Oho. Jau 5000.komentārs. Tēma - rekordists!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Oho. Jau 5000.komentārs. Tēma - rekordists!
Krievu GAZ rūpnīcas darbinieki uzņēma video pret sankcijām.
Tikai viņi, kā jau visi krievi, nezin galveno iemeslu sankcijām. To, - ka paši ievēlēja sankciju iemeslu.
Un lielākais smiekls tāds, ka kad ieviesa sankcijas - Deripaska GAZ ģenerāldrektors, staigāja ar tādu kreklu:
Bet tagad, prasa palīdzību kremlim...
Vakar manīju Škodu Yeti ar izmontējušos stūres stieņa ābolu (situācija bija lieliski redzama caur apakšu). Pēdējais auto kam šāds bija iespējams, zinu Lada 2106.
Vai VAG komplektējošās daļas sācis iepirk Krievijā?
Pirms 2 nedēļām sanāca būt Mlada Boļeslavā Škoda rūpnīcā. Nu, iespaidu jau viņi radījuši tādu, ka kaut kas tāāāāds, nu, nekā nevar būt... kvalitātes kontrole uz urrā.. katru sūdu n-tie strādnieki n reizes pārbauda. Bet, nu, ar visu to pēc tam jocīgi par šādiem kasjakiem lasīt.. no otras puses - ej nu sazini, kas ar to jetiju pirms tam ir darīts.
Vai tas jetijs bija jauns vai ar niecīgu nobraukumu, ka tur škoda varētu būt kaut kā vainīga?
Klau kkas šads ir iespējams tikai VAZ.
Pat mūžveci Citroeni tādu izpildīt nevar. Materiāli kopš sovdepijas IR BŪTISKI uzlaboti
Minētais uberallis vakar mētājās Dienvidu tilta sākumā. Jauns asfalts, bedru nav
Tu stulbs vai kā? Pirmkārt, tevis nosauktās piekares detaļas neražo ne VAZ, ne VAG - tās ražo dažādas firmas - tik vien ka VAZ pamatā komplektējas ar krievu firmu zemākas kvalitātes ražojumiem. Otrkārt, ja labi grib un labi liek mīksto, līdz izjukšanai var nobraukt jebkuru kustīgo savienojumu.
Volx rakstīja: un kāds šeit sakars ar jauniem autiņiem?
Tipa GAZ/VAZ ražo uzreiz vecus? Vai ko ar šo jautājumu gribēji patiekt?
Vakar parakstīju papīrus, šodien pārskaitīju pirmo iemaksu. Pēc aptuveni trīs mēnešiem saņemšu jauno auto.
Seat Ateca Excellence, 1.5 EcoTSI 110 / 150 DSG-7
No papildaprīkojuma saraksta izvēlējos:
Metāliska krāsa M
Adaptīvā kruīza kontrole WAC
"Emergency Assist" pakotne PDW
Digitāls mērinstrumentu panelis "SEAT Digital Cockpit" PFK
Connectivity Box PB2
SEAT Full Link viedtelefona integrācija PML/PMK
Panorāmas jumts PTC
Autonomā apsilde PPH
Elektriski regulējams vadītāja sēdeklis PFZ
Ādas sēdekļu apdare (melna) WL1
Ražotāja signalizācija WAS
Bagāžas nodalījuma grīda ar regulējamu augstumu PFP
Un tagad mazliet par līzingiem. Jau pirms gāju uz testa braucieniem biju ievācis piedāvājumus no Sixt Leasing un ALD Automotive, jo pilna servisa līzings principā interesē - tomēr ērti pašam neko nekārtot un maksāt vienu summu visu laiku. Sixt piedāvājums bija visai konkurētspējīgs, ALD krietni dārgāks.
Kad saņēmu pārdevēja piedāvājumu, viņš man arī iedeva dīlera (Autobrava) līzinga speciālista kontaktus. Es, protams, uzrakstīju, nosūtīju tieši tos pašus datus, kurus biju nosūtījis Sixt un ALD (un uz kura pamata saņēmu konkrētus piedāvājumus), kā arī aizpildīju info pieteikuma formā. E=pastu nosūtīju piektdienas vakarā, bet atbildi saņēmu tikai vēlu otrdienas pēcpusdienā (pusčetros) - pirms tam pat nebija apstiprinājusi, ka e-pasts saņemts.
Lūdza tomēr formu parakstīt un ieskenēt. Kāpēc mūsdienas kaut ko tik arhaisku prasa tiešām nezinu, jo manus datus un to, ka es esmu paraksttiesīga persona un uzņēmuma vienīgais īpašnieks, jau visai ātri varētu pārbaudīt Lursoftā. Teiksim tā - mans paraksts uz tās sūda anketas jau neko nenozīmē. Lai vai kā, nosūtīju prasīto info trešdien, vienpadsmitos.
Trešdienas pēcpusdienā uzraksta, ka atbilde no SEB būs rīt un prasa - gaidīsim? Mana reakcija ir bišķi WTF, kas tas par jautājumu, bet atbildu vienkārši OK.
Tad vēl.. trešdienas vakarā uzraksta, ka SEB tomēr gribot manu pases kopiju arī, vai varu atsūtīt? Un to nevarēja uzreiz palūgt... jo?
(Vēl viena piebilde - tad, kad līdz pirmdienas pēcpusdienai nebiju vispār neko dzirdējis no līzinga speciālistes, es sazinājos ar Sixt Leasing un atbildēju, ka principā piekrītu viņu piedāvājumam un ja nesaņemšu no dīlera neko būtiski lētāku, piekrītu viņu piedāvājumam. Palūdzu vēl precizēt piedāvājumu ar mazliet grozītiem nobraukumiem un vienu ekstru.
Pirmdienas vakarā man zvanīja pārdevējs un prasīja, vai tad es caur Sixt tomēr ņemšu, jo viņš saņēmis tādu pašu pieprasījumu precīzet piedāvājumu, kā es viņam biju sūtījis. Godīgi atbildēju, ka ja viņi nepiedāvās kaut ko daudz lētāku, tad jā, un ka viņu līzinga persona man vispār neko nav atbildējusi, lai gan nosūtīju pieteikumu jau piektdienas vakarā.)
Lai vai kā - trešdienas vakarā nosūtīju pases kopiju. Un kas notiek? Pilnīgi nekas. Līdz piektdienas vakara - e-pastu saņēmu piecas pāri sešiem:
"SEB Līzigs atbild:
Uzņēmums ir nostrādājis tikai 2 gadus un ar peļņu tikai 1 gadu, tāpēc SEB Līzings šobrīd atturās no piedāvājuma izteikšanas klientam.
(...)
Pajautājam Luminoram?"
Uz šo e-pastu vairs neatbildēju. Izlasot šo meilu pat sadusmojies. Ne jau dēļ SEB lēmuma - tas man pie kājas. Negrib, lai nedod. Bet... pajautājam Luminoram?
Nu kamon. Es aizpildīju vienotu pieteikuma anketu, nevis konkrētas bankas anketu. Tieši ar domu - lai tad prezentē piedāvājumus, un tālāk tad varēšu izlemt. Jo kāda citādi jēga no vienotas anketas? Un galu galā es atbildi saņēmu precīzi nedēļu pēc pietiekuma iesūtīšanas... no vienas bankas. Un pirmo e-pastu - tikai pēc tam, kad Sixt jau sazinājās ar pārdevēju.
Kaut kāds debilisms. Tik sūdīgu attieksmi un servisu no pārdevēja pārstāvja puses sen nebiju saņēmis.
Bet par Sixt runājot - te atteiksme jau no pirmās dienas pilnīgi pretēja. Pretīmnākoša, ātri atbild uz e-pastiem un jautājumiem. Fiksi aprēķinot cenas, mēneša maksājums arī sanāk +/- tik pat liels, kā ja kārtotu visu atsevišķi - es paņēmu komplektu, kas ietver ne tikai auto nomu, apdrošināšanu, nodokļus u.t.t., bet arī apkopes, normāla nolietojama remontdarbus, jaunas riepas, riepu maiņu u.t.t.
Pēc maniem aptuvenajiem aprēķiniem cenu ziņā Sixt Leasing piedāvājums ir ļoti konkurētspējīgs. Kad piesēdu sarēķināt, cik atpuveni maksātu pašam visu kārtot, cipari sanāca visai līdzīgi.
Jā, un no klienta servisa viedokļa Sixt ir tiešām bijuši lieliski, visos veidos. Pārstāvis pat atbrauca pie manis parakstīt līgumu - tāds ļoti patīkams sīkums.
Kā būs un kā ar Sixt un ar jauno auto ies - to jau zināšu, kad saņemšu mašīnu. Vajadzētu būt klāt kaut kad oktobrī!
Nezinu, kā ir juridiskām personām, bet kā fiziskā persona esmu līzingā ņēmis 6 auto. Visos gadījumos apstiprinājums ir ticis saņemts ne vēlāk kā nākamajā darba dienā.
No jurid.pers. skatu punkta pilna servisa līzings ir labs risinājums, ja ir mazs autoparks. Grāmatvedībai arī mazāks čakars.
Es vienu kā fiz.pers., viena kā jur.pers. un abos gadījumos tā arī bija - aptuveni diena vai divas. Tāpēc arī biju tik pārsteigts. Toties Sixt atkal pārsteidza ļoti pozitīvi - gan ar attieksmi, gan ar cenu.
SEBs strādā lēni, tas ir fakts... izņemot ja esi kaut kāds kruts pacients ar autoparku vai finansē bankā pārējo biznesu...
Bet ja es vēršos pie autodīlera līzinga speciālista un turklāt iesniedzu vienotu pieteikumu, tomēr sagaidu, ka nebūs nedēļa jāgaida, līdz saņemt lēmumu no vienas (!!!) bankas. Ja gribētu dabūt konkrētas bankas piedāvājumu, būtu arī pats to banku sakontaktējis - kāda tad man jēga no tā visa?
Bet nu, es nesūdzos, tas bija kā pēdējais grūdiens pilna servisa līzinga virzienā - būs jauna pieredze, ko izvērtēt.
Kopš likvidatoru mafijas lobētāji Moneyval anketā atzīmēja treknu krustu, ka LV ir naudas mazgāšanas lielvalsts, arī līzings LV ir kļuvis gandrīz nepieejams.
Un pat 6 auto pieredze tur neko nemaina.
Sixt šajā ziņa produkts vēl ir pieejams
Kāpēc nepieejams? "Savā" bankā mutiski teica, ka problēmu nebūs, un man arī kaut kad agrāk tā meta pakaļ kaut kādu kredītlīniju, ko, protams, laipni atteicu.
Neesmu arī dzirdējis, ka draugiem/radiem būtu problēmas noformēt līzingus/kredītus (vienīgais hipotekāros ārpus Rīgas grūti). Protams, tie ir cilvēki, kuriem visi vai vismaz liela daļa ienākumu ir gūti legāli. Pieņemu, ka mūsdienās grūti tikt pie kredītiem, ja alga aploknsē.
Tāpēc, ka faktiski jebkuram cilvēkam var sameklēt galu, kur nauda nav 100% legālā apritē. Piem tev biznesa partneris operē ar skaidru naudu un saķēries tajā pašā bankā. Šobrīd ar šo pietiek lai banka atteiktos. Ir redzēti arī bankas aizdomīgi jautājumi: kāpēc jūs regulāri lielas summas pārskaitiet Valsts kasei (nodokļi)
Jautājums cik sen tie draugi radi veica darījumus. Banku histērija vēl arvien tikai uzņem apgriezienus.
Nu, es zinu divus, viens, kas nesen paņēma jaunu auto, otrs, kas nopirka māju, ar kredītiem nebija nekādas problēmas. Abas fiz. personas.
Bet kopumā piegriezt skrūves skaidrās naudas un nelegālajam/puslegālajam biznesam manuprāt ir tikai un vienīgi apsveicami.
Histērijai nav nekāda sakara skaidru naudu. Tur ir sakars ar moneyval paniku.
Tu nevarēsi dabūt līzingu,ja:
- tev ir darījumi piem ar Uzbekistānu;
- tavam darījuma partnerim ir darījumi ar Kirgizstānu un ir saķeršanās ar banku;
- tavs darījumu partneris ir advokāts, ārpakalpojumu grāmatvedis un vēl vesela kaudze bīstamo profesiju;
Un uz šī fona tu nevarēsi legāli pieņemt darbā programmētāju no Uzbekistānas, jo viņš nevarēs bankā atvērt kontu, kur saņemt algu.
Tad labāk saprotu, par ko runā. Pašam nekādas pieredzes ar biznesu tajā virzienā nav.
Sanāk ka līzingu var dabūt tikai tie uzņēmumi, kam ir pašiem sava grāmatvedība, nevis ārpakalpojumā?
Pakalpojuma nodrošinātājs gan nav biznesa partneris. Grāmatvedību var ņemt un biroju īrēt var no kā ienāk prātā. Varbūt pagaidām.
Bet zinu uzņēmumu, kuram īpašnieka īpašnieks trāpija listēts skandalozā sarakstā un kaut arī visa nauda bija pierādāmi legāla, līzingu atteica.
Kas tad IR biznesa partneris, ja ne izejvielu un nepieciešmo pakalpojumu piegādātājs? Un kas ir biznesa partneris ārpakalpojuma grāmatvedim? Aizdomīgo sarakstā vajadzētu iekļūt tam, kas riska personai (grāmatvedim) pārdod A4 papīru vai tam, kam šī persona kārto grāmatvedību?
Man lieliska pieredze ar Swedbank un Luminor. Arī ar Unicredit ok. Kur gribu, tur formēju Civilizēti ir visi.
Pilna servisa līzinga piedāvājumu labāko saņēmu no Sixt.
Kā privātpersona.
kasinsh79 rakstīja: Man lieliska pieredze ar Swedbank un Luminor. Arī ar Unicredit ok. Kur gribu, tur formēju Civilizēti ir visi.
Pilna servisa līzinga piedāvājumu labāko saņēmu no Sixt.
Kā privātpersona.
Vai tad var dabūt pilna servisa līzingu, kā privātpersona? Vai tur vajag kādu īpašu pazīšanos? Vai arī to var jebkura privātpersona?
Nejauc pilna servisa līzingu ar operatīvo? Pilna servisa versija ir iespējams arī finanšu līzingam.
Neatminos, bet varbūt tas tomēr bija uzņēmumam.
Kā to var neatminēties? Tu katru dienu jaunus auto pērc? Tu tak esi parasts bomzis, nevis šeihs, kurš jaunus auto maina biežāk kā zeķes.
Varbūt kāds var padalīties pieredzē par sava lietota auto atstāšanu dīlerim kā pirmo iemaksu. Teiksim 7 gadīgs vācietis, šobrīd tirgus vērtība 7-10 k eur. Saprotu, ka daudz mainīgo, bet cik aptuveni procentuāli no tirgus vērtības viņi novērtē? Un kurš dīleris neskopojas ar vērtējumu?
Izdevīgāk jebkurā gadījumā būs notirgot pašam, ja nu vienīgi šobrīd kādam konkrētam auto ir nereāli labs piedāvājums un nav laika gaidīt!
Plus mīnus visi ņem 15-20% zem tirgus, plus, atskaita defektu izmaksas.
Nav izdevīgi, kaut ir ērti. Princips - Tu dāvini dīlerim naudu, jo nevēlies darīt pats.
Es mainot mašīnas atstāju savu Reno, lai paņemtu jaunu Reno, bet man bija 2.5 gadīgs.
No procesa super viegli, viņi novērtē, parāda, izstāsta (vismaz Norde), kas nepatīk. Tā kā mašīna bija jauna ar garantiju piesējās tikai pie vējstikla švīkām.
Pasaka cenu, kas, protams, bija zemāka par cenu, par kuru es tirgoju ss. Jā bija kādi 15% zem tās. Bet ta kā es ieguvu jaunu auto ar garu bonusu sarakstu, tad man šis negatīvais aspekts īpaši neuztrauca, jo iepriekš es vismaz 1/2 gadu tirgojot nevienu jēdzīgu piedāvājumu nebiju saņēmis. Cik zinu, tad no Nordes plača tas pazuda pāris nedēļu laikā.
Nu ss cena jau arī ir ar 10% uzcenojumu, lai ir telpa nokaulēt. Pircējs priecīgs, pārdevējs neapdalīts. Grandiozi.
Attiecīgi -15% ss = -5% realitātē drīzāk. Vienģi pie dīlera lietotie ir +10%. Bet tas par vārdu un rūpēm
Tev beigās bija augstāka cena kā atlikusī vērtība vai dabūji piemaksāt starpību? Jo man vienmēr saka, ka ap 3 gadiem tā vērtība izlīdzinās, lai varētu pa nullēm izbraukt.
Šajā ziņā pluss Norde, ka rūpīgi pārbauda uz iemaksu atstāto auto. Varu ieteikt uzmanīties un pārbaudīt visu rūpīgi mazlietotajiem/lietotajiem auto no Inchcape/mazliet. Un nebrīdiniet tirgotāju iepriekš, ka ieradīsieties čekot auto. Tā varēsiet pārbaudīt, kā skan auksts motors. Virsbūvi viņi nepārbauda. 40 cik tur punktu pārbaude ir sviests.
Pagpag, paskatīsimies kas būs tālāk,-sakarā ar plaši izvērsto nemitīgo pljūtīšanu par lietoto vai pat mazlietoto auto nelikvīda statusu.Kurš pirmais tas tur "pieņēmējs" aptaisīsies.Jo domājams ka sākotnēji jau neviens to "pieņemto" neplāno nodot tolmetā.Gibrīddirektors visam businesam pasludināja nāvesspriedumu (iespējams, pats sevi ieskaitot un savus tos 600/gadā lietotos suudus..)- bet Lohi aplaudēja un leca gaisā aiz prieka.
Un kas ar tojotas hibrīdiem ? Pasaules lielāko auto ražotāju atstāt ārpusē ? Labi ,ka dabasgāzi atstāja .
Piekāst pasaules lielāko autoražotāju, ja mērķis ir ieviest eirokomunismu un ierobežot cilvēku brīvu pārvietošanos. Ne velti MsH jau nākotnes vīzijās slavē velo, kā konkurētspējīgu pārvietošanās līdzekli.
Interesanti cik ilgu laiku vajadzētu, lai pirktu masveidā elektro-dranduļetus, ja netiktu šādā veidā mākslīgi radīti apstākļi to eksistencei?
Bezgalīgi ilgu. Bez mākslīgiem šķēršļiem pārējajām mašīnām elektromobīlis ir un paliek nišas auto, kā tas ir bijis iepriekšējo vairāk nekā gadsimtu. Kam švaki ar vēstures zināšanām, atgādināšu - divdesmitā gadsimta sākumā ražoja gan tvaika mašīnas, gan elektromašīnas, gan ar benzīnu darbināmas mašīnas - benzīna mašīnas pārējās izkonkurēja. Šodien elektromobīļi ir bik vairāk attīstīti, bet mašīnas ar iekšdedzes dzinējiem arī nav stāvējušas uz vietas - tāpēc elektromobīlis nav konkurents iekšdedzes dzinējam nekādā veidā.
Jaja, šitas ir ok.Precīzi pēc L-Definīcijas.Viens ka "aizliegs"(nav gan uzskaitīts ko un kā un par ko- acīmredzot Visu), otrs (kā neizbēgamā "nākotnes" sastāvdaļa), ka pamazām tiks mainītas tradicionālā 80/20 sadalījuma proporcijas. Tagd būs kkur 99:1 vai 98:2, atkarībā no konkrētā pagasta valdes Locekļu nostājas.Katram izsniegs Lādētāju.Bagātie jaunolaines un aizmārupes iezemieši ar to kko sev Lādēs, abet mēs te daži mazturīgākie lietoto hlamu piekritēji ar to vārīsm vannā ievārījumu- jo mums būs liegts iziet ārpus sētas.Nu kur nu ja kāds mīt dzīvoklī, tam vispār kirdiks- ar elektrību piegādātais kukulis ēdiena maksās 600% +pvn.Es savu miskastes saturu no 2023g drošivien vedīšu ar ķerru tepat zilā kāroga plūdmalē "nolikt", jo ar kodoldegvielu darbināmo miskastnieku pakalpojumi būs sasniedzami tikai personālo gāzesvadu un elektrolīniju īpašniekiem. Čorts,gadrīz aizrijos,hvz ko un uz ko te tagd "uzlikt"..
Proleteriāts ir nepieklājīgi ātri aizmirsis, ka tieši darbaļaužu paradīzē mašīnas bija ekskluzīvs prieks, bet nīstie vergturi kapitālisti centās tās padarīt pieejamas tautai.
Par visu šo perspektīvu var "priecāties" vienīgi 2 kategorijas.Ieviesēji/pietuvienātie/influenceri/atkarīgie un proLetariāts (L-hi,kuri būtībā priecājas par iespēju no savas caurās kabatas visu šo farsu kārtīgi izfinansēt).Patiesā labuma guvēju proporcija te jau velk kkur uz 0,1/99,9 .
Ar nomas vai līzinga auto varēs tikai līdz lielveikalam aizbraukt. Tie, kas spēs samaksāt par sava auto pieaugošos nodokli varbūt drīkstēs arī pie vecmāmiņas uz laukiem aizbraukt.
"Prasības auto nomas uzņēmumiem – ierobežot fosilo degvielu transportlīdzekļus, atļaujot tikai elektrotransportlīdzekļu un saspiestās dabasgāzes transportlīdzekļu iznomāšanu.
Prasības operatīvā līzinga kompānijām, kas apkalpo uzņēmumus – ierobežojot fosilo degvielu transportlīdzekļus, atļaujot tikai elektrotransportlīdzekļu un saspiestās dabasgāzes transportlīdzekļu iznomāšanu/operatīvo līzingu ."
Bradypus
Pirms pusgada saruna ar auto gāzes uzstādītāju . Toreiz viņš teica par pāreju uz dabas gāzi un viņu kantoris tam gatavs . Es vēl tā skeptiski , nu nav taču uzpildes stacijas . Gan jau salēguši līgumus ar komerc autoparkiem .Nu skaidrs no kurienes šim tāds optimisms .
benzīna un dīzeļa auto jau tagad ir transporta nodevas, kādas nav elektro auto, piem, ar 6 litrīgiem benzīna kapiem jau gandrīz neviens nebrauc.
Moller auto izmetis akciju jaunajam A6, šoreiz neizskatās tik bezcerīgi kā ar Q5.
Ja viņi lasītu iA, tad sen jau zinātu to, ka būtībā mēģina notirgot nelikvīdu ar pasludinātu "nāvesspriedumu" un "0% atlikuma".Pie šādas "perspektivas" tie 46k nopelnītspējīgie domātspējīgie interesenti noteikti tur izveidos garumgaru rindu.Jo pāri ielai esošais Direktors viņu trubā ir pamatīgu gurķi iebāzis.Tapc jau cenu raksta Lieliem Burtiem, abet kaunīgiem/mazmazīiiitiņiem, ka tas "attiecas" uz fosilās degvielas TolmetTdi modeli.
Benzīna dzinējiem arī ir pieejams šis piedāvājums, cenas starpība starp 2L tdi 204Zs un 2L benzīnu 245Zs, ir ļoti simboliska. Vienīgais, kad piemet klāt dažas vēlamās ekstras, metālisku krāsu, quattro, tā cena baigi uzskrien debesīs un tas piedāvājums vairs tik garšīgs neliekas, ka atkal sāc lūrēt uz mazlietoto plauktu
Nu ja.Bet man interesē nu KAD/beidzot kāds atbildēs uz manu pamat-jautājumu.Kā tā var būt, ka mūs aizkadrā sip no visām pusēm, bte mēs tik priecīgi lecam gaisā un tik plaukšķinam? Starp citu, tas baltais 16tā g allurōds ar 25kkm garantijas atlikumu ir acīmredzot kādam pārdots.Cena tam "gāja" no 49.9 pagājušgad līdz 41.9 šogad, bet nu viņa vairs nav.Plaukstošs business,tāteikt.
Kā tas var būt? Elemetāri - izglītības sistēma virākās paaudzēs ir mācijusi nedomāt, bet iekalt formulas. Bez domāšanas nav iespējams saredzēt kopsakarības. Un tā rodas tādi, kā raimondsm, kas redz vienu fizikas formulu pēc kuras elektromobīlis ir labs, un nespēj saprast ka viņu sip pat tad, ja uz to norāda.
Pēc Bradypus ieliktās saites nopratu ,grib nīdēt arī bendzīniekus
Jā - pilnīgi visus auto, ar kuriem vari aizbraukt tālāk nekā uz darbu un lielveikalu.
Visinteresantākais, ka to "grib" darīt, atstājot nemainīgu TA "normatīvu".Kurā joprojām var iekļauties bez jebkāda "eur" un ar cauru izpūtēja trubu.Cerams, ka pirmos likvidēs pa tīro visus komercbusus,fūres un autobusus.Maizi no 2021g pievedīs andrējostā ar kodolreaktora dabinātu kruīza kuģi, un izklaides kārotāji s-ekskursanti metīs to ūdenī un baros mūs tā kā agrāk baroja pīles.
Beidzot izlasīju to uzladets.lv lidz beigām , tā jau domāju . Reāli tas mums uzspiests no ES ja nepildīs soda sankcijas ,kuras izklausās palielas .
Kas šobrīd ievēlēts eiroparlamentā ? Cik sapratu sarkanie ir tāpat vairākums .
Vēl interesantāk ir palasīt pašu dokumentu, par ko ir raksts un kuru parakstīs Kariņš. Nav tā, ka ES prasības ir tik radikālas, kā to bīda vietējie izpildītāji. Kopš skolotājs ir stājies amatā, skolnieks var darīt visu, ko saimnieki prasa.
Smieklīgākais ir tas, ka tiek pieminēti AER mērķi transportā. Pirms kaut kāda laika EM Nemiro MK sēdē stāstīja, ka nevarot palielināt biodegvielas piejaukumu (jo degvielas tirgotāji iebilst un Nemiro ir vai nu riktīgs memļaks vai arī viņš, vai viņa partija veiksmīgi tika nolobēts no degvielas tirgotāju puses) un tādējādi krietni palielinot AER mērķu izpildi. Tas būtu bijis daudz maigāk, varbūt daži centi pie degvielas cenas klāt un viss. To nevarēja… Vot uzlikt lielākus ierobežojumus un nodokļus gan var… Turklāt, ko dod nodoklis? Cilvēks neskries pirkt elektroauto par 35-40k eur, jo viņam ikgadējais nodoklis pacēlās no 100 eur uz 300 eur. Tāpat vien brauks ar 10 gadīgu dīzeli.
Šodien nopirku fāterim suzuki swift hibrīdu glx aprīkojumā, redzēs kā brauks. Baigi iekārojams. Izbraucu, nehuja neiet, bet nu pilnpiedziņa, adaptivais kruizkontrols, kamera, diski un citi nevajadzīgi sūdi utt. Bet pa 15tk neko citu tada aprikojuma nevarēja dabūt.
Lēti gan. Varētu būt, ka labs ieguvums par tādu summu.
Joks spoks pamatīgs. Līdz ss neatvēru i neticēju.
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/suzuki/swift/hjkne.html
Šādu atradu.
Met te iekšā sava fātera komentus par emocijām un pieredzi- Tavējo jau zinām! ;-)
Priekš komplektācijas diezgan lēti, galīgi nav pliks auto. Tad vienīgi jautājums, kas tad ir tie mīnusi un ko sagaidīt nākotnē? Skaļš? Durvis no papīra? Ļoti gauss? Pēc dažiem gadiem sāks rūsēt? Pēc 10 gadiem juks ārā un jādod uz tolmetu?
Varbūt tas ir tikai stereotips, bet aziāti parasti asoicējas ar lētu plastmasīgumu. Pagaišnedēļ izbraucu ar mazlietotu honda jazz - virinot aizmugurējās pasažiera durvis vispār bija sajūta, ka tās durvis ir taisītas no plānas plastmasas un nekā vairāk. Stiprāk aizverot durvis gan pēc skaņas, gan vizuāli likās, ka plastmasa novibrē viscaur. Salonā krēsli un materiāls ar likās kādus padsmit gadus vecs, nez kapēc drusku atgādināja Ladu. Ar Suzuki neesmu braucis, var jau būt, ka šiem labāk šīs lietas ir.
Labāk nav. Metāls ļoti plāns, tādēļ auto viegls. Šofera durvis bija diezgan stipri jācērt, lai aizveras (nav inerces).
Skaļš paliek pēc 90 km/h.
Domāju pa 10 gadiem norūsēs, bet ar citiem ražotājiem nav labāk (Skoda, VW, japāņi u.c.).
Es ar šito apsvēru, bet nepaņēmu, jo daudz pa trasi braucu. Pilsētā jaudas pietiek, uz trases gan pavārgs. Lai gan youtubē redzēju, ka izgriežot līdz galam 11 sek iekļaujas līdz 100.
Pie mums nav, bet ārzemēs šitais ir pieejams ar 1.0 turbo motoru (bez pilnpiedziņas), kas ir riktīga bomba.
Cik palasīju itāļu un vāciešu pieredzi, vājā vieta ir krāsojuma un lakas kvalitāte. Uzmanat virsbūvi.
Paņēmāt to sudraba no Autobrava?
Bomža cienīgs pirkums.
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?