Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
AnK Reģ.: 06.10.2014
16 0 Atbildēt

Piektdien, vedot mantas uz vasarnīcu, piestāju Ulmaņa gatves maķītī... un ievēroju, ka blakus ir Citroen dīleris. Padomāju, ja jau turpat vien esmu, uzmetīšu aci.

Ļoti iepatikās Citroen C5 Aircross. Savdabīgs ārējais dizains, izcili ērti sēdekļi un ļoti forši nostrādāts un glauns salons. Šodien arī izbraucu, dinamikas/vadāmības ziņā nekas baigi īpašs nav, bet lielisks komforts, bedres vienkārši superīgi slāpē. Salonā kluss, patīkami atrasties. Ļoti, ļoti ērti krēsli priekšā. Vēl viens liels pluss ir trīs pilnizmēra atsevišķi bīdāmi/slīpuma regulējami krēsli aizmugurē un milzīgs bagāžnieks.

Starp mīnusiem - tarkšķošs dīzelis, kurš ķērc, kad uzgāzē (mana pašreizējā Toyota gan ir skaļāka un es ņemtu benzīnnieku), sūdīga izšķirtspēja atpakaļskata kamerai, salīdzinoši maz vietas kājām aizmugurē (principā pats aiz sevis tālus gabalus veikt negribētu).

Bet kopumā mani ļoti pozitīvi pārsteidza un auto dikti patika. Salona ziņā no tām firmām, ko līdz šim esmu skatījis, krutāks ir tikai bijis Volvo un Volvo jau ir kā minimums 10 000 EUR dārgāks.

Biju arī skatīt Volkswagenus, teikšu godīgi - nepatika. Ne ar ko neizcēlās, un, piemēram, tas pats Seat Ateca man ne ar ko nelikās sliktāks par Tiguanu, kas tomēr būtu ap 4-6000 EUR dārgāks.

Vēl ar dažiem izbrauks, tad savāks konkrētus piedāvājumus un pieņems lēmumu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
12 1 Atbildēt

Mums kompānijai nupat Marljorkā viens no trijiem auto bija šitāds. Arī ar kaut kādu tur 1.6 dīzeli un manuālo kārbu. Man viedoklis pavisam citāds - visai pabriesmīgs auto. Sēdēšana kā uz taburetes, nepārskatāms panelis, neērti lietojams displejs. Sīkums, bet sviestains - tumsā nav apgaismots audiosistēmas skaļuma regulējamais... Arī dizains, manuprāt, pagalam neglīts, tā gan gaumes lieta.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 2 Atbildēt

Es atvainojos,vai tad uz stūres vai aiz tās nav maģa skaļuma regulators?

AnK Reģ.: 06.10.2014
8 0 Atbildēt

Skatos, ka cenrādī ir kaut kāda bāzes versija ar 1.6 dīzeli un manuālo kārbu - pieļauju, ka tā ir visai plika.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
10 0 Atbildēt

Es tam Citroenam uzmetu aci garām ejot. Kas man likās kruta, ka ir 3 atsevišķi beņķi 3 rindā. Cik es saprotu, tad bāzes versijā viņš tiešām ir pabēdīgs, bet ja nokomplektā par kādiem 35K varētu būt jau labs, bet tas šķiet padaudz priekš citrona ar diezgan droši paredzamu strauju vērtības kritumu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
14 1 Atbildēt

Jāsaka atklāti, vērtības kritums ir tik nežēlīgs, ka nesaskatu Citroen iegādi pat teorētiski kā prātīgu...

AnK Reģ.: 06.10.2014
8 0 Atbildēt

Šim droši vien palūgšu konkrētu piedāvājumu, tad jau skatīsies - bet jā, es arī baidos, ka šim oplīža maksājums varētu būt visai kosmisks. Bet tad jau redzēs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

Oi, es sajaucu ar C3 Aircross... tas bija tas briesmīgais... C5 varbūt ir normāls.

AnK Reģ.: 06.10.2014
6 0 Atbildēt

Tad skaidrs, tas atstāja dikti lētu iespaidu

anoagask Reģ.: 18.06.2019
19 1 Atbildēt

nissan juke tekna apraksts - tika uz ilgāku laiku paņemts nomā

plusi

+augsts klīrenss

+mazliet augstāka sēdpozīcija

l+ieli SUV-stila sānu spoguļi

+diezgan ērta sēdēšana, mugura sesūdzas - iespējams dēļ stāvākās sēdpozīcijas

+diezgan ietilpīgs cimdu nodalījums

+360 grādu kamera - diezgan ērti vasarā uz asfalta; ziemā un dubļos būtu slikti - papildus parking sensorus arī gribētos

+aklās zonas sensori - darbojās uzteicami

+zagļu droša "pa pusei keyless" sistēma - durvis jāatslēdz ar pulti, piedarbināt ar pogas piespiešanu uz paneļa, aizslēgt var ar podziņu uz durvju roktura, ar atslēgu kabatā.

+ dizains. personīgi nepatīk, bet vismaz nissan uzdrīkstējies uztaisīt kaut ko, kas neizskatās garlaicīgi kā vw vai opel.

mīnusi:

- 1.6 benzīna 110zs nemotors ar 5 ātrumu kārbu - pilsētā kluss, uz šosejas skaļš jo īss 5. robs. Uz šosejas lai būtu kaut kāda dinamika, jāgriež motors uz 5k apgriezieniem un vairāk - uzreiz visi salonā pamostas

- tikai augstumā regulējama stūre. 2019 gada mašīnai!!!

- mazās klases auto uz lielākiem riteņiem, bagāžnieks mazs + virs pārsega neko nevar uzlikt, jo tur fiziski nav vietas + pārsegs ceļas uz augšu kopā ar aizmugures durvīm. jau tā niecīgo bagāžnieku pārdala izņemams bagāžas plaukts

- dermantīna sēdekļi - atgādina zaz-968

- salons atstāj iespaidu, ka auto ir salipināts no lētākajām renault-nissan grupas detaļām, kas dizainiski ne pārāk saskan. dacia sandero stepway būtu tas pats auto bet praktiskāks, lētāks un ar mazāku vērtības kritumu. salona apgaismojuma slēdži tādi paši kā 2004-2007 fiestai. uz stūres ir pogas, bet borta datoru pārslēdz ar podziņām zem spidometra, braucot ļoti ērti bāzt rokas cauri stūres ratam. multimediju sistēma nav integrēta pārējā automašīnā - tā ir tikai radio+nav+360 grādu kamera ar pilnīgi citu dizaina valodu kā klimatkontroles bloks. izliekas pēc aftermarket risinājuma.

braukšanas režīmus(kaut kāds nevajadzīgs japāņu tomagoči stila pasākums) pārslēdz klimatkontroles blokā - ļoti loģiski.

apaļie neregulējamie gaisa izplūdes difuzori - tieši kā dacia.

priekšējais panelis no cietās plastmasas - tai pašai mk6 fiestai ir mīkstais.

- viduvēja ātrumkārbas slēgšanās precizitāte, liels leciens starp 1. un 2. pārnesumu attiecībām.

- viduvēja stūres pastiprinātāja darbība - vāja atgriezeniskā saite stūrē, bet PSA grupai ir krietni briesmīgāk.

ar uzticamo nissan 4x4 sistēmu un/vai 1.2 turbo motoru būtu interesantāks, it sevišķi 200zs nismo rs versija. salonā varēja konsekventi turpināt ārpuses dizaina stilu.

principā pilsētas auto dāmām u.c. vajā dzimuma pārstāvjiem, kas auto izvelas pēc izskata, zem kura tiek iesmērēts vecs risinājums. tas pats sandero vai duster uz tās pašas platformas ar tiem pašiem agregātiem ievērojami lētāk.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 18 Atbildēt

Tagad, lūdzu, notestē dīvānu. Nebija tev tāda laime pasēdēt uz kāda cita, jauna, dīvāna?

Gaidu atsauksmes.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
12 0 Atbildēt

Antiņš, kas antiņš. Ir tēma forumā, cilvēks iepostējis ļoti pat saturīgu komentāru. Tu gan te neesi par tēmu galīgi.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Kā var vispār izskatīt par savu naudu kaut kādu tarķšķošu bezmotora meeslu,ar ko pa šoseju uz 5rpm jādorčī? Un 19 tajā gadā ņemt kaut kādu draņķi,izvēloties tipa kurš no draņķiem būtu kaut cik mazāk draņķīgi paciešams?Un vēl katru mēnesi par to iespēju cītīgi masāt?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
5 0 Atbildēt

autonomā vismaz eiropā parasti nevar izvēlēties modeli, tikai klasi. īrēju kompatktklasi, par focus vai astra hatchback būtu daudz priecīgāks nekā par šādu mazās klases mašīnu uz lielākiem riteņiem.

bet Rīgā diezgan daudzi izskatās par savu naudu ir to iepirkuši.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
5 0 Atbildēt

Tīri interesei - kādi no šobrīd jauno auto motoriem būtu uzskatāmi par normāliem un nevis nemotoriem? Nu teiksim jauna auto cenas kategorijā līdz ~25k eur (iekļaujot sakarīgas ekstras).

650 Reģ.: 25.01.2017
7 0 Atbildēt

Man te protams ir daļa ironijas,bet katram par savu naudu jāņem tā,lai pirkums sagādātu prieku nu vismaz kaut/kādā termiņā.Darba vai īslaicīgas nomas auto pa lielam ir labi ka viņš ir vispār kā tāds,bet nu ja pašam maksāt,tad būtu jāzin par ko.Maksāt un "paciest" ir gana jokaini. Diemžēl,tas ne-bezmotors tagad "skaitās" jau no 1,6T.Pareizāk,pa to 25k nemaz cita nav.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
6 0 Atbildēt

Nu jā, tieši tāpēc jau es ar domāju - kas tad vispār paliek? Vienīgi kaut kādi 1.4-1.6 TSI/TDI labākajā gadījumā tādam vidējam cilvēkam. Ja es tagad pirktu, piemēram, jaunu škoda, vw utml - nu tie 1.0 motori neuzrunā, vienīgi vēl ir 1.5 par lielāku cenu. Te jau dažs labs teica, ka, piemēram, fabia tikai 1.0 3 cilindru motori palikuši - žēl...

