Jautājums par tēmu - lietošanas pieredze ar Peugeot Traveller/Citroen Spacetourer/Toyota Proace Verso? Vai kādas citas alternatīvas lielam ģimenes busam?
Jautājums par tēmu - lietošanas pieredze ar Peugeot Traveller/Citroen Spacetourer/Toyota Proace Verso? Vai kādas citas alternatīvas lielam ģimenes busam?
Es izvēlētos Toyota, nesalīdzināmi kvalitatīvāks izpildījums tehniski vismaz. Būsi pārsteigts/-a, cik tie busi līdzīgi. Horvātijā braucām ar tādu aprīkotu Toyota busu, līmenī viss tam
nu viņi visi no viena konveijera Spānijā noripo, varbūt pirmdienās un pēc futbola spēlēm Toyotas netaisa, bet savādāk neticās, ka Toyotai liktu labākas detaļas. Tūlīt būs tas pats buss arī kā Opel Zafira Life.
BTW tiko pamanīju Renault Trafic Spaceclass, Trafic ar pieklājīgu salona apdari, nevis lai vest malku
tač viņi vienādi - tieši tehniski! Kāds kuram salona izpildījums, tas jāskatās - kuram piemērotāks katra vēlmēm! Tālāk, kurš dīleris tuvāks / mīļāks / izdevīgāks bet TEHNISKI - tie ir vienādi auto!!!
anoagask rakstīja: Jautājums par tēmu - lietošanas pieredze ar Peugeot Traveller/Citroen Spacetourer/Toyota Proace Verso? Vai kādas citas alternatīvas lielam ģimenes busam?
Pirms pirku Multivan, tieši Toyota Proace bija otrs izskatāmais variants. Bet mani atrunāja neviens cits, kà Toyota dīlersalonā strādājošs cilvēks.
Pirms pusotra gada šis modelis tikai nesen bija parādījies tirgū un tam no īstās Toyotas ir ļoti maz iekšà. Dīleris regulāri pa garantiju cīnījās ar tādām lietām, kas Toyotām nav raksturīgas un kuras, savukārt Citroen un Peugeot dīleris vispār atteicās labot garantijas ietvaros.
Nan toreiz ieteica pagaidīt pāris gadus un pirkt tad. Nu tie pāris gadi pagājuši, iespējams, tagad viss ir čiki-piki.
Kad pirms pusgada bija iespēja ar dīlera demo Proace izbraukt, pēc Multivana man tajā bija klaustrofobiska sajūta. Viss tik šaurs, kompakts. Bagažnieks ir būtiski mazāks kā Multivan (Long versijā). No ekspluatācijas viedokļa man liekas, ka Proace ir izdevīgāks, jo mazākam degvielas patēriņam vajadzētu būt.
Nevis no "īstās Toyotas ir ļoti maz iekšà", bet no Toyotas tur nav nekā. Tīrs PSA izstrādājums. Iespējams radies pēc sadarbības ar Toyota Aygo projektu un optimizācijas rezultātā.
Lai gan tīri subjektīvi varu teikt, ka man šķiet ka PSA var uztaisīt krietni busu nekā Toyota, jo iepriekšējais Toyota Hiace bija pārāk arhaisks un jocīgs priekš Eiropas standartiem.
Jautājums, ko no busa grib.
Ja grib +/- komfortu – normāls pakojums, automāts, kaut cik jaudīgs motors, tad vien jāskatās uz VW vai kaut ko no šiem trim PSA grupas dvīņu brāļiem. No Toyotas tur ir maz vai nemaz/ tehniski visi 3 ~vienādi. Paziņa ir nobraucis pirmos 50K ar Toyota, drīz dosies otro reizi kaut ko no hadenes pa garantiju mainīt+vēl pāris gļuki, nekas krimināls, bet tomēr.
Šie trīs apdares ziņā ir lētāki un salonā sajūtās mazāki nekā Multivans/Caravella.
Ja ambīcijas ir mazākas tad jau var skatīties vēl busīgākos Nissan, Opel un laikam arī FIAT. Ja grib pa smalko, tad merša V-klase, bet tā man šķiet jauna no 70K sākas.
Ja tomēr tik lielu nevajag, tad jau ir čupa ar alternatīvām minivenu rindās.
50k un 2x hadenē kaut kas darīts - nav pārliecinoši. Varbūt, ka bērnu slimības, kas jau izārstētas jaunajiem modeļiem. Man VW pie 250k ir 2x hadenē kaut kas darīts.
