Edzijs
Problēma, ka hibrīdu ātrākais varot dabūt tikai pēc Aprīļa, tik ilgi negribās gaidīt. Arī 4x4 ne hibrīdu jāgaida laiciņš.
.
Paskatījos amserv noliktavas auto , neviena rav-a pārējie gan pilns . Tik ravu vien pērk ?
Edzijs
Problēma, ka hibrīdu ātrākais varot dabūt tikai pēc Aprīļa, tik ilgi negribās gaidīt. Arī 4x4 ne hibrīdu jāgaida laiciņš.
.
Paskatījos amserv noliktavas auto , neviena rav-a pārējie gan pilns . Tik ravu vien pērk ?
topinamburs rakstīja: skaitliski varbūt vairāk iegādājas vecu auto priekam, bet statistiski tomēr arvien vairāk pērk un brauc ar jaunākiem.
Interesanti būtu statistika ar cik veciem auto nobrauc visvairāk km? Deru uz beigtu mušu, ka visvairāk km būtu ar auto, kam krietni mazāks vecums par vidējo temperatūru palātā.
Bez šaubām - bet tikai tāpēc ka to vidējo statistiku sačakarē firmas - jo, kā jau tu saproti, situācijā, kur mašīnas stāvokli kontrolē nevis dabā, bet uz papīra, un vadītājs var nebūt ieinteresēts sekot mašīnas stāvoklim un to saudzēt, labāk tomēr jaunu mašīnu... Bet ja tās firmas no statistikas izņemtu ārā, rezultāts nemaz nebūtu garantēts. Es, piemēram, nesen biju pārsteigts uzzinot ka kaimiņi ar savu iepriekšējo mašīnu, ko pārdeva pirms diviem gadiem, B5 passātu, pirmsfeisliftu, to gadu laikā, ko tā mašīna viņiem bija, bija nobraukuši 350k, pa 70k gadā - tu tik iedomājies, nopirkt padsmitgadīgu mašīnu lai norullētu 70k gadā - kamēr šī tofika vidējais blondais lietotājs no 5 gadus vecas, 150k noskrējušas mašīnas kratās vaļā, jo tūlīt, tūlīt lamata juks ārā un elles vārti pavērsies...
Protams, ar tām vecajām mašīnām, kuras iegādājas kā svētdienas mašīnas, parasti daudz nebrauc, un ir citas, ikdienas mašīnas, bet tas nenozīmē ka tur tie cipari ir jauno tačku klubiņa iedomātie - kur desmitgadīga mašīna ir "veca", ar visu no tā izrietošo. Cik es redzu vietējajos autoforumos, lielākoties visādiem nopietniem projektauto būvētājiem svētdienas mašīna ir 25-40 gadu vecuma diapazonā, bet ikdienas mašīna - 10-20 gadu vecuma diapazonā.
arba rakstīja: Vispar jau jaunie auto ir murgs !
Ja agrak masinai nestradaja spogulu apsilde, tad apskatija drosinataju, releju, kontaktus, sledzi, pasu spoguli
Tagad - parbauda kludas, atjauno programmaturu, Nomaina vadibas bloku un izsaka aizdomas , ka iespejams akis jamaina , jo iespejams , ka auto taupa elektribu !
Pilnigs piiiii !
Kapec elementaras lietas vajag taa sarežģīt !
Vakar braucu ar jaunu seat , vins visu laiku dod padomus !!!
Eco padoms !
Ieliec d rezimaa
Iesledz starp stop
Un labakais - aizver logu !!!
Paga paga, tu esi bišķi atpalicis Fofāgens kaut ko tādu ieviesa jau ar ceturto golfu un B5 passātu, audī ar C6 un B6. Ieviesa pa lielam tāpēc lai nevajadzētu lielas kaudzes ar vadiem + tajos vadības blokos, kas darbina galā esošās lietas, var visādus vairāk vai mazāk nevajadzīgus vipendronus ieviest vai nu softiski, vai ar dažu detaļu ielikšanu. Jānosauc tev pāris piemērus - teiksim, manis nosauktajām mašīnām elektrisko logu motoriņi satur "durvju kontroles blokus", tb motoriņā esošā elektronika atbild ne tikai par loga darbību, bet arī kontrolē centrālās atslēgas motoriņu un spoguli, un tam ir pieslēgti visi attiecīgajā durvī esošie slēdži - un attiecīgi motoriņi sarunājas pa CAN kopni ar komforta bloku - rezultātā uz durvīm vajag aizlaist salīdzinoši nedaudz vadus. Otrs piemērs - jaunākām mašīnām - manis nosauktajiem audī, un fofāgeniem kas būvēti uz mk5 platformu - lukturi, logu tīrītāji, apmīzēju sūknītis un vēl šis tas ir pieslēgts "centrālās elektrības blokam" - bet pie stūres esošie slēdži ir pieslēgti "stūres kontroles blokam" kas sarunājas pa CAN kopni ar centrālās elektrības bloku. Rezultātā gan samazinājusies vadu metrāža, gan čupa ar visādiem vipendroniem ir izveikta lielākoties softiski - teiksim, dienasgaitas gaismas, ar iespēju uzlikt cik spoži tajā režīmā spīd lukturi.
Bet nu - tu esi lieliski aprakstījis vienu no iemesliem, kāpēc es nekāroju pēc jaunas mašīnas
aigi rakstīja: Kā jau minēju, tad sieva tika pie mazlietoti jauna auto - 2018.gada Renault Clio 1,2l, 51tkm ar 24m garantiju. Pēc pāris dienām jau ir neliels priekštats par auto.
Kopumā žiperīgs mazs hečbeks, ko arī meklējām. aprīkojums skops, jo bijis Europcar nomas auto. palielam no ekstrām varu minēt tikai apsildāmus sēdekļus. Sievai aprīkojums bija otršķirīgs.
Brauc labi, labi vadās, bet gauss no 0. Esmu jau atradis no manuālās kārbas, bet slēdzas viss perfekti, nav kur piesieties. Atkal pabraucot ar manuālo saprotu, ka tā provocē uz agresivitāti ar automātu tā nav.
Vidējais patēriņš braucot par Rīgu brīvdienu satiksmē 7l/100km. Sēdēšanas pozīcija ērta, krēslu var pacelt augstāk kā man patīk. Aizmugurē 3 bērniem ir ērti, bet kardāna tunelis traucē, bērni jau izrādīja pretenzijas. Bagāžnieks kā jau mazajam hečbekam - tikai iepirkumiem.
Kā ģimenes 2.auto ir ok.
Jāpiezīmē, ka salons kā jaunam auto, vizuāli man arī ļoti labi patīk.
Clio ir jau 4 Renault, kas ir mūsu lietošanā.
Kādā veidā, ja drīkst zināt, mešalka provocē uz agresīvu braukšanu? Sasmējos par "kardāna tuneli".
Nu tā, ka ar automātu, tu iesēdies un brauc. Reāli borring, nekas nav jādara tev pat nav velēšanās kaut ko izdomāt tu vienkārši brauc plūsmā.
Ar manuālo kaut kur sēž iekšā velniņš tomēr to kloķi raustīt un pārslēgsies, apdzīt, uzgāzēt, "iemest" zemākā robā.
Bet tas nenozīmē, ka es skumstu pēc manuālās kārba, noteikti nē, automāts tomēr ir cits komforts.
Jā Scenic ir pilnīgi gluda grīda, tur sēdēt 2.rindā ir daudz komfortablāk kā jebkurai automašīnai ar kardāna tuneli, to noliegt nevar.
Man ir līdzīgs novērojums-ar automātu var pabraukt krietni mierīgā, tas gan ja automātam daudz pārnesumu.
Ar manuāli C-max'am bija tāda tizla kārbas attiecība ka uz 50 braucot ceturtais vēl nevilka bet ar trešo sanāca pamatīgi zāģēt-tad vai nu zāģē vai liec ceturtajā un kruizē ar baudāmiem 65-70.
Šito lietu esmu novērojis daudziem auto, ka uz 50 km/h braucot 3. robā baigi zāģē, a 4. robā bišku nedavelk... Parasti 4. un 60 km/h jābrauc, lai būtu komfortabli.
Trīs problēmu kombinācija - 1) nemotors 2) paplika mašīna 3) braucējs nemāk braukt. 1) cik ir sanācis pabraukt ar dažādām ceškām tedeškām, viss ir normāli pat ar pieciniecēm, kur kārbas kopgarums ir tāds pats kā sešiniecei - jo tomēr tur ir pieci katli ar 2,5 litru kopējo tilpumu, nevis kaut kāds 1.6. 2) problemātiskajām mašīnām noteikti normālākās komplektācijās būtu sešiniece ar kuru tādas problēmas nebūtu. 3) www.vwmotion.lv/forums/viewtopic.php?f=23&t=19479 reku var palasīt 8 gadus vecā tēmā divu latvijas čipšķūninga gurū viedokli par dudināšanu ceturtajā robā ar dīzeli - tur vēl piedevām ir runa par mk3 1.9 TDI, nevis kādu mūsdienu dizeli kam ir kvēpu filtrs...
Izklausās pēc psiholoģiskas dabas problēmām. Jā, man izbraucot ar tomātu arī sanāk braukt mierīgāk, bet tam ir divi iemesli - pirmkārt, sveša mašīna, otrkārt - tas vienmēr ir klasiskais tomāts ar hidrotransformatoru, kas attīecīgi nozīmē ka 1) mašīna iet sūdīgāk nekā tāds pats tik ar mešalku 2) iemīšana grīdā nozīmē gaaaru kikdauni. Tavā gadījumā - pabrauktu kādas dienas ar to savas sievas kliju, vai kas tas tur bija, pierastu un nomierinātos.
Abet par to tuneli - klijai noteikti nav tāds "kardāna tunelis", jo pats kardāns nav pat papildaprīkojumā Lielākoties tas tunelis ir vai nu strukturālu iemeslu dēļ, vai arī gluži vienkārši lai izpūtējs pa zemi nevilktos.
iepriekšējā klija RS bija tikai ar tomātu (jaunās vēl nav, bet domājams arī tikai ar divsajūgu robotu) - neticu, ka neprovocē uz dinamisku braukšanu.
IMHO pie vainas ir nevis tomāts-rokas kārba, bet turbo(scenic) un neturbo(clio) - turbo ir 2x? lielāks griezes moments, t.i. pie tiem pašiem apgriezieniem scenic ir 2x vairāk jaudas.
Man pašam tā ir bijis pārsēžoties no turbo uz atmosfērisko - galīgi neiet, kamēr pierodi, ka jāpārslēdzas ir nevis pie 2000rpm, bet 6000
"kamēr pierodi, ka jāpārslēdzas ir nevis pie 2000rpm, bet 6000" - ???
Vispār jau otrādi. Es pasen šito dabūju izbaudīt, pārsēžoties no A90q uz mk3 1.6 mono - pirmais ceļ normāli, jau no zemiem aogriezieniem, otrs īsti neceļ nekādos apgriezienos - pēc pirmā, ar kuru pārslēgšanās punkts bija pie 2-2,5k, ar otro es brīžiem sevi pieķēru ka gaidot cēlienu esmu jau aizgriezis pulksteni tuvu 4k. Nu neko, ar laiku pieradu un iemācījos braukt normāli arī ar to 1.6 mono.
Kad runā par griezes momentiem, neaizmirsti ka tās mašīnas arī bik svaros atšķiras, bet, pats galvenais - ka cilvēks ar nemotoru grib braukt agresīvi, nevis otrādi - es vēl nekad neesmu piedzīvojis ka iekāpjot sūdīgāk ejošā mašīnā, gribu aiz neko darīt sākt visus pēc kārtas kost nost...
nē, ir turbodīzelis, kurš ikdienas braukšanā liekas spriganāks par atmosferisko benzīnu, kaut gan pēc papīriem 0-100 benzīns ir >1 sek ātrāks.
Tāpēc, ka dīzelim iznāk 213 NM/tonnu, bet benzīnniekam 167NM/tonnu.
Piemetu ciparus clio/scenic:
clio 1123 kg 107 Nm(1.2 atmo) 95 Nm/tonna
grand scenic 1505 kg 240Nm(1.3turbo) 159 Nm/tonna
T.i. pie tiem pašiem apgriezieniem scenic būs par 67% lielāks paātrinājums nekā clio.
tas jau IMHO sen noskaidrots - ikdienas braukšanā vienādos auto dinamiskāks liksies motors ar lielāko griezes momentu. Sportiskā braukšanā ātrāks būs motors ar lielāko jaudu - bet tad motors ir jātur apgriezienu diapazonā, kas ir tuvu max.jaudai - t.i. tuvu redline (ko ikdienas braukšanā tipiskais vadītājs nedara)
Sen bija tāds focus 1,8tddi ar 90zs, brauca kā traktors, vilkme bija pie jebkādiem apgriezieniem un bez aiztures, sajūtās likās ka mēmi iet kaut pēc cipariem 0-100 bija ap 13+ sekundēm. Kamēr benzīni sakacinājās un modernie dīzeļi sapūta turbīnas es jau biju gabalā
Paga paga. Tu piemirsi vienu joku - tu salīdzini turbodīzeli ar atmosfērisku benzīnnieku - bet tur tam scēnikam gliemzis ir piekabināts benzīnniekam - līdz ar to, neatkarīgi no apgriezieniem, klija ir tā, kas iet sūdīgāk.
Attiecībā par to tavu "atklājumu", vispār nepareizi - arī sportam vajag ņūtonus, nevis zirgus - zirgi vienkārši ir rādītājs tam vai motors elpo vai neelpo.
Must be looking for Hacked Pandora APK? Yes, you are in the right place. Here you will get the free download file of hacked pandora apk. As you are aware of the fact that Pandora is one of the original fully blocked apk which contains no ads, unlimited skips, music downloader for the Pandora users. It is a music downloader and music search app for smart phone users.
Vai pērkot to Kliju tu samaksāji arī par kardānu vai tikai par tuneli?
Kas tas par auto tas Pandoras?
feciic rakstīja: Sen bija tāds focus 1,8tddi ar 90zs, brauca kā traktors, vilkme bija pie jebkādiem apgriezieniem un bez aiztures, sajūtās likās ka mēmi iet kaut pēc cipariem 0-100 bija ap 13+ sekundēm. Kamēr benzīni sakacinājās un modernie dīzeļi sapūta turbīnas es jau biju gabalā
Oo jā, saprotu tevi!
Man ir alfa 1.9 dīzelis, pēc papīriem ~8.9989878 sekundes līdz simtam, bet alfa inži visu tā saregulējuši, ka pāris reizes ir izlikti 500+ zs dampji, un pat jaudīgāki.
Vienreiz pie krusta izcirtu viperu, šis ar savu primitīvo trakora v10 motoru, kāmēr sakacināja tos savus zirgus, es ar savu dīzeļ alfu jau biju otrā pilsētas galā, sēdēju bārā un dzēru alu, paspēju pat cirkulī ieskriet un tačku caur moiku izlaist. Da nav jēgas no tiem jaudīgajiem auto, viņiem tik ilgi viss tur jākacina jāpūš, da nu nafig
anoagask rakstīja: pāatrinājumu dod jauda, t.i. ZS. ātrumkārba nodrošina, ka motors visu laiku darbojas tuvu maksimālajai jaudai.
Rallijā neviens nebrauc ar TDI, kam ir baigā grieze, visi brauc ar benzīnu, ko visu laiku tur pie redline
Liekas ka tu vispār ne ar ko nekad neesi braucis... Paātrinājumu dod GRIEZES MOMENTS. Rallijā brauc ar benzīnniekiem, jo tiem elpošanas [lielākas jaudas] dēļ tas griezes moments ir izkārtots garākā apgriezienu diapazonā [var ilgāku brīdi no vietas paātrināties], bet tos motorus tajā sacensībās zāģē, jo jo zemāks robs, jo vairāk ņūtonu nonāk uz riteņiem
Ja paātrinājumu dod jauda, nevis griezes moments, tad uztaisi vienu eksperimentu ar to savu dīzeli - otrajā robā no zemiem apgriezieniem paātrinies ar pedāli grīdā līdz, teiksim, kādiem 3,5k, tur bik iepauzē, un tad atkal min grīdā līdz ierobežotājam. Pēc tam padomā, kad šis vairāk rāva uz priekšu - brīdī, kad šis attīstīja pilnu griezes momentu, vai brīdī, kad šis attīstīja maksimālo jaudu. Man personīgi vēl nav gadījies izbraukt ne ar vienu motoru, ne atmosfērisku benzīnu, ne turbo benzīnu, ne turbo dīzeli, kurš spētu paātrināt mašīnu dēļ jaudas - visi to darīja ar griezes momentu Atmosfērisku dīzeli nepieminu, jo tie vienkārši kaut kā velk savus kaulus un paātrināt nespēj neko...
Ja pīpē starpbrīžos, nevis stundu laikā, tad pamatskolas fizikas kursā var apgūt tādas tēmas kā darbs, enerģija un jauda.
Modelēsim mkIII golfu kā materiālu punktu, gaisa un rites pretestību neņemsim vērā, iebāzīsim ideālu CVT kārbu.
Kinētiskā enerģija = m * v^2 / 2
Kinētiskās enerģijas izmaiņa ir darbs, ko dara dzinējs = P*t
Ar diviem dažādas jaudas dzinējiem (masa vienāda) vienu un to pašu ātrumu sasniedz dažādos laikos P1*t1=P2*t2
Ar divreiz jaudīgāku motoru to pašu ātrumu sasniedz divreiz ātrāk - pilnīgi vienalga kāda ir grieze uz kloķvārpstu, jo uz ratiem griezi palielina/pamazina transmisija
uzliec kādu speedlogic vai tml. aplikāciju uz telefona un ar pedāli grīdā izmēri 60-80 kmh vai tml, kurā ātrumā ir labākais laiks - tur, kur max grieze, vai tur, kur max jauda
msh kaut ko stipri vienkāršo
Nu, tā ir liela māksla kaut ko sarežģītu izskaidrot vienkārši. Piemēram, kas ir melnais caurums?
Zs ir tieši atkarigi no Nm !
Jauda ir griezes moments x apgriezieni !
Ja apskatam griezes momenta liknes atkariba no apgriezieniem , tad skaidri redzam atškiribu starp dizeli un benzinu
- dizelis strauji sasniedz max griezi , jau pie 2tk, neliels plato un krit ! Un so kritienu nespej kompenset apgriezieni
- benzins lenam kapj , un kapj un kapj , max sasniedz pie 4-556un tad ir plato un tad kritiens bet tā ka apgriezieni vel kapj , zs nekrit !
Braucu ar dizeli , savus 400 nm vins sasniedz jau zem 2 tk, lidz kadiem 3 ir jega griezt un tad viss , japarsledzas
Pirms tam bija benzins , kuram brauksanas prieks sakas tikai pie 4 tk , max 400 nm bija pie 4,5 un jauda kapa lidz
Pat galam , lidz ierobezotajam !
Pilnigi cits brauksanas prieks !!!!
Man patīk ka vispirms ir kaut kāds apgalvojums, pēc tam paskaidrojums, no kura izriet ka "benzīns" ir motors, kurš gaisu sūc iekšā pats pilnīgi visā apgriezienu diapazonā, kamēr "dīzelis" ir motors, kurā gaisu pūš iekšā turbīna...
pirmais ir benzīna grafiks, otrais dīzeļa
skaidri redzams, kur kam ir grieze un kā tas pārvēršas zs
neturbētam benzīnam vēl labāk redzams garais griezes kāpums
pēc msh loģikas 3.0 tdi ar 500+Nm izpogātu to atmosfērīgo benzīnu bez variantiem, jo jauda neko nenozīmē, grieze ūber alles!
Ja abas mašīnas brauktu vienādā ātrumā ar 2000 rpm, tā arī būtu, tur pat 2.0 tdi izpogātu porsche. Tiklīdz kā porsche pārslēgtu 2 vai 3 ātrumus zemāk, traktori paliek riepu dūmos ar visu savu lielo griezi
aigi rakstīja: Nu tā, ka ar automātu, tu iesēdies un brauc. Reāli borring, nekas nav jādara tev pat nav velēšanās kaut ko izdomāt tu vienkārši brauc plūsmā.
Ar manuālo kaut kur sēž iekšā velniņš tomēr to kloķi raustīt un pārslēgsies, apdzīt, uzgāzēt, "iemest" zemākā robā.
Bet tas nenozīmē, ka es skumstu pēc manuālās kārba, noteikti nē, automāts tomēr ir cits komforts.
Jā Scenic ir pilnīgi gluda grīda, tur sēdēt 2.rindā ir daudz komfortablāk kā jebkurai automašīnai ar kardāna tuneli, to noliegt nevar.
Sporta režīmā arī automāts veicina dinamisku braukšanu. Protams, daudz atkarīgs vai automāts ir nīkulīgs dzinējs vai ar normālu jaudu.
Nu baigais offtopic aizgājis.
Tēmas uzturēšanai informēju, ka mans Multivan šodien Polijas ārēs sasniedza 100 000 km nobraukumu. Viss darbojas, auto joprojām rada patīkamas sajūtas, jo īpaši garajos braucienos. Pēdējā gada laikà tādi ir bijuši vairāki - decembrī uz Austrijas Alpiem, maijā uz Slovākiju, jūnijā uz Itāliju, septembrī atkal uz Slovākiju un tikko tepat uz Poliju.
Austrijas un Itālijas braucienos vidējais patēriņš 9,1 l/100km (bākas metode), pārējos - ap 8,3 l/100km.
Jaudas apszīšanai pietiek atliku likām. Tomēr trīs sarkanie mağiskie TDI un 203 ZS dara savu.
Te it kā par jauniem auto, kad pieminēju savu BMW ar 60K nobraukumu, tad daži leca augumā, bet tagad viss tāpat ir atgriezes pie MKII un fizikas stundas.
Es starp citu savējo nočipoju, tagad ir 325ZS un 660NM, mašīna kļuvusi krietni atsaucīgāka, pirms tam tam bija jūtama neliela aizture, tagad tādas vairs nav. Degvielas patēriņš - liekas nekas baigi nav mainījies uz datora vidējo zem 8L rāda.
Es tikai gribētu dažus jautājumus par jauniem,mazmotoru auto.Citroen,Hyundai,Opel corsa,Škoda....u.c. kam ir benzīna dzinēji,1,0; 1,1; nu dažiem ir ari 1,2. Vai ar tādām mašīnām,protams jaunām,no salona,var maz doties tālos izbraucienos? Vai tas ir nopietni? Kādam ir kāda pieredze?
Nu naudiņas manam maciņam būtu pieņemamas,bet vai labāk par to pašu naudiņu neiegādāt ,nu piemēram Opel Astra J. Esmu braucis ar Opel Astra F,G,H daudzus gadus-sūdzību nav bijis. Tāpēc jautājums vai jaunu mazmotoru auto,vai Astra J lietotu.Ar cieņu.
Šādi motora tilpumi tomēr vairāk ir piemēroti pilsētai, ko saproti ar tālu izbraucienu? Ja pa LV, tad vēl nekas, jo ātrumi nelieli, bet ja Vācija, tad ar tādu Es nebrauktu uz turieni!
Ar 1.2 izbraukāta Igaunija. Brālis noma ņēma 0.9 Dublinā. Izmala visu Īriju. Cik redzēts uz Itālijas un Austrijas bāņiem mazauto nav retums. Domāju ka problēmas nebūs.
Ilgtermiņa pieredzes man nav, bet esmu izbraucis testa braucienā ar Civic 1.0 (129 hp, CVT) un jauno Focus 1.0 ecoboost (125 hp, 8. pakāpju automāts). Biju patīkami pārsteigts gan par cēlienu, gan par dzinēju skaņu (it īpaši par Focus Ecoboost). Braukšana bija patīkamāka par manu tagadējo merša 2.2 dīzeli. Protams, ilgtermiņā tiem mazlitrāžas benzīniem ir daudz kam noplīst, bet iepriekšējās paaudzes Ford 1.0 ecoboost AutoBild bija veicis 100 000 km testu un pēc motora izjaukšanas nekas būtisks netika atrasts.
Tālāk jau kā paveiksies. Ja ir paranoja, var skatīties piemēram uz Toyota (Corolla sedaniem ir vēl opcija 1.6 atmosfēra), Mazda Skyactive dzinējiem (2.0 tilpumā), pārējiem pārsvarā turbobenzīni.
Ar savu 1.0 EcoBoost 6 robu manuālis Latvija daudz izbraukāta. Pilnīgi normāli. EcoBoost tiešām patīkami burbuļo pie maziem apgriezieniem. Corolla 1.6 iegāžas diezgan padārgā nodoklī salīdzinoši ar tiem 1.0. Mazda 3 ar 2.0 ir baigi patīkams un kluss.
Tas 1.0 MicroBoost gan jau ir ilgspēlējošāks variants par to 1.6 atmosfēru - lai arī termālā slodze tā mazmotoriņa iekšām ir lielāka, tie tomēr ir tikai 80-140 zs uz litru, kas nav nekas milzīgi daudz [jaudas līmenis, kādu ražotāji jau vismaz 40 gadus no konveijera turbiķiem spiež ārā] - tikmēr tas 1.6 ir zāģējams nemotors.
Nav jau tā ka galīgi neturas kopā jaunie auto kā te minēja iepriekš. Tomēr ir cilvēki kas pārdod pat diezgan jaunus ar palielu nobraukumu:
Parēķināju... 25000 mēnesī! Kā?!?! Tie ir 834 kilometri katru dienu, ieskaitot brīvdienas! Pieļauju, ka kilometrāža ir griezta virsū, lai norakstītu degvielu.
Kā? Bildes apskatījies? Buss rullējis garos gabalus no viena eiropas gala uz otru; gan jau šim busam bija iekrituši apvienotās karalistes reisi - visdrīzāk veicot maršrutu latvija - apvienotā karaliste piestājoties tikai benzīntankos un pa ceļam plānotajās pieturās. Pilnīgi reāls veids kā uzgriezt to kilometrāžu tajā laikā
Tas ir pārvadājumu bizness - nopērc jaunu vairumā ar lielu atlaidi, nobrauc garantiju, nopelni pamata biznesā un vēl mēģini pārdot par astronomisku summu.
Tajā motorā eļļa ir bijusi auksta tikai tieši pēc eļļas maiņas - kaut kur lasīju, ka taksometriem arī resurss ir 2x lielāks kā normālā lietošanā. Šitam renault arī motorstundu mazāk - vid.ātrums ap 100, auksto startu, paātrinājumu no 0 daudz mazāk
Taisni tā,busiņi mierā nestāv... mēs pāris x ņēmām no nomas busiņus nedēļas nogalēs( tad cena bija izdevīga, bez km ierobežojuma), piektdien no rīta paņem, pirmdien vakarā atdod braucām Rīga- Francijas lejas gals, pie Spānijas robežas, aptuveni 3000km viens gals. Atdodot busu , nomas kantorim bija lielas acis- 6k km pa 4dienām. Bijām kādi 5 šoferi, pieturas tik , cik uzpildīt degvielu, izstaipīt kājas,pačurāt.
Ko atmaksājas pārvadāt tādā variantā? Narkotikas, iphoni, nelegālie imigranti - nekas cits nenāk prātā
Motorolers rakstīja: Šādi motora tilpumi tomēr vairāk ir piemēroti pilsētai, ko saproti ar tālu izbraucienu? Ja pa LV, tad vēl nekas, jo ātrumi nelieli, bet ja Vācija, tad ar tādu Es nebrauktu uz turieni!
Jāskatās jau arī uz jaudu un kravu. Jaunie auto paliek vieglāki - 100 vai 120zs būs ok 2 cilvēkiem lai pa bāni uz 130 ripinātu.
5 cilvēki ar velo uz jumta mazauto nav domāti, arī kravnesība neļauj.
130 uz bāņa ir mazohisms! Auto kā minimums ir jāspēj turēt kruīza ātrumu 160-170km/h.
Vācijā Pēc 130 mainās juridiskā puse - pie avārijas ir jāpierāda, ka arī ar mazāku ātrumu būtu noticis negadījums
Esi kādreiz braucis pa Vācijas bāni? Tur lielākā daļa šai juridiskai pusei uzliek mīksto
130 ir ok, priekš kam 160-170, pārmērīgi dilst riepas un bremzes
nevajag braucot turēt kāju uz bremžu pedāļa, tad nedilst.
Dzēšoties 200-0 bremzēm ir jāveic precīzi 4x lielāks darbs kā 100-0.
Par riepu dilšanu pajautā jebkuram mototūristam, pēc pārsimts ātri nobrauktiem kilometriem riepas paliek kantainas, mocim saskares laukums mazāks tādēļ efekts izteiktāks bet mašīnai notiek tieši tas pats.
Nu uz bāņa no 200 uz 0 nav nācies dzēsties!
Pilnīgi piekrītu, pa bāņiem ir nobraukti daudzi tūkstoši km, bet ne reizi nav nācies dzēsties 200-0. Pirmajos brīžos pāris reizes nācās mazliet straujāk piebremzēt dēļ tiem, kas izlec tev priekšā, lai apsteigtu kādu vēl lēnāku, bet diezgan ātri piešāvos šādus manevrus laicīgi paredzēt, un tad pietika ar gāzes atlaišanu vai nelielu piebremzēšanu.
Un nezinu kā ir ar moču riepām, bet man mašīnai, atgriežoties no Vācijas, nekad neviena riepa kantaina nav palikusi, un nekādu īpašu nodilumu arī neesmu manījis. Varbūt tur ātruma indeksi spēlē lomu, vai tiem mototūristiem liels ātrums ir 280-300km/h
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?