Protams, vienmēr vari pirkt ko lielāku ar 2-3l, bet tie jau ir citas klases un citu cenu auto. Zem 30k nez vai ir vispār kaut kas īsti?

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Kā var vispār izskatīt par savu naudu kaut kādu tarķšķošu bezmotora meeslu,ar ko pa šoseju uz 5rpm jādorčī? Un 19 tajā gadā ņemt kaut kādu draņķi,izvēloties tipa kurš no draņķiem būtu kaut cik mazāk draņķīgi paciešams?Un vēl katru mēnesi par to iespēju cītīgi masāt?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kas tas pa joku,varbūt kāds var trešo vai ceturto reizi iekopēt?

darklight Reģ.: 29.10.2013
6 0 Atbildēt

Ja jau te pieminam Dacia - es mierīgi nopirktu Sandero! Mani gandrīz viss tajā autiņā apmierina! Ja vien kāds tajā mašīnā ieliktu vismaz ko līdzīgu motoram. Bet motora neesamība pārvelk šādai izvēlei svītru!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
5 1 Atbildēt

neesmu braucis, bet 90zs 0.9 turbo tajā vieglajā bundžā varētu būt ok

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
10 0 Atbildēt

Tas ir kaut kāds pipec Nemūžam nespētu iegādāties auto ar <1l dzinēju, goda vārds - atzīstos. Ne par jaudu stāsts, bet par dzinēja tilpumu. Mocis ar lielāku dzinēju nekā auto, WTF

JanJan Reģ.: 07.02.2018
6 0 Atbildēt

Kāds vispār kaut kam tādam ir pamatojums? Viņi to dzinēju no kaut kurienes pa lēto izraka (teiksim kaut kur ķīnā vai indijā vietējam tirgum ražo)??? Vai tiešām paši kaut ko tādu izdomāja?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
5 0 Atbildēt

renault-nissan alianses dzinējs, krāmē iekšā Dacia Sandero II, Dacia Logan II, Nissan Micra, Renault Clio IV, Renault Captur, Renault Twingo III, Smart Fortwo

ledzep Reģ.: 16.03.2017
4 0 Atbildēt

Tieši tā. Pirkt jaunu ar tādu dzinēju ir ekstrēmi. Ir braukts ar dažiem trīs cilindru brīnumiem un es nesaprotu kā to var izturēt.

Skatos, ka jaunā Fabia vairs nav pieejama ar četru cilindru dzinēju. Attiecīgi, ja gribās normālu dzinēju krietni jāpiemaksā un jāpērk Scala 1.5 TSI. Gan jau apzināti no ražotāja puses.

Clio arī vairs nepiedāvā četru cilindru benzīna dzinēju, bet 1.5 dīzelis vēl ir pieejams. Tas pats ar Dacia Logan/Sandero.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 1 Atbildēt

Un tas ir žēl, ka jauno Fabiju vairs nepiedāvā ar trīscilindru 1,2 litru motoru. Mana pieredze ar tādu 2013.gada auto tikai pozitīva. Nobraukums tagad 143 tūkst.km. Ar gāzi 96 tūkst.km, gāzes iekārtas cena atpelnīta plus vēl ir 1537 eiro ietaupījums.

AnK Reģ.: 06.10.2014
7 0 Atbildēt

Es par Dacia Duster esmu dzirdējis labas atsauksmes, gan par iepriekšējo paaudzi, gan jauno.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
11 0 Atbildēt

Izskatās, ka ir īstais brīdis atstāt atsauksmi par Dacia.

Kādu laiku laiku atpakaļ sanāca būt Balkānos un uz īri tika paņemts Dacia Sandero 2018, kurš tika nedēļu intensīvi lietots gan pa drausmīgiem, akmeņainiem kalnu ceļiem, gan pa autostrādēm un pilsētām.

Pirmkārt ļoti paveicās, jo auto bija aprīkots ar 1.5 dci motoru, nevis ar kaut ko no motocikla, kā tas ir vairums autonomu mazauto. Šis motors komentārus neprasa, uz konveijera jau vairāk nekā 15 gadus. Šī motora labās braukšanas īpašības un kluso darbību pilnībā sagrauj pārnesumu kārba ar drausmīgi gariem ātrumiem. Es, protams, saprotu ka tas darīts, lai samazinātu izmešus un līdzīga situācija ir novērota citu ražotāju modeļos. Te vienkārši atkal nākas atzīmēt mūsdienu auto industrijas tendenci zem striktām prasībām. Ikdienā pie kārbas var pierast, bet kalnos tas mēdz traucēt normāli braukt.

Sandero gaitas īpašības kā jau Renault. Stabila vadāmība, labs komforta līmenis. Nedaudz neinformatīva stūre. Piekare lieliski piemērota sliktiem ceļiem.

Neliels pārsteigums bija salons. Jā, ir ietaupīts visur kur vien var ietaupīt, bet tajā pašā laikā ir labāk kā dažiem Japāņu un Korejiešu brendiem, kas par šādu kvalitāti prasa lielāku cenu. Kopumā viss salikts solīdi un materiāli ir OK priekš tās cenas. Interesanti, ka tahometrs ir tāds pats kā benzīna dzinējam, līdz ar to ietaupījuši pat šeit, neražojot divus dažādus instrumentu paneļus. Tāpat salona ērtība un skaņas izolācija ir OK, nevaru nosaukt kādu lielu mīnusu.

Kopumā mašīna atstāja labāku iespaidu kā biju gaidījis. Ļoti novērtēju šī mazā auto braukšanas īpašības ļoti sliktos ceļu apstākļos un kopējo askētismu. Atcerēsimies, ka šī ir "lētākā" mašīna, kādu Eiropā var nopirkt un vērtējot kritiski, tas ir jāatceras.

Ar šo paaudzi Renault tomēr ceļ Dacia augstākā līmenī, ka to savulaik izdarīja VAG ar Škoda. Kā blakusefekts tam pieaug arī auto cena. Piemēram, Dacia cena ar normālu motoru un kondicionieri tuvojas Clio vai kāda cita, labāka auto līmenim un tas vairs nav interesanti. Jā, ir kaut kāda mistiska bāzes komplektācija par 8k vai cik tur EUR, kura ir paredzēta tikai mārketinga materiāliem, bet es nevaru iedomāties kā to varētu iegādāties savā lietošanā. Starp citu, Rīgas centrā var manīt taksometru šādā komplektācijā..

Šī pamatā ir lieliska mašīna autoparkiem, taksistiem, valsts iestādēm utt. Personīgā lietojumā noteikti ar laiku sāktu traucēt visi tie sīkumi, uz kuriem ir ietaupīts, kā arī vēl ir jautājumi par virsbūves un dažu detaļu kvalitāti,

ņemot vērā atsauksmes no iepriekšējiem modeļiem.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
5 0 Atbildēt

man liekas reāla alternatīva kaut kādam mirstošam audi v6 2.5tdi - transporta līdzeklis lauku rajonos. kāds ir dacia garantijas noteikumus studējis? It kā 5 gadi; līzinga maksājums varētu būt smieklīgi mazs un nav uztraukumu par remontiem, reizi gadā aizbrauc uz rajona centru pie dīlera uz apkopi, var atstāt neaizslēgtu.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

To vēl neviens nav pierādījis,ka lauku rajona tam knapi kustošajam un kūpošajam pa 2k tas tur Dacia varētu būt konkurents finansu izdevumu ziņā.Ērtība,imidžs un drošība ir pavisam kas cits un tas ir citā izdevumu līmenī.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
8 0 Atbildēt

Latvietim galvenais ir imidžs,Audi un Volvo,tas nekas,ka aizmugurē braucošajiem ,jāieslēdz miglas lukturi.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Viņi visi pa lielam tie 2k maksājošie ir šādā stadijā.Bet toties spējīgi kustēt bez izpūtēja un ar norautu pus motoru.Šis nav taisnība, ka "austrumnieku" mašīnas būtu ilgāk dzīvojošas vai izturīgākas.Kaut vai ss nobraukumus paskatot. Rangerovers arī ir meesls šausmīgs- ar kuru pat garantijas periodu ir jāmāk izturēt.Vecumā ap 1gadu tas esot visvairāk pārdodamais, no kura katrs kratās vaļā kā nu māk.

Tas jaunais Dacia savā cenā un idejā būtu salīdzināms nevis ar 20gadīgu smirdošu c4 , bet drīzāk ar 5gadīgu c7.Arī ar vecāka gadagājuma volvo ir pilni ceļi, turklāt ne visi viņi kūp.

Toties, "imidža" ziņā ja runāt par satiksmes kavētājiem un par idiota tēla popularizēšanu kā tādu, tad šeit viennozīmīgi līderos ir tieši austrumnieku izstrādājumi.Pie kam, arī tas lamuvārds "Gibrīds" mums ir šajā jomā nepārspējams līderis.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
7 0 Atbildēt

Jā, kāpēc ne. Lauku ekspluatācijas apstākļos neveiksmīgi iegādāts, lietots Audi iespējams izmaksās tikpat, cik līzingā ņemta Dacia.

Bet tajā pašā laikā, ja tādu Dacia noliek pretī mazlietotam vai nedaudz vecākam Golfam, Clio vai Astrai kura maksā lētāk, labāk saglabā savu vērtību un dod pavisam citu kvalitāti? Īsāk sakot, Dacia ir ļoti lēta un nodrošina braukšanas pamatvajadzības, bet vai tas ir labs pirkums salīdzinājumā ar mazlietotu auto?

msh Reģ.: 16.04.2007
5 2 Atbildēt

Tu esi sarkastisks ka vari salīdzināt C5 A6 ar kaut kādu dacīti... Tas C5 pret jebkuru jaunu dacīti ir limuzīns un C5 alternatīva tā dacīte var būt tikai tad, ja braucējs žmiedzas un nav gatavs maksāt par ērtībām, un tā nu tiek pie kastes, kurā iekšā atrodas neadekvāti mazs traktormotoriņš, kuram VNT turbīna pat ir papildaprīkojums [es biju par šito šokā, 21. gadsimts tak laukā ir].

Dacīte alternatīva ir klasi zemākām mašīnām. Teiksim, man tagad ir darīšana ar vienu vietējo zemnieku; lodēju vadus vienam viņa traktoram - ikdienas mašīna, ar ko braukāt uz 5 km attālo saimniecību - B4 Audi 80, kaut kāds dīzelis - un priekš tālākiem braucieniem uz saimniecību ir divi jauni dusteri. Audī, protams, ir ikdienas mašīnas lomā, jo tas ir lēts un izturīgs.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 1 Atbildēt

"Piemēram, Dacia cena ar normālu motoru un kondicionieri tuvojas Clio vai kāda cita, labāka auto līmenim un tas vairs nav interesanti"

Padsmit gadus atpakaļ ar pirmās paaudzes dacia logan bija tieši tas pats - tā miza lēta bija tikai plika, bet kad saķeksēja aprīkojumu, tad cena sanāca tāda, ka var jau domāt par ko pieklājīgāku, tā ka nekas nav mainījies.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
6 0 Atbildēt

Jā, normāla stratēģija. Bet pieļauju, ka cenas starpība bija mazāka un vecajam Logan vēl bija normāli motori.

Un kaut kam ir jau atlec arī pašam Renault.

Potenciālais pircējs ierauga reklāmas tekstu ar "Logan no 7999 eur" kur blakus redzams auto max komplektācijā un dodas pie dīlera, kur izrādās, tāda mašīna jāgaida gadu, bet uz vietas ir Logan pa 11500 un turpat blakus pa 13000 ir Clio. Atliek pārdevēja darbs un pircējs ir samaksājis 2x vairāk kā plānojis un Renault ir ieguvējs jebkurā gadījumā.

Lai gan šo var attiecināt uz jebkuru ražotāju.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Cenas starpība mazāka - starp ko? Es domāju ka tagad kā reiz tā jaunā dacīte var bāzītē saturēt dažus knibuļus, kuru pirms 10 gadiem loganā nebija - teiksim, bija tas prikols ka pelnutrauks, ja nemaldos, nāca otrajā aprīkojuma līmenī bet piepīpētājs trešajā - vai otrādi - kad man sanāca pabraukt ar mana mācītāja desmitgadīgo loganu, sapratu kā pelnutrauks var nebūt bāzītē - jo tas ir tāda speciāla glāzīte, kas ieliekas glāzēm paredzētajā caurumā...

Attiecībā par "normālajiem motoriem" - es neko tā vecā logana motoru klāstā normālu neredzu - vieni vienīgi nemotori - tas pats 1.5 ķīselis, un kaut kādi nīkulīgi benzīnnieki - 1.1, 1.6, pa vidu laikam kaut kas arī bija - un man liekas ka tie 1.6 laikam bija arī deforsēti. Var gadīties ka tas 0.9 turbo pat ir sakarīgāks variants.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
5 0 Atbildēt

No kura brīža beidzas nemotors? Zem 30k eur vispār ir iespējams dabūt kaut ko lielāku par 1.4-1.6 motoru?

insekc Reģ.: 24.03.2003
5 0 Atbildēt

Subaru. Akcijā pat trūcīgāku Outback var ieķert. Par Forester un XV pat nerunājot.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
6 1 Atbildēt

Mūsdienās tāds jēdziens kā nemotors vairs nav aktuāls. Drīzāk tāds jēdziens, kā normāls motors- vismaz ar četriem cilindriem. Nu par tilpumu tā subjektīvi. Man šķiet ja turbo motors, tad arī 1.3 būs OK, ja atmosfēriskais, tad 1.6 var izturēt.

No 1.4 TSI nav jābaidās. Iet un velk labi. Viennozīmīgi labāka braukšana kā ar kaut kādu Āzijas atmosfērisko-hibrīda brīnumu.

msh Reģ.: 16.04.2007
9 1 Atbildēt

Tieši otrādi - mūsdienās tas jēdziens "normāls motors" vairs nav aktuāls. Parādi man motoru, mašīnā kas maksā zem 40 štukām, kurš spēj zemos apgriezienos pavilkt to mašīnu, kurā tas atrodas - elektromotorus un hibrīdus neskaitot. Visus tos mazos nemotorus ražotāji spēj iesmērēt, jo kopā ar tiem izdodas iesmērēt arī tomātus. Tāds 1.3 turbo varētu būt ok priekš 900 kilo smaga otrā golfa, un 0.9 turbo priekš 800 kilo smaga otrā polo, nevis priekš mašīnas kas sver vismaz pusotru tonnu - es nejustos sevišķi pārsteigts ja izbraucot ar tādu 0.9 dacīti rastos līdzīgas sajūtas kā ar LT35 busu, ar kuru otrajā robā tiek ieiets pūtienā, un pēc tam tālāk jāčikājas lai neļautu apgriezieniem nokrist zem 2k. Protams, tiem kas ir pieraduši ikdienā zāģēt četru katlu traktormotori, tie jau tam ir gatavi

ledzep Reģ.: 16.03.2017
4 0 Atbildēt

Ik pa laikam braukāju ar Golf 7 1.4 TSI. Pilnībā pietiek ikdienas braukšanai un grieze adekvāta arī pie maziem apgriezieniem.

Vienīgais zem aptuveni 1500 apgriezieniem pilnīgs mironis dēļ gariem ātrumiem un motora specifikas. Galu galā, nav jau dīzelis. Lai gan, šo problēmu var atrisināt ar DSG.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Ko nozīmē "gari pārnesumi" un "nav jau dīzelis"? Ja motors velk, tad gari pārnesumi nav problēma, un kāpēc dīzelis tiek pasniegts kā it kā kaut kas labāks, es nevaru saprast, par cik dīzelis ir benzīnnieks ar mīnusa zīmi - bet nu jā, dīzeli tu tik zemos apgriezienos nenolaistu, jo nedrīkst, filtrs aizdirsīsies.

Lai kā negribas, nākas piesaukt klasisko piemēru ar nosaukumu "mans golfs" - tātad, mašīna ap ~1,1 tonnu smaga, 2.0 8v atmosfēra, garākā 020-tā kārba, no mk3 1.9 TD [otrajos golfos tik garas kārbas nāca Formel E versijām] - pilsētā parasti braucu ceturtajā robā, motoram elastības pietiek lai nolaistu vismaz līdz 1,2k, ja ne vēl zemāk, un pēc tam ar nelielu pedāļa piespiedienu motors adekvāti paātrinātos. Tātad, kādās mašīnās šodien ir pieejama tāda litrāžas/svara attiecība? Vācu premiumos ar lielākajiem motoriem, visur citur ir tas, ko tu nosauci - "zem xx apgriezieniem pilnīgs mironis", jo zem haubes mazs turbiķis vai mazs atmosfērisks nemotors.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
3 1 Atbildēt

Ar gariem pārnesumiem tiek zaudēts efektīvais apgriezienu diapazons pie zemiem ātrumiem. Protams, dažreiz traucē.

Pašam ir bijusi kaudze ar visādiem veciem uz mazāk veciem VAG bendzīniekiem, varu labi salīdzināt. Un tiešām tevis nosauktie motori uz mūsdienu fona ir ļoti elastīgi- ērta braukšana pilsētā un nav tas "tukšums" pie zemajiem apgriezieniem.

Bet diemžēl tādu motoru vairs nav. Mūsdienu kontekstā atliek vien TSI salīdzināt ar mūsdienu atmosfēriskajiem motoriem.

Ekoloģiskās normas spiež ražotāju ražot motorus ar maziem izmešiem, tikmēr ražotāja interesēs ir saglabāt labas braukšanas īpašības un zemas izmaksas. Uzvar tas, kurš atrod zelta vidusceļu.

Debīla tā auto ekoloģija ir. Dīzeļus jau nobeidzām, tagad kārta benzīna dzinējiem.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

"Vienīgais zem aptuveni 1500 apgriezieniem pilnīgs mironis" - nu varbūt esmu ļoti atpalicis no mūsdienu dzīves, bet man jau liekas, ka zemos apgriezienos nekādu veiktspēju no auto gaidīt nevajadzētu.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
3 0 Atbildēt

Tur ir tāds īss brīdis, pie situācijas, ja brauc ļoti stāvā kalnā un ieliek otrajā ātrumā, motors nespēj pavilkt to mašīnu vispār- pārāk liela starpība starp pirmo un otro pārnesumu, motora jaudas līkne un kā msh saka, mašīnas svars. Bet kā jau teicu, DSG to problēmu atrisina. Ikdienā tāpat netraucē, jo ik zemi apgriezieni netiek izmantoti.

Vecākiem motoriem šo problēmu neesmu izjutis.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

"Bet diemžēl tādu motoru vairs nav. Mūsdienu kontekstā atliek vien TSI salīdzināt ar mūsdienu atmosfēriskajiem motoriem."

Kāpēc nav? Ir! Tev tikai jānopērk mašīna ar sešu cilindru motoru. Lasīt - šī lieta kas agrāk vācu mašīnām sākās 25-30 štuku diapazonā [un visādiem francūžiem un japāņiem vēl lētāk] nu ir pieejama virs 40k.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
2 0 Atbildēt

Lūdzu, parasta mašīna zem 40kEur ar benzīnu. www.autobrava.lv/seat/wp-content/uploads/sites/12/2018/07/Seat_Leon-Cupra.pdf

Cik zemos rpm jākustās?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
10 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Es atvainojos,vai tad uz stūres vai aiz tās nav maģa skaļuma regulators?

Un?

Es pat neatceros, kāpēc meklēju tieši uz audiosistēmas - laikam braucot tumsā uz stūres arī bija nepārskatāmā vietā un lai nenovērstos no ceļa, ar tausti un perifēro redzi mēģināju atrast.... kaut kā tā.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 5 Atbildēt

Es atvainojos bet man liekas kad tu tagad muļķīti tēlo.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
10 0 Atbildēt

anoagask rakstīja: nissan juke tekna apraksts - tika uz ilgāku laiku paņemts nomā

plusi

+augsts klīrenss

+mazliet augstāka sēdpozīcija

l+ieli SUV-stila sānu spoguļi

+diezgan ērta sēdēšana, mugura sesūdzas - iespējams dēļ stāvākās sēdpozīcijas

+diezgan ietilpīgs cimdu nodalījums

+360 grādu kamera - diezgan ērti vasarā uz asfalta; ziemā un dubļos būtu slikti - papildus parking sensorus arī gribētos

+aklās zonas sensori - darbojās uzteicami

+zagļu droša "pa pusei keyless" sistēma - durvis jāatslēdz ar pulti, piedarbināt ar pogas piespiešanu uz paneļa, aizslēgt var ar podziņu uz durvju roktura, ar atslēgu kabatā.

+ dizains. personīgi nepatīk, bet vismaz nissan uzdrīkstējies uztaisīt kaut ko, kas neizskatās garlaicīgi kā vw vai opel.

mīnusi:

- 1.6 benzīna 110zs nemotors ar 5 ātrumu kārbu - pilsētā kluss, uz šosejas skaļš jo īss 5. robs. Uz šosejas lai būtu kaut kāda dinamika, jāgriež motors uz 5k apgriezieniem un vairāk - uzreiz visi salonā pamostas

- tikai augstumā regulējama stūre. 2019 gada mašīnai!!!

- mazās klases auto uz lielākiem riteņiem, bagāžnieks mazs + virs pārsega neko nevar uzlikt, jo tur fiziski nav vietas + pārsegs ceļas uz augšu kopā ar aizmugures durvīm. jau tā niecīgo bagāžnieku pārdala izņemams bagāžas plaukts

- dermantīna sēdekļi - atgādina zaz-968

- salons atstāj iespaidu, ka auto ir salipināts no lētākajām renault-nissan grupas detaļām, kas dizainiski ne pārāk saskan. dacia sandero stepway būtu tas pats auto bet praktiskāks, lētāks un ar mazāku vērtības kritumu. salona apgaismojuma slēdži tādi paši kā 2004-2007 fiestai. uz stūres ir pogas, bet borta datoru pārslēdz ar podziņām zem spidometra, braucot ļoti ērti bāzt rokas cauri stūres ratam. multimediju sistēma nav integrēta pārējā automašīnā - tā ir tikai radio+nav+360 grādu kamera ar pilnīgi citu dizaina valodu kā klimatkontroles bloks. izliekas pēc aftermarket risinājuma.

braukšanas režīmus(kaut kāds nevajadzīgs japāņu tomagoči stila pasākums) pārslēdz klimatkontroles blokā - ļoti loģiski.

apaļie neregulējamie gaisa izplūdes difuzori - tieši kā dacia.

priekšējais panelis no cietās plastmasas - tai pašai mk6 fiestai ir mīkstais.

- viduvēja ātrumkārbas slēgšanās precizitāte, liels leciens starp 1. un 2. pārnesumu attiecībām.

- viduvēja stūres pastiprinātāja darbība - vāja atgriezeniskā saite stūrē, bet PSA grupai ir krietni briesmīgāk.

ar uzticamo nissan 4x4 sistēmu un/vai 1.2 turbo motoru būtu interesantāks, it sevišķi 200zs nismo rs versija. salonā varēja konsekventi turpināt ārpuses dizaina stilu.

principā pilsētas auto dāmām u.c. vajā dzimuma pārstāvjiem, kas auto izvelas pēc izskata, zem kura tiek iesmērēts vecs risinājums. tas pats sandero vai duster uz tās pašas platformas ar tiem pašiem agregātiem ievērojami lētāk.

VW T-Roc, kas ir gan klasi augstāks, gan stipri dārgāks, arī ir cietais panelis.

Bet c'mon, Juke ir 2010.gada modelis... ko tu no viņa gribi 2019.gadā?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
19 0 Atbildēt

Šobrīd no automašīnām ar vecajiem, labajiem motoriem piedāvājumā palicis Corolla sedans, kurš vienīgais no Corolla saimes dabūjams ar 1,6 litru 132 zirgspēku benzīna bez-turbīnas motoru. Cena bāzes komplektācijā 15300 eiro. Ja piemaksājam 390 vai 590 eiro par metālisko vai perlamutra krāsu, tad par 15690 vai 15890 eiro iegūstam skaistu, uzticamu, ērtu auto.

Esmu ar jauno Carguru Corolla sedanu braucis. Man patika.

Damn Reģ.: 07.12.2003
13 4 Atbildēt

Kas tur labs? Padomā par globālo sasilšanu - 139 g/km

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
7 0 Atbildēt

Pirms dažiem gadiem šķiet tāds bija testa dienās pie Mola. Skrēja labi. Variators gan riebās. Sit mani nost nevaru ar tādu pabraukt . Lai nu kā, bet toreiz radās patīkams iespaids par auto. Gāju ar skepsi nu Corrolla, kas tur var būt? Par 16k diezi vai tur ko diži sakarīgu komplektācijā iegūsi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

Ja pirms dažiem gadiem, tad tas varēja būt tikai iepriekšējais modelis. Jaunajai Corollai bāzes komplektācijā viss man nepieciešamais ir: stūres regulēšana divos virzienos, sēdekļa regulēšana uz augšu/leju un kondicionieris.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
3 0 Atbildēt

Tikko pačekoju. Vispār tīri neko par tiem 15300 (akcijas cena gan), bet 15 collu tērauda diski? Tādus gan nevajag . Personīgi šis tas pietrūkst, ko es gribētu, bet par cenu ir baigi ok.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 3 Atbildēt

Un kas vainas 15 collu bleķiniekiem? Priecājies - normāla augstuma un lētas riepas, un diski, kurus pat ja gadās uzsist, var iztaisnot ar kilogramīgu āmuru.

AnK Reģ.: 06.10.2014
11 0 Atbildēt

Uz doto brīdi principā ir nofinalizējušās vēlmes/iespējas, izvēle laikam ir starp Toyota RAV4 Hybrid (es vispār biju cieši nolēmis neņemt vēl vienu Toyota, jo gribas kaut ko pamainīt, bet šodien biju servisā un šim salons+beņķi dikti iepatikās), Seat Ateca, Skoda Karoq (teorijā jau +- tas pats auto, Seats sportiskāks, Karoqs praktiskāks) un varbūt, varbūt atjauninātais Kia Niro (lai gan par šo šaubos).

C5 Aircross tomēr laikam nē. Un Volvo XC40 būs bišķi par dārgu priekš manām vēlmēm, jo gribas labi nopakotu un tad tam jau cena aizlido līdz 42-45 000 un tie tomēr ir kādi 200 EUR mēnesī, neskaitot (pieņemu) dārgāku apdrošināšanu, apkopes u.t.t.

AnK Reģ.: 06.10.2014
9 0 Atbildēt

Ceru rīt paspēt ar visiem interesantajiem izbraukt, tad sagaidīšu piedāvājumus un tad jau skatīsies tālāk.

650 Reģ.: 25.01.2017
6 1 Atbildēt

Kā tā var sanākt, ka par 40/45k vērtu būtu jāmaksā tikai 200 mēnesī?? Tur ko, vai knapus 3k gadā ar to paredzēts nobraukt? Varbūt tas ir kāds jauns operatīvā maksājuma paveids uz 10 gadu termiņu?

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
6 0 Atbildēt

Es to pašu nodomāju, bet Varbūt pirmā iemaksa liela?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
11 0 Atbildēt

Varbūt domāts bija 200 eur “vairāk” mēnesī?...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Man tomēr nav skaidrs.Par 45k vērtu manuprāt būs cipari ap 2kārt200,kaut pie ievērojamas 1mās iemaksas.Vēl es nestādos ko dara tie,kuriem paredzēts nobraukt teiksim virs 20k gadā.Kas un par cik viņiem to operatīvo dod.Vēl es nesaprotu nafigam pie 8k nobraukuma gadā vajag turēt obligāti ka Jaunu auto.Vēl arī to,piem,Kurš diez (?) 25k vērts jaunauto būtu morāli pelnījis savu iegādi gadījumā tādā, ja pirkttīkotāja patreizējais auto ir 15k vērts.Kurš diez diileris ņemtu to pretim,ja viņš maksā bezmaz tikpat, kā tas jaunpērkamais.Un ko teiksim ieteikt 25k vērta lietota auto īpašniekam,kurš tagad vēlas ņemt bodē Jaunu.Par cik reāli adekvātu un tirgum atbilstoši ciparu ir cerība to iegrūst dīlerim un kādai būtu jābūt minimālajai cenai šādā veidā iegūt/tīkojamajam jaunauto.

Piemēram,tādi te tā tur O-gibrīd-kga spirdelējumi iAuto titullapā par nehibrīda auto nelikvīdo būtību ir nodarījuši Būtisku kaitējumu šāda tipa īpašniekiem.Tagad viņi visdrīzāk ka to savu esošo 5g veco 350zs nekam vairs nevajadzīgo "hlamu" mainīs nevis pret O-kunga newgibrīdu,bet gan drīzāk aizies katrs pie savas markas diilera un veiks pillo apkopi pa 5k eur,un lepni turpinās braukt.Un rezultātā tāds gudrdrirsēj o-kgs saņems pliku p.Vismaz no manis točna tik un ne santīma vairāk.Lai viņam tagd pašam Labi veicas ar Savu to lietoto hlamu tirgošanu "apmēram 609 vienības gadā".Tfu,plet,sorrī par garo monologu ;p

AnK Reģ.: 06.10.2014
6 0 Atbildēt

Doma bija 200 vairāk mēnesī, ja teiksim auto par 35k iedos 40% atpirkumu un 10% pirmā iemaksa, tad 5g laikā tie ir 300-ar-kko mēnesī, kamēr Volvo par 45 būs drīzāk 500-ar-kko

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Jā, šis jau ir "tuvāk" patiesībai.Otra dilemma, pērkot pa 45 to volvo un maksājot "par mēnesi", 5g laikā salasīsies ap 30k izdevumu.Ja ticēt propagandai, tad šodien šāds te uz 5 gadiem iegādāts auto varot izrādīties kā "beidzamais" ar iekšdedzes dzinēju un stūri/pedāļiem.Attiecīgi, pēc 5g visa LV brauks jau tikai ar skārien- un sajūt- jūtīgiem Gibrīdiem un masveida "atpircēju" lomā (par 0% atlikuma..)visdrīzāk būs sevī pārliecināti izmanīgi k-gi no Tolmets Sia.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Es ņemtu Atecu.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
7 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Tas ir kaut kāds pipec Nemūžam nespētu iegādāties auto ar <1l dzinēju, goda vārds - atzīstos. Ne par jaudu stāsts, bet par dzinēja tilpumu. Mocis ar lielāku dzinēju nekā auto, WTF

1.0 EcoBoost skrien labi. Nav raķete, protams, bet nav jau dzimis lai būtu. Nav tik traki kā liekas. Man ir likās kā nu tagad būs ar to 1.0 motoru. Bet nu jau 2.5 gadus visi ir feini. Ja līdzekļi ļautu, tad, protams, Octavia RS vai Superb ar 2.0 TSI. PErsonīgi patīk tas 3 cilindru rūciens pie zemākiem apgriezieniem. Liekas, ka ir jaudīgāks nekā patiesībā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
8 0 Atbildēt

Neko jau nesaku, ar esmu testējis "mazo" dzinēju un ne vienu vien, nav slikti. Es te cepjos par tendenci ražot pat zem 1 litra - kā 0,9l (!!!) dzinēju, kas ir naturāls apsmiekls auto.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
4 0 Atbildēt

Kaut kā jau laikam tajās apsurdajās normās jāiekļaujas. Starp citu interesanti, ka Mazda ar 2.0 atmosfēru var iekļauties normās, bet citi ražotāji bliež 0.9 motorus, lai iekļautos.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
6 0 Atbildēt

Jā, kaut kā viņiem tas izdodas. Bet degvielas patēriņš salīdzinoši liels un elastība nekāda.

Varbūt šeit ir kāds kas var salīdzināt 1.5 TSI pret kādu no jaunajiem Skyactiv motoriem braukšanas ziņā?

Man personīgi šķiet, ka turbomotors ir daudz efektīvāks un saprotamāks variants nekā Mazda tehnoloģija.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
8 0 Atbildēt

Skyactiv-G ir parastā atmosfēra. Kad būs pieejams, pareizāk būtu ar ar Skyactiv-X salīdzināt. Dzirksteles kontrolēta kompresijas aizdedze nu kaut kā tā laikam sauktos latviski. Pagaidām jau izskatās daudzsološi plus nākošajā Mazda 6 būs 2.0L un 2.5L SkyActiv-X. Visi turbo.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
6 0 Atbildēt

AnK rakstīja: Uz doto brīdi principā ir nofinalizējušās vēlmes/iespējas, izvēle laikam ir starp Toyota RAV4 Hybrid (es vispār biju cieši nolēmis neņemt vēl vienu Toyota, jo gribas kaut ko pamainīt, bet šodien biju servisā un šim salons+beņķi dikti iepatikās), Seat Ateca, Skoda Karoq (teorijā jau +- tas pats auto, Seats sportiskāks, Karoqs praktiskāks) un varbūt, varbūt atjauninātais Kia Niro (lai gan par šo šaubos).

C5 Aircross tomēr laikam nē. Un Volvo XC40 būs bišķi par dārgu priekš manām vēlmēm, jo gribas labi nopakotu un tad tam jau cena aizlido līdz 42-45 000 un tie tomēr ir kādi 200 EUR mēnesī, neskaitot (pieņemu) dārgāku apdrošināšanu, apkopes u.t.t.

Klau, neesi domājis par Teracco, tas dikti smuks

650 Reģ.: 25.01.2017
6 0 Atbildēt

Man likās arī ka "smyks".Līdz kopā ar blakussēdētāju tajā kastē iekāpu šogad ķīpsalā.Viņa konstatēja ka sajūta esot gluži kā maršrutniekā.Es ievēroju ka ātrumslēgs kkur zemē pie kājas,sēdvieta augsta kā belarusā un ideja kā kodiakam un izpildījums nekāds ar no visiem galiem ārālienoša lētuma pieskaņu...

AnK Reģ.: 06.10.2014
12 0 Atbildēt

Mums nav jēgas no tik lielas mašīnas. Jau Rav4 ir krietni lielāks, nekā gribētos. Pamatā - īpaši ziemā - vazājamies pa Rīgas iekšpilsētu.

AnK Reģ.: 06.10.2014
25 0 Atbildēt

Tā, šodien izbraucu ar Škoda Karoq, Toyota Rav4 un Seat Ateca.

Toyota RAV4 Hybrid:

Testa auto bija visbagātīgākajā (Premium Plus) komplektācijā. Es skatos uz Premium, lai gan ĻOTI gribas stikla jumtu, kas ietilpst tikai Premium Plus. Tomēr maksāt 4000 vairāk neesmu gatavs, jo no pārējām ekstrām, kas taja komplektācijā ietilpst, nekas neuzrunā.

Tātad, tālāk par RAV4. Salona apdares kvalitāte ļoti pozitīvi pārsteidza. Salons tiešām atstāj glaunu iespaidu. Visur mīksti materiāli/āda (vai ādas imitācija), viss ļoti smuks un patīkams. Krēsli ērti, viegli atrast labu sēdpozīciju. Manuprāt, milzīgs uzlabojums salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes RAV4 - kaut kad salonā skatīju un nepavisam neuzrunāja.

Auto ir arī lieliski nopakots, ja neskaita vienu būtisku trūkumu - nav CarPlay/Android Auto. Citādi ir viss, ko varētu vēlēties - bezkontakta tālruņa uzlāde, LED lukturi, automātiskās gaismas, adaptīvais kruīzs u.t.t.

Pirmais pārsteigums bija, cik braucot viss bija kluss. Nesalīdzināmi klusāk, nekā jebkādā citā toyotā, ar ko esmu braucis. Braucot Lidostas virzienā bija sajūta, ka mašīna ļoti daudz laika pavada elektrorežīmā, jo dzinēju vispār nedzirdēja. Pārskatāmībai nav ne vainas, piekare ļoti komfortabla un lieliski tiek galā ar nelīdzenumiem.

RAV4 arī ir milzīgs bagāžnieks, bet salona aizmugurē vietas nav vairāk, kā, piemēram, Atecā. Mūsu gadījumā šis drīzāk ir mīnuss (mēs gribētu labāk vai nu vairāk vietas salonā, vai nu mazāku bagāžnieku, lai auto pats mazāks), bet tas, manuprāt, nav viennozīmīgi vērtējams.

Par hibrīdsistēmu - iespiežot pedāli grīdā ir paskaļi (bet ne skaļāk, kā Atecā), toties atšķirībā no visiem hibrīdiem, ar ko līdz šim esmu braucis, mašīna tiešām kustās uz priekšu žigli. Ieslēdzot sporta režīmu pat visai žigli.

Tomēr uz sportisku braukšanu vadāmība galīgi neaicina. Tas arī ir lielākais RAV4 mīnuss manuprāt. Nē, nekas jau slikti nav, bet...

Lai vai kā, šīs paaudzes RAV4 ir milzīgs solis uz priekšu, arī attiecībā uz dzinēju. Jo tas, ka motoru dzird, kad iespiež pedāli grīdā jau ir OK, ja mašīna arī atbilstoši virzās uz priekšu. Un to RAV4 dara.

Ā, un testa brauciena beigās arī dabūju izdruku, kas norādīja, ka 63% maršruta nobraukts elektrorežīmā, un ka vidējais patēriņš bija 4,3/100 - ja patiesība, tad vājprātā maz. (Maršruts Amserv-Lidosta-Mārupe-Amserv, aptuveni).

Tātad, Skoda Karoq. Ko lai saka? Garlaicīgi. Vadāmības ziņā pat RAV4 interesantāks auto. Testa mašīna bija aprīkota ar 1.0 115 (laikam) ZS dzinēju, principā jau LV apstākļiem pilnīgi pietiekami, ja mierīgi brauc.

Praktiskuma ziņā Škoda ir lieliska, ja piepērk klāt dažādas praktiskas ekstras, kā individuāli regulējamus un izņemamus aizmugurējos sēdekļus, galdiņus priekšējās atzveltnēs (galdiņi, ja kas, lieliski - ar integrētu vietu planšetei un malu visapkārt, kas nozīmē, ka lietas nekritīs nost). Tas arī ir vienīgais.

Protams, savu darbu tā mašīna dara godam - tiek uz priekšu bez problēmām. Toties dvēseles nekādas. Ja, teiksim, RAV4 vilina ar modernajām tehnoloģijām un eleganci, un Ateca ar labu vadāmību un brauktprieku (vairāk par to vēlāk), tad Šķoda... ar ērtiem galdiņiem un regulējamiem aizmugurējiem beņķiem.

Piekares ziņā RAV4 komfortablāks, lai gan Škoda ir visai OK.

Vārdu sakot, mani Škoda galīgi neiedvesmoja.

Tātad, atliek vēl Seat Ateca. Auto nostrādāts visai līdzīgi Škodai (iekšpusē) - kvalitātei nav ne vainas. Principā gan Škoda, gan Seats šajā ziņā ir ļoti līdzīgas mašīnas. VAG grupa, galu galā.

Testa Ateca bija ar pareizo motoru (1.5 TSI, 150 zs), testa auto gan arī tā pavāji nokomplektēts, bet vienalga, kā izskatās labi nokomplektēts redzēju salonā. Lūk, atšķirībā no Škodas, Atecai nav regulējami beņķi un galdiņi, toties ir prieks ar viņu braukt.

Vadāmības ziņā Ateca viennozīmīgi ir vislabākā no tām mašīnām, ko testēju. Auto riktīgi forši brauc. Runājot par dzinējiem, neteiktu gan, ka šis 1.5 TSI ir klusāks, kad iemin pedāli grīdā, vienīgais skaņa patīkamāka, nekā RAV4.

Piekares ziņā bija OK, lai gan nelīdzenumus juta krietni labāk, nekā gan RAV4, gan Karoq. Mazliet bažīgu dara arī fakts, ka krutajas komplektācijās ir 18" diski - testa modelis bija ar 17".

Ar ko Ateca arī konkurē ir cena. Nosūtīju vēlamo aprīkojumu u.t.t., saņēmu piedāvājumu ar diezgan krietnu atlaidi, 30 000 iekļaujot visu (reģistrāciju u.t.t.) Vēl neesmu saņēmis RAV4 piedāvājumus, lai gan tur Premium komplektācija sanāk ap 35 000 pēc kataloga cenām. It kā teica, ka atpirkumu varot dabūt 40% Atecai, lai gan īsti pārliecinoši tas neizklausījās, kamēr par Rav4 40% atpirkums tika garantēts kā minimums, bet varot arī cerēt uz 45%. Un ja RAV4 atpirkums būtu 45%, bet Ateca 35%, tad mēneša maksājums abiem tāpat būtu principā identisks.

Jā, un Atecai piegādes laiks ir 3-4 mēneši, kamēr RAV4 tas būs garāks. Cik garš? Vēl nezinu. 4-6 būtu OK, bet gaidīt jaunu mašīnu gadu arī negribētu.

Vārdu sakot, šobrīd izvēle laikam ir noreducēta uz diviem pretendentiem. Tā kā atvaļinājums, sanāca laiks uzrakstīt bišķi garāk par visiem plusiem un mīnusiem

aigi Reģ.: 01.08.2005
18 0 Atbildēt

Skaisti aprakstīts. Lai viegli izlemt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
16 0 Atbildēt

Nav pat nekā piebilstama, visu cieņu par veltīto laiku, to visu rakstot Un lai izdodas ātri iegādāties sev īsto.

AnK Reģ.: 06.10.2014
13 0 Atbildēt

Nu, izvēle nenāca viegla, bet esam izlēmuši par labu Seat Ateca! Ateca tomēr ir krietni mazāks (25 cm īsāks par Rav4), lai gan salonā vietas nav mazāk, kas ir pluss (mums to milzīgo RAV bagāžnieku nevajag), ar Atecu ir patīkamāk/dinamiskāk braukt (lai gan ļoti uzrunā RAV superklusums braucot elektrorežīmā, kas pa pilsētu jau būtu visai bieži) un turklāt Ateca būs vismaz kādus 4-5000 EUR lētāka. Lai gan, protams, ne tik glauna, kā labi nopakots jauns RAV. Liels Ateca pluss arī ir piegādes laiks, kas esot 3-4 mēneši. RAV 4-6 kā minimums, bet varot pat ievilkties līdz 10, cik nopratu. Un tik ilgi gaidīt savu jauno rotaļlietu negribu!

Vārdu sakot, pēc Jāņiem sākšu kārtot formalitātes un tad jau cerams kaut kad oktobrī braukšu ar jaunu auto

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
3 0 Atbildēt

Lai labi kalpo!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 1 Atbildēt

Kāds būs cipars?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
6 0 Atbildēt

3-4 mēneši! Mjā, it kā pilli plači ar auto...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

No Baltijas noliktavām visu ko var dabūt ātri, bet, ja vēlas ļoti konkrētu aprīkojumu un krāsu, tad jāpasūta un jāgaida, kamēr to auto saražo.

AnK Reģ.: 06.10.2014
4 0 Atbildēt

Janeks90 rakstīja: Lai labi kalpo!

Paldies

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
6 0 Atbildēt

Apsveicu Ank ar izvēli. Manuprāt ļoti OK variants. Piekrītu, ka Škoda likās bezpersoniska, tad Seat jau bija sajūtās dzīvīgāks. Es gan izbraucu ar 1,6D, tas likās nedaudz lēnīgs. Pieņemu, ka pa 30K Atecai jābūt ļoti pilnai. Pavasarī akcijā jau pa 24K varēja dabūt automātu ar diezgan pilnu komplektāciju. Sapratu, ka izvēlējies benzīnu?

AnK Reģ.: 06.10.2014
8 0 Atbildēt

Paldies

Jā, komplektācija ir ļoti pilna. Excellence, kas jau tā ir super nopakota, bet ar visādām ekstrām, piemēram, ādas salonu, panorāmas jumtu, elektriski regulējamu vadītāja sēdekli (liels mīnuss gan ir, ka nav atmiņas funkcija Seatam), digitālais panelis, adaptīvas kruīzs u.t.t.

Jā, paņēmu benzīnu (1.5 TSI ar automātisko kārbu), bija visai žiperīgs, nekāds ūberspridzeklis jau ar tiem 150zs nav, bet patīkami braukt tāpat un kad iemin pedāli grīdā, smuki iet uz priekšu (un motora skaņa arī visai OK).

aigi Reģ.: 01.08.2005
7 0 Atbildēt

Izklausās labi

AnK Reģ.: 06.10.2014
6 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Kāds būs cipars?

Precīzi 30 000 EUR ar PVN. Pēc cenrāža būtu 34100 EUR, bet dabūju krietnu atlaidi (kas, protams, dikti nosvēra svara kausus par labu SEAT). Salīdzinājumam - gandrīz identiski nopakotam Škoda Karoq saņēmu piedāvājumu 34800 EUR, bet bez atlaidēm. Gan jau, ka varētu nokaulēt, ja baigi gribētos, bet Ateca man daudz labāk patika, tādēļ nemaz necentos runāt.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
3 0 Atbildēt

Kā viens dabū atlaidi pērkot jaunu bez akcijas piedāvājuma? Labi jāmāk runāt vai visa summa uzreiz jānoliek? Vienmēr šis jautājums nav licis mieru.

AnK Reģ.: 06.10.2014
6 0 Atbildēt

Es neko īpašu nerunāju - godīgi pateicu, ka šobrīd izskatu vairākus modeļus, tostarp Karoq, RAV4, C5 Aircross, kā arī norādīju savas vēlmes u.t.t.

Principā biju mazliet pārsteigts, ka saņēmu tādu cenu, jo otro reizi, kad braucām skatīt, bijām uz riteņiem un nelikās, ka mūs atpazina pārdevējs, radās iespaids, ka mūs ņem gluži pa pilnu. Tas gan šķiet mainījās, kad uzreiz varēju iedot sarakstu ar vēlamo aprīkojumu u.t.t.

Lai vai kā, neko īpašu neteicu, nedarīju. Tāpēc arī biju pārsteigts, jo biju rēķinājies, ka būs jāiet cauri kaulēšanās procesam. Bet nu, pie tādas atlaides ko tur vēl kaulēties...

AnK Reģ.: 06.10.2014
5 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja: 3-4 mēneši! Mjā, it kā pilli plači ar auto...

Man nav steigas, tāpēc labāk pagaidīšu, lai dabūtu ar precīzi tādu aprīkojumu, kādu vēlos!

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
8 0 Atbildēt

tāpat jau ir ierēķināts, ka precīzi vēl pēc 6 mēneši Tev šitā kaste jau liksies veca un neiekārojama. Seats, Škoda, vai vēl kāds izdrukās nākamo mēslu ar vēl spīdīgākām podziņām, ar vēl lilāku ekrānu, un ar vēl kaut ko, ar ko paķert uz muļķa.

AnK Reģ.: 06.10.2014
10 1 Atbildēt

Skauž, ja?

650 Reģ.: 25.01.2017
6 0 Atbildēt

Mani šeit iespārda viena aizkadra lieta.Par kuru netiek ne piemunēts.It kā viņas nemaz nebūtu.Proti- ar KO tiek braukts pa'šlaik,CIK tas maksā un KUR tas tiks likts (bāzts,nogrūsts,iesmērēts,,).

Ja (ja.....) pašlaik tiek braukts ar/līfz 5k vērtu,vaļātikšanas oroblēma ir minimāla un neprincipiāla.Bet ja ar 15k,tā ir būtiska.Ja ar 25k,viņa ir šausmīga..Jo "bedre" ir izrakta,demagogi un lohi savu ir padarījuši.Atliek tik pagaidīt,kamēr uzradīsies pirmie,kuri uz savas ādas to nobaudīs.Kaut gan skaidrs,ka ne vaļsirdību ne dižu taisnību te nesagaidīt.

AnK Reģ.: 06.10.2014
8 0 Atbildēt

Šobrīd: Precīzi 3g vecs Toyota Verso. Nobraukti gandrīz 70 000 km. Uz doto brīdi atlikušais līzinga maksājums varētu būt kaut kur pie 10-11 000, nezinu precīzi.

Pārdot ceru par 12-13 000, kas šķiet reāla cena, skatoties SS.

Iepriekšējo mašīnu (Toyota Auris TS) pēc 2,5g pārdevu par kaut kādiem 12 000 vai tā, neatceros. Nebija liela interese, bet pirmais nopietnais interesents paņēma, pagāja kāds mēnesis.

Principā galvu daudz nelauzu, gan jau, ka izdosies pārdot, galu galā mašīna laba, kalpo nevainojami.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
11 0 Atbildēt

Daži no klātesošajiem bomžiem nespēj saprast, kā var iztērēt 30tk un braukt ar balto cilvēku auto pāris gadus neapmeklējot servisus un nepiesārņojot savu dzīvi ar tipiskā bomža problēmām - šrotu regulāra apmeklēšana, kaktu servisu burvība, nemaz nerunājot par nobraukta šrota ikdienas sīkumiem -šķidrumu noplūdēm, šikstoņām un graboņām un ikgadējo TA, kuru pēcāk nosvinēt ar lētu spirtotu škidrumu, jo tie tak ir svētki!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
9 1 Atbildēt

Daži no klātesošajiem zīmuļiem nespēj aptvert, ka:

- jebkuram auto, neatkarīgi no vecuma, vismaz 2x gadā vajadzētu jāapmeklē servisu - minimālā apkope ir sezonāla eļļas maiņa, pat ja nobraukums nesasniedz paredzēto (aukstie starti mazbraucējiem priekš motora ir sliktāki, nekā garie nobraukumi).

- tieši bomža domāšana liek domāt, ka jāapmeklē nez kādi kaktu servisi uz šroti - arī vecu auto var nodot saprātīgā servisā (dīlera kafiju dzert man nav obligāti) un remontēt pēc diagnostikas un saskaņotas tāmes ar servisa piedāvātajiem materiāliem (atkarībā no detaļas pieejamības un specifikas serviss piedāvā lietotu/aftermarketa/OEM - varu pats izvēlēties).

- škidrumu noplūde ir novēršamas iepriekšminēto darbu sarakstā, jo tie ir bojājumi.

- ikgadējā TA tiek iekļauta attiecīgajā apkopē - saņemu atpakaļ auto ar jau izietu skati.

Visi servisa apmeklējumi, kas man ir bijuši ārpus diviem ikgadējiem plānotajiem, faktiksi ir tīšas auto laušanas rezultātā. Un mazāk, nekā tajā pašā laikā neplānotas garantijas problēmas, jaunam auto.

Tieši tev ir bomža domāšana, nespējot saprast, ka arī vecu auto var uzturēt kārtībā un darīt to servisā. Būtiskā atšķirība - 20tk no tevis minētajiem 30tk tiek ietaupīti, iztiekot bez "jauna auto smaciņas un prestiža", bet iztērēti lietderīgākām lietām.

AnK Reģ.: 06.10.2014
13 2 Atbildēt

Ja cilvēki grib runāt par lietotām mašīnām un lietoto auto priekšrocībām, lai taisa jaunu topiku. Lietotajiem auto arī ir savi plusi, īpaši, ja labi kopti.

Lielā problēma jau ir, ka cilvēki nāk un diršās ne pa tēmai. Ja es rakstu, ka man patīk mašīna Y, atbilde, ka 20 gadus vecs Audi nu gan ir daudz krutāks auto, ir pilnīgi lieka un beztēmā.

Šī ir tēma par jauniem auto, ja cilvēks grib slavināt savas metināšanas spējas, lai iet pie citas tēmas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
8 2 Atbildēt

Pilnībā piekrītu šim viedoklim - šajā tēmā nevadzētu diskutēt par lietotiem auto netkarīgi, ir vai nav tie labāki. Iebildumi ir pret dažiem pāviem, kas citus sauc par bomžiem, piedomājot klāt savas pasaciņas un stereotipus par lietotiem auto.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
8 2 Atbildēt

Tieši tā. Šis topiks jauniem auto un jaunu auto atsauksmēm

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
3 3 Atbildēt

Bomzi, nu nevajag tikai. Tā kā tu, tieši tā domā tipiskie bomži hujapļoti. 17k ietaupīt uz ko? Uz sava brīvā laika un nervu rēķina? Kur to naudu iztērēt lietderīgi? Tev par brīnumu, bomār, citiem tie 30k, par kuriem tiek pirkts auto, nebūt nav pēdējie santīmi kontā un nav vēlmes neko ietaupīt, bet gan braukt ar jaunu mašīnu ar jaunu smaciņu, un 1x gadā iegriezties pie dīlera uz pusstundu nomainīt eļļu. Jo tev, kā jau bomāram, nav saprotams, ka noteikti tie "ietaupītie" tavi minētie 17k būs iespējams stulbākais ietaupījums mūžā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 0 Atbildēt

Klau, tev tiešām vieta Tvaika ielā. Iespējams, kādam tie 17k patiešām ir lieki, bet vairums sakoduši zobus maksā līzingu un dzīvo divistabu paneļmājas dzīvoklītī. Un liec mierā laiku un nervus - kā jau teicu, tas ir tavas iedomas. Laika patēriņš nemainās (aizvest/savākt) un nervi ietaupās - nav jāstreso par idiotiem lielveikalu stāvvietās, parkojot savu lolojumu pa divām vietām kā īblim un var mierīgi atstāt ielas malā līdz rītam, ja neplānoti sanācis kādu alu iedzert.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
2 3 Atbildēt

Un atkal tipiskas bomžu problēmas. Līzings un stress par buktēm. Tu arī tupeles pērc humpalās lietotas? Tās jau arī nolietojās un nonēsājās, tā pat kā uz mašīnas parādās buktes un rūsa ar laiku, zini kā to sauc? tas ir dabīgais nolietojums, ambīli!

Bomzi, tad kad tev būs pietiekoši naudas, lai pirktu kaut vai jaunu dacia sandero, tad parunāsim. Pagaidām tu esi tipisks tirliņš bomzēns, kuram savs laiks neko nemaksā, var pisties pa servisiem katru otro mēnesi, čomoties ar tiem appisējiem servisos, šrotos utt. jo nopērkot šrotu pa 10tk jau nekas cits nespīd. ja nebūtu pats to piedzīvojis, diez vai šeit vipār rakstītu, bet ko man tādam bomāram kā tev stāstīt, iedzer labāk alu, vēlams no divu litru plastmasenes, diez vai ka tu normalu alu vari atļauties, jo alus stikla pudelēs taču ir nenormāli dārgs, nahuj pārmaksāt

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 3 Atbildēt

Pirmā daļa pareizi. Piekrītu, bet par tiem šrotiem un biežiem servisiem - tā ir tava vācu sūdu atstātā psiholoģiskā trauma.

Ja būtu braucis ar normālu auto, tādas muļķības nerakstītu.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
3 5 Atbildēt

Tā ir skarbā realitāte cirvi. Esmu braucis ar dažādiem auto, par kuriem principā jūs interneta tizleņi neko nezināt, bet tas ir cits stāsts. Par to, ka esmu bijis servisā 1X divu gadu laikā uz pusstundu ilgu eļļas maiņu jau laikam nav jēgas stāstīt. Prinicpā uzskatu, ka tiem, kuriem ir tā nauda jauna auto iegādei, tādi debīli argumenti kā vērtības kritums, "ietaupīt" un kur nu vēl buktes un švīkas liekas galīgi smieklīgi. Tiem, kuri var tos 30tk atļauties auto iegādei visticamāk svarīgākais ir dzīvot bez jebatorija un nečupoties ar servisa šmuļiem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 0 Atbildēt

Ja tu būtu, kaut 1/10 tik kruts, kā mēģini sevi pasniegt, tev nevajadzētu mēģināt celt savu pašapziņu, mēģinot iestāstīt interneta tizleņiem, ka viņi neko nezina.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 1 Atbildēt

Tu gadījumā neesi tas, kurš te visiem mēģina iebarot savu pareizo taisnību par vecajiem šrotiem, bomār? Neesi rados ar Nīcas ampli? Tas arī slavē savu goļāru un uzskata ka tikai lohi iegādājas jaunus auto.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ko "iebarot"? Pastāstīt patiesību, ka galvenais ieguvums no jauna auto ir prestižs un jaunā auto smaciņa? Pastāstīt, ka arī vecu auto var uzturēt kārtībā? Protams, ka līzinga kompānijas un to upuri nav sajūsmā par šādu viedokli - vieniem tas kaitē biznesam, otriem parāda, ka viņi ir lohi. Un, protams, eksistē arī daļa, kas jaunus auto patiešām iegādājas tādēļ, ka to var atļauties - tie nav lohi - jo lohi NEVAR atļauties, bet tomēr pērk...

Nav problēmu, ja cilvēks iegādājas jaunu auto patiesu motīvu dēļ, bet ir muļķīgi maksāt augļotājiem par ilūziju, ka tas kaut ko "garantēs", izņemot regulārus izdevumus.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
4 1 Atbildēt

Es uzskatu, ka lohs ir tas, kurš ar ģimeni (piemēram, 2 bērni) pērk kaut kādu mazu sūdu, bet jaunu.

vai lohs ir tas, kurš nopērk kaut kādu sūdu tikai tāpēc, ka jauns.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

ļoti daudz kas ir atkarīgs no lietošanas mērķa un apstākļiem.

Man ir četri bērni un jauns (bija) mazs auto. Par sūdu to saukt nav nekāda pamata, bet nav arī premium.

Bet...

Tas man ir ģimenē otrais auto, ar pielietojumu ļoti lokālā vidē, ar mazu ikmēneša nobraukumu un lietošanai skaitliski mazā pasažieru sastāvā.

Ir otrs auto, kas tika iegādāts lietots (2 gadīgs). Tas atbilst lielas ģimenes auto prasībām un izmēriem. Arī ne premium, lai gan tādam jaunam cena ir gandrīz kā premium.

Abus šos auto (arī iepriekšējos) esmu pircis ne jau tāpēc, lai zīmētos, bet tāpēc, ka manā izpratnē tas ir labākais price/performance. Vismaz priekš maniem apstākļiem

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 1 Atbildēt

"pastāstīt patiesību". Jebal tev pašam smiekli nenāk? Vecu lūzni uzturēt kārtībā nozīmē jebīties pa servisiem, bet jebīties vajag ar vecenēm nevis ar veciem šrotiem. Tās tādas mazohista tieksmes laikam.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Kā notiek "jebīšanās" pa servisiem? Pastāstīsi? Acīmredzot tev šāds process ir pazīstams.

Manā pieredzē - savu auto atstāju uz pāris dienām un savācu ar visu saremontētu - detaļu deficītu neesmu izjutis. Sievas jaunajam - kaut kāda herņa jāmaina par garantiju, bet nav uz vietas - attiecīgi dīleris pasūta un, kad detaļa piegādāta pēc pāris nedēļām, jābrauc vēlreiz. Attiecīgi ar jauno ir lielāks laika patēriņš servisam. Savādāk process identisks - pirms/pēc darba pa ceļam auto atstāt/savākt servisā. Pa vidu tiek uz e-pastu atsūtīts diagnostikas kopsavilkums un piedāvāto darbu tāme, saskaņošanai.

Un par to jebīšanos ar vecenēm - ne jau es esmu tā pārgribējies, ka petenes visur rēgojas. Tā tava sāpe un iztrūkums...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 4 Atbildēt

Es kā parasti pārstāvu alternatīvu viedokli, un šoreiz tas ir tāds: kāpēc pirkt jaunu, bagātīgi aprīkotu Ateca par 30 K vai palietotu Volvo-XC60 par 10 K, ja par 17 K var nopirkt jaunu Kadjar sākuma komplektācijā īpašā piedāvājuma ietvaros?

Vai tādam Kadjar sākuma komplektācijā kaut kas būtisks trūkst? Nē, netrūkst, jo kondicionieris ir, vadītāja sēdekļa augstuma regulēšana ir, ar ādu apvilkta augstumā un dziļumā regulējama stūre arī ir. Viss tātad ir!

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
4 1 Atbildēt

Nav tur nekā.

Tad jau labāk par 15 k paņemt šito:

m.ss.com/msg/lv/transport/cars/hyundai/ix35/bggnld.html

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 1 Atbildēt

Nu tev 2 dienas bez auto ir ok, man nav, tāpec neizvēlos jebīties, kas tur nav saprotams?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Cik ir tādi cilvēki, kas ir pamatoti tik atkarīgi no sava auto, ka uz papildus iepriekš plānotu dienu nevar to aizstāt ar taksi vai carguru? Ja ļoti gribas, par ietaupītajiem 17k sanāk arī uz tām dienām nolīgt ekskluzīvu auto ar šoferi, kurā pabaudīt jauna auto smaciņu.

Ja tev tiešām ir tik kritiska plānota auto 24/365 pieejamība (neticu, bet lai jau...), tad esi viens no retajiem, kam ir pamatota vajadzība pēc jauna auto. Un to nevajag jaukt ar neplānotu palikšanu uz ceļa.

Man lielākoties auto ir remontā, kamēr pats komandējumā vai atvaļinājumā.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Nu jeppāt/kapāt, cik te tālu atkal ir aizgājis.Mana piem runa bija par to, ko darīt tam, kurš teorētiski gribētu tikt pie jauna auto, bet nesaredz reālu iespēju kaut cik normālā veidā tikt vaļā no sava esošā. Un ja viņam neinteresē tas kadjars par to sākuma cenu.Ko viņam darīt, ja tas viņa esošais auto maksā vairāk, nekā veikalā tas jaunais. Tā lietoto apmaiņas problēma ir vistiešākā veidā saistīta ar to jauno iegādes jautājumu.Vēl nupat pirms dažiem gadiem šis jautājums bija stipri vienkāršāks.Bet tagad tam vismaz kaut cik daudzmaz vērtīga lietotā īpašniekam ir vai nu iespēja noteikt tupi iedomātu cenu un tirgot viņu kaut vai veselu gadu (kas reāli notiek!), vai nu arī paļauties mirkļa iespaidam un atdot to kādam dīlerim par atklātā tekstā dempinga summu- lai savukārt tas dīleris tur viņu to gadu vai divus marinē un domā kā to saglabāt "labā stāvoklī".Laukā stāvošam auto bremžudiski sarūsē jau nākamajā dienā pēc pirmā lietus- jautājums, kāds tas būs pēc gada šādas uzglabāšanas, aprūsējis un ar mēsliem piebiris.Un cik tas maksās, gadu nelietots un par gadu vecāks kļuvis. Šī te globālā bomžu piesaukšana vienkārši ir sagrāvusi to lietoto auto tirgu.Brīnums diez uz ko tuvākajā nākotnē "cer" tie te skaļāk kliedzošie dīleri, kuri aizkadrā labprāt tiktu vaļā ne tikai no jauniem, bet arī no tiem savos plačos kupli uzkrātajiem lietotajiem.Paskatiet ss sludinājumus, kuri tur nupat jau pa veselām lapām ir pilni tieši ar šiem dīleru piedāvajumiem.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

Grūti izskaidrojams fenomens ir šis auto - gan pārvietošanās līdzeklis, gan greznumlietiņa, gan prestiža simbols.

Tiem ļaudīm, kam auto ir galvenokārt pārvietošanās līdzeklis, nesagādā grūtības saprast tā reālo lietošanas un pārdošanas vērtību, un tie bez grūtībām pārdod / nopērk sev nākamo, kad iepriešējais jau vairs nespēj veikt pilnvērtīgi savu funkciju - nu, kā ledusskapis, piemēram.

Savukārt tie no mums, kas savu greznuma prestižo lietiņu pārvērtē - tie mokās. salīdzini ar sirdssāpēm, kad salūst stikliņš jaunākajam aifonam, nopirktajam par tūkstoti - lai būtu pirmajam.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Greznumlietiņa,prestiža simbols un bezpersonisks pārvietošanās līdzeklis- tie visi kāreiz ir tie īstenā Loha atribūti.Ja tēlot vismaz kaut cik drusciņ "lietā" iebraukušo- jautājums bija principiāls un joprojām "gaida" vismaz kādu reālu atsauksmi.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 1 Atbildēt

Man salīdzinājums tāds -

cilvēks grib nopirkt kaut ko, kur apsēsties.

Viņš nopērk tabureti. Sēdēt neērti, bet apsēsties var ātri. Nav žēl kad apskrāpējas. Kad apnīk, salūzt, vai uzmetas uz dirsas nosēdumi, nopērk jaunu, bez problēmām. Veco izmet miskastē, vai pārdot ( pārvietošanās līdzeklis)

Otrais variants - cilvēks nopērk ērtu dīvānu ar masāžas funkciju. Viņš iekrīt tajā pēc grūtas darba dienas un izbauda tā komfortu. Papildus uz tā var nodrāzt kādu kuci. Kad dīvāns saskrāpē kaķis, viņam žēl. Dīvāns var būt pirkts lietots, jo cilvēks domā, ka labāk nopirkt tādu, nekā jaunu tabureti no mēbeļu salona ar krāsas smaržu.

Un trešais variants - kaimiņš nopirka jaunu dīvānu un visiem ar to lielās. Cilvēkam arī sagribas tādu. Vai cilvēks grib izrādīties pret saviem draugiem ar jaunās kolekcijas dīvānu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Un ja kāds, kas atnāk ciemos, atļaujas pateikt, ka pie pakaļas tas dīvāns ir jebkurā gadījumā - arī kolekcijas, tad var dabūt pa muti, jo izrādīšanās ir svarīgāka par pakaļas ērtībām.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

ja gribas izrādīties tad vajag kā anekdotē:

Jaunais biznesmenis ( trupmāk tekstā "JB", orģinālā "jaunais krievs" ar visiem pareizajiem zelta aksesuāriem ) ierodas mūzikas veikalā ar tekstu:

"Man te tusiņš stilīgiem večiem briest, vajadzētu kaut ko baigi stilīgo no mūzikas instrumentiem un pa atbilstošu cenu nu tā uz "20+ stabiem" un tā lai nevienam citam nav"

Pārdevējs padomā - "OK, ir man te baigā retā lieta - Stradivāri bungas speciāli tādiem spiciem pircējiem un mūzikas pazinējiem kā tev"

JB - "O, cik tādas nāk"

Pārdevējs - "30 stabi"

JB - "30, OK der - piegādāsi uz P. Brieža 25 ..."

Tusiņš:

Visi stāvā sajūsmā par "Stradivāri bungām", tik viens tāds vienkāršāks čomaks klusiņām saimniekam - "Vecais da tevi kapitāli piečakērjuši - Stradivāri izgatavoja tikai vijoles."

Pēc tusiņa JB klāt mūzikas veikalā -

"Da b%^%^ ko tu man te iesmērēji, man te čoms teica ka Stradivāri tikai vijoles taisījis ..."

Pārdevējs - "Skaidrs ka taisija vijoles, bet tās bija parastiem mirstīgajiem, bet īstiem pacaniem taisīja bungas …"

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

un "pārvietošanās līdzeklis" tā ir lohu atruna lai citiem pamatotu sava sūda iegādi.

Ja tas ir pārvietošanās līdzeklis, tad cilvēks tajā pavada daudz laika. Un ja pavada daudz laika, tad tā ir viņa dzīves sastāvdaļa. Ja tu 2 stundas dienā pavadi korķos, tad nozīmē, ka tu mēnesī - gandrīz trīs diennaktis pavadi mašīnā.

Arī ēdiens ir ēšanas līdzeklis, bet tāpēc jau nevajag dzert fizioloģisko šķīdumu ar vitamīniem, olbaltumvielām, ogļhidŗātiem un minerālvielām.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Gandrīz perfekti.Tikai vēl nianse- tu ej garām,dzirdi ka Lohi konkrēti Tevi aprunā.Tev kko piedēvē,tevis teikto pārfrāzē un par visu vari cenšas izlikt pat lohu.Tev viņi pat neprasa neko pamatot, vnk korī paši jautā un paši sev atbild.Vari vnk paiet garām.Jo ilgi nebūs jāgaida,tapc ka tas jaunais suuds pārtop par "lietotu" itin drīz.Te jau ir bijuši piemēri par izcilā superba tirgošanu gada garumā un utt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Vel viens fakts, kas apliecina zīmēšanos kā prioritāti - lielai daļai ir ļoti svarīga auto ārējā krāsa, nevis salona apdares kvalitāte. Bet... uz savu auto pamatā ir jāskatās no iekšpuses. No āras to aplūko citi!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

...un riteņu disku izmērs un veids...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Un vairāk par tēmu - atslēgas vārds ir izvēle, man dažādos dzīves posmos (bērnu vecums/daudzums) ir bijuši dažādi auto, ir bijušas taburetes, ir amīšu (nu jau vecs) pick-up utt. Esmu šo to nomājis utml. Kad meita bija maziņa un vajadzēja ratus vadāt - es nespēju sevi iedomāties lietojot luksusa sedanus/universālus, vajadzēja kaut ko kur iemet ratus baigi nespringstot ir 5+ vietas utt. (tagad protams SUV krosoveru, minivan-veidīgo tam pašam BMW ir gana plaša izvēle). Vienīgi neesmu galīgi priecīgs par to ka visiem šausmīgi liekas ka vajag pāriet uz elektro auto, tas mani joprojām nepārliecina, tā kā ir dienas kad vienā gabalā tiek nobraukts 360+ km, kas tikai retai elektro kastei ir pa spēkam.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

mans uzskats - kā minimums 500km ( lai būtu ierakstīts specifikācijā).

jo ziemā - mīnus 20 procenti = 300 km

Plus akumulatoru nolietojamība, ne 100 procentīgā uzlāde, dinamiskā braukšana...

Ar 300 km batereju sanāks liela pisšanās ziemas laikā, vai ar dinamisku braukšanu ( jo daudziem elektrosūdiem optimalais braukšanas ātrums ir zem 90km/h, piemēram - 85, vai pat 80. Tāpēc braucot uz 100 vairs nekādi nesanāks nobraukt solīto distanci.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti