Ir kādam pieredze ar skoda kodiaq?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ir kādam pieredze ar skoda kodiaq?
Sanāks apjautāt vienam čomam par viņa pirms laika jaunu iagādātu Kodiaq, iepostēšu info. Cilvēks pārsēdās no pasvaiga Grand Voyager uz jaunu Kodiaq, teicās esam apmierināts (benzīns+automāts). Tas gan toreiz, tagad kāds laiciņš pagājis, iespējams, domas citas.
kasinsh79 rakstīja: Sanāks apjautāt vienam čomam par viņa pirms laika jaunu iagādātu Kodiaq, iepostēšu info. Cilvēks pārsēdās no pasvaiga Grand Voyager uz jaunu Kodiaq, teicās esam apmierināts (benzīns+automāts). Tas gan toreiz, tagad kāds laiciņš pagājis, iespējams, domas citas.
Man ar čomam ir, jaunu pirka, 2.0 benzīns, ir ļoti apmierināts, tik nepērc kkādu bāzes versiju, tie izskatās pretīgi...
kvatra rakstīja: Ir kādam pieredze ar skoda kodiaq?
Kā jau visi vācieši - baigais sūds
Čīkst krēsli, aizsalst slēdzenes(tas man liekas ir VAG izteikts kroņa nr.), info sistēma gļuko, bagāžnieks neveras, visādi bloki regulāri jāpdeito, jālabo kļūdas utml. Tas jau mēs nemaz neķeramies klat pašai tehnikai. Turbo, DSG un sāc jau lūgties
Cik vācieši Tev personīgi ir bijuši? Un kurā gadsimtā tie tika ražoti?
Čikstoši krēsli varētu būt vāciešiem ar nobraukumu virs 0.5 miljoniem km, savukārt japāņiem un korejiešiem tie nečīkst tāpēc, ka tik daudz nekad nav nobraukuši
Man personīgi šajā gadsimtā nav bijusi neviena mašīna kura būtu jāslēdz ar atslēgu, jo visas aizslēdzu un atslēdzu pulti. Tāpēc argumenti par aizsalušām atslēgām, manuprāt, ir mīti no pagājušā gadsimta.
kvatra rakstīja: Ir kādam pieredze ar skoda kodiaq?
Pierakstīju sarunas laikā
1,5 fsi 150zs Kodiak 4x4 dsg
7-8/100 pa trasi
10 pilsēta
7 vietas - ļoti ērts salons
Aizmugurē ok pat 2m gariem
40tkm nobraucis šobrīd
Dsg - nepatīk kā slēdzas (gribētu ātrāk). Varbūt subjektīvi.
Dsg bijis viens garantijas remonts (elektronika).
Gaismas led - super!
Apsildāms priekšējais stikls - iesakāms.
Esmu dzirdējis, ka dizeļiem kodiaqiem DSG slēdzas patikamāk.
Šitie tipāži labie, tas par Volx, brauc ar korejieti. ar kuru braukšanas prieks nulle, viņš tas gudrais un pārējie lohi, kaut kā jau jāpaceļ pašapiņa kā citas markas nolikt.
Šeit cilveks prasīja viedokli par Kodiaq, es to izteicu. Kāda citu nolikšana? Vācieši nodarbojas ar apmānu un Kodiaq tam klasiks piemērs. Iesēdies salonā viss kruta , izbrauc kādu līkumu uhūūūū, jāņem. Problemas jau sakas tiesi pēc tam, kad izbrauc no salona. Tādos 1 dienas test draivos jau neko nepateiksi. Visa cenu politika balstīta lai izvilktu naudu.Mašīna tiek prezenteta ka nekāds luks klases bezceļnieks, bet realitātē nopirksi kko citu
Labdien!
Vēlos pakonsultēties.
Meklēju jaunu auto, visi iepriekšējie eksemplāri bijuši mazlietoti, tad nu nopietni apsveru iespēju iegādāties jaunu.
Interesē krosovers, līdzīga izmēra kā esošais, tad nu izkristalizējušies šādi pēdējie varianti:
- Renault Koleos dīzelis 2.0 175 zs
- Seat Terraco dīzelis 2.0 150 zs vai 2.0 190zs
- Mazda CX-5 ( šiem nav dīzeļu salonos kopš pagājušā gada) - benzīns 2.5 190 z.s
Līdz šim braukts ar dīzeļiem, bet varētu arī apsvērt domu par benzīnnieka iegādi, īpaši ņemot vērā neseno 'mediju ''haipu'' par to, ka dīzeļi drīz būs izmirstoša suga, nodokļi celsies utt.
Gadā braucu ap 25-35k.
Pēc testa braucieniem ar katru no šiem aparātiem, iespaids neviennozīmīgs, ir pa kādai lietai, kas nepatīk un daudz lietas kas patīk. Seatam DSG kārba likās neatsaucīga un ne pārāk labas atsauksmes dzirdētas + sēdekļi kokaini, komplektācija gan ļoti moderna, Renaultam CVT arī ipatnēja gaita + testa auto kaut kas sāka grabēt, lai gan salons lielākoties labs, ir pa kādai vietai salonā, kas liekas nokopēta no Dacia Duster. Bet Renim laba cena un diezgan laba komplektācija. Ja CX-5 būtu dīzelis, droši vien, ka ņemtu pat nedomājot, likās ļoti labs price/perfromance apvienojums, salons līmenī, bet baida, ka uz maniem km būs daudz dārgāk ar benzīnu, nekā ar dīzeli braukt. Kā arī nedaudz stereotipi par Mazdu laikam vēl palikuši.
Kā papildus variantu izskatu arī XC 60 mazlietotu, 17-18, gada ar mazu nobraukumu.
Kāda pieredze ar konkrētajiem modeļiem vai markām kā tādām?
Ceru uz konstruktīvām atbildēm.
Cieņā!
Par Kaleos dīzeli nevaru neko komentēt, bet pašam īpašumā ir bijuši 2 nullītes Renault - benzīna Kadjar 1.2 un tagad benzīna Grand Scenic 1.3.
Kopuma price/performance manuprāt viens no labākajiem tirgū. Tehniski būtiski pretenziju nav, Kadjar gandrīz 3 gadus bez jebkādam problēmām nobrauca. Ar GC esmu pabijis 3 īsos garantijas remontos (nomira kaut kāds devējs - slāpa auto tukšgaitā, mainīts katalizators un kaut kur nobeidzu atsaiti, nomainīja abas) gada laikā. Visādi citādi ideāls ģimenes auto. Liels plus Renault ir 5 gadu garantija un var iegūt arī bezmaksas 5 gadu apkopes. Decembrī braukšu uz pirmo apkopi, pēc tam būs garāks apraksts par pirmo gadu.
Abas pirki Mūsā vai Nordē?
Jo Mūsā, lai cik it kā labu cenu iedeva, bet ''plānoto dīlera apkopju'' summa piebremzēja eiforiju. Nu salīdzinot ar mazlietotā XC 60 ieguldīto pa 4 gadiem, 170k km, summa kas būs obligāti jāizdod apkopēs par Koleos līdz 180k km ir par apm. 1000 EUR lielāka.
Kadjar vēl paspēju EuroAuto, kuru Norde izpirka un pie Nordes pirku GC. Pirms gada bija laba akcija, manuprāt, tagad arī ir, ka auto ar atlaidi + 5 gadu garantija, 5 gadu bezmaksas apkopes, ziemas riepas, signalizācija un reģistrācija bez maksas.
No šiem mani uzrunātu Mazda CX-5. Patiešām ļoti labs guvums pret iztērēto summu Aprīkojums tur kolosāls, benzīna dzinēji Mazda jau ūberekonomiski (Skyactiv tehnoloģijas), principā nav tādu ierastu vainu vai problēmu.
Var piekrist par CX-5 relatīvi daudz auto par mazu naudu.
Divu litru benzīns gan ir krietni par knapu aktīvai braukšanai, mēģināts tika ar automātu-varbūt manuālis būtu labāks.
Ja sāk pētīt sīkāk tad visās malās lien ārā Japānas autobūves privičkas, ja tas netraucē tad ir OK braucamais.
Saskaiti vēlreiz visas kopējās, ne tikai iegādes izmaksas, varbūt uz degvielas patēriņa starpību ko salietu Mazdā sanāk kas interesantāks no citiem ražotājiem.
Paldies par komentāru.
Jā, par 2l dzinēju piekrītu, testēju tieši šo un nez turbīnas likās mazliet par maz dinamikas auto.
Tāpēc tieši izskatu 2.5l 190 zs versiju... tas gan diemžēl nav notestējams salonā.
Skaitīts ir krustu šķērsu un arī praktiski visi dīleru saloni ir apmeklēti, kas varētu ko piedāvāt šajā cenu kategorijā. Un lai gan itkā krosoveru tirgū piedāvājums ir liels, bet daudzi atkrīt praktiski uzreiz. Piemēram, sākumā likās interesanti auto Peugeot 5008/Citroen C 5 Aircross, bet tikai FWD versija un iespējami pārāk ātrā vērtības samazināšanās tos no saraksta izslēdza.
VAG grupas auto ne pārāk uzrunā (izņemot jau iepriekš minēto Seat), jo VW pārmaksa par brendu + savi gļuki un Škoda nesaista vizuāli + Kodiaq diezgan padārgs salīdzinot ar Seat labā komplektācijā. Kā arī slikta pieredze agrāk ar Audi B7.
Jāskaita cik ātri un vai atmaksāsies dīzelis pret benzīnu eskpluatācijas laikā, ko plāno. Parasti dīzelis ir cenā ir dārgāks par benzīnu 1k, 2k citam 3k EUR.
Ar Reni ir braukts neliels līkums. Salons tīri neko kā arī aprīkojums, bet tas dīzelis kaut kā nelikās pārlieku straujšs. Vairāk likās, ka pat nedaudz mokās, lai tiktu uz priekšu. Bet nu varbūt tīri personīgās sajūtas.
Seat ir braukts garāks gabals, bet ar TSI. Personīgi patīk sēdekļu dizains un eksterjers. Iekšā viss Volkswageniskā garā. TSI skrēja ļoti labi un vadībā arī bija laba. Nelikās pārlieku liels "body roll" līkumos. Līdz ar to ar lielāku ātrumu izņemt līkumu nebija bailīgi, ka uz sāniem apgāzīsies.
Manuprāt, CX-5 price/performance ir ļoti labs. Aprīkojums labs, dizains labs un izceļas uz pārējo fona (subjektīvi, protams) un vairāk vai mazāk klasisks 2.5 atmosfērnieks (nebūs par turbīnu jādomā). AT arī nav divsajūgs. Principā cik lasīti un skatīti auto apskati - DSG ne visai mīl ļurināšanu korķos kā arī varbūt raustīgs mazos ātrumos. Jā nu Skyactiv-G ir diezgan ekonomiski, protams, priekš benzīna motora. 5L/100km vidējo neceri, bet makā robu neizraus.
Šajā gadījumā līdzīgas komplektācijas Seat dīzelis ( gan ar tikai 150 zs) un Mazda benzīns praktiski identiskās cenās. Renault ir 3k lētāks, bet kosmoss paredzētajās apkopēs. Nezinu, vai dīleris speciāli mēgināja kompensēt iedoto atlaidi ar pēcpārdošanas izmaksām...
Mazdai ''visdraudzīgākā'' apkopju cenu lapa līdz 180k km + garantiju itkā var piepirkt klāt pēc 3 gadu lietošanas uz vēl 2 gadiem.
To Skyactive salielīja dīleris, bet jāpačeko laikam netā kaut kādi reālie cipari, cik tad daudz tas 2.5 ēdīs.
Jauno RAV4 neizskati? Man kolēģis paņēma 2,5hibrīdu. Jaudīgs, ekonomisks un krietni plašākas salonā nekā iepriekšējai. Vērtības kritums arī būs saudzīgs, vismaz Renault diezgan droši, ka kritīsies straujāk
Izskatīju arī šo sākumā. No priekšpuses dizaina ziņā diezgan glīts, iekšpuse no Mazdas atpaliek.
Problēma, ka hibrīdu ātrākais varot dabūt tikai pēc Aprīļa, tik ilgi negribās gaidīt. Arī 4x4 ne hibrīdu jāgaida laiciņš.
Un arī cenu ziņā, itkā bāze ir pat par ļoti pievilcīgu cenu, bet ja saliek iekša 4x4, to pašu hibrīdu un visas vēlamās ekstras, cena sanāk diezgan liela.
Amserw krasta itkā solīja demo auto cenu un speceni atsūtīt, bet jau 2 nedēļa iet un nesūta, laikam negrib pārdot.
Nav arī istas sapratnes, vai pārmaksa par to hibrīdu ir tā vērta degvielas ekonomijas ziņā.
kur noslēpts braukšanas prieks no wv vai skodas ?
padalies noslēpumā , neesmu atradis
sen nebiju baudījis tādu braukšanas prieku kā no korejieša - kia stinger ar 3.3 T, kolēģis iedeva izmēģināt
Nu top Stingeram ar prefeisa Ceed(I30) ir kopīgs tikai logo un degvielas veids.
Katram jau tas prieks pa savam-vienam gribas azartisku stūrešanu, citam komfortu vel kādam maksimāli mazu iztrūkumua maciņā. Parkāpjot no trīsgadīga Ceed uz trīsgadīgu golfu tā atšķirība bija vairāk nekā liela. Ar aktuālajiem KIA/Hyundai viss kārtībā.
Klau a tam Stingeram nebija novērojama stūres pastiprinātāja atslēgšanās nulles pozīcijā braucot pa taisnu ceļu? Šādu lietu esmu piefiksējies visiem mēģinātajiem KIA-Ceed 10', 16', Sportage 12' un 17. OK nebija 06gada Cerato bet viņam stūres pastiprinātāj sūknis piedzenas ar siksnu.
kasinsh79
Gaismas led - super!
Apsildāms priekšējais stikls - iesakāms.
.
Šī brīža noskaņokums man tāds , ka šie divi parametri būs vieni no galvenajiem priekšnoteikumiem nākamā auto izvēlē (patreiz braucu ar avensi ), nu protams pārpīlēju , bet .
Te vēl kāds pluss, jaunie auto modeļi kļūst aizvien aprīkotāki jau "bāzītē". Piemēram, lasīju, ka jaunajos Golf jau standartā nāks gan aktīvais displejs panelī, gan LED lukturi, par to visu bija jāpiemaksā ne maza nauda (apm. 1,5k eur vismaz). Patīkami
Man personīgi tas "aktīvais" displejs riebjās un drīzāk būšu gatavs piemaksāt, lai man tādu neliek
Tu esi nemoderns Vai arī neesi glītus aktīvos displejus auto redzējis. Nupat centrā ievēroju jaunu S-klases mersi, tas datorizētais panelis tam izskatās vienkārši Tur būtiska grafika un krāsas. Arī man Passat tas aktīvais panelis izskatās super, citu tiešām negribētu vairs.
Es ar laikam esmu nemoderns, bet tie displeji mani ne visai aizrauj. To vienu lielo, kas man ir slēdzu naktīs ārā, jo vienkārši spiež acīs un traucē redzēt ceļu. Spilgtumu, protams, var regulēt, bet nu tā jau stāv gandrīz uz mazāko.
Kompromiss būtu Analogais kopā ar displeju kā, piemēram, Mazda 6. Nemanāmi saplūst un acīs ar nespiež. Šāds piegājiens personīgi ļoti patīk.
LED pats par sevi neko nenozīmē, kādu laiku atpakaļ AutoBild veica lukturu salīdzinājumu un Seatam papildaprīkojumā pieejamie LEDi bija ar krietni sliktāku gaismu kā standarta halogēniem(gaismas izkliedes vienmērības ziņā).
Tāpat tas golfa aktīvais displejs bāzītē visticamāk būs sanācis tik briesmīgs lai pircējs uzreiz gribētu piemaksāt par "Aktīvo displeju premium"
Lūk, tas gan mani spēj izbrīnīt ne pa jokam. Manā pieredzē LED tuvās un tālās gaismas ir burtiski citas pasaules izstrādājumi - salīdzināt nav ar ko vispār. Viennozīmīgi piemaksāšanas vērta opcija, esot papildaprīkojumā
Kāpēc gan izbrīnīt?
Jebkādu izstrādājumu var nopirkt kvalitatīvu (biežāk - dārgāku) un nekvalitatīvu (biežāk - lētāku). Tā ka gluži iespējams, ka kādam auto tās LED spuldzes nemaz tik krietnas nav, taču sauklis "LED jau standarta pakā " skan klientus uzrunājoši un auto pirkt aicinoši.
Tavam variantam droši vien ir tāds labāks gadījums, bet ja atmiņa neviļ, Tev jau nebija vis kaut kāds proletāriešu auto...
Led lukturus kurus piemēram F10 pircējs varēja piepirkt kā papildus opciju pilnīgi noteikti ir galvas tiesu pārāki par lediem kas nāk tam pašam pasātam pa vidu starp adaptīvajiem lukturiem un halogēniem.
Personīgi tomēr tas zilganais tonis līdz galam nepārliecina jo naktī lietū pat Audi matrix led ceļa segumu neizgaismoja tik labāk cik varētu gaidīt no 3k vērtas papildopcijas, jā forši visu laiku tālie bet nav tik labi cik varbūt gribētos. Sausā laikā nav runas ka tur viss ir labi.
Cik var teikt ka tas ekrāns ir ražošanas EKONOMIJA, kuru vēl piedevām ražotājs naiviem pircējiem pamanās iesmērēt kā krutu aprīkojumu? Teikt ka mašīnas paliek labāk aprīkotas jo normāla spidometra vietā nāk ekrāns ir tas pats kas teikts ka ir labāk aprīkotas, jo ādas ķebļu vietā nāk lupatnieki...
Nē nē nu skaidrs ka tev tās multenes ir iepatikušās - nekas, paies daži gadi, atskatīsies tās multenes un tad jau gribēsi lai tev animētu bultu vietā rāda kaut kādus demo, kā visādi lētie aftermarketa maģi...
Par diodēm, protams, bravo, tik interesanti cik tie lukturi ilgi ies un cik maksās. Jā jā, es zinu ka vidējais šī tofika lietotājs ir ar dzīves filosofiju "pēc manis - kaut vai ūdens plūdi", bet tās mašīnas nekur nepazudīs - ja mk8 golfam diodes nāks bāzītē, gan jau pēc pieciem gadiem varēsim redzēt tādus golfus ar ķīnas halogēniem...
trafic un clio nāk bāzītē LED
ja ir dienas gaitas uguņi, tad LED galvenajiem lukturiem vajadzētu izdzīvot līdz tolmetam
Par ekrāniem pogu un bultiņu vietā gan taisnība - VW nāk audiosistēma bez fiziskām pogām!!! Laikam dīzeļgeitā tik daudz naudas pazaudējuši, ka ekonomisti pārtrumpo ergonomistus.
Edzijs
Mazda CX-5 ( šiem nav dīzeļu salonos kopš pagājušā gada)
.
Par jauno mazada benznīeku esi intresējies , cena ,kad būs ....Te citāts kyactiv-X ir dzinējs, kas maina visu. Mūsu novatoriskajiem inženieriem ir izdevies paveikt to, ko citi nav spējuši. Pateicoties ar dzirksteli kontrolētajai kompresijas aizdedzei (SPCCI), Skyactiv-X sadedzina degvielu daudz efektīvāk. Tādējādi tiek iegūts vairāk jaudas, radot mazāk izmešu, un šis dzinējs izmanto mazāk degvielas nekā parastie benzīna dzinēji, kas ļauj Jums piedzīvot labāku braucienu bez kompromisiem.
IZMEŠI : 122 G/KM* CO2
EFEKTIVITĀTE : KOMBINĒTAJĀ CIKLĀ 5,4 L / 100 KM
JAUDA : 180 ZS
Man piedāvāja tikai vai nu 2.0 vai 2.5 dzinējus, ar lielām atlaidēm mašīnas, kas ir noliktavā. Nezinu, varbūt tiešām iztirgo noliktavu pirms feislifta, bet nu man neko par to neteica un nepiedāvāja. Un arī 3-6 mēnešus gaidīt nav vēlmes.
Edzijs
Līdz šim braukts ar dīzeļiem, bet varētu arī apsvērt domu par benzīnnieka iegādi, īpaši ņemot vērā neseno 'mediju ''haipu'' par to, ka dīzeļi drīz būs izmirstoša suga, nodokļi celsies utt.
.
Slinkums meklēt , bet cik noprotams līdz decembra vidum jābūt gatavai kārtējai eco koncepcijai , attiecībā uz auto . Kādi nodoļi ,kurus stimulēs ,kurus aizliegs .
Te nesenai vēsture . Valdība pati savu projektu mierīgi nopludina un pēc tam visādi kabatas progresīvistu kantori cep pētījumus ...https://rebaltica.lv/2019/10/autopanikas-anatomija-kapec-sakas-aziotaza-par-nodokliem/
Bet kas tur nezināms? Rietumos jau sen pie mašīnas iegādes cilvēki skatās uz izmešu daudzumu. Tādam biznesa klases autiņam tas ir 250+, hibrīdiem svārstās ap 100. Tāpēc jau notika dīzeļgeita, ka vācieši šos skaitļus pazemināja, lai būtu tīkamāki patērētājiem.
Aizliegts jau nekas nav. Vienkārši mūsu valdība nekādi līdz šim nestimulēja mazo autiņu iegādi un tāpēc pati ir iekūlusies nepatikšanās, kad izmeši nevis samazinās, bet pieaug. Ķīna tikmēr par 50% samazinājusi izmešus, salīdzinot ar 2005.g.
Beigās tomēr nolēmu meklēt tikai dīzeli.
Parēķināju, ka ar manu lielo nobraukumu gadā ar benzīnu būs apm. 1000 EUR lielākas izmaksas uz degvielu vien. Un uz tiem 3-5 gadiem, ko braukšu, tas būs attiecīgi diezgn.
Un nebūs jau tā, ka tagad pilnībā aizliegs visus dīzeļus tuvākajos 5 gados. Varbūt pieliks kkādu nodokli klāt, bet pat ar to visu man sanāk lētāk ar dīzeli brukt.
Sveiki!
Tātad - meklēju auto(jaunu vai ļoti mazlietotu) ar zemāk minēto aprīkojumu. Auto var būt jebkuras markas/modelis, kuram tāds aprīkojums ir pieejams. Budžets līdz ~ 28k eur. Varbūt varat palīdzēt?
Benzīna motors
Automātiskā ātrumkārba
Adaptīvā kruīza kontrole
Ceļa zīmju atpazīšanas funkcija
Vadītāja noguruma atpazīšanas brīdinājuma palīgsistēma
Lane Keep Assist sistēma ar piestūrēšanas funkciju
Sadalošo joslu šķērsošanas brīdinājuma sistēma
Droša attāluma brīdinājums
Aktīvā ārkārtas bremzēšanas palīgsistēma ar gājēju/velosipēdistu atpazīšanas funkciju
Ārkārtas bremzēšanas palīgsistēma
Brīdinājums par aklo zonu
Parking sensori priekšā / aizmugurē
360 grādu kamera
Apsildāmi sēdekļi
Head-Up displejs
Full Led Lukturi
Lukturu mazgātāji
Miglas lukturi
Riepu spiediena kontrole
Priekšējie gaisa drošības spilveni vadītājam un priekšējam pasažierim
Sānu gaisa drošības spilveni vadītājam un priekšējam pasažierim galvas un
krūškurvja aizsardzībai
Aizkarveida drošības spilveni sānos
Lietus un gaismas sensori
Elektriski regulējami, pašaptumšojoši, apsildāmi salona un āra spoguļi
Dzinēja iedarbināšanas poga
2 USB porti (multimediju ierīču uzlādei)
Android Auto/Apple CarPlay
Bluetooth Audio, HandsFree
2 zonu klimata kontrole
Elkoņa balsts
Tonēti aizmugures logi
Elektriski vadāmas bagāžas nodalījuma durvis
Jumta reliņi
Vari skatīties Hyundai Tucson. Man dotajam modelim nav 360, bet ir panoramas lūka,maksāja 30K. Un sēdekļi nav tikai apsildami, bet arī ventilējami
Domāju, ja atradīsi parasto 2.0 atmosfērnieku, tad arī iekļausies tajā cenā.
Esmu skatījies veikalā Tucson. It kā jau viss ok, it kā....bet līdz galam neaizrauj. Vēl gan neesmu ar to izbraucis..vrbūt tad domas stipri mainītos
Šis izskatās pēc pārdevēja lētas reklāmas. Copy-paste no cenu lapas un pēc brīža “pircējs” paziņos, ka atradis super duper piedāvājumu no dīlera X.
Jap, 360 ir Seat Ateca. Atceros šie baigi lielījās ar to
Reklāma šī te nekāda nav. Bet, ja kādam dīlerim/nedīlerim/vnk zinošam cilvēkam ir ko piedāvāt, es ļoti labprāt uzklausīšu !
Mazda XC-5 kā variants, tikko pats testēju. Ja nenosvērtos par labu dīzelim, tad šis būs vērā ņemams variants.
Bet paskatoties uz ātru roku mobile, tomēr izskatās, ka Mazdai arī diezgan ātri vērtība samazinās.
Tucson arī biju skatīties, dīzeli gan, mašīna laba, bet kaut kā nesaistīja un likās diezgan maza. Čomam bija drba i30 vai i40 jauns, dziedāja slavas dziesmas, gan par aprīkojumu, gan par kvalitāti salīdzinot ar VAGa golfu...
Korejiešiem tagad topā ir T-GDI motori - ātri, ekonomiski...................nav vajadzības pēc dīzeļa. Tuksonam ir mazs bagāžņieks, ja salīdzina ar Ceed vagonu, bet kur tad salonā tur ir mazums!? Tiesi tur ir padomats arī par otrajā rindā sēdošajiem.
Bija domāts, ka Tucsons ir mazāks par to pašu XC60, Tarraco, CX-5, Kodiaq, Koleos....
Man šķiet, ka Tucson drīzāk ir Kaskaiša klasē pēc izmēriem.
Itkā jau kkur redzēts tas Santa Fe, kas ir lielāks, bet nu tur cena kosmoss...
Kaškaja klase ir tas pats Ateca un Škoda Karogs.......................korejieši taisa analogus VW, identisks ar Tiguan
Vai Mazda cx 5 nebija "lēnīgs" ? Es izbraucu ar Mazda CX 30 ar jauno Sky Active x motoru, ~ 180 ZS, bet nu pavisam nešķita, ka tur būtu 180 ZS...
Mazliet likās, vismz 2.0, ko testēju. Tas droši vien tāpēc, ka nav turbīnas. Trūkst tas rāviens...
Salona apdare cx 30 gan bija līmenī - katrā ziņā no Mazdas ko tādu nebiju gaidījis. Bet kad saliek visas man vajadzīgās fīčas - cena jau pārsniedz 32k EUR.. Ekstru ir daudz, jā... bet nu šis auto tomēr ir kompaktklases SUV - t.i. diezgan mazs, bet cena paliela ..
Man kā reiz ir Mazda CX5 2018 gada ar 2.5 motoru bagātīgākajā komplektācijā un pat nebija doma par 2.0 motoru, kas neatbilst auto agresīvajam izskatam, lai gan, protams, ir labāks par Rav4 2.0 benzīnnieku. 2.5 litru 192 Zs motors ir OK, patēriņš arī saprātīgs, ap 9.5 šobrīd (pa Rīgu braucot), vidēji esmu iekļāvies uz 8.2 l, kas ir pilnībā apmierinoši. Pēc pusotra gada ekspluatācijas vienīgais dziļi subjektīvais mīnuss ir tas, ka auto ir nedaudz par mazu (pēc sajūtām), tādēļ arī ieliku to tirgū, ja nu kāds piesakās. Žēl, ka LV un ES tiek apdalīta, jo Mazdai ir arī CX8 modelis - 1:1 kā CX5 tikai lielāks. Savādāk, ļoti labs auto - lētas apkopes, labio turas uz ceļa, bezproblēmu ekspluatācija, ļoti labi izskatās un nebiju pat domājis, ka info projekcija uz stikla ir tik laba un ērta lieta.
Es nebūtu tik pārliecināts par to bezproplēmu ekspluatāciju-kā jebkurš tiešās iesmidzes benzīns arī šis diezgan droši cietīs no ieplūdes kanālu aizaugšanas, ekonomija tiek panākta ar liesu degmaisījumu kas attiecīgi nozīmē augstāku darba temperatūru kas nepatīk gumijas detaļām galvas apkārtnē, komplektā vēl nāk relatīvi komplicēta dzesēšanas sistēma, augstspiediena sūknis un sprauslas. Finālā sanāk ka salīdzinot ar turbinizētu motoru starpība ir tikai turbīnas neesamība-pie normālas ekspluatācijas tās parasti pārdzīvo lielu daļu pārējo dzinēja mezglu.
Te var paturpināt par to ka zem viena nosaukuma var būt pavisam atšķirīgi vēži.
Autiņam par 28k jaunam tas heads-up būs stikliņš virs instrumentu paneļa, kurā atspīd pāris cipari un navigācijas bultiņas. Vismaz 2x dārgākam tā būs projekcija vējstiklā.
Interesanti ja auto būs viens USB ports tas no izskatīšanas tiktu izmests
vismaz pirms pāris gadiem dažiem jauniem auto USB bija tik maza strāva, ka moderns telefons nelādējās, vienalga atlika tikai 12V piepīpētāja pāreja uz USB
Esmu mēģinājis abus projekcijas variantus - man derēs abi !
Divi USB ir tagadējā auto un pie tā ir pierasts. Ja būs viens USB, tas nekas, piecietīšu. Ja būs viens USB + bezvadu uzlāde - tas būs ideāli !
i30 jau nu točna tā neizliksies otrajā rindā.
Šodien pa 30K var Xtrailu 7 vietīgo iegādāties, ja jau Mazda pa mazu un gribas dīzeli www.skandimotors.lv/lv/riga/akcijas/nissan/black-friday-piedavajums-632
Grand Scenic pirmā gada apskats.
Nobraukts 17'000km šodien arī 1. gada apkope veikta (super mazā) nomainīja gaisa filtru. Tagad jāripina līdz 30'000km, kad mainīs eļļu, eļļas filtru un salona filtru.
Atbilde kāpēc ne tagad, bija, ka nepienākas, rūpnīca paredz ik pēc 30'000km, jo man ir bezmaksas apkopes garantijas laikā. Ja gribu varu mainīt visu kaut vai pēc 10'000km, bet par savu naudu. Ja kaut kas notiks, garantijā visu mainīs.
Un te viņiem ir taisnība, jo ir sanācis 3 reizes pabūt uz garantijas remontiņiem - nobruka kaut kāds devējs (tukšgaitā slāpa), nobeidzu vienu atsaiti (nomainīja abas) un droši vien Renault rupnīcai visdārgāk izmaksāja jauna katalizatora uzlikšana, ko nācās sūtīt pa tiešo no rūpnīcas, jo Polijas piegādātājiem šāda detaļa noliktavā nebija, jo nav bijis plānots, ka tā varētu izbeigties.
Ceru, ka ar bērnu slimībām ir cauri.
Tagad par labo. Auto ģimenei ļoti patīk - plašs, ērts, ietilpīgs, elastīgs un atsaucīgs dzinējs, kārba strādā līgani.
Ir pabūts 2x Tartu, Otepā un izbraukāta Sāremā. 5 cilvēkiem ar mantām vietas ir ar liku likām. Uz Tartu un Otepā braukts sešatā, kur lielāko ceļa daļu 6jā papildus vietā nosēdēja pensionāre un atzina, ka ir ērti, pati varēja gan iekāpt, gan izkāpt un pēc 4 dienu ceļojuma pie fizioterapeita vest nevajadzēja. Tur tiešām ir vieta arī vidēja auguma pieaugušajam. Un pats galvenais vietas pietika - 6 cilvēki, velo uz jumta kādi 3 lielie koferi un viss salīda un pat skatu pa aizmugurējo stiklu neaizsedza, īsts ģimenes auto.
Naktīs LED automātiskās gaismas ļoti atvieglo dzīvi, nav jādomā kad pārslēgties. 20 collu diski vizuāli padara auto neatvairāmu, nu ļoti skaisti izskatās, bet par skaistumu nedaudz jāmaksā ar komfortu uz sliedēm, savienojumiem, plaisām, ielāpiem u.c. asiem nelīdzenumiem, bet uz laba asfalta kaifs braukt, līkumos turas labi un nav liekas sānsveres. Stūres darbība, manuprāt, ir ļoti precīza.
Motors 1.2 ar 130zs + automāts lieliska kombinācija, ļoti atsaucīgs gāzes pedālis - iespied un uzreiz ir paātrinājums, nekad nav bijusi problēma apdzīt dēļ nepietiekama paātrinājuma. Kārba strādā klusi, bez rāvieniem un ir ļoti vienmērīga, bez tahometra pat grūti pateikt, kad pārslēdzas.
Vidējais patēriņš 6,83L/100km (bākas metode).
Krēslu masāžas funkciju un head-up displeju izmantoju reti, parasti garos braucienos.
Esmu mainījis kādas 3 vai pat 4 reizes imobilaizera bateriju, baigi jau ātri izbeidzas.
Un jāiesmērē durvju gumijas, salā kamēr sasilt čīkst, panelis tikai aukstumā nedaudz čīkst, braucot pa nelīdzenu ceļu, kad auto salons sasilt, tad viss ir kārtībā. Salons sasilst pŗsteidzoši ātri, tas ir patīkami.
Rezumējot, varu teikt, ka GS ir lielisks ģimenes auto, tas labi brauc, ir iepilpīgs un lielisk izskatās, maksā adekvāti un piedāvā par šo cenu pat vairāk kā varētu sagaidīt, bet ir šādas tādas nepilnības.
Jā tas varbūt ir nedaudz garlaicīgs, bet kurš MPV tāds nav, tas tomēr ir ģimenes auto, kurš neprovocē uz dullībām, bet ērti visus nogādā galamērķī?
P.S. Sievas 2005.g. Megane ir negaidīti beigusi savu eksistenci un izskatās, ka nākošais arī būs Renault - mazlietots 2018. gada Clio, tā kā tam arī būs rūpnīcas garantija, tad iemetīšu apskatu arī par to, visticamāk janvārī. Tas nebūs uber aprīkots, bet 1. brauciens atstāja ļoti labu iespaidu.
Paldies par apskatu! Interesanti: kas Meganei tā pēkšņi notika, ka nav vairs ceļama?
Super apraksts Klau, Tevi nekaitina tās bērnu slimības? Mani kaitinātu tik ļoti, ka pat jauna auto prieks varētu zust.
Mazliet, bet katalizators un devējs nomira jau pavasarī pārējā laikā viss čiki piki. Atsaiti kaut kur sabeidzu vasaras beigās.
Varu rekomendēt Nordi, ļoti profesionāli, katru reiz piedāvā servisa auto. Ne reizi nepaņēmu, jo tā īsti nevajadzēja, varējām iztikt ar vienu auto.
Tiešām labs un izklausās arī godīgs apraksts! Vai 1,2 l motora jauda tiešām ir pietiekama salīdzinoši tik lielam auto, turklāt braucot 6 cilvēkiem?
Es droši vien tomēr būtu apkopē piemaksājis un lūdzis tomēr apkopē arī eļļu un filtru nomainīt. Tas, protams, nav aktuāli, ja neplāno ar šo auto braukt ilgi pēc garantijas termiņa beigām.
Tici man, ja dīleris nebūtu apsolījis garantijas laikā visas apkopes bez maksas, tad dīleris uzstātu, ka reizi gadā ir nepieciešams mainīt eļļu, pat, ja nobraukums ir mazāks par 30 000 km.
Pietiekošas jaudas sajūta, protams, ir relatīvs lielums, bet kas tur var būt pietiekams (no 1.2 motora)
Līdz 100km/h 11.4 sekundes.
Jā, par to eļļas mainīšanu tas pat ir mazliet smieklīgi - pirmais vadās pēc principa "pēc manis, kaut vai eļļas plūdi" bet nākamais, ļoti iespējams, mainīs ik pa 15k vai vēl biežāk. Diezgan zīmīgi ka visādos autoforumos īpaši neviens nav manīts lepojamies ar longlife cikla lietošanu, toties ne viens vien maina eļļu pa 8-10k - arī manā paziņu lokā pieaug VAGmobīļu skaits, kuriem no rūpnīcas bija longlife cikls - neesmu vēl nevienam redzējis spidometru, kuram būtu ieslēgts longlife cikls, visiem piekodēts nemainīgais intervāls un uzlikti standarta 15k; neviens laikam nav tik bagāts lai mainītu ik pa 30k
Laāk kā 1.2 motors Kaldjar. Vai nu kārba vai tiešām jaunais motors ir labāks par tiem 10 zirgiem, bet braukšanas kvalitāte ir augstākā. Šis motors esot arī kaut kādos MB modeļos.
Velk ar pilnu mašīnu labi. Šajā aspektā man pretenziju nav.
Pat nezinu..bija man darba auto Audi Q7 quattro, 3, 0Tdi 245Zsp 2014 gada.Neko īpaši labu nevaru teikt..ja man būtu jāremontē,tad diezin vai tādu pirktu.Visāda problēmas ar elektroniku..salons shur tur grab..piekare bieži jāremontē,patēriņš paliels..nočipoja,tā psc turbīnai ..tā savukārt kosmoss maksā.Nezinu..es braukāju ar privāto OPELI 2000 gada...nekādas problēmas.Gadā ap 65-100 e reomontā.
Incanti, kam darbam pērk q7? Drišana.
Kā darba auto Q7 arī neticu. Var gadīties, ka darba vietā ir tāds, ko var izmantot arī darba vajadzībām, bet ne jau klasiskā darba auto izpratnē.
Pats esmu strādājis firmā, kur šefu mašīnas bija arī darba mašīnas (vai otrādā secībā), tāpēc darba vajadzībām tika lietotas dažādas ne tipiskās darba markas un modeļi.
Ja runa iet par piekari tad tā ir auza,čoms dzīvoja Strenčos,īpašumā Audi A4,lielākā daļa lauku ceļi.Vari pirkt lēto vai dārgo galu bet pēc gada hadenei kaput.Ja citiem auto tu vari nomainīt tikai kādu buksi ta šim jāpērk viss bloks.Tā jau nav auto problēma bet mūsu zemi attīstītā valsts kur lauku ceļi ir sliktākā kvalitātē kā PSRS laikos.Bija laiki kad veikalos varēja iegādāties preces par taloniem toties pa zemenieku varēja gāzt uz 110 km/h,mans bija kā pasažieris.Parādi man tagad tādu zeminieku kur var tā ietopīt,es tādu tagad neesmu redzējis.Vienreiz te sanāca braukt pa vienu zemenieku kur bedrēs bija manāma dzeltenā smilts,značit tā ir grunts,tad tu vari iedomāties cik plāna ir tā grants kārta un tad nav jābrīnās kad pavasarī ceļi uzrūgst.
Kāda izmēra diski tam četriniekam tika lietoti? Vai plēsa lēni pa bedrēm, vai normāli brauca?
Attiecībā par par gadu un visa mainīšanu uzreiz - muļķības. Kā reiz no pašiem braucējiem novērota viena no divām pieejām - krutie saliek uzreiz visu un pieklājīgu, un tad iet kādus gadus - kapeiku skaitītāji maina gadā 1-2 sviras.
Pff pilns ar grantenēm kur var vilkt cik pašam dūšas diži nesatraucoties par hadenes apskādēšanu. Protams tas tā nebūs pēc divu nedēļu lietiem.
Kolēģis ar A4 nobrauca 4 gadus vai aptuveni 50k un hadenē nenomainīja pilnīgi neko kaut auto bija diezgan uzpasèts, tiesa tas bija 1,6 pencīns, ar v6 tas stāsts noteikti būtu savādāks, vai nu meistars lohs kas visu pievelk ar izkārtnēm riteņiem
smaidiigais rakstīja: Incanti, kam darbam pērk q7? Drišana.
Nu varbūt viņa kaut ko lieliski dod pretī par to piešķirto Q7
Es zinu 2 cilvēkus, kuriem darba auto ir Q7, jauni pirkti, bet nu abi ir vadītāji lielos uzņēmumos.
Uzņēmumā, kur es strādāju, arī viens no vadītàjiem brauc ar Q7, pārējie divi - XC90
šaubas laikam bija par tēla braukšanu ar Q7, un pēc tam ar savu 2000. gada opipeli - tāda kombinācija ir reti sastopama. Par dažādu drisā līdēju, politiķu apsiekalotāju, vai vienkārši veiksmīgu uzņēmēju q7 naff ko brīnīties
topinamburs rakstīja: šaubas laikam bija par tēla braukšanu ar Q7, un pēc tam ar savu 2000. gada opipeli - tāda kombinācija ir reti sastopama. Par dažādu drisā līdēju, politiķu apsiekalotāju, vai vienkārši veiksmīgu uzņēmēju q7 naff ko brīnīties
Jā drusku neatbilstība . Varbūt šoferis ?
Vai bez valsts autoparka un kaut kādiem "limuzīnservisiem" vēl kaut kur ir saglabājušies šoferi?
Ir. Vienas vadošās bankas vietējais boss darba dienās pats nebrauc.
Zinu vienu uzņēmēju, kuram tiesības par šmigu atņemtas - arī algo šoferi, jo daudz jābrauc.
visa vecrīga pilna ar šoferiem - civilizētās valstīs ar S klasi, Bentley vai Rolls royce limuzīniem brauc šoferi (vismaz darba dienās)
Tak ko jūs par tiem Bentlijiem, Vecrīgām.................katrā paliela uzņēmumā ir darba šoferis. Tas var būt Ford Mondeo vai jebkāds cits pietiekami ietilpīgs autiņs. Starptautiskos uzņemumos vispar ta ir nepieciesamība. Atbrauc kolēgi no Eiropas un visur jau ar taksi neizbraukasi, tapec ir darba šoferis. Tas nenozīmē, ka viņš vadā vienu cilvēku - bosu. Tieši otrādi.
Ir un diezgan daudz, patiešām turīgu cilvēku mums ir vairāk kā varbūt liekas, varbūt ne visiem tie ir tīri personīgie šoferi kas patstāvīgi tur limuzīnu pie durvīm, jo parasti vadā arī bērnus un kārto saimnieciska rakstura jautājumus.
Kā jau minēju, tad sieva tika pie mazlietoti jauna auto - 2018.gada Renault Clio 1,2l, 51tkm ar 24m garantiju. Pēc pāris dienām jau ir neliels priekštats par auto.
Kopumā žiperīgs mazs hečbeks, ko arī meklējām. aprīkojums skops, jo bijis Europcar nomas auto. palielam no ekstrām varu minēt tikai apsildāmus sēdekļus. Sievai aprīkojums bija otršķirīgs.
Brauc labi, labi vadās, bet gauss no 0. Esmu jau atradis no manuālās kārbas, bet slēdzas viss perfekti, nav kur piesieties. Atkal pabraucot ar manuālo saprotu, ka tā provocē uz agresivitāti ar automātu tā nav.
Vidējais patēriņš braucot par Rīgu brīvdienu satiksmē 7l/100km. Sēdēšanas pozīcija ērta, krēslu var pacelt augstāk kā man patīk. Aizmugurē 3 bērniem ir ērti, bet kardāna tunelis traucē, bērni jau izrādīja pretenzijas. Bagāžnieks kā jau mazajam hečbekam - tikai iepirkumiem.
Kā ģimenes 2.auto ir ok.
Jāpiezīmē, ka salons kā jaunam auto, vizuāli man arī ļoti labi patīk.
Clio ir jau 4 Renault, kas ir mūsu lietošanā.
Ar šādu vizinājos kā nomas auto-salona ietilpība ļoti laba, motors bija kkāds ar trim cilindriem, iespējams tas pats 1,2 un ne velna nevilka pat priekš šāda izmēra auto, jo paātrinājums beidzās ieliekot otrajā ātrumā. 30k noskrējis nomas auto varbūt nav labākais etalons bet nu ar kādu dusmīgāka motoru būtu pat tīri neko eksemplārs.
Aigi
0,9 motorīts ir žiperīgāks un modernāks. Nu jā iespējams pie mazlietotiem 0,9 vēl nav.
Vispar jau jaunie auto ir murgs !
Ja agrak masinai nestradaja spogulu apsilde, tad apskatija drosinataju, releju, kontaktus, sledzi, pasu spoguli
Tagad - parbauda kludas, atjauno programmaturu, Nomaina vadibas bloku un izsaka aizdomas , ka iespejams akis jamaina , jo iespejams , ka auto taupa elektribu !
Pilnigs piiiii !
Kapec elementaras lietas vajag taa sarežģīt !
Vakar braucu ar jaunu seat , vins visu laiku dod padomus !!!
Eco padoms !
Ieliec d rezimaa
Iesledz starp stop
Un labakais - aizver logu !!!
Tāpēc ka ja tos visus loriņus sakarinātu uz analogām vadības ķēdēm tad tajā vadu mučkulī un releju jūklī neviens neko nespētu saremontēt. Ir starpība vai loga apsildes relejs stāv motortelpā vai atsevišķā blokā kkur bāgūzī, kurš pie viena spēj nobarot visus lukturus, slēdzeni, logu tīrītāju, parkinga sensorus, kameru un vēl kādu bariņu patērētāju no motortelpas saņemot barošanu un komandas no visiem citiem blokiem.
Ēko padomus var izslēgt.
Ir tāda lieta. Gan atvērts logs rada lielāku gaisa pretestību un liek vairāk strādāt kondicionierim. Vēl ir enerģijas patēriņš, jev vai tev vajag sēdekļu apsildi, kondicionieri vai spoguļu apsildi. Kā arī nepaŗtraukti ieteikumi uz augstāku pārnesumu un tuvāk tukšgaitas rpm. To visu kaur kur settingu dziļumā var atslēgt.
Es visu to saprotu, var izslegt padomus
Vienkarsak caur vadibas bloku
Utt
Bet vai tas viss ir vajadzigs ?
Kapec arvien vairak cilveku iegadajas vecu auto priekam ?
skaitliski varbūt vairāk iegādājas vecu auto priekam, bet statistiski tomēr arvien vairāk pērk un brauc ar jaunākiem.
Interesanti būtu statistika ar cik veciem auto nobrauc visvairāk km? Deru uz beigtu mušu, ka visvairāk km būtu ar auto, kam krietni mazāks vecums par vidējo temperatūru palātā.
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?