PSA izstrādājums ir uz vieglā auto EMP2 platformas, iespējams tomēr nav pietiekama izturība busam ar 3t pilno masu.
Gribas automātu, auto ilgstošākai lietošanai, tāpēc no DSG baidos.
Iespējams, ka bērnu slimības ir izķertas, ej nu sazini. Dažreiz ir vērts ar dīlera servisa cilvēkiem parunāt, jo viņi parasti makaronus atšķirībā no pārdevējiem tik ļoti nekarina. Es no DSG baigi nebaidītos 2011. gada Sharānam nobraucu līdz gandrīz 400K un Mollerā servisā strādājošais saka, ka pēdējo gadu mašīnām DSG nav problēma. Es ieteiktu izbraukt ar kādu PSA mašīnām. It īpaši uz sliktāka ceļa, man īsti nepatika ne salona apdare, ne klusums, ne gaitas īpašības. Pa gludu asfaltu viss daudz maz OK. Ja daudz jābraukā pa lāpītām šosejām, tad VW būs patīkamāks. PSA tie mazie motori ņifiga neiet, jāmet krusts pirms apdzīšanas, bet tiem laikam nemaz nav automāta. 2 litrīgie jau bija diezgan dinamiski
Par Ceeda slimības lapu.
Priekšējie šarnīri - 2X23eiro, darbs 30eiro = 76eiro
Atgādināsi, cik vecs Tavs auto?
Auto ir no salona!?
Tu izbrīnīti jautā par savu auto?
Es izbrīnīti jautāju par jautājumu
Tas nav tiko no Vācijas, vēsture zināma(gandrīz). Šaja topikā neder auto ar tumšu pagātni, piemēram mums ir viens lietotājs, kas pērk "jaunus" Subaru Lietuvā no ASV.
par to LT, es ar zinu pārīti lietuviešu pie kuriem ņemt ļoti jaunu apdauzītu auto no ASV un atjaunot iegūsi ļoti labu auto, ja vien spēj sadzīvot ar to ka auto bijis sists. Dikti gribēju sev Toyota Venza, bet tās vairs jaunas nemēdz būt ????
Termini "apdauzīts"" un "ļoti labs"" neiet kopā.
NU viens mans labs paziņa paņēma ar riktīgi šķiltu priekšu (bet veselu motoru) 2010 gada ASV Toyota ar zem 10 jūdzēm nobraukumu, kas viņa izmaksāja ja pareizi atceros ap 11K Latiem. Lietuvā salaboja pilnīgi visas problēmas, arī spilvenus, elektroniku ko lietusūdens bija paspējis sabojāt utt. Cilvēks pēc tā visa bija ieguvis praktiski jaunu auto pa apmēram trešdaļu cenas. Tas auto joprojām viņam, braucošs un izcilā stāvoklī. Es pats ar to konkrēto auto nobraucu vismaz 100 km uz Poliju un atapkaļ uz vienu klubu tusu - auto praktiski kā jauns Leksus no salona. Tādēl man bija tā iegriba par Toyota Venza no štatiem, tik vot neražo tās vairs.
Nu, tad ir jāveido topiks "Kā nopirkt amerikāņu sistu auto Lietuvā" Jūs, kungs, nesaprotat kāpēc cilvēki vispār pērk jaunus auto. Tiek maksāta barga nauda par ērtībām un tā nebūt nav ādas sēdekļa esamība auto
Es, piemēram, džedajam(dīlerim) atdevu 50 eiro tikai par eļļas maiņu(eļļa bija mana). Savukārt cilvēks vakar pavēstīja, ka eļļas maiņu ar visu eļļu veic pats, kas izmaksā 12 eiro. Tiek maksāts par to lai tos garantijas gadus brauktu bez raizēm. Kapitālisma ražošanas cikls neparedz kko labot bet izmest ārā, jo ērtāk ir nopirkt jaunu. Neviens cilvēks, kam ir nauda, nedomās par sista auto iegādi par 1/3 cenas.
Izņemums varetu būt kkāda konkrēta modeļa iegāde, kas netiek vairāk ražota. Vai arī nepiejama Eiropā.
Piekrītu par apzinātu braukšanu pie dīlera. Tā ir maksa par sirdsmieru. Man bija 150tkm (varbūt vairāk, HVZ) nobraucis Prius - es no brīvas gribas to apkopu un remontēju pie dīlera.
Mja un tavuprāt Toyota Highlander, Venza, Tacoma, Tundra, Sienna ir pieejami Eiropā ? Taču reizēm ASV modeļiem vienkārši ir labāks motors, kārba un komplektācija, kas arī spēlē savu lomu.
kontradmiral rakstīja: Iespējams, ka bērnu slimības ir izķertas, ej nu sazini. Dažreiz ir vērts ar dīlera servisa cilvēkiem parunāt, jo viņi parasti makaronus atšķirībā no pārdevējiem tik ļoti nekarina. Es no DSG baigi nebaidītos 2011. gada Sharānam nobraucu līdz gandrīz 400K un Mollerā servisā strādājošais saka, ka pēdējo gadu mašīnām DSG nav problēma. Es ieteiktu izbraukt ar kādu PSA mašīnām. It īpaši uz sliktāka ceļa, man īsti nepatika ne salona apdare, ne klusums, ne gaitas īpašības. Pa gludu asfaltu viss daudz maz OK. Ja daudz jābraukā pa lāpītām šosejām, tad VW būs patīkamāks. PSA tie mazie motori ņifiga neiet, jāmet krusts pirms apdzīšanas, bet tiem laikam nemaz nav automāta. 2 litrīgie jau bija diezgan dinamiski
pavizinājos testa braucienā ar spacetourer/traveller/proace.
180zs 8ātrumu automāts ir ļoti baudāms - 8.8 sek līdz simtam, domāju ka perebors, bet domāju ka praktiski gandrīz tikpat labs ir 120zs 8AT, kas ir ir par gandrīz 3000EUR lētāks.
Panelis gan diezgan atbaidošas kvalitātes - izskatās smuki, bet kad pieskaries... tad jau labāk traffic/vivaro, kas neizliekas par baigo $$$ bet vismaz var operēt ar dūraiņiem un mazgāt no iekšpuses ar karcher
Ja plāno braukt viens pats tad tie 120zs varbūt arī pietiks, ja krausi iekšā famīliju un piekabi aizmugurē tad varbūt nežmiegties un braukt ar prieku. Ja tas pusotra litra dīzelis ar manuāli ieksrienas 12 sekundēs tad kas būs ar automātu?
Bija Caravelle ar 140zs, tukša skrēja labāk kā vidusmēra vieglais, ieliekot 300-400kg vēljoprojām bija normāli braucams.
120zs automāts ir deforsēts 2.0 dīzelis, kuram ir 340Nm griezes moments iepretī 180zs 400Nm, t.i. pie vieniem un tiem pašiem apgriezieniem 180zs variantam ir tikai ~18% vairāk jaudas. Mierīgā režīmā braucot tos +18% jutīs, bet ne izšķiroši. Atšķirība būs tikai kickdown režīmā, kad motors attīsta tuvu maksimālajai jaudai.
Lietojums neiekļauj pierīgas rīta/vakara stresaino satiksmi, un huļigānēšanai ir cits auto. Aktīvi izmantojot visus 180 zirgus, pēc tam ilgi būs jātīra salons no bērnu vēmekļiem.
Un pēc garantijas beigām noteikti var uzčipot, ja ne līdz 180zs/400Nm, tad līdz 150zs/370Nm variantam droši.
Par 140Zs iekš T5 garajā Caravelle man cita pieredze - ņefiga negāja. Salīdzinājumam tajā pašā laikā bija jābraukā arī ar garo un augsto Jumper ar 150 vai 160 zs 3.0 dīzeli. Bija krietni baudāmāks.
140Zs dīzelis iekš golf gan ir ļoti baudāms, arī piekrauts .
Ģimenes auto noteikti nav domāts trakošanai bet deforsētā variantā tur tāpat ir 12,5 sekundes līdz simtam un kautkā tie 18% vairāk jaudas dod par 30% ātrāku ieskrējienu līdz simtam un noteikti vēl lielāku starpību režīmos 60-100 un 80-120, kas tomēr dod daudz relaksētāku braukšanu šosejas režīmā.
Manam Multivan motora (2.0 TDI) maksimālā jauda ir 150 kW jeb 203 ZS. Jaudas pietiek atliku likām. Nav starpības, vai tukšs vai iekrauts, vai piekabināta piekabe.
Priekš ģimenes auto man šķiet, ka 120 ZS noteikti nav pietiekoša jauda.
Kāpēc skatamies uz Zs, ja bieži vien piekrautam tā "trakākā problēma" ir iesākot braukt, kur griezes moments jeb Nm spēlē lielāko lomu ???
Skatos, te augstāk viedokļi dalās par tēmas sakarā postējamo info. Paskaidrošu, vismaz iesākumā ideja bija aprunāties par jauniem un vēl garantijas auto. Laika gaitā neviens īsti nepukst, ja apspriežam auto, kas ar pārskatāmu vēsturi līdz šim brīdim - ar ideju saprast to uzticamību, kalpošanu utt. Galu galā, arī mans baltais gulbis paliek bez ražotāja garantijas jau tagad, kad savulaik jaunajam auto nupat 2 gadi Ko nu?
Pidarasi
Mums neinteresē, ko dari savā brīvajā laikā guļamistabā
Paga, paga, ir piektdiena, tūlīt Ezis71 piedzersies un sāks diskutēt par to.. mēs visi negribot uzzināsim...
Jaunajam Skoda Kamiq izliktas LV cenas. Mašīna esot +/- golfa izmērā (lai gan ir uz polo platformas). 1.0 TSI manuālis ar 115zs elegance pakotnē (augstākajā) pa 19700 eur, piemetot vēl kādas ekstras klāt pa 20-21k sanāk jau ļoti labi aprīkots ar sakarīgu planšeti, digitālo displeju vadītājam, parkingsensoriem, adaptīvo kruīzu, atpakaļskata kameru, android auto/apple carplay, klimatkontroli, full led lukturi utt.
Žēl vienīgi ar tiem dzinējiem, vai tik tas 1.0 TSI nebūs pa knapu, 1.5 dzinējam ar 150zs vēl jāpiemet 1,6k eur klāt, ja gribas dsg, tad vēl 1,6k eur jāpiemet klāt... Varēja arī Kessy nebāzt obligāti klāt...
greenmotors.lv/lv/modeli-1/kamiq
Youtube apskatos stāsta, ka salonā samērā labi un patīkami materiāli, nav lētuma piegarša. Sakarīgāka opcija par tiem vw t-cross un t-rock?
Izskrēju ātri cauri. Izskatās tīri neko. 1.5 TSI, manuprāt, būtu īstais agregāts šim. Kad braucu ar Arona 1.0 TSI man likās diez gan gauss.
Vizuāli izskatās labāk par T-Cross, manuprāt.
Pašam nav bijusi saskarsme, bet pilns internets ar 1.5tsi dzinēja problēmu (raustīšanās pie maziem apgriezieniem, īpaši aukstam motoram). Pavasarī šo arī atzina pats koncerns un risinājums tiekot meklēts. Tikmēr laimes spēle. Dažiem viss ok ar šo dzinēju.
Jā, to arī biju lasījis. Visvairāk tieši 1.5 manuāļiem. Vienu brīdi tie 1.5 motori pazuda no dīleru katalogiem vairākās valstīs (t.sk LV). "It kā esot sataisīts" ar software update, bet nu, jā, lielu uzticību tas nevieš...
Zini pa LV - es pārlieku nesaspringtu par 1.0 dzinēju, es gan arī negaidītu ka tas būs ekonomijas paraugs gargabalos, bet nu pilsētas režīmā noteikti būs ekonomiskās par vairumu auto ar ko esmu braucis.
2 dienas pa rīgu braucu ar seat , kuram bija 1.1 turbo ar dsg, mani pārsteidz 2 lietas, cik viņš normāli iet (gan tikai s režīmā kārba) un kāds ir degvielas patēriņš !
Laikam netieku vaļā no stereotipiem, taču 1,0 (pat <1,0) dzinēja tilpums man uzdzen drebuļus, pēēee
Nu tāda diemžēl dzīves realitāte, 2.0 dzinēji jau sāk palikt par retumu (vai vismaz jāskatās pa kārtu augstākā cenu kategorijā).
NU es pavadīju kādu brīdi Horvātijā ar 0,9 litru Renault - nav nevainas arī kalnos, bet nu tā kā bija manuālis un pie mājas kur dzīvojām uzreiz bija tāds diezgan iespaidīgs un stāvs kalns ar šauru ceļu, tad gadījumos kad kaut kur pa vidu apstājies iesākt sanāca tikai praktiski jau spolējot - citādi slāpa nost.
Sievietei (kas pa LV ikdienā velk) gan tas verķis komplektā ar to kalnu iedzina mērenas šausmas.
Patēriņš gan pa bāni līdz 130km/h un kalnos velkot līdz plūsmsi starp 11un13litri uz 100. Pilsēta, jā tur jams ir superekonomisks ari ar visiem kalniem.
Tas i vnk pzcs kkāds.Es pie shitāda zuperpatēriņa nekavējoties apmeklētu autoservisu.
nu tur neko labāku gribēt nevar, ja ar 0.9 Captur kurina pa bāni Horvātijā kur pārsvarā arī visu laiku ir kalni (pie kam ar izteiktu garu kāpumu, tas nekas ka tipa lēzenu). Tādēļ jau saku ka LV apstākļiem tie motori ap litru ir OK, tikai negaidiet ka ārpilsētā normāli braucot kaut ko šausmīgi ekonomēsit, jā ja velkas līdz 80km/h - tur noteikti sanāks neslikta ekonomija, bet nu es neesmu tas braucējs kas tādu vilkšanos par normu uzskata.
kasinsh79 rakstīja: Piekrītu par apzinātu braukšanu pie dīlera. Tā ir maksa par sirdsmieru. Man bija 150tkm (varbūt vairāk, HVZ) nobraucis Prius - es no brīvas gribas to apkopu un remontēju pie dīlera.
Negarantijas mašīnas remontēšana pie dīlera ir nevis maksa par sirdsmieru, bet gan maksa par nespēju/nevēlēšanos atrast labu kreiso servisu vai privātmehu. Dīlera serviss no parasta atšķiras tikai ar [varbūtēji] labākām remonta instrukcijām, augstākām cenām un lielāku iespējamību ka šie izšaus uz tavu mašīnu no detaļu lielgabala, nekā tāda, kam būtu jāspēj nest lielāku sirdsmieru, tur nav.
Mans brālēns, netehnisks cilvēks, dara līdzīgi kā tu darīji - remontē savu astotā gada LC prada pamatā pie klaipēdas dīlera visus astoņus gadus, kopš viņš ar to bobiku brauc. Jēgu no tā nesaskatu, bet nu tā ir viņa darīšana un viņš to var atļauties.
Es negarantijas auto apkopju un remontēju pie dīlera, bet rezerves daļas un eļļu iepriekš ar lielu atlaidi iegādājos Ape Motors, nopērkot tieši tās pašas rezerves daļas, ko piedāvā dīleris, tikai par 3× zemāku cenu. Savukārt darba stundas izmaksas +/- ir līdzīgas visos oficiālajos servisos. Toties vēsturē parādās, ka apkopes un remonti ir veikti pie dīlera, kas nav mazsvarīgi pie pārdošanas.
Trīsreiz lētākas? Trīsreiz lētākas nekā kurš dīleris - VAG dīleris? Ja VAG, tad tu raksti muļķības - oriģināldetaļas caur kreisajiem kanāliem, ne dīleri, var būt līdz 1,5x lētākas - uzsvars uz vārdiņu "līdz", jo tā starpība arī var būt niecīga - ja tu mērkaķmotorā nopērc OEM detaļas, tad varbūt, jo dīleris piedāvās oriģināldetaļas - tantes stāsta ka oriģināldetaļām esot papildus kvalitātes pārbaudes un tāpēc, teiksim, bošs pelēkbaltā kastītē uz kuras ir VW un audī bļembas, maksā jūtami dārgāk nekā bošs dzeltenā kastītē... Par citu ražotāju cenas politikām neko nezinu.
piemērs - kad Hondai CR-V vajadzēja mainīt priekšējos bremžu diskus, uzlikas, pāris atsaites un stabilizatora bukses, Nippon visu kopā ar darbu satāmēja uz 700 EUR.
Apē visu nepieciešamo iegādājos par kādiem 150 EUR, un Nipponam par darbu samaksāju ap 100 EUR.
Iegādājos analogās rezerves daļas nevis oriģinālās - precīzi tādas pašas, kuras kā analogās man piedāvāja likt virsū Nippon.
Multivanam parastā apkope, ja visu ņem Mollerā, izmaksā ap 350 EUR. Ar saviem (Apes) filtriem un eļļu, bet Mollera darbu apkopes izmaksas samazinās līdz apmēram 150 EUR.
Pirmais piemērs īpatnējs. Otrajā tu ietaupi uz to ka tu liec kreisās detaļas, lai arī eļļu un filtru gadījumā "oriģināldetaļa" ir šausmīgi stiepjams jēdziens...
Nevis kreisās, bet tās pašas, tikai iepakojumā bez konkrētā logo.
Diez vai vispār kāda apkopē nelieciešamā lieta vispār ir oriğināls. Auto ražotājs saliek kopā citu ražoto un ārā izripo jauns auto
Atkarīgs no detaļas un ražotāja-piemēram Fordam oriģinālā stabilizatora atsaite bija par kārtu pamatīgāka kā Lemforder.
Viena oriģinālražotāja detaļaI starp auto brendiem cena var atšķirties pat 6 reizes un nav nekāds noslēpums ja atsevišķi sensori vai termostati garantēti strādā tikai oem kastītē, bieži vien arī cenas starpība ir nebūtiska pret iespējamo čakaru.
Ir gadījies salīdzināt viena ražotāja oem un aftermarket gaisa filtrus-starpība bija redzama baigi neiedziļinoties, ne tā ka viens sū un otrs mega bet tāpat manāma.
Tā ka viss nav tik vienkārši.
Nomikam par labu jāsaka ka tādiem izlietojamajiem materiāliem kā filtri un eļļas ir tikai abstraktrs ražotāja - vai pat dīlera - ieteikums; savulaik bija dzirdēts prikols ka īle saka "volkswagen iesaka ražotāja x eļļas", bet otrs dīleris, neatceros nosaukumu, saka "volkswagen iesaka ražotāja y eļļas"... - tā ka filtru, kamēr tos ražojuši jēdzīgi ražotāji, un eļļu, kamēr vien tās atbilst attiecīgajām specifikācijām, pirkšana mērkaķmotorā ir saprātīga ekonomija. Ar citām detaļām gan var būt visādi - un arī citām markām - man nesen gadījās apskatīties kā japāņu mašīnas izstrādājumam, otrās paaudzes rāvējslēdzējam, maina rocenes troses - mehs īpašniekam bija teicis lai pērk oriģinālās, bet tas bija nopircis aftermarketu - labā trose derēja ļoti aptuveni, kreisā trose... tādas nemaz nebija, bija vēl viena labā trose kreisās troses iepakojumā...
Tas viss kopā ar faktu ka japāņu mašīnas izstrādājumi paredzēti 10 gadu ilgai lietošanai, tāpēc detaļas, kuras iztur ilgāk [piemēram tās pašas troses] var aizbāzt aiz visādiem mezgliem...
Mainu eļļu pie dīlera, jo vienreiz jau izmantoju garantiju, kā arī dīlera serviss vienīgais var veikt atzīmes digitālajā servisa grāmatiņā, kas varētu interesēt nākamo īpašnieku.
protams zināms un uzticams servisa cilvēks zelta vērts, bet tomēr dīleris man šķiet mazāk ieinteresēts kaut ko ieliet vai sataisīt pa lēto un dara atbilstoši ražotāja norādēm. Kā arī elektriskā diagnostika ir pilnīgāka un vairāk specializēto marka instrumentu pieejami. Ir vairākas rezerves daļas ar garantiju, kā arī tās orģinālās atšķiras no veikalā nopērkamajām pat viena ražotāja.
Naivais... Diezgan zīmīgi ka blakus stāv tofiks ar nosaukumu "Kā zināt vai auto tiešām veikta apkope". Ir pietiekami daudz lasīti stāsti par apkopēm pie dīlera, kur kaut kas tiek izdarīts tikai uz papīra - teiksim, uz papīra samainīta eļļa kārbā, bet ne dabā. Bet tev taisnība ka dīlerim nav motivācijas kaut ko remontēt pa lēto - tieši tā, dīleris grib remontēt pa dārgo - uz ražotāja vai tava rēķina, un ja parastā servisā tev paprasīs par ko tu esi gatavs maksāt, dīleris tikai izšaus ar detaļu lielgabalu, un tev būs jāmaksā, gribi vai negribi...
Arī pie uz papīra nomainītas kārbas eļļas garantija saglabājas.
Tāpat dīlerim ir interesanti "šaut ar lielgabalu" jo visu aizdomīgo nomainīja un klients var mierīgi braukt līdz nākošajai apkopei un stāstīt apkārt cik laba mašīna jo nav reizi trīs mēnešos jābrauc mainīt klabēt sākušās atsaites.
Nīcas reiseri, tu esi kaut vienu reizi dzīvē apkopis auto pie dīlera?
Nē, ar tādām muļķībām nenodarbojos. Bet dažus gadus atpakaļ šad un tad mēdzu priekš audī kaut kādus sīkumus SD autocentrā [liepājas vw dīleris] pasūtīt.
Auto apkopšana pie dīlera skaitās katra kulturāla un turīga cilvēka pazīme?
Pirms dažiem gadiem Astrai tika pārlasīta salona apsildes sistēma, un kaut kādas štrunta gumijas nācās sūtīt pie dīlera, jo nekur citur Latvijā viņas vienkārši neeksistēja. Tā arī vienīgā reize, kad nācies izmantot oficiālā izplatītāja pakalpojumus.
Īsa atskaite. Passat 2.0 TDI, 2017. Pilni 2 gadi, 49tk, TA izieta pa nullēm. Divu gadu laikā viena apkope, viens remonts - kaut kāda releja maiņa, meta neesošās kļūdas. 3 stundu jautājums. Pārējā laikā degvielas liešanas un braukšanas vaina. Ļoti apmierināts ar pirkumu, izskatu iespēju pēc pāris gadiem ņemt feisliftu vai B9 ja parādīsies...
Škoda-Fabia, 1,2 benzīns/gāze. 153.758 km, 73 mēneši. Lielās lietās viss labi, remonti nedaudz un nedārgi. Knapas komplektācijas mīnuss - pamatīgi noberzts stūres rats, sāku domāt par stūres rata apšūšanu.
Bērītis pārsniedzis 100k robežu tādēļ krīt ārā no kategorijas iesniegšu reportu:
Golf 7. 1,6 TDI 110zs, DSG universālis, Comfortline.
3 arpus gados nobraukti 102 tūkstoši, bijušas trīs apkopes, tuvojas ceturtā, 1x mainīti bremžu kluči.
Ārpus kārtas remonti-mainīta kārba, izbeidzās bagāžnieka pogas slēdzis, sāka grabēt priekšējā bremžu diska aizsargs, kautkas tika darīts aizmugurējām durvīm jo salonā tecēja ūdens, sāka grabēt aizmugurējā sēdekļa atzveltne.
Salīdzinot ar 6 golfu šis ar skaļāks salonā, ar mazāku bagažnieku, jūtami cietāku gaitu un zemāku sēdekli.
Degvielas patēriņš variē no 5,2 vasarā līdz 6 ziemā 50/50 pilsēta/šoseja principā nesēņojot.
Dinamika ir ok, nekas vairāk, sakāpjot pilnai mašīnai uz šosejas jāsāk stingri domāt.
Pasūtot tika piepirkti "sporta" sēdekļi kas maksāja salīdzinoši neko pret to kā izmainās izskats un sēdēšanas ērtums jo standarta comfortline sēdekļi ir nu tā, nemaz nerunājot par trendline. Kam interesē var iegūglēt "golf mel stripe", žēl ka feisliftam šāda opcija ir novākta vismaz Latvijas tirgum.
Kas vēl-vēsos rītos piečab salons, kas sestajam netika novērots pie divtik liela nobraukuma.
Kopumā jauno auto noliedzēji var gavilēt jo tīri no tehniskā izpildījuma daudz kur ir redzama materiālu un risinājumu ekonomija salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi-kautvai aizmugurējais tilts-sestajam bija daudzsviru, septītajam balka, daudzsviru tikai GTI, R un vēl kādam varbūt. Bagāžnieka organaizeri 6-atlokāmi metāla āķīši-7 vienkārši plastmasas āķi.
Kopējais rezumē-kā darba auto galīgi OK, par savu naudu pērkot jaunu būtu skābuma sajūta, lietotu noteikti nepirktu.
Un cik tāds golfs savā laikā maksāja, ja nav noslēpums? Izklausās nepārāk forši - 3gadi, 100k, tomēr ir tāds laiks, kad gribētos tiešām tikai sīkās lietas, apkope. Nu ok, ja tur gadās uz bedrēm kaut ko salauzt, tā jau cita lieta un var gadīties. Bet par DSG gan nepatīkami - var jau cerēt, ka nomainītā kārba būs ilgmūžīgāka, bet papildus komfortu tā maiņa nerada, jo, ja nākamā reize tomēr pienāk, tad jau tā būs par maksu, un tie jau nu nebūs daži simti eur.
Jaunam cena bija 21 ar kautko eur.
Kārbu nomainīja jo pie pārslēgšanās sāka izslīdēt, eļļā atrada skaidas un tad nomainīja.
Nomainītā strādā vairāk vai mazāk ok, ir atsevišķas piezīmes konkrētos aostākļos bet nevaru saprast vai mehānikā problēma vai smadzenēs-pabraucot sporta režīmā “vainas” pāriet.
Ar manuāļiem stāsts nav labāks-jau diviem kolēģiem pie 50 un 70k sajūgs prasās uz maiņu, garantija šo nesedz attiecīgi pie oficiāļiem tāme ap 1k eur.
Sērīgi atceros savu Accord 2004..... 3 gadu laikā NEVIENA remonta izņemot dilstošo detaļu maiņa. Piekarei NEVIENA remonta, automāts bez problēmām... Jāpamaina bija tikai bremžu kluči un kkādas lampiņas.
Pirms tam bija VAG. Remonti jau pirmajā gadā. Liekas, ka tgd nekas nav mainījies VAG
Ja fofāgens darītu kā honda, tirgotu otro [vai pirmo] golfu, ietītu smukā, spīdīgā konfekšu papīrītī, tas noteikti arī tādu lietu dabūtu gatavu. Abet šie grib kaut ko modernāku par septiņdesmitajiem/astoņdesmitajiem gadiem tirgot...
Par viengabala pakaļas tiltu vari tikai priecāties - vienkāršāks un uzturēšanā lētāks mezgls; tā daudzsviru piekare vismaz 90% braucēju nah nav vajadzīga.
Neatkarīgā pakaļas piekare noteikti ir visiem 4motion un varbūt kādam krutākam divritenim...
es Gavilēju.Ka neesmu (pat ne mēģinājis) pārdot savu lietoto auto.No teikti, ka pa garantiju nomainītā dsg kārba ir citāda/stiprāka un, cerams, (tālāk) ies tikpat "ilgus gadus", kā augstākminētā fābija.
Pusotru nedēļu atpakaļ iegādāts un nobraukts pirmais tūkstotis ar Toyota Corolla touring sports, 1.2 turbo benzīns ar automātisko kārbu, active plus komplektācija. Pie pozitīvā - laba komplektācija priekš savas cenas. Vizuāli un interjerā beidzot Toyota, manuprāt, ir kļuvusi mūsdienīga. Iepriekšējo paaudžu modeļi pret konkurentiem man likās par paaudzi iepalikuši. Motora jauda principā pietiekama, protams, vienmēr var gribēt vairāk, bet nekādu trūkumu LV ikdienas ātrumos neizjūtu. Iepriekš bijuši Audi un BMW 3l dīzeļi, ir ar ko salīdzināt. Pie variatora kārbas arī biju pieradis iepriekšējā auto. Pie mīnusiem pagaidām varu uzskaitīt salona ergonomiku blakussēdētājam, kas dēļ īpatnējās priekšējā paneļa formas laupa vietu kājām. Ja aizmugurē nebūtu bērna autobeņķis, tad drošvien būtu normāli. Un vēl rites trokšņi - skaņas izolācija varēja būt labāka, bet nu tas arī drošvien kā jau citiem auto šajā budžetā/klasē. Gadā nenobraucu vairāk par 20kkm, tā kā cerams nebūs ko īpaši komentēt par trūkumiem, defektiem. Ja kādam kādas lietas sīkāk interesē, droši komentējiet!
Kāds ir eļļas maiņas intervāls šim 1.2 turbo? Cik aptuveni patēriņš pa pilsētu un šoseju?
Skatos, ir te iauto vairāki LV autoparka atjauninātāji - lai visiem labi ripo
Nu man OUTBACKam '15 60k uz šiltes. Apkopes veicu pats (eļļa, filtri). Servisus apmeklēt nav bijusi vajadzība. Ak jā, aizbraucu pie čoma gāzinieka pēc 30k nomainīt gāzes filtriņu. Patēriņš gan (nesēņojot) 11 l/100 km, bet tas LPG. Pārrēķinot uz dīzeli/benzīnu naudas izteiksmē jādala vismaz ar 2.
insekc rakstīja: Nu man OUTBACKam '15 60k uz šiltes. Apkopes veicu pats (eļļa, filtri). Servisus apmeklēt nav bijusi vajadzība. Ak jā, aizbraucu pie čoma gāzinieka pēc 30k nomainīt gāzes filtriņu. Patēriņš gan (nesēņojot) 11 l/100 km, bet tas LPG. Pārrēķinot uz dīzeli/benzīnu naudas izteiksmē jādala vismaz ar 2.
Nesaprotu, kā var patikt tā plastmasas konservbundža uz riteņiem, kura pietam neiet.
Nu ja kāds pavairāk iesip to santīmu, tad sanāk outback konsevrbundža ar 0,7 … nu labi jokoju, bet Principāvienīgais ko varētu pārmest ir plastmasas pārbagātība, bet tik un tā izvēlies tās pašas klases vācieti vai jebku citu kas nav premiums - būsi tieši turpat, un pat ticamāk ka sliktākas kvalitātes plastikāts.
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?