietas pietiek.

Klimats ar ļoti OK, pie +25 līdz 35 grādi ārā saulē iekšā ap 20 - 22 grādi tur mierīgi.

Start/stop sistēma ar nebija kaitinoša, kādas pāris reizes kaitināja griezes momenta trūkums ( dCi - dīzelim tādai problēmai nevajadzētu būt) uzsākot no vietas pret kalnu.

Īsumā kaut kā tā.

Šī gada ietvaros ir doma nopirkt savaigu pilsētas auto, tad jau uzrakstīšu vai izvēle kritīs uz Captur. (Vairāk patīk Honda, BMW un Toyota mazauto, bet tad jau redzēs)

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Braucu ar tādu divatā Drēsdene, Meisene, Leipciga. Piekrītu ka pilsētai Captur ir labs variants. Nekam neder Eco mode. Bagažniekā nevar ielikt pat čemodānu, pietrūkst nedaudz tomēr. Benzīnu rij mežonīgi, īpaši virs 130kmh, tad arī paliek skaļi.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Kalvis99 rakstīja: Īsti neizprotu kā darbojas eļļas maiņas intervāla noteikšana. Saprotu ka fiziki nomainīt eļļu un filtrus var mierīgi jebkur. Gribēju pieredzi par datora daļu.

Pie dīlera nopietnākas diagnostikas gadījumā būs kaut kad jābrauc tāpat un tīra vēsture mazāk samazina atlikušo vērtību.

... savukārt tāls brauciens pie dīlera - vairāk sanmazina atlikušo vērtību.

Nejēdzīga dilemma sanāk

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti