Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Cik tika nobraukts pa tiem trim gadiem? Un vai abi auto bija pirkti jauni? Tikpat labi tā akorda nākošajam saimniekam viss bira pēc kārtas.

Abi jauni.

Honda cik atceros, kkādi 80k 3 gados, fofāgens laikam bija 80 2 gados.

Nākamais īpašnieks to pēc 5 gadiem alnim uzdāvināja. Kautkādu specifisku biršanu jaunais īpašnieks man neminēja.

Bet tās paaudzes Accord bija ārkārtīgi pateicīgs ekspluatācijā. No daudz pusēm esmu dzirdējis

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Ja tā skaita tad 7 gadus vecs Fords brauca no 200 līdz 300k trīs gados iztiekot bez ārkārtas remontiem(nepaliekot uz ceļa), kāda atsaite, kāds rullītis, kas tikai mainīti reizē ar eļļu, principā dilstošās daļas.

Fiziska dirnēšana servisā kamēr auto tiek labots vai apkopts nav arguments, jo vienmēr ir opcijas transportam/citu lietu darīšanai konkrētajā brīdī/strādāšanai no tām pašām servisa telpām.

Katram pašam tad jāizvertē vai ir gatavs braukt ar garlaicīgu Toyotu no apkopes līdz apkopei vai katru reizi ar smaidu iedarbināt Quadrifoglio un būt draugos ar evakuatora šoferi.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Hondai 3 gadu laikā nevajadzēja mainīt NEVIENU atsiti, NEVIENU rullīti. Dilstošās daļas = frikcijas daļas. Bremžu kluči, riepas. Tās darbojas dilstot, nevis nodilst lietojot un jāmaina tāpēc, ka kāds $#^&*() efektologs ir ietaupījis.

VAG produkti tādā gadījumā vairāk būtu Toyotas seksapīls ar Quadrafoglio uzticamību.

Aizbraukt uz servisu 0,45h + sameklēt bēguļo'jošos servisa pieņēmējus 1,25h, sagaidīt aizvedēju/ maiņas auto 0,30h. Aizbraukt līdz starta pozīcijai 0,45h.Atpakaļ tas pats tikai pretējā virzienā. 1 servisa reize = viena diena pa tukšo.

Honda ir krietni interesantāks dampis par Toyota. Brauktpriekā.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Ok, salīdzinajums ar vecu fordu varbūt nebija īsti korekts jo tas tomēr nav jauns auto.

Man personīgi auto nogāde un savākšana no servisa prasa 20 minūtes kopā, tādēļ baigi par to nepārdzīvoju.

Kā jau teicu katrs izvēlas sev aktuālo auto kompozīciju starp uzticams/lēts/ekonomisks/interesants/skaists/ātrs/ietilpīgs/komfortabls utt. jeb kā teica Atis Jansons "labākā nav-izvēlies savējo".

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 2 Atbildēt

msh rakstīja: Ja fofāgens darītu kā honda, tirgotu otro [vai pirmo] golfu, ietītu smukā, spīdīgā konfekšu papīrītī, tas noteikti arī tādu lietu dabūtu gatavu. Abet šie grib kaut ko modernāku par septiņdesmitajiem/astoņdesmitajiem gadiem tirgot...

Modernāks = sēdēt servisā? Modē ir sēdēt dīlercentrā, ne savā auto?

Fofāgena baznīcas draudze ir šāda..... "Šonedēļ tikai 8 stundas servisā pavadīju. Āāāā'.... Tad jau liekās 10 stundas kautkur nosist vajadzēja? "

Es īstenībā nesaprotu cik greizi ir jādomā, lai pieņemtu par normu tava laika iznīcināšanu servisā

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Pirmā lieta kas man nāk prātā jau kā reiz ir pilnīgi pretēja - iedomājies, kamēr tu sēdi servisā, jo tavam arhaiskajam moskviča motoram regulē vārstiem atstarpes - jo ja uzliktu hidrokompensatorus, tas būtu pārāk moderni un retāk varētu no tevis iekasēt naudiņu - tikmēr "fofāgena baznīcas draudze" brauc, jo viņiem šāda, priekš tevis neaizsniedzama kosmosa tehnoloģija, ir pieejama jau kādus nepilnus 40 gadus... Var arī pieminēt citas tehnoloģijas, kuras tev, pērkot hondas mašīnas izstrādajumus līdzīgi nespīd tuvākajās desmitgadēs - izturīgas kārbas, griezes moments apakšās - nu šitie divi ir saistīti; ja hondai būtu normālas kārbas pieejamas, gan jau tas jaunais 1.5 turbiķis nebūtu pilnīgs motorzāģis - tā nu hondai ir kā audī pirms 40 gadiem - ja tu ar pedāli grīdā gaidi, gaidi, gaidi, tad pie 3k nāk pūtiens - tikmēr fofāgens no tāda pat tilpuma motora pūtienu panāk pie ~1,5k [ja ne pat zemāk] - atkal priekš tevis neaizsniedzama kosmosa tehnoloģija...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nu tu atkal pāarspīlē. Ir Hondām bijuši gan motori "mierīgākiem" braucējiem, gan arī ļoti OK gāžamie motori. Ja cilvēks pēc difinīcijas pircis auto ekonomējot uz visu ko var - tad arī pārsvarā dabū ekonomisku auto utt.

P.S. Auto ar twin scroll Turbo - sākot no 1.5Krpm rāviens jau ir diezgan iespaidīgs. Jā pie 0,8Krpm - varēja būt labāk, nu vai HZ moš prestlīdes sistēma līkumos sipj prātu - neesmu pagaidām baigi iedziļinājes, jo man ar to 1.6 t dieseli uz CR-V iet krietni labāk kā biju gaidījis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

Pārspīlēju ko? Palasi tak jauno kastu izmēģinājuma braucienu atsauksmes - cilvēki rakstīja ka jauno cirvi ar 1.5 turbiķi ir jāuzgriež līdz 3k, vai kaut kā tā - vai varbūt tas bija cits hondas izstrādājums ar to pašu nemotoriņu. Parādi man kaut vienu turbiķi, kuram pilns pūtiens nāk pie, teiksim, 2k, bet cilvēki raksta ka vajagot tādu iegriezt līdz 4k lai ietu - parādīsi? Es šobrīd sēžu blakus vienai mašīnai, kuras motors darbojas līdzīgi tam hondas motora izstrādājumam - astoņdesmito gadu vidus audī 2.1 10v turbiķis - gliemezis sāk kaut ko pūst @ 2,4k un pilns pūtiens nāk pie 3,5k - nu tad tā arī dabā tas ir sajūtams - ar otro robu un pedāli grīdā līdz 2,4k tiek pagausi, tālāk līdz 3,5k tiek diezgan veikli un pie 3,5k mašīnā sēdošie tiek ielīmēti ķebļos. Tava cirvja traktormotoriņam ražotājs vienkārši bija spiests ielikt kārbā bik platākus zobratus un resnākas vārpstas, jo tur variants "pūtiens pie 3k" nebija opcija.

P.N. Parādi kaut vienu hondas motoru, kurš ir domāts mierīgai bet dinamiskai braukšanai, tavu traktormotoriņu neskaitot. Mazda kaut ko tādu uzražot spēj, vai vismaz spēja agrāk - par hondu man ir spēcīgas šaubas...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tu mani ieintriģēji būs laikam jāpaņem kada mazmotora Honda, kaut tas pats CRV ja vien tas būs ar manuāli, jo pēc Toyota Rav 4 ar 2 litriem - reali uzkrita uz nerviem tās bremzīgums. Citadi ta nu ir sanācis ka ir braukāts ar 1,8, type R un tad uz crx ar 1,6 - nu galigi nevareja sudzeties par tiem, bez visas turbīnas.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Man šķiet bezjēdzīgi, ja "pūtiens" nāk uz autoservisu. Kāda jēga no tehnoloģijas, kas tur Rīga > Liepāja, bet atpakļ jau netur?

Kompensatorus ir vajadzējis regulēt 1X. Tas pats pie eļļas maiņas. Es īsti nesaprotu tās bezjēdzīgās ubertehnoloģijas jēgu. Lai vairāk būtu ko remontēt?

Kārba normāla. Viss vienmēr strādā.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 4 Atbildēt

Nē, lai būtu mazāk ko remontēt, un retāk. Tu laikam tomēr saproti ka honda tomēr ir mēsls un tāpēc pērc jaunus mašīnas izstrādājumus un tos maini regulāri - jo ja tu uzskatītu ka hondas ir labas, tu ar tām brauktu 15-20 gadus - un tad jau tev pašam nāktos sekot līdzi kilometrāžai, pie kuras jāregulē vārstiem atstarpes - kas ir lieks darbs kur vārstu vāks, un varbūt vēl kaut kas jārauj nost - un ja to neizdarītu, riskētu izdedzināt kādu ieplūdes vārstu. Tikmēr man par šādām lietām nav jāuztraucas pat ar nezināma vecuma un nobraukuma kompensatoriem

P.N. Ja ar fofāgenu tu nespēj nobraukt līdz liepājai un atpakaļ nenoplīstot, tas diezgan velk uz problēmām ar blīvi kas novietota starp stūri un sēdekli...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
5 7 Atbildēt

Tu esi slims ar galvu Antiņ.

Neviens normāls cilvēks negribēs braukt 15 gadus ar vienu un to pašu mašīnu. Ja man būtu nauda, es jaunu mašīnu pirktu vismaz reizi divos gados.

Kur nu vēl sekot līdzi, kad regulēt atstarpes vārstiem...

Iznāc lūdzu no kūtspakaļas beidzot, lauķi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 4 Atbildēt

Honda ir riktīgi labs aparāts. Domāju ar savu Jazz braukt 10+ gadus. Tagad ir 55 tūkst.km nobraukti. Vienīgā piezīme: pārāk skaļš auto. To domāju risināt ar nopakošanu.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 9 Atbildēt

Kur ta tu draudziņ aizbrauksi,ka tev no jau 20121g 1janv būs bargi Jāsamaksā par šo brīnišķīgo iespēju.Savu balonu vedīsi katru gadu uz briseli sertificēt,plus vel akcīzi un morāli samaksāsi par patvaļīgi modificēto degvielas veidu.Jā.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 2 Atbildēt

VWfana Honda Jazz nav aprīkots ar LPG iekārtu. Lūdzu nejaukt ar Škoda Fabia

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 1 Atbildēt

Jā, bet es apsveru iespēju uzlikt gāzi un braukt tā līdz 2028.gadam.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Priekš kam? Jazz tāpat ir superekonomisks. Manējam Jazz (variators) ar visu to, ka pārsvarā brauc mazus attālumus un ar aukstu motoru, vidējais petēriņš nepārsniedz 7 l uz 100 km. Ja pa šoseju brauc līdz 100 km/h, tad kompis rāda 4,7 l/100 km, pēc bākas metodes ap 5 l/100 km sanāk.

Pie tik maza degvielas patēriņa uzstādīt LPG iekārtu, manuprāt, nav jēgas.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Nu bet elementāri - rocības ir dažādas. Tev rocība ir laba, un man tāpēc ir pagrūtāk saprast priekš kam tu sagāzēji savus cirvjus [jā, es atceros ka pie lata litrā tev iestājās "kapeikpišanas punkts", kur jāliek gāze, bet nu tāpat - vai tad tiešām tev palika finansiāli grūti ieliet bākā benzīnu? ] - tikmēr manam golfam tie cipari ir bik lielāki nekā džezam - un es ĻOTI jūtu starpību starp 7,5 litriem astotā pret 9 litriem gāzes - tās vidēji divas bākas benzīna jūtami destabilizēja manu mēneša budžetu, sevišķi vēl ja sanāca kāds brauciens uz plato galu.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Tev apbrīnojami laba atmiņa.

Piekrītu, ka var sagāzēt arī Jazz, bet nu atmaksāšanās periods ir krietni ilgāks.

Es pats atkal esmu gāzētājos iestājies. Lai nebūtu jādzenā ikdienā Multivan, paņēmu 3 gadīgu Opel Corsa ar jau rūpnīcā uzstādītu LPG iekārtu. 100 km izmaksā 4 euro. Jau biju aizmirsis par tādām izmaksām

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nu, ilgāks, un? Mazākai mašīnai arī ir lētāka gāzes iekārta - tas CR-V ir tāds diezgan neveiksmīgs piemērs, paliela kaste ar rijīgu četru katlu nemotoru - lielākoties tomēr kaut kas lielāks ir ar sešiem cilindriem, un gāzes balons arī lielāks - priekš tiem, kas pērk gāzera pakalpojumus, vismaz pārsimt eiras pa virsu, ja ne vairāk.

Opelis ar rūpnīcas gāzi - tiešām rūpnīcas, un nevis ražotāja apstiprināta dīlera likta iekārta? Motors kaut kāds 1.6?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Nē, 1.4 litri, itāļu iekārta uzstādīta jau rūpnīcā. LPG poga iestrādāta konsolē, priekšèjā panelī rāda degvielas atlikumu un nobraicamo attàlumu abiem degvielas veidiem

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
3 4 Atbildēt

eidis rakstīja: Man šķiet bezjēdzīgi, ja "pūtiens" nāk uz autoservisu. Kāda jēga no tehnoloģijas, kas tur Rīga > Liepāja, bet atpakļ jau netur?

Kompensatorus ir vajadzējis regulēt 1X. Tas pats pie eļļas maiņas. Es īsti nesaprotu tās bezjēdzīgās ubertehnoloģijas jēgu. Lai vairāk būtu ko remontēt?

Kārba normāla. Viss vienmēr strādā.

Ko ta regulēji tiem kompensatoriem?

Kad regulē kompensatorus, labāk pie viena mainīt arī iSpūtēja gultni un ar koka elektrodiem sametināt sarūsējušos sliekšņus

Vēl laba doma ir palaist vārstus pļavā tīrīties, noņemt ļauno aci un lāstu

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Tu esi slims ar galvu Antiņ.

Neviens normāls cilvēks negribēs braukt 15 gadus ar vienu un to pašu mašīnu. Ja man būtu nauda, es jaunu mašīnu pirktu vismaz reizi divos gados.

Kur nu vēl sekot līdzi, kad regulēt atstarpes vārstiem...

Iznāc lūdzu no kūtspakaļas beidzot, lauķi.

Nav jau tik traki kā te stāsta. Ceedam ar nav hidrokompensatoru un es ar servisa izprasijos par to regulēšanu. Jā tāda lieta ir, bet vēl neviens neesot regulējis. To stāsta bijušais dīleris, kam simtiem to mašīnu apgrozās.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Parasti jau regulēt jāsāk tad kad atstarpes vairs nav kā vajag-tātad jautājums vai kāds viņas vispār pārbauda?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 1 Atbildēt

650 rakstīja: Kur ta tu draudziņ aizbrauksi,ka tev no jau 20121g 1janv būs bargi Jāsamaksā par šo brīnišķīgo iespēju.Savu balonu vedīsi katru gadu uz briseli sertificēt,plus vel akcīzi un morāli samaksāsi par patvaļīgi modificēto degvielas veidu.Jā.

Arī pavilkies uz vispārējo ažiotāžu? Nu, cik tas ir - bargi? Konkrētus ciparus studijā, lūdzu...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Ā, nu kā tad nepavilkties,te taču bija melns uz balta Rakstīts ;d.Būšot Tā un Šitā.Paliek vienīgi tas vecais/retoriskais jaut- kurš atbildēs par dezinformāciju,par (apzinātu)spriedzes un nenoteiktības radīšanu un par mēģinājumu piedzīvot savu uzplaukumu tā klaji uz citu rēķina...

ps- palasi O-kga rakstu 29okt tvnetā,viņš reku tipa itin cieti "zin", kas tevi/mani jau aizparīt sagaida.Zin kā,tie influīdenceri mums tagd ir modē- viens garāmejot nejauši kosmētiku izvēlas,bet toties cits jau globālos likteņus lemj.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu vot... vajag filtrēt informāciju un pārbaudīt avotus, nevis tupa bļaut, cik viss slikti.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Liekas, ka Tu konkrēti kaut ko šeit esi nepafiltrējis- citureiz (pirms! māksilieniecisko epitetu izvēles) varbūt "pacenties". Klāj vaļā tos "īstos" avotus!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Tu esi slims ar galvu Antiņ.

Neviens normāls cilvēks negribēs braukt 15 gadus ar vienu un to pašu mašīnu. Ja man būtu nauda, es jaunu mašīnu pirktu vismaz reizi divos gados.

Kur nu vēl sekot līdzi, kad regulēt atstarpes vārstiem...

Iznāc lūdzu no kūtspakaļas beidzot, lauķi.

Vispār jau ir otrādi - neviens normāls cilvēks negrib mainīt mašīnu reizi divos gados Ir, protams, visādas cacas un zīmuļi kam galvenais ir izrādīšanās [vēlme lai redz ka šie brauc ar esošā modeļa tačku], bet tā ir tāda pašaura minoritāte - no pārējajiem, kā mēs šajā tofikā uzskatāmi redzam, lielākā daļa brauc garantijas laiku, un mašīnu maina, jo baidās no remontiem, bet maiņu izveic, jo 1) tai piecgadīgajai mašīnai vēl ir kaut kāda vērtība 2) banka dod kredītu jaunajai tačkai. Ja kāda no šiem trim faktoriem izpaliktu, to piecgadnieku paliktu stipri mazāk - nu jā, tāpat kā agrāk rietumos - kaut gan arī tur vēl šobaltdien cilvēki pietiekami daudz brauc ar vecākām mašīnām.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Es gan vēlos ar vienu auto braukt ilgāk par 10 gadiem. No remontiem nebaidos, taču vēlos, lai tie nebūtu briesmīgi dārgi.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Ja esi pietiekami turīgs, tad domāju, ka daudziem nebūtu nekas pretī dzīvot no operatīvā līdz operatīvajam. Un teiksim nevis 5 gadi, bet 3 gadi. Padārgs dzīvesveids un to kurš katrs nevar atļauties.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 2 Atbildēt

Man ir tā - ir viens auto ko brauktu mūžigi, viens auto ģimenei ar maiņas intervālu 5+, viens mazauto pilsētai ar biežu maiņas intervālu ~3, un viens sporta dampis for fun (nenosakāms maiņas intervāls - kad apnīk - maina nost).

šobrīd tā īsti nav bet 3 + auto ģimene ir - viens šobrīd nebraucams.

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Tā kā piektdien saņemšu savu jauno auto (Seat Ateca Excellence 1.5 TSI), kā arī nodošu savu veco (Toyota Verso) servisā, lai pāris sīkumus salabotu (pārkrāsotu bamperu un sliekšņu uzliku, kas ir sašvīkāti) un pēc tam jau sākšu tirgot, varu uzrakstīt īsu apkopojumu par Verso plusiem un mīnusiem teju 3,5g garumā.

Tehniski - nevainojami. Kaut kur ap 20 000 km tika nomainīts kaut kāds vārsts (ražotāja atsaukums), citādi nobrauktu 77 000 km bez jebkādām problēmām. Dinamika Latvijas ceļiem pilnīgi pietiekama (lai arī 0-100 laiks ir lēns, apdzīt problēmu nav, ceļ tīri OK), uz autobāņa līdz kādiem 140-150 ir OK, pēc tam jau skaļi un neomulīgi (lai gan līdz 195 izspiest var). Vārdu sakot, ja dzīvotu Vācijā, nemūžām neņemtu Verso, bet Latvijas apstākļiem mašīna visai piemērota.

Degvielas patēriņu ļoti sen neesmu mērījis, bet kad mērīju, parasti sanāca 6-6,5/100 jauktajā ciklā, ja vairāk ārpilsēta, tad jau 5-5,5/100 (Latvijā).

Milzīgs pluss - praktiskums. Auto ir gana kompakts, bet mierīgi var ietilpināt 5 pieaugušos un 2 bērnus.

Panorāmas jumts sniedz gaismu un plašumu, kad iekāpju Vereso takšos bez jumta, atšķirību uzreiz pamana.

Salons garlaicīgs, deizgan daudz cietas plastmasas, bet uz doto brīdi nekas negrab un viss, atskaitot priekšējo glāžu turētāju uzlikas (vai kā no to sauc, kaut kādi plastmasas sūdi, kas ap turētāju), turās kopā normāli. Nevar sūdzēties.

Gaitas komforts - visai labs, bet dinamisks protams ne cik.

Ja neskaita apkopes, pa servisiem neplānoti nav viesojies, lai gan ir nācies mainīt aizmugurējo bamperu (sievai misēklis stāvvietā), priekšējo bamperu (man misēklis mājas iekšpagalmā) un stikla jumtu (radās plaisa, kaut kas acīmredzot no augstuma bija uzkritis, tādēļ saplānoju šo nomainīt apkopes laikā).

Izmaksas - teikšu godīgi, neesmu baigi skaitījis. Līzinga maksājums (oplīzis), ja nemaldos, ir 250 EUR, tad, protams, KASKO un OCTA, degvielā u.t.t.

Principā savai cenai atbilstošs auto, kas nav pievīlis, bet arī nav baigi aizrāvis ar braukšanas baudu vai tā, tomēr praktiskums lieliski ir noderējis šajā dzīves posmā.

Atlikušais parāds līzinga kompānijai ir kaut kur ap 10500 EUR, līdziga nobraukuma/gada auto (gan parasti drusku švakākā komplektācijā) SS:ā izlikti par 12-14 000, tādēļ ceru vismaz savus 12500 vai tā dabūt, bet redzēs, kā ar tirgošanu veiksies.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Lai gan bamperi visdrīzāk tika krāsoti, nevis mainīti, pārrakstījos

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Pa cik jauns tika ņemts, tas kojots? Un cik Kasko gadā?

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Ja pareizi atceros, 23500 vai tā, ar atlaidi + bezmaksas panorāmas jumta.

Kasko - nezinu, 4-500 vai tā?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kopsummā labs, bet drīzāk neitrāls braucamais.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Savu funkciju lieliski izpildīja, bet man auto tāpat gribas mainīt pēc 2g vai tā, tādēļ sen jau apnicis. Vienīgais nedaudz bail kā būs ar nākamo, jo paņēmu pilna servisa līzingā uz 4g, redzēs, kā būs braukt četrus gadus ar vienu auto

(nē nu, gan jau, ka līdzīgi kā ar oplīzi var vnk izpirkt arī ātrāk, ja atrodas pircējs, neesmu gan iedziļinājies)

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
3 0 Atbildēt

Var izpirkt ātrāk, esmu slēdzis 3pusējo līgumu (banka,pārdevējs un pircējs). Domāju pilnīgi reāla iespēja jo atlikuma vērtība bieži vien ir zem tirgus cenas.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

eidis rakstīja: Man šķiet bezjēdzīgi, ja "pūtiens" nāk uz autoservisu. Kāda jēga no tehnoloģijas, kas tur Rīga > Liepāja, bet atpakļ jau netur?

Kompensatorus ir vajadzējis regulēt 1X. Tas pats pie eļļas maiņas. Es īsti nesaprotu tās bezjēdzīgās ubertehnoloģijas jēgu. Lai vairāk būtu ko remontēt?

Kārba normāla. Viss vienmēr strādā.

Ko ta regulēji tiem kompensatoriem?

Kad regulē kompensatorus, labāk pie viena mainīt arī iSpūtēja gultni un ar koka elektrodiem sametināt sarūsējušos sliekšņus

Vēl laba doma ir palaist vārstus pļavā tīrīties, noņemt ļauno aci un lāstu

Nu lab. Vārstu atstarpes. Nepie%$#^&ies! Gan jau saprati.

Patisons Reģ.: 24.04.2017
11 0 Atbildēt

Ja nu kādam noder. Tā kā vairākus tkm būšu nobraucis un pāris mēneši ir lietošanā jauns SEAT Leon MK3 ST FR 2.0 TSI DSG, tad ir ko teikt.

Izvēle bija starp KIA un SEAT(VW Golf neuzrunāja kā tāds un salonā atmosfēra nesteidzīga, var redzēt, cilvēkiem labi iet). KIA dīleris un auto patika vairāk, bet diemžēl 190cm vadītājs ProCeed neielien (tā, lai būtu komfortabli ikdienā). Vadība slēdžiem kā iepriekšējam auto Honda, līdz ar to auto jutos kā savējā uzreiz. CEED SW vietas ir daudz, laba skaņas izolācija utt., bet motors 1.4T neuzrunāja. Kopumā izskatīju visu ko tik auto tirgus piedāvā līdz 30k EUR, paturot prātā, ka vēlamais budžets ir līdz ap 25k.

Atgriežamies pie SEAT niansēm. Pārsteidza, ka viena modeļa, bet dažādu aprīkojumu akustiskais nopakojums būtiski atšķiras. Seat Cupra testam nedeva, bet parastais SEAT Leon tests atstāja pietiekoši labu iespaidu. Pieņēmu lēmumu un tika nopirkts noliktavas atlikums, bet gana labi aprīkots, iekļaujas budžetā. Saprotu, ka tūlīt jauns modelis būs, bet cena arī mainīsies uz augšu.

DSG strādā ļoti labi, pārslēgšanās ātrums un kvalitāte nevainojama. Sporta režīmā aiztures ļoti mazas, pieraduma jautājums pēc manuālās ātrumkārbas. Interesanti, ka Eco režīmā automāts ripinās brīvgaitā, kad gāzes pedālis tiek atlaists. Motors un turbo tā ir štelle, nez kā, tas atsauksies vēlāk uz izmaksām, tas gan jau būs cits stāsts. 190zs ikdienai ir vairāk kā pietiekami visām vajadzībām. Tuvu tam, lai būtu 4x4 nepieciešamība. Vadāmība laba un precīza, gan pie maziem, gan pie lielākiem ātrumiem, informatīvas stūres kustības. Multistūres pogas pietiekošā daudzumā un der manai gaumei. Beidzot ir audio pauze poga. No rūpnīcas 18 collu disku, nu tā, pieciest var, es teikšu, ka līdzīgi kā iepriekšējam auto ar gana sportisku piekari. Uzliekot ziemas 17 collu disku, auto komforts citā līmenī, nezaudējot vadāmību un precizitāti, iespējams sporta režīmos, lielos ātrumos ir nianses, bet ikdienā ar to nesaskaršos. Tonēti logi aizmugurē no rūpnīcas, sporta sēdekļi ērti. Sievietēm ar platākiem gurniem var būt spiedoša sajūta . Vieta aiz sevis ir pietiekoša arī man, galva nekur griestos nelien. Priekš ģimenes auto ir pietiekams, šaurības sajūtas nebūs. Bagāžas nodalījums plašs. Tā kā motora telpa kompakta un automobiļa pārkares ir salīdzinoši īsas, tad uz/no-braukt no apmalēm var gana droši.

Full LED, bet atpakaļgaita ir ar kvēlspuldzi, laikam kāds VW grupas inženieris izlaida šo pozīciju , šī konkrētā gaisma ir ļoti viduvēja, ja ne zem vidējā. Pārējais LED ir ļoti labs (tuvie/tālie), subjektīvi vērtējot labs Xenon ar kvalitatīvām spuldzēm arī ir labs. Ar LED gaismām braucot liekas, ka ir kopējais gaismas apjoms lielāks un tā kā plašāks kūlis, bet vismaz vizuāli pie 90km/h īsti tālāk neredzu, vismaz mans acu skeneris tādā režīmā darbojas, stāvot, jā tur jūtu lielāku atšķirību. Pārejot no halogēna uz HID, tur gan man likās kosmoss, šeit šādas sajūtas nav.

Salons auduma, ir labs. Vadības slēdži, vēl šur tur jāpiedomā. Pavilkt gaismu slēdzi uz sevi, lai ieslēgtos miglas lukturi, tas ir oriģināli, es ne uzreiz uztvēru, pat lasot manuāli. Starp stop darbojas inteliģenti, motors tiek ieslēgts, ja priekšā stāvošais sāk braukt.

No papildus aprīkojuma, Beat audio, tāds viduvējs, apakša ļoti laba, augša un vidējie nu tā, lai gan sevi nelieku melomānos un nav muzikālā dzirde. Par to vārdu un naudu gribējās labāk. Te ražotājs gan atkal mazliet pamānījies, no Beat ir zemfrekvences skaļrunis, pastiprinātājs un vēl pāris skaļruni, viss pārējais pielasīts no Audi un VW markas auto, tā teikt VW grupas ražošanas īpatnības, bet Beat logo ir uzlīmēts un redzams. Audio formātus atbalsta gana plaši. Kā audio un video avoti divas SD kartes, 2 USB priekšā + CD/DVD + aux(audio only), 2 USB aizmugurē sēdošajiem – tikai lādēšanai. Video izšķirtspēja viduvēja, bet tas man nav būtiski.

Jauno auto uztveru, dators + auto. Reizi mēnesī kaut kas uzkaras no skārienjūtīga infocentra iespējām, nerāda atskaņoto mūzikas failu nosaukumus, tad GPS pulksteņa opcija uzkaras. Sīkumi. Restarts ārstē. Pirmais slapjais sniegs aizmeta kustību sensoru, gaudoja pamatīgi pie maziem ātrumiem, labi, ka var atslēgt skaņu. Var daudz lietas ko saprogrammēt, bet ir lietas, ko pēc aizdedzes izslēgšanas nesaglabā, atkal neizprotamā ražotāja loģika. Digitāls mērinstrumentu panelis maināms pēc savas gaumes, informācijas pietiekoši. Tiek izmantota gan iebūvētā navigācija(kā rezerves variants), gan Android Auto(ikdienā).

Dīleri vērtēju ar tādu nelielu 7 no 10. Auto bija ar defektiem, tos kopumā novērsa, bet gribējās, lai pats dīleris ir zinošāks, ja auto pārdod, tas ir jāpatīk un jābūt dziļi zinošam. Tā kā ar datoriem esmu uz tu, tad šo to izkodu pats, lai nebūtu jāsēž pie dīlera.

Vai ieteiktu pirkt citiem, jā. Kopumā lielisks auto, vai viedoklis mainīsies lietojot, tad jau redzēs.

Kāpēc tika mainīts auto?

Pensijā tiek sūtīta Honda, kas 13 gadu laikā(pirkta 3gadīga) kalpoja gana labi, 2.4 litru benzīns arī ir labs, uzticama, evakuators lietots 2 reizes, bet pēdējos 2 gadus ekselis rādīja, ka izmaksas tuvu jauna auto līzinga maksājumam, tik papildus jāatrod pirmā iemaksa. Nav man savas garāžas remontiem un laika tādām lietām.

Patisons Reģ.: 24.04.2017
3 0 Atbildēt

P.S. Būtiska lieta piemirsta. Bremzes gan ir kosmoss, ļoti labas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 6 Atbildēt

"Pavilkt gaismu slēdzi uz sevi, lai ieslēgtos miglas lukturi, tas ir oriģināli" - pēc hondas varbūt - fofāgenos pirmo reizi tāda lieta parādījās ar mk3 golfu, un kā minimums bija visos VW modeļos, kurus izlaida pēc tā deviņdesmitajos gados; man sešpadsmit gadu vecumā pirmo reizi izbraucot ar mk3 instrukciju nevajadzēja lai atrastu miglas.

"190zs ikdienai ir vairāk kā pietiekami visām vajadzībām. Tuvu tam, lai būtu 4x4 nepieciešamība. " Ļoti tālu no tādas nepieciešamības. Pirmkārt, mašīna ir pietiekami smaga lai uz sausa asfalta divritenis noliktu uz zemes nepilnus trīs simtus, kā jau redzams cuprām - pieredze ar 30+ gadus vecām mašīnām, kur motors 100% dara to, ko vadītājs pieprasa to apstiprina. Otrkārt, pats jau rakstīji ka "mašīna + dators" - pieprasīsi vairāk griezes momenta nekā varēs nolikt uz ceļa, vienkārši tev to neiedos - nekas nespolēs, vienīgi kāda dzeltena lampiņa pamirgos.

Kāpēc tev liekas ka tas "beats" ir kaut kas īpašs, ja neskaita cenu? Neko nezinu par beats, bet ir sanācis palasīt par bõzi iekš padsmitgadīgiem audī - pa lielam lēti sūdi kas rūpīgi aprēķināti lai bik labāk skanētu nekā parastais variants, kur ir garantija ka ar šito brendu ir labāk?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Paldies par daudzpusīgu un lielusku aprakstu!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Visu cieņu par aprakstu

Cik testēti jaunie Seat, viss patīk, izņemot “kokainos” sēdekļus - citādi tur viss VW, tikai lētāk.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Ir sanācis braukt ar jaunu (šogad reģistrētu) Leon, likās pacieta braukšana salīdzinot ar citiem līdzīga izmēra auto (golfa izmērs) - redzēsim, kā autoram liksies pēc ilgākas braukšanas.

Kā arī salona apdare likās "lēta" (cieta, skaļa piesitoties, novelkot pirkstus utt, pa bedrēm pat drusku sāka grabēt priekšējais panelis), nez cik tur komplektācija ietekmē?

Ja nav noslēpums - kādi defekti tad bija jārisina ar dīleri?

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Sanāca 3 dienas braukāt, kā servisa maiņas auto

Viss labi, izņemot vienu lietu, pie kuras nepaspēju pierast - vieglā stūre - nekādas informācijas no viņas nenāk !

Nu tik viegla, ka neko nevar saprast, īpasī uz slidena ceļa (tā bija ziema) brīdi, kad saķere zūd nejūt nemaz. Uz sausa asfalta jau pofig, bet uz ledus , visu laiku sajūta, ka jau peldi

Ļoti nepatika, ikdienā lietoju auto er elektrisku pastiprinātāju un arī iepriekšējam tāds bija, bet tik neinformatīvu stūrēšanu nebiju redzejis

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ar Leonu sanāca pabraukt Maljorkā kā nomas mašīnu - FR versija ar 2.0 TDI... kopumā, iespaids labs, bet vizuāli nepatīk tas arhaiskais, kā ar cirvi iztēstais panelis. Tāpēc neizskatītu kā iegādes variantus ne Leon, ne Ateca. Jāpagaida jaunā paaudze.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt
AnK Reģ.: 06.10.2014
5 0 Atbildēt

Pirms trim nedēļām tiku pie jauna auto: Seat Ateca 1.5 TSI Xcellence (150 zs). Šoreiz cenrādim uzmanību pievērsu tikai tik tālu, cik nepieciešams, lai atķeksētu visu vēlamo papildaprīkojumu, tādēļ auto ir nopakots tāds, kādu es to vēlos - ādas salons, panorāmas jumts (atverams! urrā! tojotai nebija), digitālais panelis, elektriski vadāms vadītāja krēsls, pilnībā automātiski LED lukturi (gan līmeņošana, gan tālās gaismas u.t.t.) un dažādas citas ekstras.

Tā kā divas nedēļas biju ārzemēs, diemžēl sanācis nobraukt tikai nieka 150 km, tādēļ neko daudz pateikt šobrīd nevaru - bet dikti patīk.

Salonā krietni klusāk, nekā vecajā, trokšņu slāpēšana daudz labāka. Motoram daudz patīkamāka skaņa (benzīns galu galā) un arī darbojas daudz klusāk, vadāmība daudz labāka/tiešāka, un visā visumā ļoti, ļoti foršs auto. Pa šoseju esmu pabraucis nieka 10 km vai tā, bet nekas neliecina, ka jaudas varētu būt par maz.

Kas interesanti, ka sporta un Eco režīmi tiešām ļoti atšķiras (piemēram, RAV4 hibrīdam testa braucienā atšķirība nebija ne tuvu tik jūtama). Pārsvarā pa pilsētu braukāju ar Eco (nezinu gan, vai tas kaut ko dod), bet kad iespiež grīdā sporta režīmā, auto cenšas maks. ātri griezt līdz sarkanajai līnijai un tikai tad pārslēdz ātrumus. Eco režīmā uz šosejas atlaižot pedāli auto ieliek neitrālajā pārnesumā, bet sporta režīmā - patur apgriezienus ap 2300-2500.

Lai vai kā, esmu ļoti apmierināts. Principā viss patīk, lai gan apzinos, ka uz doto brīdi ir arī rozā briļļu/jaunas rotaļlietas sindroms, gan jau, ka ar laiku skats kļūs niansētāks.

Martā paredzēts brauciens uz Berlīni, tādēļ sanāks arī notestēt uz bāņiem salīdzinoši drīz

Tagad atliek tikai pati nepatīkamākā daļa, ja runa ir par jauniem auto - vecās mašīnas pārdošana (riebjas tirgot mašīnas).

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Cik izmaksāja, un vai ir 4x4?

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

No dīlera saņēmu piedāvājumu uz 30 000 EUR ieskaitot PVN (atlaide ap 4500 EUR no kataloga cenas), bet beigās paņēmu caur Sixt Leasing.

Nav 4x4, nekad nav bijusi vajadzība pēc pilnpiedziņas, un ja nemaldos, Ateca ar benzīna dzinēju un 4+4 nāk ar 2,0 TSI, kas sanāk krietni dārgāk, nekā ar divriteņu piedziņu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Iepostē gan pēc garāka brauciena, lai rullē jaunais auto

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Paldies

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Patisons rakstīja: Ja nu kādam noder. Tā kā vairākus tkm būšu nobraucis un pāris mēneši ir lietošanā jauns SEAT Leon MK3 ST FR 2.0 TSI DSG, tad ir ko teikt.

Izvēle bija starp KIA un SEAT(VW Golf neuzrunāja kā tāds un salonā atmosfēra nesteidzīga, var redzēt, cilvēkiem labi iet). KIA dīleris un auto patika vairāk, bet diemžēl 190cm vadītājs ProCeed neielien (tā, lai būtu komfortabli ikdienā). Vadība slēdžiem kā iepriekšējam auto Honda, līdz ar to auto jutos kā savējā uzreiz. CEED SW vietas ir daudz, laba skaņas izolācija utt., bet motors 1.4T neuzrunāja. Kopumā izskatīju visu ko tik auto tirgus piedāvā līdz 30k EUR, paturot prātā, ka vēlamais budžets ir līdz ap 25k.

Atgriežamies pie SEAT niansēm. Pārsteidza, ka viena modeļa, bet dažādu aprīkojumu akustiskais nopakojums būtiski atšķiras. Seat Cupra testam nedeva, bet parastais SEAT Leon tests atstāja pietiekoši labu iespaidu. Pieņēmu lēmumu un tika nopirkts noliktavas atlikums, bet gana labi aprīkots, iekļaujas budžetā. Saprotu, ka tūlīt jauns modelis būs, bet cena arī mainīsies uz augšu.

DSG strādā ļoti labi, pārslēgšanās ātrums un kvalitāte nevainojama. Sporta režīmā aiztures ļoti mazas, pieraduma jautājums pēc manuālās ātrumkārbas. Interesanti, ka Eco režīmā automāts ripinās brīvgaitā, kad gāzes pedālis tiek atlaists. Motors un turbo tā ir štelle, nez kā, tas atsauksies vēlāk uz izmaksām, tas gan jau būs cits stāsts. 190zs ikdienai ir vairāk kā pietiekami visām vajadzībām. Tuvu tam, lai būtu 4x4 nepieciešamība. Vadāmība laba un precīza, gan pie maziem, gan pie lielākiem ātrumiem, informatīvas stūres kustības. Multistūres pogas pietiekošā daudzumā un der manai gaumei. Beidzot ir audio pauze poga. No rūpnīcas 18 collu disku, nu tā, pieciest var, es teikšu, ka līdzīgi kā iepriekšējam auto ar gana sportisku piekari. Uzliekot ziemas 17 collu disku, auto komforts citā līmenī, nezaudējot vadāmību un precizitāti, iespējams sporta režīmos, lielos ātrumos ir nianses, bet ikdienā ar to nesaskaršos. Tonēti logi aizmugurē no rūpnīcas, sporta sēdekļi ērti. Sievietēm ar platākiem gurniem var būt spiedoša sajūta . Vieta aiz sevis ir pietiekoša arī man, galva nekur griestos nelien. Priekš ģimenes auto ir pietiekams, šaurības sajūtas nebūs. Bagāžas nodalījums plašs. Tā kā motora telpa kompakta un automobiļa pārkares ir salīdzinoši īsas, tad uz/no-braukt no apmalēm var gana droši.

Full LED, bet atpakaļgaita ir ar kvēlspuldzi, laikam kāds VW grupas inženieris izlaida šo pozīciju , šī konkrētā gaisma ir ļoti viduvēja, ja ne zem vidējā. Pārējais LED ir ļoti labs (tuvie/tālie), subjektīvi vērtējot labs Xenon ar kvalitatīvām spuldzēm arī ir labs. Ar LED gaismām braucot liekas, ka ir kopējais gaismas apjoms lielāks un tā kā plašāks kūlis, bet vismaz vizuāli pie 90km/h īsti tālāk neredzu, vismaz mans acu skeneris tādā režīmā darbojas, stāvot, jā tur jūtu lielāku atšķirību. Pārejot no halogēna uz HID, tur gan man likās kosmoss, šeit šādas sajūtas nav.

Salons auduma, ir labs. Vadības slēdži, vēl šur tur jāpiedomā. Pavilkt gaismu slēdzi uz sevi, lai ieslēgtos miglas lukturi, tas ir oriģināli, es ne uzreiz uztvēru, pat lasot manuāli. Starp stop darbojas inteliģenti, motors tiek ieslēgts, ja priekšā stāvošais sāk braukt.

No papildus aprīkojuma, Beat audio, tāds viduvējs, apakša ļoti laba, augša un vidējie nu tā, lai gan sevi nelieku melomānos un nav muzikālā dzirde. Par to vārdu un naudu gribējās labāk. Te ražotājs gan atkal mazliet pamānījies, no Beat ir zemfrekvences skaļrunis, pastiprinātājs un vēl pāris skaļruni, viss pārējais pielasīts no Audi un VW markas auto, tā teikt VW grupas ražošanas īpatnības, bet Beat logo ir uzlīmēts un redzams. Audio formātus atbalsta gana plaši. Kā audio un video avoti divas SD kartes, 2 USB priekšā + CD/DVD + aux(audio only), 2 USB aizmugurē sēdošajiem – tikai lādēšanai. Video izšķirtspēja viduvēja, bet tas man nav būtiski.

Jauno auto uztveru, dators + auto. Reizi mēnesī kaut kas uzkaras no skārienjūtīga infocentra iespējām, nerāda atskaņoto mūzikas failu nosaukumus, tad GPS pulksteņa opcija uzkaras. Sīkumi. Restarts ārstē. Pirmais slapjais sniegs aizmeta kustību sensoru, gaudoja pamatīgi pie maziem ātrumiem, labi, ka var atslēgt skaņu. Var daudz lietas ko saprogrammēt, bet ir lietas, ko pēc aizdedzes izslēgšanas nesaglabā, atkal neizprotamā ražotāja loģika. Digitāls mērinstrumentu panelis maināms pēc savas gaumes, informācijas pietiekoši. Tiek izmantota gan iebūvētā navigācija(kā rezerves variants), gan Android Auto(ikdienā).

Dīleri vērtēju ar tādu nelielu 7 no 10. Auto bija ar defektiem, tos kopumā novērsa, bet gribējās, lai pats dīleris ir zinošāks, ja auto pārdod, tas ir jāpatīk un jābūt dziļi zinošam. Tā kā ar datoriem esmu uz tu, tad šo to izkodu pats, lai nebūtu jāsēž pie dīlera.

Vai ieteiktu pirkt citiem, jā. Kopumā lielisks auto, vai viedoklis mainīsies lietojot, tad jau redzēs.

Kāpēc tika mainīts auto?

Pensijā tiek sūtīta Honda, kas 13 gadu laikā(pirkta 3gadīga) kalpoja gana labi, 2.4 litru benzīns arī ir labs, uzticama, evakuators lietots 2 reizes, bet pēdējos 2 gadus ekselis rādīja, ka izmaksas tuvu jauna auto līzinga maksājumam, tik papildus jāatrod pirmā iemaksa. Nav man savas garāžas remontiem un laika tādām lietām.

Vari priecāties kad atpakaļgaitai parastās spuldzes,slapjās nakts stundās tu būtu akls kā kurmis ar LEDiem,pieļauju domu kad Seat to darīja ar prātu.Un ar tavām acīm arī viss štokos,ja tiem tuvo LEDiem būtu 4000 kelvini tad viss būtu štokos bet 5000 k ir kaķim zem astes.

Lai labi ripo.

Calidus Reģ.: 05.07.2018
8 0 Atbildēt

Sveiciens visiem!

Jau mēnesi ekspluatēju Dacia Duster. Uz doto brīdi jau nobraukti 2800 km.

Par mašīnu: 1.6 benzīns ar rūpnīcā uzstādītu Landi Renzo gāzes iekārtu.

Dzinējs ir gadiem ilgi pārbaudīts dažādos Renault modeļos parasts bezturbo agregāts.

Varētu teikt viens no pēdējiem "Mohikāņiem", jo Renault grasās to pilnībā aizstāt ar 1.2 – 1.3 tiešās iesmidzes turbomotoriem, kas diemžēl ar gāzi (vismaz pagaidām) nedraudzējas. Tā, ka šis bija pēdējais brīdis, ja gribēja tikt pie LPG versijas. Pasūtīt vairs nebija iespējams, līdz ar to vajadzēja izvēlēties no tā, kas bija dīlera (manā gadījumā (Mūsa Mototrs) rīcībā. Un reāli tie bija 2 auto.

Aprīkojums: Kondicionieris, elektriskie logi, parkošanās sensori aizmugurē, kruīzkontrole, ātruma ierobežotājs. Tas arī būtībā viss. Papildus pasūtīju dīlerim piekabes āķi. Ziemas riepas piemeta klāt. Krāsa - brūngana metālika, lietie 16" diski.

Kopējā cena par visu (ieskaitot āķi) 14 550 EUR.

Braukšana – gaita ir ļoti patīkama, piekare, manuprāt ir labs kompromiss starp komfortu un energoietilpību.

Kamēr balstiekārta ir svaiga, arī sānsvere pagriezienos nav apgrūtinoša. Bet pie tāda klīrensa kaut kādai sānsverei ir jābūt. Katrā ziņā šis nav auto ar ko "ņemt līkumus" vai braukt kaut cik sportiski. Tā lielais mīnuss ir tieši dinamika. Jāatzīst, ka tā ir vāja. Ja grib cik necik dinamisku braukšanu, tad motors jāgriež, bet arī no tā nav daudz labuma, jo vecais labais 1.6 augstiem apgriezieniem nav domāts. Pluss savukārt ir samērā laba elastība pie maziem apgriezieniem priekš benzīnnieka. Tā ka braucu mierīgi un relaksēti, un tādā režīmā Dasters ir samērā kluss un komfortabls. Šinī Dastera paaudzē skaņas izolācija ir krietni labāka.

Vēl , ne pārāk patīk 5-pakāpju kārbas darbība (slēgšanās) komplektā ar samērā amorfu sajūga pedāli. 6-niece ir daudz precīzāka un patīkamāka, bet to liek komplektā ar dīzeli.

Visumā tik tālu ar auto esmu apmierināts. Zināju uz ko parakstos (attiecībā uz dinamiku )

P.S. Dīleris saka, ka pirmā eļļas maiņa un apkope ir uz 20 000 km. Bet domāju ir vērts sirdsmieram nomainīt eļļu, kad būs pāri 3000 km un dzinējs jau piedilis.

Pagaidām viss. Ja nu kas interesē – esmu gatavs atbildēt uz jautājumiem. Grasos ekspluatēt ilgstoši (vismaz 5 gadus.)

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Motora darbība izklausās kā 1.6 Ceed atmosfernieka, tas arī ceļ krustojumos, bet galīgi vairs ne, ja kruīzē uz 100.

P.s.dīleri dzen rata ar šitādiem mainās intervāliem. Pa 5 gadi galīgi aizd. to motoru. Gan jau šitam arī galīgi mazs eļļas apjoms utt. MMaini starp dīlera maiņām uz 10k

arba Reģ.: 16.12.2002
4 0 Atbildēt

Teoretiskais pamatojums ellas mainai uz 3000 ?

Kas vinai notiek?

Nesen uzzinaju , ka ellas mainas intervali tiek pagarinati sakaraa ar eco prasibam ! Jo retak maina, jo auto ekologiskaks!!!!

Man tie zaļie sāk kaitinat

Calidus Reģ.: 05.07.2018
2 0 Atbildēt

Doma bija par pirmo maiņu. T.i. pēc piebraukšanas/piediluma perioda, lai atbrīvotos no piediluma produktiem. Par šo domas protams dalās ir vai nav jēga to darīt. Bet kā jau teicu - sirdsmieram.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Pa 3000 nekas nenotiek, varbūt domāji 30k?

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

Ieprieksejais jaunas dacia lietotajs teica , ka pirmo ellu mainis pie 3000

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Aaa nu tā ir obkatka. Jaa tā agrāk darīja, jo jaunam motoram kamēr visi mezgli pieslipejas nav vēlams dot uz max. Eļļa vienkārši sakrājas abrazivs, ko vēlams ātrāk nekā parastā situācija nomainīt. Citi 2000 brauc, citi brauc arī visus 10000

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

ir dzirdēts, ka jaunam motoram kompis strādā saudzējošā režīmā kamēr nav iebraukts

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

abrazīvs ?

metāla skaidas ?

un to laiž cauri eļļas filtrs ?

tas , ka nevajag dot max ir pilnīgi cits stāsts

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Jap, es pieļauju, ka ziemas laikā bieži eļļas filtrs ieslēdz pārplūdes vārstu kad tiek startēts.

Tas nozīmē, ka viss tas abrazīvs,nodilums var nokļūt sadegšanas kamerā.

Calidus Reģ.: 05.07.2018
1 0 Atbildēt

Jā, tāda arī bija mana doma. Pirmo maiņu izdarīt ātrāk, lai atbrīvotos no piediluma depozītiem.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Sadegšanas kamerā? Ja eļļa degkamerā nonāk tādā daudzumā ka var ieskalot abrazīvu tad to motoru pa taisno karotēs jāpārkausē.

Ja normālam, laicīgi mainītam filtram atveras pārspiediena vārsts tad kautkas nav bijis kārtībā ar eļļas viskozitātes izvēli.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Piesienies. Lai kur arī viņa nenonāktu, tas nav OK.

To jau es norādu, ka viskozitāte mainās atkaribs no laika apstākļiem. Ja jau ir vienmērīgi optimāli apstākļi, tad jau viss strādā kā nākas. Dzīve gan tā reti notiek.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Tieši tādēļ katrai mašīnai lietotāja instrukcijā ir noradītas eļļas viskozitates klases atkarībā no temperatūras.

Ar 0wXX vai 5wXX eļļu tur var baigi par šo iespējamo problēmu neiespringt.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Sk.2.30

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ja tā būtu kritiska problēma tad tiktu risināta uzstādot lielākus/izturīgākus filtrējošos elementus, motoros kam mainās tikai filtrējošais elements nekāda šņaga no filtra ārējās virsmas noskalota netiek(izvazāta pa motoru) un diezvai tajā īsajā brīdī kāds mega ļaunums rastos.

Te drīzāk jāpaceļ jautājums par auto ne/sildīšanu aukstos rītos ????

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Protams, ka ta nav nekāda megaproblēma

Tomer cilvēki izvelas rūpīgāk ekspluatet savu auto un tāpēc nemaina pec dīlera ieteiktajiem meganobraukumiem eļļu un arī šādi cenšas ekspuatacijas sakumā pasaudzēt bērīti.

Tas tak neko nemaksā, ja salīdzina ar potenciālajām problēmām nākotnē. Vienkārši mēs dzīvojam patērētāju sabiedrībā, kur cilvēkam cenšas sagādat mazāk raizes un vairāk izpatikt. Tāpēc arī liekas kustības netiek reklamētas, jo pēc līzinga beigām šams tak tā pat ņems jaunu autiņu. Tālāk jau kas tur notiks nevienu pusi neinteresē

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti