Zb šrotisti pārņemuši varu arī šeit.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Zb šrotisti pārņemuši varu arī šeit.
Jptvm, topika nosaukumu lasījāt? Māri, kad būs kārtība?
Kas tad nu, vai nemāki izdzēst? Vajadzēt vel iesipt te atsevišku sadaļu par "darba" auto un specnodaļu priakš bomžiem.
Neesmu moderators.
Tavs komentārs nav gudrs
tak ieliec Mīnusu, eku paskat cik te daudz bomžu vienlaicīgi seko, gluži kā pistagramā
Tas ir viens dunduks, kurš man saspieda 250 dislikes - malacis, liels malacis
Dzēst te vajag. Izskatās, ka iauto nerūp kārtība.
kāds ir jaudīgākais un ātrākais auto, kādu var nopirkt par summu līdz 60000 eiro? jauns
Atrēķini ceļa u.c. netiešos izdevumus un meklē amerikā sūdēdāj.
Es droši vien tēmētu uz kaut ko šādu:
www.tcm.lv/lv/jauni-auto/dodge/modeli/charger
Vai visātrākais/jaudīgākais nezinu, bet originals un ar V8, 60k iekļaujas.
AnK rakstīja: Es droši vien tēmētu uz kaut ko šādu:
www.tcm.lv/lv/jauni-auto/dodge/modeli/charger
Vai visātrākais/jaudīgākais nezinu, bet originals un ar V8, 60k iekļaujas.
Bija iespēja amerikā nobraukt, precīzi 1500 jūdzes ar nomas Dodge Charger RT Hemi 5.7, precīzi nepateikšu, bet auto bija 2-3 gadus vecs ap 30 000 jūdzēm.
Vislabāk patika auto skaņa, visi tuneļi bija manējie.
Patēriņš arī nebija kosmoss tik 40 usd pilna bāka ap 16 gal, pa to varēja nobraukt ap 400 jūdzēm, tik iespējams pie vainas bija asv degvielas cenas.
Ja runājam par jaudas dotumiem, tad pirmais cēliens jr ok, taču jau pēc 60 mph auto sāk palikt lēnīgs. Sajūtas ka mans cls 3.0 dīzeļmersis iet ātrāk, taču paatrinājumu pavada zašibennā skaņa, līdz ar to sajūta ka lido ar raķeti un pofig par sekundēm. Sanāca izspiest 119mph, varēja vēl, taču negribēju pavadīt nedēļu veicot sabiedriskos darbus kādā no Pensilvānijas mazpilsētām.
Salons lēta plastmasa, sēdekļu audums pretīgs, nekādas īpašas elektro fīčas nebija izņemot standarta aprīkojumu, android auto nesanāca palaist. Motors bija aprīkots ar īpa@u fīču - braucot kruīzā 4 cilindri atslēdzās, kolīdz uzspied vairāk gāzi, tā uzreiz saslēdzās atpakaļ visi 4.
Visvairāk man nepatika vadāmība. Ir ok ja brauc pa taisni no luksofora līdz luksoforam, taču līkumotos ceļos auto pavadīja jūtams body-roll un bija sajūta ka tūlīt līkumā priekša aizies vienkārši taisni.
Ja ir lieka nauda un gribās pa Rīgu braucot pazīmēties, tad labākais variants, taču pa šveices serpantīniem vai vācu autobāņiem es izvēlētos citu auto.
Vēl domāju, ka tādam amerikānim 3.6l v6 ir pilnīgi nejedzīgs pasākums, cēlies būs tāds pats kā vw lupa ar 0.8 dzinēju.
Būtu interesanti pamēğināt Dodge Charger Hellcat, ja ir lieka naudiņa tad tik uz priekšu.
16 galoni - ap 60 litriem. Pie mūsu cenām kādi 75 eur, kas būtu ap 84 dolāriem - ASV 2x lētāka degviela tad jau.
Patēriņš sanāk ap 10l/100km - nekas traks it kā nav.
Nu ASV muscle cars jau vēsturiski ir bijis - ķipa open road through the desert utml. Kalniem un pilsētām tas neder.
Paldies, interesanti!
biju Malaizijā, tur arī vispār nemana ka kkas bākā jālej. Ja nemaldos tur 95-tais maksāja ap 45-47 centi
Pilsētā der, pat rekomendēju! Ņujorkā pie taimskvēra kad uzber riktīgi virsū visi kā zirnīši no ceļa pamuka malā.
Šodien uz 5 dienām lietošanā dabūju MB AMG C43. Iedevu nomā savu VW Multivan un vietā tiku pie šī. Vot tas ir spridzeklis. Jo īpaši Sport+ režīmā. Un tā skaņa...mmmm
Pat Comfort režīmā braukšana pacieta, bet klusums salonā ir. Sport+ režīmā uz Jelgavas šosejas vienā mirklī jau 200 km/h.
Ja ar šādu auto braukātu ikdienā, droši vien paliktu bez naudas un vadītāja apliecības jau pirmajā mēnesī
Papildinot iepriekšējo postu - 2017.gada ražojums, 430 ZS
Pēc tehniskajiem datiem degvielas patēriņš ārpus pilsētas norādīts 6,4 l/100pilsētā - 8,0 l/100 km, vidējais - 10,8 l/100 km.
Pēc fakta domāju, ka ir krietni virs solītā.
Šim spridzeklim priekšējais intejers daudz neatšķiras no daudz lētākās V -klases, vienīgi arī panelis ir ar ādu apvilkts
Galīgi neslikti tādu spridzekli dabūt uz vairākām dienām
Tas gan varētu būt līdzīgi arī ar sievietēm. Instagram skaistules īslaicīgi - varbūt. Kā sieva - pld, nē
Par jaunu Peugeot. Esmu dzirdējis ir franču auto (tipa sūds) un ir Peugeot, kas esot cits stāsts no kvalitātes viedokļa? kāda ir pieredze?
dizains +- uzrunā... jauniem cena arī jau tuvojas sakarīga 3 gadnieka ciparam... nu piemēram jauns 5008 vs XC60 ar nobraukumu zem 100k.
Es teiktu ir Renault un pārējie. Kasiņam ir savs viedoklis par Peugeot.
Nav tā, ka viņam tā pieredze bija pirms 4-5 gadiem? Varbūt vienkārši gadījās "pirmdienas" auto? Pašam gan ar Peugeot pieredzes nav, taču nesen vienā UK uzticamības pētījumā šis brends bija TOP3.
Brīnumi nenotiek-viss maksā to ko maksā-kas P noteikti nebūs ja liek pret V
-normāls(gana jaudīgs) motors
-normāls ne dīlera serviss
-salonā 100% kkur kkas būs no lētas plastmasa
-V noteikti būs vieglāk pārdot kā P
Par kvalitāti-diezvai tur kautkas dramatiski ir mainījie pa dažiem gadiem-paļaujies uz garantiju un ceri ka nebūs problēmu un gadījumā ja tās būs tad dīleris spēs tās novērst.
Izbrauc ar abiem un sapratīsi kas Tev der.
Man personīgi neceltos roka ar savu maku balsot par jaunu francūzi redzot cik tas ārējais spožums ir prasts no iekšienes.
Bet reāli iekāpjot tajā 5008 (vai vel labāk ja 3008), rodas tieši otrāds iespaids.Kļūst skaidrs,ka materiālu un apdares ziņā šoreiz suuds ir nevis pegiots, bet drīzāk kāds tas tur slavenais t-roc vai viņa radinieks.
Es vairs jaunu Peugeot noteikti nē. Ja reiz pat dīleris par tādu auto iesmīn, ko tur vēl piebilst. Īsumā, elektronikas ķibeles tracina, bet novērst tās nozīmē garantijas servisu vai pamatīgas izmaksas pēc garantijas. Citādi auto ok gan dizainiski, gan braukšanas komforts utt.
Šis nu gan ir interesant, tuvākais lietotais reāli nopērkamais 3008 pēc ss sludinājuma ir aš 15tā gada ražojums.Bet jaunāki 3008tie rīgā un apkārtnē ir reāli pilna iela.Un tad ssā apskatamies, cik ir pārdošanā izliktu 2017-18g pasātu b8....Jā.
Objektivitātes nodriošināšanai atbildēšu pats sev- ssā piedāvājas 0 (nulle) gabali 17-18gada peugeot3008 , bet ir 21 gab passat b8.No kuriem kāds vēlas tikt vaļā...
Nepētīju sludinājumus kas tie par auto bet pasāts ir ļoti populārs uzņēmumu un auto nomu auto, attiecīgi pēc gada-diviem tie tiek mainīti pret jauniem. P atkal pērk privātpersonas oplīzē un brauc savus 4-6 gadus, tādam divus gadus vecam P cena vēl ir gana augsta lai nebūtu pa rokai taksistiem un visiem pārējiem lētu auto tirgotājiem tādēļ neviens auto tirgonis no Eiropas tādu šurp nevilks, ja nu vienīgi smagi sistu.
Vecīt, tu man izskaidro- kapc tev viens ielicis plusu, bat man mīnusu? Ja TU saki ka "nepētīji", aber es saku, ka tieši šodien tos speciāli "papētīju", lai konkrēti Jums piestādītu pētījuma rezultātus?
Kur TU esi redzējis tādu to tipisko "privātpersonu", kurai būtu "plīzē" tas Puuds,kurš sākumcenā velk ap 40k, bet pēc gada tas i na-fuj nevienam nav vajadzīgs,izņemot pašu to Personu, kura cenšas no viņa atbrīvoties? Tu labāk mierīgi bez emocijām paskaties cik tie jaunie 3008tie reāli ir uz ielas un kas tajos sēž.Intereses pēc izskaiti, cik Tu savam acīm uz ielas saredzēji 18tā gada b8 sedanus un cik 3008tos pegiotus.
Paskaties ssu- kā tas ir apgalvot, ka "neviens no Eiropas neviks", kamēr tur jau ir redzami vairāki tie 17tā gada b8 ar krietnu 250kkm nobraukumu- turklāt tie ir akurāt ievesti, nevis mollerā pirkti.
Paskatījos-lielāko dāļu svaigo B8 tirgo moller ar nelielu nobraukumu, kas nozīmē ka tie ir bijuši operlīzes nomas autiņi-lielās autonomas nečakarējas ar "veciem" auto un maina autoparku regulārāk kā parasta auto lietotāja gadījumā, no turienes arī viņi tik daudz.
Neviens no eiropas nevilks P par 20+ tūkstošiem.
Ok, tur nav tikai ka moller, bet gan "daudzi/dažādi" dīleri.Kur (acīmredzot) tas 2gadīgais b8 ir iemainīts pret to "citu" marku.Privāto tur praktiski nav!Tas, ko es vakar sacīju kas bij ar 250+kkm nobraukumu, kuru tirgoja kāds lietot auto placis "tikko no dānijas"- tas tur šodien vairs nav! Kāpēc diez?? Lūk te ir vēl viens ievests- jautajums, CIK tas maksāja pirms 2g jauns un CIK viņa nopircējs padrirsa naudas izteiksmē- divus tos izcili laimīgos gadu viņu lietojot un tiekot vaļā tikai kad LV darbonis no viņa to nopirka.Tagad (kopā ar visu to LV uzvāru un pvn-u !!) viņš maksā apaļus 13600,-: www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/passat-b8/bmckeb.html
Padirsējs ir nobraucis brangus 216 tūkstošus iespējams pat vēl vairāk, pēc tam sasists, apdrošinātāja apmaksāts un baleliņš vīnu tagad tirgo(veselus auto arī no Vācijas bez pasūtījuma vairs nav izdevīgi vest)
Jauns varēja maksāt ap 30-33, ja DE pārdots par 12 tad sanāk 10centi vērtības kritums uz kilometru kas ir pilnīgi ok rādītājs šādam auto.
Brauc pakaļ!
Man jau liekas, ka šī ir ietekmēta statistika. Passat pērk visādi pisnesmeņi ar textu "tgd nopirkšu un vēlāk uzvārīšōs, jo visiem vajag vācu kvalitāti". Pižiku ņem lai brauktu, ne lai vēlāk tirgotu. Nobrauc, izmet, ņem nākamo. Šiem vnk negribas laika resursu investēt tajā pisnesā. A nominālais diskonts sanāk vienāds. Atšķiras tikai sākotnējais ieguldījums
Izcils ir Škoda-Fabia Combi Monte Carlo !!!
650 rakstīja: Šis nu gan ir interesant, tuvākais lietotais reāli nopērkamais 3008 pēc ss sludinājuma ir aš 15tā gada ražojums.Bet jaunāki 3008tie rīgā un apkārtnē ir reāli pilna iela.Un tad ssā apskatamies, cik ir pārdošanā izliktu 2017-18g pasātu b8....Jā.
tu taču neesi vientiesis... cik populārs ir Passat pret P3008 Neredzu kopsakarības.
Nene, vecit,es droši vien ka neesmu vientiesis, bet nu konkrēti ar Tevi gan tāda daudzmaz godīga saruna nevar sanākt pat teorētiski nē.Tas ir tāda speciāla divkājaino pasuga, kam oponents var teikt dajebko,kaut vai no ādas izlīst, bet viņš tikai mals pretim savu ieciklēto textu.Nahrer tur vispār ko lieku runāt- oplīze, darba auto, passāts,lejam tik darbadevēja zupu un jaajam to nākamo astoņgadi līdz plānotajai iekšdedzes,kompresijas un fosīliju aizliegšanai..
Būs jau labi. Lasu tādu kā cemmi Tavā komentā par manu situāciju gan Es te par jauniem auto vedinu aprunāties, nevis par niansēm, kas kuram pieder vai kā tērējas līdzekļi.
Es savukārt šeit piedalos kā iespējamais jauna auto reāls interesents.Kuram interesē arī psiholoģiskā puse,pamatojums, tāteikt.Varu ieteikt piem "citos" portālos palasīt,tur ir par kārtu vairāk gan reāla tehniskā, gan finasiāli/morālā informācija.Tam gan es piekrītu, aka Loham neviens nedos darbaauto,ta kur nu vel b8.Baet ja finansiāli/morālo pusi skatīt,arī tu pats personīgi attiecībā uz "privātajām" autolietām aizkadrā tomēr "balso" drusku savādāk.Mans jautājums nekad netiks cilvēcīgi godīgi atbildēts- kāpēc šajā jaunu auto portālā nupat jau vismaz kādi trīs te "labi informēti" vecbiedri tās lieliskās fābija-turbo-monako vietā ir paņēmuši lietotu auto- bet cenā kā 3gab šīs te visas fobijas.
Tapēc, ka tiem autiņiem visstraujak krīt cena un pec 3-4 gadi viņi jau maksā 50% no sākotnējās vērtības. Tāda veidā tiek radīta ilūzija, ka baigā ekonomija. Turbo fābijai ta cena lkm gan tik iespaidīgi nekrīt.
Krist cena var tikai tam, kam viņa sākotnēji "ir".Ir arī tāds jēdziens kā "apmierinātība ar savu pirkumu".Nesen lasīju autoritatīvā vietnē statistiku, ka vienā lielvalstī pārliecinošs "līderis" esot RR, jo no viņa masveidīgi cenšas atkratīties jau pirmajā lietošanas gadā..
Bet tas tak ir tas pats! Jo mazaka sakotneja vērtība, jo mazak tā kritīs. Es jau tikai atbildu uz tavu jautājumu ""kāpēc pērk"". Cilvēki virtuali iztēlojas, ka ietaupa(nopelna) kaudzi naudas un tāpēc jūtas apmierināti. auto nav tak nekads izdevīgs naudas ieguldījums, tas 99% gadījumu ir tikai izdevumu avots. Tapēc dārgakiem, sarežģītakiem aparatiem tā izdevumu sadaļa būs lielāka. Ceru, ka izskaidroju vērtības kritumu un nebūs kā ar audi a8?
Es savukārt "pateikšu", ka vislielākā iespēja nopelnīt (vai ietaupīt) ir tad, kad indivīds nepērk neko.Vai nopērk TO (jebko), kas viņam patīk un ko viņš ir gatavs palietot (vai paciest) vismaz vairākus gadus.Bez mēģinājuma stresā un apnikumā pēc pusotra gada atkratīties no viņa par trešdaļu vērtības.Normāla lietota auto īpašnieku NEVAR tā vienkārši iekārdināt ar jebkuru meeslu.Tas 35 vai 45 k par dzelzsgabalu izlikt gatavais tikai retos gadījumos mēdz būt tāds lohs, ka viņam nu nemaz nebūtu argumentu, vai viņš būtu spriest un rēķināt nespējīgs, mucā audzis caur dibenu barots.
Nesaprotu ko tu tur peries.
Tev tak skaidro, ja Yeti maksā 25 000 un viņš zaudē tikai 5000, tad to nevar salīdzinār ar iedomāto ieguvumu kad auto krītas no 100 uz 50 000. Kas tev ko apmāna?
Vel pec 12 gadiem abi autiņi maksās līdzīgi, pieslegsies lauku tūneri
Izpētīju ss un secināju, ka tās sūda toijotas arī met pakaļ biezā slānī. Tāpat kā pasātus.
Izpētot ss secinam, ka vislabākie auto ir VAZ. Tikai 1 gab.jauns, pārējie 11.gada un vecāki
650 rakstīja: Objektivitātes nodriošināšanai atbildēšu pats sev- ssā piedāvājas 0 (nulle) gabali 17-18gada peugeot3008 , bet ir 21 gab passat b8.No kuriem kāds vēlas tikt vaļā...
Interesanti šķiet, kāpēc salīdzini pilnīgi atšķirīgus modeļus?
Kāpēc crossoveri salīdzini ar vidējās klases sedanu? Vai veicot "Objektīvo" izpēti ņēmi vērā pārdoto jauno auto īpatsvaru statistiku? Domāju, ka atbildot uz šiem jautājumiem gūsi atbildi uz savu jautājumu.
Bez jebkādas personīgas ieinteresētības kādas konkrētas markas reklāmā.Tas Pegiots atrodas 2018g jauno auto reģistrācijas ciparos apm 6.vietā.Turklāt, tas daudz neko netpaliek no dažiem hītiem kā kia un vēl šis tas. Ja vw ir līderis ar 4x lielāku skaitu- tad nu tiešām "objektīvi" parēķinam, cik tam ir modeļu.Bet cik % no tiem aizņem konkrēti b8- domāju ka mazu daļu.Savukārt, "uz ielas" ļoti izskatās, ka p3008 ir līderos tieši no 18-19g pegiota modeļiem un tieši no privātpersonu iegādātajiem.Kāpēc salīdzināt b8 ar 3008- tas ir tas, ko var izskatīt par "ģimenes" auto, pusotru pakāpi virs tiem plikajiem bezpersoniskajiem bezmotora štruntiem par kkādu tur "sākumcenu".Tas ir tieši tas, kas "varētu konkurēt" ar lietotu auto 20k+ segmentā.Dd tam daudzmaz brauc un ārpusē reāli rij 4litrus- not bād,ir vismaz ko parēķināt.. Protams, nav runa- agresīvais vW ar saviem beskaitlīgajiem b8,t-rokiem un t-crossiem šo te pegiotu nenoliezami ka pārspēj.Taču nevar noliegt, ka iekāpjot tajā 3008jā pegiotā, ir krietni patīkamāka sajūta, nekā lielākajā daļā šo te VW štruntu, pašu arteonu ieskaitot.Nerunājot par dažu "citu" marku smirdīgajām plastmasas kastēm.Ja vien tā nav kārtējā retā buržujiem paredzētā komplektācija, kura cenā par 200% pārsniedz tos tur par sākumcenu izreklamētos bezmotora bezsalonus.Vai "es" tādus pirktu kā alternatīvu lietotam auto- nee, ne pa kam nē.Bet 3008to gt komplektā es noteikti izskatītu kā reālu variantu.Vai viņš kko "maksās" pēc 2-3g lietošanas- domāju, ka nu ne mazākā % atlikumā kā b8.Vai viņu pēc 2-3g labā komplektācijā esošu varēs kādam pārdot- simtpunkt ātrāk, nekā bezpersonisku b8 kaut vai alltraka versijā..Trūkums ir tas, ka tam 3008 izvēlē nav normālas jaudas motora un pilnpiedziņas- kas gan tūliņ sagaidāma ar jauno hibrīdu un droši vien jau nākamajā cenu kategorijā.
Jopcik, cik daudz mēs tomēr braucam ar auto, kas ir vismaz 20 gadi veci
Nedomāju vis, ka 3008 ātri pārdosi. Noteikti tāds B8 būs ātrāks darījums. Kad tirgoju savu P407, mēneša laikā bija tikai 1 (!!!) zvans, un tas cilvēks arī to auto nopirka. Cik skatījos, mans ex P508 arī stāvēja Forum auto teju gadu. Nopirksi ar domu, ka naudas pakāsiens būs ar milzu cipariem.
Es tavu domu dzirdu,bet rēķinies ka tas 18tā 3008tais tomēr ir Jauns modelis- par kuru kaa par jaunu diezgan daudzi interesenti ir nobalsojuši ir reāli ar savu naudu.
Tagad reku,v60xc ar T5 var nopirkt par daudzmaz normālu viņa cenu- 40,9k, bet tas lūk skaitās ar 15k atlaidi.Ko diez tagd savā prātā "domā" tie,kuri to paņēma pa pilno cenu?? Ņemt jauno alltraku (kura Jauno benzīnu tā ari nav piegādājuši) vai to jauno skauta superbu kurš vēl tāpat nav,tas nozīmē to pašu scenāriju.Kamēr iebiedētie vācieši 16tā gada 320zs allroadu pa 35k zem/ap100k un 6,5l patēriņu tagad pakaļ met-tā mašīna ir pārāka visās jomās,kaut lai veca.
Šodien sanēmu atpakaļ no Moller Krasta savu Passat, kur tam krāsoja buferi (saskaņotais paziņojums bez pašriska) un arī vienas durvis (pld manas māsas puikam, 140 eur pašrisks). Varu apgalvot, tagad auto pēc nepilniem 2 gadiem Baltijā vairs nav nevienas buktes vai skrāpējumu un mani priecē arī vizuāli pat ļoti Viela pārdomām tiem, kuri meklē 10+ gadus brauktu auto ar oriģinālo krāsojumu v.tml.
Tad nu tā, tikko izieta TA pirmo reizi Passat, pilnīgi nevienas piezīmes un nākamā apskate - vien 2021.gadā (jo neviena atklāta defekta) - esmu nobraucis 61,5tkm divos gados (un man likās, ka braucu daudz - izrādās - nekā)
Nu paklau, svaigam autiņam ar 60k nobraukumu skate bez aizrādījumiem, manuprāt, nav nekas īpašs - tā tam būtu jābūt.
Mani priecē tas viss Apskatīju arī apakšu, viss teju kā jauns, neviena rūsas pleķa v.tml. Arī par piekari prieks, traki mums ceļi kā nekā.
Man paziņas 2014.gada Polo pie 70 tūkstošiem par visādiem sīkumiem izbanoja. Un nav viņa no tām, kas nerūpētos par auto. Nerunāsim par to, ka šo 70 tūkstošu laikā tika nomainīta kārba, ķēde un AC radiators.
Tas nu tā, par VW kvalitāti.
Es pēdējos vismaz 10 gadus neatceros, kad kāds no maniem auto būtu tehniskās skates laikā saņēmis aizrādījumu 1 vai 2 izpratnē.
Tā kā tas īsti nav rādītājs. Bez TA Tavs passāts taču ik pa laikam viesojās servisā, kur veiktas apkopes, tā kā nav jau gluži tā, ka nav nekas darīts, bet joprjām viss pa nullēm.
Bet jebkurā gadījumā tas, protams, ir patīkami, ka uzlīmi saņem bez aizrādījumiem.
2 gadi noteikti nav tas vecums, kad būtu jāsāk meklēt rūsas plankumi vai eļļas noplūdes.
kas tur īpašs? pat lētākais dacia dabū to pašu.
Par ko ironija? Protams, arī citiem līdzīgi. Postējiet arī savu pieredzi
Vecos laikos: Honda Accord 4 gadi neviens servisa apmeklējums, neviena piezīme. Tad pārdevu. Tālāk nezinu
Publicētas jaunā Nissan-Juke oficiālās bildes. Būs jaukums:
Katrā ziņā glītāks par iepriekšējo. Bet bildēs redzamais gan jau ir viss pilnākais ar kādiem vizuāliem uzlabojumiem. Redzēs vai tikpat labi izskatīsies Juke parastais.
Juks un tā popularitāte man ir mīkla. Nespēju saprast, kādas vielas jālieto, lai tādu kropli uzprojektētu, un cik stipri jāsasit galva, lai tādu nopirktu?
Kā nu to ņem. Šis izskatās stipri savādāk kā citi, varbūt tur tas veiksmes stāsts. Man nepatīk, bet tautai, redz, tīk.
Tas jaunais bildēs tāds man pieņemamāks un citiem auto līdzīgāks, vien grūti teikt, kā to uzņems tie potenciālie auto-dīvainīša pircēji.
Nez man patīk. Vismaz kāds spēj saņemties un uzražot kautko savādāku. Citādi fofāgenus, audi un bumerus vismaz profilā pat atšķirt nav iespējams. Turklāt visas pierastās formas ir relatīvi neseni eksperimenti ar formu, kas izsauca tādas pat atsauksmes tad. Resp. Juke eksperimentē ar formu, kas, iespējams, nākotnē būs mainstreams. Vobšem bīda progresu.
A forma kā tāda? Tas ir antiretro. Paņem retro auto un uztaisi visu otrādi. Sanāks Juke
Džūkam līdzīgs fenomens savlaik bija Ford Ka - kur tie ir tagad? Pareizi, miskastē. Džūki aŗi paliks mierīgāki, līdz aizmirsīsies. Iespējams, speciāli projektē mašīnas, kas varētu ātri vizuāli novecot - lai 2. un 3. īpašniekam tie liktos kroplīgi. Līdžigi 1/2 kropļi ir tie mazie Toyota 1/2 džipi - ar tādām kā izstaipītām nēģeru lūpām - arī tie ātri vizuāli novecos. Cest la vie.
Tāds pats fenomens bija 60tajos Mustangs. Un kas notika - tie radīja veselu klasi. You never know....
2 vietīgi auto ar jaudīgiem motoriem bija jau seeeen pirms mustangiem
Divgadīgam A4 inspektors norādīja uz nosvīdušu kārbas blīvslēgu ar tekstu ka nekas slikts nav bet auto ar 30k nobraukumu tā nevajadzētu būt.
Molleris samainīja garantijas ietvaros
Mani gan pievīla ūdens sūknis, kas nobeidzās jau vienreiz mainīts pēc 2g un 50k. Nepatīkams veids kā uzvārīt motoru. LV nav atsaukuma:
eu.usatoday.com/story/money/cars/2018/04/24/audi-recall-coolant-pumps-overheat/545548002/
Tā diemžēl ir, ka ASV attiecībā uz auto ir šādas tādas lietas labāk. Viņiem ir gan vairāk ražotāju atsaukumu - cik nav dzirdēts, ka ASV ir atsaukums, bet Eiropā nav, un tad Eiropā darbojas pēc principa, ja kādam saplīst, tad klusām garantijā nomaina, bet galvenais nomainīt pēc iespējas mazāk auto. Kā arī viņiem ir tas lemon law, kas noteikti tīri labi noder, ja auto ir brāķēts un ir atkārtotas problēmas.
Viss atkarīgs no saimnieka, viens var nojāt auto divu trīs gadu laikā citām visu mūžu auto kā jauns. Es savam 1982 gada Golf 1 vienmēr izeju apskati bez aizrādījumiem????
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?